Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λήμνος - Μυτιλήνη σήμερα 9.5 ώρες (5.5 στα χαρτιά). Να ετοιμάζεται ο αντικαταστάτης παρακαλώ.

.....ME 12.9 το βαποράκι....με μπουνάτσα :eek::( :(

Τα καταντησε η Νελ τα πλοια της να πηγαινουν με ταχυτητες φορτηγου,ειτε για λογους οικονομιας ειτε επειδη δεν πανε αλλο πια, ειτε λογο βλαβων.Εχουμε και λεμε European 13-14, Ταξιαρχης 14-15, Μυτιληνη 15,5-16,5, Θεοφιλος 14-15(τωρα ειναι στον παγκο βεβαια), Aqua jewel 13-14(στον κοφτη) και το πιο γρηγορο του στολου το Spirit με 16-16,5. Πιστευω αν κολυμπαγαν ακομα τα Μιλενα-Νταλιανα που πηγαιναν 14-15 θα ειχαν τρελες κοντρες και θα εβγαιναν και νικητριες στα 40+ φευγα τους.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Αμα δεν υπαρχει σαλιο (για να μην πω το αλλο με την βαφη των αυγων) τι να σου κανει και ο κοσμος που δουλευει. Αυτοι δεν τραβανε ζορια?

Link to comment
Share on other sites

Ας προσεξουν παντως μη λενε οτι ειχαν πολυ κινηση και καθυστερησε το βαπορι μην τους κανουν και κανα ελεγχο για υπεραριθμους...

Link to comment
Share on other sites

ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ... :ph34r::ph34r:

καποιος να τραβήξει τη πρίζα τελειωσεεεε το πράγμα μερικοί τα κατάφεραν και πάλι νερά τη ΔΑΝΕ. Και GA τριτωσε το κακο
Link to comment
Share on other sites

απο το 2001 την κλαιμε τη ΝΕΛ και οχι μονο επιβιωνει, αλλα στηριζεται αδρως με κρατικο (δανεικο) χρημα. μην ειστε τοσο αισιοδοξοι οτι θα κλεισει

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινωση της ΝΕΛ για την αρνητικη απαντηση στην ενταξη της στο αρθρο 99

 

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι η αίτηση εξυγίανσης της που είχε υποβάλει σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 106 επ. Ν.3588/2007 που συζητήθηκε στις 05 Οκτωβρίου 2012, πρωτόδικα δεν έγινε δεκτή.
Το Διοικητικό Συμβούλιο που έλαβε γνώση, αποφάσισε όπως εξαντλήσει κάθε ένδικο μέσο για την θεραπεία της απόφασης αυτής και συνάμα να προβεί σε κάθε πρόσφορη ενέργεια με στόχο την διατήρηση της βιωσιμότητας και της συνέχισης της επιχειρηματικής δραστηριότητας της εταιρείας.   

Link to comment
Share on other sites

H απορριψη της αιτησης υπαγωγης στο 99 ειναι τρανη αποδειξη οτι το περιβοητο σχεδιο εξυγιανσης της εταιρειας που προεβλεπε μια σειρα απο ενεργειες/διευκολυνσεις πληρωμης των οφειλων της εταιρειας προς πιστωτες,εργαζομενους,ασφαλιστικες εισφορες,προμηθευτες κτλ μπαζει απο παντου και φυσικα αυτο δεν περασε απαρατηρητο απο το πρωτοδικειο.Προφανως και οι διοικουντες το περιμεναν οτι δεν ειχαν καμια ελπιδα γι αυτο και ολο αυτο το χαλι σε ολα πλεον τα πλοια της εταιρειας το τελευταιο διαστημα.Καποιοι παλευουν με νυχια και με δοντια να την βγαλουν μεχρι το Σεπτεμβρη..Το μονο που ισως τους κραταει ακομα στη ζωη ειναι οι πολιτικες πλατες.. B)

Link to comment
Share on other sites

απο τ ένα αυγουστιάτικο φεγγάρι στο άλλο και κάθε χρόνο περιμένουμε το ίδιο,αλλά κάτι μου λεει ότι εχει ακόμα αρκετές ζωές και ας έχει φάει ήδη τις 7

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως έχει βαλθεί κάποιος να τη κλείσει τουλάχιστον η πλειοψηφία όσων ασχολούνται με την εταιρεία σε αυτό το φορουμ ασχολείται διότι στεναχωριέται με τη κατασταση διότι  θα ήθελε να βλέπει μια άλλη ΝΕΛ αυτή που υπήρχε πριν μια 15ετία πριν αγοραστούν τα ταχύπλοα δηλαδή,δυστυχώς όμως όσες ευκαιρίες υπήρξαν να ανορθωθεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια δεν απέδωσαν,εξάλλου όποιος θέλει το κακό μιας εταιρείας η είναι αδιάφορος απέναντι της απλά δεν ασχολείται

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Makisatsea, δεν μπορώ να μιλήσω για όλους, αλλά είμαι από εκείνους που χωρίς υστεροβουλία, δεν θέλουν να κλείσει μιά ιστορική Εταιρεία όπως η ΝΕΛ, που καλώς ή κακώς κυριάρχησε για χρόνια στο Βόρειο Αιγαίο και εξυπηρέτησε και τα Δωδεκάνησα, μέχρι την Κύπρο. Αλλά κρατώντας ζωντανό ένα ζόμπι (που δεν είναι και το μοναδικό εδώ που τα λέμε), αποδυναμώνονται οι σοβαρές (όσες υπάρχουν...) ανταγωνίστριες Εταιρείες, υποσκάπτεται η βιωσιμότητά τους, υποβαθμίζονται οι υπηρεσίες προς τους επιβάτες και σπαταλώνται λεφτά κομμένα από συντάξεις και περίθαλψη.

Οπότε, να μην κλείσει η ΝΕΛ, αλλά ας λειτουργήσει ως σοβαρή, αξιοπρεπής και φερέγγυα Εταιρεία-αν μπορεί. Ειδ' άλλως, ένας είναι ο δρόμος...

(Το να μην κλείσει η ΝΕΛ δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κλεισθούν σε περίκλειστο και φυλασσόμενο χώρο-aka φυλακή-όσοι την οδήγησαν στην εξαθλίωση, από παλιά έως τώρα).

Link to comment
Share on other sites

κλεινοντας μια εταιρεια δεν κανει καλο για τοθς επιβατες..αυτο μαλλον δεν το γνωριζετε.......οταν γινει αυτο καποια αλλη εταιρεια θα μπει και θα κανει την γραμμη μονοπωλιο..επομενος ο επιβατης θα πληρωμει παραπανω εισιτηριο..μην ξεχνατε περσυ στην γραμμη χιο-μυτιληνη το εισιτηριο ειχε 30 ευρω και η αλλη εταιρεια το ειχε 45...αρα ποιος θα εχει το προβλημα?

Link to comment
Share on other sites

οι φορολογουμενοι που κρατανε ζωντανη τη ΝΕΛ, ωστε να μπορει να κανει το μαγκα με εχοντας εξασφαλισει τα προς το ζειν απο τον κρατικο κορβανα

Link to comment
Share on other sites

Οι συνέπειες του άκρατου ανταγωνισμού, της κάκιστης διαχείρισης και (εν τέλει) του λουκέτου σε μια ακτοπλοϊκή εταιρεία είναι λίγο ως πολύ γνωστές και έχεις δίκιο σ'αυτό. Νομίζω ότι οι υπόλοιποι συναγωνιστές :P στηλιτεύουν περισσότερο τα λάθη επί λαθών της ΝΕΛ τόσα χρόνια, και το αποτέλεσμα που έχουμε αυτό το καλοκαίρι (που καλά καλά δεν ξεκίνησε) με βλάβες στα πλοία, πιο πριν με επισχέσεις εργασίας, με την απουσία της από τον κορμό στη γραμμή που την ανέδειξε για πρώτη φορά μετά απο 40 χρόνια κλπ, παρά στις όποιες συνέπειες.

 

Όσον αφορά στις διαφορές επί των τιμών το προηγούμενο καλοκαίρι έχεις δίκιο αλλά μην ξεχνάς ότι πχ το Πάτμος είναι νεότευκτο πλοίο και δεν ειναι δυνατόν να μειώσει τις τιμές από ένα σημείο και έπειτα. Αλλά εκτός αυτού, μπορεί το καλοκαίρι να μείωσε τις τιμές η ΝΕΛ αλλά τι συνέβη στη συνέχεια ; Ακόμα και αυτή η κίνηση της ΝΕΛ ήταν λάθος, καθώς ξεκίνησε έναν πόλεμο τη στιγμή που έτσι κι αλλιώς βρισκόταν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας και κυρίως, είχε (από πιο παλιά) αρχίσει να χάνει στο "μέτωπο" των φορτηγών. Όλα αυτά μαζί κάνουν μια πολύ ενδιαφέρουσα "σούμα" με ακόμα πιο ενδιαφέροντα συμπεράσματα...

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι δεν είναι ευχάριστο να κλείσει οποιαδήποτε εταιρεία, τόσο για τους ναυτικούς της όσο για το επιβατικό κοινό, αρκεί η εταιρεία να παρέχει τα ελάχιστα που μπορεί να απαιτεί ένας επιβάτης πληρώνοντας εισιτήριο (ασφάλεια, συνέπεια δρομολογίων, καθαριότητα).

Τα καλά του ανταγωνισμού φυσικά τα αναγνωρίζουμε, αλλά επί του παρόντος η εταιρεία δεν έχει κανένα πλοίο της σε ελεύθερη γραμμή. Όλα είναι σε επιδοτούμενες γραμμές, με καθορισμένο από το κράτος ναυλολόγιο και δρομολόγια, που βλέπουμε ότι μετά βίας τηρούνται.

 

Δανειζόμενος δυο φωτό από τη gallery, υπενθυμίζω ότι ουδείς αναντικατάστατος.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

αρκεί η εταιρεία να παρέχει τα ελάχιστα που μπορεί να απαιτεί ένας επιβάτης πληρώνοντας εισιτήριο (ασφάλεια, συνέπεια δρομολογίων, καθαριότητα).

 

Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω ότι η ΝΕΛ παρέχει τίποτα απο όλα αυτά και ιδιαίτερα συνέπεια δρομολογίων!!! και θα φέρω ένα παράδειγμα απο τα πολλά που θα μπορούσα να γράψω!!!

Το επιδοτούμενο δρομολόγιο του AQUA JEWEL απο Λαύριο για Κεα - Κύθνο - Σύρο - Πάρο - Νάξο - Ϊο - Σίκινο - Φολέγανδρο - Κίμωλο - Μήλο που κανονικά εκτελείτε κάθε Παρασκευή με επιστροφή το Σάββατο μέχρι την Σύρο, απο την αρχή του έτους μέχρι και σήμερα έχει γίνει ΜΟΝΟ 7 φορές απο τις 24 που θα έπρεπε κανονικά, και αναρωτιέμαι πόσο ακόμη πρέπει να περιμένει το υπουργείο μέχρι να κηρύξει την ΝΕΛ έκπτωτη απο την γραμμή????

Link to comment
Share on other sites

και φυσικά πρέπει να κρατηθεί ζωντανή...έχει σκεφτεί κανείς τις πραγματικές συνέπειες του να κλείσει μια εταιρία ???

τόσα χέρια και οικογένειες ζούνε...ούτε να μου περνά από το μυαλό δεν θέλω 

τώρα αν φτάνουμε σε σημείο να λέμε ότι δεν παρέχει και ασφάλεια τι να πω......!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδεία να χαλαρώσουμε ασφάλεια στους επιβάτες και πλήρωμα προσφέρει και πολύ περισσότερο απο άλλες εταιρείες απλά ετοιχαν ζημιές σε πλοία και αυτό είναι. Μην τα ισοπεδώνουμε . Και ας γνωρίζουμε πριν πούμε κατι

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το emprosnet η Νελ μπροστα στη δεινη που εχει περιελθει σχεδιαζει ακομα και να εγκαταλειψει καποιες αγονες γραμμες.Θα υπαρξουν ανακοινωσεις την επομενη βδομαδα οπως ολα δειχνουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...