Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

κεφαλαιοποιηση χρεων ειναι αυτο που σου ειπα. το ενα δεν αποκλειει το αλλο βεβαια, αλλα η αξια των ιδιοκτητων πλοιων υπολειπεται κατα πολυ του συνολικου φεσιου. μπορει να γινει και συνδυασμος και των δυο, αλλα απαιτειται συμφωνια και των δανειστων (του εξης ενος δηλαδη).

 

ολα αυτα βεβαια ειναι μεταγγισεις αιματος σε νεκρο.

 

και η μετοχοποιηση χρεων (στην ουσια κανεις τον δανειστη μετοχο και του δινεις και λογο στη διοικηση, με την προοπτικη να κερδισει αυτος μεταπωλωντας αργοτερα τις μετοχες) και το sell and lease back παγιων, ειναι πρακτικες για να διασωσεις επιχειρησεις που εχουν προοπτικη (σε κλαδο που εχει προοπτικη), αλλα προσκαιρα εχουν βρεθει στριμωγμενες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επειδή η ελληνική οικονομική ιστορία της τελευταίας 35ετίας βρίθει αναλόγων -όχι ακριβώς ίδιων-παραδειγμάτων (από τον Οργανισμό Ανασυγκρότησης Προβληματικών Επιχειρήσεων του Γεράσιμου-Λούκα-Αρσένη μέχρι την Νεοχημική/Alapis 2008-2011) ερωτώ ο αδαής: Ουσιαστικά, θεσμικά και ρυθμιστικά όλες αυτές οι μεθοδεύσεις στέκουν ή για να βγούν τα σπασμένα (διότι περί χαμένης υπόθεσης πρόκειται, ο proud ως ειδικός ιατρός-εντατικολόγος ορθώς παραπέμεπι σε μεταγγίσεις) σε 1-2 χρόνια θα πρέπει να αυξηθεί ο ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης κανένα 20λεπτο και να περικοπούν και οι συντάξεις των παππούδων κανένα 5%;

Link to comment
Share on other sites

Οι τραπεζες τεινουν χειρα επαιτειας στο Δημοσιο. Ακουτε ολοι για Ταμειο Χρηματοπιστωτικης Σταθεροτητας, ανακεφαλαιοποιηση τραπεζων κλπ και εχετε μια ιδεα. Στην πραξη απο τα τελη του 2008, αλλες λιγοτερο και αλλες περισσοτερο ζουν με χρημα του Ελληνα και του Ευρωπαιου φορολογουμενου.

 

Βρισκετε λοιπον λογικο τα λεφτα που πληρωνουμε με καθε ειδους φορολογια και χαρατσια να δινονται (αμεσα ή εμμεσα) για να κρατηθει στη ζωη μια νεκρη επιχειρηση; χρηματα που που το κρατος δανειζεται με επαχθεις ορους να πηγαινουν στον κουβα; χρηματα που αντι να στηριξουν πχ μια εξαγωγικη επιχειρηση πανε στο βροντο (και με αλλες επιχειρησεις γινεται αυτο, οχι μονο με τη ΝΕΛ).

 

πιθανοτατα καποιοι παιζουν "καθυστερησεις", ωστε η οποια αρνητικη εξελιξη, να συμβει αφου απορροφηθει η Millenium απο τηn πειραιως

 

εχουν γραφτει τοσα πολλα στα οικονομικα sites (κυριως στο euro2day) για τη σχεση ΝΕΛ - Millenium, αλλα και εδω μεσα και σε παρομοιου ενδιαφεροντος sites για το πως στηριχτηκε η ΝΕΛ με τις αγονες (πολλες απο τις οποιες ηταν tailor cut για τη ΝΕΛ), που περιττευει να πουμε κατι αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Για να προχωρήσω λίγο παρακάτω τη σκέψη του proud (αν κ δεν ξέρω αν εδώ είναι το σωστό θέμα), γενικότερα το να δανείζεις επιπλέον έναν υπερχρεωμένο (έως σχεδόν κατεστραμένο) για να συρρικνώσει τις δραστηριότητές του (και όχι για να αναπτυχθεί) είναι τουλάχιστον ηλίθιο και τα λεφτά σου δεν πρόκειται να τα πάρεις πίσω ποτέ. Και επειδή προφανώς οι δανειστές δεν είναι φιλάνθρωποι, η λογική λέει πως κάτι άλλο κρύβεται από πίσω.

 

Στην περίπτωση της χώρας μπορούμε να βρούμε πάμπολλες εξηγήσεις που αλληλοσυμπληρώνονται. Στην περίπτωση της ΝΕΛ, ομολογώ πως κάτι μου διαφεύγει (μιας και δεν έχω τίποτα παραπάνω εκτός από υποθέσεις). 

 

Και καταντά ακόμα πιο αστείο αν γυρίσουμε στις πρώτες σελίδες του θέματος και δούμε πως όλοι περιμένουμε το μπαμ από την περίοδο των παχιών αγελάδων. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φήμες που κυκλοφόρησαν λένε:

ΜΥΤΙΛΗΝΗ: Πειραιά-Σύρο-ικαρία-Βαθύ

ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ:Άγονη Βορείου Αιγαίου(2 δρομολόγια Καβάλα 1 Θεσ/νίκη-επιτέλους)

AQUA MARIA:Λαύριο-Άγιο-Λήμνο-Καβάλα(εκεί να δείς γέλια πάλι :P )

ΙΟΝΙΑΝ SKY:Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη

Link to comment
Share on other sites

Για το IONIAN SKY παντως εδω και λιγο καιρο εχω ακουσει οτι τα εχουν βρει με τη ΝΕΛ και οτι θα προχωρησει η δουλεια

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τωρα ειδα οτι το ειχες γραψει και πιο πανω.Εμενα μου φαινεται παντως οτι το IONIAN SKY,αν τελικα το παρουν, ταιριαζει περισσοτερο στη γραμμη της Αδριατικης παρα Χιο-Μυτιληνη

Link to comment
Share on other sites

Ειχα μεινει με την εντυπωση πως η ΝΕΛ ηταν στα ορια του κραχ και πως θα αποδεσμευε τα ναυλωμενα λογω περικοπων..Προφανως ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ομως στα ταμεια της εταιριας οποτε θα ξανοιχτουν ναυλωνοντας το SKY? Ακουω καμπανες...

Link to comment
Share on other sites

Εφοσων στην Ικαροσαμια παει για το καλοκαιρινο τριμηνο το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ, μηπως δουμε ΜΥΤΙΛΗΝΗ στον κορμο?

 

Και εάν το ΜΥΤΙΛΗΝΗ πάει στον κορμό αυτό θα σημαίνει πως στην ΙκαροΣαμία θα μείνει μόνο του το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ;

Link to comment
Share on other sites

ΙNTERNEL το καλοκαίρι μαζί σας για: ΜΠΑΡΙ-ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ-ΚΕΡΚΥΡΑ-ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ-ΖΑΝΤΕ ΜΕ EUROPEAN EXPRESS :eek::eek::ph34r:

έχουν χάλια πολλά φίλε ο πεινασμένος καρβελια ονειρεύεται ο πούρακιας τα λέει αυτα Edited by TAXMAN
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...