Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Δεν έχω άποψη για την κερδοφορία ή μη των ταχύπλοων της ΝΕΛ. Σίγουρα όμως δε θα τους έδινα το βραβείο υποδειγματικής εκμετάλλευσής των. Δρομολόγηση για λίγους μήνες κάθε φορά, σε άλλο δρομολόγιο κάθε χρόνο, εγκατάλειψη της γραμμής με την πρώτη ευκαιρία (πρακτική που πλέον χρησιμοποιούν άπαντες), κλπ κλπ.

Είνια μια διαχρονική απορία: Των άλλων τα ταχύπλοα δούλευαν καλά το καλοκαίρι, της ΝΕΛ όχι. Αυτά φυσικά προ 2011.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να ερωτήσω τότε το αυτονόητο, γιατί δηλαδή απεσύρθη το πλοίο και δεν ξαναφάνηκε; Αν έφερνε λεφτά στο μαγαζί, το αφεντικό τα χάρισε;

Γιατί ξέρεις πολύ καλά τι συμβαίνει με τις γραμμές της Κρήτης..είναι πολύ εύκολο να καταλάβουμε!το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό!

Δεν έχω κάποιο λόγο να υποστηρίξω ότι ήταν γεμάτο!Απλά θεωρώ ταξιδεύοντας πολύ συχνά ότι πήγε καλά!Επιπλέον πλήρωμα της ΝΕΛ, που είχα ρωτήσει λίγες μέρες πριν αποδρμολογηθεί το πλοίο, τέλη Σεπτέμβρη ήταν αν θυμάμαι καλά, για το πώς τα πήγε στη γραμμή μου είπαν ότι από τον Κεντέρη 2 που είχαν βάλει στις Κυκλάδες, είχε πάει καλύτερα!

Όσον αφορά το ερώτημα που έθεσες φίλε gtogias, για τα άλλα ταχύπλοα, να σου πώ για το HIGHSPEED 4-5 στα Χανιά ότι από Μάρτη που ξεκινούσε μέχρι και τέλη Οκτώβρη που δούλευε γινόταν ανάρπαστο!πολύ καλό δρομολόγιο, για μένα πολύ καλύτερο και από τον Αίολο Κεντέρη!

Για να βρεις εισιτήριο στο highspeed το καλοκαίρι έπρεπε πάρα πολύ νωρίτερα να το έχεις κλείσει!Αλλά γενικότερα όλες τις εποχές είχε κόσμο!Έπαιρνε πολύ φοιτητόκοσμο και από Ρέθυμνο και από Χανιά!

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Δεν είχε πολλή κίνηση?αυτό άστο να το κρίνουν αυτοί που ταξίδευαν συχνά!είχα κάνει πάνω από 20 ταξίδια και αρκετά είχαν 100% πληρότητα, ενώ σε κάποια άλλα ήταν τα 3/4 γεμάτα ή πάνω από το μισό!

Δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σου, τη δικιά μου γνώμη έγραψα

Θυμήθηκα κι ένα δημοσίευμα αρχές του 2008

"Χωρίς ταχύπλοο θα είναι και πάλι την φετινή καλοκαιρινή περίοδο ο νομός Ρεθύμνου, αφού η εταιρεία Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ουσιαστικά – αν και όχι ακόμα εγγράφως – ενημέρωσε πως δεν πρόκειται να δρομολογήσει το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι.

Βασική αιτιολογία είναι ότι η εταιρεία έκρινε το δρομολόγιο ασύμφορο, δεδομένου ότι την περασμένη χρονιά, αν και το Αίολος Κεντέρης Ι έφτασε στο λιμάνι του Ρεθύμνου με πολλές προσδοκίες, τελικά αυτές δεν επιβεβαιώθηκαν… Τότε μάλιστα οι Pεθυμνιώτες είχαν ετοιμάσει μέχρι και τελετή υποδοχής στο πλοίο, που λίγους μήνες μετά αποχώρησε εσπευσμένα από το λιμάνι του Ρεθύμνου.

Συγκεκριμένα, το ταχύπλοο είχε αποχωρήσει από τη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς δύο μήνες νωρίτερα από το προγραμματισμένο και εν πολλοίς αιτία ήταν το γεγονός ότι υπήρχε οικονομική ζημιά στην εταιρεία για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, η οποία δεν μπόρεσε να αντισταθμιστεί με την αυξημένη, αλλά όχι αρκετή όπως φάνηκε επιβατική κίνηση το επόμενο διάστημα."

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα μια στιγμη ρε παιδια μπορει απο ναυτιλια να μην ξερω αλλα νομιζω οτι απο οικονομικα κατι ξερω τουλαχιστον, εγω λεω υποθετικα οτι το βαζει στα χανια και παει καλα απο κινηση αλλα με δεδομενο που θα το βαλει μονο το καλοκαιρι γιατι τον χειμωνα ειναι ασυμφορο

στο τελος του χρονου οταν κανει ισολογισμο τι θα εχει συν... με τι πλοια και με τι γραμμες θα εχει εσοδα, τα πλοια της στον κορμο δεν ειναι ανταγωνιστικα...το αιολος υποθετικα στα χανια πηγε καλα αλλα μικρη η χρονικη περιοδος...

τα υπολοιπα επιδοτουμενες γραμμες δηλ ετσι θα βγει ο χρονος???απο που θα εχει εσοδα αφου με ναυλωσεις επιδοτουμενες γραμμες και τετοια τα προηγουμενα χρονια ηταν πλην δηλ πως θα βγει ο ισολογισμος συν??

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου τι να σου πω!Εγώ που ταξίδεψα πολλές φορές με αυτό σου λέω ότι κόσμο είχε!Φήμες που κυκλοφορούσαν τότε, ''έλεγαν'' ότι δεν το έβαλαν για άλλους λόγους που προ ανέφερα παραπάνω(το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό)

Δεν ξέρω αν περίμενε η ΝΕΛ, να είναι κάθε μέρα με 100% πληρότητα και ποιος είναι ο γνώμονας με τον οποίο σκέφτηκε και το αποδρομολόγησε αλλά το πλοίο ο κόσμος το υποστήριξε!θυμάμαι κάθε φορά που ερχόταν στο λιμάνι ερχόταν κόσμος και το χάζευε!Απλά παραθέτω τη γνώμη μου..

Εννοείται οτι το highspeed στα Χανιά είχε πάει καλύτερα από κόσμο!αλλά είχε εδραιωθεί 3 χρόνια στη γραμμή, έκανε πιο γρήγορα..

Θεωρώ λοιπόν ότι επειδή η αγορά των χανίων είναι μεγαλύτερη του Ρεθύμνου πως το Κεντέρης αν δρομολογηθεί θα πάει αρκετά καλα!Θα μπορεί να πετύχει και πολύ καλούς χρόνους γιατί αυτή τη φορά πρόκειται για τον original Αίολο Κεντέρη που είναι πολύ πιο γρήγορος από το μικρό αίολο που είχαν βάλει ρέθυμνο

Link to comment
Share on other sites

Μπερδεύουμε δύο διαφορετικά πράγματα:

  • Τη σοβαρότητα/συνέπεια των αιτήσεων δρομολόγησης από τη ΝΕΛ.

Με δεδομένο το ιστορικό της (για τη φετινή περίοδο είχε δηλώσει τουλάχιστον 4 δρομολόγια που δεν εκτελέστηκαν ποτέ), είναι τουλάχιστον περιττό να σχολιάζουμε από τώρα σενάρια για το καλοκαίρι του 2013.

  • Την πληρότητα/βιωσιμότητα ταχυπλόων στην Κρήτη.

Το να εκτιμάει κανείς την προοπτική του 2013 με δεδομένα του 2007 είναι μάλλον εντελώς άχρηστο. Τα δεδομένα στην ακτοπλοΐα και στην Ελλάδα γενικότερα έχουν αλλάξει εντελώς, τα πλοία που είναι δρομολογημένα στην Κρήτη, το ίδιο, ενώ οι τιμές των καυσίμων είναι περίπου 70% υψηλότερες από εκείνη την εποχή. Για την ιστορία πάντως, το Αίολος στο Ρέθυμνο είχε περίπου 450 επιβάτες ανά διαδρομή.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία πάντως, το Αίολος στο Ρέθυμνο είχε περίπου 450 επιβάτες ανά διαδρομή.

και που όπως λέγανε τότε ούτε με εκείνα τα δεδομένα δεν έβγαινε,για αυτό όταν διάβασα το μεσημέρι της δηλώσεις δρομολόγησης της Νελ η αλήθεια είναι πως ήταν αρκετά ευχάριστο το διάλειμα απο τη ρουτίνα.τουλάχιστον υπάρχουν και τέτοια που και πού για να δίνουν αλατοπίπερο στα φορουμ μεχρι τη μη πραγματοποίηση τους

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδια γιατί το κουραζουμε?Εδω τα highspeed και δουλευουν πλεον μονο 2 μηνες. Τους ΑΙΟΛΟΥΣ θα σκεφτόμαστε? Ακόμα ακούτε τα φύκια που πουλάει η ΝΕΛ?

Link to comment
Share on other sites

Μεσα σε ολα η ΝΕΛ ανακοινωσε την νεα της υπηρεσια που αφορα αγορα εισιτηριων απο το τηλεφωνο με πιστωτικη καρτα.Τη συγκεκριμενη μεθοδο ακολουθουν αρκετες εταιριες εδω και αρκετα χρονια.Αυτο που δεν διευκρινιζεται ειναι το αν θα ειναι υποχρεωτικος αυτος ο τροπος αγορας ή θα συνεχισει να ισχυει η κρατηση μεσω τηλεφωνουν

Νέα υπηρεσία τηλεφωνικής αγοράς εισιτηρίων με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

H NEL LINES, στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους επιβάτες της, δημιούργησε μια νέα υπηρεσία αγοράς εισιτηρίων.

Με ένα τηλεφώνημα στο 210 41 15 015, έχετε πλέον τη δυνατότητα αγοράς των εισιτηρίων σας με την πιστωτική ή την χρεωστική σας κάρτα (Visa ή Mastercard), εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Τα εισιτήριά σας εκδίδονται άμεσα σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο Ασφαλείας “Payment Card Industry Data Security Standard” PCI DSS και μπορείτε να τα παραλάβετε τόσο από τα κεντρικά πρακτορεία της NEL LINES όσο και από τα λιμενικά εκδοτήρια έως και λίγη ώρα πριν το ταξίδι σας.

Η NEL LINES, που εδώ και 40 χρόνια με απόλυτο σεβασμό προς το επιβατικό κοινό, δραστηριοποιείται στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών από Πειραιά, Λαύριο, Θεσσαλονίκη και Καβάλα, προσπαθεί συνεχώς να διαμορφώνει πολιτικές που αποσκοπούν στη βελτίωση των συνθηκών της τουριστικής κίνησης και την ικανοποίηση και διευκόλυνση των πελατών της.

Με ένα εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών – πρακτόρων και παρέχοντας πλέον τη δυνατότητα εκτός των on-line κρατήσεων μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας www.nel.gr, και της τηλεφωνικής αγοράς εισιτηρίων, η NEL LINES συνεχίζει με συνέπεια να χαράζει γραμμή πλεύσης κοιτάζοντας μόνο μπροστά!

Link to comment
Share on other sites

Και εκτος αυτου μαθαινω οτι κοιτανε και RoRo απο το εξωτερικο. Αλλα δεν αλιευσα περισσοτερες λεπτομεριες, αν θα ειναι ναυλωση, αγορα κτλ

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει διαφωνια για το αν ο αιολος ειχε καποια πληροτητα στο ρεθυμνο,αφου και τοτε η εταιρεια ζημιογονα ητανε,

και πραγματικα δεν ξερω τι ενδιαφερει να συζηταμε αν ειχε η αν θα εχει πληροτητα ο αιολος σε μια εταιρεια που για πολλα χρονια με την επιμονη της να κραταει τους αιολους εκανε κακο στην ιδια την εταιρεια

για μενα αν δεν τους δωσει και τους τρεις και παρει ανταγωνιστικα πλοια που θα δουλευουν χειμωνα καλοκαιρι, τοτε στο ιδιο εργο θεατες

Link to comment
Share on other sites

Σας ενημερώνουμε ότι το δρομολόγιο της Πέμπτης 01/11/12 του Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS θα αναχωρήσει στις 18:00' αντί 19:00'. Επίσης λόγω συγκοινωνιακών αναγκών το δρομολόγιο για Χίο, Μυτιλήνη θα εκτελεστεί μέσω Ικαρίας Σάμου.

Αναλυτικά το δρομολόγιο διαμορφώνεται ως κάτωθι:

ΠΕΜΠΤΗ 01/11/12 : Πειραιά αν. 18:00', Σύρος αφ. 23:10' αν 23:40'

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 02/11/12 : Εύδηλος αφ. 03:20' αν. 03:50', Αγ. Κήρυκος αφ. 04:50' αν. 05:20', Φούρνοι αφ. 06:00 αν. 06:30', Καρλόβασι αφ. 07:40' αν. 08:10', Βαθύ αφ. 09:10 αν. 11:00, Χίος αφ. 14:30 αν. 15:00, Μυτιλήνη αφ. 18:00' αν 20:00

ΣΑΒΒΑΤΟ 03/11/12 : Λήμνος αφ. 01:30 αν. 02:30, Θεσσαλονίκη αφ. 10:15 αν. 15:30, Λήμνος αφ. 23:15

ΚΥΡΙΑΚΗ 04/11/12 : Λήμνος αν. 00:15, Μυτιλήνη αφ. 05:45 αν. 07:00', Χίος αφ. 10:00' αν. 10:30, Βαθύ αφ. 14:00' αν 16:00', Καρλόβασι αφ. 17:00 αν. 17:30, Φούρνοι αφ. 18:40 αν. 19:10, Άγ. Κήρυκος αφ. 19:50 αν 20:20, Εύδηλος αφ.21:20 αν. 21:50'

ΔΕΥΤΕΡΑ 05/11/12 : Σύρος αφ. 01:30 αν. 02:00, Πειραιάς 07:10

Γραφείο Τύπου NEL LINES S.A.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει υπαχθεί στο άρθρο 99 η C-LINK FERRIES, της NEL Σύμφωνα με το Πρωτοδικείο Μυτιλήνης και Πειραιά.

Πιστοποιητικό από το Πρωτοδικείο Μυτιλήνης και Πειραιά, με το οποίο βεβαιώνεται, ότι η ακτοπλοϊκή εταιρεία C-LINK FERRIES θυγατρική της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, δεν έχει υπαχθεί στο άρθρο 99, κατέθεσαν ανώτερα στελέχη της εταιρείας, στην αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Ναυτιλίας, που αφορά τον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές.

Στο πιστοποιητικό του Πρωτοδικείου Μυτιλήνης αναφέρεται ότι: «όπως προκύπτει από τα τηρούμενα στοιχεία του Πρωτοδικείου Μυτιλήνης η εδρεύουσα στον Πειραιά ναυτική εταιρεία με την επωνυμία C-LINK FERRIES δεν υπέβαλε μέχρι σήμερα 05/11/2012 στο πολυμελές πρωτοδικείο Μυτιλήνης αυτοτελές δικόγραφο πτωχευτικής διαδικασίας του άρθρου 99 του νόμου 3588/2007 όπως αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 12 του νομου 4013/2011 κατά τη διαδικασία της εκούσιας δικαιοδοσίας, ούτε εκδόθηκε απόφαση η οποία να διατάσσει το άνοιγμα της διαδικασίας εξυγίανσης που αφορά την ίδια ως άνω αιτούσα εταιρεία».

Στελέχη της εταιρείας κατέθεσαν, επίσης, στην επιτροπή για τις άγονες γραμμές και δύο γνωμοδοτήσεις καθηγητών του Εμπορικού Δικαίου, στις οποίες αναφέρεται ότι «η κρίση της επιτροπής διενέργειας του μειοδοτικού διαγωνισμού που προκηρύχθηκε για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών και αναφέρεται στη μη πλήρωση σχετικού όρου εκ μέρους της εταιρείας C-LINK FERRIES είναι νομικώς εσφαλμένη».

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της NEL Γιάννη Αβραντίνη, το αίτημα της C-LINK FERRIES απορρίφθηκε μετά από καταγγελία της BLUE STAR ότι η εν λόγω εταιρεία είχε καταθέσει αίτημα για υπαγωγή στο άρθρο 99 στο πρωτοδικείο Μυτιλήνης.

Ο κ. Αβραντίνης με δήλωσή του στο ΑΜΠΕ, κάνει επίσης λόγο για οικονομική ζημιά του δημοσίου, στην περίπτωση που η αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Ναυτιλίας για τις άγονες, δεν ανοίξει όλες τις οικονομικές προσφορές των ακτοπλοϊκών εταιρειών που υπέβαλαν αίτημα για δρομολόγηση πλοίου.

Αναφέρει μάλιστα ότι η NEL εξετάζει το ενδεχόμενο προσφυγή της με ασφαλιστικά μέτρα στα αρμόδια ανώτατα δικαστήρια, στην περίπτωση που απορριφθεί εκ νέου η αίτησή της C-LINK FERRIES.

Σημειώνεται ότι ο σχετικός διαγωνισμός του υπουργείου Ναυτιλίας για τις άγονες γραμμές ολοκληρώθηκε στις 24/10 και η σχετική επιτροπή που απέρριψε επτά αιτήματα για δρομολόγηση πλοίων από εταιρείες για τυπικούς κυρίως λόγους, αναμένεται να γνωμοδοτήσει εκ νέου τις επόμενες ημέρες.

Μόνο στην αίτηση της ΛΑΝΕ με το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος» για τη γραμμή Κύθηρα-Αντικύθηρα η επιτροπή είπε «ναι».

Μέχρι να εκδοθεί η νέα γνωμοδότηση της επιτροπής του υπουργείου, η ΝΕL με πρωτοβουλία της, στη γραμμή Σάμου-Ικαρίας, συνεχίζει τα δρομολόγια με το πλοίο «European express», χωρίς επιδότηση, όπως και η BLUE star με το πλοίο «Διαγόρας» στη άγονη γραμμή της Δωδεκανήσου.

Πηγή: ΑΜΠΕ

πηγή: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_08/11/2012_469051 :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

δεν νομίζω ότι θα μείνουν πολλοί με το στόμα ανοιχτό αν γίνει τελικά, το περιέργο είναι πως καταφέρνει ακόμα να παραμένει στη γραμμή,βέβαια ετσι οι αναταγωνιστές πετυχαίνουν το στόχο τους.

Link to comment
Share on other sites

Το ζήτημα ειναι ότι όσο καλό και να εναι το european δεν μπορεί να σταθεί σε σύγκριση με το "Πάτμος" και επιπλέον η ΝΕΛ με όλες τι κακές πολιτικές που ακολούθησε τα τελευταία χρόνια έδιωξε τον κόσμο από τα πλοία της, και ειδικά αφού ξεκίνησε ο τόσο σκληρός ανταγωνισμός. Ακόμα και τώρα πια που οι ταχύτητες δεν διαφοροποιούνται σημαντικά μεταξύ των 3 ανταγωνιστών, γιατί να διαλέξει κάποιος το european και όχι πχ το Πάτμος το οποίο πέφτει ίδιες μέρες, και έχει έρθει με τον αέρα του νεότευκτου και του χλιδάτου ;

Από κει και έπειτα, στο πιο σημαντικό κομμάτι που ειναι τα φορτηγά, ο Πελαγίτης έχει κάνει ζημιά και στις 3 εταιρείες. Είχα αναφέρει πιο παλιά ότι σε ταξίδι μου με το "Πάτμος" τα πράγματα δεν ήταν ρόδινα από πλευράς κίνησης στο γκαράζ, υποθέτω ότι και στο european (αν και μικρότερο βαπόρι) τα πράγματα πρέπει να ειναι τουλάχιστον αντίστοιχα. Έτσι κι αλλιώς και οι τρεις υποφέρουν, το ζήτημα ειναι ποιος θα αντέξει πιο πολύ για να εκτοπίσει τον άλλον. Από κει και έπειτα συμφωνώ πάντως ότι οι ανταγωνιστές πετυχαίνουν το στόχο τους με ότι καλό και κακό αυτό συνεπάγεται...

Υπάρχει παντως και μια θετική σκοπιά σε όλα αυτά, εκείνοι που ωρυόντουσαν τοσα χρόνια ότι ακόμα και σε καϊκι να υπάρχει η τριήρης της ΝΕΛ οι Λέσβιοι θα συνεχίσουν να την προτιμούν, ε τουλάχιστον αυτοι (φύγει δε φύγει η ΝΕΛ από τη γραμμή) μάλλον έχουν διαψευστεί πανηγυρικά... ^_^

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάντως η Ναυτεμπορική στο άρθρο της αναφέρει ότι κάποιο ρόλο θα κληθεί να παίξει και ο "Ηρακλης" Παραθέτω το άρθρο και σε bold βαζω την επίμαχη φράση στο τέλος όπου προφανώς έχει γινει κάποιο λάθος,

Υποθέτω ότι με το πρώτο "ναυλώσει" εννοούν "αντικαταστήσει" ; και αν ναι, ο Ηρακλής τι θα κάνει ακριβώς;;

Κάπως μπερδεμένη είναι η τελευταία πρόταση, αν εννοούν ότι το Aqua Hercules θα αντικαταστήσει το European Express στην άγονη των Δωδεκανήσων είναι αδύνατο λόγο μεγέθους μιας και μιλάμε για πλοίο 193 μέτρων ( faktaomfartyg ) και δεν νομίζω ότι χωράει, τώρα αν εννοούν ότι θα το αντικαταστήσει στην γραμμή Χίου - Μυτιλήνης αυτό σημαίνει ότι η ΝΕΛ αφήνει τους επιβάτες στην κύρια γραμμή της και κρατάει μόνο τα φορτηγά!!!!!! Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Δωρεάν τα μηχανάκια προς Χίο και Μυτιλήνη. B)
 

28/12/2012

 

Φέτος τον χειμώνα η NEL LINES συνεχίζει τις πολύ δελεαστικές προσφορές προς τους αγαπημένους σας προορισμούς.
Ταξιδέψτε μαζί με τη μοτοσυκλέτα σας από 30 Δεκεμβρίου 2012 στη γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης και επωφεληθείτε από την super προσφορά αφού το μηχανάκι σας «συνοδεύει» εντελώς δωρεάν!

 

Πηγή : nel.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...