Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Εμένα μου αρέσει που οι ανακοινώσεις της εταιρείας τελειώνουν με το πανομοιότυπο "Οι επιβάτες που είχαν εισιτήρια για το ανωτέρω δρομολόγιο ενημερώνονται και προωθούνται στον προορισμό τους με μέριμνα της εταιρείας". Πραγματικά θα ηθελα να μάθω πως θα πάει ένα φορτηγό από την Καβάλα στην Λήμνο ή ένας επιβάτης από το Λαύριο στον Αη Στράτη...με μέριμνα της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ποιός τους γ@@ει τους επιβάτες -και τους ανθρώπους που ασχολούνται θέλωντας και μη με την εταιρεία- φίλε ΝΗΡΕΑ???Οι ΚΑΛΛΙΘΕΑ να πηγαίνει καλά και όλοι οι άλλοι να πάνε να γαμ@@@@νε!!!! ;)  :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεια ηταν σε καθεστως προστασιας μεχρι τις 30/9,δηλαδη για τον προηγουμενο ενα χρονο(Σεπτεμβριο του 2012 ειχε ληφθει απο το δικαστηριο η σχετικη αποφαση).Πλεον και οσο οι δικαστικες αρχες δεν λαμβανουν αναλογη αποφαση η εταιρεια ειναι υποχρεωμενη να πληρωνει τους προμηθευτες/πιστωτες της cash και την ωρα που της ζητειται.Aρα αμα δεν εχει δεν θα πληρωνει.Αυτο μεχρι να βγει η περιβοητη αποφαση το δικαστηριου η οποια ειτε θα ειναι αρνητικη(οποτε θα τελειωσουν ολα),ειτε θα ειναι θετικη για το σχεδιο εξυγιανσης(οποτε θα παρει παραταση ζωης).Απο κει και περα το οτι οι διοικουντες εχουν λεφτα στην τραπεζα δε λεει τιποτα και ουτε προκειται να τα βγαλουν για να καλυπτουν τρυπες της εταιρειας.Εχουμε αλλωστε και προσφατα παραδειγματα για να καταλαβουμε πως γινονται αυτες οι δουλειες..

Link to comment
Share on other sites

Η αρχή του τέλους...  <_<

πιστεύει έστω κι ένας στο φορουμ ότι μπορεί να κλείσει η ΝΕΛ? έτσι άπλα,εγώ πιστευώ ότι έχει πολύ ψωμί ακόμα όπως πολύ ψωμί έχουν και τα δεινά που έχει η ελλάδα γενικά μπροστά της,αυτά... ;)

Link to comment
Share on other sites

η ΝΕΛ και η κάθε ΝΕΛ έχει ψωμί ανάθεμα στα πληρώματα που πληρώνουν πάντα την ζημιά....!!!

ΟΛΕΣ τις ναυτιλιακές έχουν γονατίσει γιατί όλοι πλέον στα καύσιμα θέλουν μετρητά..πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτό δεν γίνεται...και αν γίνεται δεν θα συνεχίζετε για πάντα με αποτέλεσμα να βγαίνουν ανεκτέλεστα η να μένουν πίσω άλλες υποχρεώσεις....

πρέπει κάποιος να παρέμβει πριν η κατάσταση γίνει ακόμα πιο δραματική και οι συνεπειες της πάρει κεφάλια και κεφάλια

και η εταιρία δεν είναι καμιά μικρή..έχει αρκετό κόσμο.....ας αναλογιστεί ο καθ' ένας τις ευθύνες του τέρμα

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις άδικο φίλε ΝΙΚΟΛΑ αλλά αν εσύ ήσουν εταιρεία καυσίμων πόσο καιρό θα άντεχες να δίνεις πίστωση σε μια εταιρεία για να ταξιδεύει-να πληρώνεται cash - και να σε πιστολιάσει στο τέλος.Ο καθένας βλέπει ΠΛΕΟΝ το συμφέρον του δυστυχώς ή ευτυχώς.Κάνεις δε θέλει να κλείσει -και πίστεψε με περισσότερο εγώ-αλλά τουλάχιστον να βρεθεί μια λύση να ξεκουμπιστούν αυτοί απο κει μέσα μπας και την πάρει κανας άνθρωπος σοβαρός και μπορεί να σώσει ΟΤΙ σώζεται.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Λιμανιάτικα χρωστάει, πετρέλαια επι πιστώσει, απλήρωτα πληρώματα και μόνο που λειτουργεί ακόμη είναι θαύμα. Όταν (δεν υπάρχει πλέον το ΑΝ) σκάσει το κανόνι θα πάρει πολύ κόσμο στο λαιμό της αυτό είναι το μόνο άσχημο.

Link to comment
Share on other sites

η νελ κλεινει απο το 2000 που ζητησε βοηθεια απο την ΑΝΕΚ?

 

13 χρονια??? μια θεια μου που εχει βηματοδοτη μου θυμιζει!! και ακομη ζει..2 χρονια της εδιναν 

 

παντως το οτι η HSW βάζει το Μυκονος τωρα..και το Αριαδνη Χ-Μ κάτι ξερει..εγω πιστευω οτι μαλλον τελειωσαν τα ψωμια της δυστυχως...

Link to comment
Share on other sites

η νελ κλεινει απο το 2000 που ζητησε βοηθεια απο την ΑΝΕΚ?

τότε ήταν πιο πιθανό να κλείσει παρά σήμερα,κάποιοι ίσως καταλαβαίνουν το λόγο......

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

μεχρι τωρα μοιραζουν "χαρτια" (επιταγες) σε πληρωματα και στελεχη που φευγουν απο την εταιρεια και τα οποία δεν έχουν ποτε υπόλοιπο. Ηθελα να ηξερα ομως ποιος υπογραφεί απο τις τράπεζες και τους εκδιδουν μπλόκ οταν εχουν σφραγιστεί τοσες επιταγες της εταιρειας. Ο Τειραισιας εδω δε λειτουργει???? Εδψ υπάρχει κόσμος που χρωσταει 500 και του παίρουν το σπιτι...Και τι κανουν οι αρχες για αυτό το φαινομενο? Απορω που ακομα εξεταζουν ενα σχεδιο εξυγιανσης το οποίο δεν θα βγάλει πουθενα ακομα και θετικο να ειναι, καθως οι υποχρεωσεις ειναι τεραστιες, λεφτα δυσκολα θα μπουν στην εταιρεία, τα πλοία ειναι σε αθλια κατασταση και ταξιδευουν με το φιλοτιμο των πληρωματων, ενω οι πελατες (επιβατες/μεταφορεις) έχει πλέον κουραστει με τα καμωματα της εταιρειας και των φωστηρων που την διοικουν και παρολα αυτα προκαλουν και με την σταση τους.

Link to comment
Share on other sites

Οτι γινεται παντα. Ο κοσμος θα τη φαει και καποιοι θα συνεχισουν να κυκλοφορουν σαν κυριοι... Να θυμισω προσφατες περιπτωσεις? (Μανουσης, Σπανος, Αγουδημοι...)

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον το γεγονός ότι η εταιρεία έβγαλε ανακοίνωση για το jewel την Τρίτη, ότι δεν θα έχει παραλάβει καύσιμα μέχρι την Παρασκευή, και ότι τα καύσιμα του european θα τελείωναν Τετάρτη στην Καβάλα, όταν το πλοίο συνήθως είχε καθυστερήσεις τις Δευτέρες λόγω ανεφοδιασμού στη Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

Το Aqua Jewel παιρνει πετρελαια απο το Λαυριο συνηθως καθε Παρασκευη ή Δευτερα, οποτε για αυτο εβγαλαν ανακοινωση απο χθες. Τωρα το European Express δεν ξερω εαν παιρνει μονο απο τη Θεσσαλονικη?? Και εαν παιρνει μπορει να μην πηρε προχθες οποτε δεν υπηρχαν καυσιμα για να κανει το σημερινο ταξιδι!!

Link to comment
Share on other sites

Το european τη Δευτέρα είχε καθυστέρηση στην αναχώρηση από Θεσσαλονίκη 1.5 ώρα, όπως κάθε Δευτέρα που παίρνει καύσιμα, και το Jewel έχει καύσιμα να ταξιδεύει από χθες που βγήκε η ανακοίνωση μέχρι την Παρασκευή. Μάλλον σε κανένα ξεχασμένο ντουλάπι θα βρήκαν τίποτα ψιλά και σιγά σιγά παίρνουν καύσιμα.  

Link to comment
Share on other sites

αν θέλουν να επλίζουν, η πρέπει να μπουν άμεσα λεφτά η θα πρέπει η εταιρία να πάρει αποφάσεις, όχι σημερά αλλά εχθές και να ξεφορτωθεί τα βάρυ της !

Link to comment
Share on other sites

Βλέπει πόλεμο ανταγωνιστών για οικονομικό στραγγαλισμό της

Κινήσεις που στόχο έχουν να οδηγηθεί η ΝΕΛ σε κατάρρευση πριν το Εφετείο Βορείου Αιγαίου εκδώσει την απόφασή του επί του σχεδίου εξυγίανσης του Ομίλου, βλέπει η διοίκησή του να βρίσκονται σε εξέλιξη τις τελευταίες ημέρες. Σε αυτές τις κινήσεις αποδίδεται και η μη καταβολή, έως χθες, κρατικών επιχορηγήσεων για τις άγονες γραμμές που εξυπηρετούν τα πλοία της εταιρείας. Συνέπεια της μη καταβολής των επιχορηγήσεων ήταν η εταιρεία να μην μπορεί να προμηθεύσει με καύσιμα τα πλοία της, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθούν τρία από αυτά.

Αργά το απόγευμα της Τρίτης, η ΝΕΛ ανακοίνωσε ότι ακινητοποιούνται τα πλοία «Aqua Maria», «Aqua Jewel» και «Εuropean Express», που είναι δρομολογημένα σε άγονες γραμμές. Η επίσημη ανακοίνωση αναφέρει ότι παρουσιάστηκαν προβλήματα στον εφοδιασμό των πλοίων με καύσιμα, ωστόσο κύκλοι τής ΝΕΛ αναφέρουν πως το προηγούμενο διάστημα τα λιμενικά ταμεία στα οποία υπάρχουν οφειλές τής ΝΕΛ, προχώρησαν σε βεβαίωση των οφειλών αυτών στις κατά τόπους ΔΟΥ.

Όταν η ΝΕΛ ζήτησε να λάβει τις επιχορηγήσεις που δικαιούται, η αρμόδια ΔΟΥ ήθελε να παρακρατήσει από το ποσό που επρόκειτο να καταβάλει (1,6 εκατ. ευρώ), το σύνολο των οφειλών προς τα λιμενικά ταμεία και οφειλές προς το Δημόσιο έως το 30% της συνολικής επιχορήγησης. Όμως με νόμο που θεσπίσθηκε πριν από ένα χρόνο, προβλέπεται ότι το Ελληνικό Δημόσιο θα καταβάλλει στις ακτοπλοϊκές εταιρείες τα ποσά που τους οφείλει για τις άγονες γραμμές, είτε έχουν είτε όχι οφειλές προς αυτό.

Όμως το Δημόσιο μπορεί να παρακρατεί από τις επιχορηγήσεις το 30% για βεβαιωμένες οφειλές των εταιρειών. Δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση, η αρμόδια ΔΟΥ δεν αντιμετώπιζε τις οφειλές τής ΝΕΛ ως ένα ενιαίο σύνολο που έχει να λαμβάνει το Δημόσιο, αλλά ως επιμέρους οφειλές, που δε δεσμεύονται από την προαναφερόμενη νομοθετική ρύθμιση.

Μέχρι το απόγευμα της Τετάρτης το πρόβλημα δεν είχε λυθεί, γι’ αυτό και η ΝΕΛ δεν είχε ανακοινώσει την ημέρα και την ώρα αναχώρησης των πλοίων της.

Του μόνου πλοίου η αναχώρηση που ανακοινώθηκε, ήταν του «Aqua Maria», που επρόκειτο να αναχωρήσει χθες στις 8:00 το βράδυ από το Λαύριο για Άγιο Ευστράτιο - Λήμνο - Καβάλα.

Λόγω της ματαίωσης των δρομολογίων τού «European Express», αναβλήθηκε και η προγραμματισμένη για την Παρασκευή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Βορείου Αιγαίου στον Άγιο Κήρυκο της Ικαρίας. Η συνεδρίαση πρόκειται να πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 του μήνα, στον ίδιο χώρο.

 

Αντιδράσεις από τον ΕΟΑΕΝ
Άμεση ήταν η αντίδραση του Επιμελητηριακού Ομίλου Ανάπτυξης Ελληνικών Νήσων (ΕΟΑΕΝ) στη ματαίωση των χθεσινών δρομολογίων των τριών προαναφερόμενων πλοίων της εταιρείας. Σε επιστολή που έστειλε ο πρόεδρος του ΕΟΑΕΝ, Θράσος Καλογρίδης, προς τον υπουργό Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, κάνει λόγο για μονομερή και αντισυμβατική ενέργεια από την πλευρά τής ΝΕΛ, που δε συμβαίνει για πρώτη φορά. Στη συνέχεια αναφέρει πως «οι ναυτιλιακές εταιρείες που εξυπηρετούν άγονες γραμμές, δρουν ανεξέλεγκτα και με αποκλειστικό γνώμονα τα επιχειρηματικά τους συμφέροντα, όσον αφορά ακυρώσεις δρομολογίων, καθυστερήσεις, συχνές βλάβες κ.λπ., αφού δεν υφίστανται κανένα έλεγχο ή κύρωση από το αρμόδιο υπουργείο».

Ο κ. Καλογρίδης ζητά από τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου να λάβει τα αναγκαία μέτρα ώστε να αποκατασταθούν οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις των νησιών.

 

Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...