Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελείως αβάπορη η Λήμνος από την περασμένη κυριακή. Ούτε με Λαύριο, ούτε με Καβάλα, ούτε καν με Μυτιλήνη που είναι η έδρα του νομού δεν συνδέεται το νησί των 17.000 κατοίκων! Στο openseas δεν υπάρχει τίποτα από ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites


Λέτε να έγινε οτι έγινε επειδη πήραν αναβολή ολα τα θέματα της ;;
Λογικά όλα είναι μέτρο πίεσης πρός το κράτος που απ'ότι μαθαίνω τους χρωστάει κανα 20αρακι μυρια που δε βλέπω να τα παίρνουν ποτέ!! Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν και το άρθρο δεν ειναι αυτό που λέμε ο ορισμός της αντικειμενικότητας ή/και της μετριοπάθειας παρόλα αυτά το ποστάρω, έτσι ρε αδερφέ για να γινεται κουβέντα...

 

 

H αρχή του τέλους της ακτοπλοΐας;

 

 

 Στο μικρόκοσμο του βορείου Αιγαίου, η απόφαση της ΝΕΛ να θέσει ταυτοχρόνως σε ακινησία τρία πλοία της φαντάζει ως βαρύ πλήγμα για τη Λήμνο και εν μέρει για τη Λέσβο. Κι ως ένα βαθμό έτσι είναι τα πράγματα. Ωστόσο η κίνηση αυτή είναι μόνο τμήμα του συνεχούς και αδυσώπητου πολέμου στο χώρο της ακτοπλοΐας.

Το πρώτο και άμεσο πρόβλημα της ΝΕΛ και κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας είναι οι μεγάλες δαπάνες σε καύσιμα σε μια περίοδο που η επιβατική κίνηση στα πλοία έχει μειωθεί δραστικά. Για να το πούμε πιο απλά, η ΝΕΛ θέλει να θέσει τα πλοία της τώρα εκτός δρομολογίων, προκειμένου να αποφύγει τις δαπάνες καυσίμων. Το ζήτημα αυτό είναι κεφαλαιώδους σημασίας για τη ΝΕΛ από τη στιγμή που αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα ρευστότητας.

 

Συχνά - πυκνά, στελέχη της εταιρείας αναφέρουν ότι είναι αναγκασμένα να δίνουν πραγματική μάχη για να εξασφαλίσουν τα κεφάλαια που χρειάζονται προκειμένου να βάλουν καύσιμα στα πλοία της εταιρείας, διότι οι εταιρείες εμπορίας των καυσίμων απαιτούν να πληρώνονται τοις μετρητοίς, ενώ το Δημόσιο πληρώνει με καθυστέρηση πολλών μηνών τις εταιρείες για τις άγονες γραμμές που εξυπηρετούν και οι τράπεζες έχουν σταματήσει να χρηματοδοτούν τη ΝΕΛ, όπως και τις περισσότερες εταιρείες του κλάδου. Οι μόνοι που συνδράμουν την εταιρεία στην προσπάθεια της να επιβιώσει, είναι οι εργαζόμενοι που ανέχονται υπομονετικά τις καθυστερήσεις στις πληρωμές τους.

Μήνυμα…
Η επιλογή τής ΝΕΛ να θέσει σε ακινησία τα τρία πλοία της την προηγούμενη Παρασκευή, αποτελεί μήνυμα προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και τις τράπεζες ότι έχει εξαντλήσει κάθε περιθώριο επιβίωσης κι αν δεν την χρηματοδοτήσουν, αν δεν της καταβάλουν τα οφειλόμενα, θα καταρρεύσει. Μια κατάρρευση της ΝΕΛ αυτήν τη στιγμή, σημαίνει ότι θα τιναχθούν στον αέρα οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις των νησιών του βορείου Αιγαίου, θα μείνουν άνεργοι εκατοντάδες εργαζόμενοι, θα χάσουν (οριστικά) τα κεφάλαιά τους όσοι επένδυσαν στην εταιρεία, θα χάσουν τα κεφάλαια που δάνεισαν στην εταιρεία οι τράπεζες και επίσης το Δημόσιο θα πρέπει να βρει άλλα πλοία να καλύψει τις άγονες γραμμές που έως τώρα κάλυπταν τα πλοία τής ΝΕΛ.

Σε δεύτερο επίπεδο, η κίνηση της ΝΕΛ σχετίζεται άμεσα με τα άλλα ανοιχτά μέτωπα της εταιρείας. Θυμίζουμε ότι η Ναυτιλιακή, αν και έχει κερδίσει την άγονη γραμμή των Δωδεκανήσων από τον περασμένο Νοέμβριο, η γραμμή εξυπηρετείται από το «Διαγόρας» τής Blue Star Ferries επειδή η τελευταία έχει προσφύγει κατά της απόφασης στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Kρίσιμο ζήτημα για τη ΝΕΛ είναι και ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών προσφάτως ενέκρινε την αλλαγή της ώρας απόπλου τού «Blue Star Patmos», η δρομολόγηση του οποίου στην κύρια γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, μετά από απόφαση του Υπουργείου, εξ αρχής και μέχρι σήμερα αποτελεί αιτία πολέμου για τη ΝΕΛ, που δραστηριοποιείται στη γραμμή αυτή εδώ και 40 χρόνια.

 

Γ. Σπιλάνης προς ΝΕΛ:
«Δεν ανεχόμαστε μονομερείς ενέργειες»

Νέα κόντρα προέκυψε μεταξύ της ΝΕΛ και του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, κι αυτήν τη φορά το θέμα είναι οι άγονες γραμμές που εξυπηρετεί η εταιρεία στο βόρειο Αιγαίο.

Η ΝΕΛ στις 18 Ιανουαρίου ζήτησε από το Υπουργείο να τεθούν σε ετήσια ακινησία τα πλοία της «European Express», «Θεόφιλος» και «Aqua Maria». Σε ό,τι αφορά στο «European Express», το Υπουργείο δεν είχε λόγο να προβάλει καμμία αντίρρηση, καθώς η γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη καλύπτεται από το «Νήσος Χίος» και το «Blue Star Patmos». Σε ό,τι αφορά όμως τα άλλα δύο πλοία, που κατά κύριο λόγο εξυπηρετούν τη Λήμνο, δε δέχεται να τεθούν σε ακινησία χωρίς να αντικατασταθούν από άλλα, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση που έχει συνάψει η ΝΕΛ με το Ελληνικό Δημόσιο.

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου έχει προτείνει στο Υπουργείο για το διάστημα που τα πλοία της θα είναι σε ακινησία, να τροποποιηθούν τα δρομολόγια των πλοίων «Μυτιλήνη» και «Ταξιάρχης», για να πραγματοποιεί το καθένα ένα δρομολόγιο την εβδομάδα στην άγονη γραμμή που συνδέει την Καβάλα με τα νησιά του βορείου Αιγαίου. Το Υπουργείο δε δέχεται την πρόταση αυτή, λέγοντας ότι το πρόγραμμα δρομολογίων των πλοίων είναι έτσι κι αλλιώς πιεσμένο, με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετούνται σωστά και με την αναγκαία επάρκεια οι επιβάτες των νησιών. Επιπλέον μένει ακάλυπτο το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ.

Χθες το μεσημέρι, ο γενικός γραμματέας Αιγαίου, Γιάννης Σπιλάνης, σε δήλωσή του στο «Ε» τόνισε: «Κατανοούμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες, αλλά δεν μπορούμε να δεχθούμε μονομερείς ενέργειες. Η ΝΕΛ μάς έστειλε το αίτημα στις 18 Ιανουαρίου και αμέσως έθεσε τα πλοία της σε ακινησία, χωρίς να έχει την έγκρισή μας. Κι αυτό δεν μπορεί να γίνει δεκτό, διότι υπάρχει προγραμματισμός για τα δρομολόγια των πλοίων έως τις 31 Ιανουαρίου και γιατί η ετήσια ακινησία των πλοίων οφείλει να γίνεται προγραμματισμένα, προκειμένου εγκαίρως να ενημερώνονται οι επιβάτες. Θα πρέπει να καταλάβουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες ότι ο λόγος που εκτελούνται τα δρομολόγια των άγονων γραμμών είναι για να εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό κι όχι οι εταιρείες.»

Ο κ. Σπιλάνης μάς τόνισε ότι το Υπουργείο θα πάρει όλα τα αναγκαία μέτρα για να συνεχιστεί απρόσκοπτα η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών του βορείου Αιγαίου με την ηπειρωτική Ελλάδα και μεταξύ τους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορεί να φθάσει μέχρι και σε απευθείας ανάθεση της κάλυψης των γραμμών σε άλλη εταιρεία αν η ΝΕΛ δεν τηρήσει τις υποχρεώσεις της.

 

Στη Λήμνο φοβούνται για τα… «απόνερα»

Αναστάτωση έχει προκαλέσει στη Λήμνο η απόφαση της ΝΕΛ να προχωρήσει στην αποδρομολόγηση των πλοίων «Θεόφιλος» και «European Express». Οι φορείς του νησιού δείχνουν ιδιαίτερα προβληματισμένοι, καθώς εκφράζονται φόβοι για πιθανή αλλαγή των δρομολογίων με επιπτώσεις στην ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού.

Αμέσως, ο δήμαρχος Λήμνου, Αντώνης Χατζηδιαμαντής, επικοινώνησε με το γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Σπιλάνη, στον οποίο εξέθεσε την αγωνία των κατοίκων του νησιού σε περίπτωση μείωσης ή αλλαγής των δρομολογίων εξ αιτίας της αποδρομολόγησης των συγκεκριμένων πλοίων. Ο γενικός γραμματέας ενημέρωσε το δήμαρχο ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου απάντησε αρνητικά στο αίτημα αποδρομολόγησης και ζήτησε από τη ΝΕΛ αν επανέλθει με το αίτημα, να έχει και τις απαραίτητες λύσεις για την εξυπηρέτηση των επιδοτούμενων γραμμών.

«Σε κάθε περίπτωση, αναμένουμε ότι η εταιρεία θα υποχρεωθεί να τηρήσει τις συμβατικές της υποχρεώσεις», δήλωσε ο κ. Χατζηδιαμαντής, τονίζοντας παράλληλα ότι «η κρίσιμη κατάσταση στην ακτοπλοΐα είναι γνωστή σε όλους. Από δω και πέρα το κράτος θα πρέπει να διασφαλίσει τη σωστή και πλήρη υλοποίηση των συμβάσεων υπηρεσιών δημοσίου συμφέροντος. Δε θα πρέπει να ταλαιπωρηθούν για ακόμη μια φορά οι νησιώτες. Περιμένουμε να μην αλλάξει κάτι στο χάρτη των δρομολογίων.».

Ο δήμαρχος Λήμνου, που βρίσκεται στην Αθήνα προκειμένου να πραγματοποιήσει συναντήσεις με υπουργεία για θέματα που αφορούν το νησί, είναι σε συνεχή επικοινωνία και με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, ώστε σε περίπτωση που προκύψει κάποια ενδεχόμενη αλλαγή που θα επηρεάσει αρνητικά την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λήμνου, να υπάρξει και συνολική αντίδραση από τους κατοίκους του νησιού μέσω της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων για τα προβλήματα της Λήμνου.

 

Πηγή

Link to comment
Share on other sites

Σε επισχεση εργασιας οι εργαζομενοι του European Express,αναμενεται να πραξουν το ιδιο τις επομενες ωρες και οι ναυτικοι του Θεοφιλος.

 

 

Σε επίσχεση εργασίας προχώρησαν σήμερα μέλη του πληρώματος του πλοίου European της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, διεκδικώντας δεδουλευμένα τεσσάρων και πέντε μηνών αλλά και μέρος του δώρου Χριστουγέννων που τους οφείλει η εταιρία. Το πλοίο σήμερα πραγματοποίησε το τελευταίο του ταξίδι στο δρομολόγιο Μυτιλήνη- Χίος - Πειραιάς και οι ναυτικοί το εμποδίζουν να δέσει για την ετήσια ακινησία του. Πληροφορίες αναφέρουν ότι και οι ναυτικοί στο πλοίο Θεόφιλος της ίδιας εταιρίας προτίθενται να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας διεκδικώντας τα χρήματά τους. Αυτή την ώρα συνεδριάζει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία  για το θέμα γενικότερα των απλήρωτων ναυτικών από διάφορες εταιρίες.

Ερα Αιγαιου

Link to comment
Share on other sites

αληθευει οτι εγκριθηκαν εντολες πληρωμης προς τη νελ υψους €1,7εκ που αφορουν μεχρι και νοεμβριο του 2012?

 

 

ΥΓ: δειτε ανα δαπανη τι εχει ανεβει τις τελευταιες μερες

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τη σύγκληση έκτακτης γενικής συνέλευσης στις 28/2, όπου μεταξύ άλλων θα συζητηθεί η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου μέχρι του ποσού των 50.000.000 ευρώ με έκδοση νέων μετοχών, αποφάσισε η διοίκηση της ΝΕΛ. 
 

Link to comment
Share on other sites

Περα απο την ΑΜΚ το σχεδιο περιλαμβανει αμεση ναυλωση/πωληση ολων των ταχυπλοων(καλα αυτο το ακουμε χρονια),συρρικνωση δραστηριοτητων της εταιρειας και συγχωνευση δρομολογιων καθως επισης και αντικατασταση των ιδιοκτητων πλοιων της απο ναυλωμενα.

Link to comment
Share on other sites

Περα απο την ΑΜΚ το σχεδιο περιλαμβανει ....συρρικνωση δραστηριοτητων της εταιρειας ...

 

Συνεπως δεν θα δουμε καμια νερομαρια στο Μεσολογγι, ουτε ΑΙΟΛΟ Ικαροσαμια, ουτε κρητη, τα δε μικρα Δωδεκανησα μπορουν να κοιμουνται ηρεμα γιατι δεν θα χασουν τη Διαγοραρα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για να δουμε και ενα αρθρο του emprosnet σχετικα με την αυξηση μετοχικου κεφαλαιου της εταιριας.

 

 

Στα 25,52 εκατ. ευρώ ανέρχονταν οι ζημίες του ομίλου τής ΝΕΛ στις 30 Σεπτεμβρίου τού 2012, ενώ στο σύνολο του έτους αναμένεται να ανέλθουν στα 30 εκατ. ευρώ. Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου στο εννεάμηνο του 2012 ήταν αρνητικά κατά 13,42 εκατομμύρια.

Τα δύο παραπάνω στοιχεία καθιστούσαν απαραίτητη τη λήψη μέτρων για την επιβίωση της εταιρείας. Στις αρχές του Οκτωβρίου κατατέθηκε στο Πρωτοδικείο Μυτιλήνης η συμφωνία εξυγίανσης της εταιρείας, που περιλαμβάνει διαγραφή μεγάλου μέρους των χρεών της, ωστόσο μέχρι τώρα δεν έχει επικυρωθεί και κατά συνέπεια η εταιρεία και ο όμιλος δεν μπορούν να προχωρήσει στη διαγραφή χρεών.

Πέρυσι, αντίστοιχο πρόβλημα η ΝΕΛ το είχε αντιμετωπίσει με μείωση του μετοχικού κεφαλαίου και παράλληλη διαγραφή ζημιών. Φέτος δεν μπορούσε να αξιοποιηθεί αυτή η τακτική, κι έτσι η επιλογή που είχε η ΝΕΛ ήταν να προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα η ΝΕΛ, η απόφαση για την αύξηση του κεφαλαίου θα ληφθεί έως τις 28 Μαρτίου. Μια μέρα μετά, στις 29 Μαρτίου, μετά το κλείσιμο του Χρηματιστηρίου, θα δοθούν στη δημοσιότητα τα οικονομικά αποτελέσματα της ΝΕΛ για το 2012. Από τα δύο παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι η διοίκηση της εταιρείας θέλει να δείξει πως έχει δρομολογήσει την αντιμετώπιση του προβλήματος. Το κατά πόσο θα πετύχει ή όχι η αύξηση κεφαλαίου, θα φανεί από το αν θα συμμετάσχουν σε αυτήν οι βασικοί μέτοχοι της εταιρείας ή όχι.

Γιατί;
Το ερώτημα είναι γιατί οι μέτοχοι της ΝΕΛ να βάλουν κι άλλα κεφάλαια στην εταιρεία, όταν το τρέχον έτος ο τζίρος του κλάδου θα υποστεί ακόμη μεγαλύτερη συρρίκνωση και είναι βέβαιο ότι και πάλι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θα καταγράψουν ζημίες. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, κάθε μέτοχος της εταιρείας θα προτιμούσε να πει «φτάνουν αυτά που έχασα, δεν υπάρχει λόγος να χάσω περισσότερα κεφάλαια», διότι οι μέτοχοι έχουν ως στόχο το κέρδος κι όχι την εξυπηρέτηση των αναγκών των νησιών μας. Η εξυπηρέτηση των αναγκών είναι ένα ζήτημα που αφορά τους κατοίκους των νησιών, ενώ επίσης πρέπει να απασχολεί τις τοπικές αρχές και την κυβέρνηση.

Ίσως ο μόνος μέτοχος της ΝΕΛ που ενδιαφέρεται για την επιβίωση της εταιρείας, να είναι ο διευθύνων σύμβουλός της, Ιωάννης Αβραντίνης.

Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται στο έκτο θέμα της ημερήσιας διάταξης της έκτακτης γενικής συνέλευσης, που εφόσον εγκριθεί, δίνει το δικαίωμα στη διοίκηση της εταιρείας να προχωρήσει σε συγχωνεύσεις με εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικού από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Ο κ. Αβραντίνης δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στον κλάδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Εφόσον οι συγχωνεύσεις προχωρήσουν, τότε θα ελέγχει μεγαλύτερο ποσοστό των μετοχών τής ΝΕΛ. Αυτή η κίνηση δείχνει ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Ναυτιλιακής θέλει να πάρει στον έλεγχό του την εταιρεία και τον όμιλο. Κατά συνέπεια, αυτός είναι και ο άνθρωπος που έχει λόγο να συμμετάσχει στην αύξηση κεφαλαίου.

Link to comment
Share on other sites

Τότε που ειχα διαβάσει τα θέματα της ημερήσιας διάταξης ειχα απορήσει με αυτή την διάταξη, να λοιπόν που τωρα μου λύθηκε η απορία.

 

Από κει κει επειτα, επειδη όπως πολύ σωστα αναφέρθηκε οι μέτοχοι προφανως θα ειναι καπως απρόθυμοι να ξαναβάλουν λεφτα για τη ΝΕΛ, ο Αβραντίνης για ποιό λόγο ακριβως θα την "πάρει πάνω" του ; :rolleyes: Και όλα αυτα ενω φυσικά για τις επιλογές του όχι και τόσο μακρινού παρελθόντος δεν έχει ακουστεί...κιχ!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εκτακτη γενικη συνελευση ειχε σημερα στις 10 το πρωι η ΝΕΛ

 

ήμερα Πέμπτη, στις 10 το πρωί, είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει η έκτακτη γενική συνέλευση της ΝΕΛ με θέμα την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας. Από τη συμμετοχή των μετόχων της, θα φανεί κατά πόσο ενδιαφέρονται να προχωρήσει η αύξηση κεφαλαίου.

Για να ληφθεί απόφαση, απαιτείται να υπάρχει στη συνέλευση απαρτία 66,67% του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας. Επίσης θα πρέπει να υπερψηφίσουν την πρόταση του Δ.Σ. τα 2/3 των εκπροσωπούμενων μετόχων στη συνέλευση. Θυμίζουμε ότι μόλις τέσσερις off-shore εταιρείες ελέγχουν άνω του 96% των μετοχών τής ΝΕΛ. Πρόκειται για τις Altana Navigation Ltd, I.S.F.I-Square Fund, Ercolana Holdings Ltd και Antelope Shipping Inc..

Aν αυτές οι εταιρείες συμμετάσχουν στην αύξηση κεφαλαίου, τότε είναι βέβαιο ότι η ΝΕΛ θα εισπράξει τα 50 εκατ. ευρώ που ζητάει. Η Altana Navigation Limited ελέγχεται από την κ. Ευαγγελία Μαρτίνου, σύζυγο του διευθύνοντος συμβούλου τής ΝΕΛ, Ιωάννη Αβραντίνη. Η Ercolana Holdings Ltd ελέγχεται από τον κ. Γεώργιο Ζέρδιλα. Η ISFI Square Fund Ltd ελέγχεται από τον κ. Αναστάσιο Οικονόμου και η Antelope Shipping Inc. ελέγχεται από τον πρόεδρο της ΝΕΛ, Μιλτιάδη - Μιχαήλ Βάγγερ.

Η συμμετοχή τους στη συνέλευση, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, ισοδυναμεί με έγκριση της αύξησης κεφαλαίου.

Αυξημένη απαρτία 66,67% και πλειοψηφία των 2/3 απαιτείται για την αύξηση κεφαλαίου με κεφαλαιοποίηση των υποχρεώσεων της εταιρείας προς τους πιστωτές. Σύμφωνα με την πρόταση του Δ.Σ. τής ΝΕΛ, θα κεφαλαιοποιηθούν υποχρεώσεις 170 εκατ. ευρώ. Πέρα από τη σύμφωνη γνώμη των μετόχων, η εφαρμογή της πρότασης αυτής απαιτεί και τη σύμφωνη γνώμη των πιστωτών.

Αυξημένη απαρτία και πλειοψηφία απαιτείται για το τρίτο σημαντικό θέμα της γενικής συνέλευσης της ΝΕΛ. Δηλαδή την κατ’ αρχήν έγκριση συγχωνεύσεων της ΝΕΛ με εταιρείες παραγωγής ηλεκτρισμού από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και παροχής σχετικής εξουσιοδότησης προς το Δ.Σ. να προβεί στη διενέργεια των συγχωνεύσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

Τα 170 εκατ. που θα προκυψουν απο την κεφαλαιοποιηση των υποχρεωσεων της εταιρειας προς τους πιστωτες της πρακτικα σημαινει οτι θα προκυψουν απο την πωληση/παραχωρηση πλοιων της εταιρειας που συνολικα θα εχουν αυτη την αξια?

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα τα πλοια δεν ειναι υποθηκευμενα βασει των χρεων?Οποτε δεν γινεται να γινει κατι οπως το να παει η πιστωτρια τραπεζα και να πει στη Νελ''δωστε μας τα χ,ψ πλοια που μας χρωστατε και εχουν αυτη την αξια να τα ναυλωσουμε/πουλησουμε/καψουμε και σας σβηνουμε το χρεος''?

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...