Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

επι της ουσιας κουβεντα δεν ειδα ομως. η νελ βγηκε και λεει μου εφαγαν τρακοσα χιλιαρικα και το πρακτορειο απαντα οτι δεν ισχυει, γιατι ειμαστε σε κεντρικο σημειο στην προκυμαια και εχουμε τρεξει τοσα χρονια για μια εταιρεια που εμφανιζει ζημιες (αλλα λογια να αγαπιομαστε)

Link to comment
Share on other sites

Στο ΕΜΠΡΟΣ εγώ διάβασα:

"Η εταιρεία θεωρεί ότι το πρακτορείο την εξαπάτησε, καθώς δεν της έχει αποδώσει περί τα 300.000 ευρώ, ποσά που προέρχονται από το αντίτιμο εισιτηρίων προσώπων και οχημάτων. Το πρακτορείο από την πλευρά του ισχυρίζεται ότι έχει αποδώσει τα χρήματα που διεκδικεί η ΝΕΛ, σε υπαλλήλους της εταιρείας. Κατά συνέπεια, δεν έχει καμμία οφειλή προς την εταιρεία και δεν υφίσταται θέμα αντισυμβατικής συμπεριφοράς. Η ΝΕΛ ανταπαντά ότι δεν υπάρχει καμμία απόδειξη που να δείχνει ότι έγινε η καταβολή των χρημάτων".

Δηλαδή, έχουν χαθεί 300 χιλιάρικα και τα ενδιαφερόμενα μέρη τα αναζητούν μέσω αλληλογραφίας στις στήλες του Λεσβιακού Τύπου;

Εσάς σας κάθεται καλά το story;

Link to comment
Share on other sites

τα ενδιαφερόμενα μέρη τα αναζητούν μέσω αλληλογραφίας στις στήλες του Λεσβιακού Τύπου;

Δίκιο έχεις για το παράδοξο του πράγματος, αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που ιδιωτικές διαφορές βγαίνουν στην δημοσιότητα, λες και θα τις επιλύσει η κοινή γνώμη. Πάντως από όσα διάβασα, δεν μπορώ να πω ότι η επιστολή/απάντηση του πρακτορείου ήταν και τόσο διαφωτιστική για το ζήτημα. Τέλος πάντων, δικό τους το πρόβλημα και απ' ότι φαίνεται θα το λύσουν τα δικαστήρια.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό ακριβώς εννοώ. Στην χώρα των δικομανών (και μηδέποτε δικαζομένων), όπου ο εισαγγελέας καλείται να επέμβει σε ψύλλου πήδημα, το ένα μέρος ισχυρίζεται ότι του έχουν κλέψει 300 χιλ. και το άλλο ότι την κλοπή την διέπραξαν υπάλληλοι του αντιδίκου του, αλλά και τα δύο μέρη έχουν βάλει διαιτητή το ΕΜΠΡΟΣ. Σημειωτέον ότι το ένα μέρος ονομάζεται ΝΕΛ, η οποία μοιράζει μηνύσεις ακόμα και σε όποιον ισχυρισθεί ότι η τυρόπιττα στο πλωριό bar του Θεόφιλος ήταν κρύα.

Link to comment
Share on other sites

Στο ΕΜΠΡΟΣ εγώ διάβασα:

"Η εταιρεία θεωρεί ότι το πρακτορείο την εξαπάτησε, καθώς δεν της έχει αποδώσει περί τα 300.000 ευρώ, ποσά που προέρχονται από το αντίτιμο εισιτηρίων προσώπων και οχημάτων. Το πρακτορείο από την πλευρά του ισχυρίζεται ότι έχει αποδώσει τα χρήματα που διεκδικεί η ΝΕΛ, σε υπαλλήλους της εταιρείας. Κατά συνέπεια, δεν έχει καμμία οφειλή προς την εταιρεία και δεν υφίσταται θέμα αντισυμβατικής συμπεριφοράς. Η ΝΕΛ ανταπαντά ότι δεν υπάρχει καμμία απόδειξη που να δείχνει ότι έγινε η καταβολή των χρημάτων".

Δηλαδή, έχουν χαθεί 300 χιλιάρικα και τα ενδιαφερόμενα μέρη τα αναζητούν μέσω αλληλογραφίας στις στήλες του Λεσβιακού Τύπου;

Εσάς σας κάθεται καλά το story;

Σε μια μικρή κοινωνία όπως η Μυτιλήνη φίλε μου όταν το παραμικρό θέμα συζητιέται ακόμα και στο ποιο μικρό καφενεδάκι πρέπει να απαντήσεις στις κατηγορίες που σου προσάπτουν για να είσαι και συ καθαρός απέναντι στους πελάτες σου και στο κόσμο που σε στηρίζει!!!Έτσι είναι στην επαρχία σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις. ;):ph34r:

Link to comment
Share on other sites

....Έτσι είναι στην επαρχία σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις...

Ομολογώ ότι δεν το γνωρίζω (ουδείς τέλειος), αλλά αν με κατηγορούσαν αδίκως, όχι στα καφενεδάκια αλλά μέσω ανακοινώσεως μιάς Εταιρείας εισηγμένης :P στο αγλαές ΧΑΑ, μάλλον δεν θα πήγαινα στις εφημερίδες, αλλά subito στην Δικαιοσύνη. Ασφαλώς ισχύει και το αντίστροφο.

Link to comment
Share on other sites

Ριχνοντας μια ματια στο παρακατω αρθρο σταθηκα σε αυτο

Tώρα η εταιρία που ήδη διέκοψε τη χρονοναύλωση έξι πλοίων λόγω των αρνητικών λειτουργικών αποτελεσμάτων

Ποια ειναι τα 6 πλοια που διεκοψε την ναυλωση :confused: ΚΟΛΟΣΣΟΣ,ΙΠΠΟΤΗΣ,ΑΛΚΥΟΝΗ?,AQUA HERQULES?,OLYMPUS?,ΜΥΚΟΝΟΣ? Εκτος αν ειναι λαθος οι πληροφοριες του αρθρογραφου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά σκέφτηκα και εγώ,πάντως στο site της ο Όλυμπος και ο Ηρακλής (προσπερνω το άκουα :P ) και η Αλκυόνη παραμένουν...Μ'αρέσει πάντως που μιλούν απλά για "άστοχες επιλογές". Κανένας από τους υπέθυνους θα κληθεί να απολογηθεί (τουλάχιστον) γι'αυτό το γεγονός, ή απλά θα πούν πάλι "ότι έγινε έγινε πάμε παρακάτω" ;

Link to comment
Share on other sites

το πειρατικο ρεπορταζ σημερα δημοσιευει υπομνημα της ΠΕΝΕΝ και του Προεδρου της Νταλακογιωργου (προς καθε εμπλεκομενο), που αφορα τις μιζες που φερεται να ζητουσε πρωην (πλεον) στελεχος της ΝΕΛ, απο τα πληρωματα που ναυτολογουσε.

...

Περί τα τέλη του 2010 άρχισαν να έρχονται διάφορα μηνύματα στην ΠΕΝΕΝ από μέλη μας και Ναυτικούς άλλων κλάδων και Σωματείων ότι ο Διευθυντής του Τεχνικού και Ναυτιλιακού Τμήματος της ΝΕΛ Ευάγγελος Μ (Αρχιμηχανικός), ο οποίος είχε την ουσιαστική αρμοδιότητα στην πρόσληψη Ναυτικών όλων των ειδικοτήτων, απαιτούσε να του δοθούν χρήματα προκειμένου να εξασφαλίσει δουλειά σε άνεργους Ναυτικούς.

Στην χρονική εκείνη φάση τα σχόλια γίνονταν από ορισμένους απ’ αυτούς που έπεσαν θύματα αυτού του οργανωμένου κυκλώματος αλλά δεν έκαναν επίσημα καταγγελία φοβούμενοι ότι θα χάσουν την δουλειά τους, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε ούτε να διασταυρώσουμε τις καταγγελίες τους ούτε και να τις αποδείξουμε.

Όμως από τον χειμώνα (2010-2011) η εταιρεία αναπτύχθηκε αλματωδώς με νέα πλοία (αγορές, ναυλώσεις, ενοικιάσεις) έτσι ο αριθμός των Ναυτικών που χρειάστηκε για να επανδρώσει τα πλοία αυτά ήταν εντυπωσιακά (επρόκειτο για εκατοντάδες Ναυτικούς) μεγάλος.

Στην φάση αυτή και για μεγάλο χρονικό διάστημα στο λιμάνι, στα καράβια και στις πιάτσες των Ναυτικών ήταν βασικό θέμα συζήτησης η εκμετάλλευση των ανέργων από το παράνομο κύκλωμα της ΝΕΛ.

Σιγά – σιγά άρχισαν οι Ναυτικοί που έπεσαν θύματα του κυκλώματος να ανοίγονται, να μιλούν και να αποκαλύπτουν πώς ακριβώς τους εκμεταλλεύτηκε το κύκλωμα αυτό.

Η ΠΕΝΕΝ, τα στελέχη της και εγώ προσωπικά από εκείνη την περίοδο αρχίσαμε να συγκεντρώνουμε στοιχεία τα οποία αποδείκνυαν αδιαμφισβήτητα την παράνομη δράση του κυκλώματος.

Στο τέλος του καλοκαιριού (2011) επισκέφθηκα το Υπουργείο Ναυτιλίας και ενημέρωσα την στρατιωτική και πολιτική ηγεσία για την υπόθεση αυτή. Στο τέλος της σύσκεψης ανατέθηκε στην ασφάλεια του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά η διερεύνηση της σοβαρής αυτής υπόθεσης.

Με την συνεργασία της ΠΕΝΕΝ και της ασφάλειας του Κ.Λ.Πειραιά έχουν ήδη καταθέσει δεκάδες Ναυτικοί όλων των ειδικοτήτων(όχι μόνο Ναύτες) και έχουν αποκαλύψει τα πάντα γύρω από την παράνομη δράση του κυκλώματος που εκμεταλλεύτηκε εκατοντάδες Ναυτικούς και τους απέσπασε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Έχοντας την γενική ευθύνη στο θέμα αυτό από πλευράς ΠΕΝΕΝ θέλω να αποκαλύψω πώς δρούσε το κύκλωμα.

Υπήρχαν τουλάχιστον 4 άτομα ( 1) Σ.Α (Σύριος), 2) Μ.Σ, 3) Μ.Μ, και 4) Α.Ο.Τ (Τζίμης)) τα οποία ήταν οι ενδιάμεσοι που πλησίαζαν τους ανέργους, τους έταζαν δουλειά στα πλοία της ΝΕΛ, ακολούθως τους έλεγαν εμπιστευτικά ότι ο Αρχιμηχανικός της εταιρείας Ευάγγελος Μ για να προχωρήσει την πρόσληψη θέλει ένα χρηματικό ποσό (που ανάλογα με την περίπτωση κυμαίνονταν από 1.000 έως 1.200 ευρώ το άτομο).

...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μα αυτή η πρακτική είναι σχεδόν "θεσμοθετημένη" εδώ και πολλά χρόνια, χώρια που δεν αποδεικνύεται εύκολα. Και γιατί "βγήκε" τώρα?

Link to comment
Share on other sites

ειχα ακουσει για το θεμα απο φιλο που δουλευει στην νελ κ μου ειχε πει χαρακτηριστικα οτι " ο παππους λυνει κ δενει μεσα στην εταιρεια κ περνει οποιον του αρεσει η οποιος του κανει το κεφι κ ουτε ο αρχικαπετανιος μπορει να τον σταματησει"

Link to comment
Share on other sites

Καιρο τωρα σιγοψυθιριζεται αυτο αλλα η αληθεια ειναι οτι τελευταια ακουγεται πιο εντονα :ph34r: Δεν καταλαβαινω βεβαια τι μπορει να αλλαξε απο προχτες η πριν 1μηνα και ξαφνικα θα μπει λουκετο :confused:

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερουμε τι στολο θα εχει η ΝΕΛ μεχρι τοτε και σε τι κατασταση θα βρισκεται. :ph34r:
Θα κάνει το χαμό η ΝΕΛ φέτος!!!Σχεδιάζουν 5 δρομολόγια την εβδομάδα από Β.Ελλάδα για ΒορειοΑνατολικό Αιγαίο

γλαροσουπα θα σερβιρουν;

ολες αυτες οι εξαγγελιες, θυμιζουν τις αντεπιθεσεις με ανυπαρκτες (πλεον) στρατιες, που σχεδιαζε ο χιτλερ στο καταφυγιο του, ενω οι σοβιετικοι απειχαν μερικες εκατονταδες μετρα

Link to comment
Share on other sites

Απο τη ΝΕΛ εκτος απο τον Ε. Μαυρουδη εφυγε και το υπολοιπο "team" που τον ακολουθουσε απο την εποχη της C-Link δηλαδη ο αρχιμηχανικος Γιαννης Μονογυιος και ο αρχιηλεκτρολογος Βαγγελης Κορατζανης. Στη θεση τους αρχιμηχανικοι ο Νικος Αγγελινος και ο Ανδρεας Μπαλαμπανος

Link to comment
Share on other sites

Επιστροφή. Στους απομακρισμενους και όχι μόνο. Μερικοί ήταν μαριονέτες και ξαφνικά έγιναν κοκορια.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ειχαμε και παραιτηση μελους απο το ΔΣ της εταιρειας

Στα πλαίσια της χρηματιστηριακής νομοθεσίας, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας ανακοινώνει την παραίτηση από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ανεξάρτητου μη Εκτελεστικού μέλους κ. Κωνσταντίνου Τσιγαρά του Αθανασίου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο κατά την συνεδρίαση του που έχει ορισθεί για την Πέμπτη 10 Μαΐου 2012 θα προβεί στην αντικατάσταση σύμφωνα με τον νόμο 3016/2002 περί εταιρικής διακυβέρνησης εκλέγοντας νέο ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος

Link to comment
Share on other sites

Την θεση του κ.Τσιγαρα την πηρε ο κ.Αθανασιος Μαρκοπουλος-Ραντος

Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας κατά την συνεδρίασή του της 10.05.2012 και κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 14 του καταστατικού της, όρισε στην θέση του παραιτηθέντος κου Κων/νου Τσιγαρά , ανεξάρτητου μη εκτελεστικού μέλους, τον κο Αθανάσιο Μαρκόπουλο – Ράντο ο οποίος ήταν ως σήμερα μη εκτελεστικό μέλος.

Link to comment
Share on other sites

Την περίοδο αυτή, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες αντιμετωπίζουν έντονα προβλήματα ρευστότητας, ενώ «έσκασαν» και τα πρώτα προβλήματα «κράτησης» πλοίων λόγω οφειλών. Ηδη δύο πλοία που απασχολεί η Nel Lines, τα «Olympus» και «Aqua Hercules», κρατούνται από τις αρχές στο Μπάρι της Ιταλίας, λόγω οφειλών σε καύσιμα.

Σημειώνεται ότι τα πλοία τα έχει ναυλώσει από τρίτους η Nel Lines και τα έχει δρομολογήσει στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας.

Σε ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία των Μηχανιών και των μαγείρων (ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ και ΠΕΕΜΑΓΕΝ) αναφέρουν ότι η εταιρεία οφείλει δεδουλευμένες αποδοχές στους ναυτεργάτες, ενώ έχει λήξει και η σύμβαση ασφάλισης των πλοίων με το ΝΑΤ από τις 22/03/2012, με αποτέλεσμα οι ναυτεργάτες να είναι και ανασφάλιστοι.

Η εταιρεία, παρά τη δέσμευσή της με συμφωνία με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) για εφαρμογή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και ασφάλιση για το σύνολο των ναυτεργατών, δεν την εφαρμόζει, εκμεταλλευόμενη και την ανοχή της πλειοψηφίας της ΠΝΟ, παρά τις επανειλημμένες καταγγελίες μας, τονίζουν τα ναυτεργατικά σωματεία και ζητούν την παρέμβαση του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας (ΥΠΑΑΝ).

Από την πλευρά της εταιρείας, στελέχη της σημείωναν ότι υπήρχε ανοικτή πίστωση και συμφωνία για τη σταδιακή καταβολή των οφειλών και αποδίδουν τις κινήσεις κατά των πλοίων της εταιρείας σε ανταγωνιστές της από την ιταλική πλευρά. Σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, το δικαστήριο για την κράτηση των πλοίων γίνεται σήμερα Δευτέρα σε ιταλική πόλη.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αρκετα πλοια της εταιριας ειναι δεμενα(ΤΕΟ,ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ,ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ,ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ,ΜΥΚΟΝΟΣ με αραια δρομολογια,τα 2 στο Μπαρι)μηπως υπαρχει ενα γενικοτερο προβλημα με ελλειψη ρευστοτητας για καυσιμα η εχει σχεση με την ασφαλιση στο ΝΑΤ που λεει το αρθρο παραπανω?

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...