Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Καλυτερο μπορουσαν να βρουν 1000% αλλα το θεμα ειναι τι λεφτα ειχαν να δωσουν.

Ο καθένας βαδίζει σύμφωνα με τα οικονομικά του. Σίγουρα μπορούσαν να βρουν καλύτερο πλοίο από το EUROPEAN EXPRESS (αν τελικά αγοράστηκε το πλοίο και αν βέβαια ...παραμείνει το όνομα) αλλά στην τελική όποιο πλοίο και να αγοράσει κάποιος πάντα θα υπάρχει αντίλογος για ...κάποιο καλύτερο, και στην πιό ...τελική ας μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν λίγο μόλις καιρό στενοχωριόμασταν και γκρινιάζαμε για το που είχε καταντήσει η ιστορική ΝΕΛ.

Τουλάχιστον τώρα (και μάλιστα μεσούσης της οικονομικής κρίσης και σε περίοδο που όμιλοι με δυνατότατο brandname και αναμφισβήτητη οικονομική ρευστότητα πουλάνε ...καμάρια ;)) η ΝΕΛ ναυλώνει το AQUA με προοπτική αγοράς και αγοράζει (αν φυσικά ισχύει κάτι τέτοιο) το EUROPEAN.

Τι να κάνω, είχα πάντα την τάση να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο !!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

;););) οι φήμες αυτές από πούθε είναι ορμώμενες άραγες;; γιατί δεν πήρε τίποτα σχετικό το μάτι μου...

πέραν αυτού, αν όντως είναι το βαπόρι αυτό που κατάλαβα, δεν θα έλεγε κάποιος ότι είναι και νέο σαν καράβι...τη στιγμή που απερρίφθησαν άλλα (πχ CORSE) το να αγοράσεις ένα πλοίο 36 ετών (αν, επαναλαμβάνω έχω καταλάβει σωστά) σε όσο καλή κατάσταση και να είναι, δε λύνει το πρόβλημά σου. Εκτός αν αυτά που απέρριψε ήταν σε άθλια κατάσταση ενώ αυτό όχι, και ήταν και σε τιμή ευκαιριας...Για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους μπήκα στο νόημα...όχι ότι αυτό με κάνει λιγότερο επιφυλακτικό, αλλά λέμε τώρα!για να δούμε είμαι περίεργος...γηραλέο το (υποθετικά) νέο μέλος της οικογενειας της ΝΕΛ, μένει να δούμε και πόσο αποτελεσματικό...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως οι αποκλειστικές πληροφορίες του shipfriends θα επιβεβαιωθούν για ακόμα μία φορά. Εκτιμώ πάντως πως το “νέο” πλοίο δεν προορίζεται για να διπλώσει στη Χίο-Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντος θέλω να πιστεύω πως θα μπει στη γραμμή προσωρινά. Πάντος σε καμία περίπτωση δεν θέλω να σκέφτομαι ότι παροιμία "Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού" μπορεί να βγει αληθινή.

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται το πως εννοεί κανείς το προσωρινά...:confused:δηλαδή μια 4ετια, είναι σχετικά προσωρινά σε σχέση με τα 20 χρόνια που είναι ας πουμε το Μυτιλήνη στη γραμμή. Άλλωστε, λογικά ανάλογα με το βάθος χρόνου που το προορίζουν να μείνει θα πρέπει αν είναι να γίνουν και οι ανάλογες μετατροπές-επισκευές-ανακαινίσεις.Υποθέσεις και μόνο υποθέσεις κάνω...B)

πάντως μπορεί να ήταν κάποια πραγματικά ανέξοδη ευκαιρία για τη ΝΕΛ να ρίξει άλλον ένα παίκτη στη γραμμή. Έτσι κι αλλιώς το Λισσός είναι κι αυτό της ίδιας κλάσης...Ίσως απλά είναι μια πίστωση χρόνου από τη ΝΕΛ μέχρι να δει τι μπορεί να κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα θεωρω δεδομενο οτι αν ερθει θα μπει Χιο-Μυτιληνη γιατι πολυ απλα δεν μπορει να παει καπου αλλου.Τη γραμμη του ΤΕΟ νομιζω οτι δεν μπορει να την παρει,αλλες γραμμες η ΝΕΛ δεν εχει,αρα σε μας θα ρθει

Οφειλω να ανακαλεσω αυτο που ειχα πει.Χτες μιλαγα με γνωστο μου και απο οτι εμαθα μπορει να παρει την θεση του ΘΕΟΦΙΛΟΥ αλλα και του ΤΑΞΙΑΡΧΗ ακομα.Αρα δεν θα μου φαινοταν απιθανο το σεναριο η ΝΕΛ να το βαλει αντικαταστατη του ΘΕΟΦΙΛΟΥ και να ερθει ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ στην κλασικη γραμμη.

Περα απο αυτο εξακολουθω να υποστηριζω οτι εχω πιο πανω και σε αλλα ποστ για την αναβαθμιση της εταιρειας

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι και νομιζω πρεπει να βαλει πλοια εως 15ετων.Ακριβως το ιδιο συζητουσαμε παραπισω οταν οι φημες εφερναν NEL και CORSE κοντα.Νομιζω πλεον,μετα και την φημολογουμενη αγορα του EUROPEAN,οτι αυτο που καιει την εταιρια τωρα,ειναι να ξαναποκτησει τα ηνια στην βασικη της γραμμη και να αυξησει τα εσοδα της αφου τοσο καιρο μονο με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ εχει αρκετες οικονομικες απωλειες.Με βαση αυτο που μας λεει ο polmyt,αν ερθει ο ΤΕΟ τελικα να διπλωσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ,πιστευω οτι το πλοιο που θα βαλουν απεναντι απο το ΛΙΣΣΟΣ θα ειναι η σταθερη αξια,αρα αυτο που ειναι και τωρα στην γραμμη;)(και για αλλους πολλους λογους).

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, τι είναι αυτό που σας κάνει να πιστεύετε ότι θα κονταροχτυπηθούν η ΝΕΛ και η ΑΝΕΚ?

Η δρομολόγηση του Θεόφιλου ή άλλου ισάξιου πλοίου στη γραμμή, θα έχει νόημα μόνον εάν φύγει το Λισσός (για αγνώστους λόγους) ή εάν φύγει το Ν. ΧΙΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

ομολογώ ότι αρχικά και μένα η σκέψη μου πήγε σε πιθανή τράμπα με το Θεοφιλέστατο...αλλά από την άλλη τώρα που έδεσε το βαπόρι στη γραμμή του θα το βγάλουν;;αλλά επίσης, όντως εφόσον προβλέπεται συμβατικά η είσοδος στη γραμμή νεώτερων πλοίων τι θα το κάνει αυτό που αγόρασε;μυστηριο των μυστηριων...:confused:B)

Link to comment
Share on other sites

Βλέπει χρηματιστήριο η ΝΕΛ(??)

Θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια επιστροφής της στο Χρηματιστήριο η ΝΕΛ, αλλά θα επιστρέψει στο ταμπλό. Αυτή είναι η πληροφόρηση που έχουμε από κύκλους προσκείμενους στην εταιρεία. Ο ακριβής χρόνος επιστροφής της μετοχής στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου δεν είναι γνωστός και πιθανότατα θα ανακοινωθεί σύντομα από την ίδια τη ΝΕΛ. Ένα ζήτημα είναι με ποια τιμή θα επιστρέψει η μετοχή. Σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας, ως τιμή έναρξης της επαναδιαπραγμάτευσης των μετοχών είναι η τιμή που προκύπτει από την αποτίμηση της εταιρείας. Δεδομένων των αρνητικών οικονομικών αποτελεσμάτων της ΝΕΛ για το 2008 και το 2009, είναι βέβαιο ότι αξία της μετοχής βρίσκεται κάτω από τα 0,48 ευρώ που είχε κλείσει την ημέρα που βγήκε από το Χρηματιστήριο.

Επιδίωξη της διοίκησης της ΝΕΛ θα είναι μαζί με την ανακοίνωση της εισόδου της μετοχής στο Χρηματιστήριο να ανακοινωθούν και κάποιες θετικές εξελίξεις, ώστε να μην πιάσει πάτο από την πρώτη ημέρα. Οι ανακοινώσεις αυτές θα είναι η ναύλωση του «Aqua Jewel», το οποίο, αφού αντικατέστησε προσωρινά το «Ταξιάρχης», πήγε στις Κυκλάδες και αντικατέστησε το «Αίολος Κεντέρης Ι». Το πλοίο αυτό έχει φύγει για τη Γαλλία, όπου ναυλώθηκε για διάστημα έξι μηνών. Η ΝΕΛ αισιοδοξεί ότι η εταιρεία που το ναύλωσε θα μείνει ικανοποιημένη, ώστε αργότερα να προχωρήσει στην αγορά του.

Κρίσιμο ζήτημα για τη ΝΕΛ είναι να βρει άλλο πλοίο, το οποίο θα έρθει στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Στόχος της ΝΕΛ, στην περίπτωση που βρει άλλο πλοίο, είναι να το βάλει δίπλα στο «Μυτιλήνη» ώστε να ανακτήσει τον έλεγχο της γραμμής και παράλληλα να αυξήσει τον τζίρο της.

Τα δύο τελευταία στοιχεία, η ανάκτηση του ελέγχου της γραμμής και η αύξηση του τζίρου της, είναι βασικά προκειμένου να αναβαθμιστεί η εμπορική αξία της επιχείρησης, αλλά και για να βελτιωθούν οι οικονομικοί δείκτες της. Η προσπάθεια της εταιρείας να βρει πλοίο για τη γραμμή τώρα έχουν στραφεί σε νέες κατευθύνσεις, αφού η προσπάθεια επίτευξης συμφωνίας με τη γαλλική εταιρεία δεν είχε αίσιο τέλος.

Σύντομα αναμένεται η ανακοίνωση και των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2009.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στις γραμμές των Δωδεκανήσων σχεδιάζει να μπει η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, όχι όμως για να μεταφέρει επιβάτες, αλλά εμπορεύματα.Eκλεισε πρόσφατα συμφωνία για τη ναύλωση δύο πλοίων Ro-Ro από εταιρεία συμφερόντων του εφοπλιστή Κουταλίδη.Η διοίκηση της εταιρείας επέλεξε να μπει στην αγορά της διακίνησης των εμπορευμάτων (καύσιμα, οχήματα, κ.α.), θεωρώντας πως υπάρχουν περιθώρια κερδοφόρας δραστηριοποίησης στις συγκεκριμένες γραμμές.

πηγη:marinews.gr

Link to comment
Share on other sites

Λαύριο?

Και θα πληρώνουν οι μεταφορικές έναν σκασμό λεφτά να πηγαινοφέρνουν τις νταλίκες από την Αθήνα/Πειραιά στο Λαύριο? Χλωμό το βρίσκω.

Από την άλλη δε μπορώ να καταλάβω τη λογική και πολιτική της ΝΕΛ. Αντί να θωρακίσει τη γραμμή στην οποία έχει ήδη παρουσία, τρέχει να κυρήξει τον πόλεμο στην Attica εισχωρόντας στο μονοπώλειο της, τα Δωδεκάνησα. Αν δεν έχει τη "στήριξη" της Sea Star, μέσω κάποιας συμμαχίας/δευθέτησης δεν βλέπω ιδιαίτερα θετικές προοπτικές.

Και βέβαια αμφιβάλλω αν τα θηρία αυτά μπορούν να αποδώσουν με δεδομένη την κίνηση και την υπάρχουσα χωρτικότητα της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Στα άμεσα σχέδια δεν φαντάζομαι πως περιλαμβάνονται σημαντικές αλλαγές στα δρομολόγια των πλοίων, μάλλον το μεγαλύτερο βάρος θα δοθεί στον χρηματοοικονομικό τομέα και κυρίως στην αναδιάρθρωση του δανεισμού της εταιρείας. Δύο θεωρώ πως είναι οι κινήσεις που μπορούν να γίνουν:

1. Μετοχοποίηση μέρους του δανεισμού της εταιρείας (κάτι που θα καταστήσει πλέον και επισήμως τη Millennium ως βασικό στρατηγικό επενδυτή).

2. Διαγραφή μέρους του δανεισμού, κάτι που θα δώσει σημαντική ανάσα ζωής στην εταιρεία.

Τα παραπάνω είχαν ειπωθεί πριν από 7 μήνες, για να δούμε αν θα επιβεβαιωθούν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν αναλογισθούμε ότι τα πλοία Ro/Ro έχουν λιγότερα λειτουργικά έξοδα κατά 1/3 από τα ήδη υπάρχοντα πλοία τις Αττικα άλλα και από το Voyager που θα μπεί στην γραμμή, με σωστή τιμολογιακή πολιτική (γιατί τους έχει τσακίσει η Αττικά λόγο μονοπωλείου), και με συνέπεια στα δρομολόγια τους πιστεύω ότι θα καταφέρει να πάρει ένα μεγάλο μέρος της κίνησης των φορτηγών. Το δεύτερο πλοίο δεν είναι το Saronic star, αλλά κάποιο άλλο μικρότερο που αυτή τη στιγμή δουλεύει για την P&O στα βόρεια...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ cretan

Σχετικά με το Shuttle, όπως έχει αναφερθεί στο σχετικό thread το πλοίο είναι ropax (με περίπου 600 pax αλλά νομίζω λίγα κρεβάτια). Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα/περίπτωση να δουλέψει σαν καθαρόαιμο roro. Και σε αυτή την περίπτωση όμως θεωρώ ότι το 1/3 του κόστους που αναφέρεις είναι υπερβολικό (στην ουσία η διαφορά θα είναι στο ξενοδοχειακό - εξαρτάται βέβαια και από την σημαία). Αν σκεφτείς όμως ποιά είναι τα αντίστοιχα έσοδα από τους επιβάτες τότε θα διαπιστώσεις ότι σε υψηλές περιόδους και εφ'όσον τα πλοία έχουν μεγάλη πληρότητα τα Ferries πλεονεκτούν σημαντικά (και εισπράτουν και cash και έχουν συγκριτικά μικρότερη επισφάλεια).

Από την άλλη βέβαια μπορώ να υποθέσω ότι η ΝΕΛ ναύλωσε το πλοίο με καλούς όρους - γιατί "καθόοοοταν" καμιά διετία - και με βάση την τραγική της οικονομική κατάσταση κάνει (με τα πλοία που ναυλώνει) την μόνη κίνηση που μπορεί δηλ. με χαμηλή επένδυση προσπαθεί να αυξήση τον κύκλο εργασιών της (εκτός βεβαίως των πιθανοτήτων που αναφέρει ο Orestis και της πωλήσεως πλοίων - αν και μάλλον χρειάζεται "λίγο απ΄όλα" για να τα καταφέρει τελικά).

"Παίζει" το να έχουν "εξασφαλίσει" -αφού βέβαια γίνει ο σχετικός "διαγωνισμός" - καμιά επιδοτησούλα??

Link to comment
Share on other sites

Φίλε george νομίζω ότι καλά ακούς την καμπάνα... Μια μπίντα μου είπε ότι πρόκειτε για το συγκεκριμένο... θα δούμε... όσον αφορά τον έτερο φίλο και συμπορευτή pathfinder συμφωνώ απόλυτα μαζί του σε όσα λέει όμως δεν ξέρει ότι το συγκεκριμένο έχει υποστεί μετασκευή το 2007 και πλέον είναι καθαρόαιμο ro/ro και αυτό που είπα για το 1/3 στα λειτουργικά έξοδα σκεψου το με 20 άτομα το πολύ πλήρωμα και περίπου τα μισά πετρέλαια από τα πλοία τις συγκεκριμένης γραμμής... Όσο για την τρομερή κίνηση σε πλάνο ενός έτους τα Ι.Χ και οι επιβάτες είναι πολύ για 3-4 μήνες οπότε αν καταφέρει και πιάσει κάποιο καλό όγκο στα μεταφερόμενα φορτηγά και ασυνόδευτα Ι.Χ νομίζω ότι κάτι θα κερδίσει...προσωπική μου άποψη είναι... μπορεί να κάνω και λάθος... θα δούμε τελικά τι θα γίνει και τι αποτελέσματα θα έχει....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...