Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Παιδια πιστευω οτι αυτο που βλεπουμε(η θα δουμε) με τη ΝΕΛ δεν εχει καμια διαφορα με το οτι βλεπουμε και στις αλλες εταιρειες, οποιασδηποτε φυσεως και χαρακτηρα. Το χρημα απλα δεν εχει πατριδα, ουτε κοιταει σημαιες και φιλιες.

Οσον αφορα το Βεντουρη υπαρχει ενα γεγονος κατα τη γνωμη μου μεχρι τωρα, το οτι εσωσε τη ΝΕΛ απο βεβαιο θανατο. Απο κει και περα συμφωνω οτι αυτη η ιστορια με τα εξωδικα και τις ανακοινωσεις προς το αντιπαλο δεος ειναι κουραστικη και ισως ανουσια, αλλα το αν τελικα ευοδωθουν οι προσπαθειες του για περαιτερω αναπτυξη η πωληση της εταιρειας σε ισχυροτερους ιδιοκτητες, μενει ακομα να φανει. Ας περιμενουμε να δουμε λοιπον πριν τον κρινουμε ως προς το δευτερο σκελος.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Την παλιά καλή ΝΕΛ πάντως θα την νοσταλγεί ΠΟΛΥΥΥΣ κόσμος και σύντομα. Ακόμα και αυτοί που την κατηγορούσαν μετά βδελυγμίας.... :(

Και ειδικα την νοσταλγουν οσοι τρωγανε με χρυσα κουταλια εκει μεσα. Ειδικα αυτοι που τωρα εχουνε αραξει στις βιλαρες τους και τις επιχειρησεις τους και πηρανε παντελονια με πολλες τσεπες τη νοσταλγουν να ειστε σιγουροι. Και αυτους νοσταλγει και ο κοσμος απ οτι βλεπω. Κατα τα αλλα συμφωνω απολυτα με το Νικ Δε Γκρικ. Ξεκινησε με σωστες κινησεις ξελασπωσε με τις μηχανες των Αιολων και τα δανεια τα πολλα αλλα εχει ενα κολλημα με τους αντιπαλους και κανει σαν παιδακι. Δε ξερω που θα τους βγαλει αυτο και ουτε με νοιαζει γιατι ουτε ετρωγα ποτε ουτε τρωω απο τη ΝΕΛ :mad:.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θα νοσταλγήσει ο κόσμος είναι η σιγουριά ότι κάθε χρόνο θα είχες Σαπφώ/Όμηρο ή Μυτιλήνη/Θεόφιλο να ανεβοκατεβαίνουν στη γραμμή.

Τώρα με τη Ναυτιλιακή Εταιρία Safagas και μια εισηγμένη HSW στο μέλλον που αλλάζει ιδιοκτησία και/η συγχωνεύεται μπορεί άνετα σε μερικά χρόνια να πλακωνόμαστε στο ξύλο για να μπούμε στους βαπόραρους του Μανούση!

Με χρυσά κουτάλια φάγανε και στη ΔΑΝΕ!!! Και σε μεγαλύτερο βαθμό απ' ότι στη ΝΕΛ. Ο κόσμος στα Δωδεκάνησα που αναπολεί τη ΔΑΝΕ δεν αναπολεί τα λαμώγια της αλλά την σταθερή εξυπηρέτηση και τη σιγουριά που προσέφερε. Το ίδιο και οι Κυκλαδίτες που απο κει που είχανε 6-7 προσεγγίσεις την ημέρα έχουν μείνει με 0,5-1,5!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Να μη λέγεται ΝΕΛ αυτή η εταιρεία που δεν θα έχει πια σχέση με τη Μυτιλήνη να λέγεται Aegean safaga lines η όπως αλλίώς θέλει.Και μάλιστα αυτό έπρεπε να είχε γίνει καιρό τώρα έξάλλου όταν ο Βεντούρης μπήκε στη ΝΕΛ δήλωσε πως αυτή δεν είναι πλέον λαικής βάσης.

Δεν νομίζω αν πάρουν την ΝΕΛ οι Άραβες να τις αλλάξουν το όνομα, εκτός και αποδρομολογήσουν τα πλοία από το Αιγαίο και τα δούμε safaga. Δεν πρόκειται, κατά την γνώμη μου, να τις αλλάξουν το όνομα γιατί το NEL Lines είναι ήδη ένα brand name ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο στο Αιγαίο με αποτέλεσμα να μπορεί να πουλήσει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο, νέο, γιατί νομίζετε δεν την είπε ο Βεντούρης C-link, δεν ήθελε το όνομα της εταιρίας του; Απλά ήξερε ότι δεν θα στέριωνε τόσο εύκολα στον Πειραιά όσο το ΝΕΛ.

Βέβαια τώρα διαβάζοντας προηγούμενα posts από όταν ανέλαβε ο Βεντούρης την ΝΕΛ διαπιστώνω ότι μας την έφερε ωραιότατα και με τα Αιολικά και με τις μηχανές τους ' οπότε καλύτερα να διατηρούμε ορισμένες επιφυλάξεις μέχρι να μάθουμε περισσότερα, πολύ πιθανό σε λίγο καιρό να έχουμε και άλλες ανατροπές. Υπομονή μέχρι τις 30 Ιουλίου λοιπόν. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε δελτίου τύπου της ΝΕΛ που αναφέρεται σε δημοσιεύματα των Μ.Μ.Ε. έχει και ένα απόσμασμα από από το FORUM (27/7/07 NEPTUNE). Τελικά μας διαβάζουν και μετράνε τα κειμενά μας.

Link to comment
Share on other sites

Την φράση "Που να γυρίσει και να σου βγάλει το μάτι παλιοκλέφτη.." που αναγράφεται στην ηλεκτρονική ανακοίνωση της ΝΕΛ, πότε ακριβώς την έγραψε ο ΝEPTUNE?

Link to comment
Share on other sites

Καλα ρε παιδια μας δουλευουνε? Ουτε μια σωστη αντιγραφη δεν μπορουνε να κανουνε οι τυποι. Η φραση "Που να γυρίσει και να σου βγάλει το μάτι παλιοκλέφτη.." ηταν στην υπογραφη μου και ουδεμια σχεση ειχε με το σχολιο-ερωτηση που εκανα παραπανω. Εγω το ειπα γιατι καποιος βλαξ μου εκλεψε την κεραια του αυτοκινητου :D οποτε και του ευχηθηκα να του μπει στο ματι και να χει την καταρα μου. Ειλικρινα οπως μου την εκλεψε να του την κλεψει καποιος αλλος :D. Κι αυτοι το πηρανε και το προσθεσανε σα σχολιο. Αισχος... Καλοι και οι πανηγυρισμοι αλλα μη ξεφευγουμε. Και δε μπορω να τους πω και τιποτα μη φαω καμια περισσευουμενη αγωγη και γω

Link to comment
Share on other sites

Η απαραίτητη επιστολή εστάλη προς διευκρίνηση όπως αναφέρθηκε και εδώ.

Παρόλο που το συγκεκριμένο σχόλιο προστέθηκε στο δελτίο τύπου της συγκεκριμένης εταιρείας προφανώς εκ παραδρομής, με την ευκαιρία ας υπενθυμίσουμε στα μέλη μας, της συμφωνία με τους ορους συμμετοχής του φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

29/8/2007

ΔEΛTION TYΠOY THΣ «NEΛ AE» 29.08.2007

1. H NEΛ ανταποκρινόμενη στην κοινή απαίτηση των κατοίκων Mυτιλήνης, αλλά και των μετόχων της, σήμερα 29.8.2007 έκανε πράξη όσα υπεσχέθη, αναφορικά με την διασπορά στο διαδίκτυο συκοφαντικού e-mail υπό του Σπυρίδωνος Στρίντζη, αδελφού του Γεράσιμου (Μάκη) Στρίντζη, που υπέγραφε ως δήθεν «Mυτιληνιός». Tο συκοφαντικό αυτό e-mail εστρέφετο κατά της εταιρείας μας, της εταιρείας C-LINK FERRIES συμφερόντων μας, του διευθύνοντος συμβούλου μας κ. Απόστολου Bεντούρη και άλλων θιγομένων προσώπων.

2. Eιδικότερα ακολουθώντας επείγουσα εντολή της διοικήσεως μας, το νομικόν τμήμα της εταιρείας μας, ενημέρωσε την διοίκηση ότι θα καταθέσει αύριο ημέρα Πέμπτη, ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Πειραιώς αγωγή κατά του Σπυρίδωνος Στρίντζη ως φυσικού αυτουργού της αξιοποίνου πράξεως της δυσφημίσεως ανωνύμου εταιρείας και κατά του Γερασίμου Στρίντζη ως ηθικού αυτουργού της ανωτέρω αξιοποίνου πράξεως.

Mε την αγωγή της αυτή η NEΛ ζητά να της επιδικασθεί ως ηθική βλάβη το ποσόν των 10.000.000 E από τον Σπυρίδωνα Στρίντζη και το ποσόν των 10.000.000 E από τον Γεράσιμο Στρίντζη διευθύνοντα σύμβουλο της XEΛΛENIK ΣHΓOYEΙΣ.

3. Aγωγή ενώπιον του αυτού Δικαστηρίου γιά τήν ίδια γενεσιουργό αιτία, κατά των ανωτέρω προσώπων, θα καταθέσουν αύριο και:

α) H εταιρεία C-LINK FERRIES συμφερόντων μας.

Με την αγωγή αυτή η C-LINK FERRIES ζητά να της επιδικασθεί ως ηθική βλάβη το ποσόν των 5.000.000 E από τον Σπυρίδωνα Στρίντζη και το ποσόν των 5.000.000 E από τον Γεράσιμο Στρίντζη διευθύνοντα σύμβουλο της XEΛΛENIK ΣHΓOYEΙΣ.

β) O διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Aπόστολος Bεντούρης.

Με την αγωγή αυτή ο κ. Aπόστολος Bεντούρης ζητά να του επιδικασθεί ως ηθική βλάβη το ποσόν των 5.000.000 E από τον Σπυρίδωνα Στρίντζη και το ποσόν των 5.000.000 E από τον Γεράσιμο Στρίντζη διευθύνοντα σύμβουλο της XEΛΛENIK ΣHΓOYEΙΣ.

4. H συζήτηση των ανωτέρω αγωγών θα γίνει ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Πειραιώς. H εταιρεία μας θα ενημερώσει με νέο δελτίο τύπου το επενδυτικό κοινό για τις υπόλοιπες δικαστικές ενέργειες της, (αστικές και ποινικές) κατά των ανωτέρω προσώπων.

ΠEIPAIEYΣ 29.8.2007

NEΛ AE

Πηγη το site της NΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Απο τη Ναυτεμπορικη

Αυξηση εσόδων και σημαντική πτώση κερδών παρουσιάζει η εξαμηνιαία λογιστική κατάσταση της Nel Lines. Ειδικότερα τα έσοδα σε επίπεδο ομίλου για το πρώτο εξάμηνο ανήλθαν στα 19.063.866,52 ευρώ, σημαντικά αυξημένα των 11.043.517,14 του πρώτου εξαμήνου του 2006. Τα κέρδη προ φόρων εμφανίζονται μειωμένα στα 224.664,37 ευρώ έναντι 37.352.627,34 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2006.

Σε επίπεδο εταιρείας τα έσοδα είναι αυξημένα και ανέρχονται στα 14.597.075,88 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2007 έναντι 11.043.517,14 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2006 και τα κέρδη είναι σημαντικά μειωμένα στα 1.836.401,82 ευρώ έναντι 37.352.627,34 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2006.

Η εταιρεία εμφανίζει για πρώτη φορά δραστηριότητα και εκτός Ελλάδας και συγκεκριμένα στην Ερυθρά Θάλασσα. Τα έσοδα με βάση της γεωγραφική κατανομή σε επίπεδο ομίλου ανέρχονται στα 17.961.595,52 ευρώ στην ελληνική ακτοπλοΐα και 1.102.271,00 ευρώ στην Ερυθρά Θάλασσα και σε επίπεδο εταιρείας στα 13.494.804,88 ευρώ στην ελληνική ακτοπλοΐα και 1.102.271,00 ευρώ στην Ερυθρά Θάλασσα

Τωρα εγω ο μπερδεμενος ρωταω. Με ποια πλοια δραστηριοποιειται η εταιρια στην Ερυθρα; Με τα πουλημενα; Η με τον Ταξιαρχη; :)

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι αναφέρεται στον Ταξιάρχη μόνο. Γιατί αλλιώς αν υποτεθεί ότι με λογιστικές μαιμουδιές και αλχημίες υπολογίζονται και τα 3 πλοία στην Ερυθρά, και έχουν 17 φορές (!!!) λιγότερα έσοδα από τα 7 της Ελλάδας (εκ των οποίων τα 2 είναι τα Π.Χοζοβιώτισσα και Π.Τήνου) τότε ας μετακομίσουν προς τα διαλυτήρια της Ινδίας καλύτερα....

Υπόψιν ότι διαχωρίζει τα έσοδα της Ελλάδας σε επίπεδο ομίλου (ΝΕΛ-ΣΛΙΝΚ-κλπ) και εταιρείας ενώ για την Ερθυρά το νούμερο είναι ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα εγω ο μπερδεμενος ρωταω. Με ποια πλοια δραστηριοποιειται η εταιρια στην Ερυθρα; Με τα πουλημενα; Η με τον Ταξιαρχη; :)

Αυτό που ξέρω είναι ότι τα πλοία άνηκαν για μεγάλο χρονικό διάστημα στην ΝΕΛ στις διαδρομές τους στην Ερυθρά με (παχυλή) ημερίσια ναύλωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στις 28 του μηνός στη Χίο η διευθύντρια Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων της ΝΕΛ κα. Θ. Ρήγα θα παρουσιάσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας.

Για όσους ενδιαφέρονται και βρίσκονται στην περιοχή, ίσως είναι μια καλή ευκαιρία να μάθουν κάτι χρήσιμο (ή να αναπτύξουν νέα σενάρια :confused:)

Link to comment
Share on other sites

Στις 28 του μηνός στη Χίο η διευθύντρια Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων της ΝΕΛ κα. Θ. Ρήγα θα παρουσιάσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας...

A, τότε το Χιακό ακροατήριο (που όλοι φανταζόμαστε πόσο φιλικά διάκειται στη ΝΕΛ), θα έχει μιά πρώτης τάξεως ευκαιρία να ακούσει για customer oriented strategy, μακράν οπορτουνιστικών επιλογών (κοινώς καννιβαλισμού του προϊόντος) ;).

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι το τέλος του μήνα παραδίδει η "Β" διαχειριστική το operation της ΝΕΛ και από εκεί και πέρα επιστρέφει ο κ. Βαγγέλης Μαυρούδης (πολλά χρόνια συνεργάτης του Α.Βεντούρη) στην διεύθυνση κι αρχιπλοίαρχος αναλαμβάνει ο Νίκος Βλάχος μέχρι πρώτινος πλοίαρχος στο highspeed 2.

Ήδη η νέα διαχείριση έχε3ι αποστείλει φάκελους με ism στα πλοία΄.

Επίσης άκουσα ότι θα μεταφερθούν και σε νέα γραφεία στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από όσο ξέρω κι εγώ η "Β" διαχειριστική είχε αναλάβει το operation των πλοίων στα θέματα πληρωμάτων,συντήρησης,ISM κ.τ.λ

Για τα δρομολόγια δεν νομίζω να ήταν υπεύθυνη αυτή.

Οπότε για το δρομολόγιο των 8:30 αν πέτυχε ή όχι δεν ήταν αρμοδιότητα της Β διαχειριστικής.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...