Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Το κεντρικό πρακτορείο της εταιρείας στη πλατεία Καραισκάκη εκχωρήθηκε για εκμετάλευση στην ILION SHIPPING AGENCY που είναι και ο πρακτόρας των φορτηγών στον Πειραιά

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να δούμε τι μπορεί να σημαίνει αυτό...:o

Σημασία δεν έχει πόσες μετοχές αγόρασε τώρα (που είναι και η τιμή χαμηλά) αλλά πόσες μετοχές έχει στην κατοχή του συνολικά. Γιατί απάντηση σε σημαντικά ερωτήματα που διατυπώθηκαν (ανάμεσα στα οποία και ποιο είναι το ποσοστό του σήμερα στη ΝΕΛ) δε δόθηκε, όταν για άλλα σχόλια, διόλου σημαντικά, εκδόθηκε δελτίο τύπου.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Orestis δεν ξέρω ακριβώς πόσες μετοχές έχει στην κατοχή του ο κ. Βεντούρης, αλλά αν πας στο www.ase.gr θα δεις τις μεταβολές στα δικαιώματα ψήφου της ΝΕΛ από το επίσημο site του χρηματιστηρίου.Ποσοστό που κατέχει σύμφωνα με το ΧΑΑ 20,44%.Τώρα αν δεν ισχύει αυτό δεν μπορώ να το ξέρω, δεν είμαι μέσα στο κεντρικό αποθετήριο αξιών (το λέω γιατί πιάνεσαι από το παραμικρό που λέει κάποιος).

Εξάλλου ποιοί είναι αυτοί στο fmvoice, στο euro2day κλπ και κάνουν και ερωτήσεις που πρέπει να τους απαντήσει κάθε φορά κάποιος μεγαλομέτοχος μιας εισηγμένης εταιρίας?Τι συμφέροντα εκπροσωπούν το έχει ψάξει κανείς?Επίσης αν έβλεπες το τι έλεγε ο κάθε δημοσιογράφος σε εφημερίδες και internet από το 1998 που παρακολουθώ τις ναυτιλιακές εταιρίες και γενικά όλο το ΧΑΑ, δεν θα ξαναυπολόγιζες το τι λένε...Βάζουν όμως από κάτω με μικρά γραμματάκια ότι τα αναγραφόμενα παραπάνω δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση ή διακράτηση μετοχών για να αποποιηθούν κάθε ευθύνη...

(Συγνώμη από τους διαχειριστές που ξέφυγα λίγο από το θέμα).

Link to comment
Share on other sites

αν έβλεπες το τι έλεγε ο κάθε δημοσιογράφος σε εφημερίδες και internet από το 1998 που παρακολουθώ τις ναυτιλιακές εταιρίες και γενικά όλο το ΧΑΑ, δεν θα ξαναυπολόγιζες το τι λένε... Τι συμφέροντα εκπροσωπούν το έχει ψάξει κανείς?

Φυσικά πολλά δημοσιεύματα μπορεί να είναι αναληθή ή να κρύβουν σκοπιμότητες. Από την άλλη μέσω του τύπου έχουν γίνει πολλές αποκαλύψεις για επιχειρηματίες και εισηγμένες. Συνεπώς είναι στο χέρι του αναγνώστη να φιλτράρει τις πληροφορίες, βάσει της προϊστορίας του κάθε δημοσιογράφου ή μέσου.

Εξάλλου ποιοί είναι αυτοί στο fmvoice, στο euro2day κλπ και κάνουν και ερωτήσεις που πρέπει να τους απαντήσει κάθε φορά κάποιος μεγαλομέτοχος μιας εισηγμένης εταιρίας?

Φυσικά και δεν χρειάζεται να απαντούν σε ότι γράφεται, αλλιώς θα έπρεπε όλες οι εταιρείες να προσλάβουν ανθρώπους γι αυτή τη δουλειά. Επειδή όμως η ΝΕΛ το έχει κάνει πολλές φορές (Ημερησία, Κόσμος του Επενδυτή, euro2day κλπ) και μάλιστα για άρθρα που αναφερόντουσαν σε πραγματικά γεγονότα, χωρίς να υπονοούν τίποτα το μεμπτό, προκαλεί, σε εμένα τουλάχιστον, εντύπωση πως την ίδια ημέρα σχολιάζεις και προειδοποιείς με δικαστικά μέτρα κάποιον που απλά αναφέρεται στα οικονομικά σου αποτελέσματα και παράλληλα τηρείς σιγή ιχθύος για κάποιον που σε κατηγορεί ευθέως για πολλά και διάφορα.

το λέω γιατί πιάνεσαι από το παραμικρό που λέει κάποιος

Ούτε “πιάνομαι”, ούτε υιοθετώ τίποτα. Απλά παραθέτω ένα άρθρο, τα περισσότερα ερωτήματα του οποίου δεν προκαλούν έκπληξη στους αναγνώστες του forum, αφού έχουν διατυπωθεί πριν από μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Εξάλλου με τις τιμές που πωλούνται τα πλοία στην Ευρώπη πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο το βλέπω να πάρει.(49 εκ για 22 ετών πλοίο της COLOR LINE που είπαν οι φίλοι).

Στην Ιαπωνία μάλιστα για κάποιον που παρακολουθεί τα ακτοπλοϊκά θέματα, υπάρχουν σχεδόν ιδανικά πλοία για τη ΝΕΛ και την κύρια γραμμή της σε διάφορες ημερομηνίες ναυπήγησης.Ένα παράδειγμα τα SUN FLOWER COBALT & IVORY που με λίγες μετασκευές θα μπορούσαν να ''οχυρώσουν'' τη ΝΕΛ για τα απόμενα 20 και βάλε χρόνια...

Xmmm....Epeidi simpathw tin nel poli san etairia kai tha ithela -auti i etairia pou gia tosa xronia itan kiriarxos stin grammi tis Xiou-Mutilinis me aksiologa gia tin epoxi pou dromologithikan ploia , pou itan konta stin patrida tis ,pou tin gennise- na min vrethei se dysxeri kai mionektiki thesi enanti twn allwn kai mesa malista sto idio tis to spiti .....tha simfwnisw pws oi times twn eurwpaikwn ploiwn einai aplisiastes kai asymfores kai oti prepei na koitaksei pros tin agora tis Iapwnias gia tin agora kapoiou aksiologou ploiou -ta SUN FLOWER COBALT & IVORY an xwrane na mpoune kai na kanoun eligmous mesa stin xio einai idanika pisteuw-kathws ama den exoun fagothei ta 80.ooo.ooo apo tin pwlisi tou Kenteris kai tou P.parou-pws einai enas efiktos stoxos.(olklira RAINBOW BELL & SUN FLOWER TSUKUBA sinolo pigan 58.000.000) Kai episis tha ithela na tonisw-simfwnisw pws i simperifora apo pleura plirwmatos den einai kai i kaliteri kathws tixainei na xrisimopoiw sixna ta ploia tis nel gia proswpiko mou logo kai malista eixa kai sto teleutaio mou taksidi mia empeiria analogi. Y.G. Apeuxomai na ginei i NEL pou itan panta mia etairia protypo diaxeirisis ( an eksairesete ta teleutaia xronia ) i nea DANE.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μία διόρθωση φίλε Ορέστη : Τα συνολικά έσοδα της αύξησης θα ανέλθουν σε 33,1 εκ ευρώ περίπου, των οποίων τα 14,2 εκ θα αφορούν την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.Άντε μπας και δούμε κανένα νέο βάπορα με τα χρώματα της ΝΕΛ. (Λες να μας άκουσαν που φωνάζουμε τόσο καιρό εδώ μέσα?:D )

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να δώ που θα είναι το ποσοστό των μικρομετόχων της Μυτιλήνης μετά την αύξηση,αλλά για να κάνω και μια πρόβλεψη νομίζω πως περισσότερο θα επωφελήθει ο μεγαλομέτοχος που θα καλύψει λογικά και την αύξηση ώστε να έχει μεγαλύτερο ποσοστό να δώσει στη MIG σε λίγο καιρό

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα η ΝΕΛ ανακοίνωσε πως σκοπεύει να διαθέσει το κεφάλαιο που θα αντλήσει από το Χ.Α. Εγώ θα ήθελα να σταθώ σε ένα σημείο:΄

2. ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

(...)

Κατανομή των υπό άντληση κεφαλαίων ΠΟΣΑ(σε εκατ. €) %

Κάλυψη εξόδων αύξησης 0,33 1,00%

Αγορά πλοίου ή/και συμμετοχή σε ομοειδείς επιχειρήσεις 30,00 90,69%

Μείωση τραπεζικού δανεισμού / κεφάλαιο κίνησης 2,75 8,31%

ΣΥΝΟΛΟ 33,08 100,00%

Μήπως επιτέλους δούμε κανένα ωραίο, σχετικά καινούργιο πλοίο (από μεριάς ΝΕΛ)σε Χίο-Μυτιλήνη;

Link to comment
Share on other sites

Ε όχι και που θα δρομολογηθεί το νέο πλοίο η ΝΕΛ δεν έχει πρόβλημα εξεύρεσης δρομολογίου αν αγοράσει καινούργιο πλοίο γιατί απλούστατα έχει γραμμή να το βάλει

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο πρόβλημα που ΔΕΝ αντιμετωπίζει η ΝΕΛ είναι η γραμμή στην οποία θα δρομολογήσει, αν όντως το αποκτήσει, το νέο της πλοίο. Μπορεί να αλλάξει γραμμή σε κάποιο άλλο...

Link to comment
Share on other sites

Orestis, όποιος διαβάσει το ενημερωτικό για την ΑΜΚ, θα δει ότι η αγορά νέου πλοίου από "την δευτερογενή αγορά" συνοδεύεται από προϋποθέσεις:

"Σε περίπτωση μερικής κάλυψης της αυξήσεως και εφόσον τα αντληθέντα κεφάλαια δεν επαρκούν για τους σκοπούς της αύξησης όπως αυτοί εκτίθενται ανωτέρω θα προηγηθεί η κάλυψη των εξόδων αύξησης και εν συνεχεία η αγορά πλοίου. Στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η αγορά πλοίου, θα χρησιμοποιηθούν για απόκτηση ποσοστού συμμετοχής σε ομοειδείς επιχειρήσεις και την μείωση του τραπεζικού δανεισμού".

Για να δούμε...θα "καταστεί δυνατή η αγορά πλοίου"?

Link to comment
Share on other sites

Απλά το δημοσίευμα αφήνει να εννοηθεί πως πρώτο μέλημα δεν είναι η αγορά πλοίου, αλλά η απόκτηση συμμετοχής σε άλλη εταιρεία. Τώρα με αυτά που γίνονται στην ακτοπλοΐα, κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι είναι αλήθεια σήμερα ή τι θα επαληθευθεί αύριο. Πολλά είναι αυτά που ακούγονται και ακόμα περισσότερα αυτά που κάποιοι θέλουν να ακούγονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ενδιαφέρον δεν είναι πως ξεκίνησε η διαπραγμάτευση των μετοχών, αλλά πόσες μετοχές πήρε το κάθε στέλεχος. Έτσι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά (είχε σχολιαστεί και πέρσι), ο βασικός μέτοχος της εταιρείας αυξάνει τη συμμετοχή του κατά 1% δίνοντας μπόνους στον εαυτό του 1,2 εκ. μετοχές. Ερωτηματικό παραμένει επίσης και το ποιοι στόχοι επιτεύχθηκαν για να δοθούν αυτά τα bonus, αφού τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας δεν έχουν καμία σχέση με τις εκτιμήσεις που είχαν άνακοινωθεί στα μέσα της χρονιάς.

Βέβαια η "καταχρηστική" χρήση προγραμμάτων stock option δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο στην ελληνική πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από την επίδραση της χρηματιστηριακής κρίσης στα κυοφορούμενα deals, πρόβλημα δημιουργείται και στην ΑΜΚ της ΝΕΛ αφού με τη ραγδαία πτώση (-18% σήμερα και -34% από 1/1) η τιμή της μετοχής έφτασε τα 0,51 ευρώ, κάτω από την προγραμματισμένη τιμή διάθεσης των νέων μετοχών (0,70 ευρώ).

Link to comment
Share on other sites

Πηγη Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Σε 8,85% από 11,22% μεταβλήθηκε το ποσοστό των δικαιωμάτων ψήφου που κατέχει η Millennium Bank στη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), κατόπιν της από 24/01/2008 μερικής άρσης συμβάσεων ενεχύρου. Μετά την κρίσιμη συναλλαγή η τράπεζα δεν κατέχει μετοχές της ΝΕΛ, ενώ τα δικαιώματα ψήφου της στην εταιρεία ανέρχονται σε 10.457.980

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...