Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

το λιμεναρχείο Καβάλας ειχε προειδοποιήσει τον καπετάνιο οτι εαν δεν καταβληθουν τα δεδουλευμένα 3 μηνων στους ναυτικους στην επομένη προσεγγιση στο λιμανι θα προβει σε καθε νόμιμη διαδικασία...Σημερα το πρωι η ΝΕΛ εβαλε στους λογαριασμούς του πληρώματος τα δεδουλευμένα του Μαρτίου...και ετσι το πλοιο εφυγε κανονικά...μενει να δουμε ποτε θα καταβάλει και τα λεφτα των άλλων μηνων....!!

Μια χαρα πανε ολοι,τα ιδια λεγαμε στην ΑΝΕΚ πριν λιγο καιρο.Φυσικα την πληρωνουν τα πληρωματα και οχι αυτοι που παιρνουν την μια λαθος αποφαση μετα την αλλη B) Κατα τ αλλα η ΝΕΛ ξεκινα την 'αντεπιθεση' σε κανα μηνα στην ΙκαροΣαμια :rolleyes:

Τα χρωστουμενα ισχυουν αραγε μονο για το ΜΥΤΙΛΗΝΗ η για ολα τα πλοια της ΝΕΛ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και της ΝΕΛ

Εν’ όψει των ανωτέρω, η Διοίκηση της ΝΕΛ έχει αποφασίσει να προβεί σε μία σειρά ενεργειών, οι σημαντικότερες των οποίων αφορούν:

Α) Τροποποίηση των πιστωτικών όρων με τους κύριους προμηθευτές του Ομίλου και ειδικότερα τους προμηθευτές καυσίμων, με σκοπό την σύγκλιση του χρόνου αποπληρωμής των εμπορικών του υποχρεώσεων και την είσπραξη των εμπορικών του απαιτήσεων.

Β) Την πιθανή αποεπένδυση παγίων περιουσιακών στοιχείων. Προς αυτή την κατεύθυνση η Διοίκηση εξετάζει το ενδεχόμενο να προβεί σε εύλογο χρονικό διάστημα στην πώληση πλοίων αναπόσβεστης αξίας € 36.000.000, περίπου, γεγονός που θα συμβάλει στην βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων κατά ποσό € 6.000,000 περίπου .

Γ) Συρρίκνωση της δραστηριότητας της εταιρείας, δεδομένου ότι η επέκταση των δραστηριοτήτων της, τους προηγούμενους μήνες δεν απέδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα εξαιτίας της μη αναμενόμενης ανατροπής των γενικών οικονομικών συνθηκών της χώρας, όσο και της μεγάλης αύξησης των τιμών των καυσίμων, τα οποία αποτελούν σημαντικό μέρος του λειτουργικού κόστους του Ομίλου. Έτσι επανακαθορίστηκε η χρήση των πλοίων του Ομίλου και η γενικότερη αναδιάρθρωση των λειτουργιών της επιχείρησης, αποφασίσθηκε η διακοπή συμβάσεων ναυλώσεων συγκεκριμένων πλοίων, το αποτέλεσμα εκμετάλλευσης των οποίων, είναι ζημιογόνο, και επαναξετάσθηκαν οι συμβάσεις πρακτορεύσεως , η πιστωτική πολιτική προς τις μεταφορικές εταιρείες καθώς και η μείωση αποδοχών του προσωπικού. Σημειώνεται ότι μέσα στη χρήση 2011 και κατά την τρέχουσα περίοδο και έως την ημερομηνία έγκρισης των συνημμένων ενδιάμεσων Οικονομικών Καταστάσεων η εταιρεία διέκοψε την χρονοναύλωση έξι πλοίων λόγω των αρνητικών λειτουργικών αποτελεσμάτων. Υπό το πρίσμα των ανωτέρω οι παρούσες ενδιάμεσες καταστάσεις οικονομικής πληροφόρησης της Εταιρείας και του Ομίλου έχουν ετοιμαστεί στη βάση της δυνατότητας ομαλής συνέχισης των δραστηριοτήτων τους. Αντιστοίχως οι ενδιάμεσες ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις δεν περιλαμβάνουν προσαρμογές σχετικές με την ανάκτηση και την ταξινόμηση των περιουσιακών στοιχείων του ενεργητικού, τα ποσά και την ταξινόμηση των υποχρεώσεων ή άλλες προσαρμογές οι οποίες θα ήταν ως αποτέλεσμα της μη δυνατότητας ομαλής συνέχισης της δραστηριότητας του Ομίλου.

Εν ολιγοις μας λενε ορθα κοφτα πλεον οτι αν δεν υλοποιηθουν ταυτοχρονα και σε συντομο χρονικο διαστημα τα Α,Β,Γ το μαγαζι θα κλεισει αν καταλαβα καλα..

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

και εν ακομη πιο ολιγοις :D

το Α δεν παιζει (τα καυσιμα μονο μετρητα. πιστωσιν δεν διδωμεν)

το Β δεν ειναι οπως φαινεται. αναποσβεστη αξια 36εκ δεν λεει κατι απο μονο του. το θεμα ειναι ποσο μπορουν να πουληθουν οι αιολοι και οι παναγιες (περι των ταχυπλοων προκειται προφανως) στις σημερινες συνθηκες

οσο για το Γ... στερνη μου γνωση

α, και κατι τελευταιο, οι πιστωτες της ΝΕΛ (βασικα η μιλενιουμ) τι λενε;;

Link to comment
Share on other sites

Τα νεα της ΝΕΛ :P

Καταρχην εχει προβληματα με ναυτεργατικα σωματεια καθως χρωσταει μισθους στα πληρωματα των AQUA HERCULES/OLYMPUS.

Κατα δευτερο,σημερα βγηκε μια πολυ 'ωραια' ανακοινωση απο την διοικηση της εταιριας για το φημολογουμενο εγκλημα της Blue Star.

Σχολια:

1.Ποιος αφησε την βασικη του γραμμη με ενα πλοιο και θα κανει πειραματισμους στην ΙκαροΣαμια?

2.Ποιος δρομολογουσε πλοια τα τελευταια χρονια αρχες καλοκαιριου για την καθιερωμενη αρπαχτη?

3.Για το ΣΑΣ και το υπουργειο πολλα μπορουμε να πουμε(και εχουμε ηδη πει)αλλα να σημειωσουμε οτι χαρη στις 'πλατες' που εχει βαλει το κρατος τα τελευταια χρονια,η ΝΕΛ εχει κληρονομησει και εξυπηρετει(με τον τροπο που μονο εκεινη ξερει να εξυπηρετει :rolleyes:)αρκετες αγονες που της δινουν το απαραιτητο παραδακι για να υπαρχει μεχρι και σημερα που μιλαμε...

Link to comment
Share on other sites

οπως η μπου σταρ αντετιθεται να μπει το ro ro στα δωδεκανησα ετσι φωναζουν κ αυτοι για το ΠΑΤΜΟΣ στην γραμμη τους!

αλλα δεν μας ειπαν γιατι αφησαν την γραμμη τους ανοικτη τους για νεο παικτη κ τωρα ζητανε τα ρεστα!

εαν θελουν να πανε 12νησα ας πανε με επιβατηγο κ οχι ro ro που εχει το 1/3 των εξοδων κ θα κανει ζημια στο επιβατηγο

Link to comment
Share on other sites

Ειναι γνωστο οτι ο καθενας κοιταει την καμπουρα του αλλου.Οσο σωστα και να ειναι αυτα που αναφερεις, αλλο τοσο δικιο εχει στην συγκεκριμενη περιπτωση η ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Ας μην ξεχναμε οτι τον «πολεμο» μεταξυ τους τον εχει ξεκινησει η Νελ, με την δρομολογηση, περυσι και προπεσρυ, 2 ro/ro στα 12νησα και το μυκονος κυκλαδες επι καθημερινης βασης.

Απο κει και περα προσωπικα την θεωρω παραλογη τη Νελ και ειναι φως φαναρι οτι βρισκεται σε κατασταση πανικου. Οπως λεει ο Νησος χιος πιο πανω, ποιος εγκαταλειπει την βασικη του γραμμη για να παει να χωνεται αλλου χωρις να ειναι βεβαιο οτι θα εχει θετικα αποτελεσματα?

Δε νομιζω η μπλου σταρ να ειναι η μοναδικη που εχει το συστημα με τα συμβολαια και τις μεταφορικες.

Και στο κατω κατω η Blue star ειναι αυτη που εχει καπαρωσει τις μονοπωλιακες γραμμες με καινουρια πλοια και μπραβο της.

Εκει που πηγαν να την χτυπησουν (νησος ροδος, αδαμαντιος κοραης), πηγαν με κατωτερα πλοια, με εξαιρεση το Νησος μυκονος το οποιο και το εβγαλαν λογω της αγονης που πηρε. Οποτε το αποτελεσμα ηταν προδιαγεγραμμενο απο πριν.

Ας αφηνε λοιπον οι Νελ τις ναυλωσεις δεξια και αριστερα και τις αναστασεις των νεκρων και ας κοιτουσε πως θα καπαρωσει και αυτη την βασικη της γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν πιστεύω ότι η βασικη γραμμή είναι το θέμα. Αυτή τη στιγμή και με τη δεδομένη κίνηση με ένα πλοίο την ημέρα (μέχρι να ξεκινήσει το Χίος τα καθημερινά του δρομολόγια) νομίζω ότι δημιουργήθηκε μια κατάσταση η οποία βόλεψε και τους δυο. Είχαν ανεβασμένη κίνηση = περισσότερα έσοδα, και δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον Πελαγίτη ο οποίος πλαγιοκόπησε και τις δύο εταιρείες, και ίσως περισσότερο τη ΝΕΛ. Κατά την ταπεινή μου άποψη, η δεδομένη μεταφορική ικανότητα προς το παρόν είναι αρκετη. Προς Θεού δεν λέω ότι δεν πρέπει να μπει το Πάτμος, άλλωστε ποιος δε θέλει ένα νεότευκτο σε μια οποιαδήποτε γραμμή ; Εξάλλου πολύ σωστά αναφέρθηκε και πιο πάνω, ότι και να είναι δεν μπορεί να υφίσταται σύγκριση μεταξύ του European και ενός οποιουδήποτε νεότευκτου. Πιστεύω όμως ότι η δημιουργία πολωτικού ανταγωνισμού, έχει μόνο προσωρινά οφέλη για τους επιβάτες, αλλά όσο οι παίκτες θα μειώνονται τόσο το παιχνίδι θα γυρίσει τούμπα. Άρα αν πχ αποσυρθει, ή κλείσει η ΝΕΛ μπορεί να πετάξουν κάποιοι τη σκούφια τους, όμως δεν ξέρω αν αυτό σε τελική ανάλυση μας ευνοεί.

Από την άλλη, με ενοχλεί πάρα πολύ αυτή η καταγγελτική στάση της ΝΕΛ, την οποία την έχουμε δει και ξαναδει άπειρες φορές, συνδυασμένη με πλήρη έλλειψη ουσιώδους επιχειρηματολογίας και στερούμενη οποιασδήποτε λογικής. Και θέλω να πω μ'αυτό ότι ναι μεν δεν με ενοχλεί που έμεινε στη γραμμή το European, με ενόχλησε όμως πολύ περισσότερο όλη αυτή η παραμυθιαστική στάση την οποία κράτησε η εταιρεία από τη στιγμή τουλάχιστον (για να αναφερθώ στα πιο σύγχρονα) της ΑΜΚ. Το Πάτμος ψιθυριζόταν ότι θα δρομολογηθεί εδώ και το λιγότερο ένα χρόνο. Η διοίκηση της ΝΕΛ λοιπόν αντι τώρα να καταγγέλλει την πρακτική της Blue Star (η οποία, ειρήσθω εν παρόδω δεν βρίσκεται και σε πολύ καλύτερη οικονομική κατάσταση-τουναντίον-) θα έπρεπε όταν είχε την ευχέρεια να κάνει σωστές και μελετημένες κινήσεις, να μη ναυλώνει/αγοράζει/σκέφτεται/κοιτάζει ότι κινείται, και σέρνεται. Γιατί, σε τελική ανάλυση όταν άλλοι χτίζανε στην Κορέα νεότευκτο άλλοι καμάρωναν για...eco ship με τρύπιες τσέπες, αλλά έκαναν και επισκευή σε ένα Άκουα Μαρία, σαν άλλος Καραγκιόζης. <_<

Με λίγα λόγια γιατί παραμακρυγόρησα, άποψή μου είναι ότι με το Πάτμος στη γραμμή θα ματώσουν όλοι (ήδη κινούνται στο όριο οι εταιρείες). Με δεδομένο ότι η οικονομική ανάκαμψη έχει αναβληθεί επ'αόριστον θεωρώ ότι μια έξαρση του ανταγωνισμού μόνο να βλάψει μπορεί. Από κει και έπειτα, δεν ξέρω τι περιθώρια κινήσεων υπάρχουν, η διοίκηση της ΝΕΛ πάντως θα πρέπει να αφήσει στην άκρη τα λιβελλογραφήματα και να ακονίσει τα μυαλά της (ή ότι άλλο διαθέτει εν πάσει περιπτώσει :P )ώστε να υπάρξει η βέλτιστη δυνατή απάντηση (επί του πρακτέου) στα νέα δεδομένα που θα δημιουργηθούν.

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

...χαρη στις 'πλατες' που εχει βαλει το κρατος τα τελευταια χρονια,η ΝΕΛ εχει κληρονομησει και εξυπηρετει (με τον τροπο που μονο εκεινη ξερει να εξυπηρετεί..) αρκετες αγονες που της δινουν το απαραιτητο παραδακι για να υπαρχει μεχρι και σημερα που μιλαμε...

Με το management της ΝΕΛ απορώ. Δεν μπορούν να το συμμαζέψουν λιγάκι αφού παντού ευρίσκονται εν αδίκω; Και επιπλέον απειλούν να εγκαταλείψουν τις άγονες γραμμές (κάτι από πυρηνικό όπλο μου θυμίζει αυτό, αλλά ας μην το κάνουμε ζήτημα).

Αν μάλιστα είναι αληθινή η πληροφορία ότι στο ΣΑΣ "...αρχικά έθεσε θέμα μη σύννομης σύστασης του Συμβουλίου. Συγκεκριμένα επικαλέστηκε ότι η κυβέρνηση είναι υπηρεσιακή και το Συμβούλιο δε νομιμοποιείται σε αυτήν τη φάση να λαμβάνει αποφάσεις, ακόμη και αν αυτές έχουν γνωμοδοτικό χαρακτήρα..." , τότε η μπάλλα έχει χαθεί οριστικά.

Link to comment
Share on other sites

...στο παρά πέντε των εκλογών? Με νέα σύμβαση θα κάνει το δρομολόγιο ή θα μπει σε αντικατασταση του Παναγία Θαλασσινή?

Τι διαβάζουν τα ωραία και μεγάλα μου μάτια; Νέα σύμβαση; Άραγε νομιμοποιείται-κατά ΝΕΛ-η υπηρεσιακή Κυβέρνηση να υπογράψει νέα σύμβαση; (εκτός αν δικαιούται να υπογράφει ότι φέρνει λεφτά στην ΝΕΛ, ενώ της απαγορεύεται δια ροπάλου το αντίστροφο <_<).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τελικα BS ΠΑΤΜΟΣ και Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ 'ενοχλησαν' πολυ την ΝΕΛ αλλα και καποια αλλα στελεχη του ΣΑΣ :ph34r:

Aνεξάρτητα πάντως από τους λόγους που επικαλέστηκε το ΣΑΣ, το γεγονός είναι ότι και τα δύο πλοία είχαν προκαλέσει την έντονη αντίδραση της ΝΕΛ η οποία δρομολογεί σε Σάμο - Ικαρία για το καλοκαίρι το ταχύπλοο Αίολος Κεντέρης ενώ η γραμμή Χίου - Μυτιλήνης είναι η βασική της αγορά.

Η εταιρία λίγο πριν τη συνεδρίαση του ΣΑΣ επέδωσε εξώδικα σε όλα τα μέλη του εφιστώντας τους την προσοχή για τις συνέπειες των αποφάσεων τους , έκανε λόγο για παράτυπο αίτημα της BSF ενώ απείλησε ότι θα αποσύρει όλα τα πλοία της από τις άγονες γραμμές. :rolleyes:

Επίσης την αντίθεση τους για τη δρομολόγηση των δύο πλοίων, κατά τη διάρκεια ενός πολύ « θερμού» ΣΑΣ κατέθεσαν και οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Λέγεται μάλιστα ότι περιφερειάρχης επέκρινε τη BSF για την παραγγελία νέων πλοίων χωρίς να γνωρίζει τη δρομολόγησή τους. :eek:

Γεγονός είναι ότι και οι επικείμενες εκλογές λειτούργησαν στην κατεύθυνση όλων των αναβολών που αποφάσισε το ΣΑΣ.

http://www.pireas2day.gr

Link to comment
Share on other sites

Aς τα παρουνε απο την αγονη τα πλοια τους να βαλουνε η μπλου σταρ τα δικα της που περισευουν τα μπλε να δουμε τι θα κανει μετα ;) που επιζει μς τα λεφτα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ κ χωρις να προσφερει τις καταλληλες υπηρεσιες για τα λεφτα που περνει απο τα μισθωματα!!!

αν ο κ. ΒΕΤΤΑΣ πρεπει να λογοκριθει για την παραγγελια που εκανε ,στην ΝΕΛ τι πρεπει να κανουν που εχουν φτιαξει τους ΑΙΟΛΟΥΣ 12 χρονια κ τους τρωνε στην μουρη κ πληρωνουνε τα δανεια χωρις να ταξιδευουν

Link to comment
Share on other sites

Δενουν τα πλοια στην ΝΕΛ για τα χρωστουμενα των μισθωματων στις αγονες.

Την άμεση καταβολή των χρημάτων, που οφείλονται σε μισθώματα εκτέλεσης δρομολογίων άγονων γραμμών προκειμένου να μπορέσει να προμηθευτεί καύσιμα και να μη «δέσει» τα πλοία της από την Τετάρτη 13/06, ζητεί από το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου

Όπως λένε στελέχη της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου σε περίπτωση που δεν δοθούν τα χρήματα, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο η NEL να προχωρήσει σε αγωγές αποζημίωσης.

Πηγές από το υπουργείο Ανάπτυξης αναφέρουν ότι στην περίπτωση αδυναμίας μιας εταιρείας να εκτελέσει δρομολόγιο άγονης γραμμής, εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν τις έχουν καταβληθεί χρήματα από επιδότηση και δεν μπορεί να προμηθευτεί καύσιμα, τότε εντός πέντε ημερών, επιδίδεται με δικαστικό κλητήρα επιστολή ακρόασης.

Αν δεν βρεθεί λύση και τα στελέχη της συγκεκριμένης εταιρείας δεν μπορούν να δώσουν πειστικές εξηγήσεις, τότε ο υπουργός έχει δικαίωμα να προκηρύξει νέο διαγωνισμό και να αναθέσει σε άλλη εταιρεία το δρομολόγιο.

Τα πλοία της NEL που πραγματοποιούν δρομολόγια άγονων γραμμών είναι το «Ταξιάρχης», το «Θεόφιλος» το «Παναγιά Θαλασσινή» το «Μυτιλήνη» το «Aqua jewel» το «Aqua spirit» και το «Αίολος Κεντέρης 1».

Ειδικότερα δεν θα μπορούν να πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια:

1) Λαύριο- Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος

2) Θεσσαλονίκη- Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου

3) Καβάλα- Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου

4) Καβάλα- Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Καρλόβασι - Αγ. Κήρυκος

5) Λαύριο/Ραφήνα - Ψαρά - Μεστά Χίου

6) Σύρος - Κύθνος - Κέα - Λαύριο

7) Σύρος - Πάρος - Νάξος - Ίος - Σίκινος - Φολέγανδρος - Κίμωλος - Μήλος

8) Σύρος - Πάρος - Σέριφος - Σίφνος - Κίμωλος - Μήλος

9) Σύρος - Τήνος - Άνδρος

10) Σύρος - Πάρος - Νάξος - Δονούσα - Αιγιάλη -Κατάπολα - Κουφονήσι - Σχοινούσα - Ηράκλεια - Νάξος - Πάρος - Σύρος

11) Σύρος - Πάρος - Νάξος - Φολέγανδρος - Σίκινος- Ίος - Θηρασιά - Θήρα - Ανάφη

Σημειώνεται ότι η τιμή των ακτοπλοϊκών καυσίμων που ανέρχεται περίπου στο 60% της λειτουργικότητας του κόστους ενός πλοίου αποτελεί πονοκέφαλο για τις εταιρείες οι οποίες έχουν μειώσει ήδη ταχύτητες στα καράβια, ενώ κάποιες προχώρησαν και σε μικρή αύξηση των εισιτηρίων, πριν τη θερινή περίοδο.

Σύμφωνα με στελέχη ακτοπλοϊκών εταιρειών ο τόνος του πετρελαίου που χρησιμοποιούν συμβατικά πλοία ως καύσιμο κοστίζει περίπου 594 ευρώ όταν το 2011 είχε 480 ευρώ και το 2010 380 ευρώ. Για τα ταχύπλοα επιβατηγά οχηματαγωγά το ακτοπλοϊκό καύσιμο είναι πιο ακριβό καθώς το 2011 ο τόνος είχε 675 ευρώ, ενώ το 2010, 480.

Ένα συμβατικό πλοίο που πραγματοποιεί για παράδειγμα το δρομολόγιο Πειραιά -Χίο - Μυτιλήνη και επιστροφή, χρειάζεται περίπου σε καύσιμα 30.000 ευρώ, όταν στα περισσότερα δρομολόγια του χειμώνα, οι επιβάτες είναι 250 με 300 άτομα.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ http://www.amna.gr

Link to comment
Share on other sites

Συμβαίνει κάτι με τον ιστότοπο της ΝΕΛ ; ; δοκίμασα να μπω και μου ζητάει ...username & password ! ! ^_^ άβυσσος η ψυχή του διαδικτύου... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλος προβληματισμός στην εταιρεία με την είδηση της δρομολόγησης του Πάτμος στην γραμμή της Χίου-Λέσβου. Κάποιοι εκ των έσω σκέφτονται πολύ ζεστά το ενδεχόμενο να ναυλώσουν για 1 χρόνο συμβατικό με καλή ταχύτητα (23+), για να μπορούν να ''κοντραριστούν'' με την Blue Star-HSW στην γραμμή! Κατ'εμέ πάντως, έπρεπε να το είχαν κάνει απο τώρα κι όχι να επαναδρομολογούν τον παροπλισμένο & πολυδάπανο Κεντέρη!

Link to comment
Share on other sites

Τώρα τους ήρθε ; ; :rolleyes: μα τι διάολο, με διαφορά φάσης δουλεύουν εκεί στη ΝΕΛ ; Η μήπως ήταν απόλυτα σίγουροι ότι δεν θα μπει το Πάτμος στη γραμμή ; Χώρια που αν ψάχνουν 23+ κόμβους έχουν το european που αποδεδειγμένα τους έχει. Γιατί κάτι πιο high ώστε να ανταγωνιστούν το Πάτμος δεν νομίζω ότι μπορούν να ναυλώσουν υπό τις παρούσες συνθήκες. Χώρια που δεδομένης της κρίσης και της εταιρείας και της αγοράς, δεν πιστεύω ότι άλλη μια ναύλωση (με όσα έξοδα αυτη συνεπάγεται) θα είναι η βέλτιστη λύση. Η δρομολόγηση του Κεντέρη όντως βέβαια είναι πολυδάπανη, και θα φανεί για το αν συμφέρει, αλλά 6.5 ώρες για Μυτιλήνη είναι οπωσδήποτε ελκυστικές. Μήπως η ΝΕΛ θέλει να κρατηθεί τουλάχιστον στο κάστρο της ; Πάντως κατά την ταπεινή μου άποψη, αν κάνουμε τη σούμα τόσα πλοία στη γραμμή (Πάτμος, Χίος -όποτε μας ξανάρθει - european, Κεντέρης, Πελαγίτης, κι ακόμα αφήνω έξω Θεόφιλος/Μυτιλήνη που θα κάνουν κρουαζιέρα) νομίζω ότι είναι αρκετά... :rolleyes:

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Κινησεις retroactive λεγονται αυτες, η ελληνικα της απελπισιας. Που θα βρουν, πως θα το πληρωσουν και ποιος τους εμπιστευται βαπορι με >23 knots; Για κανεναν τα πραγματα δεν ειναι ευκολα, αλλα η ΝΕΛ ειναι ασυναγωνιστη....

Link to comment
Share on other sites

Όταν ναυλώνανε και τις ψαρόβαρκες, δεν ξέρανε να ναυλώσουν κανα τέτοιο βαπόρι για τη γραμμή τους; Έπρεπε να μπει και το ΠΑΤΜΟΣ για να το σκεφτούν; Ας το λουστούν τώρα πακέτο μα το ΝΗΣΟΣ και ας τα βγάλουν πέρα.

Link to comment
Share on other sites

η συμπεριφορα της ΝΕΛ ειναι σαν να εμπαιζει τους επιβατες της γραμμης που την ανεδειξε

Είναι πρακτικές και ιδέες από άτομα που είναι χρόνια στο λιμάνι :P και ξέρουν καλύτερα από όλους εμάς -τους απλούς λαικούς :lol: - ποιό δρομολόγιο είναι κερδοφόρο,πότε ένα πλοίο πρέπει να κάνει το δρομολόγιο του και πότε όχι(βλέπε ΘΕΟΦΙΛΟΣ για Λήμνο-Θεσ/νίκη),ποιες τιμές είναι οι καλύτερες και συμφέρουσες,δρομολόγια που εξυπηρετούν ΟΛΟ το Αιγαίο κλπ κλπ (με κόλπα αλα μεγάλου Εφοπλιστή που έχει αποσυρθεί ;) ).....απλά δεν έχουν προγραμματίσει πότε θα κλείσει η εταιρεία και πότε θα τραβιούνται τα αγαπημένα μας βαποράκια πρός απέναντι με κανα KARAPIPERIS 18 ή με κανα CHRISTOS XVIII όπως βαποράκια που ήδη διαλύθηκανε ή διαλύονται και αυτοί θα κάθονται στις καρεκλάρες τους και θα λένε:Εμείς παλέψαμε αλλά δε μας άφησε ο ένας, ο αλλός, ο παρ'άλλος, το ΣΑΣ, το Υπουργείο,το BLUE STAR PATMOS, η HSW οι shipfriends μας ματιάσανε :P ΚΛΠ ΚΛΠ και ζήσανε αυτοί καλά και μείς..... να περιμένουμε φώτο από απέναντι για να βλέπουμε τη πρόοδο των εργασιών διάλυσης των αγαπημένων μας πλοίων!!!Καλή σας μέρα και καλό μήνα σε όλους συγνώμη αν σας κούρασα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...