Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Κι αυτές ΕΔΩ!!! οι αγγελίες για τα δυο βαπόρια και μάλιστα με update στις 20/7 για ποιό λόγο είναι? για το θεαθήναι? B)

PANAGIA THALASSINI E.MED 20.07.2011

TWINSCREW MONOHULL PAX/FERRY (BOW+STRN DOOR-RP/BOWT/WATER JET PROP)

96 FRA 4934 102.00 15.40 2.50 574 0 148 4 4MT 36 OFFS

PANAGIA PAROU E.MED 20.07.2011

TWINSCREW MONOHULL PAX/FERRY (BOW+STRN DOOR-RP/BOWT/WATER JET PROP)

96 FRA 4934 102.00 15.40 2.50 574 0 148 4 4MT 36 6.0/5.9

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κι αυτές ΕΔΩ!!! οι αγγελίες για τα δυο βαπόρια και μάλιστα με update στις 20/7 για ποιό λόγο είναι? για το θεαθήναι? B)

Ποιος ξέρει? Ίσως να τις έβαλαν εν αγνοία της τίποτε κακόβουλοι ανταγωνιστές…

Κατά τα λοιπά, πιστεύω ότι έχει δίκιο ο Χαλκιώτης για τον Θεόφιλο. Παίρνει την γραμμή με πολυετή σύμβαση, αλλά με υποχρέωση αντικατάστασης με νεώτερο πλοίο. Λόγω της κρίσης δόθηκε παράταση στην προθεσμία αντικατάστασης, όχι μόνο για το Θεόφιλο, αλλά για όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις (πχ Κορνάρος). Ο Θεόφιλος έβγαλε πέρυσι τη σαιζόν με βλάβες και με πολλά παράπονα μέχρι που ακινητοποιήθηκε εντελώς…και αντικαταστάθηκε με την Πηνελόπη που τον ανταγωνίσθηκε επάξια σε παράπονα…μέχρι που αντικαταστάθηκε από τον Ταξιάρχη που αντικαταστάθηκε στην γραμμή του από την Μυρτιδιώτισσα που οι Λημνιοί ζητάνε να φύγει και να επιστρέψει ο Ταξιάρχης. Και τώρα που αποκαταστάθηκε η βλάβη και συμμαζεύτηκε λίγο το πλοίο…λένε δεν το ξαναβάζουμε στην άγονη? Δικαίωμα τους είναι βέβαια, αλλά και υποχρέωση του υπουργείο να τηρήσει τα όσα προβλέπονται στη σύμβαση.

Τώρα για την στάση του υπουργείου στην υπόθεση της δρομολόγησης του Κεντέρη Ι, την θεωρώ μάλλον υπερβολική και τυπολατρική, και ενδεχομένως να εντάσσεται στο γενικότερο «καλό κλίμα» που εσχάτως έχει διαμορφωθεί μεταξύ ΝΕΛ και υπουργείου.

Link to comment
Share on other sites

Άμα δείτε σε αυτές τις αποφάσεις πληρωμής των επιδομάτων των αγόνων γραμμών που εκτελούσε ο Θεόφιλος και τώρα τον έχει αντικαταστήσει ο Ταξιάρχης, μιλάει για σύμβαση ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας δύο (2) ετών και όχι για δώδεκα (12) χρονια!!!

1) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ–ΛΗΜΝΟ–ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟ – ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ

2) ΚΑΒΑΛΑ – ΛΗΜΝΟ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟ – ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ

3) ΚΑΒΑΛΑ–ΛΗΜΝΟ–ΜΥΤΙΛΗΝΗ–ΧΙΟ–ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ–ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟ

Και επιπλέον σύμφωνα με την απόφαση αυτή:

Την αριθ.πρωτ. _Μ/Φ.231.09/3353/15-4-11 «Έγκριση αντικατάστασης του Ε/Γ-ΟΓ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν.Μ. 35 από το Ε/Γ-Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» Ν.Μ. 36 από 17-4-11 έως 31-5-11.

Ο Ταξιάρχης θα αντικαταστούμε το Θεόφιλο μέχρι τις 31/05/11 αλλά πήρε παράταση μέχρι της 31/10/11 σύμφωνα με αυτή την απόφαση!!

16. Την αριθ.πρωτ. _Μ/Φ.231.09/4216/12-5-11 «Παράταση ισχύος έως 31-10-11 της αριθ.πρωτ. _Μ/Φ.231.09/3353/15-4-11 απόφασης»

Όποτε καλό θα είναι ο κ. Χαλκιωτης να ξέρει τι έχουν υπογράψει με την εκάστου εταιρεία πριν κάνει δηλώσεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από αυτά είναι και περίεργο που απαιτεί να μπει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι στα δρομολόγια της Βορείου Ελλάδος. Αφού τα ίδια όργανα του υπουργείου έχουν εγκρίνει την δρομολόγηση του πλοίου στην Ιγουμενίτσα.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

ΚΝΙΚ κανε μια αναζητηση στα τελευταια 3 ΣΑΣ και θα δεις οτι δεν υπαρχει πουθενα εγκριση δρομολογιων του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι.

Οσο για αυτα που μας παρουσιαζεις Π100,φαινεται να εχεις δικιο αλλα απο την αλλη ειναι υπερβολικο να βγηκε ο Γ.Γ του υπουργειου και να ζητα εισαγγελικη παρεμβαση χωρις να ξερει τι εχουν υπογραψει με την ΝΕΛ ;) Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ εχει παρει την γραμμη οπως γραφει ο ΝΗΡΕΑΣ παραπανω,ολοι το θυμομαστε καλα αυτο αφου ελεγαν οτι στα 2 χρονια θα εβαζαν συμβατικο 10ετιας(που τελικα εδωσαν παραταση).Επισης οι καμπινες και το πρωτοκολλο του ΤΑΞΙΑΡΧΗ δεν συμβαδιζουν με τις απαιτησεις της συμβασης(το εχουμε ξαναπει).Τωρα τι,πως και γιατι,ειλικρινα δεν μπορω να το γνωριζω,γιαυτο κ κραταω μια πισινη στο ποιος φταιει,ειναι ασχετος η δεν ξερει τι εχει υπογραψει :rolleyes:

Παντως απο την ΝΕΛ δεν ειδαμε ανακοινωση για την χτεσινη επιστολη Χαλκιωτη(τουλαχιστον αν η εταιρια μου κατηγορουνταν αδικα,θα εβγαζα μια ανακοινωση με τα αναλογα στοιχεια για να υποστηριξω το δικιο μου και να διαμαρτυρηθω για τις ανακριβειες που μπορει να λεγονται).Τα μονα που μαθαινουμε για την μη δρομολογηση του ΤΕΟ ειναι αυτα που λεγονται στο σημερινο ΕΜΠΡΟΣ

Η εταιρεία, απ’ την άλλη, δε δείχνει διατεθειμένη να αλλάξει τη στάση της στο ζήτημα αυτό. Θεωρεί ότι έχει αδικηθεί κατάφορα σε μια κρίσιμη στιγμή για την οικονομική της κατάσταση. Το πλήγμα που υφίσταται από τη μη έγκριση των δρομολογίων που ζήτησε, τιμάται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, γι’ αυτό και κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης ο κ. Αβραντίνης είχε αναφέρει ότι θα στρεφόταν με αγωγές κατά κυβερνητικών στελεχών που είχαν λάβει τις παραπάνω αποφάσεις.

Ένας ακόμη λόγος για τον οποίο η ΝΕΛ δεν προβαίνει στην επαναφορά του «Θεόφιλος» στις άγονες γραμμές που εξυπηρετούσε, σχετίζεται με το μεγάλο κόστος δρομολόγησης του πλοίου. Γι’ αυτό η ΝΕΛ προτιμά να το πουλήσει στο εξωτερικό, έστω και με λογιστική ζημία, από να το επαναφέρει στις άγονες γραμμές και να ζημιώνεται συνεχώς. Βέβαια, η καλύτερη λύση για τη ΝΕΛ θα ήταν να επιτραπεί η δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.

Περισσοτερο ασχολουνται με τα εκατομμυρια που στην φαντασια τους χανουν :blink: ,παρα να απαντησουν στις κατηγοριες που τους προσαπτει το υπουργειο.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Ο Ταξιάρχης θα αντικαταστούμε το Θεόφιλο μέχρι τις 31/05/11 αλλά πήρε παράταση μέχρι της 31/10/11 σύμφωνα με αυτή την απόφαση!!

Όποτε καλό θα είναι ο κ. Χαλκιωτης να ξέρει τι έχουν υπογράψει με την εκάστου εταιρεία πριν κάνει δηλώσεις!!!

Μπορεί μεν να έχεις δίκιο σε αυτά που λες, αλλά ξεχνάς κάτι. Όταν εγκρίθηκαν αυτές οι αντικαταστάσεις (15/4 & 12/5), ο Θεόφιλος ήταν ακινητοποιημένος από τη βλάβη και δεν είχε χαρτιά από νηογνώμονα. Χαρτιά από το ρώσικο νηογνώμονα πήρε μόλις πριν 20 ημέρες (5/7). Συνεπώς, από την στιγμή που αποκαταστάθηκε η βλάβη του Θεόφιλου και πήρε χαρτιά, τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Το τι θα πρέπει να γίνει, θα το βρουν αυτοί που ξέρουν τι γράφει η σύμβαση ανάθεσης και οι μεταγενέστερες τροποποιήσεις αυτής.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν γίνουν οι αντικαταστάσεις που λέει το Υπουργείο, θα μείνει στη ΝΕΛ άνεργο το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ για το οποίο η εταιρία έριξε αρκετό χρήμα για να νεκραναστήσει..

Link to comment
Share on other sites

ΚΝΙΚ κανε μια αναζητηση στα τελευταια 3 ΣΑΣ και θα δεις οτι δεν υπαρχει πουθενα εγκριση δρομολογιων του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι.

Μα αυτό είναι το αξιοπερίεργο. Δεν υπάρχει έγκριση από το ΣΑΣ και η ΝΕΛ απειλείται με πρόστιμο γιατί το πλοίο δεν κάνει τα δρομολόγια που ήθελε η κ. Τσουρή :lol:

Ανακοίνωση δρομολόγησης ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι: http://www.ypai.gr/cms_files/dynamic/c60030/news.file/1/tt_el_GR.pdf

Έγκριση ΣΑΣ: Δεν υπάρχει.

Πού είναι το πλοίο: Ηγουμενίτσα-Μπρίντιζι

Συμπέρασμα: Το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Καθετής, Συρτής και παραγαδιού οφείλει να επιβάλει πρόστιμο στη ΝΕΛ :P

Link to comment
Share on other sites

Μην βαζεις στο ιδιο καλαθι τις γραμμες της Ιταλιας(διεθνης γραμμες)με αυτες που συζητουνται στο ΣΑΣ(ελληνικη ακτοπλοια).Επισης ΣΑΣ σε αγονη γραμμη εχει δει ποτε? Γινεται διαγωνισμος και ακολουθως το υπουργειο υπογραφει συμβασεις με τις εταιριες.Ετσι εγινε με τον ΚΕΝΤΕΡΗ Ι στην αγονη απο Καβαλα μεχρι Χιο,μονο που ηταν απευθειας αναθεση χωρις διαγωνισμο,ως συμπληρωματικο πλοιο για το καλοκαιρι.(μην αρχισουμε αν θα επαιρνε επιδοτηση η οχι,ετσι κι αλλιως εχει σημασια αν την επαιρνε ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και η εταιρια του μοιραζε το ποσο για τα εξοδα των 2 πλοιων της)

ΥΓ.Για να σε προλαβω:P,μην σε αποπροσανατολιζει το οτι εμπλεξε η ΝΕΛ τις αγονες με την Ικαρια,την Σαμο,την Ναξο κλπ,με την αρνηση του υπουργειου στα αιτηματα της στο ΣΑΣ.Η ΝΕΛ ηθελε ΤΑΞΙΑΡΧΗ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ στις αγονες και την ΙκαροΣαμια,ΘΕΟΦΙΛΟ ΧιοΜυτιληνη ΚΑΙ το υπουργειο της ελεγε οτι ο ΤΑΞ εχει συμβαση με αγονη γραμμη,το ιδιο και ο ΤΕΟ.Αυτο ειναι ολη η ιστορια για την οποια συζηταμε μεχρι σημερα B) και ο Χαλκιωτης εχει φαει το θαψιμο της ζωης του :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Άγονη από Καβάλα μέχρι Χίο δεν υπάρχει. Ελεύθερη δρομολόγηση ζήτησε η ΝΕΛ για το καλοκαίρι. Την έδωσε άρον άρον η κ. Τσουρή και μετά η ΝΕΛ το μετάνιωσε. Ελεύθερη δρομολόγηση δεν είναι; Αμα θέλει το βάζει άμα θέλει δεν το βάζει.

Link to comment
Share on other sites

Ελεύθερη δρομολόγηση δεν είναι; Αμα θέλει το βάζει άμα θέλει δεν το βάζει.

ειναι σαν αυτο που ελεγε ο αειμνηστος θεοφανης τομπρας "δημοκρατια εχετε, οτι θελω κανω".:rolleyes:

περι ελευθερης και... ανελευθερης δρομολογησης ισως διαφωτιστεις εδω. το ελευθερη δρομολογηση εχει την εννοια οτι δεν ειναι επιδοτουμενη γραμμη, ή αναθεση αποκλειστικης δημοσιας υπηρεσιας. υπαρχουν προϋποθεσεις για το ποτε δηλωνεις και ποσο καθεσαι σε μια γραμμη σε ελευθερη δρομολογηση και τον τελικο λογο τον εχει η πολιτεια (μεσω του οποιου ειναι αρμοδιος καθε φορα).

η ΝΕΛ στις συγκεκριμενες περιπτωσεις (δρομολογια κεντερη, απουσια θεοφιλος και ταξιαρχης απο τις αγονες οπου οφειλουν να ειναι, μυτιληνη στην ικαροσαμια, ναυλωση του spirit of britain B) κλπ) παιζει με τα κενα και τα παρα πολλα παραθυρα στη νομοθεσια, ωστε να κανει σαματα και να θολωνει τα νερα σαν τη σουπια.

ολα τα αλλα (εκατομμυρια που εχασαν επειδη δεν εβαλαν καραβι σε χανια και ικαριο, εκατομμυρια που κερδιζουν που δεν ειναι δρομολογημενος ο θεοφιλος που καιει πολυ κλπ) θυμιζουν το ρητο "εμ γατος γα..., εμ γατος σκουζει".

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

περι ελευθερης και... ανελευθερης δρομολογησης ισως διαφωτιστεις εδω. το ελευθερη δρομολογηση εχει την εννοια οτι δεν ειναι επιδοτουμενη γραμμη, ή αναθεση αποκλειστικης δημοσιας υπηρεσιας. υπαρχουν προϋποθεσεις για το ποτε δηλωνεις και ποσο καθεσαι σε μια γραμμη σε ελευθερη δρομολογηση και τον τελικο λογο τον εχει η πολιτεια (μεσω του οποιου ειναι αρμοδιος καθε φορα).

Δεν καταλαβαίνω τι από όλα αυτά που λες αναιρεί τα γεγονότα. Ελεύθερη έκτακτη δρομολόγηση για 45 μέρες ήταν του ΚΕΝΤΕΡΗ Ι. Δεν είναι υποχρεωμένη η ΝΕΛ να βάλει το πλοίο για να μαζέψει κουκιά η κ. Τσουρή από τους συντοπίτες της. Άλλωστε αν παρακολούθησες τα δημοσιεύματα θα δεις ότι η ΝΕΛ προθυμοποιήθηκε να βάλει τον ΚΕΝΤΕΡΗ Ι το καλοκαίρι στη γραμμή ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ διότι προφανώς εκεί θεωρεί ότι θα είναι βιώσιμο το πλοίο. Και μετά η Τσουρή εκβίασε ότι αν δεν το κατεβάσετε μέχρι "το νησί μου" δεν θα σας δώσω την άγονη με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ. Ε πιάστηκε κορόιδο η Ελπίδα

Link to comment
Share on other sites

Και ο χορός καλά κρατεί, να δούμε και που θα καταλήξει. Σύμφωνα με το σημερινό ΕΜΠΡΟΣ ... "Χθες, η Γενική Γραμματεία Αιγαίου έδωσε στη δημοσιότητα επιστολή προς τη θυγατρική τής ΝΕΛ C-Link Ferries, με την οποία ζητάει να επιστρέψει το «Ταξιάρχης» στη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος, δίνοντας έτσι συνέχεια στην αντιπαράθεσή της με τη Ναυτιλιακή". Την οποία επιστολή την αλίευσα ολόκληρη εδώ

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με αυτο που ειδαμε, η κυβερνηση συνδεει ευθεως την απ'ευθειας αναθεση στη ΝΕΛ του κομματιου Μυτιληνη Λημνος Θεσαλονικη και την επιδοτηση του για τους χειμερινους μηνες, με την επανοδο των θεοφιλος και ταξιαρχης στις γραμμες τους. αντ'αυτου η νελ απαντα οτι θα κανει καθε σαββατο μεχρι το σεπτεμβριο τη γραμμη. συνδυαζοντας τα ολα μου δινεται η εντυπωση οτι τη ΝΕΛ δεν τη νοιαζει τι θα γινει μετα το Σεπτεμβρη. οτι μαζεψουμε τωρα που ειναι αυγουστος. ισως οι εξελιξεις να τρεξουν απο την πορτογαλια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

5,4,3,2,1...μπουμ!

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσίευσε σήμερα η ΝΕΛ, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 36,1 εκ. (vs 20,9), οι ζημιές σε επίπεδο EBITDA σε -20,9 εκ (vs -6,1 εκ.) και τα καθαρά αποτελέσματα σε -27,1 εκ. (vs -13,2 εκ).

Φυσικά και οι καιροί είναι δύσκολοι, φυσικά και ο ακτοπλοϊκός κλάδος διέρχεται από συμπληγάδες, αλλά οι επιλογές της διοίκησης (που τώρα σκέφτεται να αναδιοργανώσει το ναυλωμένο στόλο της…), είναι αδύνατο να εξηγηθούν με καθαρά επιχειρηματικά κριτήρια (δεν είπα κάτι καινούριο, ε??? :ph34r: )

Αργησαν λιγο να σκεφτουν οτι δεν τους βγαζει πουθενα η αλογιστη ναυλωση πλοιων...(εχουμε κανει τοσες συζητησεις σε αυτο το θεμα για το που οδηγουσε ολο αυτο το φοβερο επιχειρηματικο σχεδιο :rolleyes: )

παιδες απο τη στιγμη που ολα τα πλοια ειναι ναυλωμενα, δεν θα ηταν εκπληξη ξαφνικα να σταματησουν ολες οι ναυλωσεις λογω μη καταβολης μισθωματων και να ξεμεινουν μονο με το μυτιληνη και τον ΤΕΟ.

Να υποθεσω οτι τα ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ και ΑΛΚΥΟΝΗ θα ειναι τα πρωτα που θα φυγουν,για μετα τι εχει το μενου?

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΚΟΥΑ ΤΖΟΥΕΛ δεν μπορούν να το αποχωριστούν γιατί τους δεσμέυει η σύμβαση για τα ενδοκυκλαδικά που απαιτεί σύγχρονο βαπόρι. Μεγάλο ερωτηματικό είναι αν θα κρατήσουν το EUROPEAN που για τη γραμμή του είναι απαραίτητο. Για το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ δεν ξέρω τί παίζει? Ναυλωμένο δεν είναι κι αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Οτι ειναι με AQUA μπροστα εχει σχεση με τον πλοιοκτητη του JEWEL νομιζω(πρεπει να εχει ξαναναφερθει εδω)οποτε και για φουντο να παει η ΝΕΛ,αυτα τα πλοια θα εχουν πλοιοκτητη να τα δουλεψει στις γραμμες τους,τουλαχιστον σε πρωτο χρονο,αργοτερα θα φανει τι θα γινει.Το EUROPEAN ειναι ενα ζητημα καυτο καθως αν δεν το κρατησουν,με ποιο πλοιο θα το αντικαταστησουν? ΘΕΟΦΙΛΟΣ=κανενα

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη οσα λεγονται AQUA αποκλειεται να εχουν ναυλωθει απο κοινου απο την ΝΕΛ και τον Περογιαννακη?(εγω το ονομα,εσυ τα σινιαλα και τα εξοδα μισα μισα)Ειναι εντελως τυχαιο το συνθετικο AQUA?

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...