Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Τροποποίηση δρομολογίων της NEL LINES λόγω της απεργίας της ΠΝΟ

Σας ενημερώνουμε ότι, τα πλοία της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA, Ε/Γ-Ο/Γ AQUA JEWEL, Ε/Γ-Ο/Γ AQUA SPIRIT και Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ παραμένουν στο λιμένα Λαυρίου λόγω της επαναλαμβανόμενης απεργίας της Π.Ν.Ο.

Για οποιαδήποτε εξέλιξη θα σας ενημερώσουμε με νέο δελτίο τύπου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δρομολόγια της NEL LINES μετά την απεργία

Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα αναχωρήσει αύριο Τρίτη 25/10 από Πειραιά για Χίο - Μυτιλήνη.

Τα δρομολόγια του πλοίου διαμορφώνονται ως εξής:

ΤΡΙΤΗ 25/10: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΝ 19:00)

ΤΕΤΑΡΤΗ 26/10: ΧΙΟΣ (ΑΦ 04:20 ΑΝ 05:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 08:30 ΑΝ 18:00) - ΧΙΟΣ (ΑΦ 21:30 ΑΝ 22:30)

ΠΕΜΠΤΗ 27/10: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΝ 07:50 ΑΝ 19:00)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/10: ΧΙΟΣ (ΑΦ 04:20 ΑΝ 05:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 08:30)

ΚΥΡΙΑΚΗ 30/10: ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΝ 18:00) - ΧΙΟΣ (ΑΦ 21:30 ΑΝ 22:30) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΦ 07:50)

Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΑQUA MARIA θα αναχωρήσει αύριο Τρίτη 25/10 από Λαύριο για Αγ. Ευστράτιο - Λήμνο - Καβάλα.

Τα δρομολόγια του πλοίου διαμορφώνονται ως εξής:

ΤΡΙΤΗ 25/10: ΛΑΥΡΙΟ (ΑΝ 06:00) - ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ (ΑΦ 13:55 ΑΝ 14:25) - ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 15:50 ΑΝ 17:30) - ΚΑΒΑΛΑ (22:00)

ΤΕΤΑΡΤΗ 26/10: ΚΑΒΑΛΑ (ΑΝ 01:00) - ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 06:40 07:00) - ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ (ΑΦ 07:20 ΑΝ 07:40) - ΛΑΥΡΙΟ (ΑΦ 16:35)

Ε/Γ-Ο/Γ ΑQUA JEWEL

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΑQUA JEWEL θα αναχωρήσει αύριο Τρίτη 25/10 στις 06:00 από Λαύριο για Κέα - Κύθνο - Σύρο - Πάρο - Σέριφο - Σίφνο - Κίμωλο - Μήλο και επιστροφή.

Τα δρομολόγια του πλοίου διαμορφώνονται ως εξής:

ΤΡΙΤΗ 25/10: ΛΑΥΡΙΟ (ΑΝ 06:00) - ΚΕΑ (ΑΦ 07:00 ΑΝ 07:10) - ΚΥΘΝΟΣ (ΑΦ 08:20 ΑΝ 08:30) - ΣΥΡΟΣ (ΑΦ 10:45 ΑΝ 11:00) - ΠΑΡΟΣ (ΑΦ 12:25 ΑΝ 12:40) - ΣΕΡΙΦΟΣ (ΑΦ 14:15 ΑΝ 14:30) - ΣΙΦΝΟΣ (ΑΦ 15:20 ΑΝ 15:35) - ΚΙΜΩΛΟΣ (ΑΦ 16:35 ΑΝ 16:50) - ΜΗΛΟΣ (ΑΦ 17:50 ΑΝ 18:05) - ΚΙΜΩΛΟΣ (19:05 ΑΝ 19:20) - ΣΙΦΝΟΣ (ΑΦ 20:20 ΑΝ 20:30) - ΣΕΡΙΦΟΣ (ΑΦ 21:10 ΑΝ 21:20) - ΠΑΡΟΣ (ΑΦ 23:00 ΑΝ 23:15) - ΣΥΡΟΣ (ΑΝ 00:40)

Ε/Γ-Ο/Γ ΑQUA SPIRIT

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΑQUA SPIRIT θα αναχωρήσει αύριο Τρίτη 25/10 στις 06:00 από Λαύριο για Κέα - Κύθνο - Σύρο - Πάρο - Νάξο - Φολέγανδρο - Σίκινο - Ίο - Θηρασιά - Θήρα - Ανάφη.

Τα δρομολόγια του πλοίου διαμορφώνονται ως εξής:

ΤΡΙΤΗ 25/10: ΛΑΥΡΙΟ (ΑΝ 06:00) - ΚΕΑ (ΑΦ 07:00 ΑΝ 07:10) - ΚΥΘΝΟΣ (ΑΦ 08:35 ΑΝ 08:45) - ΣΥΡΟΣ (ΑΦ 10:40 ΑΝ 11:00) - ΠΑΡΟΣ (ΑΦ 12:30 ΑΝ 12:50) - ΝΑΞΟΣ (ΑΦ 13:55 ΑΝ 14:15) - ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ (ΑΦ 16:30 ΑΝ 16:50) - ΣΙΚΙΝΟΣ (ΑΦ 17:30 ΑΝ 17:50) - ΙΟΣ (ΑΦ 18:15 ΑΝ 18:35) - ΘΗΡΑΣΙΑ (ΑΦ 19:35 ΑΝ 19:45) - ΘΗΡΑ (ΑΦ 20:05 ΑΝ 20:25) - ΑΝΑΦΗ (ΑΦ 22:05)

Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ θα αναχωρήσει αύριο Τρίτη 25/10 από Λαύριο για Ψαρά - Μεστά στις 06:00.

Τα δρομολόγια του πλοίου διαμορφώνονται ως εξής:

ΤΡΙΤΗ 25/10: ΛΑΥΡΙΟ (ΑΝ 06:00) - ΨΑΡΑ (ΑΦ 11:00 ΑΝ 11:15) - ΜΕΣΤΑ (ΑΦ 12:30)

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Φ/Γ-Ο/Γ ΚΟΛΟΣΣΟΣ θα αναχωρήσει αύριο Τρίτη 25/10 από Πειραιά για Κω - Ρόδο στις 15:00

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μετά τα λάθη στο δελτίο τύπου για το δρομολόγιο του Aqua Maria έχουν κάνει λάθος και στο δελτίο τύπου με τα απαγορευτικά!! Λένε ότι ο Κωνσταντίνος Γ θα φύγει αύριο για Δικελι και θα παραμείνει εκεί μέχρι τη Κυριακή στο Δικελι, που θα επιστρέψει. Αλλά στο δελτίο αναφέρουν Σάββατο (29/10) αντί για Κυριακή 30/10!!

Έκαναν μια μικρή διόρθωση στο δελτίο τύπου με τα απαγορευτικά αλλά πάλι το έχουν λάθος!! Πλέον έβαλαν την σωστή ημέρα στο δρομολόγιο της επιστροφής του Κωνσταντίνος Γ, αλλά με λάθος ημερομηνία!!! Τη Κυριακή έχουμε 30/10 και όχι 29/10!!

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/10: ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΝ 08:45) - ΔΙΚΕΛΙ (ΑΦ 10:30)

ΚΥΡΙΑΚΗ 29/10: ΔΙΚΕΛΙ (ΑΦ 12:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 13:45)

Ελπίζω με τη τρίτη προσπάθεια θα το πετυχουν σωστό το δελτίο τύπου!!!

Link to comment
Share on other sites

Γνωστοποίηση εκλογής νέου Ανεξάρτητου μη Εκτελεστικού μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου.

Στα πλαίσια της χρηματιστηριακής νομοθεσίας και σύμφωνα προς τις διατάξεις του άρθρου 3 παρ.1 του Ν. 3016/2002, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας ανακοινώνει την εκλογή του κου Κωνσταντίνου Τσιγαρά του Αθανασίου ως νέου Ανεξάρτητου μη Εκτελεστικού μέλους σε αντικατάσταση του παραιτηθέντος Ανεξάρτητου μη Εκτελεστικού μέλους κου Ευστάθιου Βεντουρή του Γεωργίου-Ιωάννη.

Ανακοίνωση από τη ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

H NEL LINES ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Τη μεταφορά της Κινητής Μονάδας Μαστογραφίας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, από το Λαύριο προς την Πάρο ανέλαβε για δεύτερη φορά η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.

Η NEL LINES, που είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε κοινωνικά ζητήματα της νησιωτικής Ελλάδας, έχει ήδη προσφέρει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τη μεταφορά της μονάδας από την Καβάλα προς το Λαύριο και συνεχίζει με τη μεταφορά της από το Λαύριο προς τη Πάρο, όπου η κινητή αυτή μονάδα θα διεξάγει μαστογραφίες στις κατοίκους του νησιού το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου.

Πάντα κοντά στους νησιώτες, η NEL LINES επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την κοινωνική της ευαισθητοποίηση και προσφορά.

Link to comment
Share on other sites

H ΝΕΛ εβγαλε δελτιο τυπου που σχολιαζει οτι τους τελευταιους μηνες δεχεται γενικευμενη επιθεση απο παντου :rolleyes:

ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΗ ΝΕΛ

Επί μήνες η εταιρεία μας δέχεται συντονισμένη επίθεση, άρνηση ελλιμενισμού των πλοίων μας, άρνηση εγκρίσεως δρομολογίων, συνεχής ένταση με την ΠΝΟ, η οποία, στοχεύοντας επιλεκτικά συγκεκριμένες γραμμές, με έντονο ανταγωνισμό, προβαίνει σε παράνομες καταλήψεις των πλοίων μας, πλήρης απουσία του Λιμενικού Σώματος, το οποίο ακολουθώντας τις εντολές του αρμόδιου Γενικού Γραμματέα του ΥΠΡΟΠΟ ανέχεται, αν δεν ενθαρρύνει, την παρανομία, ενώ κλείνει τα μάτια στον τρόπο διακίνησης εύφλεκτων και επικίνδυνων φορτίων, πάντα στις ίδιες γραμμές.

Τα ανωτέρω, σε συνδυασμό με διασπορά φημών και συνεχείς διαρροές στον Τύπο, προξενούν ανησυχία στους πελάτες μας, οι οποίοι πλέον φοβούνται ότι δεν θα μπορέσουν να ταξιδέψουν με την εταιρεία μας, πότε για τον έναν και πότε για τον άλλο λόγο, και απευθύνονται στους ανταγωνιστές μας.

Οι συνεχείς παρενοχλήσεις της ΠΝΟ και οι παράνομες καταλήψεις των πλοίων μας, μέχρι την ώρα της προγραμματισμένης αναχώρησης τους, μας προξενούν τεράστια άμεση και έμμεση ζημία. Πέραν της απώλειας πελατείας, η πετρέλευση των πλοίων γίνεται την τελευταία στιγμή, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ακολουθηθεί σωστά η διαδικασία προθέρμανσης τους, ενώ διενεργούνται υπό πίεση οι αναγκαίες καθημερινές συντηρήσεις, αφού εμποδίζεται η είσοδος εξωτερικών συνεργείων συντήρησης στα πλοία μας. Αποτέλεσμα η εμφάνιση βλαβών - όπως χθες στο πλοίο μας ΘΕΟΦΙΛΟΣ - οι οποίες προκαλούν ακόμη μεγαλύτερη ζημία. Έτσι, το πλοίο μας ΘΕΟΦΙΛΟΣ, το οποίο χθες τελούσε υπό κατάληψη, εμφάνισε σοβαρή μηχανική βλάβη, για την οποία ήδη δόθηκε εντολή να διερευνηθεί από ειδική επιτροπή εμπειρογνωμόνων προκειμένου να διακριβωθούν τα αίτια της και να αποδοθούν οι σχετικές αστικές και λοιπές ευθύνες.

Και όλα αυτά χωρίς κανέναν ουσιαστικό λόγο, αλλά με προσχηματικές απαιτήσεις, κακόβουλες ενέργειες, προκλητικές παραλείψεις και ύποπτη ανοχή.Ελαφρότητα και επανάληψη του «αυτή είναι η Ελλάδα» ή σαμποτάζ; Ας διαλέξουν οι αρμόδιοι και ας πράξουν τα δέοντα. Εμείς θα συνεχίσουμε την προσπάθεια μας, μέσα στις γενικότερες αντίξοες συνθήκες, που επιτείνονται από τα ανωτέρω, ελπίζοντας ότι θα συνεχιστεί η αμέριστη υποστήριξη και η συνεχής συμπαράσταση του συνδέσμου μας ( ΕΕΝ-ΣΕΕΝ) και των συναδέλφων μας.

3/11/2011 05:11:00

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 03.11.2011

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ο Θεοφιλος θελει καθημερινη συντηρηση για να βγαλει ενα κυκλικο? :wacko: Δεν ειμαι μηχανικος αλλα αυτο καταλαβαινω απο την ανακοινωση...

Link to comment
Share on other sites

Παίζοντας με τις λέξεις, θα έλεγα ότι αναφέρεται στην περίπτωση που χρειάζεται το πλοίο κάποια πιο εκτεταμένη επισκευή στα πλαίσια της καθημερινής λειτουργίας του. Ομοίως δεν είμαι μηχανικός και ομοίως αγνοώ αν τέτοια πρακτική είναι συνήθης...

Link to comment
Share on other sites

πλήρης απουσία του Λιμενικού Σώματος, το οποίο ακολουθώντας τις εντολές του αρμόδιου Γενικού Γραμματέα του ΥΠΡΟΠΟ ανέχεται, αν δεν ενθαρρύνει, την παρανομία

Η ΝΕΛ παντως εχει δικιο οταν μιλαει για απουσια του λιμενικου σωματος :rolleyes: .

Θυμαμαι κατι καλοκαιρια τον ΘΕΟΦΙΛΟ να ταξιδευει με μια μηχανη και ο κοσμος να περιμενει ωρες ολοκληρες στα λιμανια.

Θυμαμαι επισης,τωρα προσφατα στην αγονη,που οι καθυστερησεις του(απο κυνηγους,αερα,μιλιουνια κοσμο απο κινηση :wub: )αλλαζαν τα δρομολογια του πλοιου καθε μερα,χωρις να επεμβαινει κανεις σε αυτη την παρωδια.

Θυμαμαι το περασμα του ΠΗΝΕΛΟΠΗ,με τα blackout,την απουσια κλιματισμου τον χειμωνα και τα λοιπα παρατραγουδα,που αναβαθμισε την αγονη γραμμη...

Τελος μου ερχεται στο μυαλο η 'εξαφανιση' καποιων πλοιων απο το ais(οχι για να μην τα βλεπουμε εμεις αλλα τα λιμεναρχεια ;) )ενω οι δεκτες τους πρεπει να παραμενουν ανοιχτοι οπως λεει και ο ΙΜΟ.

Δικιο εχουν....τι να πει κανεις :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

"Άρνηση ελλιμενισμού των πλοίων" Συμφωνούμε ότι ο χώρος που διαθέτει ο ΟΛΠ είναι άθλιος/ακατάλληλος και μικρός, αλλά στο κεντρικό λιμάνι είναι γνωστό ότι δεν μπαίνουν roro.

"Αρνηση εγκρίσεως δρομολογίων" Εκ του αποτελέσματος για τη Σάμο ναι μεν θα έκανε αρπαχτή αλλά δεν της έδωσαν την ευκαιρία. Βέβαια αν την πάθαινε στο αντίστοιχο 3ο δρομολόγιο ο ΤΕΟ, θα τραβούσαμε τα μαλλιοκέφαλά μας κατακαλόκαιρο.

"Πλήρης απουσία ΛΣ" Συμφωνούμε, αλλά για όλες τις γραμμές και σε όλους τους τομείς και όχι μόνο εκεί που έχει έντονο ανταγωνισμό.

Άραγε ποιες γραμμές εννοεί που κυκλοφορούν τα οχληρά με επιβατηγά (12νησα / Κυκλάδες [blue star], ή Κόρινθο; ) Σίγουρα γίνεται, αλλά να ψάχνουμε σε όλες τις γραμμές.

Διαρροές στον τύπο. Μπορώ να μιλήσω για τα Χιώτικα ΜΜΕ. Σίγουρα κάνουν αρκετά και χοντρά λάθη, ακόμα και σε εξώφυλλα εφημερίδων. Πρόσφατο παράδειγμα τα πιστοποιητικά του european που δεν είχαν τπτ, απλά οι τοπικές εφημερίδες έγραφαν ότι δεν φεύγει, μέχρι να βγεί διάψευση από τη ΝΕΛ (βέβαια έχουν και 1 ημέρα καθυστέρηση, και ενίοτε γράφουν πράγματα που έχουν ήδη αναιρεθεί). Άλλο παράδειγμα οι ειδήσεις για 2ήμερη εργασία στα γραφεία της ΝΕΛ, που καποια τοπικά ΜΜΕ θεώρησαν ότι πιάνουν και τους εργαζόμενους στα πλοία, και έγραψαν ότι θα είχαμε βαπόρι για 2 ημέρες την εβδομάδα. Αυτά, ναι είναι λάθη και διασπορά ψευδών ειδήσεων, που όμως η ίδια η εταιρεία με τους τοπικούς της συνεργάτες θα έπρεπε να κυνηγάει να μην συμβαίνουν και να κάνει συνέχεια διαψεύσεις. Στο κάτω κάτω 2-3 ημερήσιες εφημερίδες έχει στη Χίο, ας πάρουν και κανένα τηλέφωνο τας εκδότας...

Βέβαια, έχετε ακούσει να γράψουν τπτ τα μέσα για το Μυτιλήνη? Για τον Ταξίαρχο φέτος? Όχι βέβαια γιατί τα πλοία δεν έχουν δώσει καμμία αφορμή. Για τον Θεόφιλο όμως (most viewed/most replies στις βλάβες στο forum), έχει βγάλει το όνομα, οπότε τα ΜΜΕ το περιποιούνται δεόντως (κάτι σαν την Ρομιλντα επί GA ένα πράγμα).

Για τα τεχνικά δεν είμαι αρμόδιος να μιλήσω, αλλά δεν νομίζω να έχει πρόσβαση καποιος ξένος στο μηχανοστάσιο του Τεό, και ούτε για δυο ημέρες που μπορεί να μην μπήκε εξωτερικό συνεργείο το πλοίο να κλάταρε. Το πλοίο βγήκε από επισκευή που κράτησε ένα χρόνο και προετοιμάζονταν και μια βδομάδα όσο είχε απεργία, οπότε καποιοι θα πρεπει να απολογηθούν για την ποιότητα και την πιστοποίηση της επισκευής. Τελικά κρατάμε ότι η βλάβη στον Τεό είναι σοβαρή.

Αυτά τα ολίγα.

Υγ1. Μου κάνει εντύπωση η αναφορά στο γγ του ΥΠΡΟΠΟ (ασφάλειας/ναυσιπλοίας? ) , αλλά η έλλειψη αναφοράς στον γγ Αιγαίου που τους έχει ψήσει το ψάρι στα χείλη το προηγούμενο διάστημα.

Υγ 2 Δεν χτυπάει καλά στο μάτι ότι όλη η ανακοίνωση καταλήγει στο να στηριχθεί ο σύνδεσμος ΕΕΝ - ΣΕΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν παίρνει η ΝΕΛ όλα τα εύφλεκτα για Κω-Ρόδο, πως φτάνουν στην Κω και στην Ρόδο, τα ασετόν, τα μανό, τα οινοπνεύματα; Οέο;

"Άρνηση ελλιμενισμού των πλοίων"

Μάλλον μιλάει για το καλοκαίρι του 2010 που δεν άφηνε ο ΟΛΠ να ξεκινήσει δρομολόγια για Δωδεκάνησα.

Link to comment
Share on other sites

…αμα κλείσει η ΝΕΛ θα είσαι χαρούμενος;

Παρ’ όλο που δεν απευθύνεσαι σε εμένα προσωπικά, θα ήθελα να πω δυο γενικότερες κουβέντες. Κατ’ αρχήν το ερώτημα σου στην ουσία είναι ένα ψευδές δίλημμα, δεν υπάρχει μόνο άσπρο και μαύρο, υπάρχουν και πολλές αποχρώσεις του γκρι.

Επί της ουσίας τώρα, εγώ προσωπικά δεν θα είμαι καθόλου χαρούμενος εάν κλείσει η ΝΕΛ, γιατί ξέρω καλά ότι με την αποχώρησή της θα δημιουργηθεί στη θέση της ένα νέο μονοπώλιο, που στις μέρες μας θα είναι ιδιαίτερα σκληρό. Δρομολόγια όποτε γεμίσει το πλοίο, ταχύτητα όση μας αρέσει και τιμές όσα μας λείπουν. Τα οσμιζόμαστε αυτά πολύ καλά, καθώς δεν είμαστε ούτε παπαγαλάκια, ούτε υπάλληλοι ούτε και μέτοχοι των ανταγωνιστών της ΝΕΛ.

Βεβαίως και θα ήθελα μια ΝΕΛ δυνατή και ανταγωνιστική. Μια ΝΕΛ που να μην έχει τα ασύμφορα ταχύπλοα, να έχει αντικαταστήσει με νεώτερα τα πλοία της στην κύρια γραμμή της και να έχει τις άγονες του Βορείου Αιγαίου με τα παλαιότερα πλην όμως αξιοπρεπή πλοία της (Μυτιλήνη και Ταξιάρχη). Και βεβαίως να παρέχει υπηρεσίες ανταγωνιστικές.

Τι απ’ όλα αυτά έκανε η ΝΕΛ? Μάλλον τίποτε. Ίσως και να μην μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο. Αντίθετα, ναύλωνε ό,τι πλοίο εύρισκε μπροστά της, μετασκεύαζε πλοία που βρίσκονταν στην δύση του βίου τους και ανοίχθηκε σε νέες γραμμές στην προσπάθειά της να μπει στο κλάμπ των μεγάλων της ακτοπλοΐας. Το αποτέλεσμα αυτών των κινήσεων ήταν να αυξηθεί μεν ο τζίρος της εταιρείας, παράλληλα όμως αυξήθηκαν και οι ζημιές της. Και γι’ αυτό ανέκρουσε πρύμναν από αυτή την επεκτατική πολιτική. Και το που βρισκόμαστε τώρα είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού.

Συνεπώς αγαπητέ μου το ερώτημα δεν είναι «εάν κάποιος θα είναι χαρούμενος, εάν κλείσει η ΝΕΛ». Κανενός επιβάτη η χαρά ή η λύπη δεν είναι αυτή που καθόρισε ή θα καθορίσει την τύχη της εταιρείας. Το ερώτημα είναι «τι έκανε η ίδια η ΝΕΛ, ώστε να κερδίσει την εμπιστοσύνη των επιβατών». Ας μην μεταθέτουμε λοιπόν τις ευθύνες σε άλλους και κυρίως ας μην κυνηγάμε ανεμόμυλους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άρση απαγορευτικού Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ, Ε/Γ-ΟΓ AQUA JEWEL, Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, Ε/Γ-Ο/Γ AQUA SPIRIT, Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA

Σας ενημερώνουμε ότι μετά την άρση της απαγόρευσης απόπλου, το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα αναχωρήσει από σήμερα Τρίτη 15/11 στις 18.00 από Μυτιλήνη προς Χίο – Πειραιά εκτελώντας το εγκεκριμένο δρομολόγιο του.

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, σήμερα Τρίτη 15/11/2011, μετά την άρση της απαγόρευσης απόπλου, θα αναχωρήσει από το λιμάνι της Χίου στις 11.00 εκτελώντας το υπόλοιπο δρομολόγιο της Κυριακής 13/11/2011 για Μυτιλήνη – Λήμνο – Θεσσαλονίκη.

Το δρομολόγιο του πλοίου διαμορφώνεται ως εξής:

ΤΡΙΤΗ 05/11: ΧΙΟΣ (ΑΝ 11:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 14:25 ΑΝ 15:25) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΑΦ 06:35)

Σας ενημερώνουμε ότι, μετά την άρση της απαγόρευσης απόπλου, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA θα αναχωρήσει από Καβάλα στις 15.00 για Λήμνο – Αγ. Ευστράτιο - Λαύριο εκτελώντας το εγκεκριμένο δρομολόγιο του.

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ AQUA JEWEL, σήμερα Τρίτη 15/11/2011, μετά την άρση της απαγόρευσης απόπλου, θα αναχωρήσει από το λιμάνι της Μήλου στις 10.00 εκτελώντας το υπόλοιπο δρομολόγιο του Σαββάτου 12/11/2011 προς Κίμωλο-Φολέγανδρο-Σίκινο-Ίο-Νάξο-Πάρο-Σύρο.

Το δρομολόγιο του πλοίου διαμορφώνεται ως εξής:

ΤΡΙΤΗ 15/11: ΜΗΛΟΣ (ΑΝ 10:00) - ΚΙΜΩΛΟΣ (ΑΦ 11:00 ΑΝ 11:15) - ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ (ΑΦ 12:30 ΑΝ 12:40) - ΣΙΚΙΝΟΣ (ΑΦ 13:20 ΑΝ 13:35) - ΙΟΣ (ΑΦ 14:00 ΑΝ 14:15) - ΝΑΞΟΣ (ΑΦ 15:50 ΑΝ 16:05) - ΠΑΡΟΣ (ΑΦ 17:05 ΑΝ 17:20) - ΣΥΡΟΣ (ΑΦ 18:45)

Το πλοίο θα επανέλθει στα τακτικά του δρομολόγια αύριο Τετάρτη 16/11/2011.

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ AQUA SPIRIT που βρίσκεται στη Σύρο από το Σάββατο 12/11/2011 με απαγόρευση απόπλου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, θα αναχωρήσει μετά την άρση του απαγορευτικού σήμερα Τρίτη 15/11/2011 από τη Σύρο στις 10:00 για το τακτικό του δρομολόγιο ως εξής:

ΤΡΙΤΗ 15/11: ΣΥΡΟΣ (ΑΝ 10:00) - ΠΑΡΟΣ (ΑΦ 11:30 ΑΝ 11:50) - ΝΑΞΟΣ (ΑΦ 12:55 ΑΝ 13:15) - ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ (ΑΦ 15:30 ΑΝ 15:50) - ΣΙΚΙΝΟΣ (ΑΦ 16:30 ΑΝ 16:50) - ΙΟΣ (ΑΦ 17:15 ΑΝ 17:35) - ΘΗΡΑΣΙΑ (ΑΦ 18:35 ΑΝ 18:45) - ΘΗΡΑ (ΑΦ 19:05 ΑΝ 19:25) - ΑΝΑΦΗ (ΑΦ 21:05)

Ως εκ τούτου τα δρομολόγια του Σαββάτου 12/11, Κυριακής 13/11 και Δευτέρας 14/11 θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

Πηγη: NEL LINES

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Η NEL LINES ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ “ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤOΥ ΠΑΙΔΙΟΥ”

Η NEL LINES, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού την Κυριακή 20 Νοεμβρίου, στηρίζει τον εθελοντικό οργανισμό “Το Χαμόγελο του Παιδιού”. Την ημέρα εκείνη, στην είσοδο των πλοίων της εταιρείας και σε όλα τα λιμάνια που προσεγγίζει

ο στόλος μας, θα βρίσκεται ο κουμπαράς του “Χαμόγελου του Παιδιού”. Έτσι τα πλοία θα αποτελέσουν τη γέφυρα που θα ενώσει όλα τα λιμάνια για να μπορέσουν οι κάτοικοι των πόλεων να συνεισφέρουν στην προσπάθεια αυτή.

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, θέλοντας να στηρίξει ένα τόσο σπουδαίο έργο, σαν αυτό που πραγματοποιείται στο “Χαμόγελο του Παιδιού” κάτω από αντίξοες συνθήκες και με κίνδυνο πολλές φορές για τη λειτουργία του, θεωρεί σημαντική τη συμβολή της όχι μόνο την ημέρα εκείνη, αλλά και κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου. Για το λόγο αυτό, οι κουμπαράδες θα παραμείνουν στα πλοία σε εμφανές, προσιτό και ασφαλές σημείο, έτσι ώστε να είναι στη διάθεση των επιβατών. Φυσικά,

η διαδικασία τοποθέτησης του κουμπαρά και καταμέτρησης των χρημάτων που συγκεντρώνονται, θα διέπεται από όλες τις προϋποθέσεις διαφάνειας που απαιτούνται σε τέτοιες περιπτώσεις.

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στις ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που πραγματοποιεί η NEL LINES και που έχουν πάντα αφετηρία τον άνθρωπο. Σε μια δύσκολη εποχή για όλους, τα παιδιά είναι εκείνα που δεν πρέπει να χάσουν το χαμόγελό τους, γιατί αποτελούν ασπίδα αισιοδοξίας και ελπίδας για το μέλλον.

Ραντεβού λοιπόν την Κυριακή 20 Νοεμβρίου στα πλοία της NEL LINES για να δώσουμε όλοι μαζί χαμόγελο!

Link to comment
Share on other sites

Η NEL LINES ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ “ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤOΥ ΠΑΙΔΙΟΥ”

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στις ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που πραγματοποιεί η NEL LINES και που έχουν πάντα αφετηρία τον άνθρωπο. Σε μια δύσκολη εποχή για όλους, τα παιδιά είναι εκείνα που δεν πρέπει να χάσουν το χαμόγελό τους, γιατί αποτελούν ασπίδα αισιοδοξίας και ελπίδας για το μέλλον.

αφου ειναι ετσι, ας ελπισουμε να στηριξει και το χαμογελο των υπαλληλων της και των παιδιων τους, αλλα και το χαμογελο των επιβατων των πλοιων της.

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον σε αυτή την εταιρεία εφαρμόσαν το δικαίωμα που τους έδωσε η κυβέρνηση, με το μειωμένο ωράριο και μειωμένο μισθό, παρά να τους απολύσει! Αλλά ούτε να τους εχει κάποια μηνιάτικα μέσα, όπως συμβαίνει με άλλες εταιρείες του κλάδου!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η μητρικη της milenium bank προσπαθει με καθε τροπο να την ξεφορτωθει. εχουν ξεκινησει απολυσεις στο προσωπικο, επικειται προγραμμα εθελουσιας εξοδου και αναζητειται εναγωνιως καποιος να φορτωθει οτι απομεινει. σημερα σε ολον τον οικονομικο τυπο υπαρχουν σχετικες αναφορες. ποσο μπορουν αυτες οι εξελιξεις να επιρρεασουν την ΝΕΛ;

Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε ένα τέτοιο εκρηκτικό κλίμα για την ακτοπλοϊα γενικότερα και για τη ΝΕΛ ειδικότερα είναι να απορεί κανείς που τη βρίσκουν τέτοια αισιοδοξία στην εταιρεία. Γιατί αν αυξάνει κανείς τα έσοδα του κατά 60% και τα έξοδα κατά 80% τότε κάνει μια τρύπα στο νερό κατ'εμέ. Επίσης καλός ο ισχυρισμός ότι στη βασική γραμμή αύξησαν το έργο τους αλλά θα προτιμούσα να έβλεπα κάποια στοιχεία να το πλαισιώνουν αυτό. Η επιστροφή του Θεότυφλου στα πάτρια εδαφη άραγε συνοδεύεται από καλές (για την εποχή και τις καταστάσεις) πληρότητες ή τύφλες ; ;) Τέλος, θα δούμε περισσότερα το επόμενο τρίμηνο ίσως που θα φανεί αν έχουν κάποια ανταπόδοση τόσο τα μέτρα περιορισμού του εργασιακού κόστους στα γραφεία, όσο και η μείωση των δρομολογίων. Πάντως ακόμα κι έτσι θα υπάρχουν ανοιχτα μέτωπα αφού αυτή τη στιγμή τα δυο βασικά της συμβατικά πλοία κάθονται (τουλάχιστον αυτή την περίοδο), ενώ αν οι φήμες για την αποχώρηση του european ευσταθούν τότε η περίφημη ανάταξη που επιχείρησε η ΝΕΛ θα έχει πέσει στο κενό (στη βασική γραμμή τουλάχιστον). Προσωπική μου άποψη είναι ότι είναι πιο σωστό να αποχωρήσει ο Θεοφιλάρας (εις άγνωστον προορισμό :) ) ο οποίος ότι είχε να προσφέρει το προσέφερε και με το παραπάνω, δίχως φυσικά να παραγνωρίζω το γεγονός ότι το european παραμένει ( ; ) ουσιαστικά ναυλωμένο και όχι ιδιόκτητο.

Πάντως αν θέλουν να συνεχίσουν να υπάρχουν σαν εταιρεία πρέπει ΚΑΤΙ να κάνουν, και μάλιστα κάποια κίνηση έξυπνη...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

πώς φαίνεται πως η νελ εχει παψει να ανταγωνιζεται το ν.χιος στη γραμμη κορμού όπου πρωταγωνιστούσε για 40 έτη αλλά όχι πια...είχε που ειχε μολις 3 εβδομαδιαία δρομολόγια με τον μπαρμπα-τεο αυτή την εβδομάδα τα έκανε 2 αφού το σημερινό απο πειραιά και το αυριανό από μυτιλήνη δεν θα γίνουν. το πλοίο είναι από το μεσημέρι του σαββάτου στη μυτιλήνη και θα ξεκινήσει απόψε στις 18.00 για κάτω..όλα δείχνουν πως η εταιρία έχει αποφασίσει να βασίζεται στις επιδοτήσεις των άγονων (οπως oι ga-saos τα προηγούμενα χρόνια και ειδαμε που κατεληξαν) και το θέμα ανταγωνισμός στη χίο μυτιλήνη δεν τους ενδιαφέρει πια...

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Tο ζήτημα είναι οι ανταγωνιστές πόσα φορτηγά είχαν. ρωτώ, δεν ξέρω. δε μιλώ για επιβάτες γιατί έτσι κι αλλιώς δεν κάνουν αυτοί τη διαφορά, αλλά και γιατί πιστεύω ότι ελάχιστοι (είτε καραβολάτρες είτε λόγω ανάγκης) προτιμούν το Θεόφιλο. και η άποψή μου είναι ότι κατ'αυτό τον τρόπο η εταιρεία Θα χάσει οριστικά το στοίχημα με τον κόσμο στον τόπο από τον οποίο ξεκίνησε. (Θεωρητικά) αυτοί ξέρουν καλύτερα βέβαια... ;)

Edited by polmyt
κεφαλαια γραμματα
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...