Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

γιατί πόσες πιθανότητες είχε να πάρει την γραμμή απο τον Διαγόρα,άντε και το καλοκαίρι π-χ-μ μυτιλήνη και θεόφιλος παρεούλα.....

μάλλον πως θα επιστρέψουμε σε προηγούμενες καταστάσεις...

μυτιλήνη: χιο-μυτιληνη

θεόφιλος: στη θεση του ταξιάρχη

ταξιάρχης: στη θέση του ακουα μαρια

ακου μαρια;; ξεκουράσου αγάπη μου να ησυχασει η κεφαλή μας απο τους αποκλεισμούς...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η εταιρεία ζήτησε τα παρακάτω δρομολόγια για την καλοκαιρινή περίοδο…

Αίολος (ο αυθεντικός): Απευθείας δρομολόγιο προς τη Μυτιλήνη, 2 φορές την εβδομάδα.

Αίολος Ι: Πειραιάς - Μύκονος – Εύδηλος – Βαθύ (3 φορές την εβδομάδα)

Αίολος ΙΙ: Αγ. Κωνσταντίνος – Σποράδες

Μετά την εμπνευσμένη επεκτατική πολιτική του 2011, το 2012 ξεκινάει με νέους στόχους!!

Link to comment
Share on other sites

Βλεποντας τα δρομολογια που ζητησε η ΝΕΛ(για τελη Ιουνιου σχεδον ολα)καταλαβαινω οτι συνεχιζει να εκμεταλλευεται το 'παραθυρακι' που υπαρχει στις δρομολογησεις του 'καλοκαιριου'(και καλα κανει αφου υπαρχει αυτο το κενο στην νομοθεσια).Το θεμα ειναι αν σκοπευει οντως να επεκταθει παντου κατα την σεζον με την αυξημενη κινηση,η απλα 'προειδοποιει' τους ισχυρους ομιλους οτι 'αν δεν με παιξετε και μενα στα παιχνιδια σας,θα σας παρω μεριδιο απο αυτα που περιμενετε για να ζησετε τον υπολοιπο χρονο'.

Δεν βρισκω παντως καποιο σοβαρο επιχειρημα να τις αρνηθουν τα δρομολογια(το ΣΑΣ)οταν το προηγουμενο καλοκαιρι εφαρμοσε σχεδον την ιδια πολιτικη(παμε να μαζεψουμε οτι μπορουμε απο τον αφρο του καλοκαιριου σε ολες τις γραμμες)χωρις καποιο φρενο απο το υπουργειο.

ΥΓ.Παντως οτι 'ζει' ακομα η συγκεκριμενη εταιρια και συνεχιζει την επεκτατικη πολιτικη της με κανει να αναρωτιεμαι κατα ποσο στεκουν οι γκρινιες απο τις υπολοιπες μεγαλες εταιριες σχετικα με την βιωσιμοτητα τους :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Στις φετινές αιτήσεις δρομολόγησης, δεν γίνεται αίτημα για ετήσια δρομολόγηση, αλλά για δίμηνη! (29/6 – 6/9). Όσο για τα υπόλοιπα, κάτσε να φτάσει το καλοκαίρι και μετά θα βγάλουμε τα συμπεράσματα μας.

Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον πέρυσι οι σύντομες δρομολογήσεις ήταν στην Αδριατική, ενώ φέτος θέλουν στο Αιγαίο!!! Εάν πάρει από όλα αυτά που ζητάει τα μισά πιστεύω ότι θα είναι ευχαριστημένοι!!! Πέρυσι τα πλοία που ήταν στο Αιγαίο είχαν ξεκινήσει πριν το Πάσχα και κάθισαν μέχρι και τέλος Σεπτεμβρίου και μετά πήραν αποδρομολογησεις

Link to comment
Share on other sites

Εάν πάρει από όλα αυτά που ζητάει τα μισά πιστεύω ότι θα είναι ευχαριστημένοι!!!

Απο ολα αυτα που ζητουσε πηρε τα μισα οποτε ουτε γλυκοξινη γευση αφησε το ΣΑΣ στη ΝΕΛ συμφωνα με την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ. Η ΝΕΛ εφαρμοσε το συστημα ζηταω πολλα για να παρει καποια απο ολα αυτα που ζηταγε!

Ειδικότερα, δε λήφθηκε απόφαση για το αίτημα δρομολόγησης του «Παναγία Πάρου» στη γραμμή Κυλλήνης - Ζακύνθου. Ο κ. Χαλκιώτης πρότεινε η ΝΕΛ να βάλει αυτό το ταχύπλοο στη γραμμή Καβάλα - Λήμνος κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ενα ενδιαφερον αρθρο του χαμαιλεοντα για τη ΝΕΛ. Ειναι να απορεις για ορισμενα πραγματα παντως...

Μόλις πριν από έναν χρόνο, η διοίκηση της ΝΕΛ μιλούσε για προοπτικές βελτίωσης και για την ανάπτυξη που σχεδίαζε σε μια σειρά μέτωπα.

Θυμίζουμε πως αυτά συνέβαιναν το 2011, με την κρίση να έχει ήδη κάνει ορατά τα σημάδια της και ενώ οι κακές ειδήσεις για το μέλλον της ελληνικής οικονομίας μεταδίδονταν ακόμη και στα μεσημεριανά των τηλεοπτικών σταθμών.

Θυμίζουμε επίσης πως ήταν τότε που στα ταμεία της εισηγμένης εταιρείας μπήκαν περίπου 100 εκατ. ευρώ (φρέσκο χρήμα από νέους επενδυτές).

Σήμερα, μόλις κάτι μήνες από τότε, η διοίκηση της ΝΕΛ άλλαξε πλήρως το… ρεπερτόριό της.

Αναγκαστικά προφανώς, γιατί τα αποτελέσματα του 2011 κάθε άλλο παρά ευνοϊκά ήταν (πάτωσε όλος ο κλάδος, αλλά η ΝΕΛ ήταν ο αρνητικός πρωταγωνιστής):

Ζημίες 61 εκατ. ευρώ, αρνητικές ταμειακές ροές 24 εκατ. ευρώ, περιορισμός ιδίων κεφαλαίων στα 12,1 εκατ. ευρώ και o ορκωτός ελεγκτής αναφέρθηκε σε «ύπαρξη ουσιώδους αβεβαιότητας, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αμφιβολία συνέχισης της δραστηριότητας του ομίλου».

Τι περιλαμβάνει λοιπόν το νέο… ρεπερτόριο της ΝΕΛ;

Αντί για ανάπτυξη που έλεγε πέρυσι, πιθανή αποεπένδυση πάγιων περιουσιακών στοιχείων, ή αλλιώς το ενδεχόμενο να προχωρήσει η εταιρεία, «σε εύλογο χρονικό διάστημα», στην πώληση πλοίων αναπόσβεστης αξίας 36 εκατ. ευρώ.

Επίσης, συρρίκνωση της δραστηριότητάς της, δεδομένου ότι -όπως υποστηρίζει η ίδια η διοίκησή της- «η επέκταση των δραστηριοτήτων της τους προηγούμενους μήνες δεν απέφερε τα αναμενόμενα»…

Τέλος, αποφασίστηκε η διακοπή συμβάσεων ναυλώσεων συγκεκριμένων πλοίων, επανεξετάστηκαν οι συβάσεις πρακτόρευσης και μειώθηκαν οι αποδοχές του προσωπικού.

Από την όλη αυτή εξέλιξη, λοιπόν, θύματα υπήρξαν οι εργαζόμενοι, που προφανώς δεν έφταιγαν σε τίποτε. Μεγαλύτερα όμως θύματα ήταν οι μέτοχοι, καθώς ο τίτλος της ΝΕΛ έχει χάσει το 75% της αξίας του το τελευταίο δωδεκάμηνο, το 99,5% την τελευταία τριετία και το 99,7% την τελευταία πενταετία!

Link to comment
Share on other sites

Ειναι το 2012 η τελευταια χρονια της ΝΕΛ?(ναι καλα θα ελεγα εγω,πρωτα θα πτωχευσει η Ελλαδα και μετα η ΝΕΛΑΡΑ :D )

Παντως εμεις χωρις να εχουμε βιβλια,οικονομικες καταστασεις και γενικα να ξερουμε τι ακριβως γινεται μεσα στην εταιρια,τα λεμε 2χρονια τωρα οτι δεν οδηγουσε πουθενα η πολιτικη των ναυλωσεων και επεκταση σε περισσοτερες γραμμες.Αυτοι ομως που αποφασιζαν και αποφασιζουν για την ΝΕΛ επραξαν διαφορετικα και η λογικη λεει οτι το εκαναν επειδη ακριβως δεν τους ενδιεφερε αν καποια στιγμη εφτανε η εταιρια στον γκρεμο. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ακριβώς αυτή η απόφαση του γιγαντισμού της ΝΕΛ σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα, η οποία προφανώς και ελήφθη χωρίς να ληφθεί υπόψη η σοβούσα κρίση η οποία έτσι κι αλλιώς έδινε μηνύματα ότι τα χειρότερα επέρχονται. Σε τέτοιες περιόδους δεν κάνει κανείς τέτοια ανοίγματα, κοιτά απλά να βελτιώσει όσο μπορεί το ήδη υπάρχον προϊόν του και να προστατέψει το κεφάλαιο που διαθέτει. Προκαλει μάλιστα ακόμα περισσότερη εντύπωση το γεγονός ότι τέτοια αδυναμία πρόβλεψης και διάβλεψης της παγκόσμια τάσης εντοπίζεται σε επιχείρηση με πολλά χρόναι στην πλάτη της και μάλιστα σε ναυτιλιακή. Οι έλληνες εφοπλιστές παγκοσμίως βλέπουν τις παγκοσμιες τάσεις και κατορθώνουν (στην πλειοψηφία τους) να προσαρμοστούν στα δεδομένα της εποχής. Για μια ακόμα φορά όμως, οι ακτοοπλόοι δειχνουν οτι διαφέρουν πάρα πολυ από τους εφοπλιστές της διεθνούς αγοράς (μάλλον δυστυχώς) οι οποίοι αν και σε ένα πολύ πιο σκληρό, αφιλόξενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον διαπρέπουν.

Και βέβαια όλα τούτα δεν αφορούν μόνο τη ΝΕΛ αλλά όλες τις ακτοπλοϊκές οι οποίες βρισκονται στο χείλος του γκρεμού. Αν μάλιστα αναλογιστεί κανείς πόσα κεφάλαια πέρασαν ολα αυτά τα χρόνια από τα χερια της ΝΕΛ και της κάθε ΝΕΛ, σε μια εποχή όπου το πετρέλαιο ήταν πάμφθηνο (συγκριτικά με τα τωρινά δεδομένα) τότε είναι να τραβάει κανείς τα μαλλιά του. Πάντως ακόμα και οι κινήσεις αυτές που κάνει οι εταιρεία μου φαίνεται ότι ειναι πολύ αργά πια.

Όσον αφορά στην προοπτική πώλησης πλοίων ποια μπορούν να είναι αυτά ; γιατί αν εννοούν τα ταχύπλοα, το εύχομαι να τα πουλήσουν, όμως ποιος θα πάρει τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ταχύπλοα και δη με τις τρέχουσες τιμές των καυσίμων; Αυτά έπρεπε να είχαν πουληθεί εδώ και χρόνια...

Ας ελπίσουμε αυτή η συρρικνωση να βοηθήσει κάπως τα πράματα, αλλά δυστυχώς αν μείνει κάτι από αυτή την ιστορία αυτό θα είναι...η ανακαίνιση του Θεόφιλου :D

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ομως που βρισκεται η αληθεια για την αλλαγη πρακτορα? Ειναι δυνατον να βγαινει η ΝΕΛ και να λεει 'μου χρωστανε τοσα' χωρις να ισχυει κατι τετοιο? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...