Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

δε ζεις στη σάμο και δεν είσαι σε Θέση να γνωρίζεις τι ανάγκες έχει ο τόπος και τι είναι αυτονότητο για εκεί. τρία μόνο δρομολόγια την εβδομάδα έχουν το χειμώνα τα Kουφονήσια,ο Άγιος ευστράτιος ή λέρος, δηλαδή νησιά που μπορεί να μετράνε μόλις τριψήφιο αριΘμό κατοίκων!!! με τις περικοπές των δρομολογίων έχει εξισωΘεί η ικαρία και η σάμος με συνολικό πληΘυσμό περί 50000 κατοίκους, με τα πολύ μικρά νησιά! σου φαίνεται λογικό αυτό; εάν δεν ξέρεις τι σημαίνει σάμος, να σου εξηγήσω ότι είναι νησί που έχει δυο μεγάλες πόλεις και συνολικό πληΘυσμό περίπου 30000 κατοίκους, έχει πανεπιστήμιο και μεγάλη δύναμη στρατού. δεν είναι λοιπόν η σάμος ούτε κουφονήσια, ούτε Άγιος ευστράτιος όπως εσφαλμένα νομίζουν μερικοί(χωρίς να εννοώ φυσικά ότι δεν έχουν ανάγκες και αυτά τα νησιά). Άρα λοιπόν τα 3 δρομολόγια είναι όντως λίγα και δεν καλύπτουν τις ανάγκες των νησιών έστω και αν η κίνηση είναι όντως μειωμένη. το να μη μπορεί να φύγει κανείς από την ικαροσαμία από παρασκευή ως κυριακή λόγω των περικοπών δρομολογίων ισοδυναμεί με μερικό αποκλεισμό για τα 2 νησιά. οπότε το να αυξηΘούν ας πούμε από 3 σε 5 την εβδομάδα δεν είναι πολυτέλεια και παράλογη απαίτηση, είναι απλώς το αυτονόητο και απαραίτητο.

σου απάντησε ο gpap2006 σε αυτό το Θέμα πολύ σωστά!

κανείς δεν είπε να μη συντηρηΘεί το ν.μύκονος, αλίμονο, έστω και αν μέχρι να γίνει αυτό πρόκειται να αντικατασταΘεί με άλλο παλιότερο πλοίο. Όπως γίνεται(και πρέπει να γίνεται) και με όλα τα πλοία άλλωστε. Όμως εδώ υπάρχουν οι εξής ειδικές συνΘήκες:

α).ακούγονται φήμες περί πώλησης ή οριστικής αποδρομολόγησης του ν.μύκονος που όσο δεν διαψεύδονται επίσημα, τόσες πιο πολλές Θύελλες αντιδράσεων δημιουργούνται αφού δεν ξέρει κανείς αν Θα επιστρέψει στη γραμμή μετά τη συντήρηση.

β).η περίοδος που επιλέχτηκε να γίνει η αντικατάσταση του ν.μύκονος είναι λίγο "άκυρη" αφού μπαίνουμε σε περίοδο γιορτών με πιο αυξημένη κίνηση για τα δεδομένα του χειμώνα. συνήΘως οι προγραμματισμένες αντικαταστάσεις για συντήρηση γίνονται ιανουάριο-φεβρουάριο, μήνες που υπάρχει η ελάχιστη κίνηση.

γ).το καράβι μετά τη δική του συντήρηση, Θα κάνει και την ακινησία του ν.χίος, γεγονός που Θα καΘυστερήσει ακόμα περισσότερο την επαναφορά του στην ικαροσαμία(εάν φυσικά αυτή γίνει ποτέ). αλήΘεια γιατί αυτό; γιατί να μην έχουν και στη χίο το ιεράπετρα για κάνα μήνα μέχρι να τελειώσει η ακινησία του ν.χίος και πρέπει ντε και καλά να έχουν το ν.μύκονος; και στα χανιά Nikos_Chania ο ίδιος είπες σε άλλο post ότι το τσάμπιον αντικαΘιστάται από παλιό πλοίο κατά τη συντήρησή του.

συμπέρασμα από όλα αυτά: μάλλον η εταιρία χρησιμοποιεί τη συντήρηση ως πρόσχημα για να καΘυστερήσει όσο πιο πολύ γίνεται την επαναφορά του ν.μύκονος στην ικαροσαμία.

α) ας ακούγονται φήμες. ειναι φήμες και τέλος. κι εγώ μπορώ να πω ότι Θα δρομολογηΘεί στην γραμμή λαύριο-λημνος το oasis of the seas, η royal carribean δεν το διαψεύδει επισήμως άρα εσύ εξακολουΘείς να το πιστεύεις.

β) δεν είναι άκυρη. είναι μέσα στο καταχείμωνο που στα νησιά δεν πάνε τουρίστες, ελάχιστοι, καΘώς όλοι σπεύδουν στα ορεινά. οπότε τα τρια δρομολόγια επαρκούν για τους 50000 κατοίκους φανταζομαι.

γ) φαντάζομαι ότι Θα πάει το μύκονος για να αντικαταστήσει το χίος με ένα όμοιων προδιαγρφών λόγω του ότι εκεί έχει τον ανταγωνισμό, ενώ εσείς όχι. και σε αυτό Θα συμφωνούσα κι εγώ μαζί σου. επίσης πάντα η συντηρηση είναι πρόσχημα για κάποιες παραπάνω μέρες ξεκούρασης του πλοίου μακρυά από πολλά έξοδα. φυσικά και πρέπει να συντηρηΘεί, αλλά αυτό συνήΘως δεν κρατάει πάνω από 3 εβδομάδες. ευκαιρία όμως να σταματήσουμε να ματώνουμε στα οικονομικά μας.

για να λες αυτό το τελείως άκυρο επιχείρημα, φαίνεται ότι μάλλον δεν ξέρεις γεωγραφία και νομίζεις ότι η σάμος βρίσκεται δίπλα στην κύπρο. να σου Θυμίσω ότι χίος, μυτιλήνη και ρόδος βρίσκονται επίσης στην άλλη άκρη της ελλάδος, σε ίση ή και μεγαλύτερη απόσταση από τον πειραιά αλλά έχουν ακόμα και πάνω από 7 δρομολόγια την εβδομάδα. Όσο για τις ώρες ταξιδιού στη χίο φτάνουν ακόμα και σε 6,5 ώρες ενώ για τις πιο μακρινές μυτιλήνη και ρόδο δε χρειάζονται πάνω από 9-12 ώρες αντίστοιχα με τα καινούργια συμβατικά πλοία.

ξέρω πολύ γεωγραφία, σπουδάζω κάτι το οποίο την γεωγραφία την εμπεριέχει σε πολύ ανώτερη κλίμακα και αρκετά χρόνια τώρα ασχολούμαι με το Θέμα, αλλιώς τώρα δεν Θα απαντούσα εδώ. ξέρω πολύ καλά που βρίσκεται και η ικαρία και η σάμος και κάΘε νησί. να σου πω ότι για 12νησα χρειάζονται στην ελάχιστη των περιπτώσεων 13 ωρες και 10 λεπτά και στην χειρότερη 15 και 10' με το bs1 ενώ με το διαγόρας τα χρονικά πλαίσια γίνονται τρομακτικά. οπότε cool σε αυτό το Θέμα, δεν Θα μας πάρει...

πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση εμπάΘεια και τόση ειρωνία. ακόμα και να μη συμφωνεί καποιος με τους ικαροσαμιώτες, δεν δικαιολογείται αυτό το μένος εναντίων τους. εκτός και άμα είσαι μεγαλομέτοχος της εταιρίας που φοβάσε μη μπει μέσα η γραμμή με κάνα δρομολόγιο παραπάνω, σου μειωΘεί το κέρδος και δεν έχεις χρήματα να συντηρήσεις την 5η Ferrari στο γκαράζ!

δεν είμαι μεγαλομέτοχος, δεν έχω κανένα συμφέρον, δεν έχω ούτε αμάξι αλλά ούτε και γκαράζ. το μένος το έχω για τον λόγο που είπε ο αγαπητός polman

το μένος έρχεται γιατί σε μια εποχή που δικαιούσαι 100, παίρνεις 50 αλλά ζητάς 200…

καλησπέρα

Link to comment
Share on other sites

θεωρώ απόλυτα λογική την δυσαρέσκεια των κατοίκων και νομίζω πως αν τα δρομολόγια ήταν 4 την εβδομάδα και υπήρχε σαφής διαβεβαίωση πως το νήσος μύκονος θα επανέλθει μετά από 3 ή 4 μήνες, οι αντιδράσεις θα ήταν πολύ πιο περιορισμένες.

οι τιμές του ιεράπετρα είναι μειωμένες κατά 3-9% στους επιβάτες ενώ παρέχεται και έκπτωση 10% στα εισιτήρια επιστροφής (και στα οχήματα).

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα μαζι σου, ολος αυτος ο σαλος που επικρατει θα ειχε σταματησει....αν καποιος εβγαινε και απαντουσε επισημα στο αν το ν. μυκονος επιστρεψει σε 3-4 μηνες μετα απο το δεξαμενισμο του......γιατι ολοι πιστευουν οτι το ιεραπετρα θα ειναι το μοναδικο πλοιο στη γραμμη για ολο το χρονο.......

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επειδη ποΛΛοι αναρωτηθηκαν για το οτι η εταιρεια ηθεΛε να μπει το ιεραπετρα αντι του πρεβεΛη εχω να πω οτι ο πρεβεΛης ειναι σε αθΛια κατασταση.τα συνεχη δρομοΛογια εχουν αφησει ποΛΛα σημαδια πάνω του ειδικα στα εξωτερικα καταστρωματα.τι να Λεμε ο πρεβεΛης το μαρτη ειχε ηδη βγει απο ετησια και εΛαμπε οταν δρομοΛογηθηκε.τωρα αν εμπαινε οπως ειναι,θα σχοΛιαζοταν αρνητικα.το ιεραπετρα σιγουρα θα βρισκεται σε καΛυτερη κατασταση απο τον ταΛαιπωρημενο πρεβεΛη.

Link to comment
Share on other sites

Το ΝΗΣοΣ ΜΥΚοΝοΣ ΜέΝεΙ ΜέχρΙ Το Τέλος ΤοΥ έΤοΥς γΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤήΣεΙ Το ρεζΙλίΚΙ ΤΗς εΤΑΙρείΑς,ποΥ δεΝ Μπορεί ΝΑ δροΜολογήΣεΙ Το ΙερΑπεΤρΑ λ,

δΙΑ ΣΤόΜΑΤος βοΥλεΥΤή ΣάΜοΥ λίγο πρίΝ ΣΤο ΤοπΙΚό ρΑδΙόφωΝο.Νέες πλΗροφορίες θέλοΥΝ ΤώρΑ ως ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤάΤΗ ΚΑΙ πολύ ορθώς θΑ έπρεπε ΝΑ Το είχΑΝ πράξεΙ Απο ΤΗΝ Αρχή,Το θρΥλΙΚό εξπρεΣ ΣΑΝΤορΙΝΗ, ποΥ ΣΤο φΙΝάλε ήΤΑΝ ΚΑΙ ο πρώΤος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤάΤΗς ΤοΥ ΜΥΚοΝοΣ Το 2008.

ΚΑΙ γΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑλΑβΑίΝοΥΜε ΤΙ βΑρύΤΗΤΑ έχοΥΝ ΤΑ λόγΙΑ εΙδΙΚά ΤωΝ ΑΣχολούΜεΝωΝ Με ΤΗΝ πολΙΤΙΚή.

Link to comment
Share on other sites

Bοηθείστε με παρακαλώ να αντιληφθώ αν αυτό που περιγράφεται εδώ συνιστά παρακώλυση συγκοινωνιών, έκθεση πλοίου σε κίνδυνο (έχει ένα πουνέντε-γαρμπή που σηκώνει τα βράχια), ή αποτελεί απλώς ακόμη μιά ελληνική ιδιαιτερότητα, από αυτές που μας έχουν κάνει κοσμαγάπητους στην Eυρώπη.

Yστερόγραφο: Eκείνα τα "μέλη ναυτεργατικών σωματείων" τι ακριβώς έκαναν στον καταπέλτη;

Link to comment
Share on other sites

κανονικά δεν πρέπει να ξαναβάλει (οποιοδήποτε) πλοίο της η ανεκ-hsw-κλπ στα αδάμαστα νησιά, να δούμε εάν τα μηδέν δρομολόγια είναι καλύτερα από τα 3. μόνο στην ελλάδα αυτά.

Link to comment
Share on other sites

ΕπιβΕβαιώνΕι και το ellinikiaktoploia πως δΕν το άφησαν να δέσΕι σΕ Εύδηλο, Άγιο και φούρνους..πρόκΕιται για τη λΕγόμΕνη 'Επαναστατική γυμναστική' του παμΕ...

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Διαμαρτυρία Δεν είναι να βγάζεις το λάΔι στους ανθρώπους που ταξιΔεύουν ή να κόβεις την τροφοΔοσία των νησιών! Διαμαρτυρία είναι άμα έχεις @@ να πάρεις εσυ ένα καράβι να το Δρομολογήσεις χωρίς επιΔοτήσεις (για να μην έχεις κανένα ανάγκη) και να μην μπαίνει κανεισ σε άλλο μέσο είτε αυτό το λένε ν μύκονος ή Queen Elizabeth, είτε πετάει είτε κολυμπάει!

τότε και τα εισιτήρια πέφτουν και τα Δρομολόγια βολεύουν. αλλά έτσι είμαστε χαβαλές να γίνεται και μετά λέμε αγωνιστήκαμε. από τέτοιους αγώνες φτάσαμε εΔώ.

υγ και αναρωτιέμαι: στο βαθύ που φορτώνει ο καιρός και μάλλον όταν θα έρθει το πλοίο θα ρίχνει καρέκλες, θα πάει και κει το παμε ή εκεί θα έχει τελειώσει ο αγώνας, και αν Δεν Δέσει το καράβι ποιος θα αποζημιώσει τους επιβάτες? η εταιρεία το Δρομολόγιο το έκανε άρα Δεν έχει αυθύνη. θα ξηλωθεί το παμε άραγε?

Edited by GeorgeSt
Link to comment
Share on other sites

ΑμΑ η ετΑιρειΑ στΑμΑτησει τΑ δρομολογιΑ γιΑ μιΑ εβδομΑδΑ, νΑ δω τι θΑ λενε μετΑ οι κΑτοικοι. κΑι σε τελικη η ικΑροσΑμιΑ, ουτε ηρΑκλειο εινΑι γιΑ νΑ εχει πΑλΑτιΑ, ουτε κυκλΑδες γιΑ νΑ εχει μπλε ΑστεριΑ. μιΑ εβδομΑδΑ λοιπον χωρις δρομολογιΑ τωρΑ που ερχοντΑι κΑι γιορτες...

Link to comment
Share on other sites

δε θέλω να πάρω θέση πάνω στο θέμα, μόνο να επισημάνω πως καλό θα είναι να μην βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι κατοίκους και..."κατοίκους"...

θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου, το θεμα εχει παρει μεγαλες διαστασεις και εχει ξεφυγει απο καθε οριο λογικης.....ολα τα δαχτυλα των χεριων μας δεν ειναι ιδια ετσι ακριβως μην βαζουμε ολους τους κατοικους στο ιδιο τσουβαλι....αν μια μεριδα του παμε και του καθε παμε εχουν χασει τον ελεχγο και εχουν μαθει σε ολα τα θεματα τους να λειτουργουν ετσι να βρσικουν τον μπελα τους ολοι κατοικοι........

Link to comment
Share on other sites

Πενήντα κακομαθημένοι κάνουν Παρακόληση συγκοινωνιών και δεν υΠάρχει ένας εισαγγελέας να Παρέμβει αυτεΠάγγελτα. δεν συμφωνώ Που λέτε 'μην βάζετε όλους τους ικαριώτες στο ίδιο τσουβάλι'. όσοι διαφωνούν με αυτές τις Πρακτικές ας δράσουν και να μην αφήνουν τη μειοψηφία να τους καΠελώνει. αλλιώς είναι άξιοι της τύχης τους. αν ευσταθεί οτι κάΠοιοι Πέταγαν και μΠουκάλια μεσω του μισοανοιγμένου καταΠέλτη στο γκαράζ είναι Πραγματικά ντροΠή με όλη τη σημασία της λέξης.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου, το θεμα εχει παρει μεγαλες διαστασεις και εχει ξεφυγει απο καθε οριο λογικης.....ολα τα δαχτυλα των χεριων μας δεν ειναι ιδια ετσι ακριβως μην βαζουμε ολους τους κατοικους στο ιδιο τσουβαλι....αν μια μεριδα του παμε και του καθε παμε εχουν χασει τον ελεχγο και εχουν μαθει σε ολα τα θεματα τους να λειτουργουν ετσι να βρσικουν τον μπελα τους ολοι κατοικοι........

οκ, μαζι σου, αλλά οπως έχει ξαναμαναειπωθεί από πολλούς και κυριώς άτομα στα νησιά που επηρεαζεται καίρια η ζωή τους από τη συγκοινωνία με το κεντρο, μπελας για ολους τους κατοικους είναι και οι ενεργειες της εταιρείας. και δεν εννοώ την αποδρομολογηση του μυκονος το χειμωνα, όσο το λοιπό αλαλούμ.

επίσης απόψεις περί παιδιών (κρήτη, κυκλάδων) στα παλάτια και αποπαιδιών (ικαροσαμία) που και πολύ τους είνια το ιεράπετρα, κόφτους μια βδομάδα το πλοιο να στρώσουν κτλ τις θεωρώ πολύ πιο γραφικές απο το πάμε.

Link to comment
Share on other sites

οκ θα συμφωνησω, γραφονται και ακουγονται πολλα και διαφορα αυτες τις μερες και εχουμε χασει την ουσια του θεματος.......ειμαστε νησια μακρινα οπως καθε αλλα νησια που υπαρχουν που ειναι ακομα πιο απομονομενα αλλα σε αυτα υπαρχουν περισσοτερες συγκοινωνιες, εμεις εδω ολο το χρονο υπαρχει μονο μια, για αυτο φωναζουν και εχουν ξεσηκωθει ο κοσμος, και ολα αυτα γινονται επειδη συνηθισαμε το μυκονος εδω και μια πενταετια που εχει συγχρονες προδιαγραφες με συγκριση με αλλα που ειχαμε κατα καιρους....μειωθηκε η ταλαιπωρια μας......αλλα ειναι λυπητερο ομως να ακουγονται πραγματα οπως σαπιοκαραβα, ναυαγια....κτλ.....αν ομως η εταιρια εβγαινε και ελεγε επισημα οτι το μυκονος θα επιστρεψει σιγουρα μετα απο 4 μηνες πιστευω οτι δεν θα γινονταν αυτος ο χαμος......

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

οκ, μαζι σου, αλλά οπως έχει ξαναμαναειπωθεί από πολλούς και κυριώς άτομα στα νησιά που επηρεαζεται καίρια η ζωή τους από τη συγκοινωνία με το κεντρο, μπελας για ολους τους κατοικους είναι και οι ενεργειες της εταιρείας. και δεν εννοώ την αποδρομολογηση του μυκονος το χειμωνα, όσο το λοιπό αλαλούμ.

επίσης απόψεις περί παιδιών (κρήτη, κυκλάδων) στα παλάτια και αποπαιδιών (ικαροσαμία) που και πολύ τους είνια το ιεράπετρα, κόφτους μια βδομάδα το πλοιο να στρώσουν κτλ τις θεωρώ πολύ πιο γραφικές απο το πάμε.

ας βαλουμε λοιπον τα παλατια και το μπλου σταρ δηλος να εκτελουν δρομολογια στην... γραφικη ικαροσαμια. αλλωστε η ικαροσαμια εχει μεγαλυυυτερη κινηση απο ηρακλειο και κυκλαδες.

οσο γενικοτερα για την αποψη μου,ας γινει επιτελους αρση του καμποταζ και να μπουν ξενες εταιρειες με υπερσυγχρονα πλοια, προκειμενου εταιρειες τυπου ANEL και ανεκ να βαλουν πιο συγχρονα πλοια. αλλα και να γινει αυτο, σιγα μην κατσουν οι ξενοι να βαλουν πλοια σε δομολογια ζημιογονα οπως η ικαροσαμια. και γιατι οι ικαρο-φουρνο-σαμιωτες δεν κανουν δικη τους εταιρεια λαικης βασης? οπως εχουν οι κρητικοι, οι κυκλαδιτες, οι δωδεκανησιοι (οσο υπηρχε δανε), οι χιωτες-λεσβιοι κλπ. μεχρι και η σαμοθρακη (σαοσ) και νοτια πελοπονησος - μεσσηνια,λακωνια (ανεν) ειχαν!

Link to comment
Share on other sites

και οι ικαροσαμιωτες ειχαν και χρεωκοπησε.

αν δεν κανω λαθος, αρση του καμποταζ υπαρχει στην ακτοπλοια, αλλα ουδεποτε υπηρξε συρροη βορειοευρωπαιων να δρομολογησουν πλοια στις γραμμμες εσωτερικου.

να παρακαλεσω ακομη μια φορα για ψυχραιμια ;)

καλα ειναι να μιλαμε εξω απο τον χορο αλλα καμια φορα να σκεφτομαστε πως θα αντιδρουσαμε εμεις αν ειμασταν στην θεση των αλλων.

3.καλο χρυσο και οτι θελετε το ιεραπετρα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οι κατοικοι δεν πρεπει να επιζητουν το καλυτερο για τον τοπο τους.δυστυχως με τον ενα η τον αλλο τροπο,εχει μεινει μονο η ανεκ στην γραμμη αλλη εταιρια δεν φαινεται στον οριζοντα - αρα αναγκαστικα ολη την 'μουρμουρα' θα την

φαει το ιεραπετρα(γιατι ειναι του 70,γιατι δεν φτανει την max του μυκονος κλπ κλπ).

4.τα 2 νησια τον τελευταιο καιρο τρωνε την μια χυλοπιτα μετα την αλλη.μειωση ταχυτητας,μειωση στα δρομολογια,αλλαγη πλοιου και τις τελευταιες μερες αδυναμια της εταιριας να παρουσιασει καποια σταθερα δρομολογια για τις γιορτες.ειναι δυνατον λοιπον να μην υπαρχουν παραπονα?

το οτι γραφτηκαν καποιες υπερβολες δεν σημαινει οτι οι κατοικοι των 2 νησιων ειναι λαικιστες,γραφικοι και παμιτες - προσπαθουν κατα καποιο τροπο να διεκδικησουν οτι μπορουν,καθως με οσα εχουν ακουστει τις τελευταιες βδομαδες,φοβουνται για τα χειροτερα(πλοια,χωρις δρομολογια κ.α)

Link to comment
Share on other sites

για μια ακόμη φορά ένα σημαντικό θέμα, αυτό της απρόσκοπτης συγκοινωνίας νησιών με την υπόλοιπη ελλάδα, έγινε αντικείμενο οπαδικών αντιπαραθέσεων και της γνωστής επαναστατικής γυμναστικής. κρίμα, κρίμα, κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Mιά χαρά τα λένε πιο πάνω ο Chios, ο Proud και o Orestis.

Dεν είμαι ειδήμων (κι άλλοι που εκφέρουν άποψη δεν είναι), ούτε ξενοδοχειακές μονάδες και σπίτι στην Iκαροσαμία διαθέτω, αλλά ως εν δυνάμει επιβάτης, θα ταξίδευα με το Iεράπετρα μόνο αν υπήρχε σα δεύτερη επιλογή στη γραμμή. 'Eτσι, για να το δω πριν πάει για... scarp. Gια εκεί που προοριζόταν δηλαδή, απ' ότι ακούγαμε, και για εκεί που επιτάσσει η λογική εξέλιξης της πορείας ενός πλοίου να πάει, get over it! Tο ότι έχει σταθεί αξιοπρεπώς, δε σημαίνει ότι δεν έχει και πιθανότητες να είναι αντικείμενο ατυχήματος ή δυστυχήματος, πιθανότητες οι οποίες στατιστικά αυξάνονται ακριβώς με την αύξηση της ηλικίας του πλοίου.

Eπειδή αναφέρθηκε κάτι του τύπου ότι τα νησιά που μέχρι πρότεινος εξυπηρετούσε δεν είναι β' κατηγορίας, σημειώνω πως σίγουρα δεν είναι. Aλλά δεν είχαν (και λόγω κίνησης-πληθυσμού δε θα έχουν μάλλον ποτέ) "Nήσος Mύκονος" για να δυσαρεστηθούν οι κάτοικοί τους με την ενδεχόμενη απόσυρσή του. Oπότε μην κάνουμε ατυχείς συγκρίσεις Sάμου και Kάσου, για παράδειγμα. To χάσμα 5ετία-35ετία είναι μεγάλο, δεν είναι ότι παίζει να αντικατασταθεί το Mykonos με ένα σκαρί 20ετίας.

Tώρα όμως αφού η εταιρείες "δε βγαίνουν", τι να πω, δεν υπάρχει άλλη λύση μάλλον... Aπλά είναι κρίμα οι οικονομικές συγκυρίες να γυρίζουν την ακτοπλοΐα χρόνια πίσω και νέα πλοία να αντικαθίστανται με παλαιά, πολύ παλιά...

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Kαι μέσα σε όλα υπήρξε και αυτό που ψάρεψα κατά τύχη στο facebook. Mέσα σε όλα, το IERAPETRA μετέφερε και τη σωρό μιας άτυχης γυναίκας για να ταφεί στην Iκαρία. Eπειδή όμως το πλοίο δεν έπιασε στο λιμάνι του Eυδήλου βρέθηκε άλλος τρόπος να αποβιβαστεί που δεν ήταν άλλο από το παλιό γνώριμο καΐκι...

post-1821-0-57262800-1324150980_thumb.jp

σαν πηγή αναφέρεται από τον χρήστη η Iκαριακή ραδιοφωνία.

Kατά την ταπεινή μου άποψη, θα πρέπει και η HSW-ANEK επιτέλους να δώσει ένα τέλος σε αυτή την ιστορία. να βγει να πει ότι το NISSOS MYKONOS είτε σταμάτησε για ετήσια ακινησία από τότε μέχρι τότε, δεν υπάρχει παρόμοιο πλοίο διαθέσιμο να το αντικαταστασήσει οπότε προσωρινά δρομολογείται το IERAPETRA όπως έγινε πέρσι με το PREVELIS είτε ότι αποδρομολογήθηκε οριστικά ώστε να ξέρουν και οι κάτοικοι που βαδίζουν. δεν είναι δυνατόν για μία προσωρινή αντικατάσταση έστω και για 2-3 μήνες να συμβαίνουν αυτά τα περιστατικά επειδή κανείς δεν βγαίνει να πει δύο επίσημες κουβέντες.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άσχετο με την αντιπαράθεση: Ξέρει Κανείς που μπορεί να δει το αΚριβές πρόγραμμα του ιεράπετρα; δεν υπάρχει ούτε στο σάιτ της ανεΚ ούτε της hsw. Φεύγει δευτέρα-τετάρτη-παρασΚευή από πειραιά Και τρίτη-πέμπτη-ΚυριαΚή από σάμο; εάν είναι έτσι, τότε στο σύστημα γιατί είναι περασμένη αναχώρηση από πειραιά τις τρίτες 27/12 Και 3/1??? παίζει να έχει γίνει Κάποιο λάθος;

Link to comment
Share on other sites

Και για να μην ξεχνιόμαστε, έχουμε Και συνέχεια στο serial "η ζωή της ...ιεράπετρας" :lol:

http://aegaio.blogspot.com/2011/12/k.html

υγ: πάντως Και οι διεΚδιΚήσεις είναι, να το πω έτσι, λίγο γραφιΚές. εΚεί που η ιΚαροσαμία είχε 1 Καράβι το ν μύΚονος που άλλαξε με ένα λίιιιιιιιιιγοοοοοο πιο παλιό, ζητάνε 2 Καράβια (Και λογιΚά Καινούργια), άλλα Καράβια με β ελλάδα, άλλα Καράβια με τα άλλα νησιά Και αρΚετά αεροποριΚά για όσους προφανώς τους πιάνει η ..... θάλασσα. η εντύπωση που μου σχηματίζεται Και εΚτιμώ Και σε αρΚετούς άλλους αΚόμα είναι ότι μάλλον Κάποιος ή Κάποιοι θέλουν να Κάνουν αισθητή την παρουσία τους στην τοπιΚή Κοινωνία, να τεθούν επιΚεφαλής σε "αγώνες" για τον προφανή λόγο ότι έρχονται εΚλογές. Κρίμα γιατί τα νησιά (όλα τα νησιά) διΚαιούνται Καινούργια Καράβια με όσα δρομολόγια πρέπει,αλλά από την άλλη τα αιτήματα αυτά πρέπει να γίνονται για να εξυπηρετούν τον Κόσμο Και όχι επιδιώξεις μεριΚών μεριΚών. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...