Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Το Νήσος Μύκονος είναι το καράβι που αναβάθμισε ξανά την γραμμή, 20 χρόνια μετά το Μιλένα/Νταλιάνα και 35 χρόνια μετά το Σάμαινα. Βέβαια έχει ένα πρόβλημα: Δεν είναι night ferry σε μιά γραμμή που μετά το 1990 συνήθισε στα βραδινά δρομολόγια, αν και η απόσταση δεν το δικαιολογεί απόλυτα, ενώ οι καμπίνες του είναι και λίγες και πουλιούνται ακριβά (όχι ότι αλλού-πλην Κρήτης ίσως-είναι φθηνότερα: Ζωή νά ΄χει η Blue Star, 114 Ευρώ κοστολογεί το κρεβάτι Α΄θέσης για Ρόδο).

Δεύτερο καράβι τον καιρό της Κατάρρευσης δεν σηκώνει η γραμμή. Αλλά η HSW θα έπρεπε να κάνει δύο πράγματα κατά την γνώμη μου:

  1. Ένα εύκολο: Να ρυθμίσει τα δρομολόγια ώστε το πρωϊ να φθάνει στον Πειραιά στις 07.00 για να ξεμπλοκάρουν εύκολα επιβάτες και αυτοκίνητα από τον Πειραιά (60 min αφού φθάσει και το τελευταίο Κρητικό, 45-50 min πριν φθάσει το Blue Star από Δωδεκάνησα, 15-30 min πριν φύγουν τα πρωϊνά ταχύπλοα, και μπλέ προς Κυκλάδες).
  2. Ένα πιό δύσκολο: Αφού σταθμίσει έσοδα/έξοδα προσεκτικά και όχι δογματικά, ας αυξήσει τα δρομολόγια από 3 σε 4 την εβδομάδα. Δεν λέω ότι το "οφείλει", αλλά ας στηρίξει τον Νομό που ούτως ή άλλως την στηρίζει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

δε νομιζω να πολυενδιαφέρεται το μονοπώλιο να στηρίξει κανένα νομο.

Το ζητούμενο είναι πράγματι να μείνει το βαπόρι στη γραμμή. Και για να μείνει το χειμώνα χρειάζονται περικοπές εκ των πραγμάτων (το φετινό ήταν το πρώτο καλοκαίρι που δεν γέμιζε το βαπόρι αν και μοναχοβάπορο!!!). Πράγματι το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ δεν είναι night ferry.Όμως είναι σύγχρονο βαπόρι που αναβάθμισε την ταλαιπωρημένη -μέχρι να έρθει- γραμμή.

μηπως καταντάει αυτο ψευτοδίλημμα??? Η γραμμή με τρια δρομολογια δεν ειναι ταλαιπωρημένη? με τα καλοκαιρινα περσινα και προπερσινα σκηνικά? η γραμμή καταντάει σαν το γαιδούρι του χότζα, πως το βλέπετε, το φεβρουάριο να παρακαλάμε για δύο δρομολόγια με 22κομβους???

Link to comment
Share on other sites

Εμένα με έβαλαν κάτω από την ράμπα που την είχαν σηκώσει. Όταν κατέβηκα στο γκαράζ τα αυτοκίνητα ήταν μέχρι έξω. Είχαμε προγραμματισμένη άφιξη στις 7:20 και δέσαμε 8:00. Περιμέναμε έξω από το λιμάνι μισή ώρα να βγουν τα πρωινά. Άλλα έτσι και αλλιώς την δουλειά δεν την προλαβαίνεις.

Κατά αρχάς η επίσημη ώρα άφιξης είναι 7:40 και όχι 7:20 που αναφέρεις. Το πλοίο σύμφωνα με το AIS πέρασε τα φανάρια στις 7:50 (αυτή θεωρείται ώρα άφιξης στο λιμάνι). Για αυτό είπα ίσως θα ήταν καλύτερα να αναχωρούσε στις 19:00 από το Βαθύ, για να μην περιμένει απέξω από το λιμάνι κάθε φορά.

Τώρα και χθες η κίνηση του πλοίου ήταν πολύ αυξημένη θα έφευγε με γεμάτο το κυρίως γκαράζ από φορτηγά ενώ τα ΙΧ πήγαιναν στο άνω γκαράζ και στο καταμπαρο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τον αντιπεριφεριαρχη Σαμου η HSW ξεκινησε τα νεα δρομολογια,χωρις να εχει παρει ακομα εγκριση απο το υπουργειο.

Παρασκευή, 07 Οκτωβρίου 2011 13:40

Την αντίδραση της Σάμου στη μείωση των δρομολογίων της Hellenic Seaways από έξι σε τρία την εβδομάδα με το πλοίο Νήσος Μύκονος από την 1η Οκτωβρίου εξέφρασε ο Αντιπεριφεριάρχης Σάμου Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους με μία σκληρή επιστολή προς την εταιρεία όπου της θυμίζει ότι το καλοκαίρι η τοπική κοινωνία την στήριξε όταν η ΝΕΛ ζήτησε να δρομολογήσει πλοίο στην γραμμή Σάμου -Πειραιά. Ο κύριος Παπαθεοφάνους κάνει λόγω για έλλειψη σεβασμού στους μόνιμους κατοίκους των νησιών, καθώς αποδιοργανώνει τα επιχειρηματικά πλάνα της εμπορικής, οικονομικής και τουριστικής δραστηριότητας του Νομού. Μιλώντας στο σταθμό μας ο κύριος Παπαθεοφάνους τόνισε ότι η εταιρεία μείωσε τα δρομολόγια χωρίς ακόμα να έχει εγκρίνει το σχετικό αίτημα ο αρμόδιος Υπουργός ζητώντας παράλληλα από την πολιτεία να πάρει μέτρα. Ο κύριος Παπαθεοφάνους ζητά από την εταιρεία να επανεξετάσει την απόφασή της και να αυξήσει σε τέσσερα τουλάχιστον τα δρομολόγια εβδομαδιαίως κατά την χειμερινή περίοδο, για την ακτοπλοϊκή σύνδεση από και προς το λιμάνι του Πειραιά με τα νησιά της Σάμου, της Ικαρίας και των Φούρνων τη στιγμή μάλιστα που για την προσέγγισή της στους Φούρνους η εταιρεία επιδοτείται με τρία εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.

http://www.era-aegean.gr

Link to comment
Share on other sites

Καλά αυτό σε ενόχλησε? Το ότι λέει ο Αντιπεριφερειάρχης πως άλλαξαν τα δρομολόγια χωρίς έγκριση (είτε ισχύει είτε όχι) δεν σε ενοχλεί?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Όταν οι αρχές του νομού δεν ξέρουν πόσα δρομολόγια έχει ο νομός τους, τότε αυτά που λένε χάνουν την αξία τους!!!! Κατά δεύτερον κάθε εταιρεία μπορεί να τροποποιήσει τα δρομολόγια της μόνο με έγκριση των αρμόδιων αρχών!! Εάν κάποιοι από τις αρχές κάθε τόπου αντιδρούν γιατί δεν τις συμφέρουν αυτές οι αλλαγές και κάνουν καταγγελίες τότε δεν με ενοχλεί.

Το καλοκαίρι δεν γκρίνιαζαν πάλι για τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος?? Ότι δεν βόλευαν τα ωράρια του πλοίου?? Κάνεις δεν πρόκειται να μείνει απόλυτα ευχαριστημένος με τα δρομολόγια του πλοίου

Link to comment
Share on other sites

μα ο αντιπεριφρειαρχης λεει ξεκαθαρα οτι δεν υπαρχει εγκριση του αρμοδιου υπουργου, λεει δηλαδη οτι η εταιρεια μειωσε τα δρομολογια με το ετσι θελω και δεν βλεπουμε καμια αντιδραση ουτε απο το υπουργειο αναπτυξης ναυτιλας κλπ ουτε απο την εταιρεια

Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν υπάρχει έγκριση για αυτά τα δρομολόγια τότε τα λιμεναρχεία Πειραιά και Βαθέως σύμφωνα με ποια εγκεκριμένα δρομολόγια θεωρούν το ημερολόγιο του πλοίου και δίνουν άδεια απόπλου? Εφόσον το πλοίο ταξιδεύει με αυτά τα δρομολόγια, είναι ξεκάθαρο ότι και τα λιμεναρχεία έχουν αυτά τα δρομολόγια ως εγκεκριμένα!

Link to comment
Share on other sites

Τι περίμεναν, και 3 δρομολόγια καλά είναι. Μονοπώλιο είναι. Παλιά η γραμμή είχε 3 καράβια και οι Σαμιώτες ταξιδεύαν με το ένα. Τώρα είπε κάτι η ΝΕΛ να μπει κι αυτή στη γραμμή και ούτε να το ακούσουν. Τους πείραξε μόνο ότι ο Κεντέρης δεν θα ερχόταν Σάμο από Θεσ/νικη (το καλοκαίρι). Πέρισυ το χειμώνα το καράβι όταν ταξίδευες ήταν σχεδόν άδειο (μισοάδειο όχι μισογεμάτο B) ) με 5 δρομολόγια την βδομάδα και όταν έκανε την ακινησία του τα ίδια και το Πρεβέλης με 4 δρομολόγια. Πάρε τώρα 3 δρομολογιάκια τη βδομάδα και απλωτά απλωτά για να εκτιμάς τι έχεις (Ν Μύκονος καινούργιο ωραίο καραβάκι) αλλά και να καταλάβεις το τι ίσως έχασες (2η εταιρεία ΝΕΛ στην γραμμή) και με κανένα απαγορευτικό σιγά μην το πλακώσουν να προλάβουν το επόμενο..... γαργάρα στα 2 θα το κάνουν. Και κάτι παπαγαλάκια από τα πλοία μου λένε ότι το χειμώνα για πολλά ακόμα καλομαθημένα νησιά (ονόματα δεν λέμε οικογένειες δεν θίγουμε θα έχουμε το "μαγικό" 3 την βδομάδα).

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν ειδα πουθενα να λεει 'εγκριση αποδρομολογησης Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ' η κατι για την ακινησια του πλοιου,μηπως το ΠΡΕΒΕΛΗΣ θα διπλωσει το ΝΗΣΟΣ σε βραδινα δρομολογια?

Link to comment
Share on other sites

Δεν βλέπω καμία λογική στο δίπλωμα των πλοίων, από την στιγμή που το ΜΥΚΟΝΟΣ κόβει δρομολόγια για οικονομία. Μήπως πρέπει να σκεφθούμε και το ενδεχόμενο μετάθεσης του ΜΥΚΟΝΟΣ σε άλλη γραμμή ή μήπως δεν σημαίνει τίποτε και απλώς η ΑΝΕΚ θέλει να κάνει μια ισχυρή προειδοποίηση για απόσυρση του Πρέβελης από τις άγονες και το αίτημα θα αποσυρθεί στη συνεδρίαση?

Link to comment
Share on other sites

Αίτηση εκτός ημερησίας διατάξεως κατέθεσε η ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ στο αυριανό ΣΑΣ για ΕΤΗΣΙΑ δρομολόγησή του απο 01/11/2011-31/10/2011 στην θέση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ τουλάχιστον για το χειμώνα, και προφανώς με 4 και όχι 3 δρομολόγια για να σταματήσουν και οι φωνές των Ικαροσαμίων,που πρέπει να φύγουν Πέμπτη και να γυρίσουν Τρίτη για να δούν την οικογένεια τους το ΣΚ.

Link to comment
Share on other sites

Στην Σάμο είχε βγει "βρώμα" ότι το Πρεβέλης θα είναι και το μοναδικό πλοίο στην γραμμή με <<2>> δρομολόγια εβδομαδιαία. Τώρα που θα συνεχίσει το Ν Μύκονος λογικά θα το αποσύρει το Πρεβέλης αλλά και πάλι κάτι δεν μου πάει. Οκτώβριος με 3 την εβδομάδα και όλο το χειμώνα με 4??? Σίγουρα κάτι παίζεται αλλά τι????

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

kalimera, simera tha doume ti tha ginei telika me to nisos mikonos, alla moy fainetai ligo apithano na mpei to prevelis.....prepei oi armodioi efoson exoyme meinei me ena ploio na afhsoyn to mikonos kai oxi na mas girizoyn stis epoxes prin 40 xronia.......

Όταν οι αρχές του νομού δεν ξέρουν πόσα δρομολόγια έχει ο νομός τους, τότε αυτά που λένε χάνουν την αξία τους!!!! Κατά δεύτερον κάθε εταιρεία μπορεί να τροποποιήσει τα δρομολόγια της μόνο με έγκριση των αρμόδιων αρχών!! Εάν κάποιοι από τις αρχές κάθε τόπου αντιδρούν γιατί δεν τις συμφέρουν αυτές οι αλλαγές και κάνουν καταγγελίες τότε δεν με ενοχλεί.

Το καλοκαίρι δεν γκρίνιαζαν πάλι για τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος?? Ότι δεν βόλευαν τα ωράρια του πλοίου?? Κάνεις δεν πρόκειται να μείνει απόλυτα ευχαριστημένος με τα δρομολόγια του πλοίου

mipos exeis kapoio neotero gia to nisos mikonos???sti samo exoyn vgalei radio arvila....oti kovetai xoris na exoyn kapoia stoixeia sigkekrimena.....

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Το ΕΜΠΡΟΣ συνεχιζει να υποστηριζει οτι υπαρχει συμφωνια ΝΕΛ-HSW για τις γραμμες του Β.Αιγαιου

Σύμφωνα με το «Ράδιο Αρμονία» της Σάμου, το «Νήσος Μύκονος» της Hellenic Seaways πρόκειται να αντικατασταθεί από το «Πρέβελης» της ΑΝΕΚ στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Σάμος - Ικαρία. Το «Πρέβελης» θα εκτελεί τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα. Κατά συνέπεια, θα μπορούσε να δρομολογηθεί ένα άλλο πλοίο, που θα εξυπηρετεί τη γραμμή τις υπόλοιπες τρεις ημέρες της εβδομάδας, μαζί με κάποια δρομολόγια άγονων γραμμών. Σε αυτή την περίπτωση, το δεύτερο πλοίο που θα μπει στη γραμμή, κατά πάσα πιθανότητα θα λέγεται «Μυτιλήνη». Δηλαδή πάμε για συμφωνία-πακέτο.
Link to comment
Share on other sites

Το ΕΜΠΡΟΣ συνεχιζει να υποστηριζει οτι υπαρχει συμφωνια ΝΕΛ-HSW για τις γραμμες του Β.Αιγαιου

Δηλαδή ένα πλοίο με 6 δρομολόγια το καλοκαίρι και το χειμώνα δύο πλοία με 7 δρομολόγια σύνολο. Νταξ καλά και μετά τους Φούρνους θα κάνει άγονη Σελήνη Άρη. Τέλος πάντων κοντή γιορτή, σε λίγο θα βγουν τα επίσημα και θα δούμε :eek:

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια η HSW θα βάλει την ΝΕΛ συνεταίρο στην Ικαροσαμία που την έχει μονοπώλιο...για να κερδίσει τι? Την μισή Χίο-Μυτ, στην οποία έχει ήδη πάνω από το μισό μερίδιο και το οποίο βελτιώνεται συνεχώς? Σε ποιά διαπραγματευτική λογική βασίζεται αυτό?

Link to comment
Share on other sites

η HSW ακομα δεν εχει παρει αποφαση ακομα αν σταματησει ή οχι την γραμμη Σαμο-Πειραια, και οπως ειπαν η Ικαρια εχει ξεσηκωθει γιατι αν αντικατασταθει το Μυκονος δεν θα καλυπτει το Πρεβελης τον Ευδηλο....και αυτο δεν θα το αφησουν να περασει ετσι ευκολα........δυστυχως ομως το Κρατος γενικα θελει να μας στειλει στις εποχες του 40........

Link to comment
Share on other sites

Εγκρίθηκε η αίτηση της ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ για την δρομολόγηση του ΠΡΕΒΕΛΗΣ στην επιδοτούμενη Σάμο-Ικαρία αλλά η εταιρεία ΔΕΝ θα το δρομολογήσει απο 1ης Νοεμβρίου 2011.Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ θα συνεχίσει με παράταση 2 μηνών τα 3 επιδοτούμενα δρομολόγια και μετά την λήξη της συμβατικής του υποχρέωσης,που είναι η 31 Οκτωβρίου 2011,μέχρι αρχές Ιανουαρίου (08/01/2012;) ή λίγο αργότερα,οπότε θα βγεί για δεξαμενισμό που με την αντικατάσταση του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα ξεπεράσει τους 2 μήνες.Τότε θα δρομολογηθεί το ΠΡΕΒΕΛΗΣ για άλλους 2 μήνες ώστε να εξαντληθούν τα νόμιμα περιθώρια της παράτασης που είναι 4 μήνες(απόφαση Κεφαλλογιάννη)

Το μετά θα το αποφασίσουν ανάλογα με τις επικρατούσες οικονομικές συνθήκες,αλλά και κατά πόσον και με πόσα θα επιδοτηθούν οι Φούρνοι και ο Αγιος απο το Υπουργείο Ναυτιλίας που δεν υπάρχει..Εάν οι Φούρνοι είναι μέσα στην λίστα με 3 δρομολόγια,θα προτιμηθούν αιτήσεις για πλοία Γ κατηγορίας και όχι Α,για να φθάσουν τα λεφτά.Εάν τα λεφτά δεν φθάνουν για 3 και δεν βρεθεί πλοίο,τότε θα επιδοτηθούν 2 για πλοίο(α) Α κατηγορίας.Εξ ού και η αίτηση που ξεσήκωσε τον κόσμο όπως αναφέρει και ο samos.

Ολα εξαρτώνται απο το πόσα λεφτά θα γραφτούν στον προυπολογισμό του 2012 για επιδοτήσεις απο το YΠOO.

Αν όλα τα ανωτέρω δεν εξασφαλιστούν,τότε θα ενεργοποιηθεί το σενάριο της επιστολής του βουλευτή Π.Βαρδίκου στον ΓΓΑ&ΝΠ (Δ.Χαλκιώτη) που του ζητά την ενοποίηση των 2 τοπικών γραμμών Φούρνοι-Θύμαινα-Ικαρία-Σάμος(ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ & ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ) σε μία(1) επιδοτούμενη με πλοίο 50 μ,15-16 μίλια δρόμο, με γκαράζ 3-4 Φ/Γ και 10-15 ΙΧ ώστε τα νησιά να εξυπηρετούνται απο και προς τον Πειραιά με ανταπόκριση απο το Καρλόβασι καθημερινά.

Αυτά περίπου έμαθα τηλεφωνικά απο μέλος του ΣΑΣ,που κρατά την ανωνυμία του,και αυτά γράφω. :o

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
Link to comment
Share on other sites

distixos i samos genika einai apon se ola....mono sta logia einai oli oi topikoi arxontes poy iparxoyn stis prakseis miden.....pali oi ikariotes fanikan aksioi kai eytyxos poy yparxoyn gia na antiprosopeyoyn to nomo mas...kai na eisakoygetai kai i foni toy laou.....genika se ayto to kratos yparxoyn lefta alla na ta xrisimopoioyn se nisia poy ta opoia exoyn 2 kai 3 karavia kai oi agones grammes na menoyn panta stin ap'ekso kai na einai panta apomonomenes kai parapetamenes.....i samo poy eiani ena makrino nisi mia zoi einai adikimeno kai apo thalasies kai aeroporikes grammes......telika oi samiotes pio grigora tha pigainoyn sto eksoteriko para na metakinoyntai pros peiraia....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...