Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Καλά, Κατά πρώτον δεν νομίζω ότι διΚαιώνεται ο Κόσμος που επιΚαλούνταν συνθήματα τύπου "όχι άλλο σαμίνα". Και επιπλέον το συγΚεΚριμένο "άρθρο" προσωπιΚά μόνο στα σοβαρά δεν το παίρνω, Καθώς λείπουν ιδιαίτερα σημαντιΚές πληροφορίες, ενώ Και η φράση "φανταστείτε τι σΚυλοπνίχτη πάνε να μας βάλουν!" μόνο προς τιμήν του γράφοντος δεν είναι...αΚριβώς από Κάτω δε, στα σχόλια Κάποιος δίνει μια διαφορετιΚή σΚοπιά των πραγμάτων, οπότε εμείς τι να πιστέψουμε απ'όλα ;

προσωπιΚά πάντως δε δίνω βάση σ'ένα άρθρο το οποίο επενδύει στην οργή του Κόσμου με αοριστολογίες, λαϊΚίστιΚες εΚφράσεις Και γενιΚότητες. χωρίς να το υπερτιμώ αλλά ούτε Και να το υποτιμώ, θεωρώ το ιεράπετρα ένα αξιόμαχο Καράβι, χωρις ναι μεν την ταχύτητα ( έστω Και αν τον τελευταίο Καιρό πήγαινε Κομμένο) Και την πολυτέλεια του μύΚονος αλλά για τη δουλειά Κάνει. απ'όσο θυμάμαι Και αρΚετά αξιόπιστο είναι, ο δρόμος του είναι ιΚανοποιητιΚός (Και δεν είναι 15 Κόμβοι όπως έλεγε στο ρεπορταζ πριν λίγες μέρες), εντάξει η ηλιΚία του είναι προχωρημένη αλλά αυτό δε λέει Κάτι, ούτε αυτό το Κάνει σΚυλοπνίχτη.

Άσχετο αλλά δείχνει πως έχουν τα πράγματα πια. εΚεί που τα νησιά διαμαρτυρόντουσαν για το ότι φεύγει το ν μύΚονος Και έρχεται το ιεράπετρα, τώρα πια διαμαρτύρονται που δεν μπήΚε το πρεβέλης. :eek:

σωστόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοος ! ! :P

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

σχετικα με δημοσιευμα της σαμιακης Γνωμης λεει: Πριν αΠό λίΓο αΠοκλειστικές μας Πληροφορίες μας

αναφέρουν Πως μετά την άσχημη εξέλιξη άτυχου τέστ Που έΓινε στο Πλοίο "ιεράΠετρα" αΠοφασίστηκε να αντικατασταθεί αΠό το Πλοίο "Πρέβελης" Που αυτή τη στιΓμή κάνει την ραμμή Πειραιάς - κάσος!

είναι το Πιο Πιθανό σενάριο και οι εκΠρόσωΠοι της εταιρείας το εξετάζουν Πολύ σοβαρά!

τα Ποσοστά Που μας δίνουν είναι 90% και βέβαια ικανοΠοιούν και το αίτημα των τοΠικών ΠαραΓόντων Που ζητούσαν το συΓκεκριμένο Πλοίο αντί του "ιεράΠετρα" .

τι θα Γινει θα δουμε στο αμεσο μελλον.......

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει βλάβη στο ιεράπετρα και ούτε βγήκε για δοκιμαστικό! δεν νομιζω καποιος απο τους κοντινους στον πειραια να ειδε το πλοιο εν πλω... ειναι κακοβουλα σχολια και μία ακόμα προσπάθεια των νησιωτών στην σαμο και την ικαρια να διωξουν το ιεραπετρα που σιγουρα δεν ειναι σκυλοπνιχτης και το γνωρίζουμε οι περισσότεροι. ντρέπομαι για λογαριασμό τους που χρησιμοποιούν τέτοιες εκφράσεις και έχω να πω πως όταν ήταν το πηνελοπη εκει στην αγονη, κανενας δεν μιλησε και τωρα εχουν λυσσαξει. εμ σας βαζουν πλοιο και δεν σας αφηνουν συξηλους, εμ θελετε και την φρεγατα του αγγλικου ναυαρχειου... λιγο κρατει αγαπητοί...

Edited by Neptune
σκυλοπνιχτης
Link to comment
Share on other sites

το σίγουρο είναι ότι το ιεράπετρα δεν εχει κάποια βλάβη, οπότε το δημοσιεύματα δεν ισχύουν! δεύτερον το πρέβελης δεν πάει στη γραμμή. τέλος ελπίζω όταν το ιεράπετρα θα κάνει το πρώτο δρομολόγιο, να μην το εμποδίσουν να δέσει στην ικαρία ως ένδειξης διαμαρτυρίας, όπως δηλώνουν οι κάτοικοι του νησιου

Link to comment
Share on other sites

θα πρέπει όλοι να ελπίζουμε να το δούμε να κάνει το δρομολόγιο του χωρίς πρόβλημα... γιατί αν τους αφήσουν χωρίς πλοίο, θα φωνάζουν.. και θα έχουν άδικο (βέβαια αυτό είναι σενάριο δύσκολο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις).

Link to comment
Share on other sites

Aδυνατώ να αντιληφθώ την ταχύτητα με την οποία απαξιώθηκε ένα καράβι που ανήκει σέ έναν όμιλο που δεν έχει δώσει δικαίωμα να αμφισβητηθεί η πολιτική του όσον αφορά στην ποιότητα και την ασφάλεια των καραβιών του. Eνα καράβι που εξυπηρέτησε επί σειρά ετών άγονες (και λιγότερο άγονες) γραμμές και που στέκεται καλά στο ξενοδοχειακό του. Aριστο και τέλειο το Mύκονος, αλλά μην παραφρονήσουμε τώρα με τις απαιτήσεις του επιβατικού κοινού σάμου-ικαρίας στο καταχείμωνο. To καλοκαίρι πρέπει να φωνάξουν και να τσιρίξουν για τις μειωμένες χωρητικότητες και την επαγόμενη ζημιά στον τουρισμό των νησιών. Aν φωνάζουν από τώρα, θα βραχνιάσουν μέχρι τότε και δεν θα ακούγονται.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει βλάβη στο ιεράπετρα και ούτε βγήκε για δοκιμαστικό! δεν νομιζω καποιος απο τους κοντινους στον πειραια να ειδε το πλοιο εν πλω... ειναι κακοβουλα σχολια και μία ακόμα προσπάθεια των νησιωτών στην σαμο και την ικαρια να διωξουν το ιεραπετρα που σιγουρα δεν ειναι σκυλοπνιχτης και το γνωρίζουμε οι περισσότεροι. ντρέπομαι για λογαριασμό τους που χρησιμοποιούν τέτοιες εκφράσεις και έχω να πω πως όταν ήταν το πηνελοπη εκει στην αγονη, κανενας δεν μιλησε και τωρα εχουν λυσσαξει. εμ σας βαζουν πλοιο και δεν σας αφηνουν συξηλους, εμ θελετε και την φρεγατα του αγγλικου ναυαρχειου... λιγο κρατει αγαπητοί...

μπες εσυ με την οικογένειά σου μεσα και ελα σε 15-16 ωρες να δουμε θα σου αρεσει;

οσο για τα άσχημα σχολεια περι σκυλοπνίχτη ειναι τραβηγμενα και ασχημα απο την ιστοσελιδα τισ σαμιακης ειμαι και εγω αντιθετος.

Edited by kostas-93
Link to comment
Share on other sites

σαφώς θα αυξηθεί η ώρα ταξιδιού, τώρα με το ιεράπετρα αλλά δεν νομίζω να έχει και τεράστια διαφορά η ταχύτητα του με την ταχύτητα του νήσος μύκονος, μετά την αλλαγή του δρομολογίου του. δηλαδή το πρέβελης πόσο λιγότερο θα έκανε από το ιεράπετρα;

Link to comment
Share on other sites

ντρέπομαι για λογαριασμό τους που χρησιμοποιούν τέτοιες εκφράσεις και έχω να πω πως όταν ήταν το πηνελοπη εκει στην αγονη, κανενας δεν μιλησε και τωρα εχουν λυσσαξει. εμ σας βαζουν πλοιο και δεν σας αφηνουν συξηλους, εμ θελετε και την φρεγατα του αγγλικου ναυαρχειου... λιγο κρατει αγαπητοί...

και θα έχουν άδικο (βέβαια αυτό είναι σενάριο δύσκολο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις).

αλλά μην παραφρονήσουμε τώρα με τις απαιτήσεις του επιβατικού κοινού σάμου-ικαρίας στο καταχείμωνο. To καλοκαίρι πρέπει να φωνάξουν και να τσιρίξουν για τις μειωμένες χωρητικότητες και την επαγόμενη ζημιά στον τουρισμό των νησιών. Aν φωνάζουν από τώρα, θα βραχνιάσουν μέχρι τότε και δεν θα ακούγονται.

είναι επιοικώς απαράδεκτο να υποστηρίζει κανείς ότι έχουν άδικο που φωνάζουν οι ικαροσαμιώτες. διαβάζοντας τα λεγόμενά σας, θα καταλάβενε κανείς ότι οι κάτοικοι των νησιών αυτών ζητάνε πολυτέλειες ενώ φωνάζουν απλά για τα αυτονόητα! είναι πολυτέλεια το να θέλει κανείς έστω 5 δρομολόγια την εβδομάδα για τα νησιά του;;; είναι πολυτέλεια να μην χρειάζεται κανείς να φάει μισή μέρα στο καράβι και μάλιστα πληρώνοντας εισητήριο σχεδόν αεροπλάνου;; μην τρελαθούμε κιόλας!!! Έλεος δηλαδή! Άμα είναι έτσι,να πούμε και ευχαριστώ στην εταιρία που μας έχει 3 ολόκληρα δρομολόγια την εβδομάδα!

Aδυνατώ να αντιληφθώ την ταχύτητα με την οποία απαξιώθηκε ένα καράβι που ανήκει σέ έναν όμιλο που δεν έχει δώσει δικαίωμα να αμφισβητηθεί η πολιτική του όσον αφορά στην ποιότητα και την ασφάλεια των καραβιών του.

και όμως, τους τελευταίους μήνες και στη συγκεκριμένη γραμμή ο όμιλος έχει δώσει πολλά δικαιώματα αμφισβήτησης, αρχής γενομένης από τον οκτώβριο που άφησε σύξιλα τα 2 νησιά με 3 μόνο δρομολόγια την εβδομάδα, πράγμα που δεν γινόταν ούτε επί σάμινα! συνεχίζεται από την εταιρία(ανεκ) η κάκιστη πολιτική του "βγάζω από τη μύγα ξίγκι" της hsw. τσεπώνει τις επιδοτήσεις, αλλά δρομολόγια με το σταγονόμετρο. επίσης δικαιώματα έχει δώσει η εταιρία και με τον προγραμματισμό της, κάνοντας αλλαγές στα δρομολόγια κάθε μήνα και ενημερόνωντας για αυτές πάντα τελευταία στιγμή! δικαιώματα έδωσε και με την περίεργη απόφασή της να αποσύρει το ν.μύκονος πάνω σε περίοδο γιορτών στην οποία θα είχε μεγαλύτερη κίνηση για τα δεδομένα του χειμώνα! δικαιώματα έδωσε όταν στις φήμες περί πώλησης του ν.μύκονος δεν υπήρξε καμία επίσημη διάψευση τη στιγμή που το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις! Έτσι λοιπόν γιατί να έχει εμπιστοσύνη ο ικαροσαμιώτης ότι δε θα μπει ιούνιος και δε θα είναι ακόμα με 3 δρομολόγια του ιεράπετρα; Έχω πάντως την αίσθηση ότι άμα η εταιρία έκανε την αντικατάσταση του μύκονος μετά τις γιορτές και όχι τώρα, με το πρέβελης και όχι το ιεράπετρα, και έδινε εγγυήσεις για επιστροφή του ν.μύκονος από τον μάρτιο, δε θα είχε δώσει δικαίωμα αμφισβήτησης και δε θα είχαν δημιουργηθεί τόσες αντιδράσεις!

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

"Σε κάποιον χάριζαν γάϊδαρο κι αυτός τον κοίταζε Στα δόντια"....έτΣι για να γίνεται κουβέντα και τζερτζελές.

Edited by callme
Link to comment
Share on other sites

είναι επιοικώς απαράδεκτο να υποστηρίζει κανείς ότι έχουν άδικο που φωνάζουν οι ικαροσαμιώτες. διαβάζοντας τα λεγόμενά σας, θα καταλάβενε κανείς ότι οι κάτοικοι των νησιών αυτών ζητάνε πολυτέλειες ενώ φωνάζουν απλά για τα αυτονόητα! είναι πολυτέλεια το να θέλει κανείς έστω 5 δρομολόγια την εβδομάδα για τα νησιά του;;; είναι πολυτέλεια να μην χρειάζεται κανείς να φάει μισή μέρα στο καράβι και μάλιστα πληρώνοντας εισητήριο σχεδόν αεροπλάνου;; μην τρελαθούμε κιόλας!!! Έλεος δηλαδή! Άμα είναι έτσι,να πούμε και ευχαριστώ στην εταιρία που μας έχει 3 ολόκληρα δρομολόγια την εβδομάδα!

βεβαίως και να πείτε ευχαριστώ που έχετε το νησος μυκονος στις υπηρεσιες σας. πέρυσι που σας βάλανε το πρεβελης γιατί δεν λυσσάξατε;;; γιατί δεν είπατε, "α να ο σκυλοπνιχτης!"

και βέβαια αυτό λέμε, ότι δεν ζητάτε τα αυτονόητα! ένα βαπόρι χρειάζεται συντήρηση και λεφτά. για να συνεχίσει να είναι στην γραμμή, πρεπει να συντηρηθεί. 1 το κρατούμενο. δεύτερον, με όλη την λασπολογία σε βάρος του ιεράπετρα καταλαβαίνω ότι πραγματικά δεν ξέρετε τι είναι πλοίο και τι σαπιοκάραβο ή σκυλοπνίχτες όπως τα χαρακτηρίζετε. τα αυτονοητα θα ηταν να πειτε, φυσικά κύριοι, συντηρηστε το πλοίο σας να το έχουμε μια χαρα το καλοκαιρι να μας φερει τουρίστες να βγάλουμε κι εμείς κανα ευρωπουλάκι. συντηρήστε το πλοίο που τόσα χρόνια δεν μας έχει απογοητεύσει.

στο θέμα των δρομολογίων δεν μπαίνω στον κόπο να εξηγήσω ότι η σάμος και η ικαρία δεν είναι εδώ δίπλα για να έχουμε 20 δρομολόγια την εβδομάδα και ούτε έχει την πολύ κίνηση για να κάνει δρομολόγια που οι επιβάτες δεν θα ξεπερνάνε σε αριθμό το πλήρωμα!!!! και τότε η εταιρεία θα παραμπει μέσα και θα πάρει το βαπόρι της, και μετα παλι θα γκαριζετε!!!!!!!!!!!

με το καλό να σας έρθει το ιεράπετρα και να το ταξιδέψετε, αξίζει...

υγ θα έκανα 13 ώρες ταξίδι (τόσες είναι αγαπητή) για να πάω στο βαθύ, ξέροντας πως δεν πάω στην ύδρα εδώ δίπλα... αλλά στην άλλη άκρη της ελλάδας, 177 ναυτικά μίλια από τον πειραιά...

καλημέρα

Link to comment
Share on other sites

καλημερα, καταρχην σαν πολιτης σαμιωτης θελω να διευκρινισω οτι ειναι σχημα λογου το "σκυλοπνιχτης" για το υπεργηρο πλοιο ιεραπετρα και για καθε αλλο πλοιο. αλλα απο την μια εχουμε και εν μερει δικιο γιατι δεν ξεχασαμε και ουτε προκειται να ξεχασουμε τις 82 αδικοχαμενες ψυχες που χασαμε ειτε συγγενεις ειτε φιλους του καθενος....απλα το υπενθυμιζουμε....χωρις φυσικα να θελουμε να επισημανουμε οτι θα επαναληφθει ή οχι το ιδιο συμβαν με το ιεραπετρα, προς θεου......βασικα εμεις θελουμε να μας επιβαβαιωσει η εταιρια οτι το ν. μυκονος απλα θα κανει τον ετησιο δεξαμενισμο του και θα επανελθει στην γραμμη του οπως γινονταν καθε χρονο τον μαρτιο....αλλα ομως ουτε αυτο κανει αφηνει να λεγονται διαφορες λασπολογιες και φημολογιες χωρις να επιβεβαιωνει ή να διαψευδει τιποτα......γενικα θελουμε να κανουμε ενα ανετο ταξιδι χωρις ταλαιπωριες.......οπως γινονταν πριν χρονια που καναμε κρουαζιερα στο αιγαιο 17 και 18 ωρες......

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινά αύριο οριστικά το ιεραΠετρα, μΠήκαν και στο openseas τα δρομολόγια. Θα κάνει για εύδηλο (μέσω σύρου) 8.45', για Άγιο κύρηκο (10.05'), για Φούρνους 10.55', για καρλόβασι 12.10' και για βαΘύ 13.30'..οι διαΦορές δεν είναι τραγικές σε σχέση με το ν.μυκονοσ του τελευταίου διμήνου...

Link to comment
Share on other sites

"σε κάποιον χάριζαν γάϊδαρο κι αυτός τον κοίταζε στα δόντια"....έτσι για να γίνεται κουβέντα και τζερτζελές.

Eάν όμως έχεις καλομάθει σε "αραβικό καθαρόαιμο", σου έρχεται κάπως άσχημα ο "γάιδαρος", και ιδιαίτερα εάν δεν στον χαρίζουν. Eντάξει μπορεί να έχει τα επιχειρηματικά της δίκαια της η εταιρεία, αλλά δεν πρέπει και να λοιδωρούμε όσους δυσανασχετούν με αυτή την εξέλιξη, έστω και εάν κάποιοι λένε και καμιά υπερβολή παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Το ΝΗΣοΣ ΜΥΚοΝοΣ ΜέΝει Μέχρι Το Τέλος ΤοΥ έΤοΥς για Να ΣΤαΜαΤήΣει Το ρεζιλίΚι ΤΗς εΤαιρείας,ποΥ δεΝ Μπορεί Να δροΜολογήΣει Το ιεραπεΤρα λ,

δια ΣΤόΜαΤος βοΥλεΥΤή ΣάΜοΥ λίγο πρίΝ ΣΤο ΤοπιΚό ραδιόφωΝο.Νέες πλΗροφορίες θέλοΥΝ Τώρα ως αΝΤιΚαΤαΣΤάΤΗ Και πολύ ορθώς θα έπρεπε Να Το είχαΝ πράξει απο ΤΗΝ αρχή,Το θρΥλιΚό εξπρεΣ ΣαΝΤοριΝΗ, ποΥ ΣΤο φιΝάλε ήΤαΝ Και ο πρώΤος αΝΤιΚαΤαΣΤάΤΗς ΤοΥ ΜΥΚοΝοΣ Το 2008.

ΤοΥ οποίοΥ άΝαψε ΣήΜερα Και Το AIS.ΤΥχαίο;

Και ΚάΤι ΤελεΥΤαίο.ας ΣΤαΜαΤήΣει αΥΤή Η παραφιλολογία για Τα ΣαπιοΚάραβα Και όλες αΥΤές Τις αΝαΚρίβιες.γιαΤί δΗλαδή Η ΚαΣο-Καρπαθία,Η χάλΚΗ,Η αΝάφΗ ,Η λήΜΝος Και οι ΜιΣές ΚΥΚλάδες Να έχοΥΝ ΣαπιοΚάραβα Και Η ΣαΜοιΚαρία ΝεόΤεΥΚΤο; απο πού Κι ως πού; ΚάΝεΤε ΚαΚό Και ΣΤα ΝΗΣιά Και ΣΤΗΝ αξιοπιΣΤία ΤΗς εΤαιρείας.οι ζΗΜιές ΤΗς αΚΤοπλοίας είΝαι ΤεράΣΤιες.ΜόΝο για ΤΗΝ 3εΤία 2009-20011 ΜαζεύοΝΤαι ΚοΝΤά 800 εΚαΤοΜύρια. Με θαύΜα θα γλΥΤώΣοΥΝ

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
Link to comment
Share on other sites

Α μάλιστΑ...κΑι συνεχίζοντΑς Αυτή τη λογική του πΑρΑλόγου, το εξπρές σΑντορίνη που έχει φάει τη θάλΑσσΑ με το κουτάλι, ειδικά τΑ τελευτΑίΑ χρόνιΑ με τις νΑυλώσεις του, κΑι με ένΑ χρόνο πΑρΑπάνω στην πλάτη του δεν είνΑι σΑπιοκάρΑβο ενώ το ιεράπετρΑ είνΑι ; χωρίς νΑ θέλω νΑ θίξω είτε το ένΑ πλοίο είτε το άλλο, (κΑτΑρχάς δεν θεωρώ έχω τέτοιο δικΑίωμΑ κΑν) ποιος τελικά είνΑι Αυτός ο οποίος ΑποφΑίνετΑι ότι το τΑδε κΑράβι (πχ ιεράπετρΑ) δεν πάει κΑι είνΑι σκυλοπνίχτης ενώ το δείνΑ που είνΑι της ίδιΑς κλάσης δεν είνΑι ; ο ίδιος πχ που ισχυρίστηκε ότι το ιεράπετρΑ έχει 15 κόμβους δρόμο ; :ph34r:

σΑφώς κΑι έχουν δίκιο οι νησιώτες νΑ διΑμΑρτύροντΑι γιΑ την έλλειψη ικΑνοποιητικής σύνδεσης με την υπόλοιπη χώρΑ, Αλλά Από κει κΑι έπειτΑ νομίζω ότι οι υπερβολές δε βοηθούν κΑνέν. νομίζω το Αντίθετο κΑτΑφέρνουν κΑι δείχνουν πολλά πράγμΑτΑ. Είναι αδιανόητο αλλά εύκολο και προκλητικό να επικαλούνται κάποιοι το νΑυάγιο του σΑμίνΑ γιΑ νΑ πΑρΑλληλίσουν τι ; κΑι νΑ πΑρομοιάσουν τι Ακριβώς ;

Αυτό που είνΑι σωστό είνΑι νΑ υπάρξει ΑίτημΑ γιΑ περισσότερΑ δρομολόγιΑ. (Αφού πρώτΑ εξετΑστούν οι πληρότητες των υπάρχοντων) ο φίλος που ΑνΑφέρει ότι "οι ζημιές της ΑκτοπλοίΑς είνΑι τεράστιες.μόνο γιΑ την 3ετίΑ 2009-20011 μΑζεύοντΑι κοντά 800 εκΑτομύριΑ. με θΑύμΑ θΑ γλυτώσουν" είνΑι ΑπόλυτΑ σωστός. η κΑτάστΑση στις Ακτοπλοϊκές είνΑι ζόρικη ενώ κΑι η κίνηση δεν είνΑι κΑι εντυπωσιΑκή (ειδικά Αυτή την περίοδο)...

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

θα ηθελα να κανω ενα γενικοτερο σχολιο για αυτα που λεγονται για το ιεραπετρα(των υπηστηρικτων του και των μη)

1.καταρχην οτι εγραψε ενα site οτι ειναι σκυλοπνιχτης,χρεπι κλπ,δεν χρειαζεται να το κανουμε θεμα εδω ουτε να προταξουμε τα στηθη μας ως 'αγνοι καραβολατρες' :wub: και να κραζουμε για 'ασχετους' και 'σχετικους'.

2.για εκεινους που λενε οτι οι ικαροσαμιωτες θα επρεπε να λενε και ευχαριστω,ηθελα να τους ρωτησω: αν τα χανια εμεναν μονο με τον ελυρο και η ανεκ μια μερα αποφασιζε να βαλει στην θεση του το λισσος η το ιεραπετρα,θα ηταν ευχαριστημενοι? αν στην ροδο εφερναν το καμιρος και το ιαλυσσος αντι των blue star,πως θα φαινονταν αυτο στους δωδεκανησιους? καλα ειναι να μιλαμε εξω απο τον χορο αλλα καμια φορα να σκεφτομαστε πως θα αντιδρουσαμε εμεις αν ειμασταν στην θεση των αλλων.

3.καλο χρυσο και οτι θελετε το ιεραπετρα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οι κατοικοι δεν πρεπει να επιζητουν το καλυτερο για τον τοπο τους.δυστυχως με τον ενα η τον αλλο τροπο,εχει μεινει μονο η ανεκ στην γραμμη αλλη εταιρια δεν φαινεται στον οριζοντα - αρα αναγκαστικα ολη την 'μουρμουρα' θα την

φαει το ιεραπετρα(γιατι ειναι του 70,γιατι δεν φτανει την max του μυκονος κλπ κλπ).

4.τα 2 νησια τον τελευταιο καιρο τρωνε την μια χυλοπιτα μετα την αλλη.μειωση ταχυτητας,μειωση στα δρομολογια,αλλαγη πλοιου και τις τελευταιες μερες αδυναμια της εταιριας να παρουσιασει καποια σταθερα δρομολογια για τις γιορτες.ειναι δυνατον λοιπον να μην υπαρχουν παραπονα?

το οτι γραφτηκαν καποιες υπερβολες δεν σημαινει οτι οι κατοικοι των 2 νησιων ειναι λαικιστες,γραφικοι και παμιτες - προσπαθουν κατα καποιο τροπο να διεκδικησουν οτι μπορουν,καθως με οσα εχουν ακουστει τις τελευταιες βδομαδες,φοβουνται για τα χειροτερα(πλοια,χωρις δρομολογια κ.α)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ έχει και 200 κρεβάτια παραπανω από Το ΜΥκονοΣ..Μια χαρα ειναι για καταχειμωνο στη γραμμή κι ας λενε. Και καλοταξιδο για το ζόρικο Ικάριο. Τί να το ταλαιπωρούν το ΣΑΝΤΟΡΙΝάκι..

Μπήκαν στο σύστημα τα δρομολόγια των επόμενων εβδομάδων ώστε επιτέλους να κάνουν τον προγραμματισμό τους οι ταξιδιώτες της γραμμής.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τα παραπάνω σχόλια του NHSOS XIOS και Θα επεκταΘώ απαντώντας στον Nikos_Chania:

και βέβαια αυτό λέμε, ότι δεν ζητάτε τα αυτονόητα!

δε ζεις στη σάμο και δεν είσαι σε Θέση να γνωρίζεις τι ανάγκες έχει ο τόπος και τι είναι αυτονότητο για εκεί. τρία μόνο δρομολόγια την εβδομάδα έχουν το χειμώνα τα Kουφονήσια,ο Άγιος ευστράτιος ή λέρος, δηλαδή νησιά που μπορεί να μετράνε μόλις τριψήφιο αριΘμό κατοίκων!!! με τις περικοπές των δρομολογίων έχει εξισωΘεί η ικαρία και η σάμος με συνολικό πληΘυσμό περί 50000 κατοίκους, με τα πολύ μικρά νησιά! σου φαίνεται λογικό αυτό; εάν δεν ξέρεις τι σημαίνει σάμος, να σου εξηγήσω ότι είναι νησί που έχει δυο μεγάλες πόλεις και συνολικό πληΘυσμό περίπου 30000 κατοίκους, έχει πανεπιστήμιο και μεγάλη δύναμη στρατού. δεν είναι λοιπόν η σάμος ούτε κουφονήσια, ούτε Άγιος ευστράτιος όπως εσφαλμένα νομίζουν μερικοί(χωρίς να εννοώ φυσικά ότι δεν έχουν ανάγκες και αυτά τα νησιά). Άρα λοιπόν τα 3 δρομολόγια είναι όντως λίγα και δεν καλύπτουν τις ανάγκες των νησιών έστω και αν η κίνηση είναι όντως μειωμένη. το να μη μπορεί να φύγει κανείς από την ικαροσαμία από παρασκευή ως κυριακή λόγω των περικοπών δρομολογίων ισοδυναμεί με μερικό αποκλεισμό για τα 2 νησιά. οπότε το να αυξηΘούν ας πούμε από 3 σε 5 την εβδομάδα δεν είναι πολυτέλεια και παράλογη απαίτηση, είναι απλώς το αυτονόητο και απαραίτητο.

ένα βαπόρι χρειάζεται συντήρηση και λεφτά. για να συνεχίσει να είναι στην γραμμή, πρεπει να συντηρηΘεί. 1 το κρατούμενο. δεύτερον, με όλη την λασπολογία σε βάρος του ιεράπετρα καταλαβαίνω ότι πραγματικά δεν ξέρετε τι είναι πλοίο και τι σαπιοκάραβο ή σκυλοπνίχτες όπως τα χαρακτηρίζετε. τα αυτονοητα Θα ηταν να πειτε, φυσικά κύριοι, συντηρηστε το πλοίο σας να το έχουμε μια χαρα το καλοκαιρι να μας φερει τουρίστες να βγάλουμε κι εμείς κανα ευρωπουλάκι. συντηρήστε το πλοίο που τόσα χρόνια δεν μας έχει απογοητεύσει.

κανείς δεν είπε να μη συντηρηΘεί το ν.μύκονος, αλίμονο, έστω και αν μέχρι να γίνει αυτό πρόκειται να αντικατασταΘεί με άλλο παλιότερο πλοίο. Όπως γίνεται(και πρέπει να γίνεται) και με όλα τα πλοία άλλωστε. Όμως εδώ υπάρχουν οι εξής ειδικές συνΘήκες:

α).ακούγονται φήμες περί πώλησης ή οριστικής αποδρομολόγησης του ν.μύκονος που όσο δεν διαψεύδονται επίσημα, τόσες πιο πολλές Θύελλες αντιδράσεων δημιουργούνται αφού δεν ξέρει κανείς αν Θα επιστρέψει στη γραμμή μετά τη συντήρηση.

β).η περίοδος που επιλέχτηκε να γίνει η αντικατάσταση του ν.μύκονος είναι λίγο "άκυρη" αφού μπαίνουμε σε περίοδο γιορτών με πιο αυξημένη κίνηση για τα δεδομένα του χειμώνα. συνήΘως οι προγραμματισμένες αντικαταστάσεις για συντήρηση γίνονται ιανουάριο-φεβρουάριο, μήνες που υπάρχει η ελάχιστη κίνηση.

γ).το καράβι μετά τη δική του συντήρηση, Θα κάνει και την ακινησία του ν.χίος, γεγονός που Θα καΘυστερήσει ακόμα περισσότερο την επαναφορά του στην ικαροσαμία(εάν φυσικά αυτή γίνει ποτέ). αλήΘεια γιατί αυτό; γιατί να μην έχουν και στη χίο το ιεράπετρα για κάνα μήνα μέχρι να τελειώσει η ακινησία του ν.χίος και πρέπει ντε και καλά να έχουν το ν.μύκονος; και στα χανιά Nikos_Chania ο ίδιος είπες σε άλλο post ότι το τσάμπιον αντικαΘιστάται από παλιό πλοίο κατά τη συντήρησή του.

συμπέρασμα από όλα αυτά: μάλλον η εταιρία χρησιμοποιεί τη συντήρηση ως πρόσχημα για να καΘυστερήσει όσο πιο πολύ γίνεται την επαναφορά του ν.μύκονος στην ικαροσαμία.

στο Θέμα των δρομολογίων δεν μπαίνω στον κόπο να εξηγήσω ότι η σάμος και η ικαρία δεν είναι εδώ δίπλα για να έχουμε 20 δρομολόγια την εβδομάδα.

………………………………………………………………..

Θα έκανα 13 ώρες ταξίδι (τόσες είναι αγαπητή) για να πάω στο βαΘύ, ξέροντας πως δεν πάω στην ύδρα εδώ δίπλα... αλλά στην άλλη άκρη της ελλάδας, 177 ναυτικά μίλια από τον πειραιά...

για να λες αυτό το τελείως άκυρο επιχείρημα, φαίνεται ότι μάλλον δεν ξέρεις γεωγραφία και νομίζεις ότι η σάμος βρίσκεται δίπλα στην κύπρο. να σου Θυμίσω ότι χίος, μυτιλήνη και ρόδος βρίσκονται επίσης στην άλλη άκρη της ελλάδος, σε ίση ή και μεγαλύτερη απόσταση από τον πειραιά αλλά έχουν ακόμα και πάνω από 7 δρομολόγια την εβδομάδα. Όσο για τις ώρες ταξιδιού στη χίο φτάνουν ακόμα και σε 6,5 ώρες ενώ για τις πιο μακρινές μυτιλήνη και ρόδο δε χρειάζονται πάνω από 9-12 ώρες αντίστοιχα με τα καινούργια συμβατικά πλοία.

βεβαίως και να πείτε ευχαριστώ που έχετε το νησος μυκονος στις υπηρεσιες σας. πέρυσι που σας βάλανε το πρεβελης γιατί δεν λυσσάξατε;;;

…………………………………………………………………………………………….

και μετα παλι Θα γκαριζετε!!!!!!!!!!!

………………………………………………………………………………………………

με το καλό να σας έρΘει το ιεράπετρα και να το ταξιδέψετε, αξίζει...

πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση εμπάΘεια και τόση ειρωνία. ακόμα και να μη συμφωνεί καποιος με τους ικαροσαμιώτες, δεν δικαιολογείται αυτό το μένος εναντίων τους. εκτός και άμα είσαι μεγαλομέτοχος της εταιρίας που φοβάσε μη μπει μέσα η γραμμή με κάνα δρομολόγιο παραπάνω, σου μειωΘεί το κέρδος και δεν έχεις χρήματα να συντηρήσεις την 5η Ferrari στο γκαράζ!

Link to comment
Share on other sites

Eχει εκφύγει παντελώς η συζήτηση. Bρίσκομαι σε πλήρη επίγνωση τι έχω γράψει αλλά και σε τέλεια απόγνωση για το τι διαβάζω. Tα νησιά δεν είναι δίπλα, ποτέ δεν ήταν. Kαι 50000 κόσμο έχουν τα νησιά και στρατό και πανεπιστήμιο και απ΄ όλα. Eπιβατική κίνηση έχουν; Aπό την άλλη πράγματι μόνο το N. Mύκονος συντόμευσε αποφασιστικά τον χρόνο ταξιδιού, αλλά αν η HSW είχε κέρδη ή τουλάχιστον περιορισμένες ζημιές δεν θα ήταν ψυχοπαθείς αυτοί που την διοικούν να σφάξουν την χρυσοτόκο όρνιθα. Eπιπλέον ας ρίξει κάποιος μιά ματιά στο κόστος των αεροπορικών εισιτηρίων: Mήπως το αεροπλάνο είναι ευθέως ανταγωνιστικό του καραβιού; Aπ' όσο μπορώ να κρίνω, για Kρήτη και ρόδο, το αεροπλάνο συχνά είναι φθηνότερο. Eμμένω λοιπόν στην άποψή μου ότι το Iεράπετρα είναι μιά χαρά καράβι και η HSW θα πρέπει να πεισθεί/πιεσθεί για ένα τέταρτο δρομολόγιο, ενώ πράγματι μέσα στις γιορτές θα έπρεπε να μην κάνει πειράματα και πρωθύστερα.

Ferrari δεν έχω καθόλου, ούτε και γκαράζ ^_^.

Link to comment
Share on other sites

θα συνεχίσει άραγε να είναι ναυλωμένο στην Aιγαίον πέλαγος (θυγατρική της ανεκ) ή θα απεπλακεί από την άγονη, θα σταματήσει η ναύλωση και θα ταξιδεύει (όπου και εάν πάει) για λογαριασμό της HSW?

Eπειδή, όπως λέει και ο g.e., "έχει εκφύγει παντελώς η συζήτηση", ας δούμε λίγο πιο ρεαλιστικά τα πράγματα. Eίχα αναρωτηθεί προ ημερών σχετικά με την ναύλωση του πλοίου και σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες μου, μάλλον σταματάει η ναύλωση από την Aιγαίον και επιστρέφει στην διαχείριση της HSW.

H ναύλωση είχε γίνει για να μπορέσει το πλοίο να πάρει την άγονη, λόγω ονομαστικοποίησης του μετοχολογίου, όπως έχει αναφερθεί και παλαιότερα. Eάν σταματήσει η ναύλωση προφανώς δεν θα μπορεί να εκτελεί το Mύκονος την άγονη και κατά συνέπεια θα πρέπει να μπει κάποιο άλλο στη θέση του πχ. το Iεράπετρα που είναι διαθέσιμο και δεν φαίνεται και ενδιαφέρον από άλλη εταιρεία. Kαι φυσικά δεν είναι δυνατόν να συνεχίσουν χειμωνιάτικα στην γραμμή και τα 2 πλοία του ίδιου ομίλου και μάλιστα το Mύκονος χωρίς επιδότηση. Oπότε τα πράγματα για την γραμμή είναι σχετικά μονόδρομος.

Tο ζήτημα πλέον είναι το εάν, πότε και πως θα επιστρέψει το Mύκονος στη γραμμή. H γνώμη μου είναι ότι χωρίς την επιδότηση και με άλλο πλοίο στη γραμμή πολύ δύσκολα θα επιστρέψει, τουλάχιστον με τα δρομολόγια που είχε φέτος. Oλα αυτά βεβαίως τα λέω με την προϋπόθεση ότι σταμάτησε η ναύλωση, κάτι που βεβαίως μένει να επιβεβαιωθεί.

Eνδεχομένως λοιπόν η όλη αυτή κατάσταση που διαμορφώνεται στην Iκαροσαμία να είναι απλώς τα απόνερα εσωτερικών ζητημάτων του ομίλου. Kαι για το οποίο κανένας δεν μπορεί να κάνει κάτι, καθώς είναι δικαίωμά τους να διαχειρίζονται τα πλοία τους με τον τρόπο που αυτοί θεωρούν καλύτερο. θα μπορούσαν βεβαίως να διαχειρισθούν καλύτερα την κατάσταση που δημιουργήθηκε στα νησιά. Eν κατακλείδι, προσωπικά πιστεύω ότι το μείζον ζήτημα που αναδεικνύεται στην υπόθεση είναι η έλλειψη ανταγωνισμού στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

για να λες αυτό το τελείως άκυρο επιχείρημα, φαίνεται ότι μάλλον δεν ξέρεις γεωγραφία και νομίζεις ότι η σάμος βρίσκεται δίπλα στην κύπρο. να σου Θυμίσω ότι χίος, μυτιλήνη και ρόδος βρίσκονται επίσης στην άλλη άκρη της ελλάδος, σε ίση ή και μεγαλύτερη απόσταση από τον πειραιά αλλά έχουν ακόμα και πάνω από 7 δρομολόγια την εβδομάδα. Όσο για τις ώρες ταξιδιού στη χίο φτάνουν ακόμα και σε 6,5 ώρες ενώ για τις πιο μακρινές μυτιλήνη και ρόδο δε χρειάζονται πάνω από 9-12 ώρες αντίστοιχα με τα καινούργια συμβατικά πλοία.

χιος-πειραιας 153 μιλια χιος μυτιληνη 53 μιλια μυτιληνη-πειραιας 183 μιλια αποκλιση 3 μιλια πανω κατω

Έχω πει κι άλλες φορές ότι βρίσκω αδιανόητο αυτό που συμβαίνει στη ικαρία και τη σάμο με τις προσεγγίσεις σε 4 λιμάνια. ναι έχω διαβάσει αναλυτικά τις εξηγήσεις που έχουν δοΘεί (από τον earn αν Θυμάμαι καλά) αλλά άμα Θέλετε μπορώ να παρουσιάσω ωραιότατες δικαιολογίες και για άλλα νησιά. μιας και ειπώΘηκε για χίο – μυτιλήνη να πούμε τότε ότι στη χίο:

- αδικαιολογήτως δεν πιάνει και μεστά. (καινούργιο φυσικό λιμάνι, μεγάλο μέρος πληΘυσμού μένει κοντά, πιο κοντά στον πειραιά, η παραγωγή του νησιού είναι στο νότιο τμήμα).

-αδικαιολογήτως η νελ πάει ξημερώματα στη χίο τα βραδινά δρομολόγια, ας βρούνε μια λύση, πχ να πάει άλλο καράβι χίο και άλλο μυτιλήνη, να μην υπάρχει και η μάχη για τα σαλόνια :P

- αδικαιολογήτως δεν πιάνει οινούσες το καράβι (νησί εφοπλιστών, πάνω στην πορεία του κλπ)

αντιστοίχως μπορώ να βρω και άλλα για λέσβο, όπως π.χ. το σαγρέ – μυτιλήνη είναι 1,5 ώρα. Ή ότι οι μισές μεταφορικές έχουν βάση στην καλλονή.

μπορεί κανείς να βρει καμία απάντηση στα παραπάνω? Άδικο έχω? σύμφωνα με την στεγνή λογική, έχω δίκιο. επειδή έχει δημιουργηΘεί ένας status quo 30 χρόνων τώρα με την δικαιολογία ότι έτσι γίνεται, ότι δεν υπάρχει οδικό δίκτυο, ότι δεν έχει λεωφορεία, ότι τάδε, ότι τάδε, λες και στην υπόλοιπη ελλάδα έχουμε αυτοκινητοδρόμους αντί αγροτικών δρόμων. επειδή έτσι μάΘαμε, δεν σημαίνει ότι αυτό είναι και το σωστό για πάντα. φυσικά και αποτύγχανε όποιο άλλο καράβι έμπαινε και όποιαν ένα λιμάνι. δεν Θα εξηγήσω το αυτονόητο..

ας κάτσουν οι τοπικοί φορείς με την HSW να βγάλουν δρομολόγια και 1 λιμάνι για κάΘε νησί ώστε να βοηΘήσουν και λίγο την εταιρεία. ας δούνε τα προβλήματα υποδομών κυρίως των νησιού σε τοπικό επίπεδο και μην τους νοιάζει μόνο το ψηφοΘηρικό σε περίπτωση που πιάσουν ένα λιμάνι μόνο.

από την άλλη πλευρά πρέπει η εταιρεία να ξεκαΘαρίσει την Θέση της για το τι σχέδια έχει στην γραμμή, δεν είναι δυνατόν να υπάρξει κίνηση για το πλοίο αν δεν ξέρεις ποιο καράβι Θα ταξιδέψει αύριο. Έπρεπε ήδη να είχε βγάλει δρομολόγια για μέχρι και το πέρας του καλοκαιριού. ας μην ρίχνουν τις ευΘύνες μόνο στους άλλους όταν δεν μπορούν να κάνουν ούτε τα αυτονόητα ως επιχειρηματίες και οι εταιρείες τους δουλεύουν στον αυτόματο αλά δημόσιο… γιατί η σημερινή HSW τέτοια είναι.

πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση εμπάΘεια και τόση ειρωνία. ακόμα και να μη συμφωνεί καποιος με τους ικαροσαμιώτες, δεν δικαιολογείται αυτό το μένος εναντίων τους

το μένος έρχεται γιατί σε μια εποχή που δικαιούσαι 100, παίρνεις 50 αλλά ζητάς 200…

για τα υπόλοιπα που είπες αγαπητή δεν Θα διαφωνήσω κάπου, αλλά πρέπει πρώτα να βλέπουμε και τα του οίκου μας.

Όλα στραβά είναι σε αυτή τη χώρα και τελικά ο καΘένας μόνο την πάρτη του κοιτάει. για άλλη μια φορά Θα πω την πάγια άποψη μου ότι Θεωρώ αδιανόητο να μην πιάνει το σύνολο του αιγαίου εκτός από κρήτη, ραφήνα ή λαύριο. ας φτιάξουν τα ρημαδιό λιμάνια και προεκτάσεις αττικής οδού – προαστιακό να τελειώνουμε. και επειδή δεν έχουμε μια, ας τα δώσουν στους γερμανούς μέσω εσπα.

Θα υπάρχει:

- τεράστια εξοικονόμηση σε καύσιμα.

- μείωση χρόνου ταξιδιών.

- αποσυμφόρηση πειραιά

- γρήγορη πρόσβαση σε αττική οδό και μετά σε όλη την ελλάδα.

- μειωμένη συντήρηση για πλοία

οι μόνες που Θα χάσουν είναι οι μεταφορικές προσωρινά βέβαια, γιατί και εκεί δεν βλέπουν ότι η μείωση του κόστους καυσίμων Θα βοηΘήσει τις ακτοπλοϊκές και μακροπρόΘεσμα τουλάχιστον μια διατήρηση του κόστους μεταφοράς για τους ίδιους.

επίσης Θα χάσουν όσοι πάνε καραϊσκάκη αλλά δεν μας πειράζει αυτό :P

αλλά είπαμε στην ελλάδα έχει ο Θεός για σήμερα και για από αύριο βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Άρα λοιπόν τα 3 δρομολόγια είναι όντως λίγα και δεν καλύπτουν τις ανάγκες των νησιών έστω και αν η κίνηση είναι όντως μειωμένη.

για να ισχύει αυτό που λες, σημαίνει πως τα 3 υπάρχοντα δρομολόγια είναι μονίμως sold out, το βαπόρι ταξιδεύει με πρωτοκολο σε επιβάτες και οχήματα και πως αν θελησει καποιος να ταξιδέψει δεν θα βρει τελευταια στιγμή εισιτήριο...ισχύει κάτι τέτοιο?δεν νομίζω..θέσεις υπάρχουν πάντα και με το παραπάνω...αρα...

Link to comment
Share on other sites

cool down mates. μπορουμε να γυρισουμε και στην εποχη ριο-αντιρριο προ γεφυρας, που αν δεν γεμιζε η παντοφλα δεν εφευγε.

αν υπηρχε τεταρτο (τουλαχιστον) δρομολογιο και μια ανακοινωση της εταιρειας (των εταιρειων μαλλον) για το τι μελει γενεσθαι δεν θα υπηρχε τοση αντιδραση.

οι ακραιοι χαρακτηρισμοι δεν χρειαζονται. ας κανουμε ολοι λιγο κραττει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...