Jump to content
Shipfriends

rantanplan

eMembers
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Όχι για πολύ. Νέο συμβάν. Φαίνεται ότι τα ότι η βάση των πρανών έχει υποσκαφεί και χρειάζεται σοβαρή προστασία.
  2. Να αναφέρουμε ότι σοβαρές ζημιές από τον σεισμό της 30/10/2020 έχουν υποστεί τα κρηπιδώματα και στο Βαθύ και στο Καρλοβάσι (παλιό και νέο λιμάνι). Φωτογραφίες απο το facebook του samostoday Βαθύ - μετατόπιση κρηπιδώματος - ρηγμάτωση Καρλόβασι - παλιό - ανοιγμα αρμών Καρλόβασι - νέος μώλος
  3. Γενικά στα διεθνή site περί αυτοκινήτων η είδηση είχε παίξει και παίζει αρκετά μάλλον επειδή τα 4000 καινούργια KIA που ήταν φορτωμένα έτοιμα για Μέση Ανατολή ήταν cheesy για τη θεματολογία τους. Ένα χρόνο μετά παραμένει στην ίδια θέση, το σχέδιο είναι να τεμαχιστεί επιτόπου και με πλωτούς γερανούς να απομακρύνονται τα τεμάχη, ενώ θα ξεκινήσει ακρόαση για τα αίτια της ανατροπής.
  4. Το Associated Press πιάνει χωρίς πολλά πολλά το θέμα των παροπλισμένων πλοίων στη Σαλαμίνα, το ρετουσάρει με εντυπωσιακές φωτογραφίες και το συνδέει με εορταστικές εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση 2500 ετών από τη ναυμαχία
  5. cheesy video από μετωπική πρόσκρουση σε κανάλι πλησίον των καταρρακτών Νιαγάρα, στα σύνορα Καναδά - ΗΠΑ
  6. Βλάβη στο ενδοκυκλαδικό, μεταξύ Δονούσας και Αιγιάλης. Πήγαινε αργά και έδεσε με αργές κινήσεις και καθυστέρηση 20 λεπτών στην Αιγιάλη. Κατέβηκαν όλοι οι επιβάτες στην Αιγιάλη και σε αυτούς με προορισμό Κουφονήσια, Νάξο, Πάρο αναφέρθηκε ότι θα τους παραλάβει άλλο πλοίο, ενώ τους μετέφεραν με λεωφορέιο στα Κατάπολα. Στους επιβάτες για Σχοινούσα άγνωστο.
  7. Διαγωνισμος για ανελκυση με τη νεα "κατασταση" δεν υφισταται, σε λιγο συμπληρωνεται 20ετια, εμφανιζονται "σποραδικοι" ή "συστηματικοι" ρυποι στη θαλασσα, και οι τοπικοι και υπερτοπικοι παραγοντες διαφωνουν.
  8. Να πούμε ότι έχει ξεκινήσει η δημοπράτηση νέων μελετών, καταρχήν για επιλογή της κατάλληλης θέσης για νέο λιμάνι. Η μελέτη της ΑΔΚ σύμφωνα με το παραπάνω λινκ του svo δεν είχε προχωρήσει στο χωροταξικό, το οποίο αντιλαμβάνομαι ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό στο συγκεκριμένο νησί. Από τη στιγμή που το νέο λιμάνι είναι τόσο ανώριμο μελετητικά, νομίζω μιλάμε για 10-15 χρόνια τουλάχιστον μπροστά μας. Παραθέτω ένα απόσπασμα από τα έγγραφα της διακήρυξης για όποιον ενδιαφέρεται (Για την ιστορία, στα τυπικά της διακήρυξης προβλέπεται να ζητηθεί από τον μελετητή μεταξύ άλλων και η γνώμη των
  9. Ένας πρόχειρος χάρτης με ενδεικτικά βυθομετρικά στοιχεία.
  10. Ο κύριος Σακέλλης (Attica και ΣΕΕΝ) μίλησε στο ραδιόφωνο (στο κόκκινο) , όπου αναφέρθηκε: - Η τρέχουσα κίνηση είναι ~ 10-30 άτομα ανα δρομολόγιο και μειωμένη σε σχέση με πέρυσι στα φορτηγά. Η μείωση στα φορτηγά θα φτάσει το 40% τον Απρίλιο - Το Πάσχα έχει χαθεί, το καλό σενάριο για το καλοκαίρι είναι μείωση 50% σε σχέση με πέρυσι - Γίνονται συζητήσεις με το ΥΕΝ για διαμόρφωση δρομολογίων - αποζημιώσεις (το διαφοροποίησε από την έννοια επιδοτήσεις), ώστε να είναι η κατάσταση στοιχειωδώς βιώσιμη, με πιθανές ανακοινώσεις μέσα στην εβδομάδα.
  11. Στην ισλανδική αστυνομική σειρά trapped (2015) το φέρρυ Norröna έχει "πρωταγωνιστικό ρόλο"
  12. Ιστορικά αρθρα απο την εφσυν (νησιδες) Ακτοπλόοι και ελληνικός λούμπεν καπιταλισμός, αρθρο για τη γεννηση και ανοδο της ακτοπλοίας στην Ελλαδα σημαίες ευκαιριας Αδριατική Υπερωκεανια
  13. Με μειωμενη ταχυτητα στο τελευταιο τμημα του ημερησιου δρομολογιου. Ανακοινωση για προσωρινη πλευση με δυο μηχανες, σε αναμονη για εν πλω αποκατασταση του προβλήματος (σωλήνας ψύξης ή κάτι τέτοιο)
  14. Να ρωτήσω πληροφοριακά, αυτη η εικόνα απο το λιμάνι στον Αθηνιό είναι τυπική για Αυγουστο ή συγκυριακή ;
×
×
  • Create New...