Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

@samos Φίλε μου δεν φταίει ότι η Σάμος είναι μακρυά. Νοοτροπίες φταίνε. Γιατί το καράβι να πιάνει Βαθύ, γιατί να πιάνει Καρλόβασι, γιατί να είναι έτσι γιατί αλλιώς. Όσο γίνονται τέτοια, οι εταιρείες θα κάνουν πάρτυ, θα παίρνουν την επιδότηση και θα κάνουν το λιγότερο δυνατό. Και στα αεροπορικά το ίδιο. Τα δωδ/νησα και η Κρήτη είναι πιο μακρυά. Αλλά σκοτώνονται να μπουν εκεί. Και αν δεν ήταν η Ικαρία θα ήταν ακόμα χειρότερα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

τελικα που εκατσε η μπιλια;

N. Μύκονος μέχρι τις ετήσιες ακινησίες των Ν Μύκονος και Χίος. Εκεί θα μπει το Πρεβέλης για κάνα τετράμηνο (για τις 2 ακινησίες, το Ν Μύκονος θα αντικαταστήσει το Ν Χίος) και αν πάρει ένα πρωί ανάποδες η εταιρεία..... Πρεβέλης διαρκώς (το οποίο παρεπιπτόντως είναι πολύ συμπαθητικό καραβάκι, παλιό όμως και αργούτσικο)

δημοσίευμα από την Σαμιακή γνώμη για τα .. δρομολόγια !

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μας δούλεψε ο...φίλος μέλος του ΣΑΣ. Η τελική απόφαση είναι ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΝΑΒΟΛΗ.Αν δεν υπάρξει αντικαταστάτης στην ΚΑΣΟ-ΚΑΡΠΑΘΙΑ δεν εγκρίνεται η αίτηση

σκέφτομαι εγώ με το πτωχό μου μυαλό.Αίτηση δρομολόγησης χωρίς αντίστοιχη αίτηση αποδρομολόγησης είναι αίτηση-άσκησης επι χάρτου.

Ολα τ'αλλα είναι ...εκ του πονηρού.Ζητάμε συγνώμη για την αναστάτωση και την καλλιέργεια... ευσεβών πόθων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Έχω μια ένσταση για την ώρα αναχώρησης και από τις δυο αφετηρίες!! Από Πειραιά θα έπρεπε να ήταν νωρίτερα από τις 19:00 έτσι ώστε να πάρει Συριανούς επιβάτες, γιατί τώρα υπάρχει την ίδια ημέρα και μια ώρα νωρίτερα το Blue Star που πιάνει στη Σύρο, όποτε θα τους μαζεύει αυτό.

Ενώ από τη Σάμο θα μπορούσε να έφευγε στις 19:00 έτσι ώστε να είναι γύρω στις 07:00 δεμένο στο Πειραιά, για να αποφεύγει τις αναμονές έξω από το λιμάνι για τις πρωινές αναχωρήσεις.

Τουλάχιστον διόρθωσαν το «σφάλμα» με τις ώρες αναχωρήσεως από τα λιμάνια αφετηρίας και ουσιαστικά έχουμε τις ώρες που είχε το Πρεβελης στη γραμμή το χειμώνα που μας πέρασε

Ίσως από τον Οκτώβριο να αλλάξουν τα δρομολόγια του πλοίου στη γραμμή!! Πρώτα από όλα να μειωθούν σε πλήθος από το 5 να γίνουν 4 ή 3!!! Αλλά να αλλάξουν και τα ωράρια του πλοίου!!! Εάν γίνει κάτι τέτοιο πιστεύω ότι θα θυμίζουν τα δρομολόγια του Πρεβελης τη περίοδο που ήταν στη γραμμή (απλώς με κάποια διαφοροποίηση στις ώρες αναχωρήσεων λόγω της μεγαλύτερης ταχύτητας του πλοίου)!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Είναι πρώτη φορά που γράφω σε αυτό το φόρουμ. Πηγαινοέρχομαι από τη Σάμο τα τελευταία 10 χρόνια. Πάντα υπάρχουν θέματα σε αυτή τη γραμμή, παλιότερα με τα παλιά καράβια και τώρα με τα λίγα δρομολόγια, τα πολύωρα ταξίδια και τα ακριβά εισιτήρια. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η γραμμή συνδυάζεται μόνο με Κυκλάδες και ποτέ με Χίο-Μητιλύνη, ειδικά μετά την έλευση των Νήσος Μύκονος και Χίος. Σκέφτηκα ένα πλέγμα χειμερινών δρομολογίων της HSW-ANEK για το ΒΑ Αιγαίο που πιστεύω ότι θα ήταν ευχαριστήμένες όλες οι πλευρές:

-) Αύξηση σε 6 των δρομολογίων του Νήσος Χίος για Χίο-Μυτιλήνη εκ των οποίων μόνο τα 2 θα γίνονται μέσω Ευδήλου-Καρλοβάσου, δηλαδή Πειραιά-Εύδηλο-Καρλόβασι-Χίο-Μυτιλήνη.

-) Πρέβελης αντί Μύκονος στην Ικαροσαμία με 3 δρομολόγια την εβδομάδα από Πειραιά για Σύρο-Άγιο-Φούρνοι-Καρλόβασι-Βαθύ.

Αυτό θα τους βολεύει ΟΛΟΥΣ επειδή:

1).Οι Χιώτες και Μυτηλινιοί δε θα έχουν πρόβλημα αφού θα έχουν 6 φορές το Ν.Χίος αντί 5 που είναι τώρα.

2).Στην Ικαροσαμία θα έχουν 5 την εβδομάδα προσεγγίσεις για Ικαρία(2 εξπρές για Εύδηλο-3 για Άγιο) και στη Σάμο επίσης 5. (5 για Καρλόβασι εκ των οποίων οι 3 με Πρέβελη και οι 2 εξπρές με το Ν.Χίος, και 3 για Βαθύ με Πρέβελη. Το Βαθύ θα έχει μόνο 3 αλλά εξ'άλλου 3 έχει και τώρα. Είναι στην ευχέρια του Δήμου Σάμου να υπάρχουν λεοφωρεία του ΚΤΕΛ στον λιμένα Καρλοβάσου με άμεση αναχώρηση για Βαθύ αμέσως μετά την άφιξη του Ν.Χίος). Και οι φούρνοι παραμένουν στις 3 προσσεγγίσεις την εβδομάδα.

3).Θα υπάρχει καλύτερη συγκοινωνία μεταξύ νομών Σάμου,Χίου,Λέσβου όλο το Χειμώνα.

4).Κανένα ταξίδι δε θα διαρκεί παραπανω από 10 ώρες.

5).Θα συμφέρει ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ και την εταιρία, αφού ΚΑΙ θα γεμίζει περισσότερο το Ν.Χίος(που δε φαντάζομαι ότι χειμώνα και με άλλα 2 πλοία στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης θα γεμίζει) ΚΑΙ της μένει και το Νήσος Μύκονος που έμπαινε μέσα το χειμώνα στην Ικαροσαμία για να το αξιοποιήσει καπου αλλού που θα αποδίδει κέρδος!

Όσοι από εδώ έχετε μεγαλύτερη εμπειρία επί τέτοιων θεμάτων πιστεύετε ότι θα μπορύσε να ήταν εφικτό να υλοποιηθεί ένα τέτοιο σχέδιο;

Φυσικά και θα μπορούσαν να υπάρχουν και κάποιες παραλλαγές όπως να παραμείνουν στα 5 με 3+2 τα δρομολόγια του Ν.Χίος εάν δε γίνεται για κάποιους λόγους να κάνει 6 την εβδομάδα όλο το χειμώνα, ή το Πρέβελης στο ένα από τα 3 δρομολόγια να πάει Σύρο-Εύδηλο-Καρλόβασι-Βαθύ αντί Συρο-Άγιο-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ.

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

Καλη η ιδεα αλλα μονο για τους ΙκαροΣαμιωτες :D Για τους Χιωτες και του Μυτιληνιους αυξανεται ο χρονος ταξιδιου και εστω και τα παλια συμβατικα της ΝΕΛ θα κανουν λιγοτερο χρονο απο οτι το ΧΙΟΣ σε αυτο τον σιδηροδρομο.Αρα στην ουσια το πλοιο θα μενει με την κινηση των 2 πρωτων νησιων και ΑΡΑ παλι δεν θα 'βγαινει' στην γραμμη ;) (ασε που πρεπει να φευγει 8 το πρωι απο Πειραια για να προλαβαινει το κυκλικο δρομολογιο).Το εχουμε ξανασυζητησει παντως το θεμα αν θες να ριξεις μια ματια.

Την δεδομενη περιοδο παντως,εστω κι αν η επιβατικη κινηση ειναι αρκετα περιορισμενη,θα μπορουσε η ΝΕΛ να στειλει ενα πλοιο της(εφοσον επισκευαστει το EUROPEAN)και να κανει δρομολογια τις κενες μερες του ΜΥΚΟΝΟΣ ωστε να υπαρχουν καθημερινες αναχωρησεις απο τα νησια και τον Πειραια.Υποτιθεται οτι το καλοκαιρι 'καιγονταν' να δρομολογησει πλοια της,σε ετησια βαση στην ΙκαροΣαμια :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Καλη η ιδεα αλλα μονο για τους ΙκαροΣαμιωτες :D Για τους Χιωτες και του Μυτιληνιους αυξανεται ο χρονος ταξιδιου και εστω και τα παλια συμβατικα της ΝΕΛ θα κανουν λιγοτερο χρονο απο οτι το ΧΙΟΣ σε αυτο τον σιδηροδρομο.Αρα στην ουσια το πλοιο θα μενει με την κινηση των 2 πρωτων νησιων και ΑΡΑ παλι δεν θα 'βγαινει' στην γραμμη ;) (ασε που πρεπει να φευγει 8 το πρωι απο Πειραια για να προλαβαινει το κυκλικο δρομολογιο).

Αν το πρόβλημα είναι μόνο οι Χιώτες-Μυτιληνιοί, αυτό μπορεί να ελεγχθεί. Σε σχέση με τα τωρινά δρομολόγια, για τους Χιώτες και τους Μυτιληνιούς θα αυξάνεται ο χρόνος ταξιδιού σε 1 μόνο δρομολόγιο, κατά 2,5 περίπου ώρες. Στον αντίποδα όμως, θα εξυπηρετούνται και από 1 επιπλέον δρομολόγιο αφού τα 5 του Ν.Χίος γίνονται με αυτό το σχέδιο 6. Το Ν.Χίος θα βγαινει ίσως καλύτερα και από τώρα, αφού ακόμα και στα δυο δρομολόγια σιδηρόδρομο μέσω Ικαροσαμίας, θα κάνει γύρω στις 11,5 ώρες για Μυτιλήνη οπότε γιατί και πάλι κάποιος να μην το προτιμήσει έναντι των αρχαίων Θεόφιλος και Μυτιλήνη που κάνουν 13,5 ώρες. Και για να είναι σίγουρο αυτό, θα μπορούσε στα 2 αυτά δρομολόγια η εταιρία να δώσει και κάποια προσφορά στα εισητήρια για Χίο-Μυτιλήνη ώστε να το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό. Όσο για το πώς θα προλαβαίνει τα δρομολόγια τα οποία δεν είναι κυκλικά, αλλά Πειραιάς-Μυτιλήνη με ενδιάμεσους σταθμούς, μπορεί να το κάνει ως εξής:

2 δρομολόγια/εβδομάδα Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη και επιστροφή Μυτιλήνη-Χίο-Πειραιά,

2 δρομολόγια/εβδομάδα Πειραιά-Εύδηλο-Καρλόβασι-Χίο-Μυτιλήνη και επιστροφή Μυτιλήνη-Χίο-Πειραιά και

2 δρομολόγια/εβδομάδα Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη και επιστροφή Μυτιλήνη-Χίο-Καρλόβασι-Εύδηλο-Πειραιά

Το εχουμε ξανασυζητησει παντως το θεμα αν θες να ριξεις μια ματια.

Δεν το ήξερα, τώρα το είδα. Εκεί πάντως η συζήτηση είναι για κυκλικά δρομολόγια, ενω η πρόταση η δικιά μου είναι συνδυασμός των 2 γραμμών και όχι κυκλικά. Αν κριθεί ότι ταιριάζουν τα ποστ μου καλύτερα εκεί, ας μεταφερθούν εκεί!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

καλημερα, μπορει καποιος να μου επιβεβαιωσει αν ισχυει οτι το Νησος Μυκονος να σταματαει τα δρομολογια του στις 9 Δεκεμβριου και οτι θα το αντικαταστησει το Ιεραπετρα????

kai an stamataei gia episkeyi i tha einai oristiki diakiopi gia to dromologio samos-peiraia???

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Δεν γωριζω κατι για να απαντησω στα ερωτηματα σου αλλα απορω πως η ιταλικη πλευρα της HSW θα αφησει την γραμμη που ειχε μονοπωλειο,στην ΑΝΕΚ...Εκτος αν μπαινουν τοσο πολυ μεσα απο την μειωμενη κινηση της γραμμης,που ειπαν 'καντε οτι θελετε με την γραμμη αρκει να μην γραφει η εταιρια μας αρνητικα νουμερα' :ph34r:

ΥΓ.Δεν ξεχναω βεβαια οτι ΑΝΕΚ κ HSW εχουν τον ιδιο προεδρο απλα νομιζα οτι οι ιταλοι θα εκαναν περισσοτερο 'κουμαντο' στην εταιρια πια...αλλα μαλλον ειναι λαθος η σκεψη μου B)

Link to comment
Share on other sites

pantos einai krima gia to nisi mas, giati eixame mono ena ploio.... kai tora tha mas girisoyn pali 5o xronia piso.....alla eimaste aksioi tis moiras mas, efoson oi topikoi kivernites einai axristoi kai den polemoyn gia to koino simferon tou nisiou... emeis oi aploi polkites euxomaste na einai gia ligo kairo kai na ksanadoume tin epistrofi toy nisos mikonos tin anoiksi....me tin nea kalokairini sezon... ean matheis kati sxetika me ayto to thema apantise moy... se eyxaristo

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

απορω πως η ιταλικη πλευρα της HSW θα αφησει την γραμμη που ειχε μονοπωλειο,στην ΑΝΕΚ...

Να σου θυμίζω ότι το Νήσος Μύκονος δεν εκτελεί δρομολόγια ούτε για την HSW αλλά ούτε για την ANEK!! Η εταιρεία που διαχειρίζεται το Νήσος Μύκονος είναι η Αιγαίον Πέλαγος, (θυγατρική της ΑΝΕΚ), όπως και το Πρεβελης όταν πέρυσι μπήκε στη γραμμή της Ικάριας Σάμου, λογω της επιδότησης της άγονης γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Οριστικα δεν νομιζω αλλα αν βαλεις και οτι λογικα θα περασει και μια βολτα απο το Β.Αιγαιο για να αντικαταστησει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα πρεπει να μιλαμε για κανα τετραμηνο ολο μαζι

Link to comment
Share on other sites

περυσι τα ιδια ελεγαν οτι φευγει οριστικα και απλα ελειψε ενα τετραμινο οπως αναφερεται και παραπανω...ας ελπισουμε οτι θα γινει και φετος ετσι.....τελικα αν συμβει οριστικη διακοπη θα ειμαστε αξιοι της μοιρας μας για τους τοπικους αρχοντες που εχουμε, οι οποιοι δεν κινουνται καταλληλα γαι το κοινο συμφερον του νησιου μας....θα ειμαστε σαν τον παλιο καλο καιρο...κρουαζιερα στο αιγαιο 15-16 ωρες στη θαλασσα....θα θυμηθουμε τις κρουαζιερες με το μιλενα, νταλιανα....ευτυχως που τα εχει αποσυρει ο αγουδημος....γιατι αυτα θα εφερναν.........πισωωωωω.....

Link to comment
Share on other sites

...δεν αξίζει στο νησιώτη το χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών και ασφάλειας που θα του παρέχουν και η περιθωριοποίηση του, στην οποία μερικώς συμβάλλουν...

Χαμηλότερες υπηρεσίες ναι. Αλλά θέμα ασφάλειας δεν τίθεται ακόμη και για τα υπέργηρα πλοία μας. Είναι όλα αξιόπλοα και ελέγχονται από αυστηρούς νηογνώμονες. Το επίπεδο ασφάλειας είναι πάντα υψηλό.

Link to comment
Share on other sites

δεν αντιλεγει κανεις οτι δεν ειναι αξιοπλοα και ασφαλεις τα υπέργηρα πλοια.....το θεμα ειναι η ταλαιπωρια του καθε νησιωτη......για να φτασει στο προορισμο του...συγκεριμενα που η Σαμος και η Ικαρια ειναι απομωνομενα νησια.....αλλο να κανεις 10-11 ωρες και αλλο 17-20 ωρες......

Link to comment
Share on other sites

....συγκεριμενα που η Σαμος και η Ικαρια ειναι απομωνομενα νησια.....αλλο να κανεις 10-11 ωρες και αλλο 17-20 ωρες......

Ας μην υπερβάλουμε: Αν είναι απομονωμένες Σάμος και Ικαρία, τότε να βαπτίσουμε κοσμοπολίτισσες Κάσο, Νίσυρο και Άγιο Ευστράτιο. Επιπλέον, 17-20 ώρες δεν έκανε ο Παντελής και το Μυρτιδιώτισσα το 1960 και το Μαρίνα στα τελευταία του, θα κάνει το Ιεράπετρα ή το Πρέβελης;

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Θέμα ασφάλειας δεν τίθεται ακόμη και για τα υπέργηρα πλοία μας. Είναι όλα αξιόπλοα και ελέγχονται από αυστηρούς νηογνώμονες.

Όσο αφορά σωστικά μέσα και λοιπά συναφή, υποθέτω όλα τα πλοία, ανεξαρτήτα από την ηλικία τους, διαθέτουν ότι προβλέπουν οι κανονισμοί. Σχετικά με τα "σωθικά" τους, όμως, το ίδιο είναι ένα πλοίο πενταετίας και ένα 35ετίας; Ρωτώ γιατί πολλές φορές έχουμε ακούσει για σουρωτήρια στεγανά και άλλα παρόμοια (Σαμίνα, Τεό κτλ.) και γιατί είναι και λογικό να έχει άλλες αντοχές ένα παλιό σκαρί.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τον

το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ θελει 50000ευρω σε πετρελαια για να κανει το δρομολογιο(φανταζομαι οταν πηγαινει με 26μιλια)ενω
'χτυπησε' και την πορτα της Blue Star αλλα φυσικα ηταν κλειστη.Το ζουμι ειναι ειναι αυτο που λεει ο περιφερειαρχης 'οι εταιριες ειναι ιδιωτικες και δεν μπορουμε εμεις να απαιτησουμε να μεινει η να φυγει ενα πλοιο'.Παρολαυτα θεωρω θετικο οτι θα προσπαθησουν να συναντηθουν με τα στελεχη της HSW,τουλαχιστον να συνεννοηθουν για δρομολογια(εστω και με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ)που να εξυπηρετουν τους κατοικους των 2 νησιων.
Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον, 17-20 ώρες δεν έκανε ο Παντελής και το Μυρτιδιώτισσα το 1960

Τις εποχές του Παντελή και της Μυρτιδιώτισσας θυμήθηκε και ο

που και αυτός κινητοποιήθηκε για το ζήτημα του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ και ο οποίος φαίνεται και ιδιαίτερα ενημερωμένος, μέχρι ότι δεν έχει σταμπιλάιζερ το Ιεράπετρα αναφέρει!

Πάντως βλέποντας και αυτά τα 3 βίντεο, νομίζω ότι όλοι μιλάνε για οριστική αποχώρηση του ΜΥΚΟΝΟΣ, καθώς κανείς δεν μιλάει για προσωρινή αντικατάσταση από το Ιεράπετρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...