Jump to content
Shipfriends

callme

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Εχω την εντύπωση ότι δεν είναι λίγη ώρα μετά, αλλά 6,5 ώρες διαφορά στην αναχώρηση από Σύρο και με διαφορετικό τελικό προορισμό
  2. ΑΠΟΡΙΕΣ : 1.Μήπως υπάρχει γενικά η εντύπωση ότι τα πλοία της ακτοπλοϊας λειτουργούν σαν ταξί ; 2.Οι επιβάτες της Ολυμπιακής δεν γνωρίζουν ότι πιθανώς να μην υπάρχει συνέχεια αυθημερόν μετά την Σκιάθο; 3. Οι tour operators που ενδιαφέρονται για τον εισαγόμενο τουρισμό δεν φρόντισαν να εξασφαλίσουν πλήρη πακέτα με τις μετακινήσεις και τα καταλύμματα των τουριστών; 4. Γνωρίζει κανείς άραγε ότι για τα υδροπτέρυγα υπάρχει όριο πλεύσης μέχρι τις 23:00 και γενικώς για τα ταχύπλοα max ωράριο απασχόλησης; 5. Πόσοι είναι άραγε αυτοί που θέλουν να ταξιδέψουν αυτές τις ώρες για Σκόπελο και Αλόννησο και γιατί δεν τους μεταφέρουν τα τουριστικά σκάφη της περιοχής που ούτως ή άλλως όταν βλέπουν ικανοποιητικό αριθμό επιβατών δεν διστάζουν να κάνουν δρομολόγιο...; 6. Αν στην Σκιάθο δεν δέχονται στα καταλύματα διανυκτέρευση μιας ημέρας γιατί θα πρέπει να γίνει δρομολόγιο για 3, 5, ή 10 επιβάτες;
  3. από το 2006 τελευταία χρονιά που έκανε δρομολόγιο για Θεσσαλονίκη όλο σφήνες μπαίνουν...
  4. "Σε κάποιον χάριζαν γάϊδαρο κι αυτός τον κοίταζε Στα δόντια"....έτΣι για να γίνεται κουβέντα και τζερτζελές.
  5. μήπως έχει κανείς στοιχεία χειμερινής κίνησης στην γραμμή Αγίου Κων/νου αλλά και του Ε.ΣΚΙΑΘΟΣ στον ΒΟΛΟ ; Το λέω γιατί έχω την εντύπωση ότι κάπου 25-30 είναι ο μέσος όρος του Αγ.Κων/νου και γύρω στους 70-80 του Ε.ΣΚΙΑΘΟΣ για όλα τα λιμάνια με ποσοστό 80% υπέρ της ΣΚΙΑΘΟΥ. Αυτό σημαίνει πως αν τα δρομολόγια ήταν μόνο μέχρι Σκιάθο τότε ίσως να υπήρχε και σύνδεση με Αγ.Κων/νο. Αυτά όλα τα γράφω για να καταλάβουν μερικοί πως αν οι εισπράξεις από τα εισιτήρια δεν φτάνουν για μισθούς πληρωμάτων και πετρέλαια, μοιραία κάποια στιγμή τα καράβια δένουν και δρομολόγια δεν υπάρχουν. Πάρτε το χαμπάρι, ο κόσμος ήδη μένει άνεργος....λεφτά δεν περισσεύουν...ταξίδια για πλάκα δεν κάνει...η εποχή των καϊκιών είναι κοντά...
  6. Δελφίνι ; ποιο δελφίνι ; 31/10 τελειώνουν τα δελφίνια από Σποράδες μετά από 26 χρόνια. Απρίλης (Πάσχα του 1985) πρέπει να ήταν όταν πρωτοξεκινήσανε. Γεράσανε πια......
  7. wysiwid έχω την εντύπωση ότι είσαι ντόπιος στις Σποράδες και πήρα στα σοβαρά τα παραπάνω γραφόμενά σου για τα δρομολόγια της NEL . Εν τέλει δεν κουνιέται τίποτα από πλοία της NEL στις Σποράδες. Όπως πάντα έκαναν την αρπαχτή τους και έφυγαν. Για τον χειμώνα με τις παχιές αγελάδες έχεις καμιά πληροφορία αν θα υπάρχει πλοίο είτε από Βόλο είτε από Αγ. Κων/νο ή θα γυρίσουμε στην εποχή των καϊκιών;
  8. Θα τρελαθώ... Τι νάϋλον και παραμύθια διαβάζουμε....Ούτε ο κος Σπανός δεν θα έλεγε τέτοιες δικαιολογίες. Και ποιά είναι τα προφυλακτικά συστήματα στα δελφίνια του Σαρωνικού; Μακάρι το καραβάκι να φτειαχτεί γρήγορα για να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος και τα υπόλοιπα θα τα βρούν οι επιθεωρητές..
  9. ¨ΜΥΚΗΝΑΙ¨ δεν μας λες ποιός είναι αυτός ο νόμος περί υποχρέωσης αμοιβού πλοίου για να τον εμπεδώσουμε. Κι αφού μας τον πείς, πες μας και ποιό είναι το αμοιβό του CORSICA. Ξέρεις πόσο με χαλάει να βλέπω ξένη σημαία στο Αιγαίο; Δεν πειράζει όμως ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει και να λέει ότι θέλει και οι υπόλοιποι να τα παίρνουν στα σοβαρά ή όχι...
  10. Έχω μερικές απορίες : 1. Η Κατερίνη έχει λιμάνι με βυθίσματα για υδροπτέρυγα; 2. Τα υδροπτέρυγα μπορούν να εκτελέσουν τέτοια δρομολόγια; (μην κοιτάτε παλιές εποχές...εννοώ ύψος κύματος...απόσταση από ξηρά κ.λ.π). 3.Ο νόμος επιτρέπει ετήσιες δρομολογήσεις να μην το ξεχνάμε... 4.Ποιά εταιρεία λοιπόν θα δρομολογήσει σε κούφιες γραμμές (αν μπορεί βέβαια) ετησίως υδροπτέρυγα; 5. Γιατί ο κος δήμαρχος δεν λέει ποιά είναι η εταιρεία; 6. Γιατί το ΥΕΝ δεν ξέρει τίποτα για το θέμα; 7. Αν τελικά παρ΄όλα αυτά γίνει κάτι πόσες μέρες το μήνα δεν θα έχουν απαγορευτικό; :D
  11. Σημειώνω ότι το ΜΙΛΕΝΑ έχοντας συμπληρωσει 35ετία από το τέλος του 2004 σταμάτησε να εκτελεί δρομολόγια. Πέρσυ λοιπόν το καλοκαίρι δεν υπήρχε στην γραμμή. Το μοναδικό πλοίο που εκτελεί δρομολόγια 10 μήνες το χρόνο την τελευταία τετραετία είναι το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ και για 12 μήνες τα ταχύπλοα της ΧΕΛΛΕΝΙΚ παίρνοντας 30-50 επιβάτες (μέσος όρος) με καθημερινά δρομολόγια από όλα τα νησιά για ΒΟΛΟ και ΑΓ.ΚΩΝ/ΝΟ. Αυτά κάποιοι τα ξεχνάνε... Το ΛΥΚΟΜΗΔΗΣ δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται η συζήτηση αφού έχει συμπληρώσει κι αυτό 35ετία και δεν μπορεί να δρομολογηθεί παρα μόνο σαν RO-RO. Εκεί κάποιοι έξυπνοι πράκτορες προσπαθούν να δημιουργήσουν ψεύτικα προβλήματα για να οικονομήσουν. Και μέσα σε όλα αυτά να μην ξεχνάμε και τον κομήτη που λέγεται ΜΑΝΟΥΣΗΣ και βάζει ότι κουϊμπέκα έχει όποτε θέλει και όπου επιδοτείται. Ο ΜΑΝΟΥΣΗΣ για την ΑΛΟΝΝΗΣΟ πληρώνεται από το ΥΕΝ δηλαδή από εμάς.Η ΧΕΛΛΕΝΙΚ και ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ το κάνουν στο τζάμπα και εμείς διαμαρτυρόμαστε.
  12. Τέλος γιατί η ΝΕΛ κρύβει από τους μετόχους της ότι με τρία πλοία δρομολογημένα και 50% περισσότερα δρομολόγια από την HSW έχει χάσει το 45% περίπου της αγοράς. Τι θα γινόταν αν η HSW έβαζε κι άλλο πλοίο να τα σταυρώσει;
  13. Σκέπτομαι απλά και λογικά. Πάντα δύο ανταγωνίστριες εταιρείες μετρούν από μόνες τους τι κουβαλά ο καθένας. Δεν έχουν εμπιστοσύνη σε καμία άλλη πληροφόρηση. Το λιμεναρχείο στο χαρτί που δημοσιεύθηκε δεν αναφέρει τι κουβάλησε η κάθε ετιρεία, αλλά το σύνολο. Τέλος δεν έχω κανένα λόγο να πιστέψω ότι οπι εταιρείες δεν ξέρουν τι ακριβώς κουβάλησαν οι ίδιες και δεν πρόκειται να δημοσιεύσουν ποτέ μεγαλύτερο νούμερο από το πραγματικό διότι τότε θα πρέπει να πληρώσουν κάποιους φόρους υπερ τρίτων (Ο.Λ.Π.,Ν.Α.Τ. κλπ). Αφού λοιπόν η ίδια η ΝΕΛ παραδέχεται ότι πήρε τον συνολικό αριθμό από το λιμεναρχείο, ότι "γνωρίζει τα δικά της στοιχεία" και ότι "αφού τα επεξεργάστηκε", κατέληξε σ΄αυτά που κατέληξε και αντίστοιχα η HSW δεν αμφισβήτησε τους αριθμούς που δίνει για τον εαυτό της η ΝΕΛ, αλλά στην ουσία είπε τα δικά της που δεν προκύπτουν από "επεξεργασία της ΝΕΛ" , μάλλον είναι φανερή η πραγματικότητα. Μήπως και η σιωπή του ΥΕΝ μετά από όλα αυτά δεν φωτογραφίζει λάθος στην πρόσθεση;
×
×
  • Create New...