Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

...Ταλαιπωρήθησαν άραγε οι 1500 επιβάτες; ....Διότι θυμάμαι όταν είχε καθυστερήσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στη Σύρο με την δεξαμενή, είχαν ακουστεί πολλά παράπονα...

Αν ταλαιπωρήθηκαν οι επιβάτες; Ασφαλέστατα ταλαιπωρήθηκαν πολύ, οπότε και θα έβρισαν και θα σιχτίρισαν όποιον βρήκαν μπροστά τους (το πιθανότερο κάποιον ανυποψίαστο επίκουρο :P).

Εγώ να δείς τι ποιήματα έχω απαγγείλει με κεντρικούς ήρωες Ολυμπιακή, Swiss, Air-France και Alitalia (by far), όποτε με έχουν αφήσει ξέμπαρκο εδώ κι' εκεί. Όμως στο επόμενο ταξίδι, όταν ήλθε η στιγμή να διαλέξω το οικονομικότερο εισιτήριο, ξαναμπήκα εκών-άκων ;).

Τώρα γιατί συσχετίζεται η ΝΕΛ με την εξάωρη+ καθυστέρηση του "Ν. Μύκονος", δεν κατανοώ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ειρωνικό ήταν το σχόλιο προφανώς, γιατί τότε με το Μυτιλήνη είχε ασχοληθεί αρκετά ο τύπος αλλά και το φορουμ και είχε φάει αρκετό κράξιμο η εταιρεία. Ο gsenso μάλλον εννοεί ότι δεν έγινε κάτι παρόμοιο με το Ν. Μύκονος

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με τον τυπο,οποιος εκανε χτες μια βολτα στα διαφορα site,θα διαπιστωσε οτι κανεις δεν ειχε αφησει ασχολιαστη την καθυστερηση του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ και την ταλαιπωρια των επιβατων.

Για το φορουμ στις δυο περιπτωσεις,αρκει να ξαναριξετε μια ματια στο καθε περιστατικο(ΜΥΤΙΛΗΝΗ,Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ)κι αν νομιζετε οτι στην μια περιπτωση υπηρξε κραξιμο και στην αλλη οχι,προβλημα σας :D:rolleyes:

Συμφωνω παντως με τον Γεωργιο,οτι δεν υπαρχει λογος να γινεται συσχετισμος μεταξυ των δυο περιστατικων.

Δηλαδή αυτό που έχω αναφέρει ότι η γνώση / εμπειρία της μη ύπαρξης μεταφορικής ικανότητας προς τα δυο νησιά, δεν αποτρέπει από επιβάτες / πρακτορεία να κανονίσουν διακοπές εκεί?

Βρε καλε μου polman ειναι τελη Ιουλιου και απο τους 1900 που παιρνει το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,ουτε 600 δεν πανε καθημερινα ΣαμοΙκαρια,αν βαλουν αλλο πλοιο,ξαφνικα θα μαζευτει ο τουρισμος στα 2νησια? Και στην Ροδο περσι(που η Ροδος εχει και απειρες υποδομες)με το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ,αυξηθηκε ξαφνικα τουρισμος η τα πρακτορεια βρηκαν ευκαιρια να κανουν εκδρομες? :ph34r:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Πάντως ΣάμοΙκαρία είχε πριν μερικά χρόνια 3 καράβια και απ'ότι λέγαν δουλεύαν (αντίστοιχα στα 12νησσα είχε 5 και όταν μπήκε ο Κεντέρης 6). Το ότι δεν υπάρχουν καράβια είναι σίγουρα ένας παράγοντας ο οποίος αποτρέπει εκδρομείς (Έλληνες κυρίως) να πάνε στα νησιά, αλλά δεν είναι ο μοναδικός. Η Μύκονος έχει 8 εταιρίες, την προτιμάει ο κόσμος (όπως και όλες τις Κυκλάδες) γιατί είναι πιο κοντά, άρα απόσταση 2ος παράγοντας, 3ος παράγοντας είναι ότι ο κόσμος πλέον κάνει διακοπές για λίγο άρα προτιμάει το αεροπλάνο (δεν ξοδεύει τον χρόνο του ΜΕΣΑ στα πλοία) και 4ος παράγοντας και κυριότερος το οικονομικό. Αν το Μύκονος θέλει 90-110€ για 10 ώρες ταξίδι στο αεροπορικό κάθισμα και το αεροπλάνο με έγκαιρη κράτηση 116-140€ (συν του ότι τα ευρώ άρχισαν να μην πολυσυχνάζουν στα πορτοφόλια) είναι κατά την γνώμη μου λογικό να μην έχει κόσμο το Μύκονος :unsure:

Προσωπικά δεν βλέπω βελτίωση για αρκετό καιρό ακόμη (για να μην πω ότι σε λίγο θα είναι και χειρότερα) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ν. Χίος προφανώς το βλέπουμε από εντελώς διαφορετικήοπτική γωνία το θέμα. Καταρχήν κάτι που σίγουρα πρέπει να λάβουμε και μαςδυσκολεύει να καταλήξουμε σε ένα συμπέρασμα είναι η ραγδαία αλλαγή τωνεξωτερικών παραγόντων που επηρεάζουν το πρόβλημα. Και προφανώς εννοώ την μεγάλημείωση εισοδήματος του μέσου Έλληνα (δημόσιου υπάλληλου δηλαδή ) αφού κατάλαβαν όλοι ότι έχουμε master στηνδημιουργική λογιστική. Συνεπώς είναι δύσκολο ακόμα και να συγκρίνουμε τηνπερσινή χρονιά του Ν. Μύκονος με την φετινή. Από εκεί και πέρα όμως δενμπορούμε να κάνουμε και εύκολα συγκρίσεις ούτε και με άλλες γραμμές καθώς κάθεμια έχει τους δικούς της παράγοντες, όπως ωράρια, συμφωνίες με πρακτορεία,φορτηγά, σταθερότητα στη γραμμή. Φτάνει μόνο να δούμε τα πρώτα χρόνια του Ν.Χιος στη γραμμή Χ-Μ σε σχέση με τότε που έκανε αυτά τα αλλοπρόσαλλαδρομολόγια.

Τέλος πάντων, εγώ είμαι της άποψης ότι ένα ακόμα πλοίο σίγουραμπορεί να βοηθήσει του νησιώτες στην Ικαρία - Σάμο. Πραγματικά δεν μεενδιαφέρει από ποια εταιρεία είναι. Ας βάλει και η HSW ένα δεύτερο πλοίο με 2δρομολόγια την βδομάδα έστω.

Link to comment
Share on other sites

Επανερχομαι στο αγαπημενο μας θεμα :P για να σας ενημερωσω,οτι οποιος θελει να παει ΙκαροΣαμια και το αποφασισε σημερα,υπαρχουν εισητηρια με το τσουβαλι μεχρι τις 12/8 που κοιταξα στο online booking της HSW(ολα τα δρομολογια του ΜΥΚΟΝΟΣ εμφανιζονται με διαθεσιμοτητα ;))

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλα σχεδόν όλα τα δρομολόγια είναι γεμάτα, το online booking δεν εμφανίζει την σωστή διαθεσιμότητα, και στο σύστημα κρατήσεων εισιτηρίων των πρακτορείων το ίδιο φαίνεται αλλα όταν προσπαθήσεις να βγάλεις εισιτήριο σου βγάζει "ανεπαρκής διαθεσιμότητα" μόνο το σύστημα της "Αιγαίον Πέλαγος" δείχνει την σωστή διαθεσιμότητα.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

...μόνο το σύστημα της "Αιγαίον Πέλαγος" δείχνει την σωστή διαθεσιμότητα...

Τέλος πάντων, υπάρχουν εισιτήρια ή όχι; Το ποιό site τα δείχνει ή δεν τα δείχνει, μικρή σημασία έχει.

Link to comment
Share on other sites

Speedrunner τις 2 Παρασκευες 5/12 Αυγουστου,που προσπαθησα να κανω κρατηση(υποτιθεται οτι θα γινεται χαμος τις συγκεκριμενες μερες),και τα 2 online booking βγαζουν θεσεις κανονικα(και φυσικα διαθεσιμοτητα).Πως γινεται να υπαρχει διαφορα απο την στιγμη που χρησιμοποιειται το ιδιο συστημα κρατησεων forthcrs :blink:

υγ.υποψην,ειδα την διαθεσιμοτητα για 1-12/8 και απλα πηγα να κανω κρατηση τις συγκεκριμενες 'δυσκολες' μερες.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Sorry παιδιά δικό μου λάθος, αυτό που έγραψα παραπάνω είναι για το γκαράζ και όχι για τα άτομα, όντως εισιτήρια υπάρχουν ακόμη πολλά!!!!

Link to comment
Share on other sites

Την περασμένη Παρασκευή όντως βάρεσε πρωτόκολλο και να σημειωθεί ότι από τα 1900 άτομα τα 976 δηλαδή οι περισσότεροι από τους μισούς ήταν για Εύδηλο.

Κάποιοι ελάχιστοι πήγαν τελευταία στιγμή στό κιόσκι να βγάλουν εισιτήριο αλλά έμειναν παγωτό. Βέβαια μέχρι την Πέμπτη είχε εισιτήρια αλλά μετά συμπλήρωσε.Αλλά απορώ με την νοημοσύνη τους γιατί αν Παρασκευή τέλος Ιουλίου δεν χτύπαγε πρωτόκολλο το βαπόρι τότε θα ήταν για φυλακή η ιστορία.

Και για να επανέλθω στο θέμα το βαπόρι έχει ακόμη διαθεσιμότητα σε εισιτήρια επιβατών (σε γκαράζ όχι για την ερχόμενη παρασκευή )αλλά αν πας τελευταία στιγμή ενδεχομένως να έχουν εξαντληθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τροποποίηση Δρομολογίου Νήσος Μύκονος

Σε συνέχεια σχετικών Δελτίων Τύπου η εταιρεία ανακοινώνει ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών τα δρομολόγια του Ε/Γ – Ο/Γ Ν. ΜΥΚΟΝΟΣ διαμορφώνονται ως ακολούθως:

Από ΠΕΙΡΑΙΑ (αντί ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12/8/2011 στις 21:30) ΣΑΒΒΑΤΟ 13/08/2011 στις: 06:00 για ΣΥΡΟ 09:25/09:40 – ΜΥΚΟΝΟ 10:30/10:40 - ΕΥΔΗΛΟ 12:40/13:00 – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 14:10/14:30 – ΒΑΘΥ 15:10.

Από ΒΑΘΥ (αντί ΣΑΒΒΑΤΟ 13/08/2011 στις 09:00 ) στις:

16:00 για ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 16:40/17:00 – ΕΥΔΗΛΟ 18:10/18:25 – ΜΥΚΟΝΟ 20:25/20:35 – ΣΥΡΟ 21:30/21:40 – ΠΕΙΡΑΙΑ 00:55

Από ΠΕΙΡΑΙΑ (αντί ΣΑΒΒΑΤΟ 13/08/2011 στις 21:30) ΚΥΡΙΑΚΗ 14/08/2011 στις:

04:00 για ΣΥΡΟ 07:25/07:40 – ΜΥΚΟΝΟ 08:30/08:40 – ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟ 10:55/11:10 – ΦΟΥΡΝΟΙ 11:40/11:50 – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 12:50/13:10 – ΒΑΘΥ 13:50.

Από ΒΑΘΥ (αντί ΚΥΡΙΑΚΗ 14/08/2011 στις 13:00) στις:

15:00 για ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 15:40/16:10 – ΦΟΥΡΝΟΙ 17:10/17:20 – ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟ 17:50/18:05 – ΕΥΔΗΛΟ 18:50/19:10 – ΜΥΚΟΝΟ 21:10/21:25 – ΣΥΡΟ 22:20/22:30 – ΠΕΙΡΑΙΑ 01:50.

και εν συνεχεία θα ενταχθεί στα προγραμματισμένα του δρομολόγια.

Οι επιβάτες ενημερώνονται και εξυπηρετούνται με μέριμνα της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από 5 Σεπτεμβρίου Δευτέρα επανέρχονται τα χειμερινά δρομολόγια του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.Κοβεται η αναχώρηση της Δευτέρας και η ώρα αναχώρησης από Πειραιά πάει στις 12 το μεσημέρι.

Οπότε κόβονται κι οι εκδρομείς του ΣΚ για τα νησιά :(

Το περσινό λάθος με την ώρα αναχώρησης του πλοίου τις Παρασκευές στις 12 το μεσημέρι επαναλαμβάνεται και φέτος.Στις 12 το μεσημέρι στερείται η δυνατότητα να πάει κάποιος ΣΚ μιας και πρέπει να πάρει όλη την ημέρα άδεια.

Θεωρώ επί Στρίντζη ήταν τα καλύτερα δρομολόγια βασισμένα πάνω στις ανάγκες των νησιών.

1 το μεσημέρι καθημερινές, Παρασκευές 4:30 και Σάββατο στις 5:30.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι τα χειμερινα του ΧΙΟΣ ταιριαζουν και στην ΙκαροΣαμια.Αναχωρηση τις Παρασκευες απο Πειραια στις 16.30 και επιστροφη απο Βαθυ την Κυριακη στις 21.00 η 22.00(εχεις 3μερες διαθεσιμες στα νησια).Ισως θα πρεπει οι Δημαρχοι να πιεσουν για αυτη την αλλαγη καθως το ΜΥΚΟΝΟΣ ειναι το μονο πλοιο για τα νησια και πρεπει να εξυπηρετει τους κατοικους τους.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά θα πρέπει να κάνει και δρομολόγιο το Σάββατο για να βγουν τα 3 δρομολόγια της άγονης αλλά θα μπορούσε να επιστρέφει και να το κάνει την ίδια ώρα το Σάββατο στις 4:30 δηλαδή.

Όντως τα δρομολόγια του ΧΙΟΣ βολεύουν και στην Ικαρία-Σάμο και θα έπρεπε να ήταν τα ίδια με μικρές διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως από τον Οκτώβριο να αλλάξουν τα δρομολόγια του πλοίου στη γραμμή!! Πρώτα από όλα να μειωθούν σε πλήθος από το 5 να γίνουν 4 ή 3!!! Αλλά να αλλάξουν και τα ωράρια του πλοίου!!! Εάν γίνει κάτι τέτοιο πιστεύω ότι θα θυμίζουν τα δρομολόγια του Πρεβελης τη περίοδο που ήταν στη γραμμή (απλώς με κάποια διαφοροποίηση στις ώρες αναχωρήσεων λόγω της μεγαλύτερης ταχύτητας του πλοίου)!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ναι έχουν σχέση! Αυτό που ακούγεται είναι τα δρομολόγια θα γίνουν 3 την εβδομάδα! Από Πειραιά κάθε Δευτέρα, Τετάρτη & Παρασκευή στις 20:00 και από το Βαθύ κάθε Τρίτη, Πέμπτη & Κυριακή στις 20:00. Ενώ τα ωράρια θα είναι υπολογισμενα με ταχύτητα που θα βγάζει με 3 μηχανές!

Link to comment
Share on other sites

Αν κρινω απο το ΧΙΟΣ,3 μηχανες σημαινουν γυρω στα 22μιλια για το ΜΥΚΟΝΟΣ.Οποιος βιαστει και πει 'μα αποκοτπουν τα νησια απο την κεντρικη Ελλαδα',ας μαθουν πρωτα ποσους μεταφερει το ΝΗΣΟΣ καθημερινα,απο και προς τα νησια ;) Τα ταξιδια και οι μετακινησεις,ειναι το τελευταιο που επιλεγει κανεις στην σημερινη εποχη.

ΥΓ1.Για να ειμαι δικαιος,πιστευω οτι και στην γραμμη της ΧιοΜυτιληνιας υπαρχει υπερβολη για την εποχη.Αν το Ν.ΧΙΟΣ πηγαινε κομμενο η εστω εβγαινε απο τα δρομολογια,θα το θεωρουσα φυσιολογικο με τα σημερινα οικονομικα δεδομενα.

ΥΓ2.Το μνμα μου δημοσιευτηκε πριν δω το ποστ του gsenso,γιαυτο και λεμε πανω κατω τα ιδια.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Τώρα που η ΝΕΛ μειώνει από 6 σε 4 τα δρομολόγιά της (γραμμή κορμού) τώρα να φύγει το Ν.ΧΙΟΣ? Ε όχι δα. Το πολύ πολύ από Νοέμβρη να κόψουν ένα δρομολόγιο την εβδομάδα και να μειώσουν ταχύτητες (υποθετικά μιλώντας). Πάντως θα είχε ενδιαφέρον αν κάποιος ταξιδεύει τακτικά στην Ικαροσαμία να μας ενημέρωνε για την κίνηση που έχει το ΜΥΚΟΝΟΣ αυτή την εποχή.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Αφού μειώνουν τα δρομολόγια και την ταχύτητα, δεν θα πρέπει να μειώσουν αντίστοιχα και τις τιμές για την Ικαροσαμία, έστω ως χειμερινή προσφορά?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Tώρα τις καθημερινές είναι πεσμένη η κίνηση αλλά τα ΣΚ ακόμη αντέχουν κι όλο και κάτι παραπάνω μαζεύουν. Δηλαδή ένας μ.ο τις καθημερινές κοντά στην πραγματικότητα είναιπάνω κάτω 400 επιβάτες και τα ΣΚ παραπάνω. Πριν δυο Παρασκευές ψιλοέφτανε και το χιλιάρικο.

Από γκαράζ κοι συνήθεις μ.ο για τον χειμώνα. 30-35 φορτηγά και καμια 70αρια ΙΧ.

Αυτή είναι μια συνηθισμένη κίνηση.

gsenso , το να μειωθούν τα δρομολόγια την χειμερινή περίοδο και μάλιστα στην εποχή που ζούμε που οι προβλέψεις για τον επερχόμενο χειμώνα είναι ολοένα και πιο δυσοίωνες είναι απολύτως φυσιολογικό επακόλουθο όσο και να μην αρέσει. Όταν όμως τα 3 δρομολόγια θα έχουν όλα τα λιμάνια Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο-Άγιο Κήρυκο-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ το να μειώσεις την ταχύτητα είναι ένα θέμα και μάλιστα σε νυχτερινά δρομολόγια. Ο Σαμιώτης θα είναι αναγκασμένος να κάνει 2 ώρες παραπάνω με ένα βαπόρι που έχει πάρα πολλά προσόντα αλλά δεν μπορει να χαρακτηριστεί night ferry.

Aν είναι να το πάνε έτσι καλύτερα να βάλουν το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ να κάνουν δυο ώρες παραπάνω από το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ με 22 μίλια , τουλάχιστον όμως έχει πολλά κρεβάτια και με μια προσιτή εμπορική πολιτική στις καμπίνες θα ήταν ασφαλώς πολύ πιο προσοδοφόρο στην εταιρεία και με περισσότερες εναλλακτικές σε νυχτερινό δρομολόγιο για τον επιβάτη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...