Jump to content
Shipfriends

European Express (IMO 7355272)


Recommended Posts

Aφού είπαμε οτί για να ρίξουν λεφτά αποκλέιεται .Σιγά μην κόψουν το πλοίο να κάνουν καταπέλτη επιβατών και όσο μάλλον να βάλουν και κυλιόμενη σκάλα .Εδώ τον Θεόφιλο τον είχαν τόσα χρόνια και δεν του βάλαν και θα βάλουν σε αυτό?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E τον Τεό δεν του έκαναν ποτέ και καμιά ανακαίνιση της προκοπής...Ποτέ δεν του έριξαν χρήμα (προτιμησαν να ρίξουν στους Κεντέρηδες, εκεί είχε μεγαλύτερη μιζ ε συγνώμη αξία ήθελα να πω:D) ) αυτουνού αφού του τα ξηλώνουν όλα μέσα πιστεύω και ελπίζω να του βάλουν...:)

Link to comment
Share on other sites

οσον αφορα τις αλλες 2 ερωτησεις δεν νομιζω να εχουν καποιο νοημα.

Η δευτερη ερωτηση ειχε σχεση με το να καταλαβουμε ποτε αποφασισε η ΝΕΛ να του κανει την εσωτερικη ανακατασκευη και κατα δευτερο να κανουμε υποθεσεις(με βαση την αρχη των εργασιων)για ποτε θα ειναι ετοιμο(ειπωθηκε τελικα αρχες με 15 Ιουλιου...)

Και η τριτη ερωτηση ειχε το νοημα της αλλα μετα τις φωτογραφιες,το δειγμα της ποιοτητας και της μετασκευης,ειναι αρκετα αντιπροσωπευτικο για να καταλαβουν ολοι.

υ.γ.Έλα πείτε την αλήθεια μόλις είδατε τους στρογγυλούς καναπέδες, δεν σας έπιασε μια τάση για ύπνο? :D

:D Ενταξει....μιλαμε για απιστευτους υπνους οχι αστεια,τσαμπα οι καμπινες που θα εχει το πλοιο:D

Link to comment
Share on other sites

Πολύ θα ήθελα να ήξερα αφενός με τι ορίζοντα γίνονται αυτές οι κινήσεις και αφετέρου πόσο μπορεί να τους κόστισαν, πότε υπολογίζουν να κάνουν απόσβεση κλπ. Όχι, ειλικρινα θα ήθελα να μπορούσαμε να ξέρουμε μήπως έτσι βγάζαμε (ακόμα) ένα αυθαίρετο συμπερασμα...:D

Επιπλέον τόσα κάνανε στο βαπόρι. Τόσο χρήμα έριξαν και τόσο καιρό σπατάλησαν. Θα τους έπεφτε ο κ***ς αν του άλλαζαν το όνομα;;;;:mad::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Nils, το Άγιος Γεώργιος είναι η εξαίρεση, είναι δεκάδες πλοία που μετά από κάποια ηλικία γίνονται μόνο τα απολύτως απαραίτητα στο εσωτερικό. Για να το δούμε απο κοντά όταν αρχίσει δρομολόγια. Και μια άλλη ερώτηση, την ανακαίνηση την έχει κάνει π πλοικτήτης του ή η ΝΕΛ? Εκτός αν τα δυο ταυτίζονται και δεν μας το έχει πει κανείς.

Link to comment
Share on other sites

Την ιδία απορία είχα και εγώ Nick The Greek πριν κανένα δίμηνο.

Τις εργασίες για τη προσαρμογή του πλοίο στα νέα δεδομένα, ποιος τα πληρώνει?? Δηλαδή κάποια μικρό ανακαίνιση στο εσωτερικό, συντήρηση των σωστικών, επισκευές στο μηχανολογικό

Ο ναυλωτής ή ο ιδιοκτήτης (Βαλσαμης)??

Γιατί τότε είχα ακούσει ότι τις εργασίες για τη προσαρμογή του πλοίου στα νέα δεδομένα θα τα πλήρωνε ο πλοιοκτήτης του πλοίου

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω το πλοιο ανηκε στη Milenium Bank απο την οποια το εχει ναυλωσει η ΝΕΛ και στη συνεχεια ειναι κατι παραπανω απο σιγουρο οτι θα το αγορασει. Επισης και καποιες αλλες εργασιες εντος, γινονται απο τη ΝΕΛ αρα πιθανολογω οτι και η ανακαινιση ειναι εργο ΝΕΛ. ;)

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω το πλοιο ανηκε στη Milenium Bank απο την οποια το εχει ναυλωσει η ΝΕΛ και στη συνεχεια ειναι κατι παραπανω απο σιγουρο οτι θα το αγορασει. Επισης και καποιες αλλες εργασιες εντος, γινονται απο τη ΝΕΛ αρα πιθανολογω οτι και η ανακαινιση ειναι εργο ΝΕΛ. ;)

Πάντως στα χαρτιά ακόμα πλοιοκτήτης/commercial operator φέρεται η Strand Management του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και ο Θεόφιλος μας στεναχωρησε, για να ξεχαστούμε ας ρίξουμε μια ματιά στον ιστότοπο του

http://www.ellinikiaktoploia.net/ όπου παρατίθενται φωτογραφίες από το εσωτερικό του european...Και απ ότι φαίνεται μπορεί να μην γίνεται κορυφαία δουλειά, αλλά πάντως δεν φαίνεται και για κάτι εντελώς προχειρο...Παραμένουν οι πρότερες ερωτήσεις μας βέβαια όσον αφορά τον ορίζοντα εκμετάλλευσης του πλοίου αλλά αυτα θα απαντηθούν εν καιρώ...:P

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι οσο καθυστερει να βγει χανεται μερος απο την καλοκαιρινη περιοδο στην οποια μπορει να μην βγαινανε τα τρελα λεφτα, μιας και ακομα ειμαστε στην αρχη, αλλα σιγουρα θα υπηρχαν καποια εσοδα τα οποια η εταιρεια τα εχει αναγκη

Link to comment
Share on other sites

Να ηταν μονο αυτο, εδω εχουν δρομολογιο στο site της εταιριας απο θεσσαλονικη με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και κανενας δεν γνωριζει αν θα γινει.Μαλλον δεν τους νοιαζει και τοσο για τα εσοδα.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι οσο καθυστερει να βγει χανεται μερος απο την καλοκαιρινη περιοδο στην οποια μπορει να μην βγαινανε τα τρελα λεφτα, μιας και ακομα ειμαστε στην αρχη, αλλα σιγουρα θα υπηρχαν καποια εσοδα τα οποια η εταιρεια τα εχει αναγκη

Έτσι είναι. Το πλοίο είναι πράγματι πολύ όμορφο στα χρώματα της NEL, αλλά οι ημέρες περνούν και έχουμε ήδη μπει στον ...Γιούλη. Οι αδειούχοι του Ιουλίου, για να μην πω και του Αυγούστου (όσο κι αν είμαστε λαός της τελευταίας στιγμής), στην μεγάλη τους πλειοψηφία έχουν κλείσει εισιτήρια, έχουν κάνει τον όποιο προγραμματισμό τους για τα ταξίδια τους. Δεν νομίζω πως θα είναι πολλοί αυτοί που θα περιμένουν -ρισκάροντας τις λίγες μέρες άδειας- το πότε θα ανοίξουν πλάνα για το EUROPEAN.

Εκτός βέβαια αν για το φετινό καλοκαίρι περιοριστεί σε ρόλο ...Αγουδημόπλοιου. Να μαζεύει δηλαδή ότι (τυχόν) περισσεύει από τα υπόλοιπα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Από τις φώτο φαίνεται να έγινε ως και πολύ καλή δουλειά! Τα αεροπορικά καθίσματα φαίνονται καλής ποιότητας και η τραπεζαρία [;] με τις μπλε καρέκλες και τις μεγάλες κουρτίνες μου φέρνει λίγο retro, αλλά μου αρέσει αυτό στα πλοία... Τώρα το σαλόνι που βλέπουμε μου θυμίζει επικίνδυνα αγουδημόπλοιο, αλλά δεν μπορεί να τα έχει όλα κανείς...

Πάντως, τόσα χρόνια ανεκμετάλλευτο αυτό το πλοίο και πάλι σχεδόν έχασε το καλοκαίρι... Κρίμα...

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρωντας την φωτογραφια του φιλου ΣΕΙΡΙΟΣ σημερα ειδα οτι το πλοιο διαθετει και μπαλκονακι στην πλωρη στο οποιο κατεβαινεις ειτε απο μια αρκετα αποτομη σκαλα που διακρινεται αριστερα ειτε απο την πορτα που φαινεται ανοιχτη στον καθρεφτη και η οποια φανταζομαι οτι σε βγαζει στο σαλονι.

Ξερει κανεις αν θα μας κανουν τη χαρη να εχουν ανοιχτο το μπαλκονακι ή αν θα ειναι κλειστο οπως γινεται σε αλλα βαπορια?

Link to comment
Share on other sites

Την Τρίτη 13/7/10, θα πραγματοποιηθεί πιθανότατα, η πρώτη αναχώρηση του EUROPEAN EXPRESS, από το λιμάνι του Πειραιά, για Χίο και Μυτιλήνη. Οι εργασίες που γινόντουσαν μέχρι τώρα στο πλοίο ολοκληρώνονται κι έτσι σύντομα, θα έχουμε τη χαρά να το απολαύσουμε με τα σινιάλα της NEL LINES, στη γραμμή του B.A. Αιγαίου.

Πηγη

Link to comment
Share on other sites

Και προς το παρόν έπιασε τα 19,1, σιγά μη στραμπουλήξει κανένα ποδάρ, καμιά προπελα, εεε τέλος πάντων!!!

άντε να ξεκινήσει να μας λυθούν οι απορίες!!

κι αν δεν θέλει να ξεκινήσει, ας ανοίξουν τα πλάνα του, θέλω να κλείσω γυρισμό από Μυτιλήνη και δεν μπορώ!!!:D

Link to comment
Share on other sites

22 εκανε στα πρωτα δοκιμαστικα 19 τωρα ε μεχρι να ξεκινησει το βλεπω ισα ισα να περναει το Θεοφιλο :P:p

Καλα πλακα κανω μη βαρατε. Προς το παρον ο βαπορας που μ αρεσει πολυ με τα μπλε ποζαρει στα 200αρια. Αν δεν κανω λαθος για πρωτη φορα στην καριερα του στο μεγαλο λιμανι

Link to comment
Share on other sites

Αν ο επίσημος καταδότης :Dείναι σωστός το πλοίο πήγε μέχρι 20,9 στο δοκιμαστικό, σώπα και πέρασε τα 19!!! Βέβαια άγνωστο το αν στα ταξίδια του θα πάει πάνω από τα κλασσικά (18-19) μίλια ή θα το πηγαίνουν κι αυτό "σκοτωμένο" για να γλυτωσουν τιποτις μπικικίνια. Ε αν το δω κι αυτο να κάνει τη διαδρομή όσο τα άλλα τι να πω, θα ξενερώσω (κι αλλο) με τη ΝΕΛ.

Συντομα στις οθόνες μας θα ξέρουμε...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...