Jump to content
Shipfriends

European Express (IMO 7355272)


Recommended Posts

Το κυριότερο που πρέπει να γίνει σε αυτό το πλοίο είναι καταπέλτης επιβατων στην πρύμη.Πάντως κακά τα ψέμματα και από μέσα θέλει κάτι παραπάνω διότι υπάρχουν πολλά σημεία που προδίδουν την ηληκία του.Κατα ένα περίεργο τρόπο σήμερα έδεσε στο κεφάλι !:eek:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Που είναι το περίεργο; Ίσα ίσα αναμενόμενο! Μέχρι κι εμείς οι καπετανέοι του καναπέ το είχαμε πει

η λογική λέει πως το ΛΙΣΣΟΣ θα είναι στη γνωστή του θέση, το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ με την πλώρη στο παλάς (μιας και είναι το μόνο που χωράει) και το EUROPEAN στο κεφάλι.
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν είναι καθόλου περίεργο που έδεσε εκεί!! Εκεί ήταν η μόνη θέση που υπήρχε διαθέσιμη εξ αρχής για το πλοίο, από τη στιγμή που διάλεξαν να ταξιδεύει τις ίδιες ήμερες με το Λισσος. Όλες οι προβλήτες στην Ηετίωνα είναι χαμηλές και ο καταπέλτης του έστρωνε μια χαρά όπως είχα δει στη χαμηλή προβλήτα στα 200αρια, όποτε δε πρέπει να έχει πρόβλημα με το καταπέλτη του

Link to comment
Share on other sites

Το κυριότερο που πρέπει να γίνει σε αυτό το πλοίο είναι καταπέλτης επιβατων στην πρύμη.

Το πλοίο κατα πάσα πιθανότητα θα περάσει στα χέρια της ΝΕΛ τον Οκτώμβριο και το σενάριο λέει Ελληνική Σημαία, Είσοδος Επιβατών και κάποια αλλαγή ακόμα στο τομέα του ξενοδοχείου + κάποια αεροπορικά στο deck 5 εκεί που βρισκόταν το καζίνο.

Link to comment
Share on other sites

Το κυριότερο που πρέπει να γίνει σε αυτό το πλοίο είναι καταπέλτης επιβατων στην πρύμη

Φίλε JIMMYS έπεσες μέσα. Από ό,τι άκουσα τον Οκτώμβρη το πλοίο θα αλλάξει σημαία, ενώ στα πλάνα της εταιρίας είναι και οι αλλαγές που ανέφερες. Επίσης θα τοποθετήσουν ράμπα στο γκαράζ, στην πλώρη, και θα τοποθετήσουν χειριστήρια στις βαρδιόλες και θα τις σκεπάσουν.Τέλος, θα ολοκληρωθούν και οι υπόλοιπες καμπίνες ,ενώ υπάρχουν σκέψεις για την αξιοποίηση και του duty free.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έφυγε με 95% πληρότητα σήμερα από Πειραιά, φορτηγό άλλο δεν χωρούσε. Από κόσμο δεν ξέρω αλλά κάτι πρέπει να είχε.

Η φόρτωση έγινε σχετικά αργά, το πλήρωμα μαθαίνει το πλοίο ακόμα. Το πλοίο είχε 20λεπτη αναχώρηση με την φόρτωση να είχε τελιώσει στισ 19:35

Φαίνεται πως η ΝΕΛ έχει δημιουργήσει καλές σχέσεις με τις μεταφορικές.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι το πλοιο εφυγε σχεδον γεματο οπως ειπε ο φιλος polman αν και πιο πολυ θυμιζε roro.Απο αυτοκινητα πρεπει να εβαλε καμια 20αρια και δεν νομιζω οτι ειχε πανω απο 200 επιβατες.

Μιας και ειχε γινει λογος για το αν μπορει να δεσει στο κεφαλι να πουμε οτι το πλοιο δενει χωρις κανενα απολυτως προβλημα

Και μερικες χτεσινες φωτο για δωρακι(1,2,3,4)

Link to comment
Share on other sites

.Απο επιβατες ελαχιστα πραγματα(20 μετα βιας)αλλα απο φορτηγα ειχε πολυ πραγμα το γκαραζ:eek: κι αν καταλαβα καλα σχεδον ολα ηταν για Μυτιληνη αφου σε μας κατεβηκαν 4-5 ξεκοτσαριστα μονο.

Και στο πρωτο ταξιδι ηταν φουλ με φορτηγα που σημαινει οτι οι μεταφορικες βρηκαν αλλο ενα φτηνο τιμολογιο για τα φορτηγα τους(ισως το ΛΙΣΣΟΣ να ειναι πιο ακριβο).Απο επιβατες παντως,σιγουρα δεν παιρνει πολλους,οσες φορες κι αν το ειδα να αναχωρει απο Χιο(πολλοι εχουν κλεισει καιρο πριν με τα αλλα πλοια).

Γνωμη μου ειναι πως αργα και σταθερα το EUROPEAN θα παρει σχεδον ολη την κινηση του ΛΙΣΣΟΣ;):D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να πω και την άποψη μου για το πλοίο ύστερα από 1 ταξίδι μαζί του.

Ούτε κρύο ούτε ζέστη για το εσωτερικό του. Καταρχήν το καράβι δεν είναι εντελώς έτοιμο μέσα (κλειστές καμπίνες - πρώτη θέση αεροπορικές(αν δεν κατάλαβα λάθος). Αλλά δεν ενοχλεί σε αυτό σε καμία περίπτωση τον επιβάτη γιατί λογικά δεν το παίρνουν είδηση. Από άποψη υλικών είναι ικανοποιητικά, σε τόνους του μπλε. Δεν είναι "κιτς" ούτε πολυτελείας. Το πλοίο έχει 2 σαλόνια, της πρώτης θέσης και στην πρύμνη. Εντύπωση προκαλεί ο απειροελάχιστος αριθμός αεροπορικών. Πολύ καλής ποιότητας καθίσματα που φτάνουν στο επίπεδο Ν. Χίος αλλά πάρα πολύ λίγα. Αυτό που διαπιστώνεις στο πλοίο μετά από μια βόλτα είναι ότι γενικώς δεν έχει αρκετούς διαθέσιμους κοινόχρηστους χώρους. Μια διαφορετική εκδοχή του Μυτιλήνη θα έλεγα, μόνο που στο τελευταίο η θέση της οικονομικής είναι αρκετά μεγαλύτερη (και ενιαία). Και στο european express όμως βαριέσαι να βλέπεις καμπίνες, μα πραγματικά βαριέσαι όμως. Επίσης το self service του καραβιού θα το χαρακτήριζα αρκετά μικρό. Μπορεί το πλοίο να έχει πρωτόκολλο 1000 άτομα για καλοκαίρι αλλά ήταν αρκετά στενάχωρα τα πράγματα και αν ήσουν παρέα δύσκολα έβρισκες τραπέζι να κάτσετε όλοι μαζί. Αρνητικό επίσης για μένα είναι η θέση της reception που είναι στο μέσον του πλοίου πίσω από τo σαλόνι της Α θέσης. Δεν ξέρω κατά πόσο έκαναν ολική αναδιοργάνωση των εσωτερικών χώρων ή απλά προσπάθησαν να χωρέσουν αυτά που ήθελα στον υπάρχων χώρο, αλλά κατά την γνώμη μου ίσως θα μπορούσε να γίνει λίγο καλύτερος σχεδιασμός.

Παρόλες τις διάφορες παραξενιές μου συνολικά σου αφήνει μια θετική άποψη και ήταν ευχάριστο το ταξίδι.

Σε αντιπαράθεση με το Λισσός ως προς τους εσωτερικούς χώρους, μπορεί το european να είναι πιο καινούργιο αλλά καταφανέστατα είναι πιο άνετο το Λισσός. Πολλαπλάσια σαλόνια και αρκετά μεγαλύτερο shelf service room.

Μεγάλο προσόν του πλοίου βέβαια (όπως ξέρουμε) για τα χρόνια του είναι η ταχύτητα του. Φαίνετε να έχει άνετα τα 21 μίλια. Χτες έφτασε ταυτόχρονα με το Λισσός στη Χιο παρόλο που έφυγε 2,5 ώρες μετά. Για εξωτερική εμφάνιση δεν μπαίνω καν στο κόπο να τα συγκρίνω :rolleyes:

Ελπίζω στην ακινησία του πλοίου να βελτιωθούν κάποια προβληματάκια που έχει το πλοίο και να αυξηθεί το πρωτόκολλο του.

Και μια δυσάρεστη είδηση που είχε συμβεί σε μέλος του πληρώματος στο πλοίο.

Δεν ήξερε ότι ήταν άρρωστος…

υ.γ. κάτι πρέπει να κάνει με το κάπνιζμα, μυρίζει όλο το λιμάνι κάθε φορά που έρχεται

Link to comment
Share on other sites

Δεν το ταξιδεψα αλλα ακουσα θετικα σχολια απο καποιους γνωστους μου.Οι εσωτερικοι χωροι αρεσαν και φαινονται οντως καινουργιοι,μοναδικη παραφωνια η κακη διαρρυθμιση οπως μου ειπαν 'χανεσαι ευκολα και δεν ξερεις που ακριβως ειναι τα σαλονια η οι αεροπορικες'.Επισης απαγορευεται η εισοδος στην πρωτη θεση(το σαλονι με τους κυκλικους καναπεδες)στους κατοχους εισητηριων deck,ισχυει αυτο? Μου ειπαν οτι υπαρχει καποιος απο το πληρωμα κ ελεγχει τα εισητηρια.

Οι αεροπορικες οντως εντυπωσιαζουν τους επιβατες(πρεπει να ειναι τελευταιας 'κοπης')αλλα για να τις ανακαλυψεις πρεπει λεει να ψαξεις αρκετα(ισως να μην υπαρχει καλη σημανση?)

Τελος κακη εντυπωση εκανε το πολικο ψυχος που επικρατει εντος του πλοιου..Για να πω την αληθεια(επειδη το εχουμε ξανασυζητησει στο παρελθον)ισως και να ειναι λιγο υπερβολη το συγκεκριμενο σχολιο αφου ολα τα πλοια το καλοκαιρι ειναι μπουζι μεσα και ζεστη απ εξω.Το εχω ξανατονισει οτι το καλοκαιρι πρεπει να κουβαλας οπωσδηποτε χειμερινα ρουχα για να ταξιδεψεις με ενα πλοιο.

Σχετικο παντως με το κρυο,ηταν οτι ορισμενοι επιβατες 'ξεπουπουλιαζαν' τις αεροπορικες(επερναν λεει ενα καλυμα που υπαρχει πανω τους)και το χρησιμοποιουσαν σαν κουβερτα :D για να ξαπλωνουν στο πατωμα... :lol:

Τι αλλο για το EUROPEAN,που δεν το ταξιδεψα κιολας:

Πολυ ντουμανι,οπως λεει κ ο polman,γρηγορες μανουβρες σε σχεση με το μεγεθος και την ελικτικες του ικανοτητες,πολυ καλη και σταθερη ταχυτητα(το καταπιε το ΛΙΣΣΟΣ ουκ ολιγες φορες :D )και φυσικα σταθερα ανοδικη κινηση.Ειδικα το γκαραζ του,ηταν σχεδον παντα γεματο.

Link to comment
Share on other sites

1) Η είσοδος για το σαλόνι Ά θέσεως είναι δίπλα στην reception. Και αν πας να μπεις χωρίς να δείξεις εισιτήριο στο ζητάνε. Αρκεί να έχει κρεβάτι και μπαίνεις δηλαδή. Λογικό, ας υπάρχει μια τάξη.

2) Γύρισα πόσες φορές το βαπόρι πάνω κάτω, αν με βάλεις τώρα να σε πάω στις αεροπορικές θα μπερδευτώ. Αν θυμάμαι καλά από το deck της reception κατεβαίνεις μια σκάλα, περνάς από ένα 70 μέτρα διάδρομο γεμάτο από καμπίνες και σε κάποια φάση πρέπει να πας αριστερά. Μπέρδεμα τελείως, άστα.

3) Για το κρύο τα συνηθισμένα πράγματα σε καράβι... Εγώ δεν κρύωνα πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Να πω λοιπόν και τη δικιά μου εμπειρία με το βαπόρι έτσι όπως την περιέγραψα και αλλού: 2/8 που επέστρεφα από Λέσβο επιβάτες δεν είχε πολλούς, το γκαράζ όμως απ όσο είδα όταν βγήκα (διατηρώ απειροελάχιστη μόνο επιφύλαξη) ήταν φορτωμένο του σκασμού!!

Το βαπόρι σε γενικές γραμμές είναι ωραίο,βεβαίως η ηλικία του φαίνεται μέσα σε κάποια σημεία, αλλά αυτό δεν ενοχλεί. Θα τολμήσω να πω ότι τελικά το εύρος της ανακαίνισης που φαίνεται ότι δέχτηκε το βαπόρι ήταν το αρμόζον. Ναι,σαφώς δεν έχει την πολυτέλεια που θα σε αφήσει με ανοιχτό το στόμα είναι όμως καλόγουστο, λιτό και πεντακάθαρο (αυτό θα έλειπε κιόλας :rolleyes: ). Τα υλικά μέσα δεν είναι ίσως της καλύτερης ποιότητας είναι όμως "έξυπνα" επιλεγμένα, δεν δείχνουν φτηνά, και γενικά αρμόζουν στην περίσταση καθώς μιλάμε για ανακαίνιση ενός πλοίου 36 ετών, με χρονικό ορίζοντα εκμετάλλευσης οπωσδήποτε όχι μακρό-λογικό νομίζω. Στα συν του οι ευρύχωρες καμπίνες-τουλάχιστον η δικιά μου αν και 4κλινη ήταν μια χαρά-.

Έχει πάντως, ή τουλάχιστον είχε μέχρι τις 2/8 ένα μικρό θέμα στη σήμανση στο εσωτερικό αφού 3 φορές βρέθηκα στις καμπίνες του πληρώματος από λάθος περνώντας πόρτες που δεν ανέφεραν τίποτα, και επίσης πρέπει να έφτασα στο σημείο όπου ακόμα κάνουν εργασίες καθώς είχε πολλές καμπίνες χωρίς αρίθμηση (προφανώς είναι αυτές που θα παραδοθούν στο μέλλον προς χρήση; ) γενικως σε κάποια σημεία δεν ήξερες που πας ή που βγάζουν διάφορες πόρτες. Προφανώς η διαμόρφωση του εσωτερικού του ακόμα δεν έχει τελειώσει και λογικά θα υπάρξουν και άλλο μέρη που θα δωθούν προς εκμετάλλευση αργότερα. Η διαρρύθμιση του εσωτερικού του είναι εξαιρετικά απλή, και εύκολη θα έλεγα (με εξαίρεση ίσως το χώρο των αεροπορικών καθισματων) Τέλος κάκιστα είναι κλειστο το πλωριο μπαλκονάκι, αφήστε το να κάνουμε καμιά καλή λήψη ρε παιδιά :blink: !

Όσον αφορά στον κλιματισμό εγώ θα πω το αντίθετο ότι ήταν από τις σπάνιες φορές που μπήκα σε καράβι και δεν νόμιζα ότι βρισκόμουν στη Γροιλανδία. :lol: Η θερμοκρασία άψογα ρυθμισμένη, ακόμα και μέσα στην καμπίνα χωρις να πειράξουμε καν το σύστημα παροχής αέρα. Το self service ήταν καλό, καθαρό αλλά όντως μικρό. Να μην πω καν ότι θα προτιμούσα να υπάρχει και ένα εστιατόριο αλλά τέλος πάντων, σαν χώρος είναι καλά διακοσμημένος με ζεστά χρώματα, απλά δυσανάλογα μικρός για το μέγεθος του καραβιού. Ελπίζω να φτιάξει στο μέλλον.

Το πλήρωμα ευγενέστατοι όλοι (ειδικά άμα το συγκρίνεις με άλλα βαπόρια της εταιρείας) σε εντυπωσιακό βαθμό -εξαιρείται μόνο ένας που ρώτησα από πούθε πάμε στο πλωριο μπαλκόνι και μου απάντησε περιπαικτικά τουλάχιστον λες και τον ρωτούσα που ήταν η πίστα προσγείωσης του UFO. Τέλος πάντων δεν πειράζει...

Φτάσαμε στην ώρα μας αλλά βέβαια περιμέναμε έξω από τον Πειραιά, λόγω κίνησης; και λόγω ελλειψης θέσεων; (να συμπληρώσω...)

Όσον αφορά την είσοδο επιβατών 3ης θέσης στο σαλόνι της 1ης έχω την αίσθηση ότι όποιος θέλει μπορεί να μπει. Στην αρχή νομίζω μου ζήτησαν το εισιτήριο, αλλά μετά νομίζω όχι. Δεν θυμάμαι πια... Αυτό που απαγορεύεται είναι να ξαπλώνεις με όλα σου τα παραφερνάλια σ αυτους τους καταπληκτικούς καναπέδες, και πολύ περισσότερο το να απλώνεις υπνόσακο σ αυτο το σαλόνι. Δυο φορές αναγκάστηκαν να το πουν μπροστά μου σε κάποια παιδιά αλλά και πάλι με ευγένεια (έχω εκπλαγεί από αυτό!!!!!)

Εννοείται εξωτερικά είναι πολύ όμορφο βαπόρι.

Και καπνίζει! Πολύ! :P

Θα ακολουθήσουν φωτογραφίες από έξω και από μέσα!

ΥΓ: στον Εφοπλιστή Σεπτεμβρίου έχει ένα καθόλα αποκαλυπτικό αφιέρωμα στο βάπορα, με αρκετά ενδιαφέροντα σημεία...

post-2372-093481000 1283545518_thumb.jpg

post-2372-069226000 1283545631_thumb.jpg

post-2372-001700000 1283545655_thumb.jpg

post-2372-068786400 1283545705_thumb.jpg

post-2372-033324600 1283545753_thumb.jpg

post-2372-031374100 1283545782_thumb.jpg

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Αυριο το τελευταιο express δρομολογιο απο Μυτιληνη για Πειραια.Απο αυτη την βδομαδα θα φευγει κανονικα Παρασκευη απο Λεσβο,θα μενει ολο το Σαββατο Πειραια και θα αναχωρει την Κυριακη μιση ωρα μετα το ΛΙΣΣΟΣ,19.30 δηλαδη αντι 21.30 που ηταν μεχρι τωρα.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Ηλιου φαεινοτερον λοιπον οτι η ΝΕΛ θελει να εκτοπισει την ΑΝΕΚ απο την γραμμη με κυριο οπλο την ταχυτητα του πλοιου αλλα και την ηλικια του μιας που ειναι 2!!!!! χρονια νεοτερο τωρα για τα ντουμανια του παρατηρησα σε προσφατο ταξιδι στην ΚΩ με το bs 1 οτι παρολο που ειναι βαπορι 10ετιας βγαζει και αυτο πραμα απο τα φουγαρα μηπως λοιπον δεν εχει να κανει με το βαπορι αλλα με την ποιοτητα καυσιμων που δινουν οι εταιρειες πετραιλοειδων στις ναυτιλιακες?Παντως και επειδη μια εικονα = χιλιες λεξεις η φωτο που παραθετω ειναι μολις εβαλε μπροστα το EUROPPEAN

post-2688-054867700 1283677604_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Να παραθέσω κι εγώ με τη σειρά μου τις δικές μου εντυπώσεις από το ταξίδι μου με το European Express.

Επιστροφή λοιπόν από Μυτιλήνη, 22/8 με το απευθείας δρομολόγιο της Κυριακής, (δηλαδή χωρίς ενοχλητικούς Χιώτες πραματευτάδες μες τα πόδια μας να μας ζαλίζουν με "γλυκά και μαστίχα έχωωωωω...." και άλλα τέτοια συναφή...) :D . Η θάλασσα με οχτάρι γεμάτο (έτσι μας έλεγαν τουλάχιστον, μην ήταν και παραπάνω τοπικά...)

Λοιπόν, το βαποράκι είναι παλιό! Αλλά πολύ παλιό λέμε. Για την ακρίβεια μετά το κάζο με του Αίολους πλέον στη ΝΕΛ πρέπει να στρέφονται μόνο σε... δοκιμασμένες λύσεις. Οπότε για να διπλώσουν το Μυτιλήνη πρέπει να πήγαν σε κάποιο μάγο, σαμάνο, βουντού expert κλπ και του ζήτησαν να ξαναζωντανέψει το Σαπφώ. Ο μάγος έκιανε ο,τι μπορούσε ο άνθρωπος, μόνο τα παράθυρα και τα καρεκλάκια δεν μπόρεσε να επαναφέρει.

Πέραν λοιπόν της ηλικίας, το πλοίο βγήκε και βιαστικά για να προλάβει να μαζέψει ο,τι μπορεί απ την καλοκαιρινή κίνηση. Πολλοί χώροι είναι ακόμα κλειστοί για το κοινό, ακόμα και δίπλα στον κεντρικό διάδρομο έβλεπες χώρους μισοτελειωμένους με καδρόνια και πλαστικά πεταμένα μέσα. Πάντως γενικά αν και βιαστικά, σε ο,τι πρόλαβαν να τελειώσουν έκαναν συμπαθητική δουλειά. Τα σαλόνια του πλοίου αρκετά καλαίσθητα και άνετα και το πλωριό της Α' και το πρυμνιό της οικονομικής. Οι καμπίνες επίσης πολύ όμορφα διαρυθμισμένες. Οι αεροπορικές όντως με πολύ καλά καθίσματα, αλλά ο χώρος ένα δράμα. Πολύ μικρός, απομονωμένος κάπου στο deck 4 πίσω πίσω ανάμεσα σε ένα δαίδαλο από καμπίνες και το σημαντικότερο.... εσωτερικός τυφλός χώρος χωρίς δυνατότητα να βλέπεις έξω! Σαν φυλακή. Το χειρότερο σημείο οι τουαλέτες, είναι με διαφορά ο,τι πιο άθλιο έχω δει στα 30 χρόνια που ταξιδεύω. Πρέπει να το προσέξουν πολύ αυτό.

Αν υλοποίηθουν τα πλάνα για αύξηση του πρωτοκόλλου, τότε σίγουρα χρειάζεται αύξηση στους κοινόχρηστους χώρους. Με εξαιρεση το deck5 με τα 2 σαλόνια και το self service όλο το υπόλοιπο εσωτερικό είναι κάπως έτσι.

Τέλος σε ό,τι έχει να κάνει με το ταξίδεμά του το πλοίο είναι βάπορας μεγάλος. Σε φυσιολογικές συνθήκες κυματισμού δεν καταλάβαινε τίποτα. Πρέπει βέβαια έχει γενικά ένα θεματάκι με τις κλίσεις που παίρνει. Ειδικός στη ναυπηγική δεν είμαι αλλά μου φαίνεται ότι παίρνει εύκολα κλίση μετά από στροφές και τη διατηρεί αρκετή ώρα. (δείτε τα attachments). Πάντως θα χρειαστώ ένα ταξιδάκι ακόμα για να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα, γιατί ειδικά εκείνη τη μέρα το ταξίδι ήταν.... ειδικών συνθηκών όπως θα δείτε παρακάτω.

post-1822-024908200 1283765220_thumb.jpg

post-1822-084751900 1283765228_thumb.jpg

Edited by Alcaeos
Link to comment
Share on other sites

Όντως είναι αξιοπρόσεχτες οι κλίσεις που παίρνει το βαπόρι όταν στρίβει...ποιος ξερει!

τώρα όσον αφορά στις τουαλέττες εγώ που πήγα (επίτηδες :lol: )σε κάποια κοινόχρηστη ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Εκει βέβαια το βαπόρι πρόδιδε την ηλικία του (σε σχέση με άλλα μέρη) αλλά όμως ήταν πεντακάθαρα. Μπορεί να ήταν εκέι που πήγα εγώ δεν ξέρω.

Επίσης είναι αλήθεια εκεί που έβαλαν τις αεροπορικές είναι λίγο ταλαιπωρία. Γενικά το βαπόρι έχει ακόμα δουλεια μπροστά του, προκειμένου να αξιοποιηθεί στο έπακρο των δυνατοτήτων του.

Ξέχασα να αναφέρω στο προηγούμενο ποστ μου ότι ο βόμβος (η μάλλον η υποψία γουργουρητού) από τη μηχανή που έφτανε ως την καμπίνα αποδείχτηκε εξαιρετικό νανούρισμα... :D (μην πάει ο νους σας σε τίποτα υπερβολές! όπως είπα μια ανεπαίσθητη υποψία γουργουρητού που προσωπικά με χαλάρωσε στο έπακρο...)

Link to comment
Share on other sites

Πριν κανά μήνα που ταξίδεψα ήταν κλειστά και τα 2. Μάλιστα το duty free νομίζω ήταν το δωμάτιο με τα παρατημένα καδρόνια και πλαστικά που είχαν περισσέψει από τις εργασίες. Απλά έχουν μείνει ακόμα οι ταμπέλες στις πόρτες.

Link to comment
Share on other sites

Καζίνο και duty free έτσι κι αλλιώς νομίζω δεν επιτρέπονται σε εσωτερικούς πλόες. Οπότε ακόμα και αν έχουν διατηρηθεί ο χώρος, απλά δεν τους ανοίγουν. Βέβαια αν κάποιος χώρος είναι διαμορφωμένος για duty free θεωρώ πως είναι στην ευχέρεια της εταιρίας αν θα τον λειτουργήσει σαν απλό μαγαζί ή καθόλου. Για το εν λόγω πλοίο δεν μπορώ να εκφέρω άποψη οπότε μου αρκούς αυτά που λέει ο φίλος Alcaeos.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη το ξερω οτι δεν δουλευουν σε εσωτερικους πλοες γι αυτο που εκαναν εντυπωση παντως σιγουρο ειναι πως βαση του σχεδιου ειναι αρκετα μεγαλοι χωροι και να δουμε πως θα τους χρεισιμοποιησει η εταιρεια προς οφελοσ των επιβατων

Link to comment
Share on other sites

Το καζίνο πρόκειται να μετατραπεί σε χώρο καθισμάτων αεροπορικού τύπου, ενώ το duty free δεν έχει αποφασισθεί τι θα γίνει. Κατα τη γνώμη μου πρέπει να μετατραπεί σε χώρο φαγητού ( ή σελφ-σερβις ή εστιατόριο ) γιατί ο ήδη υπάρχον χώρος είναι πολύ μικρός. Τέλος ο χώρος του 6 ντεκ μπροστά στον καθρέφτη θα γίνει VIP σαλόνάκι. Όλα αυτά μάλλον κατά την επισκευή του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Και τα δυο απαραίτητα, ελπίζω πάντως να γίνει το εστιατόριο (το προτιμώ απ το self service)καθώς ο υπάρχον χώρος είναι μικρός. Και αν γι αυτό το καλοκαίρι επαρκούσε, καθώς το πλοίο μπήκε τελευταία στιγμή, για το επόμενο σίγουρα δεν θα επαρκει. Με 85 θέσεις ποιος θα πρωτοκάτσει; Άσε που μια τραπεζαρία με το φουγάρο της ΝΕΛ για τιμοκατάλογο :) δεν θα χάλαγε κανέναν νομίζω. Όσα χρόνια τη θυμάμαι στα ΝΕΛοπλοια γεμάτη ήταν κι αυτή.

Πάντως ακόμα το βαπόρι έχει δουλειά προκειμένου να είναι εκμεταλλευσιμο στο 100% των δυνατοτήτων του. Ελπίζω το επόμενο καλοκαίρι... B) Έγινε που έγινε η επένδυση ας γίνει σε όλα της τουλάχιστον...

Σε κάθε περίπτωση, νομίζω πως δεδομένης της στιγμής που μπήκε (και φυσικά της - ουσιαστικά- έλλειψης καλύτερου προγραμματισμού από τη ΝΕΛ) μέχρι στιγμής το βαπόρι πήγε καλά από κίνηση, ίσως όχι τόσο από κόσμο όσο στο γκαράζ. Οι κριτικές είναι θετικές, οπότε έχει το μέλλον (όσο έχει B) ) μπροστά του.

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...