Jump to content
Shipfriends

European Express (IMO 7355272)


Recommended Posts

μια σελιδα πισω κι εγω και ο φιλος coyote αναφεραμε τις βελτιωσεις που θελει να κανει η Νελ στο πλοιο και φυσικα αυτα θα γινουν με την πρωτη ακινησια. επισης ενα ωραιο αφιερωμα στο πλοιο ειχε κανει στο δευτερο εμπορικο του ταξιδι και το ellinikiaktoploia.net

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Περα απο το τι εργασιες θα γινουν στο πλοιο,υπαρχουν πληροφοριες για το πως τα παει στην γραμμη? Γιατι καλα ειναι να φτιαχτει ολοκληρωτικα εσωτερικα αλλα να υπαρχει κ λογος(να μην μπαινει δηλαδη η ΝΕΛ μεσα που το κυκλοφορει).

Link to comment
Share on other sites

Απο ότι έμαθα για ένα ταξίδι της προηγούμενης βδομάδας από Πειραιά για Μυτιλήνη (μάλλον Πεμπτη) είχε γύρω στους 400 επιβάτες και σχεδόν φουλ γκαράζ, ενώ το ΛΙΣΣΟΣ γύρω στους 150-200 επιβάτες και αρκετά καλό γκαράζ. Κατά τη γνώμη μου φυσιολογοκό, καθώς και πιο φθηνό είναι και πιο γρήγορο. ;)

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση:πως ξερουν οι επιβατες οτι το πλοιο δεν δενει στην Ηετιωνα? Οταν βγαζεις εισητηριο στο λενε η υπαρχει καποια ανακοινωση στο κουβουκλιο της ΝΕΛ που λεει 'το πλοιο βρισκεται στην ταδε ακτη' :P Θυμαμαι οτι η ΝΕΛ ειχε βγαλει μια ανακοινωση ωστε να ενημερωσει το επιβατικο κοινο αλλα κ παλι αρκετοι ειναι αυτοι που θα πηγαινουν στην θεση των Μυτιληνιων πλοιων πιστευοντας οτι θα βρουν ενα πλοιο εκει για να φυγουν.Κριμα παντως,θα μπορουσε να μεθορμει δεξια απο την πλωρη του ΛΙΣΣΟΣ κατα τις 5 τ απογευμα,που θα εχει φυγει κ το 12αρι απο το ΥΕΝ ωστε να μην το εμποδιζει κατα τον αποπλου.(λεω εγω τωρα... :D )

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση:πως ξερουν οι επιβατες οτι το πλοιο δεν δενει στην Ηετιωνα? Οταν βγαζεις εισητηριο στο λενε η υπαρχει καποια ανακοινωση στο κουβουκλιο της ΝΕΛ που λεει 'το πλοιο βρισκεται στην ταδε ακτη' :P

Θεωρω οτι καθε φορα ειναι διαφορετικη.Εγω εβγαλα το εισητηριο περιπου στις 16.30 και στο πρακτοριο με ενημερωσαν οτι το πλοιο θα ειναι στο dock3.To φοβερο ειναι οτι φτανοντας με το λεωφορειο του ΟΛΠ στην Ηετιωνα ειδα με εκπληξη το πλοιο να ριχνει καταπελτη καθως αποφασιτικε να κανει μεθορμιση και να παει στην κανονικη του θεση.Μαλιστα ειχε κοσμο μεσα.Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι δεν δενει μια και καλη στο κεφαλι ωστε να γλιτωσει μεθορμισεις,μπερδεματα κλπ κλπ.Ειδικα αν δεν εχει αερα φανταζομαι οτι δεν ειναι τοσο δυσκολο να δεσει εκει.

Ας παμε τωρα και στις εντυπωσεις απο το ταξιδι.

Στο πλοιο οντως μερικοι χωροι ειναι κλειστοι αλλα δεν νομιζω ακομα και μετα την ολοκληρωση τους να αλλαξουν πολλα πραγματα στο βαπορι.Μιλαμε για ελαχιστους χωρους που δεν πιστευω οτι θα αλλιωσουν κατα πολυ αυτο που βλεπουμε τωρα.Ο χωρος που αναφερθηκε οτι υπαρχει στην πλωρη ειναι πολυ μικρος και στο GA Plan τον δειχνει να ειναι με αεροπορικα καθισματα

Αυτο που μου αρεσε ειναι το σαλονι στη πρωτη θεση.Πολυ φωτεινο και οι συνδιασμοι χρωματων το κανουν ακομα φωτεινοτερο.Αν προσεξει κανεις καλα θα παρατηρησει οτι στην πραγματικοτικα δεν εχουν βαλει νεα καθισματα αλλα εχουν ριξει καλυματα στα παλια και λογικα φθαρμενα καθισματα.Καλη ιδεα για να φαινεται κατι καινουριο με μικρο κοστος αλλα θα πρεπει να πλενουν και τα καλυματα τακτικα αν θελουν να φαινεται το σαλονι καθαρο και περιποιημενο.Στο δικο μου ταξιδι παντως δεν μου ζητηθηκε εισητηριο για να μπω και γενικα εμπαινε και εβγαινε οποιος ηθελε.

Εντυπωση προκαλει και το ξυλο που υπαρχει στο πατωμα των κλιμακοστασιων το οποιο πρεπει να υπαρχει απο την αρχη της καριερας του.Με αυτο που δεν μπορω να πω οτι τρελαθηκα ειναι το σαλονι στην πρυμη.Μπορει αισθητικα το αποτελεσμα να ειναι ομορφο αλλα δεν βγαινει ολοκληρο ταξιδι σε αυτες τις αβολες καρεκλες εστιατοριου.Τα αεροπορικα πραγματι δυσκολευεσαι να τα βρεις αν εισαι μεσα στο πλοιο και οχι σε καταστρωμα.Ο πιο ευκολος τροπος ειναι να μπεις απο το καταστρωμα απο την πρυμη και τα βρισκεις μπροστα σου στα 20 μετρα.

Η σημανση ειναι γενικα ενα προβλημα.Οι ταμπελες που υπαρχουν ειναι λιγες και εχουν μεινει απο την εποχη που ηταν ναυλωμενο με αποτελεσμα πολλες φορες βρισκεσαι χωρις να το θες σε χωρους του πληρωματος ή να ψαχνεις αρκετα μεχρι να βρεις αυτο που θες.Επειδη εγινε λογος για τις τουαλετες να πω οτι αυτες που ειναι πισω απο το σαλονι της πρωτης θεσης ηταν καθαρες σε αντιθεση με τις αλλες που βρισκονται καπου στο μεσο το πλοιου και πραγματικα ειναι απο τις πιο χαλια που εχω δει.

Τα καταστρωματα ειναι πολλα και καθαρα θα μπορουσα να πω.Πολυ ομορφο ειναι το μπαλκονακι στο οποιο η προσβαση επιτρεπεται αλλα θελει αρκετη προσοχη οταν κατεβαινεις γιατι η σκαλα ειναι λιγο αποτομη.Απο το μπαλκονακι εχεις καλη θεα και στη γεφυρα του πλοιου.Εντυπωσιακη ειναι και η τσιμινιερα του πλοιου.

Σε γενικες γραμμες το πλοιο σου αφηνει καλες εντυπωσεις.Με τοσα που ειχα ακουσει βεβαια το περιμενα ελαφρως καλυτερο αλλα ας μην ειμαστε και πλεονεκτες.

Ας δουμε και μερικες φωτο του βαποριου απο τη Μυτιληνη οπου δενει στο παλιο γαμα.

Και αλλη μια παρεα με το ΛΙΣΣΟΣ

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Επίσης μέσα στο Νοέμβρη μάλλον θα πραγματοποιηθεί κρουαζιέρα από το EUROPEAN, πιθανόν Μικρασιατικά παράλια και Βόσπορος, οπότε μετά την επισκευή δεν θα επιστρέψει αμέσως στη γραμμή.

Μήπως υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την Κυπριακή του σημαία αν είναι να προσεγγίσει Τούρκικα λιμάνια;

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι να του αλλαξουν σημαια,δεν σκεφτονται κι ενα πιο πιασαρικο ονομα ;) Το τωρινο μου θυμιζει τρενο :lol: Εκτος αν τους ενδιαφερει ο ευρωπαικος χαρακτηρας του πλοιου με τις εκδρομες κ δρομολογησεις στην Τουρκια :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ΜΥΤΙΛΗΝΗ EXPRESS ας πουμε μιας και διπλωνει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στη γραμμη και σαν ταχυτητα πλευσης πρεπει να ειναι το πιο γρηγορο της εταιρειας

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να τού αλλάξουν όνομα,θα πρότεινα το "Οδυσσέας Ελύτης" (που είχε ακουστεί παλιότερα ότι θά το έδιναν σε πλοίο τους-ζώντος μάλιστα τού ποιητή-αλλά δέν εφτούρησεν).

Link to comment
Share on other sites

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ υπάρχει και κοσμεί τη Ζάκυνθο! :P

Ας μην ανοίξει ονοματολογία για το βαπόρι μιας και δεν φαίνεται να αλλάζει όνομα παρά μόνο σημαία που μας λέει ο φίλος coyote. ;)

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο τη τελευταία ώρα πάει με ταχύτητα Θεοφιλάρας :D , 14-15 μίλια. Από το Λιμεναρχείο δινουν κανονικά αναχώρηση. Φαίνετε να ανεβάζει λίγο ταχύτητα τώρα.

Γνωρίζουμε αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα?

υ.γ. στο αυτόματο εκφωνητή που λέει το λιμεναρχείο τα δρομολόγια, δεν υπάρχει το european καθώς λέει ότι δεν έχουνε γράψει την κασέτα :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απώλεια άγκυρας Ε/Γ-Ο/Γ «EUROPEAN EXPRESS» στη Μυτιλήνη

Πηγή: ΥΕΝ

Σήμερα, στις 07.25 η Λιμενική Αρχή Μυτιλήνης ενημερώθηκε, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «EUROPEAN EXPRESS» σημαίας Κύπρου, ότι κατά τη διαδικασία προετοιμασίας κατάπλου στο λιμάνι της Μυτιλήνης, με εκατόν σαράντα τρεις επιβάτες, απώλεσε την αριστερή άγκυρά του.

Από τη Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι αποκατάστασης της ζημιάς ή προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον Νηογνώμονα που το παρακολουθεί, για την εκτέλεση ενός μεμονωμένου πλου.

Το επόμενο προγραμματισμένο δρομολόγιο του «EUROPEAN EXPRESS» είναι σήμερα στις 19.30 για Χίο-Πειραιά

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

ακριβως hastaroth.

ειμαι περιεργος μαλλιστα, αν η αγκυρα που εχασε στη μυτιληνη, ειναι αυτη που ψαρεψε την αγκυρα "μετα στυπου" στον πειραια (και την κουβαλαγε μεχρι τη μυτιληνη). μηπως οι πειροι δεν αντεξαν το βαρος δυο αγκυρων?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ταξίδεψα με το πλοίο δυο φορές, από Μυτιλήνη προς Πειραιά. Στην πρώτη, είχα και την εμπειρία της καμπίνας(στρατιωτική κατάσταση επιβιβάσεως γαρ.

Καταρχάς, όμορφο πλοίο . Εσωτερικά οι περισσότεροι κοινόχρηστοι χώροι είναι σε ένα deck,τουλάχιστον αυτοί που είναι ανοικτοί, γιατί είδα και χώρους κλειστούς. Καταλαβαίνω, ότι πρόλαβαν ετοίμασαν για να βγει το πλοίο το καλοκαίρι στον ανταγωνισμό, εντάξει όμορφους (και αναπαυτικούς :D )τους έχουν φτιάξει τους χώρους με εξαίρεση το εστιατόριο που είναι σαν να είσαι σε container και τις εσωτερικές σκάλες που απλά ξαφνιάστηκα όταν τις είδα τόσο τετραγωνισμένες-ίσως η συνήθεια από το «ΜΥΤΙΛΗΝΗ»-αλλά τέτοιες γωνίες δεν περίμενα να τις δω σε γιαπωνέζικο φέρι :blink: . Οι καμπίνες ευρύχωρες και όχι σε κατάσταση ημιδιάλυσης όπως οι αντίστοιχες 4κλινες του «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» .Οι κουβέρτες έγραφαν άσχετο όνομα πάνω τους, θυμάμαι μόνο το δεύτερο συστατικό του ονόματος, το «Express” (όχι δεν ήταν “Millennium Express” και δεν ήταν της Ναυτιλιακής)

Εξωτερικά το πλοίο δεν παρουσιάζει την ίδια φροντίδα με μέσα, αλλά έχει ατού! Μπαλκονάκι πλωριό (μεγάλο συν για μένα)αν και αν δεν προσέξεις στη σκάλα που οδηγεί εκεί, μπορείς να κατέβεις απλά με τη δύναμη της βαρύτητας :o ,άπλα και τους αγαπημένους μου πλαϊνούς κλειστούς περιπάτους!

Ξεκινάει το ταξίδι και αφού χαιρέτησα την κατά το ήμισυ πατρίδα, πάω στην καμπίνα να κοιμηθώ λίγες ώρες μέχρι τη Χίο.7μιση η αναχώρηση από τη Μυτιλήνη, ήξερα οτι η άφιξη στη Χίο, στα χαρτιά, ήταν στις 11 , έβαλα ξυπνητήρι στις 10 και μισή. Που να ήξερα όμως… ξυπνώντας στις 10 και μισή και βγαίνοντας από την καμπίνα, βλέπω κόσμο με βαλίτσες στους διαδρόμους να ψάχνει την καμπίνα του.Παραξενεμένος, βγαίνω έξω και βλέπω το πλοίο αραγμένο στο λιμάνι, απλά να περιμένει να πάει 11 για να φύγει! Αυτό μου έγινε μάθημα και στον Πειραιά, ξύπνησα 6 και ήμασταν έξω από τον Πειραιά, το Λισσός φαινόταν πίσω μας αλλά το Χίος πουθενά. Ήμασταν δεμένοι (στο κεφάλι)6μιση,βγαίνοντας από το πλοίο περνούσε το Χίος για τη μέσα θέση του Ηετίωνος, συνεπέστατο αλλά το Λισσός δεν το είδα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Πάντως όσον αφορά το European θα πέσει στη δεξαμενή για 3 μέρες και μετά θα επιστρέψει στα δρομολόγια. Δηλαδή η επισκευή δεν θα γίνει άμεσα, αλλά ίσως στο μέλλον.

O καταπελτης επιβατων και η αξιοποιηση ορισμενων ανεκμεταλευτων χωρων του εσωτερικου δηλαδη παει περιπατο? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Καλά προφανώς τα σενάρια είναι μπόλικα...εδώ έλεγαν παλιότερα ότι θα έδενε τον Οκτώβριο, για να γίνουν και οι προαναφερόμενες αλλαγες μαζί με αυτή της σημαίας, μετά γράφτηκε για πιο μετά κλπ κλπ. Bέβαια το...europIan express-ευρωπαϊκό εξπρες (ανακοίνωση του πίνακα του ΟΛΠ :lol::lol::rolleyes: )το καλοκαίρι μπήκε στη γραμμή, λογικά μπορεί να αναβάλει δεξαμενισμούς-προσθήκες-επισκευές κλπ για αργότερα εκτός κι αν κάτι επείγει βέβαια... ;)

Link to comment
Share on other sites

Eγώ πιστεύω ότι δεν πρόκειται ποτέ να γίνει καμία περαιτέρω εργασία ανακαίνησης πέραν απ αυτές που έγιναν το καλοκαίρι αλλά και ούτε αλλαγή σημαίας .Πιό πολύ για προσωρινή λύση μου φαίνεται οτί το θέλουν παρά για μόνιμα για να μην το πηγαίνουν ετήσια επισκευή, και όσο το κρατήσουν θα κάνουν μόνο τα απαραίτητα (δεξαμενισμός συντήτηση μηχανών) :rolleyes:

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...