Jump to content
Shipfriends

European Express (IMO 7355272)


Recommended Posts

Οπως γραφουν παραπανω, χωρις ακομα να εχουμε δει το εσωτερικο του, την υπηρεσιακη ταχυτητα και ολα τα υπολοιπα, καταρχην φαινεται πως προκειτε για μια απευθειας κοντρα με το Λισσος, αφου τις δυνατοτητες του Νήσος Χίος σιγουρα δεν τις εχει. Όμως υπερεχει του Λισσος και μαλον αυτο προσπαθει να εκτοπισει. Το Ν.Χιος εχει την Χιο που το στηριζει οπως και ενα κομματι της Μυτιληνης, ειδικα με τα κλασικα απευθειας δρομολογια των 6 ώρων για Χιο και 8,5-9 για Μυτιληνη. Ομως το Λισσος τι μπορει να "πουλησει" απεναντι στο Εuropean; Eιναι πολυ πιο αργο και πιο "φθαρμενο" και εντελει κρητικο.

Αντιθετα το Εuropean Ex. εχει ενα πολυ σημαντικο πλεονεκτημα, την τριηρη στην τσιμινιερα και αυτο μετραει πολυ στη Λεσβο.

Χωρια που προκειτε για ενα καραβι 160 μετρων (10 παραπανω απο το Θεοφιλο!) με μεγαλες χωρητικοτητες και ταχυτητα καθως και αρωμα ΝΕΛ..

Αυτα μετρανε εκει, και βλεπω μεγαλη μαχη απο δω και περα, φανταστειτε να ερχοταν και η Αττικα..

Αντιθετα δεν βλεπω η ΝΕΛ με τα ρο ρο να παει καλα στα 12νησα, και ας φαινεται σαν συνδιασμενη κινηση με το Εuropean στην φυσικη της γραμμη.

Δεν νομιζω οτι εχει την ρευστοτητα για ολα αυτα καραβια ταυτοχρονα.

Παντως μια τετεια κινηση με αλλο πλοιο επρεπε να ειχε γινει τοτε που "σκαλωσε" ο Τεο στην Αιγνουσα και οχι μετα απο τοσο καιρο.

Τωρα το Λισσος ως ενα βαθμο εχει εδραιωθει χωρις να σημαινει οτι τα πραγματα δεν αλλαζουν..

Και κατι αλλο, μην υπερεκτιμουμε το "νεο" πλοιο, δεν νομιζω ότι το Μυτιληνη στις καλες του θα ηταν υποδεεστερο του "νεου".

Να σας θυμισω τις καλες εποχες του που εκανε και εκεινο 7,45 την Χιο και 11 την Μυτιληνη και καλοκαιρινα εξπρες Πειραια-Μυτιληνη απευθειας σε 10-10+ ωρες. (Καλα θα ηταν να το ξανανοιγανε:)).

Οπως και να ναι, ας ειναι καλοταξιδο και θα δουμε ποιος θα εχει το πιο γερο στομαχι..

Για μας παντως τους καραβολατρες ενα ταξειδι γνωριμιας ειναι must.

Υ.Γ. Προτεινομενο ονομα αν και απιθανο: ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΙΙ:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να σας θυμισω τις καλες εποχες του που εκανε και εκεινο 7,45 την Χιο και 11 την Μυτιληνη και καλοκαιρινα εξπρες Πειραια-Μυτιληνη απευθειας σε 10-10+ ωρες. (Καλα θα ηταν να το ξανανοιγανε:)).

Οπως και να ναι, ας ειναι καλοταξιδο και θα δουμε ποιος θα εχει το πιο γερο στομαχι..

Για μας παντως τους καραβολατρες ενα ταξειδι γνωριμιας ειναι must.

Υ.Γ. Προτεινομενο ονομα αν και απιθανο: ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΙΙ:)

Το έχω ξαναδιαβάσει ότι το Μυτιλήνη πάει απλά "κομμένο"...είναι αλήθεια άραγε ή απλά λόγω ηλικίας δεν μπορεί παραπάνω;;απ όσο βλέπω στο ais πάντως, που επίτηδες και συστηματικότατα το κοιτάω για να δω τι παίζει, στις μέγιστες ταχύτητες κυμαίνεται γύρω στο 19,3 με μέση 18,5 περίπου...Και κυρίως αυτό συμβαίνει (ίσως να έιναι και σύμπτωση βέβαια, ειδικός δεν ειμαι και δεν το παίζω κιόλας) μετά την επισκευή του. Βέβαια παίζουν πάντα ρόλο οι καιρικές συνθήκες αλλά επείδή το έχω κοιτάξει αρκετά το θέμα γι αυτό και ρωτάω...Τέλος μπορεί να μην θέλουν και να το πιέζουν και πολύ, δεν είναι και πρώτο νιάτο...:rolleyes:λυπάμαι για το off topic απλά ήθελα εδώ και καιρό να το ρωτήσω αν όντως το πάνε κομμένο, και προχωρώ τάχιστα στο european...

Γύρω στα μέσα Ιουλίου ετοιμάζομαι για Λέσβο και θα κοιτάξω να φύγω μ αυτό, οπότε υπόσχομαι αναλυτικότο ρεπορταζ με φωτογραφίες...εως τότε (και μέχρις ότου ξεκινήσει να δούμε και τα πρώτα δείγματα γραφής) υπομονή.........:D

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας τα παραπάνω και παρατηρώντας τις φωτο του φίλου polmyt, βλέπω ότι μπορεί το EUROPEAN να σβήστηκε αλλά ο λόγος ήταν για να γραφτεί ανάγλυφα. Μέχρι τώρα το πλοίο είχε ανάγλυφα γράμματα που λέγαμε το παλιό του όνομα (MILLENNIUM EXPRESS) και απλά η λέξη EUROPEAN ήταν γραμμένη από πάνω με μπογιά. Τώρα βλέπω ότι ξηλώθηκε τελείως το MILLENNIUM και γράφτηκε ανάγλυφα το EUROPEAN ενώ το EXPRESS παρέμεινε. Ως εκ τούτου ποντάρω στο ότι το πλοίο θα κρατήσει το όνομά του.

Με το σκεπιτκο του George το οποιο μου φαινεται σωστοτατο μπορουμε να πουμε το εχει και σημαια Κυπρου το πλοιο.Τα αναγλυφα γραμματα στην πρυμη κατω απο το Panama γραφουν Limassol.

Ανακεφαλαιονωντας λοιπον εχουμε EUROPEAN EXPRESS με σημαια Κυπρου;)

Link to comment
Share on other sites

Ναι μεν θα μετρησουν τα σινιαλα για τους Μυτιληνιους(τριηρης,ΝΕΛ κλπ)αλλα και ενα καλο ονοματακι πιστευω θα εκανε την διαφορα(για αυτους που δεν ξερουν τι εστι το ALIAGA EXPRESS:D).Αλλιως ειναι να ακους οτι η ΝΕΛ εφερε καινουργιο:rolleyes: πλοιο το 'ΟΜΗΡΟΣ'πχ κι αλλιως το ΓΙΟΥΡΟΠΙΑΝ ΕΞΠΡΕΣ(ΟΥΣ);)

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα ειναι αποριας αξιο γιατι δεν αλλαζει το ονομα με κατι που να φερνει σε Χιο ή Μυτιληνη ωστε να φανει λιγο πιο οικιο στους κατοικους των νησιων.Εδω κατσανε και αλλαξανε το SHUTTLE που σε τελικη αναλυση roro ειναι και δεν ενδιαφερει και κανεναν.Για την ιστορια και μονο πρεπει να ειναι το πρωτο πλοιο της ΝΕΛ που μπαινει στη κυρια γραμμη της εταιρειας και δεν ειναι νηολογημενο στη Μυτιληνη ή τη Χιο

Link to comment
Share on other sites

Και επειδη οπως εχω ξαναπει το βαπορι μετα την "ναυλωση" θα περασει και τυπικα στην κυριοτητα της ΝΕΛ φοραει ηδη τα μπλε ;)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα που το ειδα και απο κοντα κανοντας βολτες με μια σουπερ λαντζα εχω να παρατηρησω το εξης.

Γιατι ρε παιδια το μπλε στην πλωρη πηγε μεχρι πανω. Και το παραπετο μπλε? :mad: Το Μυτιληνη που ειναι ασπρο δεν ειναι ποιο ομορφο? Η ΝΕΛ στα βηματα της ΣΑΟΣ (ελπιζω μονο χρωματικα:rolleyes:)

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά κι όλα ωραία.....

Και το πλοίο μετά από χρόνο και βάλε βρήκε ρόλο και ας ελπίσουμε μόνιμο, και η γραμμή και όσοι την χρησιμοποιούν απέκτησε μία επιπλέον επιλογή, και η ΝΕΛ πρόσθεσε έστω και υπό ναύλωση ένα ακόμα πλοίο στο στόλο της, και η θρυλική τριήρης στόλισε όμορφα την τσιμινιέρα του.

Όλα τα υπόλοιπα θα τα δούμε εν καιρώ. Προς το παρόν αναζητείται εξήγησις ως προς το για ποιόν λόγο μία εταιρεία επιλέγει, ένα πλοίο που απευθύνεται σε επαγγελματίες και το δρομολογεί στην Ρόδο να το μετονομάσει από SHUTTLE σε ΚΟΛΟΣΣΟΣ, και ένα άλλο πλοίο που απευθύνεται στο ευρύ επιβατικό ...συγκινησιακά :o κοινό, να μην το μετονομάσει και να το δρομολογήσει ως EUROPEAN EXPRESS..... :confused:

Πραγματικά, άααααααβυσσος οι ψυχές των ανθρώπων.

Link to comment
Share on other sites

Μας ήρθε μεν, χωρίς τριήρη δε...Επίσης παρά το ότι υπάρχει ανάγλυφα το LIMASSOL ως λιμάνι νηολογίου, δεν έχει περαστεί με μπογιά όπως και το IMO στην πρύμη. Εν καιρώ...

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικό βίντεο, σε κάποιες στιγμές μάλιστα θύμιζε χορογραφία.:) Αλλά τι καπνός είναι αυτός που βγάζει το πλοίο και μάλιστα χωρίς να ζορίζεται?

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλο,επιβλητικο,γρηγοροτερο και καλυτερο του Λισσος φαινεται και πρεπει λογικα να ειναι.

Εμενα ομως μου φαινεται ξενο αυτο το σουλουπι σε σχεση με τα ωραια καραβια που εφερνε καποτε η ΝΕΛ.

Κατι η πλακουτση πλωρη του, κατι η ασυμμετρη τσιμινιερα..

Σαν το ΣΑΠΦΩ και το ΟΜΗΡΟΣ τιποτα..

Ακομα και σε σχεση με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Δεν "μυριζει" ΝΕΛ τουτο εδω, (οπως και ολα αυτα τα ρο ρο) νομιζω πια οτι η τριηρης θα γινει ενα αυτοκολλητο για οποιαδηποτε ορφανη τσιμινιερα στον Πειραια..

Link to comment
Share on other sites

Μήπως γνωρίζει κάποιος να μας πει τι χωρητικότητα έχει το γκαράζ του πλοίου???
Λιγα πραγματακια για το πλοιο απο το shippax: ταχυτητα 21.6(εχουν ψοφησει αρκετα αλογα μαλλον:D),επιβατες 982,αυτοκινητα 150 και lane 403.Για κρεβατια δεν λεει αλλα καμια 200αρια δεν θα τα εχει...Α'ι'ντε καλοριζικο(αν ισχυει η αγορα)και ο θεος....μαζι μας:D

Αν διαβασεις βεβαια παραπισω,εχουν γινει καποιες αλλαγες στο γκαραζ.Για συγκριση ας πουμε,το ΜΥΤΙΛΗΝΗ εχει 585 lane meters,καμια 40αρια φορτηγα δηλαδη,τα χωραει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...