Jump to content
Shipfriends

European Express (IMO 7355272)


Recommended Posts

Καταρχάς πρέπει να πω ότι είναι οικολογικό βαπόρι. Τύφλα να 'χουν το ΛΑΤΩ και το ΡΟΜΙΛΝΤΑ:D

Αλλά και αυτή η τσιμινιέρα ρε παιδιά, απο το Queen Mary τη πήρανε και τη βάλανε??? Κοντεύει να είναι πιο μεγάλη απο το ίδιο το πλοίο:eek::D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ρε ομάδα πλάκα μας κάνεις?!:DΓιατί λές οτί είναι οικολογικό το πλοίο δεν βλέπεις τι λάδια καίει ?;)Για δίχρονο περισσότερο μου φαίνεται παρά για καρβουνιάρικο.Όσον αφορά την τσιμινιέρα έχεις απολύτο δίκιο διότι του κόβει 2 ολόκληρα μιλάκια από την ταχύτητα του

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το οτι καπνιζει τοσο μπορει να οφειλεται και στην ποιοτητα καυσιμων που εχουμε συζητησει εκτενεστερα εδω.Αλλωστε ελαχιστα ειναι πλεον τα βαπορια στον Πειραια που δεν ντουμανιαζουν τον τοπο.

Τωρα οτι η τσιμινερα κοβει δρομο προσωπικα το βρισκω λαθος.Δεν ειμαι ναυπηγος αλλα θεωρω οτι σε ενα τετοιου μεγεθους βαπορι αυτα ειναι πραγματικα λεπτομεριες που δεν ειναι δυνατον να επηρεαζουν την ταχυτητα του

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά την τσιμινιέρα έχεις απολύτο δίκιο διότι του κόβει 2 ολόκληρα μιλάκια από την ταχύτητα του

Δηλαδη αν υποθεσουμε οτι εχει max 25 knots αν βγαλει το φουγαρο θα παει 27? :rolleyes: Χλωμο..

Μαλλον ειναι αμελητεο αυτο που κοβει το φουγαρο. Αν δεν ηταν δε θα το αφησε ετσι ο Ιαπωνας ;)

Link to comment
Share on other sites

Το κόβει παιδιά.Πές ότι έχεις ένα μηχανάκι και το κυκλοφορείς με 2 άτομα:Δεν θα επηρεάσει το βάρος την τελική ταχύτητα απ ότι να πηγαίνεις με ένα άτομο?Η ένα αυτοκίνητο φωρτομένο με πράγματα στο καπό το ίδιο πράγμα είναι .Αυτη΄η τσιμινιέρα είναι τεράστια και κακοτεχνεία του κατασκευαστή για μένα .Κρίμαι που δεν την αλλάξαν τώρα στην μετασκευή που έκανε

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Εξακολουθω να διαφωνω.Τα μεγεθη που αναφερεις ειναι τελειως δυσαναλογα.Αν ειναι ετσι οταν φορτωνουν 10 φρρτηγα λιγοτερα το πλοιο θα πρεπει να πεταει.

Link to comment
Share on other sites

Το κόβει παιδιά.Πές ότι έχεις ένα μηχανάκι και το κυκλοφορείς με 2 άτομα:Δεν θα επηρεάσει το βάρος την τελική ταχύτητα απ ότι να πηγαίνεις με ένα άτομο?Η ένα αυτοκίνητο φωρτομένο με πράγματα στο καπό το ίδιο πράγμα είναι .Αυτη΄η τσιμινιέρα είναι τεράστια και κακοτεχνεία του κατασκευαστή για μένα .Κρίμαι που δεν την αλλάξαν τώρα στην μετασκευή που έκανε

Την έχεις ζυγίσει την τσιμινιέρα και ξέρεις πόσο κόβει από το πλοίο?? Αν ήταν τα πράγματα τόσο εύκολα στη ναυπηγική φίλε Theofilos όλοι πλοία θα φτιάχναμε!!

Link to comment
Share on other sites

Την έχεις ζυγίσει την τσιμινιέρα και ξέρεις πόσο κόβει από το πλοίο?? !
Φίλε μου αν είσαι γνώστης του θέματος εξήγησε μας να καταλάβουμε τι θέλεις να πείς και όχι με ειρωνικά σχόλια όπως το παραπάνω.

Καλό σου απόγευμα.

Link to comment
Share on other sites

Ενα μηχανακι ζυγιζει 150 κιλα μεσο ορο και 2 ατομα επισης 150 κιλα. Το φουγαρο απο θεμα βαρους λοιπον δεν ζυγιζει οσο ολο το πλοιο εκτος αν ειναι μασιφ σιδερο :D

Οποτε ειναι αστοχη η συγκριση. Το φουγαρο με την αντισταση λοιπον του αερα που σε σχεση με την αντισταση του νερου ειναι αμελητεα αντε να κοβει 0.1-0.2 κομβους οταν εχει πολυ αερα κοντρα στην πορεια του πλοιου. Εκει που μπορει να επιρεασει ειναι σε μια μανουβρα. Αλλα αερα πιανει και το φουγαρο του Θεοφιλου και το φουγαρο του Νησος Χιος και ολων των πλοιων. Σας θυμιζω τα φτερα στα Σουπερφαστ που σε μελετη που εγινε αποδειχτηκε οτι οχι μονο δεν εκοβαν αλλα ηταν απολυτως αεροδυναμικα. ;)

Με την ιδια λογικη να κουτσουρεψουμε και το φουγαρο του Θεοφιλου. Το εχει περισσοτερο αναγκη απο θεμα ταχυτητας :D

ΥΓ. Ευτυχως που η ΝΕΛ δεν πηρε το Βοναπαρτη. Αυτο να δεις κοψιμο που θελει

Link to comment
Share on other sites

Εμένα προσωπικά θα μου άρεσε το ίδιο σχέδιο τσιμινιέρας, αλλά σε μικρότερο μέγεθος. Πάντως η τσιμινιέρα αυτή είναι σήμα κατατεθέν της πρώτης του εταιρίας στην Ιαπωνία, καθώς υπάρχει και σε άλλα πλοία που άνηκαν κάποτε στην ίδια εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πολύ θα ήθελα να έβλεπα το ανάγλυφο της τριηρής στην τσιμινιέρα όπως και στα άλλα συμβατικά της Νελ θα του πήγαινε τέλεια.Αλλά ξέρω ζητάω πολλά τέτοιες εποχές :(

Link to comment
Share on other sites

Ενα μηχανακι ζυγιζει 150 κιλα μεσο ορο και 2 ατομα επισης 150 κιλα. Το φουγαρο απο θεμα βαρους λοιπον δεν ζυγιζει οσο ολο το πλοιο εκτος αν ειναι μασιφ σιδερο :D

Οποτε ειναι αστοχη η συγκριση. Το φουγαρο με την αντισταση λοιπον του αερα που σε σχεση με την αντισταση του νερου ειναι αμελητεα αντε να κοβει 0.1-0.2 κομβους οταν εχει πολυ αερα κοντρα στην πορεια του πλοιου. Εκει που μπορει να επιρεασει ειναι σε μια μανουβρα. Αλλα αερα πιανει και το φουγαρο του Θεοφιλου και το φουγαρο του Νησος Χιος και ολων των πλοιων. Σας θυμιζω τα φτερα στα Σουπερφαστ που σε μελετη που εγινε αποδειχτηκε οτι οχι μονο δεν εκοβαν αλλα ηταν απολυτως αεροδυναμικα. ;)

Με την ιδια λογικη να κουτσουρεψουμε και το φουγαρο του Θεοφιλου. Το εχει περισσοτερο αναγκη απο θεμα ταχυτητας :D

ΥΓ. Ευτυχως που η ΝΕΛ δεν πηρε το Βοναπαρτη. Αυτο να δεις κοψιμο που θελει

καλησπέρα o neptune το εξήγησε πολύ σωστά το θέμα αν και δεν είναι ναυπηγός,ας προσέχουν ορισμένοι τι γράφουν και ας μην ισοπεδώνουν πράγματα για οποία δεν έχουν ούτε μυρωδιά,ειδικά όταν διαβάζεις αυτά με τα μηχανάκια και τις κακοτεχνείες σου πετάγονται τα μάτια στην οθόνη....

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

off-topc

Στέφανε σωστά αυτά που λές εν μέρη αλλά ας μην γίνει το φορουμ ένα κλειστό κλαμπ ανθρώπων που έχουν επαγγελματική μόνο σχέση με τα καράβια και άρα ξέρουν και παραπάνω από τους υπόλοιπους. Εντάξει και να ακουστούν 2-3 "βλακείες" δεν χάλασε ο κόσμος, ένα απλό φόρουμ, όχι επίσημο report για το καράβι :P.

Ο καθένας πιστεύω μπορεί να λέει ελεύθερα την γνώμη του αρκεί να μην ενοχλεί κάποιον.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ φίλε polman,εξάλλου κανείς δεν είναι μέσα σε ένα τέτοιου είδους φόρουμ με βάση την επαγγελματική-σπουδαστική η ότι άλλο σχέση του με τα καράβια,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πράγματα που πάνε κόντρα ακόμα και στη πιο απλή λογική,δεν πρέπει να θίγονται,νομιζω

Link to comment
Share on other sites

Ο καθενας ειναι ελευθερος να εκφραζει την γνωμη του,και να πει την αποψη του.Αμα δεν συμφωνεις δεν χρειαζεται να ειρωνευεσαι και να εισαι απολυτος,δεν ειναι μαγαζακι σου το site.Καλη συνεχεια.B)

Link to comment
Share on other sites

Το μαγαζακι δεν ειναι κανενος. Ο καθενας εφοσον δεν προσβαλει λεει τη γνωμη του οπως θελει ;)

Και για να τελειωνουμε εδω δεν κοιταει κανενα παιδι να φτιαξει αυτο που φαινεται στο

απο το 1.23 και μετα να γουσταρουμε :D
Link to comment
Share on other sites

Βλεποντας το παραπανω βιντεο,εχω την αισθηση οτι το πλοιο δεν το 'εχει' με την μανουβρα(ασχετα αν υπηρχαν τα ρυμουλκα κ δεν χρειαζονταν υπερπροσπαθεια).Μηκος και βυθισμα ιδια περιπου με το ΛΙΣΣΟΣ,ενα τιμονι ενω για τις μηχανες και τις προπελες τα ξερετε καλυτερα εσεις.Αν και το bow thruster δεν ιδιαιτερα 'δυνατο',το βλεπω να εχει δυσκολιες στα νεα λιμανια που καλειται να υπηρετει...

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς αναφέρεσαι σ'αυτό http://www.youtube.com/watch?v=oUIrlOO6Quo

Ας μη βιαζόμαστε, καθώς για το συγκεκριμένο άκουσα μπόλικα, και μπορεί να υποθέσει κανείς ακόμα περισσότερα...;)μέχρι που κάποιος (καπετάνιος κιόλας και όχι άσχετος όπως εγώ:rolleyes:) μου είπε ότι πήγαινε με σβηστές (τις κύριες) μηχανές του!!! Κατι το οποίο αν παρατηρήσει κανείς την πλήρη (με ελάχιστες εξαιρέσεις) απουσία απόνερων (ακόμα και dead slow να πηγαίνει) δείχνει ότι μπορεί (δεν λέω σίγουρα, πριν με φάτε ζωντανό) ΜΠΟΡΕΙ λοιπόν να παίζει κι αυτό...... ο λόγος;;εκείνοι που είναι πάνω στο πλοίο ξέρουν καλύτερα και όχι εμείς που βλέπουμε ένα βίντεο, με τη συνοδεία νησιώτικων:D

Τι θέλω να πω; Προς Θεού όχι ότι πήγαινε με σβηστές ή αναμένες μηχανές στο προσω ή στο ανάποδα.Δεν ξέρουμε άρα εικασίες κάνουμε (και εγώ εικάζω από ένα βίντεο που σ αυτό δεν μας διαφωτίζει πολύ-παραμένει όμως εξαιρετικό βιντεάκι)

Όμως τέλος πάντων ας μη βιαζόμαστε όσον αφορά το αν ακούει ο βάπορας ή όχι!Μπορεί να κάνουν ένα κάρο εργασίες μέσα από μηχανοστάσιο μέχρι ο Θεούλης ξέρει τι άλλο γι αυτό να πήγαινε κούτσα κούτσα και με τους μπάστακες (->τα ρυμουλκά:P) γύρω απ το κεφάλι του.

Το αν είναι ευέλικτο και αν ακούει γενικότερα θα το μάθουμε (και αυτό και πολλά άλλα-ταχύτητα-άνεση-ξενοδοχειακό) πολύ σύντομα...

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Στα θέματα του επόμενου ΣΑΣ αναφέρει ως έναρξη δρομολόγησης του European Express στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης θα είναι από τις 20/06/10. Ας δούμε τα πλοίο με τα σινιάλα της NEL LINES.

το πλοιο οπως ολα δειχνουν θα βγει με 600 κρεββατια και περιπου 600 αεροπορικα καθισματα ξηλωθηκαν και τα δυο παταρια που ειχε στο γκαραζ δεξια και αριστερα

Τα πατάρια που υπήρχαν στο γκαράζ του πλοίου δεξιά και αριστερά πλέον είναι ντανιασμενα στο ντοκο έξω από το πλοίο

Τέλος το πλοίο έχει αλλάξει σημαία από Παναμά σε σημαία Κύπρου

post-54-128327000785_thumb.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...