Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Φιλε wyswind στην συνάντηση που είχε γίνει με όλες τις εμπλεκόμενες εταιρείες υπήρξαν προτάσεις συνεργασίες και ορθολογισμού των δρομολογίων ειδικά για την χαμηλή περίοδο αλλά καμία δεν φάνηκε διατεθειμένη για να γινουν αμοιβαίες υπαναχωρήσεις

το αικατερινη ειναι νεα παρουσια σαν πλοιο αλλα οχι σαν εταιρεια. ;)

Θα σας θυμίσω το παράδειγμα του Φαίδρα που στα δρομολόγια του είχε τιμές σε προσφορά ενώ ο Φοίβος δεν είχε καμία προσφορά. ;)

δεν νομιζω να καθορισει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ τις τιμες στην γραμμη φετος!ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ ειναι ο γριφος...γιατι, αν πει πως ειναι η τελευταια χρονια του ΠΗΝΕΛΟΠΗ στην γραμμη μπορει να ριξει τις τιμες να αρπαξει οτι προλαβει κ μετα να φυγει κυριως

Το Αικατερίνη Π είναι που θα πρέπει να κάνει μια πρώτη κίνηση και μετά θα δείξει, ποιος θα ακολουθήσει στο «πόλεμο» των τιμών και ποιος θα το ξεφτιλίσει (συνήθως αυτός που έχει το πιο μεγάλο πορτοφόλι ;) , που δεν θα στεναχωρηθεί εάν χάσει λεφτά μια χρονιά και διώξει κάποιον από τη γραμμή την επόμενη χρονιά)

με δυο πλοια ο παναγιωτακης δυνητικα μπορει να προσφερει μεχρι και 4 αναχωρησεις απο ραφηνα σε μερες αιχμης. εκει ειναι η απορια μου πως θα αντιδρασουν οι υπολοιποι.

Μην δεις το Παναγιωτακη να κόβει κάποια πρωινά δρομολόγια του Θεολόγος Π, έτσι ώστε να περιορίσει τα δικά του έξοδα (έξτρα αμοιβές στα πληρώματα) και αλλά και ουσιαστικά να αφήνει και έργο στο νέο πλοίο που θα βάλει στη γραμμή!!

τα ωραρια που ακουστηκαν ειναι οριστικα; δεν υπαρχει περιπτωση λιγο πριν τη δρομολογηση (και αφου πλεον θα εχουν γινει εκλογες και θα υπαρχει και αλλος πολιτικος προϊσταμενος) να δουμε να παιρνει πιο καλα ωραρια η κατερινα; (πχ 07.15)

Δηλαδή εάν αλλάξει ο πολιτικός προϊστάμενες τι θα γίνει?? Θα αλλάξουν οι κανονισμοί έτσι ώστε να πάρει τα ωράρια που θέλει το Αικατερίνη Π?? Τα ωράρια του Αικατερίνη Π είναι οριστικά με τη προϋπόθεση ότι θα πάει το Blue Star Ithaki στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

για τα δρομολογια του παναγιωτακη ειπα οτι δυνητικα μπορει να εχει μεχρι τεσσερα. αν το απαιτησει το μεταφορικο εργο και ο ανταγωνισμος.

οσο για τα δρομολογια νομιζω οτι η προτεραιοτητα των υπαρχοντων ειναι "εθιμικη" και οχι υποχρεωτικη. θεωρητικα, αν υπαρξει ενα χαρτι απο το λιμεναρχειο οτι δεν διαταρασσονται/παρακωλυονται τα υπολοιπα δρομολογια και οι συνθηκες φορτωσης μπορει να του δωσει ειτε εμβολιμα, ειτε 10 λεπτα πριν τον πρωτο. γι'αυτο ειπα οτι με αλλο πολιτικο προισταμενο μπορει να υπηρχε πιο προσφορο εδαφος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πάμε να κάνουμε μια σύγκριση τιμών της γραμμής τώρα που τα εισιτήρια γίνανε ακόμα πιο ... προσιτά <_< για τον μέσο επιβάτη. Βάζω σαν προορισμό τη Μύκονο για να δούμε και το ταχύπλοο της γραμμής. Έτσι έχουμε:

Agoudimos Lines με ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α: Οικονομική €24,00 - ΙΧ €54,00

Fast Ferries με ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π: Οικονομική €26,00 - ΙΧ €68,00

Golden Star Ferries με SUPERFERRY II: Οικονομική €25,00 - ΙΧ €60,00

Sea Jets με SEA JET 2: Οικονομική €52,40

Link to comment
Share on other sites

Στη σελίδα της GOLDEN STAR FERRIES υπάρχει η εξής ανακοίνωση:

EΠΕΙΓΟΝ: Λόγω της 48ωρης απεργίας που εξήγγειλε η Π.Ν.Ο την Μ.Τρίτη 10/4 και την Μ.Τετάρτη 11/4 και για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού , σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο μας SUPERFERRY II θα αναχωρήσει ΕΚΤΆΚΤΩΣ από το λιμάνι της Ραφήνας το απόγευμα της Μ.Δευτέρας 9/4 στις 19:15 για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο.
Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε και πως διαμορφώνεται μέχρι στιγμής η κατάσταση στην γραμμή. Εάν η ανακαίνιση της Ποπάρας αφορά όλο το πλοίο, σημαίνει ότι το πλοίο έκανε μια σοβαρή προσπάθεια για να ξεχασθούν τα όσα άσχημα ακούγονταν τα τελευταία χρόνια για την κατάσταση του ξενοδοχειακού του και σαφώς θα μειωθεί η απόσταση που την χώριζε από την Σουπερφεράκλα σε αυτόν τον τομέα. Επίσης σε αυτές τις λίγες μέρες που επέστρεψε η Πηνελόπη την βλέπω στο ais να πηγαίνει γύρω στα 18,5 μίλια, ενώ το SF II γύρω στα 19+, αρκετά μακριά από την θρυλούμενη 21 υπηρεσιακή. Μικρή η διαφορά ταχύτητας, που δεν μπορεί να καλύψει την διαφορά της αναχώρησης. Εάν η Πηνελόπη φεύγει στην ώρα της θα προπορεύεται σε όλο το δρομολόγιο. Οπότε μεταξύ αυτών των 2 μπορώ να πω ότι έχει ξεκαθαρίσει το πρωινό και τα μερίδια του κάθε πλοίου θα εξαρτώνται πλέον όχι τόσο από τα πλοία, αλλά από την εμπορική πολιτική της κάθε εταιρείας.

Αυτό όμως που θα ταράξει τα νερά θα είναι η (εάν και όταν) έλευση του Μπλου Σταρ. Εάν φεύγει 15-20 λεπτά μετά το SF, τότε σίγουρα αυτό θα ζορισθεί αρκετά, καθώς το Μπλου Σταρ με 22-23 υπηρεσιακή θα μπορεί να καλύψει την διαφορά, εάν όχι μέχρι την Άνδρο, σίγουρα μέχρι την Τήνο. Την Πηνελόπη δύσκολα θα την χτυπήσει από πλευράς ταχύτητας, καθώς θα παραείναι μεγάλη η διαφορά για να καλυφθεί. Οπότε (εάν και όταν) νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα θα το έχει το SF, που θα είναι ανάμεσα στην ανανεωμένη και προπορευόμενη Πηνελόπη και στο νεώτερο και ταχύτερο BS. Βέβαια όλοι εμείς οι φαν της γραμμές «ζούμε» για την μέρα που τα 2 πρώτα θα φύγουν με καθυστέρηση και το Μπλουσταράκι στην ώρα του….κόλαση θα γίνει στο Κάβο Ντόρο για το ποιο θα μπει πρώτο στο Γαύριο. :rolleyes:

ΥΓ Τώρα που θα χωρέσει το πρωί και το Αικατερίνη, είναι ένα ζήτημα. Εάν τελικά έρθει το BS, δεν το βλέπω να χωράει.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Λογω της απεργιας εκτος απο το σημερινο εκτακτο του SUPERFERRY για το οποιο μας ενημερωσε ο express Skiathos λιγο πιο πανω ,θα υπαρξει αλλο ενα εκτακτο τοπικο για Ανδρο απο το πλοιο με αμεση επιστροφη την Μ.Τεταρτη το βραδυ που θα ληξει η απεργια με αμεση επιστροφη, ωστε να προλαβει να γινει κανονικα το δρομολογιο της Μ.Πεμπτης

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μεγαλη Πεμπτη superferry II & θεολογος ειχαν απογευματινο μεχρι μυκονο και γυρισαν τραινο με τον θεολογο (που εχει εκτακτο πρωινο και μεγαλη παρασκευη)

Link to comment
Share on other sites

περιμενα το superferry πιο ανταγωνιστικο στην επιστροφη τους 10λεπτα διαφορα εχουν μεταξυ τους καλυπτοτανε ανετα αμα το ανοιγανε ;)

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Και τι θα γινόταν αν έφτανε 10 ή 20 λεπτά νωρίτερα, θα προλάβαιναν φθηνότερα διόδια στην Αττική Οδό; Δείγμα σύνεσης θεωρώ ότι το πετρέλαιο "φυλάσσεται" για δρομολόγια δυσκολότερα. Κόντρα στην κόντρα και ρίξιμο στ' αυτιά υπήρχαν τότε που υπήρχαν και λεφτά (και καράβια). Ανταγωνιστικότερος γίνεσαι-νομίζω-με φθηνότερο εισιτήριο και όχι με ένα knot παραπάνω στο AIS.

Link to comment
Share on other sites

ετσι για την ιστορια (just for the record που λεμε και εδω στην πατρα) B) , επειδη τα κοιταξα αρκετες φορες (απο το υψος της τηνου και πανω), η πηνελοπη, που προπορευοταν, ειχε τη μικροτερη ταχυτητα (18-18.5), ο θεολογος που εποταν 19-19.4 και το ferry που ηταν τελευταιο 19.5+. με τετοιες ταχυτητες πηγαιναν για κοντα δυομισυ ωρες, χωρις να αλλαξει κατι στη σειρα τους (ισως να μειωθηκε ελαχιστα η αποσταση των δυο απο την ποπαρα).

τωρα τι νοημα εχει σε δρομολογιο που ηταν στην ουσια κενα και τα τρια πλοια, να ανοιγεις δρομο και να τσιτωνεις τις μηχανες, δεν το ξερω. δεν νομιζω οτι απασχολησε περα απο 3-4 ατομα που το ειδαν στο AIS. επιβεβαιωσε παντως αυτα που ελεγε ο νηρεας προχτες. με αυτες τις ταχυτητες και αυτα τα ωραρια πρωινων αναχωρησεων, η σειρα δυσκολα θα αλλαξει εν πλω

Link to comment
Share on other sites

Κόντρα στην κόντρα και ρίξιμο στ' αυτιά υπήρχαν τότε που υπήρχαν και λεφτά (και καράβια).

Καλή η σύνεση και η οικονομία, Γεώργιε, δεν λέω, αλλά το "ρίξιμο στ' αυτιά" ήταν ανέκαθεν το αλατοπίπερο της ακτοπλοϊας, η νοστιμάδα της. ;) Εξάλλου δεν θα πρέπει κάποια στιγμή να δούμε και την περίφημη 21 υπηρεσιακή του υπερβάπορα, κρυφή την έχουν? Τόσα έξοδα κάνανε, μηχανές, πλαστικοποίηση μέχρι και βολβό ΝΤ του έβαλαν. Εντάξει, για χθες το βράδυ, σκοτάδι ήταν, ποιος θα το έβλεπε? Δεν θα πρέπει όμως κάποια στιγμή, έστω για μία φορά να φορτώσει τα 22 (που λογικά έχει τελική) και να τα ρίξει στην Ποπάρα...μετά ή άνευ χάρτου υγείας? :D

Link to comment
Share on other sites

πεστα NHPEA γιατι τα τελευταια χρονια εχουμε χασει το κεφι μας με τα ΝΤ!θα θελα να μαι στην ανδρο στο φαρο να βλεπω το ΠΗΝΕΛΟΠΗ να μην αφηνει το ΙΘΑΚΗ να την περασει κ τον πηγαινει στα γαυρονησια για να στριψουν

Link to comment
Share on other sites

οπως και τα προηγουμενα χρονια την ιδια μερα, η ποπαρα δευτερα του πασχα, μετα το απογευματινο τοπικο για ανδρο, πηγε απο ραφηνα μυκονο και σημερα εκανε πρωινο δρομολογιο στις 07.30 για τηνο ανδρο ραφηνα

απορια: το μαιο θα δουμε εναλλαξ αναχωρησεις πηνελοπης και ferry οπως ειδαμε και τον οκτωβριο?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τις τελευταίες μέρες εδώ στην Άνδρο, ακούγονται έντονα σενάρια για 2 κοινοπραξίες στη Ραφήνα. Όπως μαθαίνω, τελικά το Ιθάκη θα πάει Ραφήνα από 1/6 και παίζει το σενάριο για κοινοπραξία Blue Star και Αγούδημου. Ό,τι και να γίνει βέβαια, το μόνο σίγουρο είναι ότι η Ραφήνα, δόξα τω Θεώ, από σενάρια και φήμες δεν θα μας αφήσει να πλήξουμε ποτέ.

Τελικα δεν ειναι να διαβαζεις πρωταπριλιατικα και καζαμιες και να γελας αλλα να διδασκεσαι. Τελευταια ακουγεται το σεναριο κοινοπραξιας Αγουδημου με Στεφανου. Προφανως τους βολευει καλυτερα απο το να διπλωσουν τα βαπορια τους στη γραμμη... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

παρατηρώντας τα δρομολόγια του Ιθάκη από 1/6 έχω να σχολιάσω τα εξής:

α) κρίμα χάσαμε την κόντρα με την ποπάρα (στο πρωινό)

β) προβλέπεται ψιλομάχη με τον υπερβάπορα (με προφανέστατο νικητή το ιθάκη αν υπολογίσουμε και την συνήθη καθυστέρα του βάπορα στην άνδρο)

γ) φοβάμαι πως η ώρα αναχώρησης (τελευταίο με μεγάλη απόσταση από τα 2 πρώτα) το καταδικάζει σε αποτυχία (στο πρωινό από ραφήνα - το μεσημεριανό από νησιά είναι άψογο)

δ) 3 ώρες για Τήνο; Ούτε με το "turbo boost" του ΚΙΤ, ούτε με τον Schumacher στη γέφυρα.

και περιμένουμε να δούμε τιμές...

επιπλέον (τώρα το παρατήρησα):

στο (α): βλέπω μια ψιλομάχη στην επιστροφή από τήνο προς ραφήνα με την ποπάρα (όπου με τόσο μικρή διαφορά αναχώρησης θα της τα ρίξει)... Όπως και να χει οι κάτοικοι καρδιανής - υστερνίων θα χαρούνε προσπεράσεις :-)

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Όντως δεν βγαίνουν με τίποτε οι 3 ώρες για Τήνο. Μόνο η διαδρομή είναι περίπου 66 (36+30) μίλια και 3 ώρες θέλει μόνο για τη διαδρομή με 22 μίλια. Ειδικά η 1 ω και 10' που δίνουν το Άνδρος-Τήνος είναι τόσο εξωπραγματικό όσο και τα 25 μίλια υπηρεσιακή για το Ιθάκη που είναι υπολογισμένο. Εκτός και εάν και αυτοί εννοούν 3 "πλεύσιμες" ώρες για Τήνο. Όσο για το 8.15 από Ραφήνα κι εμένα μου φαίνεται αρκετά αργά, θα προτιμούσα να φεύγει στις 8 και να είναι πιό ρεαλιστικά τα ωράρια που βγάζουν.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Sorry αλλα αυτο (εαν δεν αλλαξει κατι) εμενα μου φαινεται αηδια... :mad: 3 πλοια τρενο το ενα πισω απο το αλλο...Δηλαδη θα φτανουν και τα 3 μαζι στην Τήνο μεσα σε 15 λεπτα και θα ξαναφευγουν μεσα σε μισή ώρα. τουλάχιστον το Superferry θα έχει φέτος Νάξο να επιστρεφει πιο αργά? Αντε να ερθει και η Κατερίνα να μεγαλώσει η αμαξοστοιχία. Θα διαφωνήσω επίσης με τους προλαλησαντες, το 08.15 είναι το μονο θετικο.

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

το 8.15 είναι σίγουρα θετικό για τον επιβάτη.. για την εταιρεία δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι.

και όσον αφορά τα δρομολόγια "τρένο" το ένα πίσω απ' τ' άλλο, δυστυχώς τόσα χρόνια έτσι ήταν... και επίσης δυστυχώς δεν βλέπω ν' αλλάζει.

υ.γ. άσε που τα τρενάκια είναι δημοφιλή στο νησί της μεγαλοχαρης (κυριολεκτικά και μεταφορικά)

Link to comment
Share on other sites

το 8.15 είναι σίγουρα θετικό για τον επιβάτη.. για την εταιρεία δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι.

Και εγώ ως θετικό το βλέπω. Το να ξυπνήσω μία ώρα σχεδόν αργότερα από ότι θα ξύπναγα για να πάρω το πλοίο των 07.30, και να είμαι στην Τήνο ή στην Μύκονο πάνω -κάτω την ίδια σχεδόν ώρα, δεν μου ακούγεται καθόλου κακό. Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω, είναι το πως γίνεται να είναι θετικό για τον επιβάτη (άρα και να το προτιμά) και να μην είναι για την εταιρεία.......

Link to comment
Share on other sites

Για τον επιβάτη αποτελεί εναλλακτική, οπότε κάθε εναλλακτική είναι θετική.

Πρόσεξε όμως και λίγο το προφίλ του επιβάτη της γραμμής: λόγω απόστασης από το κέντρο, ο επιβάτης για Ραφήνα φεύγει πάντα πολύ νωρίτερα για να προλάβει τυχόν καθυστέρηση στο δρόμο (πχ κάποια αναποδιά). Οπότε στο λιμάνι βρίσκεται αρκετή ώρα πριν την αναχώρηση των πλοίων.

Επίσης, ο επιβάτης που θέλει να μεταβεί σε νησί τον ενδιαφέρει κυρίως να φτάσει νωρίς (ειδικά αν είναι για 2ήμερο) - όπου το Ιθάκη τελικά δεν θα του προσφέρει κάποιο ιδιαίτερο πλεονέκτημα (μιας και θα φτάνει περίπου ίδια ώρα με τον ανταγωνισμό).

Αν υπολογίσεις και την πιθανή διαφορά στην τιμή του εισιτηρίου, φαντάζομαι πως πολλοί θα προτιμήσουν να ξυπνήσουν λίιιγο νωρίτερα για να φτάσουν την ίδια ώρα.

Αντιθέτως στην αναχώρηση πχ από Τήνο πιστεύω πως θα αποτελέσει 1η επιλογή για τους (freelancer) ταξιδιώτες για τους λόγους που περιγράφω παραπάνω..

υ.γ. εννοείται πως πρόκειται για προσωπικές απόψεις και οπτικές. δεν έχω καμμια εμπεριστατωμένη μελέτη στο θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...