Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Βλέποντας στο openseas τα δρομολόγια το Π&Σ του Αικατερίνη και του Θεολόγου, και εάν βεβαίως ισχύσουν τελικά, νομίζω ότι θα πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία να ξεκινάνε 2 παρόμοια πλοία της ίδιας εταιρείας με διαφορά 10 λεπτών για τους ίδιους προορισμούς. Το βρίσκω τόσο "πρωτότυπο" που θα εκπλαγώ εάν ισχύσουν τελικά...παραπάνω από μια βδομάδα ή για όσο απουσιάζει το ΣΦ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και στην παγκόσμια πρωτοτυπία που αναφέρεις ΝΗΡΕΑ να προσθέσουμε πως σύμφωνα με τα ίδια δρομολόγια, το ΘΕΟΛΟΓΟΣ θα προσπερνάει το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στο ταξίδι :eek: Πιθανολογώ πως σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αποσυρθούν τα πρωινά δρομολόγια του ΘΕΟΛΟΓΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Το βρίσκω τόσο "πρωτότυπο" που θα εκπλαγώ εάν ισχύσουν τελικά...παραπάνω από μια βδομάδα ή για όσο απουσιάζει το ΣΦ.

Και γω με τη σειρά μου ελπιζω αυτή η πρωτοτυπία να εχει σχέση με την απουσία του ΣΦ αλλιως... οχι αλλα πλυντήρια ρε....

Link to comment
Share on other sites

Σαν να το έχουν παρακάνει στη γραμμή ρε παιδιά,2 βαπόρια της ίδιας εταιρείας σε ένα δεκάλεπτο,εννέα και κάποιες μέρες δέκα :eek: δρομολόγια για τα νησιά!!!Λίγο υπερβολικό το βρίσκω

Link to comment
Share on other sites

Μέ την επάνοδο τού υπερβάπορος λοιπόν,θα έχουμε τέσσερα βαπόρια από Ραφήνα γιά Ανδρο-Τήνο-Μύκονο,εκ τών οποίων δύο είναι παρόμοια και τής ίδιας εταιρίας.Σάν πολλά μού φαίνονται.Μήπως κάποιο απ'τα δυό ομόσταυλα πρέπει να έρθη κατά Πειραιά μεριά;

Link to comment
Share on other sites

σημερα και αυριο εχουμε 5 αναχωρησεις....αυτο συνεβη διοτι δεν ηταν σιγουρο αν θα επεστρεφε χτες το φερι, και ειχαν προσθεσει τον θεολογο...επειδη λοιπον εχουν κοπει εισιτηρια σημερα και αυριο κανουν και τα δυο....

Link to comment
Share on other sites

...επειδη λοιπον εχουν κοπει εισιτηρια σημερα και αυριο κανουν και τα δυο....

Πάντως το ότι Παρασκευή και Σάββατο (σήμερα) πραγματοποίησαν πρωινά δρομολόγια και το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ και το ΘΕΟΛΟΓΟΣ με την γνωστή δεκάλεπτη διαφορά, δεν νομίζω να οφείλεται στο ότι είχαν ήδη κοπεί εισιτήρια λόγω της απουσίας του SUPERFERRY. Από ότι βλέπω στο Openseas, και τις επόμενες εβδομάδες διατηρείται η διπλή πρωινή αναχώρηση της FAST FERRIES από την Ραφήνα τις Παρασκευές και τα Σάββατα (πέντε πρωινές αναχωρήσεις).

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, κόβονται τα πρωινά δρομολογια απο Ραφήνα του ΘΕΟΛΟΓΟΥ, αρχής γενομένης από 20/7.

Δεν υπάρχουν ούτε στο OΝ LINE BOOKING της εταιρείας, αφαιρέθηκαν και από το OPENSEAS ^_^

Link to comment
Share on other sites

το επος της καρδιανης συνεχιζεται.

σημερα πρωταγωνιστησαν ιθακη και ferry, με το πρωτο να τα χωνει στο δευτερο. το ferry αγγιξε τους πολυποθητους 21, αλλα παλι ειδε τα απονερα του ιθακη.

οι μηχανες των πλοιων δεν ξερω τι λενε, ειδικα των γηραιοτερων.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δέν είναι τί λένε,αλλά πότε θα "σκάσουν" και θα μείνη κανένα βαπόρι "εκτός παιδιάς" τώρα που μπαίνει κι'ο Αύγουστος.

Πάντως φαίνεται ότι τελικά βολεύει να πάη κανείς στίς Κυκλάδες από Ραφήνα παρά από Πειραιά,με τόσα πλοία στην γραμμή.Ούτε τα τρόλλεϋ τής γραμμής Κυψέλη-Παγκράτι να ήταν...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ρε παιδια να σκασουν οι μηχανες. Σιγα τα ανοιξανε μιση ωρα και τι εγινε. Πιο πολυ τους πονεσε το πετρελαιο που καψανε κατα την ταπεινη μου γνωμη. Στα της κοντρας τωρα ενα βαπορι με 24 παντα θα περναει το βαπορι με τα 21 οποτε... Να ηταν 2 βαπορια με παρομοια χαρακτηριστικα και το πιο αργο να διατηρουσε το προβαδισμα η να περνουσε το γρηγοροτερο να πω μαγκια αλλα τωρα... Απλα θεμα εντυπωσεων

Link to comment
Share on other sites

Η δική μου άποψη, άποψη ενός ερασιτέχνη, είναι ότι ούτε οι μηχανές, ούτε τα απόνερα των καραβιών που εφέτος κάνουν τη γραμμή θα έχουν πρόβλημα τον Σεπτέμβριο, Αν όλα πάνε καλά, πρόβλημα θα έχει θα έχει το Profit & Loss analysis της κάθε Εταιρείας χωριστά και όλων μαζί, ταυτοχρόνως.

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση που μπορει να ειναι και χαζη? Το Σουπερφερρυ πηγαινοντας μεχρι τη Ναξο εχει κερδος? Και το λεω αυτο γιατι πηγαινοντας στη Ναξο κανει καποιες ωρες ταξιδι παραπανω πηγαινε-ελα. Ο κοσμος που παιρνει για Ναξο του αφηνει κατι στην τσεπη? Μηπως απλα πιανει χωρο απο τον κοσμο που θα μπορουσε να παρει για την κυρια γραμμη του? Δηλαδη αν το βαπορι γεμιζε μεχρι τη Μυκονο δε θα ηταν καλυτερα?

Link to comment
Share on other sites

Μήπως γνωρίζουμε γιατί το πρωί το ΣΦ έφυγε από τη Ραφήνα με κανένα τέταρτο καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να φθάσει στην Άνδρο σχεδόν μαζί με το Ιθάκη?

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντύπωση πάντως ότι ήταν καλή ιδέα η επέκταση τής γραμμής μέχρι την Νάξο με το SF2 γιατί οι κάτοικοι Ραφήνας και περιχώρων που ήθελαν να πάνε στο νησί αυτό έπρεπε μέχρι τώρα να κατεβαίνουν στον Πειραιά ενώ τώρα τους έρχεται πιό βολικό.

Link to comment
Share on other sites

στο site της golden star υπαρχει crawl, που λεει οτι απο 3/8 καθε παρασκευη στο απογευματινο, θα πηγαινει μεχρι ναξο.

Μηπως απλα πιανει χωρο απο τον κοσμο που θα μπορουσε να παρει για την κυρια γραμμη του? Δηλαδη αν το βαπορι γεμιζε μεχρι τη Μυκονο δε θα ηταν καλυτερα?

μηπως βαραει μυγες για τους αλλους προορισμους οποτε παει μεχρι ναξο για να βγαλει κατι παραπανω;

Link to comment
Share on other sites

....οι κάτοικοι Ραφήνας και περιχώρων που ήθελαν να πάνε στο νησί αυτό έπρεπε μέχρι τώρα να κατεβαίνουν στον Πειραιά ενώ τώρα τους έρχεται πιό βολικό....

Και το καλοκαίρι θα είναι και πολλοί, ε;

Link to comment
Share on other sites

μηπως proud δεν γνωριζεις την κινηση της ραφηνας ?γιατι τυγχανει να την γνωριζω ...η μηπως το βαπορι ,με το που εφυγε απο τον στριντζη και την αττικα, εχασε την αιγλη του και δεν το προτιμα ο κοσμος ? το βαπορι παει πολυ καλα για ολα τα νησια...απλα για καποιο διαστημα που ειχε την εκπτωση το πηνελοπη υπηρξε μια προσκαιρη ελαφρα στροφη προς αυτην ΜΟΝΟ ομως ως προς τα ιχ....τωρα που κανει και το φερι την ιδια εκπτωση η ζυγαρια κλεινει υπερ αυτου......να πω πως στο τοπικο της κυριακης, εκει που οι αλλοι πηραν 80 και 110, αυτο εφερε 190 ιχ....μην δημιουργουμε εντυπωσεις λοιπον....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

εσυ μπορεις να μας εξηγησεις πως ενα πλοιο που 18 χρονια εξυπηρετουσε τα 3 συγκεκριμενα νησια (με εξαιρεση την αγονη του ionian sun που εκανε τον πρωτο χρονο και τις προσεγγισεις στη συρο μια φορα την εβδομαδα αργοτερα), τα τελευταια δυο καλοκαιρια, αντι να επιμεινει στα νησια που καθιερωθηκε προσθετει τη ναξο;

οντως δε γνωριζω την κινηση της ραφηνας. εσυ που τη γνωριζεις εχεις καποια στοιχεια να μας πεις;

πχ ποση ειναι κατα μεσο ορο η κινηση για ναξο (απο ραφηνα και απο μυκονο) ποση ειναι η διαφορα της κερδοφοριας σε σχεση με το αν πηγαινε μεχρι μυκονο κλπ.

η εκτιμηση η δικη μου ειναι οτι δεν ηταν και τοσο ικανοποιημενοι στην εταιρεια απο την κινηση στα βασικα νησια και προσθεσαν τη ναξο. προφανως και "κονομαει" απο την προσεγγιση στη ναξο, αλλα παει εκει, γιατι δεν ηταν ικανοποιημενοι απο τα υπολοιπα.

και η πηνελοπη εχει αιγλη, αλλα δεν πηγε στη ναξο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

α, μαλιστα...ειχε αναγκη δηλαδη ε ?απλα θελησε να μεγαλωσει την πιτα φιλε...εγω αν θελεις, εχω στοιχεια, αλλα δεν θα κατσω να τα πω εδω δημοσια, κατ ιδιαν ο,τι θελεις.η εκτιμηση σου ειναι εντελως λανθασμενη, γιαυτο και θα παραμεινει εκτιμηση, και οχι διαπιστωση...και μην μου λες οτι η πηνελοπη εχει αιγλη μπροστα στο φερι ...μην τρελαθουμε τωρα, κανει και ζεστη....η μερα με την νυχτα ειναι σε ολους τους τομεις....ειπαμε...εκτος αν εσυ πιστευεις οτι το βαπορι αυτο ειχε αιγλη μονο επι στριντζη...να μας το πεις να το ξερουμε.....

Link to comment
Share on other sites

Ειρήνη υμίν **

Το Superferry δεν τα πηγαίνει άσχημα και ένας βασικός λόγος γι αυτό είναι η Νάξος. Βέβαια και στα υπόλοιπα νησιά καλούτσικα τα πάει (για να μην μείνουν υπόνοιες πως από ΑνδροΤηνοΜυκονία είναι άδειο), απλά η Νάξος βοηθάει στο να έχει καλές πληρότητες συνολικά. Από την άλλη βέβαια, τα άλλα πλοία (πλην Κατερινιώς) έχουν αντίστοιχες πληρότητες (χωρίς την προέκταση για Νάξο). Σίγουρα η Νάξος βοήθησε, χωρίς αυτό να σημαίνει πως το πλοίο γεμίζει από "Ναξιώτες".

Τώρα στα περί φήμης, τα πράγματα είναι μπλεγμένα. Αν μιλήσεις με "χρήστες" της γραμμής, η Πόπη έχει το όνομα των κακών σαλονιών αλλά της μέγιστης αξιοπιστίας και άψογου ταξιδέματος, ενώ το ferry τα αντίθετα. Για τους ξένους τώρα η κατάσταση περιπλέκεται μιας και προχθές μία γνωστή μου μου έλεγε πως θα φύγει με το Blue Star των 16:30 (και εννοούσε το ferry). Οπότε τράβα βγάλε άκρη.

Γενικότερα η αίσθηση που έχω αποκομίσει από τη γραμμή για τον Ιούλιο, για την κίνηση της Τήνου, έχει ως εξής:

* το Κατερινάκι έχει πολύ λίγα πράγματα από κίνηση (βέβαια αιμορραγεί τους άλλους, όπου προφανώς αυτός είναι ο σκοπός της εταιρείας του)

* η Ποπάρα δουλεύει πατωμένη με γκρουπ και πολύ καλά με αυτοκίνητα

* το ferry δουλεύει με λίγο λιγότερο από την Ποπάρα (λόγω όχι τόσο πολλών γκρουπ). Αλλά έχει μέσα αρκετό απόθεμα ΙΧ που θα πάνε και Νάξο οπότε ενδεχομένως στο σύνολο να είναι καλύτερα.

* το Ιθάκη τα πάει εξαιρετικά στα αυτοκίνητα και πολύ καλά με κόσμο (σημείωση: έχει διπλάσια τιμή το εισητήριο του αυτοκινήτου σε σχέση με τους άλλους, πράγμα που αμέσως βγάζει την κουβέντα ποιά κρίση ρε σεις; )

* Τα απογεύματα ο Θεολόγος είναι κλασικά πατωμένος, ενώ το Ιθάκη απλά στέκεται αξιοπρεπώς (προφανώς έχει μετρήσει το ότι το Ιθάκη άργησε πολύ ν ανοίξει τα απογευματινά δρομολόγια και ο κόσμος δεν το χει συνηθίσει ακόμα).

**Συνήθως ανάβω τα πνεύματα - ήρθε η στιγμή να κάνω τον ειρηνοποιό :P

Link to comment
Share on other sites

θα μου επιτρεψεις να εχω ενστασεις.ειπα και πριν ,πως η ποπη ειχε παρει το πανω χερι στα ιχ-μετα το ιθακη φυσικα-, αλλα ΜΟΝΟ στα ιχ, επειδη εγινε νωριτερα αυτη η ,κατ εμε, εξωφρενικη εκπτωση, και κατα συνεπεια ο κοσμος το εμαθε πολυ νωριτερα σε σχεση με την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ εκπτωση που κανει το φερι 2 εβδομαδες τωρα.ετσι λοιπον, εδω και περιπου 10-15 ημερες, που ο κοσμος μαθαινει πως και το φερι κανει την εκπτωση αυτη, η πλαστιγα εχει αρχισει και γερνει παλι υπερ του, και ειναι φυσικο, παροτι το πρωι φευγει μετα την πηνελοπη, και 4 φορες την εβδομαδα που παει ναξο την αφηνει μονη το απογευμα.στα περι φημης.η ποπη αδιαμφισβητητα εχει το καλυτερο ταξιδεμα.περα τουτου ομως ουδεν.το βαπορι στους εσωτερικους του χωρους ειναι χρονια παρατημενο, και οποια ψιλοανακαινηση εγινε κατα καιρους ηταν και κακογουστη-βλεπε το παλιο πλωριο σαλονι εποχης που το καταστρεψανε και βαλανε φτηνιαρικους καναπεδες-, αλλα και χωρις σχεδιο.δηλαδη το βαπορι δεν εχει ενιαια φιλοσοφια...το σφ τωρα, δεν νομιζω πως χρειαζεται να πουμε πολλα.μετασκευη του 1993, που ομως εβλεπε 20 χρονια μπροστα, λειτουργικοτατο, παντα ελαμπε, μεσα εξω, το καλυτερο ημεροπλοιο που φτιαχτηκε ποτε,- μετα απο αυτο θεωρω το σαντορινη-, σαλονια που απο την πρυμη βλεπεις πλωρα, καταστρωματα κλπ.φετος, εσωτερικα εγινε ακομα καλυτερο.οσο για το ταξιδεμα...κανεις δεν ειπε ποτε οτι εχει αυτο της ποπης, αλλα μην το βγαλουμε και κουνηστρα....αυτη η αισθηση οτι κουναει, υπηρχε αρκετα παλιοτερα, οταν η φιλοσοφια ηταν "και οχταρι να εχει, πηγαινουμε γραμμη", ουτε ψιλωμα, ουτε τιποτα, και ο νοων νοητω.....μην ξεχναμε, οτι και η αθηνουλα οταν βγηκε σαν ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ 2, ειχε πολυ κακο ονομα στο ταξιδεμα....εδω ομως, ο καπτα μακης την προσεχε, και αυτη η φημη εξαλειφθηκε.στα της κινησης τωρα, το ιθακη ειναι σε αλλο επιπεδο, λογω προμοταρισματος σε ολα τα μηκη και πλατη της χωρας,με το δικτυο της εταιρειας, και κατεχει τα σκηπτρα.το πρωι παει πολυ καλα, και την κυριακη στο τοπικο εχει τσακισει τον καημενο τον θεολογο...το απογευμα που παει μεχρι κατω, τα πραγματα δεν ειναι και τοσο δυνατα..περισσοτερο ζημια κανει στοναλλον, παρα κερδιζει....σημερα βεβαια πηρε,πανω απο 100 ιχ, αλλα ειναι πεμπτη, και κατ εμε μονο πε-παρασκευη θα επρεπε να κανει και απογευματινο μεχρι κατω...για το φερι τα ειπαμε, ξαναπερνει τα πρωτεια σε σχεση με την ποπη στα ιχ, γιατι στον κοσμο τα ειχε παντα...χαρακτηριστικο.την κυριακη εφερε απο το τοπικο σχεδον τα διπλασια απ οτι οι αλλοι 2, στις 2330...η ποπη δουλεψε καλα στα ιχ, καθοτι ο κοσμος το εμαθε νωρις και δελεαστηκε...λογικο..αλλωστε νομιζω, ειναι το εσχατο της οπλο....να δουμε αν θα αντεξει..παει πολυ καλα ομως το διερχομενο επιστροφης της κυριακης.....το αικατερινη τωρα, δεν εχει αρχισει και πολυ καλα.μετρια εως χαμηλη κινηση, με εξαιρεση μια δυο φορες ,που ηρθε με πρωτοκολο σε επιβατες....τελος, ο τεο, εχει πεσει αρκετα σε επιβατες και ιχ, αλλα αντεχει στα φορτηγα.η μεγαλη ζημια του γινεται, αφενος την παρακευη το απογευμα, που το φερι γεμιζει και αυτος φευγει μισογεματος-μισοαδειος, και την κυριακη απο το ιθακη....εκει που καποτε χτυπαγε 280 ιχ, τωρα....αυτα !!

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

λιγο πολυ το ιδιο πραγμα ειπαμε με διαφορετικες αποχρωσεις στα λογια.

μεχρι πριν λιγα χρονια ηταν δεδομενο (λεγοταν και γραφοταν απο ολους) οτι στη ραφηνα πρωτα γεμιζει το ferry και μετα τα υπολοιπα. πλεον το ferry για να γεμισει παει και στη ναξο

το ιθακη πηγε καλυτερα ακομη και απο οτι περιμενε και η εταιρεια του, παρα το ακριβοτερο εισητηριο, η πηνελοπη αντεχει (γουστο του να βαζει οσο χαμηλα θελει την τιμη. δεν υπαρχει οριο προς τα κατω), ο θεολογος αντεχει και αυτος και το αικατερινη απλα περνα ενα ευχαριστο καλοκαιρι μεχρι να δει που θα παει

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...