Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Εξάλλου τις τελευταίες 10-12 ημέρες που το παρακολουθώ το πλοίο έχει άφιξη στην Τήνο περίπου στις 11:40 με 11:45 αντί στις 11:25.

Μα δεν χρειάζεται να το παρακολουθήσει κανεις. Ακόμα και οι γλάροι ξέρουν οτι με τις γνωστές ταχύτητες και σε συνθήκες καλοκαιριού το Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος γίνεται σε 3.55 με 4.10. Εγώ απορώ πώς είναι δυνατόν να βγούν τέτοια δρομολόγια εξαρχής (όταν μάλιστα υπάρχει και ο καπτα Κώστας ο οποίος το ταξίδευε τόσα χρόνια) αλλα μάλλον η απάντηση σχετίζεται με πλοίο που φέρει όνομα γνωστού νησιού του Ιονίου :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φέτος όμως με την προσθήκη της Νάξου και με προγραμματισμένη παραμονή εκεί μόλις 15 λεπτών, όχι μόνο θα προστεθεί ένα λιμάνι ακόμη, αλλά δεν θα υπάρχει και χρόνος παραμονής αρκετός ώστε να απορροφήσει τις καθυστερήσεις στο κατέβασμα προς Νάξο και οι οποίες λογικά θα προστίθενται στις καθυστερήσεις της επιστροφής.

Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω. Ποτε τον τελευταίο μήνα δεν το βλέπω να φτάνει στην Τήνο πριν απο τις 11:40. Πόσο μάλλον το καλοκαίρι. Μην εκπλαγείτε εαν ποτε τις ημέρες Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Σάββατο δείτε το πλοίο να φτάνει στην Ραφήνα κατα τις 22:00 και βάλε...

Υ.Γ.: Για ποιον λόγο άραγε ενω θα μπορούσε το πλοίο να εκτελεί απογευματινό τοπικό για Άνδρο τις Δευτέρες δεν το εκτελεί φέτος :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Έτσι δίνει όλο τον κόσμο στην Πηνελόπη και στον Θεολόγο.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

τα ειπαμε και παραπισω αυτα. εχει κανει συμφωνια η εταιρεια με τους ξενοδοχους της ναξου να μεταφερει επιβατες των charter απο μυκονο στη ναξο. αν θα πετυχει ή οχι θα φανει στην πορεια.

Link to comment
Share on other sites

Τα chartes φερνουν κοσμο κ περνουν αμεσως.Εχω περιεργεια να δω αν τα αεροπλανα απο εξωτερικο θα εχουν παραμονη 3+ ωρες στην Μυκονο να περιμενουν το SuperFerrie να ερθει απο Ναξο με τον Κοσμο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στη Ραφήνα θα είχε 500 για την πλάκα ανα δρομολόγιο πήγαινε και άλλους τόσους στο γυρισμό...........Δεν είναι εποχή για πειραματισμούς πιστεύω.. [/b]

Μα φέτος το Sea Jet 2 είναι πεσμένο αρκετά σε κίνηση σε σχέση με τη περσινή χρονιά!!! Μια και αρκετοί επιβάτες ψάχνουν τη πιο φτηνή λύση του συμβατικού και όχι του ταχύπλοου στη γραμμή!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι από Ραφήνα και το βλέπω σε αφιξοαναχωρήσεις, προφανώς θα κρίνεις από κάποιες συγκεκριμένες μέρες, διαφορετικά το seajet δεν μπορείς να πεις ότι έχει πολύ μειωμένη κίνηση....Το τριήμερο του Αγ πνεύματος ήταν στα 2 δρομολόγια, πρωινό και μεσημεριανό γεμάτο....Βέβαια ας μην ξεχνάμε πως τη στιγμή που υπάρχει και το φλαινκατ 3 παίρνει και αυτό κόσμο από το seajet. Αλλά επιμένω στην άποψή μου, διότι και πέρυσι μη νομίζεις ότι τέτοια εποχή το seajet ήταν κάθε μέρα γεμάτο, αλλά πήγε αρκετά καλά συνολικά όλη τη χρονιά.......Περίμενε να δούμε τον Αύγουστο.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως εκτός του Blue Star Ithaki, να δούμε και το Blue Star Naxos εκεί!!!

νομιζω οτι εχει ξαναγραφτει. το ιθακη και το ναξος θα κανουν εναλλαξ δρομολογια απο πειραια και ραφηνα (τα ωραρια τα ιδια θα ειναι, τα πλοια θα σκαντζαρουν στη μυκονο καθε εβδομαδα), ωστε να βγαινουν οι πλευσιμες ωρες των πληρωματων.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι από Ραφήνα και το βλέπω σε αφιξοαναχωρήσεις, προφανώς θα κρίνεις από κάποιες συγκεκριμένες μέρες,

Μην κοιτάς τις ειδικές ήμερες!! Δηλαδή 3 ήμερο του Αγίου Πνεύματος και τις 30-40 ήμερες που είναι το peak της σεζόν!!! Σίγουρα δε γέμιζε όλες τις ημέρες των δρομολογίων και πέρυσι, αλλά το θέμα είναι τι πληρότητες είχε πέρυσι και τι φέτος στα ίδια δρομολόγια. Έξαλλου όταν είπα για μειωμένη κίνηση λέω γενικώς!! Από το ξεκίνημα του πλοίου μέχρι τα μέσα Ιουνίου. Το Flying Cat 3 παίρνει τους επιβάτες που είχαν συνηθίσει να ταξιδεύουν με κάποιο Hihgspeed τα προηγούμενα χρόνια.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Οι επιβάτες του χαισπιντ, ήταν συνήθως, και αυτό φαίνεται από τα αμάξια που έβλεπα να φορτώνονται στο πλοίο, άτομα κάπως οικονομικά πιο εύπορα να το πω, που θέλουν αμάξι και ταχύτητα........οπότε δεν τους παίρνει το φλαινκατ, αλλά οι πιο πολλοί πηγαίνουν με τα συμβατικά.....αυτοί που αναφέρεις είναι οι υπόλοιποι που πήγαιναν στα νησιά για άλλους λόγους με ταχύπλοο όπως πχ αυθημερόν προσκύνημα στην Τήνο.......πάντως επιμένω ότι τον Αύγουστο θα χρειαστεί οποσδήποτε ένα οχηματαγωγό ταχύπλοο.....εδώ σεπτέβρη πέρυσι και το χαισπιντ 6 είχε καμια 70αριά ΙΧ ανά δρομολόγιο όσες φορές μέτρησα.....ποσο μαλλον τον αυγουστο το χαισπιντ 1 που ηταν σχεδον γεματο ολες τις μερες.........άνετα θα δούλευε λοιπον ενα οχηματαγωγό επιμένω.....και θα ειναι λαθος να μην δουμε.......

Επειδή κάποιος όμως μπορεί να πει ότι ήταν λιγότερο ένα πλοίο πέρυσι, ας πω ότι όλα τα χρόνια που ήμασταν με 4 πλοία, το χαισπιντ δούλευε πάντα εξαιρετικά καλά............και αναφέρομαι και στο 2009 που δεν ήταν και τόσο διαφορετικά τα πράγματα.......ναι ήταν μικρότερο το 2, αλλά και εμείς δε ζητάμε το μεγάλο κεντέρη.......ζητάμε ένα μικρό που να μπορεί να παίρνει καμια 80αριά ΙΧ ανά δρομολόγιο και 500-600 επιβάτες.......

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Γιώργος έχει ξανασυζητηθεί το θέμα...το γκαράζ των Hs2-3 ήταν μικρό...ακόμα και για αυτή τη γραμμή. Εδώ όπως λες ακόμα και το 1 που είχε σαφώς μεγαλύτερο γκαράζ ήταν μονίμως γεμάτο(για όσα ταξίδια κατάφερε να κάνει τη high season). Σίγουρα χρειάζετε ταχύπλοο από τη Ραφήνα προς Τήνο-Μύκονο-Νάξο ή Πάρο...το θέμα είναι πιο...!!

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που δε λέω για το γκαράζ του χαισπιντ 2, λέω 80-100 ΙΧ που είναι πολύ περισσότερο από αυτά που έπαιρνε το 2.............για παράδειγμα το νέο της seajets, το σναφελ, που πιάνει κανένα 30άρι, είναι ότι πρέπει......ειδικά αν αντικαταστήσει το seajet II τότε θα δουλέψει ακόμα καλύτερα....

Link to comment
Share on other sites

Ένα λεπτάκι. Σαφώς κι υπάρχει ένας όγκος επιβατών από Ραφήνα ο οποίος θέλει να πάει από Ραφήνα με ταχύπλοο και με το ΙΧ. ΄Φέτος δεν έχει την δυνατότητα να το κάνει αυτό γιατί πουλήθηκε και δεν αντικαταστάθηκε.

Ο Ηλιόπουλος με το καινούριο καταμαραν δεν μπαίνει. Προφανώς για διάφορους λόγους οι οποίοι έχουν να κάνουν με ένα πολύ μεγάλο booking που διαθέτει στην γραμμή Σαντορίνη Ηράκλειο,για το ότι δεν θέλει να ανταγωνιστεί το SEA JET που ανήκει στον ίδιο και πάει τρένο τα τελευταία χρόνια, για το ότι πιστεύει ότι στην συγκεκριμένη γραμμή θα του είναι πιο αποδοτικό, γιατί ακόμη και να ήθελε να το βάλει στην Ραφήνα τέλος Ιουλίου που ετοιμάστηκε θα ήταν αδύνατον να διαφημιστεί και να υποστηριχτεί όπως θα έπρεπε,...

Ο Ηλιόπουλος μπορεί να μην έχει την δυναμική της HSW στα ταχύπλοα αλλά χτεσινός δεν είναι. Σίγουρα κάτι ξέρει παραπάνω για να το στέλνει Κρητη-Σαντορίνη από εμάς που λέμε για το πόσα ΙΧ θα είχε εξασφαλισμένα από Ραφήνα.

Και πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι τίποτα δεν είναι εξασφαλισμένο φέτος κι η σύγκριση με τις προηγούμενες σεζόν δεν είναι ιδανική για ασφαλή συμπεράσματα.

Και σίγουρα η αιχμή δεν θα έχει την διάρκεια των υπολοίπων σεζόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

όσον αφορά το θέμα της παράδοσης πάντως,είδα προχτές συρμό του μετρό γεμάτο με διαφημήσεις της blue star και μέσα σε αυτές ήταν και το δρομολόγιο της ραφήνας με το ιθάκη,αν θυμάμαι καλά έλεγε απο ιούλιο,οπότε για να το διαφημίζουν....

Μακάρι να έχεις δίκιο, αλλά δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος. Γυρνώντας σήμερα απελπισμένος :rolleyes: στη Ραφήνα και ρωτώντας για κανένα ευχάριστο νέο για το Ιθάκη...μια χαραμάδα ελπίδας :P...συνάντησα κατήφεια και ήξεις-αφίξεις. Θα δούμε, μπορεί, ίσως, εάν, όταν...δεν θα έρθει, θα έρθει τον Αύγουστο, εάν δεν έρθει τέλος Ιουλίου δεν θα έρθει...και άλλα παρόμοια σαφή και κατηγορηματικά. :D

Link to comment
Share on other sites

μια εξυπνη κινηση κανει η Golden Star απο την επομενη δευτερα 11/7. δυο λεωφορεια μισθωμενα απο την εταιρεια θα ξεκινανε το πρωι απο πλατεια καραϊσκακη και συνταγμα, για να πηγαινουν τον κοσμο στη ραφηνα και το απογευμα οταν γυριζει το ferry θα παιρνουν τον κοσμο για πισω.

δεν ξερω αν θα ειναι τελειως δωρεαν ή αν θα χρεωνει, ουτε ξερω αν οι 100 θεσεις των 2 pullman ειναι αρκετες, αλλα ειναι καλος κραχτης σαν ιδεα.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου αν μπορεις να πεις κατι παραπανω αν ξερεις! δλδ τι ωρα θα φευγει απο πειραια τι χρεωση θα εχει (που η λογικη λεει οτι θα ειναι δωρεαν οπως στη σουπερφαστ για πατρα, γιατι δεν θα εχει νοημα να πληρωνεις φευγεις κατευθειαν απο πειραια)

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

μια εξυπνη κινηση κανει η Golden Star απο την επομενη δευτερα 11/7. δυο λεωφορεια μισθωμενα απο την εταιρεια θα ξεκινανε το πρωι απο πλατεια καραϊσκακη και συνταγμα, για να πηγαινουν τον κοσμο στη ραφηνα και το απογευμα οταν γυριζει το ferry θα παιρνουν τον κοσμο για πισω.

δεν ξερω αν θα ειναι τελειως δωρεαν ή αν θα χρεωνει, ουτε ξερω αν οι 100 θεσεις των 2 pullman ειναι αρκετες, αλλα ειναι καλος κραχτης σαν ιδεα.

Και πάνω που θα έλεγα κατι παρόμοιο. Την περασμένη Τρίτη είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω με το απογευματινό δρομολόγιο του λαοπρόβλητου προς τη Ραφήνα. Το πλοίο αναχώρησε στην ώρα του απο Τήνο (16.50) και τσίμπησε μόνο 10 λεπτα καθυστερησούλα στο Γαύριο λόγω φόρτωσης. Κόσμος παρα πολύς και γκαράζ γεμάτο μεχρι τον καταπέλτη. Και φτάνω στο θέμα. Το πλοίο έριξε καταπέλτη ακριβως στις 21.00. Την ίδια ώρα έχει αναχωρηση το ΚΤΕΛ το οποίο δεν περίμενε καθόλου (προφανώς δεν υπάρχει συνενόηση για ανταπόκριση με το πλοιο). Το δε επόμενο δρομολόγιο είναι στις 21.45. Πράγμα που σημαινει οτι στο Πεδίο του Αρεως φτάνει περιπου στις 22.45-50. Βέβαια παρότι εν τω μεταξι κατέφτασε και το Flying Cat 3, το ΚΤΕΛ δεν γέμισε. Θα είναι λοιπόν πολύ καλή κίνηση αν όντως βάλει η εταιρεία λεωφορεία, ειδικά στην επιστροφή.

Link to comment
Share on other sites

τι χρεωση θα εχει (που η λογικη λεει οτι θα ειναι δωρεαν οπως στη σουπερφαστ για πατρα, γιατι δεν θα εχει νοημα να πληρωνεις φευγεις κατευθειαν απο πειραια)

Δε ξέρω εάν στη Superfast είναι δωρεάν (πολύ αμφιβάλλω), γιατί στην ΑΝΕΚ και στη ΜΙΝΟΑΝ είναι επί πληρωμή, λίγο πιο ακριβό από το ΚΤΕΛ. Οπότε κάτι ανάλογο θα συμβαίνει και εδώ! Για την ώρα που θα ξεκινάει από το Πειραιά, υπολόγιζε 2 ώρες πριν από την αναχώρηση του πλοίου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Γυρνώντας σήμερα απελπισμένος :rolleyes: στη Ραφήνα και ρωτώντας για κανένα ευχάριστο νέο για το Ιθάκη...μια χαραμάδα ελπίδας :P...συνάντησα κατήφεια και ήξεις-αφίξεις. Θα δούμε, μπορεί, ίσως, εάν, όταν...δεν θα έρθει, θα έρθει τον Αύγουστο, εάν δεν έρθει τέλος Ιουλίου δεν θα έρθει...και άλλα παρόμοια σαφή και κατηγορηματικά.

Σα να μην μας έφταναν τα καψόνια που μας κάνουν οι Κορεάτες B) ...έχεις και τσι Γαυριώτες πρακτόροι να παίζουν με τον πόνο μας. :rolleyes:

post-1833-0-27569200-1312126249_thumb.jp

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αρχικά έλεγαν ότι θα δέσει στο τέλος του χρόνου, αλλά μάλλον πρυτάνευσε η λογική και θα δέσει τη περίοδο λίγο αργότερα από ότι συνήθως έδενε επί Blue Star. Αλλά το διάστημα που θα μείνει δεμένο θα είναι μεγαλύτερο από ότι συνήθως έκανε

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...