Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Το Αικατερίνη δέν έχει και πολλές μέρες στην γραμμή και είναι λογικό να μήν έχη πολλή "πελατεία" ακόμα.Ελπίζω πως θα τα πάη καλύτερα εν καιρώ.Πάντως άν ερχόταν κατά Πειραιά μεριά,που η Σ-Τ-Μ (αλλά και η Παροναξία) έχει ένα μόνο δρομολόγιο συμβατικών την ημέρα,θα είχε ακόμη καλύτερη κίνηση.Είναι μέν πιό αργό απ΄τα Bluestarάκια αλλά γι'αυτό ακριβώς θα είναι και πιό οικονομικό-δέν είμεθα όλοι απόγονοι τού Ωνάση...

Οσο γιά το ότι το SF2 πάει και στην Νάξο,το ξαναλέω ότι είναι καλή ιδέα γιατί έτσι οι Βορειοαττικιώτες :D που θέλουν να πάνε στην Παροναξία δέν αναγκάζονται να κατέβουν στον Πειραιά,αλλά μπορούν να πάνε πλέον από την Ραφήνα.Πέραν τού ότι,βεβαίως,γεμίζει και το πλοίον,αφού με πέντε βαπόρια στην Ραφήνα ο κόσμος (και η πίττα) "μοιράζεται" περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τις εξελίξεις δεν τις δημιούργησαν οι εκπτώσεις της Πηνελόπης, αλλά η είσοδος του Ιθάκη και κυρίως η επίθεσή του πρωτίστως στο ΣΦ, το οποίο για να επιβιώσει επιτίθεται στην Πηνελόπη και αυτή αμύνεται με εκπτώσεις...και οι άλλοι αναγκαστικά την ακολουθούν. Για μένα και κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες από πλευράς κίνησης, δεν χωράνε περισσότερα από 2 πλοία στο πρωινό, το Ιθάκη και άλλο ένα και ο Θεολόγος το ΠΣ. Οπότε γίνεται μάχη μεταξύ ΣΦ και Πόπης ποιό από τα δύο θα παραμείνει στο πρωινό και ποιο θα αποχωρήσει ή θα πάει στο απογευματινό διεκδικώντας μερίδιο από τον Θεολόγο.

Νομίζω ότι, με όσα γράφτηκαν παραπάνω, δικαιώνονται εν πολλοίς οι αρχικές μου εκτιμήσεις. Εάν εξαιρέσει κανείς την κίνηση της Νάξου, η καλοκαιρινή κίνηση της ΑΤΜ (όπως διαμορφώνεται σήμερα) καλύπτεται άνετα από 2 πρωινά (+Θεολόγο το ΠΣ) και από τον απογευματινό Θεολόγο (+Ιθάκη στην αιχμή). Οπότε νομίζω ότι η μάχη γίνεται για την δεύτερη πρωινή θέση, μεταξύ ΣΦ και Πόπης. Το Αικατερίνη κι εγώ δεν το βλέπω να μένει στη γραμμή, εάν υπάρξουν άλλες γραμμές για να είναι πιό κερδοφόρο...και το βλέπω να μένει στην γραμμή μόνο εάν για κάποιο λόγο καταφέρει να γίνει το 2ο πρωινό πλοίο μετά το Ιθάκη.

Link to comment
Share on other sites

Η εικόνα που σας μετέφερα πριν είναι το πως μου φαίνεται η κίνηση των πλοίων στο λιμάνι της Τήνου. Για τα άλλα απλά υποπτεύομαι.

Μην ξεχνάτε δε, πως τα γκρουπ που παίρνουν καταρχήν η Πόπη και λιγότερο ο βάπωρ, σημαίνει και μειωμένα εισιτήρια. πχ, μια μπάζα με 500 άτομα από γκρουπ μπορεί να είναι πολύ φτηνότερη από 300 ανεξάρτητους (με ολόκληρα εισιτήρια), οπότε καλύτερα να μην στέκεστε τόσο στην κίνηση των επιβατών (ή και των ΙΧ με τέτοιες προσφορές).

Περί κουνήματος: Σε σχέση με τον ανταγωνισμό ο βάπωρ πάσχει στο ταξίδεμα. Και μην ξεχνάμε πως ψήλωμα σημαίνει και καθυστέρηση ε;

Ερώτησις: πως τα πάει το Ιθάκη για Άνδρο στα πρωινά; (γιατί κάποια πουλάκια μου είπαν πως δεν τα πάει τόσο καλά για Άνδρο όσο για Τήνο).

Νηρέα ευλογημένα τα γένια σου :P . Για να ευλογήσω και τα δικά μου:

csst9728, on 01 October 2010 - 00:09 , said:

Γεγονός που όπως λένε οι γλάροι και οι πάπιες στη "στρούγκα" οδηγεί την Blue Star στην επιστράτευση κάποιου εκ των Ιθάκη/Πάρος/Νάξος μόλις παραδοθεί το Δήλος. Σκοπός; Τουλάχιστον Πέμπτη-Παρασκευή-Κυριακή διπλά δρομολόγια σε όλη τη γραμμή για να φάμε από την πίτα του Θεολόγου (που έχει γίνει σαν τον Πάγκαλο tongue.gif

Το μόνο που μένει να δούμε τώρα είναι μέχρι πότε θα μας κάτσει το Ιθάκη στη Ραφήνα. Θα δεί Οκτώβρη, Μάρτη, ή τίποτα από τα δύο;

Θα απαιτούσα δημόσια συγγνώμη απ όσους θεωρούσαν πως η ΑνδροΤηνοΜυκονία δεν σηκώνει νεώτερο/ταχύτερο πλοίο, αλλά θα είμαι μεγαλόψυχος. Θα τους αφήσω ανενόχλητους στη θλίψη που το καμάρι τους δεν το ζητά κανείς πλην των διαλυτών.... :P

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Το ότι μιά μπάζα 500 ατόμων σε γκρούπ κοστίζει φτηνότερα στα άτομα αυτά απ'ό,τι άν πλήρωναν μεμονωμένα δέν σημαίνει ότι τελικά η εταιρία τού πλοίου χάνει.Τα έχουν υπολογίσει όλα αυτά οι αρμόδιοι,δέν είναι κορόϊδα να κάνουν έτσι εκπτώσεις.

Προσωπικά δέν βλέπω το Ιθάκη να μένη στην γραμμή το φθινόπωρο.Πέφτει και η κίνηση και είναι πιό "επιρρεπές" το ακριβό πλοίο στο να μείνη με χαμηλές (και άρα ασύμφορες) πληρότητες απ'όσο είναι τα φτηνώτερα.Το πιό πιθανό είναι ότι θα επανέλθη στον Πειραιά το πλοίον από μέσα Σεπτέμβρη.

Επίσης πιθανόν είναι το Αικατερίνη να πάη σε κάποια άλλη γραμμή διότι όσο και άν ευχόμαστε εμείς να τα πάη καλά στην Ραφήνα,άν δέν το προτιμήση ο κόσμος έναντι τών ήδη υπαρχόντων (και "οικείων" στους επιβάτες),δέν γίνεται δουλειά.

Οπότε θα παραμείνη η γνωστή τριάς (ή "τροϊκα"-εις την ρωσικήν σημαίνει άμαξα με τρείς ίππους) που θα βγάλη την χειμερινή περίοδο με εκ περιτροπής απουσίες τών πλοίων γιά τίς ετήσιες τους......

Link to comment
Share on other sites

και ετσι να γινει hastaroth, το αικατερινη θα ειναι στην ακινησια του θεολογου.

οποτε χειμωνιατικο χαρτζηλικι απο τα φορτηγα για τους αλλους δεν εχει

Link to comment
Share on other sites

Λές γι'αυτό να το έφερε ο Παναγιωτάκης στην Ραφήνα;Γιατί πρίν όταν ο Θεολόγος ήταν ο μόνος "εκπρόσωπος" τού πλοιοκτήτη αυτού στην γραμμή,όταν έπαιρνε την "αδειούλα" του τον χειμώνα η Πόπη και ο υπερβάπωρ ήταν που μοιραζόντουσαν τα φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Λές γι'αυτό να το έφερε ο Παναγιωτάκης στην Ραφήνα;Γιατί πρίν όταν ο Θεολόγος ήταν ο μόνος "εκπρόσωπος" τού πλοιοκτήτη αυτού στην γραμμή,όταν έπαιρνε την "αδειούλα" του τον χειμώνα η Πόπη και ο υπερβάπωρ ήταν που μοιραζόντουσαν τα φορτηγά.

Επιτέλους αρχίσατε να το πιάνετε! Παρακολουθώ τη συζήτηση αυτή απ' την αρχή, αλλά ήθελα να δω πώς θα εξελισσόταν... Λοιπόν, για να μην μακρυγορούμε, θα πω κάποια πράγματα που ξέρω από πρώτο χέρι σχετικά με το λόγο της άφιξης της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ στη Ραφήνα:

1. Ο Παναγιωτάκης καιρό τώρα ήθελε να διπλώσει το ΘΕΟΛΟΓΟΣ, αλλά δε βιαζόταν, καθώς επί χρόνια η γραμμή ήταν στάσιμη. Τα προηγούμενα χρόνια είδε αρκετά καράβια που έφτασε αρκετά κοντά στην αγορά κάποιου από αυτά χωρίς όμως να γίνει τελικά η αγορά. Ανάμεσά τους τα πιο χαρακτηριστικά ήταν τα σκωτσέζικα HROSSEY και HJALTLAND, το BS ITHAKI κ.ά. Δε βιαζόταν όμως, καθώς κανένας ανταγωνιστής δεν έκανε σοβαρή κίνηση...

2. Όταν εμφανίστηκε ο Στεφάνου στη γραμμή και ανακοίνωσε την πρόθεσή του να διπλώσει το SUPERFERRY, ο Παναγιωτάκης έπρεπε να προλάβει αυτή την κίνηση "πιάνοντας θέση" στη γραμμή και με ένα δεύτερο καράβι. Έτσι μη βρίσκοντας κατάλληλο πλοίο στην έρευνα αγοράς που έκανε ανά τον κόσμο, αποφάσισε να φέρει εδώ αυτό που είχε ήδη η εταιρία βελτιώνοντάς το αρκετά, αφού έτσι κι αλλιώς σκεπτόταν να το αποσύρει απ' την Κέρκυρα λόγω των τιμών που επικρατούσαν εκεί και που δεν της έδιναν σημαντικό όφελος.

3. Το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ είναι πολύ πιο οικονομικό από το ΘΕΟΛΟΓΟΣ, και δεδομένων των δύσκολων εποχών που διανύουμε στοιχίζει πολύ η διατήρησή του (του ΘΕΟΛΟΓΟΣ) στη γραμμή όλο το χρόνο με μόνη απουσία ενός μήνα, για κάλυψη των αναγκών των μεταφορικών. Έτσι, αν το αντικαταστήσει πχ από Νοέμβριο ως Μάρτιο με ένα φθηνότερο θα βγει οφελημενη. Ταυτόχρονα δε θα υπάρξει κανένα κενό στα δρομολόγια αφού όταν θα χρειαστεί να βγει αυτό για ακινησία θα επανέλθει το ΘΕΟΛΟΓΟΣ να καλύψει το κενό. Και γύρω στο Πάσχα επανέρχεται και το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στα δρομολόγιά του και πάμε πια για το επόμενο καλοκαίρι! Μ' αυτόν τον τρόπο ο χειμώνας βγαίνει με τις λιγότερες δυνατές απώλειες, και ταυτόχρονα με τη μεγαλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση προς τις μεταφορικές!

Ουσιαστικά δλδ το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ δεν ήρθε για να ανταγωνιστεί μεγάλες εταιρίες όπως η BLUE STAR ή να κάνει τη διαφορά με ένα super πλοίο όπως νομίζουν κάποιοι... Ήρθε για να βγάλει η εταιρία το χειμώνα στη γραμμή όσο γίνεται αναίμακτα ενώ παράλληλα η παρουσία της εδώ να είναι συνεχής. ;)

Link to comment
Share on other sites

proud_ionian και rafina-lines την πιάσατε τη δουλειά. Είναι ακριβώς έτσι όπως τα λέτε (και ειδικά ο rafina-lines που τα λέει αναλυτικότερα).

Να προσθέσω μόνο μία μικρή παράμετρο: Κατά τη δίμηνη (σχεδόν) χειμερινή απουσία του Θεολόγου, οι ανταγωνιστές του πιέζουν τις μεταφορικές ώστε και μετά την επιστροφή του Θεολογή να βάζουν μέσα 1-2 νταλίκες (με αντάλλαγμα καλύτερα τιμολόγια).

Προφανώς στον Παναγιωτάκη δεν αρέσει αυτό το σκηνικό και επιδιώκει με κάθε τρόπο να διατηρήσει (ή και να αυξήσει) τη δεσπόζουσα θέση του στα φορτηγά.

Τώρα, αν παράλληλα αποχωρήσει και κάποιος άλλος από το πρωινό, αυτό θα ήταν ευχής έργον για την εταιρεία (και τη διατήρηση της θέσης της στη γραμμή με 2 πλοία το καλοκαίρι)

.

Μου κάνει πάντως εντύπωση που το Κατερινάκι δεν έχει χτυπήσει καθόλου τα γκρουπ* (μιας και το δρομολόγιό του είναι ιδανικό για γκρουποκαταστάσεις).

Και γω έχω την αίσθηση πως το χειμώνα θα τη βγάλουμε για πολύ καιρό με το Κατερίνα στη θέση του Θεολόγου

Link to comment
Share on other sites

Τα προηγούμενα χρόνια στη γραμμή ήταν Αγούδημος-Blue Star και Alpha ferries (η hsw έχει αποχωρήσει από το 2005). Και όπως θυμόμαστε Aqua Jewel και Αθηνά δεν είχαν δυνατότητες φορτηγών.

Προ Θεολόγου, η γραμμή το χειμώνα αφηνόταν στον Αγούδημο με την Ποπάρα (εκτός 1-1.5 μήνα που καλυπτόταν από το SF). Και φυσικά τότε, κανείς δεν έβλεπε τα προβλήματα των μεταφορικών μιας και η φήμη της γραμμής αφορούσε το αυθημερόν ταξίδι στην Τήνο Απρίλη-Οκτώβρη. Ο Παναγιωτάκης με το Θεολόγο είδε και κάλυψε μία ανάγκη της γραμμής που οι υπόλοιποι αδιαφορούσαν.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ο Ιθάκαρος έχει αφηνιάσει, καθώς σήμερα εκτός από την (συνήθη πλέον) προσπέραση στο ΣΦ πριν από την Τήνο, εάν δεν κάνει λάθος το AIS, τα έριξε και στην Ποπάρα και μπήκε πρώτο "βραχεία κεφαλή" στη Μύκονο. Οπότε το μόνο που απομένει είναι να τα ρίξει και στο Αικατερίνη :D Ελπίζω να έχει και καλή κίνηση και αυτές οι προσπεράσεις και οι πρωτιές να μην οφείλονται σε μικρή κίνηση και αντίστοιχα μικρούς χρόνους παραμονής στα λιμάνια.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως απ'ό,τι διαπίστωσα,τα πρωινά δρομολόγια από Ραφήνα είναι πολύ..πρωινά και δέν βολεύουν όποιον κάτοικο τού κέντρου τής Αθήνας θέλει να εκμεταλλευτή το φτηνώτερο εισιτήριο και την μικρότερη διάρκεια ταξιδιού.Επίσης τά απογευματινά δρομολόγια φτάνουν στην Τήνο κατά τίς 9.30 το βράδυ (και προφανώς στην Μύκονο ακόμα πιό αργά),πράγμα που δέν βολεύει όσους δέν έχουν αυτοκίνητο γιά να πάνε στο ξενοδοχείο ή άλλον τόπο διαμονής τους.Ετσι,παρ'όλες τίς κατάρες που έριξα πρό καιρού,πάλι απ'τον Πειραιά θα φύγω αύριο.....

Γιά την κίνηση,δέν μπορώ να πώ κάτι,υποθέτω όμως πως είναι μειωμένη εφέτος καί λόγω τής κρίσης αλλά και τού ακριβώτερου εισιτηρίου τού Ιθάκη.Φαντάζομαι ότι οι επιβάτες προτιμούν τα άλλα τέσσερα πλοία που είναι πιό φτηνά και κάνουν και προσφορές.

Link to comment
Share on other sites

Γιά την κίνηση,δέν μπορώ να πώ κάτι,υποθέτω όμως πως είναι μειωμένη εφέτος καί λόγω τής κρίσης αλλά και τού ακριβώτερου εισιτηρίου τού Ιθάκη.Φαντάζομαι ότι οι επιβάτες προτιμούν τα άλλα τέσσερα πλοία που είναι πιό φτηνά και κάνουν και προσφορές.

φανταζεσαι ή εχεις ιδιαν αντιληψη; οι ντοπιοι παντως αλλιως μας τα ειχαν πει ;)

* το Ιθάκη τα πάει εξαιρετικά στα αυτοκίνητα και πολύ καλά με κόσμο (σημείωση: έχει διπλάσια τιμή το εισητήριο του αυτοκινήτου σε σχέση με τους άλλους)

τωρα, το ιθακη ειναι σε αλλο επιπεδο, λογω προμοταρισματος σε ολα τα μηκη και πλατη της χωρας,με το δικτυο της εταιρειας, και κατεχει τα σκηπτρα.το πρωι παει πολυ καλα, και την κυριακη στο τοπικο εχει τσακισει τον καημενο τον θεολογο...το απογευμα που παει μεχρι κατω, τα πραγματα δεν ειναι και τοσο δυνατα..περισσοτερο ζημια κανει στοναλλον, παρα κερδιζει....σημερα βεβαια πηρε,πανω απο 100 ιχ, αλλα ειναι πεμπτη, και κατ εμε μονο πε-παρασκευη θα επρεπε να κανει και απογευματινο μεχρι κατω...
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέροντα τα στοιχεία,αλλά αφορούν τον Πειραιά.Υπάρχει κάποιο ανάλογο ρεπορτάζ γιά την Ραφήνα,πέραν τής πληροφορίας ότι ο υπερβάπωρ ξεφόρτωσε 700 άτομα στην Νάξο (αποδεικνύοντας ότι ήταν καλή ιδέα να "τραβήξη" το δρομολόγιό του μέχρι εκεί);

Πάντως και ο ηγούμενος τού ΚΛΠ (έστω,τού Α' Λιμενικού) λέει ότι φέτος η κίνηση είναι 15% κάτω απ'την αντίστοιχη περσινή.

Link to comment
Share on other sites

Γιά την κίνηση,δέν μπορώ να πώ κάτι,υποθέτω όμως πως είναι μειωμένη εφέτος καί λόγω τής κρίσης αλλά και τού ακριβώτερου εισιτηρίου τού Ιθάκη.Φαντάζομαι ότι οι επιβάτες προτιμούν τα άλλα τέσσερα πλοία που είναι πιό φτηνά και κάνουν και προσφορές.

Χωρίς να έχω νούμερα αυτό δεν νομίζω οτι ισχύει. Αν εξαιρεσουμε Σαββατα πρωι που όλα ειναι γεματα, το Ιθάκη έχει μαζέψει πολύ κίνηση. Το ΣΦ επίσης, και λόγω Νάξου. Ο Θεολογος όπως πάντα με πολλά φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Από Τετάρτη 15/8 κόβονται τα απογευματινά δρομολόγια της Δευτέρας και της Τετάρτης (του Ιθάκη) σε Άνδρο-Τήνο-Μύκονο και παραμένουν μόνο τα απογευματινά Πέμπτης/Παρασκευής καθώς και το τοπικό για Άνδρο της Κυριακής.

Συμπέρασμα; Μάλλον δεν καταφέραμε να βάλουμε χέρι στην πίτα του Θεολόγου (και πως άλλωστε, όταν τα απογευματινά άργησαν ιδιαίτερα να ξεκινήσουν και ήταν φυσικά μόνο κάποιες μέρες της βδομάδας).

Κατά τα άλλα, φήμες λένε πως η εταιρεία δεν είναι ικανοποιημένη από την κίνηση της γραμμής (βέβαια, το τι λέει η εταιρεία δεν σημαίνει πως εφάπτεται της πραγματικότητας, μιας και ένας μέσος όρος πάνω από 40 ΙΧ ανά ταξίδι μόνο από Τήνο στα πρωινά άλλα δείχνει). Σα να μου φαίνεται πως προετοιμάζουμε τις "τσιγγουνιές" του χειμώνα να τις ξεκινήσουμε από νωρίς.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

κινηση το απογευμα πηρε, αλλα κιριως το απογευμα της πεμπτης...δευτερα-τεταρτη, πιο πολυ ζημια στον αλλον εκανε, παρα δουλεψε αυτο....εφοσον δεν πηγε παροναξια-ας μην πουμε γιατι δεν πηγε-, το φρονιμο θα ηταν να πηγαινε μεχρι μυκονο πε-παρασκευη μονο....τωρα, για του χρονου, ΑΝ ερθει του χρονου, ζηταει - συμφωνα με πληροφοριες παντα- 0745 με επεκταση παρο-ναξο, και επιστροφη ραφηνα στις 2100....μεχρι του χρονου ομως.....

Link to comment
Share on other sites

δευτερα-τεταρτη, πιο πολυ ζημια στον αλλον εκανε, παρα δουλεψε αυτο

Ψιλολόγια, όχι ζημιά..

ΑΝ ερθει του χρονου, ζηταει - συμφωνα με πληροφοριες παντα- 0745 με επεκταση παρο-ναξο, και επιστροφη ραφηνα στις 2100.

τι κουλό είναι αυτό; Τόσο μεγάλη είναι η ενδοκυκλαδική κίνηση και την ανακάλυψαν όλοι όψιμα; Πάμε να πιέσουμε περισσότερο τον "βάπωρα" (μιας και δεν φάνηκε να του προξενήσαμε τεράστιο πλήγμα), ή απλά να βολέψουμε καμμια εξτρά νταλίκα (καταργώντας το βραδινό του naxos από πειραιά για πάρο;)

Τελικά σα να μου φαίνεται πως άθελά τους, όλοι για τον Παναγιωτάκη δουλεύουν..

Link to comment
Share on other sites

Καλά ακόμα δεν έχουμε φτάσει στον 15Αύγουστο και μάθαμε τι ζητάει το ΙΘΑΚΗ για του χρόνου το καλοκαίρι; Και από ποιον ζητάει δρομολόγια και ωράρια τέτοια εποχή; :blink:

Στο θεαμάτικό κομμάτι της γραμμής τώρα, 2-0 το σκορ σήμερα για τον ΙΘΑΚαρο με προσπέραση τόσο στο ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ λίγο μετά το Γαύριο όσο και στην ΠΗΝΕΛΟΠΗ λίγο έξω από το λιμάνι της Τήνου όπου μανουβράρισαν σχεδόν μαζί.

Link to comment
Share on other sites

george,ετσι λενε οι πληροφοριες....φαινεται πως τους γλυκανε η επιτυχια του σουπερφερι για ναξο....οσο για τα προσπερασματα, μην συγκρινουμε ανομοια πραγματα.....

Link to comment
Share on other sites

Off topic αλλά και το ΝΑΪΑΣ κάποτε πήγαινε με 22,5 και πέρναγε τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ που πήγαινε 19 μόνο που τότε μιλάγαμε για θρίαμβο. Οπότε ο καθένας το βλέπει όπως θέλει και κρίνει αναλόγως. Στο κάτω κάτω δεν μίλησα για προσπέραση του SEA JET στο ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ και βασικά ούτε καν σύγκρινα κάτι με κάτι άλλο... Εκτός αν στην προκειμένη περίπτωση ρόλο δεν παίζουν οι ταχύτητες αλλά οι ηλικίες και ενίοτε οι εταιρίες, οπότε πάω πάσο :) Όπως και να έχει πάντως, ειδικά για τους μη γνωρίζοντες, κοινώς για τους απλούς επιβάτες, το να τα ρίχνεις στ'αυτιά και των δύο προπορευόμενών σου μετράει πολύ.

Στο άλλο θέμα, οι πληροφορίες αλλάζουν κάθε ώρα και στιγμή. Εδώ οι μισές εταιρίες δεν έχουν πλάνα καν για τον Σεπτέμβρη κι εμείς μιλάμε για το επόμενο καλοκαίρι. Οπότε δεν βρίσκω παράλογη την απορία μου, η οποία φυσικά δεν έχει να κάνει με την πηγή και την αξιοπιστία της πληροφορίας σου αλλά με το όργανο από το οποίο ισχυρίζεσαι ότι το ΙΘΑΚΗ ζητάει αλλαγή δρομολογίων. ΣΑΣ; ΛΣ; Θεός;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...