Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Λογικά θα ξεκινήσει με το νέο έτο όταν βγει για ετήσια ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ.Π.Όταν επιστρέψει αυτός θα βγει και το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α

Σωστά! Ο Στεφάνου είχε πει πως θα το βάλει απόγευμα όταν θα λείπει το ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Ο ΘΕΟ βγαίνει τέλος Ιανουαρίου, επομένως θα μείνουν SUPER και ΠΟΠΗ. Όταν επιστρέψει ο ΘΕΟ, φεύγει η ΠΟΠΗ και περνάει το SUPER πρωί. ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και λίγο έιναι.Από το να χτυπιουνται χειμώνα και να μπουν όλοι μέσα καλύτερα ένα εξάμηνο να μείνει με 2 βαπόρια η γραμμή.ακόμη κι ένα την σηκώνει την κίνηση.ερωτηματικό παραμένει το ΙΘΆΚΗ το οποίο ενδεχομένως να ξεκινήσει από Φλεβάρη στη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Με ένα καράβι στη γραμμή το χειμώνα είναι πολύ δύσκολο! Από τότε που αποχώρησε το AQUA JEWEL μένει μόνο του το ΠΗΝΕΛΟΠΗ το χειμώνα και τρώει όλη τη μπόρα... Δεν εξυπηρετούνται καλά τα νησιά με ένα καράβι. Υπάρχουν πολλές δυσκολίες στη διακίνηση. Ιδίως αν το μοναδικό δρομολόγιο είναι απόγευμα, όπως πέρσι με το ΘΕΟΛΟΓΟΣ για ένα διάστημα. Έστω πχ ότι κάποιος έχει μια δουλειά στην Άνδρο. Θα πρέπει να μείνει εκεί δύο νύχτες: Το ένα απόγευμα θα πάει στην Άνδρο. Θα διανυκτερεύσει εκεί. Την άλλη μέρα θα κάνει τη δουλειά του, αλλά αν δεν έχει τελειώσει πριν τις 10 το πρωί, θα πρέπει να μείνει όλη τη μέρα εκεί, γιατί δε θα υπάρχει πλοίο για Ραφήνα το απόγευμα. Οπότε αναγκαστικά θα φύγει την τρίτη μέρα το πρωί. Επιπλέον, ας υποθέσουμε ότι το μοναδικό πλοίο της γραμμής χαλάει. Θα μείνει όλη η γραμμή χωρίς πλοίο?? Έτσι είχε γίνει μια φορά πριν κάτι χρόνια πριν έρθει το ΘΕΟΛΟΓΟΣ στη γραμμή, είχε μείνει μόνο του το SUPER, χάλασε, κι έμειναν τρεις μέρες τα νησιά χωρίς συγκοινωνία! Είναι απαραίτητα τα δύο πλοία στη γραμμή όλο το χρόνο. Όπως ακριβώς η Παροναξία από τον Πειραιά... Αφήνει ποτέ η BLUE STAR τα νησιά με ένα καράβι?? Πάντα έχει ένα πρωί, κι ένα απόγευμα. Η Ανδροτηνομυκονία είναι ακριβώς το ίδιο. Ένα πλοίο δεν επαρκεί. Ευτυχώς πια το SUPERFERRY δε φεύγει για Πειραιά, οπότε πιστεύω θα καλυφθεί οκ φέτος το χειμώνα η γραμμή...

Για το ΙΘΑΚΗ δεν το βλέπω να έρχεται αν δε φτάσει πρώτα το ΔΗΛΟΣ Ελλάδα. Αλλιώς οι σκάτζες της BLUE STAR δε βγαίνουν... Και πάλι μιλάμε για λίγο πριν το Πάσχα... Νωρίτερα, αποκλείεται κατά τη γνώμη μου... ;-)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα με δύο βαπόρια εξυπηρετείται πολύ καλύτερα η γραμμή και τα νησιά . Αλλά η κίνησή τους είναι τέτοια η οποία μπορεί να την σηκώσει ένα βαπόρι αυτό είναι δεδομένο.Το ότι μπορεί να είναι ένα βαπόρι και πιθανόν να χαλάσει σε μια τέτοια περίπτωση πέραν από τους επιβάτες δεν απασχολεί κανέναν. Εδώ η Ικαρία Σάμος 3 χρόνια είναι με ένα βαπόρι χειμώνα καλοκαίρι αλλά εφόσον δεν σηκώνει δεύτερο πέραν από 2 μήνες δεν μπαίνει άλλο.

Μην μπλέκουμε την Παροναξία με την Ραφήνα είναι ανόμοια πράγματα.Υπάρχουν πολλές διαφορές και μία πολύ μεγάλη διαφορά είναι ότι το απογευματινό πάει μέχρι Νάξο κι όχι Σαντορίνη κι από εκεί πέρνει επιδότηση και πηγίνει στις μικρές Κυκλάδες την Αμοργό και την Αστυπάλαια.

Link to comment
Share on other sites

Καθώς ότι το τμήμα της Τήνου Μυκόνου καλύπτεται και από το Πειραιά μέσω της γραμμής Σύρου Τήνου Μυκόνου. Ενώ επίσης υπάρχουν κάποια δρομολόγια την εβδομάδα που κάνουν τα ενδοκυκλαδικα πλοία των Κυκλάδων

Link to comment
Share on other sites

Ναι, βρε παιδιά, δε διαφωνώ, αλλά κάθε χρόνο, με το που μένει μόνη της η ΠΟΠΗ, όλοι οι κάτοικοι της Ανδροτηνομυκονίας ξεσηκώνονται! Επιπλέον, στο παράδειγμα που έφερα πριν με το SUPERFERRY, μέχρι και τα δελτία ειδήσεων θυμάμαι έφτασαν να το πούνε τότε... Μες στο καταχείμωνο είχαμε παράθυρα με διαξιφισμούς για καράβια, γραμμές, εξυπηρετήσεις νησιών... Όταν είχαμε 4 συμβατικά στη γραμμή κυλούσαν πολύ καλύτερα τα πράγματα. Έπαιζαν 2 + 2. Αλλά και τώρα με τον Στεφάνου πιστεύω θα πάνε επίσης πολύ καλύτερα από τα τελευταία δύο χρόνια... Έχουμε άλλα δεδομένα πλέον. :-)

Όσον αφορά την Τήνο και τη Μύκονο, σωστά, υπάρχει και η σύνδεση του Πειραιά (αν και τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι από Ραφήνα φεύγουν για αυτά τα δύο νησιά), δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως την Άνδρο. Φυσικά υπάρχουν και τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, αλλά ο άλλος δε μπορεί να πηγαίνει ταξίδι μέσω Σύρου και αλλαγή πλοίου εκεί για να φτάσει στο Γαύριο!!! (??)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

συμφωνα με το openseas, επιβεβαιωνεται αυτο που κυκλοφορουσε απο καιρο. golden star & agoudimos lines σε ατυπη χειμερινη κοινοπραξια απο 01/10. αναχωρησεις μερα παρα μερα (στις ωρες που ειχε ως τωρα το καθε πλοιο), παρασκευη και κυριακη το ενα θα κανει πρωινο απο ραφηνα και το αλλο το απογευμα τοπικο για ανδρο. το σαββατο αναχωρουν και τα δυο απο ραφηνα, αλλα το ενα θα μενει μυκονο και θα επιστρεφει κυριακη. αυτο που θα καθεται παρασκευη πρωι στη ραφηνα, θα μενει μυκονο το σαββατο και θα κανει και τα δυο τοπικα παρασκευη και κυριακη.

ετσι εξηγουνται και τα xtra σαββατιατικα του θεολογου Μonsieur Csst ;).

o θεολογος κανονικα στα δρομολογια του.

YΓ: απο νοεμβρη ξεκιναν οι ετησιες, οπως ειδαμε παραπισω.

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

Να τα ταξιδευουν οι 'καραβολατρες' της Ραφηνας :D:wub:

Απ οτι εχω καταλαβει η γραμμη πρεπει να βγαινει με ενα πλοιο τον χειμωνα(ειδικα αυτον που μας ερχεται) και τωρα υπαρχουν 3.Αν δεν τα βρουν μεταξυ τους οι εταιριες στο τελος θα μεινει....η Blue Star με το ΙΘΑΚΗ :P

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με το openseas, επιβεβαιωνεται αυτο που κυκλοφορουσε απο καιρο. golden star & agoudimos lines σε ατυπη χειμερινη κοινοπραξια απο 01/10.

ετσι εξηγουνται και τα xtra σαββατιατικα του θεολογου Μonsieur Csst ;).

Δηλαδή 1 πρωινό δρομολόγιο και 1 απογευματινό τις καθημερινές και 3 πρωινά το Σάββατο..

Πιο απλά, Βάπωρ και Πόπη κόβουν στο μισό (σχεδόν) τα δρομολόγιά τους και ο Θεολόγος αυξάνει κατά 1 τα δικά του (για τέτοια εποχή).

Μου φαίνεται περίεργη η κίνηση να μην μπει 2ο απογευματινό την Παρασκευή, (όπου το καλοκαίρι ο Βάπωρ δούλεψε καλύτερα από το Θεολόγο) και αντίθετα να έχουμε 3 πρωινά το Σάββατο.

Προφανώς τα μέτωπα στον αγώνα για τη γραμμή καθορίστηκαν.. Η πρώτη επιθετική κίνηση ήταν από τη μεριά του Θεολόγου (με το εξτρά πρωινό του Σαββάτου). Και η μάχη ξεκινά με τα "υπάρχοντα όπλα".

Νήσος Χίος: Αυτό για το Ιθάκη μην το γελάς καθόλου.. Απλά θα μείνει μόνο του με το Θεολόγο.

Και με 2-3 δρομολόγια τη βδομάδα βγαίνει η γραμμή: Τα φορτηγά ασυνόδευτα πατωμένα στο Θεολόγο και οι επιβάτες με βάρκες για Σύρο Μύκονο και από εκεί είτε ανταποκρίσεις είτε αεροπλάνο.

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά, και καλό μήνα! Είναι όπως τα λέτε, αλλά και δεν είναι ταυτόχρονα. Και εξηγώ γιατί:

α) Το ΘΕΟΛΟΓΟΣ θα κάνει μόνο δύο Σάββατα πρωινά. Μετά μόνο απόγευμα. Επομένως μένουμε με 2.

β) Η γραμμή της Ανδροτηνομυκονίας χρειάζεται δύο πλοία το χειμώνα, ένα πρωί, ένα απόγευμα. Έχω εξηγήσει άπειρες φορές το λόγο, την τελευταία φορά στα posts #529 και #532, ανατρέξτε λίγο πιο πάνω να το θυμηθείτε...

γ) Δεν υπάρχει καμία επιθετική κίνηση από μεριά της FAST FERRIES. Ό,τι πρόγραμμα έκανε κάθε χρόνο, το ίδιο θα κάνει και φέτος. Η ετήσια ακινησία του είναι για τέλος Ιανουαρίου με τέλος Φεβρουαρίου, περίοδος στην οποία θα έχει επιστρέψει το SUPERFERRY (αν φύγει αυτό πρώτο) και θα μπει περίπου στις ώρες του για να καλύψει το κενό. Εκείνη την περίοδο φυσικά θα κάνει καθημερινό πρωινό το άλλο πλοίο που δε θα έχει φύγει ακόμη (η ΠΟΠΗ πιθανότατα). Μόλις επιστρέψει το ΘΕΟΛΟΓΟΣ θα φύγει για ετήσια η ΠΟΠΗ, οπότε το SUPER θα γυρίσει πρωί.

δ) Αποκλείεται να μείνει η γραμμή μόνο με ΙΘΑΚΗ και ΘΕΟΛΟΓΟ. Η BLUE STAR δεν πρόκειται να κρατήσει εδώ πλοίο χειμωνιάτικα. Δεν το έκανε αυτό ούτε όταν είχε το SUPERFERRY, θα το κάνει τώρα που δεν το έχει??

ε) Οι φήμες για αγορά νέων πλοίων αν έχετε προσέξει αφορούν τις εταιρίες του Στεφάνου και του Παναγιωτάκη. Τώρα έχουν από ένα πλοίο ο καθένας. Αν αποχωρήσει ο Αγούδημος τότε αυτόματα μένουν οι δυο τους. Σύνολο: 2 πλοία. Πολύ λίγα για τη γραμμή. Αν εκείνη την ώρα λοιπόν (που θα έχει φύγει ο Αγούδημος) διπλασιάσουν και οι δύο τα πλοία τους, βρίσκεται η γραμμή με 4 συμβατικά, αυτόματα κλειδώνει η Ραφήνα για τις δύο αυτές εταιρίες, και δεν τολμάει να έρθει κανείς άλλος, ούτε ακόμη και η BLUE STAR! Αυτός είναι ο λόγος για τις οποίες προέρχονται οι φήμες αγοράς, όχι κάτι άλλο...

Τα πράγματα πιστεύω πως είναι πολύ πιο απλά απ' ότι φανταζόμαστε. Δεν υπάρχει κάποιος πόλεμος χειμωνιάτικα... Τα κενά πάνε να καλύψουν και οι τρεις μαζί με στόχο να μη μείνει η γραμμή με ένα πλοίο πάλι όπως συμβαίνει επανειλημμένα από τότε που αποχώρησε το AQUA JEWEL... :-)

Link to comment
Share on other sites

ειναι απλουστατα τα πραγματα. δεν βγαινουν με ενα πλοιο ο καθενας και θα βαλουν απο δυο για να αυγατισουν τη χειμωνιατικη χασουρα. τα περι νεων πλοιων, δευτερων και τριτων ειναι απλα paroles.

οταν σε ολες μα ολες τις γραμμες (αδριατικη, ιονιο, κρητη, κυκλαδες, δωκανησα, ΒΑ Αιγαιο, αγονεςκλπ), ειτε εχουν ειδη γινει περικοπες δρομολογιων, ειτε επικεινται αποχωρησεις πλοιων, δεν εχει λογικη στη ραφηνα να αυξηθουν τα δρομολογημενα πλοια. ποσο μαλλον που ολη την ανοιξη ορισμενοι κλαιγονταν και ειχαν παρει σβαρνα τα μικροφωνα να πουν ποσο υποτονικη ειναι η κινηση.

ακομη και τις καλες εποχες με 2 πλοια εμενε το χειμωνα η γραμμη, ποσο μαλλον τωρα που η ελλαδα μπαινοβγαινει στην αγχονη και ολοι περικοπτουν εξοδα απο παντου και κοβουν μετακινησεις.

ωραια θα ηταν να ειχε καθε 5 λεπτα πλοιο σε καθε γραμμη οπως στη σαλαμινα, αλλα δεν γινεται. νησια ειναι και τα νησια αυτο το κακο εχουν δυστυχως.

Edited by proud_ionian
η οχι οι
Link to comment
Share on other sites

η εταιρεια ζηταει αναχωρηση απο ραφηνα στις 0745....καταλαβαινετε οτι προκυπτει μεγαλο θεμα, τουλαχιστον σε σχεση με το σφ 2...κινηση τακτικης ?....

ποτε τελικα θα ξεκινησει νοεμβρη ή φλεβαρη;
Link to comment
Share on other sites

καταλαβαινετε οτι προκυπτει μεγαλο θεμα, τουλαχιστον σε σχεση με το σφ 2...

και όχι μόνο.. αν γίνει έτσι φεύγοντας ένα τέταρτο μετά την πόπη θα μπαίνει* στο Γαύριο πρώτο.. σαφώς και θα ναι κίνηση τακτικής..

*Τουλάχιστον θα προσπαθεί να μπαίνει πρώτο ;)

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ας δούμε και ένα άλλο ζήτημα της γραμμής, από τη "Νάπολη των Κυκλάδων" που εδώ και μήνες βρωμάει και ζέχνει. Απ'ό,τι καταλαβαίνω από το δημοσίευμα τα σκουπίδια μεταφέρονταν με το SFII και τώρα που λείπει δεν τα βρίσκουν με τα άλλα πλοία της γραμμής. Γνωρίζει κανένας κάτι παραπάνω για το ζήτημα και γιατί δεν τα βρίσκουν με τα άλλα πλοία?

Δεν είναι Νάπολη, είναι η Ανδρος!

06/12/2011 07:36

Εικόνες Νάπολης βιώνουν ξανά οι κάτοικοι της Άνδρου, που ζουν με τα σκουπίδια στους δρόμους για περισσότερο από έναν μήνα!

Μετά την αδυναμία των τοπικών αρχών να βρουν εναλλακτική λύση στη διαχείριση των απορριμμάτων και το σφράγισμα της μοναδικής χωματερής που λειτουργούσε παράνομα σε αρχαιολογικό χώρο, ο Δήμος Ανδρου επέλεξε πριν από λίγους μήνες να στείλει τα απορρίμματα στη χωματερή της Φυλής.

Κοντέινερ φόρτωναν τα αστικά απόβλητα, τα οποία μεταφέρονταν με το πλοίο της γραμμής στην Αττική καθώς η τεχνική λύση που είχε επιλεγεί στις αρχές καλοκαιριού με το σύστημα διαχείρισης Σούκος είχε βραχύ βίο.

Τα προβλήματα με τα σκουπίδια ξεκίνησαν πάλι πριν από λίγες εβδομάδες όταν το πλοίο της γραμμής βγήκε σε προγραμματισμένη επισκευή και έτσι τα σκουπίδια έμειναν στην Άνδρο, με αποτέλεσμα να στοιβάζονται στους κάδους και να προκαλούν έντονη δυσοσμία.

Σαν να μην έφτανε αυτό, πρόσφατα οι κάδοι άρχισαν να παίρνουν φωτιά κυρίως βραδινές και μεταμεσονύχτιες ώρες. Σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων, σε πάνω από δώδεκα διαφορετικά σημεία της Χώρας παρουσιάστηκαν εστίες φωτιάς τις προηγούμενες ημέρες, εγείροντας σοβαρά ερωτήματα για τα κίνητρα αλλά και την ταυτότητα των δραστών. Οι κάτοικοι υποστηρίζουν ότι η μεταφορά απορριμμάτων στην Αθήνα πάγωσε επειδή δεν υπήρξε συμφωνία με το νέο πλοίο της γραμμής στον τρόπο πληρωμής και υποψιάζονται ότι οι φωτιές γίνονται εσκεμμένα προκειμένου να εξαφανιστούν οι όγκοι των απορριμμάτων.

http://www.protothem...cle/?aid=163655

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, τα σκουπίδια της Άνδρου μεταφέρονταν μόνο με το SUPERFERRY στην Αττική, όπως πολύ σωστά μας είπε παραπάνω ο φίλος μας ο Νηρέας. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό άσπρο φορτηγό με ρυμούλκιο που το σουλούπι του θυμίζει κάπως σκουπιδιάρικο. Αυτό ξεκίνησε να κάνει τις μεταφορές περίπου από το Πάσχα και το έβλεπα σχεδόν καθημερινά να βγαίνει από το SUPERFERRY το βράδυ στη Ραφήνα και να ξαναμπαίνει την άλλη μέρα το πρωί. Από τότε που το SUPER βγήκε επισκευή, δεν το ξαναείδα. Σήμερα όμως, εντελώς ξαφνικά, για πρώτη φορά μετά την αποχώρηση του SUPER, αφού προηγήθηκε φυσικά το δημοσίευμα της εφημερίδας κτλ, το είδα να βγαίνει από το ΠΗΝΕΛΟΠΗ! Άρα μήπως έγινε τελικά μια - κάποια συμφωνία έστω και μετά ένα μήνα... ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εφόσον καθυστερήσει το Superferry II (μέχρι τέλος ιανουαρίου), θα μείνει το πηνελόπη α για αρκετές ημέρες μόνο του στη γραμμή της ραφήνας, μιας τον ιανουάριο θα δέσει ο θεολόγος π (στις 9/1/12 έως 20/02/12)

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως πάει το πράγμα με την επισκευή του SUPER, ίσως ισχύσει αυτό για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, όμως κάτι ακούγεται από την πλευρά του Παναγιωτάκη για ναύλωση του ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ προς κάλυψη του απογευματινού δρομολογίου μέχρι να επιστρέψει το ΘΕΟΛΟΓΟΣ... Τίποτα όμως δεν είναι ακόμη σίγουρο! ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

γεια σας παιδιά, και χρόνια πολλά!!!

Tελικά το Eξπρες σαντορινη δεν έρχεται στη ραφήνα για κάλυψη του κενού που θα αφήσει το θεολογοσ από 9 ιανουρίου. ούτε το εξπρεσ πηγασοσ έρχεται, ούτε το αικατερινη π που είχε ακουστεί κάποιες μέρες την προηγούμενη βδομάδα! θα μείνουμε με το πηνελοπη μοναδικό πλοίο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά για ανδροτηνομυκονία κάπου για 3 βδομάδες το λιγότερο, ενώ το SUPERFERRY θα επανέλθει στο λιμάνι μας περίπου τέλος ιανουαρίου - αρχές φεβρουαρίου και θα μπει απόγευμα. Όταν επιστρέψει το θεολογοσ, το SUPER θα περάσει πρωί, και θα αποχωρήσει η ποπη για τη δική της ακινησία η οποία θα διαρκέσει περίπου μέχρι λίγο πριν το πάσχα. τόσο δύσκολο πια να βρεθεί ένα καράβι για κάλυψη του απογευματινού δρομολόγιου... τι να πω... :angry: :angry:

Edited by polmyt
κεφαλαια γραμματα
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...