Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

υπαρχει οντως λογος να γινει κατι τετοιο? δηλαδη το δικαιολογει η κινηση της γραμμης αυτη την περιοδο?

δεν είναι μόνο η κίνηση της γραμμής που πρέπει να υπάρχουν δύο πλοία στη γραμμή της ανδροτηνομυκονίας... είναι α) η εξυπηρέτηση των νησιών να μπορεί να μετακινηθεί κάποιος αυθημερόν και προς τις δύο κατευθύνσεις (είτε μένει στο νησί, είτε στην αθήνα), και β) θέμα ασφαλείας... ας υποθέσουμε πχ ότι (χτύπα ξύλο) το πηνελοπη χαλάει! πώς θα εξυπηρετηθούν τα τρία νησιά?? είχε γίνει αυτό κάποια χρονιά (δε θυμάμαι πότε ακριβώς, πάντως αρκετά χρόνια πίσω), δούλευε μόνο του το SUPERFERRY, χάλασε, κι έμεινε η γραμμή τρεις μέρες χωρίς καράβι! φανταστείτε τι έγινε στα νησιά της ανδροτηνομυκονίας... χαμός!!! Όταν είχαμε το AQUA JEWEL στη γραμμή, αυτό το φαινόμενο δεν υπήρχε... Έκαναν σκάντζες μεταξύ τους δύο προς δύο (πηνελοπη - SUPERFERRY το πρωί, θεολογος - AQUA το απόγευμα), οπότε τα πράγματα ήταν πολύ πιο εύκολα...

δεν νομίζω ότι θα πάει το απόγευμα το Superferry II γιατί όταν θα είναι έτοιμο να πάει το Superferry II στη Pαφήνα θα πρέπει να δέσει το πηνελόπη A

απ' όσο ξέρω, η ποπη θα φύγει αφού γυρίσει ο θεο, δλδ γύρω στις 20 φεβρουαρίου, και θα επιστρέψει λίγο πριν τη μ. βδομάδα (πάσχα έχουμε 15 απριλίου φέτος). τώρα αν έχει αλλάξει κάτι σ' αυτό... :mellow:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

β) θέμα ασφαλείας... ας υποθέσουμε πχ ότι (χτύπα ξύλο) το πηνελοπη χαλάει! πώς θα εξυπηρετηθούν τα τρία νησιά??

E, ας μην φέρνουμε την καταστροφή. γιατί τότε τι να πούνε και οι ικαροσαμιώτες και οι σαμοθρακίτες και οι λοιποί νησιώτες που εξυπηρετούνται πλέον από ένα μόνο καράβι? Kαι ειδικά όταν τα νησιά της ATM εξυπηρετούνται και από πειραιά και από τα ενδοκυκλαδικά και εάν συμβεί καμιά στραβή όλο και κάποιο πλοίο θα βρεθεί να εξυπηρετήσει και την Aνδρο.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

ΣωΣτό αυτό που λες, φίλε μου Νηρέα, αλλά όταΝ είχε χαλάΣει τότε το SUPERFERRY, γιατί δεΝ πήγε καΝέΝα άλλο πλοίο ΣτηΝ ΆΝδρο?? για τηΝ τήΝο και τη μύκοΝο, δε θυμάμαι τώρα τι επικρατούΣε εκεί τότε, Νομίζω αυτό έγιΝε πριΝ το 2000 όπου δεΝ υπήρχαΝ ακόμη τα BLUESTARάκια Στο αιγαίο...

Link to comment
Share on other sites

απ' όσο ξέρω, η ποπη θα φύγει αφού γυρίσει ο θεο, δλδ γύρω στις 20 φεβρουαρίου, και θα επιστρέψει λίγο πριν τη μ. βδομάδα (πάσχα έχουμε 15 απριλίου φέτος). τώρα αν έχει αλλάξει κάτι σ' αυτό... :mellow:

Eγω έχω ακούσει ότι το πηνελόπη A είναι προγραμματισμένο να δέσει στις 8 φεβρουάριου μέχρι 8 απρίλιου

Link to comment
Share on other sites

Α, το 8 ΦεβρουΑρίου δεν το είχΑ Ακούσει κΑθόλου... ΓιΑ τέλος ΦεβρουΑρίου λέΓΑνε... Μπορεί νΑ' χει Αλλάξει Αυτό, οκ! Αν συΜβΑίνει πράΓΜΑτι Αυτό, τότε πάΜε ΓιΑ ΜεΓΑλύτερο διάστηΜΑ Με ένΑ πλοίο! :mad: ΓιΑ νΑ δούΜε...

Link to comment
Share on other sites

Λέω και παραπάνω φίΛε μου νηρέα, πρέπει να ήταν πριν το 2000 όταν δεν υπήρχαν ακόμη τα BLUESTARάκια ακόμη στο αιγαίο... δε θυμάμαι ακριβώς... θυμάμαι μόνο πως μου είχε κάνει ποΛύ εντύπωση τότε... μες στο καταχείμωνο και όΛες οι "ειδήσεις" έΛεγαν για τη σύνδεση ραφήνας με ανδροτηνομυκονία... το επέκτειναν μάΛιστα γενικά για ακτοπΛοϊκές συνδέσεις, για πΛοιοκτήτες, υπουργεία... τα γνωστά "ρεπορτάζ" που Λένε τα κανάΛια... είχαν βγει οι κάτοικοι των νησιών κιόΛας και Λέγανε για εΛΛειπείς συνδέσεις με την αθήνα... κΛπ, κΛπ...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

δηλαδη θα δωσει ο Παναγιωτακης ενας συνετος ανθρωΠος τοσα λεφτα να Προσαρμοσει στα ακτοΠλοικα δεδομενα το αικατερινη Π σε τετοιες εΠοχες?

και να το βαλει σε μια γραμμη Που φοβαται ο γιαννης το θεριο και το θεριο το γιαννη και δε ξερεις τι σου ξημερωνει αυριο?

Link to comment
Share on other sites

Tο πλοίο δεν το ξέρω, αλλά διαβάζοντας το θέμα του πλοίου βλέπω ότι εκτός από αλλαγή πλώρης, θέλει και αλλαγές στους εσωτερικούς χώρους. Aξίζει τον κόπο να δώσουν λεφτά για να το βάλουν σε μια κορεσμένη γραμμή, όπως λέει και ο neptune? Eκτός και εάν αποφάσισαν να το φέρουν ούτως ή άλλως στο Aιγαίο, οπότε αυτές οι αλλαγές θα πρέπει να γίνουν ανεξαρτήτα σε ποια γραμμή θα το βάλουν. Kαι όπως πάνε τα πράγματα, θα είναι πολλές οι γραμμές που θα "χηρέψουν".

Link to comment
Share on other sites

Aκόμη και ως φήμη, ακούγεται σαν ανέκδοτο οτι μπορεί αυτό το πλοίο (με οποιες τροποποιήσεις) να σταθεί στη γραμμή. αν όμως επιμένουν να μας φέρουν πλοίο απο ιόνιο (εχει ακουστει και το Επτανησος προσφατα) δε φερνουν κανα Cruise να τελειώνουμε? :P :P

Link to comment
Share on other sites

Μετα την επιμονη του Nils λεω κατσε να το ψαξω παραπανω και οντως μολις χθες εφτασε χαρτι στο λιμεναρχειο Ηγουμενιτσας που εκανε γνωστη την μεταδρομολογηση του πλοιου στη Ραφηνα... :o

Link to comment
Share on other sites

πηγές που θεωρούνται καλά πληροφορημένες βεβαιώνουν πως ξεκινά μάιο, όπως τα αναφέρει το δημοσίευμα. (Βέβαια προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως μου φαίνεται περίεργο μια εταιρεία με 2 πλοία να βάλει και τα 2 στην ίδια γραμμή, που και είναι κορεσμένη και είναι έντονα εποχιακή. προσωπικά πιστεύω ότι το πλοίο θα κάνει ό,τι αλλαγές πρέπει για να εναρμονισθεί με τις γραμμές του Aιγαίου...πολύ πιθανό να ξεκινήσει με το πρωινό της ραφήνας (γνώριμη γραμμή για την εταιρεία)...και μόλις προκύψει κάποια άλλη ευκαιρία θα αλλάξει γραμμή το ένα από τα δύο πλοία. Eκτός βεβαίως και εάν υπάρξει κάποια άλλη αποχώρηση πλοίου από την γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ο πλοιοκτητης σε ετησια βαση εχοντας εμπειρια και στις 2 γραμμες πιστευει οτι ειναι καλυτερα να κλειδωσει τις υπηρεσιες του στη Ραφηνα παρα να παλευει με τις χαμηλες τιμες της παντοφλας στο πορθμειο?

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε.......Η εταιρεία ήθελε από καιρό να φέρει ένα 2ο πλοίο στη Ραφήνα προκειμένου το 4ο πλοίο που θα κλείδωνε την 4άδα που χρειάζεται η γραμμή να είναι δικό της.....Εξάλλου ο Θεολόγος είναι πάντα, χειμώνα καλοκαίρι με Ιχ ως τον καταπέλτη εκτός από τα πρωινα δρομολόγια 7.05 από Ραφήνα.....Από τα ελάχιστα πλοία που η κρίση δεν άγγιξε, χωρίς καμία υπερβολή.......Και το θεωρώ περίεργο γιατί στη Ραφήνα είναι το πιο ακριβό απο τα 3 και παλιότερα τα 4.......14.50 για άνδρο το πηνελόπη, 15 το σουπερφερρυ, 16 ο θεολόγος και έχει την πιο πολύ κίνηση! Από αυτά θα στείλουμε την τρόικα αδιάβαστη ! Είναι αυτό που έλεγε και σε μια ταινία παλιότερα....greeconomics!

Γι αυτό το σκοπό (να φέρει 2ο πλοίο στη θέση του Πηνελόπη) είχε κοιτάξει πλοία από το εξωτερικό, όπως το hrossey που το κοίταξε και κάπου τον Αύγουστο, αλλά και από το εσωτερικό όπως το Ιθάκη κτλπ......Αυτό διότι το Πηνελόπη είχε θέμα για την παραμονή του στη γραμμή λόγω χρημάτων( και το πλήρωμα του έμενε απλήρωτο για καιρό)......Μετά ήρθε η πώληση (οχι η ανακοίνωση που ήταν από τον απρίλιο, τα λεφτά) του Ionian king και πήγαν όλα καλά για το Πηνελόπη......Είχε πρόθεση η εταιρεία να βάλει δηλαδή ένα ΕΓ/ΟΓ στη θέση του πηνελόπη στα πρωινά δρομολόγια....(Διευκρίνιση, η αγορά θα γινότανε εφ όσον το πηνελοπη εφευγε, αλλιώς η πρόθεση ήταν να μη μπλέξει με τα πρωινά δρομολόγια.......)

Οπότε μου φαίνεται περίεργο προσωπικά που φέρνει το Αικατερίνη, μέχρι που διάβασα το μήνυμα του Neptune για το έγγραφο του Λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας δεν το πίστευα.......Και σκέφτομαι το σενάριο να μην κάνει Ανδρο-Τήνο-Μύκονο όπως είχε ειπωθεί, διότι ένας πλοιοκτήτης δεν αλλάζει γνώμη έτσι για πλάκα, αν βέβαια μιλάμε για σοβαρό πλοιοκτήτη, όχι για τη νελ που κάνει εκατό αιτήσεις αλλαγής δρομολογίων το καλοκαίρι......Το πιο πιθανό για μένα είναι λόγω του Ιθάκη να κάνει την Άνδρο το Αικατερίνη με 1-2, άντε και 3 τοπικά τη μέρα και ο Θεολόγος να πάει κατευθείαν Τήνο-Μύκονο ίσως και καμία προέκταση , για να είναι ανταγωνιστικός από θέμα χρόνου......Πάντως είναι 120 μέτρα με καλό γκαράζ και ταχύτητα (άσχετα αν τώρα το πάνε με 16) , με μια μετασκευη μπορεί να γίνει κουκλάκι, και έχει πολύ χρονο απόσβεσης καθότι του 90 το βαποράκι......Δηλαδή ένα συμπλήρωμα στην πλώρη τύπου αχιλλέας και επέκταση των ντεκ στην πρύμνη τύπου θεολόγος π.......

Για να δούμε λοιπόν πως θα γίνει τελικά.......

EDIT: Παλιότερα είχε κυκλοφορήσει μια τέτοια φήμη για το Ionian spirit, ότι θα έκανε αυτό το δρομολόγιο με το όνομα ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ: http://www.tinos.biz/ionian_spirit.html

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ πηρε ωρα αναχωρησης 0845 :blink: !!για να υπαρχει αποσταση μισης ωρας απο το ΙΘΑΚΗ .αν το τελευταιο δεν παει ραφηνα, τοτε μαλλον το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ θα παει 0815...

Link to comment
Share on other sites

το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ πηρε ωρα αναχωρησης 0845 :blink: !!για να υπαρχει αποσταση μισης ωρας απο το ΙΘΑΚΗ .αν το τελευταιο δεν παει ραφηνα, τοτε μαλλον το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ θα παει 0815...

Γιατί νομίζω ότι το Ιθάκη δέν θα πάει ποτέ στη Ραφήνα και όλα γίνονται για να ζοριστεί το Πηνελόπη, με απώτερο σκοπό φυσικά την αποχώρηση?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...