Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Η διαμονή του ταχυπλόου είναι δύσκολη στον Αθηνιό και θα δημιουργούσε προβλήματα. Πιο εύκολα θα έβλεπα το εξής: Champion Jet 3 πρωί 08:00 για Σέριφο Σίφνο Μήλο και επιστροφή Olympic Champion Jet 09:45 για (Σίφνο) Μήλο Φολέγανδρο Ίο Σαντορίνη και επιστροφή Eurochampion Jet 15:45 για Σέριφο Σίφνο Μήλο Χανιά ή Ρέθυμνο και πρωινό από Κρήτη για τα ίδια λιμάνια Θα είχε κόσμο το Eurochampion λόγω των Δυτικών με μερικές θέσεις για Κρήτη(+300 θέσεις από το Superunner Jet II), ενώ θα μπορούσε να δημιουργήσει κίνηση από Σίφνο και Μήλο για Κρήτη σε συνδυασμό με ημερήσιες εκδρομές από Κρήτη προς τα νησιά αυτά.
  3. Και η Blu Navy το έχει βγάλει για πούλημα , η αλήθεια ειναι οτι δεν μου κολαγε στο προφιλ της εταιρειας.
  4. Όντως πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο και αν συνυπολογίσεις στο σκέλος Μήλος - Πειραιάς και το Champion Jet τότε μιλάμε για 3 πλοία της ίδιας εταιρείας σε διάστημα λιγότερο των τριών ωρών από Μήλο κάθε Παρασκευή & Κυριακή. Προφανώς το ΙΙ θα εξυπηρετεί πιο πολύ Σέριφο και Σίφνο. Μια άλλη διαφοροποίηση σε σχέση με πέρσι είναι ότι το ταχύπλοο που πάει μέχρι Σαντορίνη στις επιστροφές θα πιάνει και Φολέγανδρο και Σίφνο και Σέριφο. Οπότε τους στριμώχνουν όλους σε ένα πλοίο το απόγευμα. Κατά τη γνώμη μου αν δε βγει φέτος το Ρέθυμνο ωραία λύση για του χρόνου θα ήταν να ξεκινάει ένα ταχύπλοο τύπου Superrunner κάθε πρωί από Σαντορίνη για Φολέγανδρο - Μήλο - Πειραιά με επιστροφή μεσημέρι από Πειραιά, ένα δεύτερο να κάνει κάθε πρωί Πειραιά - Μήλο - Φολέγανδρο - Ίο - Σαντορίνη και επιστροφή χωρίς Σέριφο - Σίφνο και ένα Champion να κάνει διπλό, το πρωί μέχρι Μήλο και το απόγευμα μόνο Κύθνο - Σέριφο - Σίφνο. Έτσι χρησιμοποιείς 3 αντί για 3,5 ταχύπλοα, έχεις πρωί απόγευμα απευθείας για Μήλο όπου υπάρχει το "ξύλο" με τις Μινωικές και παίζεις μπάλα καθημερινά και όχι μόνο Παρασκευή - Κυριακή. Άλλωστε μέχρι τον covid υπήρχε μικρό jetάκι (συνήθως το Express Jet) που έφευγε πρωί από Σαντορίνη και μεσημέρι από Πειραιά με διανυκτέρευση στη Ίο.
  5. Today
  6. Και εγώ έτσι νόμιζα αλλά κανένα δεν ταξιδεύει αυτή τη στιγμή.
  7. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ να βάλουν κανένα silancier για να μειώσουν τον θόρυβο από τις μηχανές (εάν κάνει το βράδυ που διανυκτερεύει στον Πόρο)
  8. 24 ωρη απεργία εκτελείται στο λιμάνι της Πάτρας με προοπτική κλιμάκωσης
  9. Και επίσης στην δεύτερη ενδοκυκλαδικη γραμμή και πάλι δεν υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος
  10. Ευχαριστώ πολύ!!! Θα προσπαθήσω να το φτιάξω όσο καλύτερο και πιο κοντινό στο πραγματικό γίνεται. Σκέφτομαι να ανοίξω τα φινιστρίνια του γκαράζ και από μέσα να βάλω φωτισμό με λεντοταινία. Τα παράθυρα των αεροπορικών θέσεων και των καμπινών είναι λεπτοδουλειά και θέλουν υπομονή στο κόψιμο, αν δεν καταφέρω να τα κόψω θα τα σχεδιάσω επάνω (ευτυχώς το συγκεκριμένο δεν είχε πολλές καμπίνες και συνεπώς λίγα παράθυρα, ενώ το Μυτιλήνη ας πούμε είχε πολλές καμπίνες και πολλά παράθυρα, αν αποφασίσω να το φτιάξω και αυτό κάποια στιγμή μάλλον απλά θα τα σχεδιάσω). Όσον αφορά το Ithaki, το μόνο που θα είναι κάπως δύσκολο να κάνω θα είναι ο καταπέλτης της πλώρης, και πως θα κάνω να ανοίγει το μπροστινό μέρος, αφού θα πρέπει να το κολλήσω για να στηρίζεται. Μήπως έχετε κάποια ιδέα;
  11. Φωτογραφία που τράβηξα από τον πρόσφατο δεξαμενισμό του Νήσος Σάμος στη δεξαμενή Πειραιάς 1 στο Πέραμα. Δίπλα έκανε δεξαμενισμό και το Αστερίων 2 της ΑΝΕΚ.
  12. Βλέποντας τα δρομολόγια για τις Δυτικές πάντως δεν βγάζει και πολύ νόημα αυτό που έχει κάνει η Seajets. Είναι πολύ κοντά οι ώρες αναχώρησης του Superruner Jet II με του Power Jet από Μήλο προς Πειραιά και από Πειραιά προς Μήλο αντίστοιχα. Ουσιαστικά στο κομμάτι Πειραιάς Μήλος Πειραιάς κυνηγάει την ουρά της. Πιστεύω πως θα έπρεπε το πλοίο που κάνει το απογευματινό των Δυτικών αντί να διανυκτερέυει στη Μήλο να συνέχιζε καθημερινά(;;;) προς Χανιά ή Ρέθυμνο ή συνδυασμό των δύο. Έτσι το δρομολόγιο που προτέινω θα ήταν Πειραιάς Σέριφος Σίφνος Μήλος Ρέθυμνο ή Χανιά. Ειδικά αν έβαζαν ένα πλοίο με μεγαλύτερη ταχύτητα από το Power Jet πχ το Eurochampion θα έκανε σχεδόν παραπλίσιους χρόνους για την Κρήτη και τολμώ να πω πως θα γέμιζε αρκετά συχνά με αυτό τον συνδυασμό χωρίς να κυνηγάει το ένα πλοίο τους το άλλο.
  13. Νομίζω όλο το ζουμί είναι εδώ, αθόρυβο και να το προτιμάτε για τα οχηματα. Εν τω μεταξύ τί αλλαγές μπορούν να κάνουν για το θόρυβο; Προσωπικά δεν θυμάμαι να κάνει θόρυβο εκτός γκαράζ.
  14. Οκ οκ, δεκτό.
  15. Έχει γίνει κάποια ανακαίνιση στο εσωτερικό του και στα μηχανολογικά;
  16. Εάν παρατήρησα καλά, στις άγονες από Λαύριο για βόρειο Αιγαίο έχουν στην πράξη ροκριθεί και η Seajets και η Fast Ferries?🤔
  17. Αυτό το kefaloniapress κάποιος λίγο να το μαζέψει...τα δημοσιεύματα του μου θυμίζουν καποια παλιότερα κοσμικά ρεπορτάζ φιλοκυβερνητικων καναλιών για την "υπέρκομψη Μαρεβα Γκραποφσκι- Μητσοτάκη😁
  18. Εάν τα δρομολόγια ήταν αντίστροφα τύπου πρωινά από Πειραιά και μεσημεριανά από Ρέθυμνο, θα ήταν κάπως πιο δελεαστικά για απόδραση ακόμα και τριημέρου στην όμορφη αυτή πόλη. Τώρα, έτσι όπως είναι και 2 φορές την εβδομάδα, δεν απεξαρτητοποιουν την περιοχή από το Ηράκλειο η τα Χανιά. Πάντως είναι από τα στοιχήματα του καλοκαιριού που προσωπικά θα χαρώ παρα πολύ να κερδηθούν και γιατι όχι να δούμε έστω και από του χρόνου τη σύνδεση αυτή πιο τακτική (ή και καθημερινή). Η τουριστική κίνηση εχει αυξηθεί πολύ στην περιοχή αυτή τα τελευταία χρόνια.
  19. Με μια πρώτη ανάγνωση μας τα έχει πει ο @iord εδώ και τέσσερις μήνες. Σε δεύτερη ανάγνωση, μην υπερβάλλουμε («Το Ρέθυμνο αποκτά πλοίο»): Δυό φορές την εβδομάδα για όσο…
  20. Το Ρέθυμνο από 20 του μήνα αποκτά πλοίο!Το συγκεκριμένο είναι το power jet της seajets το οποίο θα κάνει το δρομολόγιο 5ωρες και 50 λεπτά !! https://www.chaniaships.com/post/επίσημο-από-20-ιουνίου-το-ρέθυμνο-αποκτά-πλοίο-σύνδεση-με-πειραιά-1
  21. Λιμένας Μεστών χωρίς... λεωφορείο
  22. Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ.2252.1.1/73526/24/15-10-2024 Ο.Ε. Προκήρυξης ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2024 – 2025 πλην των γραμμών με α/α 52, 53, 70 Η εταιρεία του Κυριακάκη έχει σχεδόν διεκδικήσει και έχει προκριθεί σε όλες τις μικρές γραμμές με επιβατηγά πλοία (Ιόνιο, Βόρειο Αιγαίο, Δωδεκάνησα, Κάρπαθο, Βόλος). Να δούμε ποια θα αφήσει στο τέλος γιατί δεν ξέρω εάν φτάνουν όλα τα πλοία της για όλες τις γραμμές.
  23. Βίκτωρ, δεν ήταν καθόλου καθυστερημένο!!! Δευτέρες το πλοίο φτάνει Πειραιά στις 7 το απόγευμα αν δεις το πρόγραμμά του!!!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...