Jump to content
Shipfriends

rafina-lines

eMembers
  • Content Count

    639
  • Joined

  • Last visited

About rafina-lines

  • Birthday 09/01/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rafina
  • Interests
    Κυρίως καράβια και λιμάνι Ραφήνας.

Uncategorized

  • Location
    Ραφήνα
  • Interests
    Κυρίως καράβια και λιμάνι Ραφήνας
  • Occupation
    Secretary

Recent Profile Visitors

1,896 profile views
  1. Αυτός ο θυρεός είναι υπόλειμμα από τότε που το είχε ο Νομικός, πάλι με το ίδιο όνομα.... Ο οποίος το είχε αγοράσει επίσης από τον Γούτο, αλλά τότε ο Γούτος το ονόμαζε ΚΥΘΝΟΣ..... Τι ιστορία κι αυτή που κουβαλάει το συγκεκριμένο σκαρί....
  2. Έλα, θα μας έρθει τελικά?? Και δεν το περίμενα.... Δεξαμενισμό όμως δεν έχει κάνει. Θα ξεκινήσει χωρίς??
  3. Εμένα πλοίαρχος της ακτοπλοΐας μου έχει πει πως 1 κλειδί = 15 οργιές, και κάθε πλοίο έχει 12 κλειδιά χωρίς εξαιρέσεις... Βέβαια εννοούμε πλοία, όχι τπτ μικρά σκάφη, ή άλλα βοηθητικά πλεούμενα... Αυτά δεν τα διευκρίνησε...
  4. Ναι, μόλις έφτασε εδώ έγινε άμεσα απολύμανση. Το είδα. Το βαπόρι είναι σε καραντίνα τώρα, παραμένει δεμένο στην προβλήτα #8, η οποία είναι αποκλεισμένη όπως και η διπλανή της, η #7. Δεν πλησιάζει κανείς το πλοίο σε απόσταση μικρότερη των 50 μέτρων.
  5. Απ' ότι λένε σε μας, μάλλον το ΝΑΞΟΣ θα μας έρθει, γιατί το ΠΑΡΟΣ έχει θεματάκια με τα μελτέμια τα μεσημέρια στη Ραφήνα. Το ΝΑΞΟΣ είναι πιο εύκολο στα ρεμέτζα με δυνατό βοριά...
  6. Θα κάνει προέκταση από Νάξο για Σαντορίνη. Το άκουσα κι εγώ σήμερα το πρωί στο λιμάνι. Το δρομολόγιο θα είναι Άνδρο - Τήνο - Μύκονο - Πάρο - Νάξο - Σαντορίνη.
  7. Έχει και το AQUA JEWEL όμως... :)
  8. Φέτος το SUPEREXPRESS θα μπει σ' εμάς πρωινή ζώνη, οπότε θα έρθει εδώ και το TERA για να το κυνηγάει πάλι!!!
  9. Πάντως προσωπικά πιστεύω πως το ταξίδεμά του έχει βελτιωθεί πολύ μετά τις επεμβάσεις που του έκανε ο Περογιαννάκης. Την τελευταία χρονιά που το είχαμε εδώ σ'ένα ταξίδι μου ως την Πάρο με αρκετό καιρό το βρήκα πολύ άνετο. Ελάχιστα κούνησε. Καμία σχέση με όταν μας πρωτοήρθε. Και πολύ ευέλικτο στα λιμάνια κιόλας. Στο άψε-σβήσε έμπαινε κι έβγαινε. Τα καταστρώματά του πολύ καραβολατρικά, ενώ το μειονέκτημα ότι δεν έχει μπαλκόνι στον καθρέφτη το αντισταθμίζει το sun deck. Τότε μπορούσες να φτάσεις ακριβώς στην κόντρα γέφυρα και όλο το πέλαγος ανοιγόταν μπροστά σου! Μετά με τη ΝΕΛ δεν το ταξίδεψα ποτέ, δεν ξέρω τι του έκανε, πάντως από το λιμάνι μας το θυμάμαι στα καλύτερά του. Κρουαζιερόπλοιο το έλεγαν. Συν ότι διαθέτει τις μοναδικές καμπίνες για ακτοπλοϊκό με ιδιαίτερο μπαλκόνι! Πριν την επιμήκυνση ήταν 2, μετά έγιναν 4 (οι συγκεκριμένες, γιατί στο σύνολό τους πρέπει να'ναι καμιά 10αριά).
  10. Μια άλλη λύση για να αποφευχθεί η διανυκτέρευση θα ήταν ταξίδι μέσω Πειραιά και Ραφήνας. Από Νάξο με το πρωινό προς Πειραιά (το ΠΑΡΟΣ είναι αυτό το διάστημα, νομίζω...?), άφιξη εκεί στις 15:00, μετάβαση στη Ραφήνα μετά με τον προαστιακό [Παλλήνη απευθείας κι από κει με ΚΤΕΛ ή ταξί (το ταξί στ. Παλλήνης - Ραφήνα είναι 12 ευρώ)], και μετά με το ΑΝΔΡΟΣ το απόγευμα 17:30 για Τήνο. Από τις 15:00 ως τις 17:30 άνετα γίνεται η μετάβαση από τον Πειραιά εδώ. Εντάξει, χειμώνας είναι, λίγη υπομονή, σε όλες τις περιοχές υπάρχουν δυσκολίες μετακινήσεων, αλλού περισσότερες, αλλού λιγότερες...
  11. Α, οκ, thank you. Αυτό όμως γράφεται 2 λέξεις, δε μου πήγε το μυαλό... Εμ, βέβαια, συμφωνώ μαζί σου... To rapid σπάνια το χρησιμοποιούν οι άνθρωποι... Τουλάχιστον να βάζανε κάτι με το fast ή το speed αν θέλανε να τονίσουν την ταχύτητα.... Τέσπα, τι να πω...
  12. Τι όνομα είναι αυτό??? Πού το σκέφτηκαν?? Σημαίνει κάτι??
×
×
  • Create New...