Jump to content
Shipfriends

rafina-lines

eMembers
  • Content Count

    570
  • Joined

  • Last visited

About rafina-lines

  • Birthday 09/01/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rafina
  • Interests
    Κυρίως καράβια και λιμάνι Ραφήνας.

Uncategorized

  • Location
    Ραφήνα
  • Interests
    Κυρίως καράβια και λιμάνι Ραφήνας
  • Occupation
    Secretary

Recent Profile Visitors

1,296 profile views
  1. Α, οκ! Σ'ευχαριστώ πολύ, Skiathos! Δεν ήξερα τι είχε γίνει στα λιμάνια αυτά για το πλοίο, ούτε ότι δούλεψε Σποράδες και με τους 5 καταπέλτες. Νόμιζα πως μόλις το πήρε η HELLENIC τους ενοποίησε. Άρα σχεδόν 10 χρόνια μετά έγινε αυτή η επέμβαση, αφού η κατασκευή του ήταν το 1996.
  2. Στην Πάρο συγκεκριμένα που αναφέρεις, οι προβλήτες #5 - #8 είναι χαμηλές. Άνετα μπορεί να πέσει εκεί το πλοίο και να ανοίξει και τους ακριανούς. Ο μεσαίος καταπέλτης πέφτει κι αυτός σε χαμηλή προβλήτα, γι'αυτό είναι και τόαο μακρύς. Εξάλλου και το ΑΡΤΕΜΙΣ που είναι χαμηλό χρησιμοποιεί πάντα αυτές τις προβλήτες. Όπως και οι παντόφλες των επικίνδυνων βυτίων. Η #2 ενοποιήθηκε με την #3 λόγω ΔΗΛΟΣ. Στη Νάξο άνετα ανοίγουν οι ακριανοί στην κάθετη θέση. Στη Σύρο δεν υπάρχει χαμηλή προβλήτα?? Στην Τήνο με τις ράμπες που υπάρχουν κάλλιστα δημιουργείται η ταυτόχρονη ψηλή-χαμηλή προβλήτα τύπου Σκιάθου που αναφέρεις. Αλλαγές στις προβλήτες των νησιών μπορεί να έχουν γίνει σ'αυτά τα 20 χρόνια που μεσολάβησαν, αλλά δεν είναι και θεαματικές (στην Ελλάδα είσαι). Προσωπικά δεν πιστεύω ότι δε θα χρησιμοποιεί τους ακριανούς καταπέλτες λόγω αλλαγών στις προβλήτες. Αν δεν τους χρησιμοποιεί μάλλον για κάποιον άλλο λόγο δεν το κάνει αυτό ή δεν θέλει να το κάνει τον οποίο λόγο όμως δεν ξέρω... Στη Σκιάθο δεν έχω πάει, αλλά αν έγιναν προβλήτες τέτοιου τύπου που λες, σίγουρα έγιναν για να βοηθήσουν το καράβι να λειτουργεί καλύτερα αφού είναι πλέον η γραμμή του, όμως μπορεί να χρησιμοποιήσει κι άλλες ήδη υπάρχουσες προβλήτες συνηθισμένου τύπου οπουδήποτε, αρκεί αυτές να είναι χαμηλές. Το μειονέκτημα είναι ότι δε μπορεί να πέσει σε ψηλές. Εξάλλου από ελληνικά χέρια φτιάχτηκε για ελληνικές θάλασσες και ελληνικά λιμάνια, και ιδίως για τα κυκλαδίτικα, αφού οι ναυπηγοί τότε, αυτά τα λιμάνια είχαν στο μυαλό τους όταν έκαναν τα σχέδιά του. Ναι, επί Γούτου το πλοίο είχε στην πρύμνη 5(!) καταπέλτες. Οι 2 των επιβατών ενοποιήθηκαν με τον κεντρικό όταν το πήρε η HSW, δλδ όταν πήγε Σποράδες. Εμείς δεν το είδαμε ποτέ με ενοποιημένους των επιβατών.
  3. Λογικά αυτό θα είναι για κάποια συγκεκριμένα νησιά. Ως ΧΑΡΟΥΛΑ πώς τους χρησιμοποιούσε πριν 20 χρόνια?? Μέχρι Αμοργό έφτανε το βαπόρι.
  4. rafina-lines

    Tera Jet (IMO 9179660)

    Υπάρχει μια τέτοια περίπτωση, γιατί σ' εμάς ακούγεται το WORLDCHAMPION να το αντικαταστήσει, αλλά όπως είπες κι εσύ με αυτή την εταιρία τίποτα δεν είναι σίγουρο.
  5. rafina-lines

    Δρομολόγια ταχυπλόων

    Το FLYINGCAT 3 θα έρθει σε μας φέτος.
  6. Νομίζω το Ολυμπία Ράδιο μεταδίδει τον καιρό στις ώρες στο κανάλι 04 του vhf. Τουλάχιστον αυτό ήξερα ότι γινόταν πριν από 2 χρόνια, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη...
  7. Το ΑΡΤΕΜΙΣ ήταν από χτες το βράδυ με διανυκτέρευση στο Γαύριο, οπότε το πρωί θα έφευγε έτσι κι αλλιώς. Στο Γαύριο δε μπορεί να κρατηθεί πλοίο με τέτοιο καιρό. Επίσης απαγορευτικό έχει και το EVIA STAR, το οποίο παραμένει Μαρμάρι. Όπως και το ΑΝΔΡΟΣ παραμένει κι αυτό Μύκονο.
  8. rafina-lines

    Κρήτη - Κυκλάδες

    Το Ρέθυμνο το είχε πει και φέτος η εταιρία (και μάλιστα για τις ίδιες μέρες), αλλά τελικά δεν το εφάρμοσε...
  9. Ναι, το έχω δει κι εγώ, αλλά δεν ισχύουν τα δρομολόγια αυτά. Δεν ξέρω γιατί είναι ακόμη περασμένα στο σύστημα, παρόλο που είναι λάθος...
  10. Η Πάρος θα τρέξει μέχρι τέλος του μήνα από το νέο SUPERFERRY. Αύριο το πρωί το SUPERFERRY 2 φεύγει για ετήσια ακινησία.
  11. Αυτό το θέμα με τους καταπέλτες του το θυμάμαι και σε μας που ήταν στο τέλος της δεκαετίας του '90, πάντα υπήρχε θέμα το πού θα πέσει το ΧΑΡΟΥΛΑ. Μόνο στη #2 του ερχόταν άνετα και γινόταν ολόκληρη μανούρα για τις θέσεις τότε. Γκρίνιαζαν τα άλλα καράβια ότι τους παίρνει πάντα τη #2 κι εκείνα πήγαιναν στις βόρειες. Βέβαια τότε το λιμάνι δεν ήταν όπως σήμερα, στη μέση υπήρχε αυτός ο ενδιάμεσος λιμενίσκος που μπαζώθηκε το 2007 αν θυμάστε...
  12. rafina-lines

    Golden Express (IMO 9176046)

    Πολύ όμορφος αυτός ο χρωματισμός και έξυπνος. Άσε που του ταιριάζει γάντι και η κίτρινη κορδέλα που βάζει η GOLDEN στα ταχύπλοα. Μακάρι να γίνει κάπως έτσι...
  13. Ναι, το ξέρω αυτό, Νίκο μου. Δεν έχει ανακοινωθεί συγκεκριμένη ημερομηνία παρόλα αυτά. Αν θεωρήσουμε όμως σωστό το ότι από 23 το δρομολόγιο θα τερματίζει Πάρο, μήπως τότε η ακριβής ημερομηνία αποχώρησης του 2 είναι αυτή. Οπότε μας μένει μετά το νέο ferry να πηγαίνει καθημερινά ως Πάρο και πίσω...
×