Jump to content
Shipfriends

rafina-lines

eMembers
  • Content Count

    596
  • Joined

  • Last visited

About rafina-lines

  • Birthday 09/01/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rafina
  • Interests
    Κυρίως καράβια και λιμάνι Ραφήνας.

Uncategorized

  • Location
    Ραφήνα
  • Interests
    Κυρίως καράβια και λιμάνι Ραφήνας
  • Occupation
    Secretary

Recent Profile Visitors

1,491 profile views
  1. Το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ stabilizers δεν έχει. Ούτε αναμονές είχε σε αντίθεση με το ΑΝΔΡΟΣ που είχε αναμονές από την Ιαπωνία, οπότε μόλις αγοράστηκε μπήκαν. Ο Παναγιωτάκης είχε κάνει μελέτη στο παρελθόν να βάλει στο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ όταν το πλοίο κατέβηκε στο Αιγαίο, αλλά τελικά αυτό δεν ήταν δυνατό. Τώρα όμως με την αλλαγή μηχανών το θέμα ξανάρχεται στην επιφάνεια, και ίσως οι επεμβάσεις γίνουν με τέτοιο τρόπο ώστε να δούμε και το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ με stabilizers. Θα δείξει το κοντινό μέλλον...
  2. Όπως υπάρχει επίσης και το SEASPEED JET της SEAJETS στη Χαλκίδα...
  3. Σωστός ο hsw! Συμφωνώ σε όλα. Κι εξάλλου πολύς ντόρος για κάτι προσωρινό. Το HELLENIC HIGHSPEED για ένα καλοκαίρι θα είναι μόνο. Από του χρόνου πάλι το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ θα έχουμε...
  4. Πω-πω, ναι, πού το θυμήθηκες αυτό τώρα?? Ναι, το θυμάμαι. Πρέπει να ήταν τέλη δεκαετίας '90...
  5. Μακάρι! Αυτό είναι το πιο λογικό. Κι ας πάει το runner απόγευμα στην Αμοργό.
  6. Μάλλον δε θα έχει ενημερωθεί η εφημερίδα...
  7. Αφού είχε φτάσει στον Πειραιά στις 6:15 το πρωί από τη νυχτερινή επιστροφή λόγω του χθεσινού απαγορευτικού. Πότε να προλάβει εκφόρτωση και φόρτωση μέσα σε 1,5 ώρα...
  8. Κατά τη γνώμη μου, η εταιρία θα έπρεπε σε κάποια ακινησία να αλλάξει τους καταπέλτες του πλοίου με διπλούς σπαστούς όπως έχει το αδελφό HELLENIC HIGHSPEED. Πιστεύω ότι είναι πολύ κοντοί αυτοί οι καταπέλτες για τόσο ύψος που έχει το γκαράζ. Σίγουρα μια τέτοια αντικατάσταση θα βοηθούσε πολύ στις φορτοεκφορτώσεις.
  9. Εγώ θα υποστήριζα το αντίθετο: Το μαύρο έπρεπε κατά τη γνώμη μου να κοπεί κάτω από τα παράθυρα. Στη γραμμή δλδ του πρώτου deck επιβατών. Στην ευθεία πάνω από το όνομα πλώρα - πρύμα... Θα ήταν μάλλον πιο καλό έτσι.
  10. Τι γκαντεμιά είναι αυτή φέτος με τις γραμμές μας... Έπαθε το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ βλάβη, και τώρα έπαθε βλάβη το πλοίο που ουσιαστικά το αντικαθιστά! Τέσπα, ας ευχηθούμε να μην είναι κάτι σοβαρό...
  11. Κι όχι μόνο το AQUA. Όλα τα πλοία της γραμμής θα διανυκτερεύσουν στα νησιά απόψε για να επιστρέψουν αύριο ένα-ένα το απόγευμα και το βράδυ.
  12. Ναι, το ΠΑΡΟΣ πάντα τον καταπέλτη τον ανοίγει όταν τελειώσει τη μανούβρα και φερμάρει και τους κάβους. Τώρα για ποιο λόγο δεν ξέρω... Ίσως και γι'αυτό που λες...
  13. 7:40 το πρωί για Τήνο - Μύκονο - Πάρο - Νάξο. Στα περσινά δρομολόγια του TERA δλδ.
  14. 48 κόμβους είχε πιάσει και στο πρώτο του δρομολόγιο στις ελληνικές θάλασσες στη γραμμή Ραφήνα - Τήνος ως ΑΘΗΝΑ 2004 μόλις το είχε παραλάβει η GOUTOS LINES. Το θυμάμαι σα χτες, Πάσχα 1998, Σάββατο του Λαζάρου, ήμουν μέσα πρώτο δρομολόγιο, νεότευκτο ήταν τότε, στη γέφυρα με τον καπτα-Δημήτρη τον Παρασχάκη, κάναμε για Τήνο 1 ώρα και 35 λεπτά απευθείας "πτήση". Έχεις δίκιο γι'αυτό το σκάφος, ο Γιώργος ο Γούτος το διαφήμιζε τότε ως "το αεροπλάνο του Αιγαίου". Άλλες εποχές τότε...
×
×
  • Create New...