Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

15 hours ago, express adonis said:

Στις γραμμες της αδριατικης εχει παει και ανκονα και βενετια???

Έκανε Τεργέστη και Αγκονα μέχρι το 1994, από 1995 έκανε μόνο Τεργέστη το καλοκαίρι και τέλος 2003 άλλαξε από Τεργέστη για Βενετία .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γνωριζουμε σε ποιο deck? Γιατι αν ειναι σφραγισμενες αυτες του ανω γκαραζ, ισως η αποξηλωση τους για περισσοτερα μετρα στο γκαράζ να ειναι καλη λυση.

Link to comment
Share on other sites

πάντως να αναφέρουμε οτι ταξιδεύει σταθερά με 19.5 - 20 κόμβους καθημερινά! Σημαίνει πως εχει γίνει δουλειά στο μηχανικό μέρος! 

Τωρα από αποψη ξενοδοχείου υπάρχουν διάφορα θέματα όπως π.χ καθαριότητα αλλα δεν είναι κατι που δεν διορθώνεται! 

Όλα καλά!

Link to comment
Share on other sites

4 ντεκ όλο καμπίνες..λες και είμαστε σε κρουαζιερόπλοιο. Άμα γινόταν να αφαιρούνταν οι καμπίνες στα ντεκ 5&6 ώστε να γινόταν ένα ενιαίο γκαράζ, καλά θα ήταν. Ξέρουμε όμως πως δεν γίνεται. 

Link to comment
Share on other sites

Το deckplan είναι από ότι βλέπω από το 95,ίσως κάποια πράγματα να έχουν αλλάξει από τότε.Οι καμπίνες πληρώματος είναι στο ντεκ 7 αριστερά από την αίθουσα Pullman και στο ντεκ 8 πρύμα και στο μέσον.

Απορία μου γιατί οι καμπίνες πληρώματος εκτείνονται σε δύο ντεκ;και γιατί το πλήρωμα να κινείται στους ίδιους χώρους με τους επιβάτες;Ίσχυε κάτι τέτοιο;

Όπως βλέπω το πάνω γκαράζ στο ντεκ 5 πόσες γραμμές φόρτωσης έχει σε όλο το μήκος του;

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, nomikos said:

Όπως βλέπω το πάνω γκαράζ στο ντεκ 5 πόσες γραμμές φόρτωσης έχει σε όλο το μήκος του;

Δύο από την μια και δύο από την άλλη, σύνολο τέσσερις. 

Link to comment
Share on other sites

Θάνατος μέλους πληρώματος του Ε/Γ- Ο/Γ Ελ. Βενιζέλος στα Χανιά στις 13/07/23

Quote

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Χανίων, ότι 54χρονος ημεδαπός ναυτικός (ειδικότητας ναύτη), μέλος πληρώματος Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου, εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του, εντός του γκαράζ του πλοίου.

Στον ανωτέρω αρχικά παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και στη συνέχεια διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανίων που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Κρήτης.

 

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλοπρεπής Ελ. Βενιζέλος στο λιμάνι του Πειραιά, λίγο πριν την αναχώρησή του για τα Χανιά, τη Δευτέρα, 17 Ιουλίου 2023.

Για μένα ήταν και ένα ταξίδι στο παρελθόν, μια και την πρώτη φορά που το είδα στον Πειραιά ήταν πριν τριάντα χρόνια περίπου!

Είχα τη χαρά να το ταξιδέψω δυο φορές, Πειραιά - Χανιά και επιστροφή το 1997 ή το 1998, με πλοίαρχο το Γιάννη Δοκιανάκη και Πειραιά -  Ηράκλειο και επιστροφή το 2000, με πλοίαρχο και καλό φίλο το συγχωρεμένο Στέφανο Παραδείση.

Θυμάμαι αυτά τα ταξίδια γιατί είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω με ένα πλοίο που τότε ήταν στα καλύτερα του!!!

Όλες οι καμπίνες διαθέσιμες, εκπληκτικά σαλόνια, τραπεζαρία και self-service, ποικιλία φαγητών και ποτών, εξαιρετικό σέρβις, ένα πλοίο του οποίου το μέγεθος προκαλούσε δέος.

Μια και είχα επισκεφθεί και τη γέφυρα, θυμάμαι τον καπτά Γιώργο Ντινιόζο, υποπλοίαρχο τότε, μετέπειτα ύπαρχος και πλοίαρχος, να μου δείχνει πως το πλοίο, με τα συστήματα που είχε, μπορούσε να ταξιδέψει μόνο του!

Ωραίες εποχές, με τιμές πολύ λογικές και εποχή που η δίκλινη εξωτερική καμπίνα ήταν σχεδόν πάντα πιο οικονομική από την αντίστοιχη του αεροπλάνου, για τους ίδιους προορισμούς. Δεν συζητάμε βέβαια για τιμές εσωτερικών καμπινών και τιμές καταστρώματος.

Επιστροφή στο σήμερα και, βέβαια, τίποτα δεν είναι το ίδιο.

Ο αγαπημένος "Μπένυ" είναι το ίδιο εντυπωσιακός. Εξωτερικά δεν φαίνεται η ταλαιπωρία του και η χρόνια ακινησία του, ωστόσο φαίνεται ότι αυτές οι καλές εποχές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Εικόνα που γίνεται και πιο έντονη βλέποντας το Κρήτη ΙΙ να αναχωρεί και αυτό για το Ηράκλειο. 

Πλοία που στήριξαν την ΑΝΕΚ, τώρα δίνουν την τελευταία ικμάδα των δυνάμεών τους και, παράλληλα, συμβολίζουν και ένα "τέλμα" στην ακτοπλοΐα μας, κάτι που έχουμε συζητήσει εκτενώς σε αυτό το φόρουμ!

Πάντως, υπάρχει και μια ιστορική συνέχεια...εκεί που ταξίδευα εγώ με τη γυναίκα μου, πολύ πριν παντρευτούμε, τώρα να 'μαστε πάλι στις ίδιες προβλήτες για να ξεπροβοδίσουμε τα παιδιά μας! (Τέτοιο συναίσθημα βρε παιδί μου, με αεροπλάνο και αεροδρόμιο δεν μπορείς να το νιώσεις, τελεία και παύλα).

Τέλος, να πω και κάτι που δεν έχει αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια και αυτό είναι η διαδικασία της φόρτωσης. Τελείως διαφορετικό το κλίμα από ότι έχω συνηθίσει στην Ικαροσαμία και Συροτηνομυκονία. Εδώ, το γεγονός ότι μπορείς να ανοίξεις μισό μιλάκι παραπάνω και ότι έχεις μόνο ένα λιμάνι να πας, κάνει τη φόρτωση πιο ήρεμη, με αποτέλεσμα το πλοίο να φύγει με περίπου μισή ώρα καθυστέρηση (για την οποία είχε γίνει ανακοίνωση από το πλήρωμα) και να είναι στην ώρα του στα Χανιά το πρωί. Το πλοίο ασφυκτικά γεμάτο και φορτηγά μέχρι τον καταπέλτη!

Σημειώνω εδώ ότι, λόγω και της ελαφράς ανησυχίας της αθάνατης Ελληνίδας μάνας, τσέκαρα κατά τη διάρκεια της νύχτας στο AIS την πορεία του πλοίου και ο "Μπένυ" μας ήταν σταθερά στα 19 μίλια.

Αγαπάμε Ελ. Βενιζέλος και αγαπάμε όσα μας θυμίζει!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφα τα είπες φίλε, εκφράζεις όλους τους Βενιζελικούς:D. Για να εξηγήσω πως βλέπω εγώ τον Βενιζέλο, μου έρχεται στο μυαλό μια ιστορία που έχει πεί η Ρίκα Διαλυνά σε τηλεοπτική εκπομπή. Έχει βρεθεί σε κάποια εκδήλωση στις Κάννες στα πλαίσια της προώθησης κάποιας ταινίας μαζί με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, το Ζαμπέτα και το Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Τέλος πάντων έχουν ετοιμάσει ένα γλέντι, σπάσιμο πιάτων κλπ. Σηκώνεται η Αλίκη να τραγουδήσει, πεθαμένα πράγματα. Χορεύει ένα ζειμπέκικο ο Παπαμιχαήλ, χλιαρή η υποδοχή. Και σηκώνεται η φρεγάτα η Ρίκα να χορέψει, και γίνεται το σώσε από τους paparazzi και κάνει την πίστα και το κοινό, δικά της. 

 

Κάτι τέτοιο είναι και το Ελευθέριος Βενιζέλος όταν βρίσκεται μέσα στο λιμάνι. Τα επισκιάζει όλα. Επιβάλλεται ακόμη και στα πιο δημοφιλή πλοία ή στα πιο καινούρια και ξεχωρίζει σαν τη σπάνια ομορφιά και τη μεγάλη κλάση. Γι αυτό και πρίν λίγες ημέρες δεν δίστασα να κάνω μια καταδρομική για μια πρωινή του αναχώρηση. Και για να παραφράσω ένα παλιό σύνθημα των οπαδών του Ολυμπιακού, "στην πάντα, στην πάντα, έρχεται το Ελευθέριος Βενιζέλος". Δυστυχώς η εκμετάλλευσή του εν έτη 2023 είναι μια πολύπλοκη εξίσωση για τους λόγους που έχουμε εκτενώς αναλύσει στις προηγούμενες σελίδες, γι αυτό και η φετινή θερινή δρομολόγησή του ήταν μια καταπληκτική ευκαιρία να τον ξαναδούμε και να τον ανακαλύψουμε και πάλι. Ίσως και για τελευταία φορά.

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Nick the Greek said:

Πολύ όμορφα τα είπες φίλε, εκφράζεις όλους τους Βενιζελικούς:D.

 

On 6/26/2012 at 1:42 AM, proud_ionian said:

ηταν εντυπωσιακο που φωτιζε τη νυχτα τα απονερα του και εκανε "μπαμ" απο μακρυα

 

On 10/4/2013 at 10:03 PM, proud_ionian said:

 ηταν απο τα πιο γρηγορα της αδριατικης (ειχε πανω απο 21 κομβους δρομο) και οπως εχω ξαναπει ηταν πολυ εντυπωσιακο να το βλεπεις βραδυ να ταξιδευει (το βλεπαμε απο το θιακι) και να φωτιζονται τα απονερα του.

Όλοι Βενιζελικοί είμαστε κατά βάθος :) 

Link to comment
Share on other sites

 Και όσο ο Νικ και ο πράουντ γράφανε τα παραπάνω ποστ, εγώ ήμουν εντός του πλοίου για το 1ο μου ταξίδι με αυτό μετά από 3μιση χρόνια. Σε γενικές γραμμές το πλοίο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, περιποιημένο και καθαρό. Το πλήρωμα στο ξενοδοχειακό ευγενικό και βοηθητικό.

 Από θέμα κίνησης, το γκαράζ του πλοίου ήταν γεμάτο μέχρι έξω με φορτηγά, ενώ πρέπει να έμειναν και κάποιες λίγες καρότσες έξω. Από επιβάτες είχε επίσης πάρα πολύ κόσμο, σίγουρα πάνω από χίλια πλας άτομα, πολύ καλά και για Τρίτη βράδυ. 

 Σε θέμα ωραρίου το πλοίο έφυγε με 10 λεπτά καθυστέρηση και αφίχθη στον Πειραιά επίσης με 10 λεπτά καθυστέρηση. Χρόνος που θεωρείται πταίσμα, καθώς από όσο έχω παρατηρήσει, δύσκολα τηρεί τα ωράρια του σε αυτόν τον ένα μήνα δραστηριοποίησης.

  Κάτι άλλο που παρατήρησα, ήταν ότι στο σύστημα κρατήσεων σου δίνεται η επιλογή αεροπορικού καθίσματος. Καλά ως εδώ. Ωστόσο, από όσο θυμόμουν και πριν μπω στο πλοίο, υπάρχει μια αίθουσα αεροπορικών, πρύμα στο ντεκ 7 αν δε κάνω λάθος η οποία ήταν, αλλά και παραμένει κλειστή. Άρα; Τις χρεώνουν χωρίς να υπάρχουν αεροπορικές; Τι κάνουν όσοι έχουν κλείσει αεροπορικές και επιβιβάζονται στο πλοίο; Υπάρχει κάποια άλλη αίθουσα στο πλοίο που δε την είδα;

 Όσων αφορά τις καμπίνες που είχε γίνει αναφορά στο φόρουμ, είδα ότι πρέπει να είναι όλες κλειστές στα καταστρώματα κάτω από το 7 μιας και δεν επιτρεπόταν η πρόσβαση σε αυτά, ενώ και στο 7 αν κατάλαβα καλά είναι σφραγισμένες πολλές, στην πλειοψηφία εσωτερικές.   

 Τέλος πάντων, συνεχίζω με κάποιες ακόμα παρατηρήσεις που έχω, οι οποίες αφορούν κάποια συμβάντα κατά την αναμονή των επιβατών για το άνοιγμα των γκαράζ στο χώρο της ρεσεψιον. Ποιο συγκεκριμένα, όπως προανέφερα το πλοίο πέρασε τα φανάρια του Πειραιά, περίπου στις 7 πάρα είκοσι, και ενώ το πλοίο έδεσε αρκετά γρήγορα, προσωπικά από το γκαράζ αποβιβάστηκα μετά τις 8 παρά είκοσι. Και για το γεγονός αυτό άρχισαν τα παράπονα από αρκετούς επιβάτες. Την αρχή έκανε ένας κύριος, οποίος άρχισε να διαμαρτύρεται στη ρεσεψιον για την καθυστέρηση. Υποστήριζε ότι προκλήθηκε καθυστέρηση επειδή  έβαλαν 3 νταλίκες παραπάνω, κάτω από την ράμπα του πάνω γκαράζ, και ότι έπρεπε να αφήσουν έξω αυτές τις 3 καρότσες για να μην έχουμε τέτοια προβλήματα. Πολύ εύκολη λύση, μα πως δε το σκέφτηκε το πλήρωμα;😁 Τόνισε επίσης ότι η ίδια κατάσταση επικρατούσε και τις προάλλες που είχε ξανά ταξιδέψει, ενώ ξεκίνησε τα παράπονα σε χαμηλούς τόνους και κατέληξε να φωνάζει, τόσο όσο να ακούγεται μόνο αυτός μεταξύ των υπολοίπων περίπου εκατό ατόμων που περιμέναν το άνοιγμα των γκαράζ. Το πλήρωμα από την άλλη να προσπαθεί να τον πείσει ότι έχει άδικο περί των νταλικών, αλλά άντε βγάλε άκρη. Τέσπα μετά από περίπου 15-20 λεπτά αναμονής, ξεκίνησαν σιγά σιγά οι ανακοινώσεις για τα γκαράζ, αρχικά με το γκαράζ 3 αν θυμάμαι καλά και μετά με τα 2 και 5. Παράλληλα, συνεχίστηκαν και τα παράπονα, με μια κυρία να παίρνει πάτημα από τα επιχειρήματα του προαναφερθέντος κυρίου, υποστηρίζοντας  πως το πλήρωμα στο γκαράζ δε ξέρει πως να διαχειριστεί τον χώρο. Τι να πω, η θέση μου είναι κάπου στη μέση. Σίγουρα, δε θεωρώ κι εγώ ιδανικό που στη τελική περίμενα κάπου στο μισάωρο για να μπω στο αμάξι, θεωρώ όμως και λίγο γελοία τα προαναφερθέντα επιχειρήματα. Τι πάει να πει, βάλτε 3 λιγότερες νταλίκες για να βγούμε πιο γρήγορα το πρωί. 

 Κάτι άλλο, συνέχεια του παραπάνω θέματος, και αφορά εμένα προσωπικά, πιθανόν και μερικούς ακόμα οδηγούς, είναι ότι για πρώτη φορά σε γκαράζ πλοίου, μου δώσανε καρτελάκι το οποίο πάνω αναγράφει τον αριθμό του γκαράζ στο οποίο έχω παρκάρει και στη συγκεκριμένη περίπτωση τον αριθμό 6. Σε πρώτη ανάγνωση, πολύ έξυπνη κίνηση. Έλα μου όμως που προκάλεσε μεγαλύτερη ζημιά αυτό. Γιατί εκεί που περίμενα στη ρεσεψιον να ακούσω το άνοιγμα του γκαράζ 6, ξαφνικά ακούω από τον ασύρματο την πινακίδα του αυτοκινήτου μου (και ενός ακόμη) με σκοπό να την φωνάξουν από τα μεγάφωνα. Και τι να κάνω σε εκείνο το σημείο; Να κάτσω να τους κάνω παράπονα ότι μου έδωσαν λάθος καρτελάκι; Ποιο πολύ καθυστέρηση θα προκαλέσω. Εν τέλει απλά τρέχω προς το αμάξι και πριν προλάβουν καν να φωνάξουν την πινακίδα, είχα σχεδόν φτάσει στο αμάξι. Όχι τίποτα άλλο, θα έφαγα τζάμπα απεριόριστο μπινελίκι από τους υπόλοιπους οδηγούς στο γκαράζ, χωρίς να φταίω (ιδιαίτερα) από πάνω😂. Και θα μου πείτε, μα καλά εσύ δεν είδες ότι πάρκαρες στο γκαραζ 5; Εε, κάτι ότι ήταν η 1η φορά που μπαίνω σαν οδηγός στο πλοίο και δε ξέρω τα γκαράζ του, κάτι ότι είδα πρώτα στο καρτελάκι το γκαράζ 6 και εμπιστεύτηκα αυτό και αφηρημένος δε κοίταξα αργότερα τις πινακίδες στο κλιμακοστάσιο, εε δεν ήθελε και πολύ να γίνει.

 Κατά τα άλλα, όλα καλά😂, πολύ ωραίο ταξίδι, φοβερός ο Μπένι με πολλούς χώρους για πολλές περατζάδες. Τον προτιμώ κατά πολύ από το γκάλαξυ και τον θεωρώ ιδανικότερο για τη γραμμή, μακάρι να μείνει και μετά το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία τα είπες, ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας.

 

Όσον αφορά τα καρτελάκια με τον αριθμό του γκαράζ, είναι συνήθης πρακτική στην Ιταλία τουλάχιστον σε πλοία με μεγάλο γκαράζ, πατάρια, υπόγεια κλπ. Υπάρχει ένα μέλος του πληρώματος στην είσοδο του γκαράζ που μπαίνει το ΙΧ και μοιράζει τον αντίστοιχο αριθμό. Στην προκείμενη περίπτωση το σφάλμα είναι του πλοίου που μοίρασε λάθος καρτελάκι, εσύ δεν όταν δείς τον αριθμό του γκαράζ δεν έχεις λόγο να αμφισβητήσεις αυτό που σου γράφουν. 

 

Αυτό με τις νταλίκες είναι πραγματικά για γέλια. Αν αυτός που παραπονιέται για τις 3 νταλίκες λιγότερες είχε επί παραδείγματι μια καφετέρια και του έλεγες εσύ "βγάλε 3 τραπέζια λιγότερα στο πεζοδρόμιο να περνάει πιο άνετα ο κόσμος", θα το έκανε? Οι συντριπτικές πιθανότητες είναι πως όχι. Έτσι για σύγκριση, στα δύο τελευταία μου ταξίδια με το Cruise Sardegna βγήκα έξω 30 λεπτά μετά τον κατάπλου ενώ με το Rhapsody 55 λεπτά μετά τον κατάπλου. Αυτά έχουν τα μεγάλα βαπόρια, τι να κάνουμε.  

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς είναι η νοοτροπία που διακατέχει πολλούς επιβάτες . Αυτή η νοοτροπία που τους υπαγορεύει να στηθούν απο τις φλέβες στην έξοδο για να βγουν πρώτοι στον Πειραια  , αυτοί που θεωρούν ότι μόλις πέσει ο καταπέλτης θα πρέπει αυτόματα να βρίσκονται με το όχημα τους εκτός πλοίου …. Δυστυχώς δεν αλλάζει αυτό γιατί δεν πρόκειται ποτέ να συνειδητοποιήσουν οι ίδιοι ότι έχουν άδικο . 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Annivas said:

…. Δυστυχώς δεν αλλάζει αυτό γιατί δεν πρόκειται ποτέ να συνειδητοποιήσουν οι ίδιοι ότι έχουν άδικο . 

Αυτοί οι "πολλοί επιβάτες", ας πούμε ότι κάποτε θα συνειδητοποιήσουν ότι έχουν άδικο. Εξ ίσου άδικο όμως είναι να έχουν δίωρη καθυστέρηση στο ταξίδι τους (όπως στο βραδινό δρομολόγιο της 27/7), να ανατραπούν τα προγράμματά τους, να χάνονται connections κλπ, ενώ η ΑΝΕΚ (Blue Star, SeaJets, Μινωϊκές) είναι βυθισμένες στον ύπνοτου δικαίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σάββατο 5/8, στο ημερήσιο φύγαμε 11:30 από Πειραιά αντί για 10:00 που ήταν προγραμματισμένο. Πρέπει να έδεσε όμως πολύ μετά τις 07:00 στο λιμάνι ερχόμενο από Χανιά. Κι ένας πανικός στο λιμάνι με τα αυτοκίνητα, μας πηγαίναν από εδώ, μας έφερναν από εκεί, άλλο πράμα…!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...