Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το θεωρω  απο τα καλυτερα πλοια στο Αιγαιο. εχει μια καλη ταχυτητα  (18,5-19 σταθερα) πολυ μεγαλη χωρητικοτητα επιβατων (η οποια μπορει να προσαρμοστει με κλεισιμο καμπινων) μεγαλο γκαραζ.  

πιστευω οτι θα εχει ρολο στο νεο σχημα μιας και το Κρητη θα πρεπει να φυγει ( το ξεζουμησαν οσο δεν παει)

ισος αποκτησει εναν σταθερο ρολο στα Χανια μαζι με το Ελυρος.

τωρα για τις 10 μερες του αυγουστου και 5 με 6 μερες του ιουλιου το να εχει  καθυστερηση δεν ειναι και προβλημα πιστευω. 

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι τουλάχιστον στα μάτια μου παραμένει ένα μεγαλοπρεπές πλοίο όταν το συναντώ στον Πειραιά . Έχει μερικώς ανακαινιστεί , έχει όνομα βαρύ σαν ιστορία και φέτος παρότι προηγήθηκαν 2,5 χρόνια παροπλισμού στο Πέραμα , φαίνεται να έχει κάνει καλή επισκευή στις μηχανές καθώς δεν έχει ταλαιπωρήσει το επιβατικό κοινό με βλάβες όπως συνέβει στην τελευταία του χρονιά εν δράση.

Link to comment
Share on other sites

On 8/17/2023 at 11:05 AM, Annivas said:

Η αλήθεια είναι ότι τουλάχιστον στα μάτια μου παραμένει ένα μεγαλοπρεπές πλοίο όταν το συναντώ στον Πειραιά .

Αφιξη χτες του Βενιζελου στο λιμανι του Πειραια κ στο πενταλεπτο που εδωσε στο traffic ρωτησε τον αξιωματικο υπηρεσιας να κινηθει με μεγαλυτερη ταχυτητα στο λιμανι λογω καιρου κ η απαντηση ηταν αν ειναι για το  Ελ. Βενιζελος να το  αποδεχτουμε,με το υφος της φωνης του να δειχνει την αναγνωριση του στο μεγαλο σκαρι

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, piraeus ships spotting said:

Στην σημερινή του αναχώρηση πρώτα σήκωσε καταπέλτες, μετά έλυσε κάβους και μετά αναχώρησε.

Μια απ τα ιδια και εδω σημερα

Link to comment
Share on other sites

Τραυματισμός ναυτικού του Ε/Γ-Ο/Γ Ελ. Βενιζέλος στον Πειραιά 

Quote

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Τζελέπη, από στέλεχος του Ε/Γ - Ο/Γ πλοίου "ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" Ν.Χ. 20, ότι ημεδαπός, μέλος πληρώματος (ειδικότητας θαλαμηπόλου) τραυματίστηκε εντός του πλοίου, σύμφωνα με ημερολογιακή εγγραφή του Πλοιάρχου.

Προανάκριση διενεργείται από το Α’ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παραμένει εντυπωσιακός, μέσα και έξω. 

Αν η φετινή δρομολόγηση δεν ήταν φωτοβολίδα και σκοπεύουν να τον δουλεύουν από εδώ και πέρα, χρειάζεται λίγη δουλίτσα ακόμη.

Η Disco χρησιμοποιείται σαν σαλόνι. Ένα φρεσκάρισμα το χρειάζεται. (Πχ να φύγουν οι μοκέτες οι οποίες είναι από το '92, να αλλάξουν ταπετσαρίες στα έπιπλα κλπ). Άλλο σημείο που χρειάζεται παρέμβαση είναι οι αεροπορικές. Οι τωρινές είναι από επαρχιακό ΚΤΕΛ των 70s. Θα έπρεπε να δουν και το A La Carte. Πολύ μεγάλος χώρος, ο οποίος χρησιμοποιείται σπάνια. Ίσως ένα μέρος του θα μπορούσε να γίνει ένα ακόμη σαλόνι.

Εξωτερικά κάποιοι σύνδεσμοι σε σωλήνες γλείφουν, ενώ τα deck, σε αρκετά σημεία, είναι σαν να έβαψες πάνω από αφισοκόλληση.

Edited by proud_ionian
Σολοικισμοί
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τον Proud. Το πλοίο φέτος στάθηκε αξιοπρεπέστατα και ξελάσπωσε τη γραμμή με τη χωρητικότητα του, παρά τις οποίες καθυστερήσεις μπορεί να προέκυψαν με τα ημερήσια. Το πλοίο μέσα έχει πλέον ένα σύγχρονο αερα, παραμένει κλασσικο Ανεκοπλοιο με σημεια όπως το εκκλησάκι, τις καμπίνες με κλειδί κλπ. Τα καταστρώματα του οντως χρειαζονται αρκετή φροντίδα, και είναι κρίμα γιατί είναι άπλετα και πραγματικά ευχαριστιεσαι θάλασσα. Αεροπορικά σίγουρα πρέπει να προστεθούν σε δεδομένα Ελυρου σε μια ωραία αίθουσα, και η ντίσκο σίγουρα θέλει την ανάλογη περιποίηση και ανανεωση. Ειδικά ο πάνω οροφος της ειναι σαν εγκαταλελειμένος. Το φαγητό στο self service καλό, και για το εστιατόριο θα συμφωνήσω ότι θα μπορούσε πλέον να μικρύνει σαν χωρος. Κάτι που παρατηρησα είναι ότι πλέον το κέρασμα με πορτοκαλάδα χανιωτικη και καφε φίλτρου κατά την έξοδο από το πλοίο στην άφιξη το πρωι έχει κοπεί, πράγμα που έχει συμβεί βέβαια αρκετά χρόνια νομιζω, αλλά το Βενιζέλος φέρει ένδοξες μνήμες παρελθόντος γι’αυτο και η αναφορά. Μακάρι να συνεχίσει στη γραμμή, είναι πολύ ανώτερο του Γκαλαξυ σε όλους τους τομεις.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, George...f said:

Κάτι που παρατηρησα είναι ότι πλέον το κέρασμα με πορτοκαλάδα χανιωτικη και καφε φίλτρου κατά την έξοδο από το πλοίο στην άφιξη το πρωι έχει κοπεί, πράγμα που έχει συμβεί βέβαια αρκετά χρόνια νομιζω

Το πρωινο κερασμα πρεπει να κοπηκε τωρα προσφατα γιατι περσι το φθινοπωρο υπηρχε ακομα. 

 

53 minutes ago, Kaptennemo said:

Γκαράζ και ταχύτητα νομίζω υπερτερεί το Γκάλαξυ

Υπερτερεί κυριως στην ανεση του γκαραζ και λιγότερο στην χωρητικοτητα, και η ταχυτητα που εχει δεν ειναι απαραιτητη για να βγει σε 9 ωρες το ταξιδι. Ωστοσο το ξενοδοχειο του γκαλαξυ περα απο τις καμπινες δεν ειναι καθολου ανετο, ακομα και 500 επιβατες να εχει μοιαζει γεματο και ο κοσμος ταλαιπωρειτε αφανταστα, ενω στο βενιζελος ακομα και 15 αυγουστο θα βρεις να κατσεις αν δεν εχεις καμπινα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, iord said:

Ωστοσο το ξενοδοχειο του γκαλαξυ περα απο τις καμπινες δεν ειναι καθολου ανετο, ακομα και 500 επιβατες να εχει μοιαζει γεματο και ο κοσμος ταλαιπωρειτε αφανταστα, 

Γι'αυτό λέμε πως είναι τελείως ακαταλαβίστικη η εμμονή τους με τα Χανιά αντί να το στείλουν Δωδεκάνησα που όλος ο κόσμος είναι μέχρι τη Σάμο και από εκεί και κάτω ότι έχει μείνει, έχουν καμπίνες. 

Link to comment
Share on other sites

Το κέρασμα το πρωί υπήρχε πάντως μέχρι και την τελευταία φορά που ταξίδεψα στις αρχές Σεπτέμβρη, ομοίως και στον Έλυρο στις αρχές καλοκαιριού. 

Κατά τα άλλα συμφωνώ σε όλα όσον αφορά το ξενοδοχειακό του κτλ, διαφωνώ όμως σε αυτό:

On 9/5/2023 at 2:44 AM, SuperRunner said:

Όσο για κάποιες καθυστερήσεις....αμελητέο.

Καθόλου αμελητέο, το μεγαλύτερο διάστημα του καλοκαιριού και όσο είχε ημερήσια δε κατάφερνε να τηρήσει τα ωράρια του, με κύριο παράγοντα που οφείλεται αυτό προφανώς να είναι η ταχύτητα του. Σε ένα από τα 2 μου ταξίδια μαζί του πριν ένα μήνα, ενώ έφυγε στην ώρα του, δε κατάφερε να φτάσει στον Πειραιά πριν τις πρώτες πρωινές αναχωρήσεις με αποτέλεσμα να περιμένουμε έξω από το λιμάνι 45-50 λεπτά και εν τέλει να αποβιβαστούμε σχεδόν στις 8 το πρωί. Πράγμα που δεν έχει συμβεί πότε με το δίδυμο Έλυρος/γκάλαξυ και που από ότι φαίνεται μπορεί να διορθωθεί μόνο με νωρίτερη αναχώρηση από Σούδα. 

Και να στο πω κι αλλιώς. Κρίμα δε είναι να τρώει όλο το κράξιμο για τις καθυστερήσεις το πλήρωμα το οποίο γενικά κάνει ότι μπορεί για να κρατήσει το πλοίο σε υψηλά στάνταρ; Για αυτούς θεωρείς πως είναι αμελητέες οι καθυστερήσεις όταν κάθε πρωί έχουν να κάνουν με εξοργισμένους επιβάτες; 2 στις 3 φορές το έχω δει από κοντά να συμβαίνει και για άλλες τόσες έχω ακούσει από πολύ κοντινά μου πρόσωπα.

Για ένα πλήρωμα που, όπως έχω αναφέρει, προσωπικά έχω μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένος. Και σε αντίθεση με μια κακή στιγμή που μου είχε τύχει στο γκαράζ τον Ιούλη, έρχεται για να το αντισταθμίσει μια πολλή ωραία στιγμή, και πάλι στο γκαράζ του και στην οποία θέλω να αναφερθώ. Επιβίβαση λοιπόν με αμάξι, αυτή τη φορά σαν συνεπιβάτης και όχι οδηγός, με κατεύθυνση το πολύ στενό υπόγειο γκαράζ του. Ο οδηγός νέος, πρώτη του φορά που έμπαινε με αμάξι σε γκαράζ πλοίου, φυσικά πολύ ψαρωμένος, κάτι που το κατάλαβε κατευθείαν ο άνθρωπος του πληρώματος που ήταν εκεί με αποτέλεσμα να του φερθεί ανάλογα. Του έκανε αρκετή πλάκα και με περίσσεια υπομονή τον βοήθησε να παρκάρει. Ούτε να νευριάσει, ούτε να φωνάξει. Προσωπικά έχω μπει πάνω από 20 φορές με αμάξι σε πλοίο τα λίγα χρόνια που οδηγώ, ελάχιστες έως μηδενικές φορές έχω συναντήσει τόσο πρόσχαρο άνθρωπο. Πολλά μπράβο από μένα. Και υπόψιν, όλα αυτά ενώ το πλοίο, αν και αρχές Σεπτέμβρη, είχε σολντ αουτ γκαράζ πάνω από 2 εβδομάδες πριν. Αααα, και ενώ την ίδια ακριβώς ώρα στο λιμάνι του Πειραιά κάποιοι συνεργάτες του έριχναν έναν άνθρωπο στη θάλασσα. 

Τέλος πάντων, θα πω για άλλη μια φορά αυτό που λέμε όλοι, μακάρι να μείνει το πλοίο στα Χανιά αντί του γκάλαξυ, με ίσως μερικές βελτιώσεις που προαναφέρθηκαν προηγουμένως.

ΥΓ. έρχεται και αναφορά για το σελφ σερβις στο αντίστοιχο τόπικ. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Troul said:

Πειραιά πριν τις πρώτες πρωινές αναχωρήσεις με αποτέλεσμα να περιμένουμε έξω από το λιμάνι 45-50 λεπτά και εν τέλει να αποβιβαστούμε σχεδόν στις 8 το πρωί.

Εκείνη τη ώρα ήταν και οι ανχωρησεις των Worldchmaoion Jet,Champion Jet 1,Champion Jet 2,Blue Star Paros,Blue Star Delos,Blue Star Naxos,Blue Star Mykonos,όποτε για αυτό υπήρξε πιθανόν καθυστέρηση γιατί θα περίμενε τον

υς απόπλους των παραπάνω,δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα του.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και 6:40 να φτάσει,μέχρι να βγει το Ναξος των 6:45 έπειτα είναι τα 2 SEAJETS των 6:55 και  7,μετά ακολουθεί το Bs Mykonos των 7:15,7:25 το Delos,7:30 το Παρος,7:40 το Champion Jet 2 να λοιπόν πως φτάνει να περνάει τα φανάρια  και μια ώρα μετά.

Και κάποιες μέρες και ο Σολωμος στις 7.

Αλλά ακόμα και 6:30 να φτάσει,μπορεί πρώτα να τύχει να μπει το Festos/Knossos και μετά να φάει το Βενιζέλος  όλη την καθυστέρηση.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Troul said:

Κατά τα άλλα συμφωνώ σε όλα όσον αφορά το ξενοδοχειακό του κτλ, διαφωνώ όμως σε αυτό:

Καθόλου αμελητέο, το μεγαλύτερο διάστημα του καλοκαιριού και όσο είχε ημερήσια δε κατάφερνε να τηρήσει τα ωράρια του, με κύριο παράγοντα που οφείλεται αυτό προφανώς να είναι η ταχύτητα του.

Just now, BS CHIOS said:

Έχει να κάνει με την ταχύτητα του, γιατί αν ερχόταν στην ώρα δεν θα περίμενε τις πρωινές αναχωρήσεις. 6:30 φτάνει. 

       Συμφωνω απολυτα οτι δεν ειναι καθολου αμελητεες οι καθυστερησεις του. Ωστοσο δεν πιστευω οτι για τις καθυστερησεις φετος δεν ευθυνεται τοσο πολυ η ταχυτητα του πλοιου οσο η διαχειρηση του. Το πλοιο φετος ειχε αδικαιολογητα μεγαλες καθυστερησεις στην αναχωρηση (συνηθως πανω απο ωρα) και σε αυτο πιστευω οτι ευθυνετε η υποστελεχωση του (ειχαν γινει σχετικες διαμαρτυριες) σε σχεση με αλλες χρονιες και το γεγονος οτι το πληρωμα δεν ειχε προλαβει να μαθει το πλοιο. Αποτελεσμα αυτου ηταν να καθυστερει παρα πολυ η διαδικασια φορτωσης/εκφορτωσης καθως και ετοιμασια του πλοιου μετα τα βραδυνα. Κανοντας μια συγκριση με το 19 και την τελευταια φορα που ταξιδεψα καλοκαιρι με το πλοιο, η εκφορτωση επαιρνε το 1/3 του χρονου που πηρε φετος.   

         Το ειχα αναφερει στις αρχες του καλοκαιριου που ειχε γινει σχετικη κουβεντα οτι το πλοιο καθαρο χρονο ταξιδιου απο φαναρι στα φαναρι ειχε συνηθως 8 με 8:30 ωρες στα ημερησια, πραγμα που σημαινει οτι αν εφευγε στην ωρα του η με μικρη καθυστερηση δεν θα παρουσιαζε αυτες τις καθυστερησεις.

ΥΓ: Σαν παραδειγμα θελω απλα να αναφερω την 1/8 (μπορει να ηταν και 2/8) που η ωρα ηταν 10 και οι φωτογραφιες στα σοσιαλ εδειχναν την ουρα απο τα αμαξια να ειναι μεχρι τον ΗΣΑΠ. Εν τελη το πλοιο εφυγε 12:30 και εφτασε χανια 20:40. 8 ωρες και 10 λεπτα καθαρος χρονος αλλα η 2 ωρη καθυστερηση + την καθυστερηση που προστεθηκε το βραδυ το πηγε πισω σχεδον ολο τον αυγουστο μεχρι να βρεθει ενα κενο στα ημερησια.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, cyclades_shipping said:

Αλλά ακόμα και 6:30 να φτάσει,μπορεί πρώτα να τύχει να μπει το Festos/Knossos και μετά να φάει το Βενιζέλος  όλη την καθυστέρηση.

Για αυτό το λόγο ανέφερα και το παράδειγμα του διδύμου Έλυρος/Γκαλαξυ. Γιατί αυτά με προγραμματισμένη ώρα άφιξης 6:30 φτάνουν σχεδόν πάντα πριν τις 6, οπότε προλαβαίνουν και μπαίνουν πριν τα Ηρακλειώτικα και ο κόσμος μέχρι τις 6μιση-7παρά έχει κατέβει. Αυτό προσπαθούμε να εξηγήσουμε, ότι δυστυχώς ο Μπένυ δεν έχει την ταχύτητα που χρειάζεται για να φτάσει με την ησυχία του πριν τις πρωινές αφιξοαναχωρήσεις με αποτέλεσμα στην τελική να τους περιμένει όλους να μπουν/βγουν. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...