Jump to content
Shipfriends

DIMOS95

eMembers
  • Posts

    51
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Greece

Recent Profile Visitors

702 profile views
  1. Παλαιότερα είχε καλή συμπεριφορά στο ταξίδεμα; Δεν έχω ταξιδέψει μαζί του ποτέ!
  2. Άφιξη του Andros από Σ-Τ-Μ, έβγαλε 11 νταλίκες 1 σιλοφόρο 8 φορτηγά καμιά 10αριά βανάκια. Από κόσμο και Ι.Χ. ελάχιστα πράγματα όπως είναι λογικό Σάββατο βράδυ. Εντύπωση μου έκανε πως σχεδόν όλες οι νταλίκες έπρεπε να βγούν με όπισθεν.
  3. Γενικά η γραμμή τη κίνηση έχει; Εκτός από την (σαφώς αναγκαία ) εξυπηρέτηση των ντόπιων, έχει το καλοκαίρι κόσμο;
  4. Νομίζω ένα πλοίο Andros Queen θα ήταν ωραίο για τη γραμμή Σ-Τ-Μ όχι απλά για αντικατάσταση αλλά και μόνιμα. Έχει ταχύτητα, γκαράζ και εσωτερικό.
  5. Υπάρχουν σύγχρονα πλοία στη κατηγορία (μέγεθος κλπ.) Μακεδών, Marmari Express κλπ. ; Σύγχρονα εννοώ να είναι το πολύ 10ετίας. Αν ναι, που μπορώ να βρω σχετικές πληροφορίες;
  6. Δεν είμαι της λογικής να συγκρίνω το κακό με το χειρότερο για να πω στον εαυτό μου πως είναι οκ τα πράγματα. Να συγκρίνουμε το κακό με το καλύτερο; Στα αεροπλάνα γιατί δεν έχουμε τέτοια συχνότητα ατυχημάτων; Μηδενίζει εκεί η νοοτροπία μας σε θέματα ασφαλείας. Πως γίνεται αυτό και στα πλοία δεν γίνεται; Δεν τρελαίνομαι ακριβώς, προβληματισμός ήταν. Το Αικατερίνη Π μόνο του φέτος είχε 2 ατυχήματα ( ανεξάρτητα αν έφταιγε ή όχι ).
  7. Φαίνεται πως έχει αγριέψει πολύ η κατάσταση στην Ελληνική ακτοπλοΐα. Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος αν έχουν αυξηθεί σε ποσότητα τα ατυχήματα (μικρά ή μεγάλα) όμως η φετινή χρονιά είχε τουλάχιστον 3 πάρα πολύ σοβαρά ατυχήματα και 1 δολοφονία. Τι φταίει τέλος πάντων; Όλα φταίνε μάλλον και η κατάσταση δείχνει μια ζούγκλα. Ρισκάρεις και μόνο που μπαίνεις σε πλοίο.
  8. Έκανα μια λάθος διατύπωση, εννοούσα την εποχή που ήμουν φοιτητής. @Konstantinos Branikas Αγαπητέ, η απάντηση μου σε αυτό που λέτε βρίσκεται στην αρχή της παραγράφου μου. Σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω αυτοσχέδιες καλύβες που φτιάχνουν ορισμένοι μέσα στα πλοία για να κοιμηθούν. Υποστηρίζω όμως ανθρώπους που βρίσκουν μια γωνία και ξαπλώνουν με σεντόνι ή ό,τι έχουν τέλος πάντων, γιατί και στο τέλος της ημέρας δε μένουμε όλοι Αθήνα. Μπορεί κάποιος να έχει να οδηγήσει μετά για την επαρχία ή να έχει παιδιά μικρά ή δε ξέρω και εγώ τι. Η αναφορά σας για το αεροπλάνο είναι από τη δική μου οπτική λίγο λανθασμένη, γιατί συγκρίνει άλλα πράγματα. Το αεροπλάνο έχει κυριολεκτικά μόνο τον διάδρομο οπότε πρακτικά δεν μπορεί κανείς να κοιμηθεί εκεί. Έχετε δίκιο, οι πτήσεις προφανώς των 30 ωρών σύνολο (έχω κάνει αντίστοιχη με Καναδά και Αυστραλία) είναι πολύ δύσκολες και έχω δει πολλούς να κοιμούνται σε καρέκλες στο αεροδρόμιο πάλι με σεντόνι ή sleeping bag. Αυτοί κάνουν καλά ή όχι; Εγώ πιστεύω κάνουν πολύ καλά. Τώρα επειδή πολλές αναφορές έγιναν περί Ελλήνων από άλλα μέλη, συγγνώμη εγώ είμαι Έλληνας και υπόλοιποι είστε Γερμανοί; Πάντως ως Έλληνας ταξιδεύω σε "Ελληνικές" συνθήκες με όλα τα μέσα και εδώ φαίνεται να είναι πιο λογικό να σταθώ όρθιος σε πλοίο επειδή δε βρήκα καρέκλα από το να ξαπλώσω να κοιμηθώ. Ταξιδεύοντας για Αμοργό πάντως θυμάμαι περισσότερους τουρίστες στο κατάστρωμα να κοιμούνται παρά Έλληνες αλλά οκ.
  9. Ωραία και που να κοιμηθεί;...ή να μη κοιμηθεί επειδή δεν έχει αρκετά λεφτά για καμπίνα; Αναφέρω εξαρχής πως σίγουρα δε συμφωνώ με κάτι κατηγορίες επιβατών που στήνουν ολόκληρο σπίτι στη μέση του διαδρόμου και αν περάσεις δίπλα τους στραβοκοιτάνε κιόλας. Όμως εγώ ως φοιτητής - οριακά και τώρα - δεν είχα την άνεση να ταξιδεύω με καμπίνα. Σε μεγάλα ταξίδια τύπου Καστελλόριζο με τον Διαγόρα π.χ. τι έπρεπε να κάνω 24 ώρες στο πλοίο; Έβαλα το sleeping bag μου και κοιμήθηκα. Εκτός αν υπάρχει εναλλακτική και δε τη σκέφτηκα.
×
×
  • Create New...