Jump to content
Shipfriends

Γενικές Απορίες


Recommended Posts

Υπήρξε μία προσπάθεια πριν μερικά χρόνια από κάποιους Σαντορινιούς επιχειρηματίες και πράκτορες να κάνουν μία ναυτική εταιρεία.Ένα από τα 2 ταχύπλοα ήταν ένα Rodriguez.Μήπως είναι αυτό?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτο το rodriguez ειναι το ιδιο η νεοτερο με αυτο που επαιζε στο james bond 007 ΚΕΡΑΥΝΟΣ του 1965 σαν disco volante που στο τελος εφευγε η ψευτικη υπερκατασκευη και γινοταν ταχυπλοο

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο Manypenny, θυμασαι καλα τις περιπετειες μου!:D Συμφωνα με τους Lloyds, υπαρχει σε παρομοια κατασταση στον Πειραια και το Ιπταμενος Ερμης Ι. Δεν το θυμαμαι το συγκεκριμενο σαν σκαρι, θα μπορουσε να ειναι αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Το ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΕΡΜΗΣ Ι ήταν κάτι σαν υδροπτέρυγο. Κατασκευής 1976 στην Ιταλία με το προηγούμενο όνομα CONDOR 4. Για την ιστορία ταξίδεψε από Ραφήνα για Τήνο Μύκονο και Παροναξία περί το 1995. Βρίσκεται μεν εκεί αλλά καμία σχέση με αυτό που δείχνει η φωτο.

Για περισσότερα πάμε στον φίλο μας τον Σουηδό...

Σχετικά με αυτό που λέει ο φίλος LEFTERIS68, να πω πως ένα από τα κονταδελφά του ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΕΡΜΗΣ Ι (συγκεκριμένα το CONDOR 5 που μετά πήρε και το όνομα ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΕΡΜΗΣ ΙΙΙ) πήρε το 1998 το όνομα SANTORINI DOLPHIN II. Δεν ξέρω αν είναι καποιο από αυτά απλά να ενημερώσω ότι τα ναυπηγεία που τα φτιάξανε είχαν το όνομα Cantieri Navali Rodriguez. Μήπως λοιπόν μιλάμε γι'αυτό;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχω δει σε αρκετούς ship brokers ορισμένα από τα καράβια των GRIMALDI (και των δύο)όπως τα SUPERFAST I , LA SUPERBA και LA SUPREMA πως είναι για πώληση.Ξέρει κανείς τίποτα?Τί έγινε, έπεσαν έξω οι δουλειές ή έρχονται τόσα νέα καράβια και δεν ξέρουν τι να τα κάνουν?Από τη μια ανοίγουν νέες γραμμές και από την άλλη πουλάνε πλοία...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με αφορμη τη σημερινη συζητηση,εχει ακουσει καποιος shipfriend για προσεγγιση(δοκιμαστικο) καποιου εκ των 5 νεοτευκτων Blue Star,στο λιμανι των Μεστων,παλαιοτερα?? Επειδη εχω ακουσει κατι σχετικο αλλα δεν θυμαμαι ακριβως...

Επισης,για το ιδιο λιμανι παντα,η ΝΕΛ εχει προσεγγισει ποτε με καποιο πλοιο? Μηπως μονο με ΑΛΚΑΙΟ και ΣΑΠΦΩ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο http://syros-observer.aegean.gr/ais/?language=_GR δειχνη καποιο Αρτεμις , με σημαια Μαλτας και κατευθηνση Σπλιτ , να ειναι στο Κορινθιακο και φωτογραφια εχει το Αρτεμις της Αιγινας ....

Λαθος η εχω χασει κανα τευχος ?????

Link to comment
Share on other sites

Προφανως και ειναι λαθος. Θα εγινε συγχιση με τα 2 πλοια που εχουνε το ιδιο ονομα. Γι αυτο η αυτοματη επιλογη φωτογραφιας θα πρεπει να γινεται βαση του IMO number και οχι του ονοματος σε τετοια site :P

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα !

Στο γνωστό μας Σουηδικό site είδα τα παρακάτω πλοία :

Hellenic Valor

Hellenic Innovator

Hellenic Explorer

Ξέρουμε τίποτα γι'αυτά τα πλοία;

THKS / BRGDS

E . M . P .

ν

Ηταν τα πλοία της πάλαι ποτέ κραταιάς "Ελληνικής" του Καλλιμανόπουλου, μαζί και το Hellenic Grace.

Το Hellenic Valor ήταν το πρώτο πλοίο που ποτέ επισκέφτηκα. Ταξίδευε μέσα ο αδελφός μου σαν ανθυποπλοίαρχος. Είχε πιάσει Πειραιά για επισκευή και έιχαμε ανέβει από το χωριό ΟΛΗ η οικογένεια για να τον δούμε. Ηταν από τις εποχές που ο ναυτικός έμπαινε μέσα σε ένα ποντοπόρο και ξέχναγε να βγει. Πρέπει να ήταν γύρω στα 1979 - 1980.

Τότε ήταν και η πρώτη φορά που κατάλαβα πόσο είναι το μέγεθος των μηχανών ενός πλοίου βλέποντας ένα μηχανικό να είναι στην κυριολεξία χωμένος μέσα στην φωλιά του κυλίνδρου να τρίβει το χιτώνιο :confused:

Εχω επισκευθεί και το Hellenic Explorer και το Hellenic Grace και κάπου σίγουρα έχω καταχωνιασμένες και φωτογραφίες. Αν ενδιαφέρει θα ψάξω να τις βρω.

Link to comment
Share on other sites

Βρηκα την παρακατω φωτο(λιμανι Χιου) στο net και εκτος απ το ΧΙΟΝΗ διακρινεται και ενα κρουαζιεροπλοιο(λογικα) στο βαθος.Γνωριζει κανεις ποιο ειναι?

chios1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα σε μια τοπικη εφημεριδα της Αιγινας οτι απο τελη Μαρτιου μπαινει το Αλεξανδροσ στη γραμμη Σουβαλας Αγ Μαρινας Μηπως καποιος ξερει αυτο το βαπορι?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εχω παρατηρησει οτι στις φωτογραφιες τα φλεγομενα πλοια εχουν συνηθως καποια κλιση αριστερα η δεξια.

Υπαρχει καποιος λογος η απλα ειναι τυχαιο το γεγονος?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, μήπως γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει εμπορικό λιμάνι στο Carabane της Σενεγάλης. Και αν ναι αν ξέρει κάποιος τον ρυθμό εκφόρτωσης για άνθρακα.

Ευχαριστώ vagelis10

Link to comment
Share on other sites

Ο καπτα Μάκης επίσης είπε για τα νεότευκτα ότι θέλουν 70.000 ευρώ έξοδα το δρομολόγιο για να βγουν κι ότι στην Σάμο είναι αδύνατον να βγουν αν δεν πάνε το εισιτήριο όσο το αεροπλάνο κι ότι από Νοέμβρη τα νεότευκτα έχουν μπει μέσα 5εκ ευρώ. Ούτε το καλοκαίρι που είναι παχές οι μύγες δεν βγαίνουν αυτά τα νούμερα.Με τέτοια εξοδολόγια είπε ούτε στα νησιά του Σολομώντα δεν βγαίνουν αυτά τα βαπόρια.

Βρε παιδια,ισχυουν αυτα τα νουμερα που λεει ο καπτεν η τα ειπε για λογους εντυπωσιασμου:D Γιατι αν ισχυουν τοτε να αποχαιρετισουμε ολα τα νεοτευκτα...

Link to comment
Share on other sites

είπε αναλυτικά ότι θέλουν για σάμο να πάνε και να έρθουν με τις τιμές των καυσίμων 50.000 ευρώ+λιπαντικά+12χιλιάδες τόκους δάνεια+μισθοδοσίες πληρωμάτων είπε ότι βγαίνει το συνολικό κόστος κάθε δρομολογίου αλέ ρετούρ 70 χιλιάρικα.

Τώρα επί των οικονομικών δυστυχώς δεν ειδικεύομαι για να πω αν ισχύουν ή είναι υπερβολικά τα κόστη

Απλά στο περίπου, αν θεωρήσουμε ότι ένα κυκλικό δρομολόγιο διαρκεί κοντά στις 20 ώρες με 400$ που περίπου κοστίζει ο τόνος πλέον και το ότι τα βαπόρια αυτά καίνε 5-6 τόνους χοντρικά το 50αρικό στα καύσιμα που λέει δεν πρέπει να απέχει από την πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω,και εγω ασχετος ειμαι με τα οικονομικα αλλα μου φαινεται λιγο υπερβολικο η HSW η η BLUE STAR (που εχουν τα πιο νεα-γρηγορα-και με μεγαλη καταναλωση πλοια) να μπαινουν τοσα εκ.ευρω μεσα και να συνεχιζουν να κυκλοφορουν τα πλοια τους.Προφανως το αναγκαιο αυξημενο εισητηριο που εχουν,να αντισταθμιζει τα συνολικα εξοδα...Διαφορετικα στο τελος θα τους βλεπουμε ολους να πηγαινουν με 16-17 μιλια το πολυ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...