Jump to content
Shipfriends

epinefelos

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About epinefelos

  • Birthday 08/04/1966

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Στην ουσία έκανε μια "αρπαχτή" μεταφέροντας αυτοκίνητα από Ιταλία - Λιβύη.
  2. Τι να πω, ίσως και να έχεις και δίκιο. Υπάρχουν όμως πράγματα που πηγάζουν έστω από την απλή λογική. Οπου δεν φτάνει η απλή λογική θεσπίζονται νόμοι, κανονισμοί και λοιπά παραφερνάλια και τότε είμαστε υποχρεωμένοι να τα τηρούμε. Πολλά από τα πράγματα που ανέφερα ενέχουν σοβαρούς κινδύνους για τον κόσμο. Πιστευω ότι απο καθαρή τύχη δεν έχουμε θρηνήσει θύματα. Μα δεν νοιάζετε κανένας? Πρέπει να γίνει το κακό και μετά να έχουμε τηλεδίκες, καπετάνιους με χειροπέδες και ανθρώπους να πηδούν απο πολυκατοικίες για να βάλουμε μυαλό? Μα όλα στον αυτόματο πιλότο πλέον? Τελος πάντων, ισως σαν Ελληνας από φύση μου να είμαι γκρινιάρης. Φιλικά πάντα
  3. Εχτές το απόγευμα κατέβηκα στο λιμάνι για να παραλάβω έναν καλό φίλο και γείτονα, με την οικογενειά του, που γύριζε από διακοπές στην Κρήτη. Ρεθύμνιος στην καταγωγή και αφού δεν είχε και πολλές επιλογές προτιμούσε το διδυμο ΚΝΩΣΟΣ - ΦΑΙΣΤΟΣ για την μεταφορά της οικογένειας, άσχετως του ότι πρέπει να πάει Ηράκλειο να πάρει το Πλοίο. Τηλεφωνικά μου είπε ότι το πλοίο έδινε άφιξη 19:45 στο Πειραιά. Κατέβηκα πολύ νωρίτερα με το καφεδάκι μου για το γνωστό οφθαλμόλουτρο που προσφέρει το λιμάνι του Πειραιά. Το οφθαλμόλουτρο ξεκίνησε με ΚΡΗΤΗ ΙΙ, συνέχισε με ΕΛΥΡΟΣ (πανέμορφο απο τίς τσιμινιέρες και πλώρα , σαν τρόλλευ της γραμμής από τις τσιμινιέρες και πρύμα). Κατά της 20:15 φάνηκε το πλοίο και σαν καλός καπετάνιος της προβλήτας άρχισα να παρατηρώ και να σχολιάζω το ρεμέτζο. Εκεί που λες πως θα το κουμαντάρει το θηρίο να το φέρει μέσα ξαφνικά το βλέπεις μετά την επιτόπια στροφή να έρχεται με τις πάντες με την βοήθεια των Bow - Stern και σε ελάχιστο χρόνο να συρταρώνει στην προβλήτα και να δίνει κάβους. Χάρμα οφθαλμών, αλλά και απορία μεγάλη : Πως καταφέρνουν τα τόσο δύσκολα να τα κάνουν να φαίνονται τόσο εύκολα? Από εκεί και πέρα όμως άρχισαν τα πανηγύρια. Κατά την αποβίβαση του κόσμου και από τις 2 ράμπες περίμενε και ο κόσμος για την επιβίβαση. Σκηνές άπειρου χάους. Εχανε η μάνα το παδί και το παιδί τον γείτονα. Κυριολεκτώ γιατί μόλις με είδε ο μπόμπιρας έτρεξε να με αγκαλιάσει και χάθηκε μεσα στο αλλάλαζον πλήθος. Λόγω που η καρδιά μου είναι παλιάς τεχνολογίας (δεν είχαν βγει ακόμα με pitch και είμαι με μπαταριστές) τα δευτερόλεπτα που χρειάστηκα μέχρι να εντοπίσω πάλι τον πιτσιρικά μου φάνηκαν αιώνας. Τελικά τα καταφέραμε και βγήκαμε στην ανοιχτωσιά καμμιά εικοσαριά μέτρα από τις ράμπες του πλοίου. Εκεί βέβαια ένιωθα σαν τα φρουτάκια στο pack - man. Με κηνηγούσαν όλα τα αυτοκινητα που έβγαιναν και όσα προσπαθούσαν να μπουν για να με πατήσουν. Ρε αμάν λέω, αυτά ζαμάν, εκεί. Τελικά και αφού σωθήκαμε και πλησιάζαμε στο αυτοκινητο μου, μου σκάει το παραμύθι ο γείτονας. Ξέρεις μου λέει πρέπει να πάρουμε και τις αποσκευές, τις οποίες υποχρεωτικά τις είχε βάλει σε κάτι ρυμούλκες-αποθήκες. Πλησιάσαμε τις ρυμούλκες οι οποίες ήταν αφημένες ακριβώς στα αριστερά της ράμπας του πλοίου, μέσα στον χαμό. Και εκεί αρχιζει ένα δεύτερο αλλαλούμ. Καμμία σειρά παραλαβής, όποιος ήταν πιο δυνατός πέρναγε μπροστά έπερνε την αποσκευή του αλλά βέβαια δεν είχε από που να φύγει και έπρεπε με την αποσκευή να σπρώξει όλο το πλήθος για να μπορέσει να φύγει. Μέσα στην σκευοφόρο ένας και μόνο ένας του πληρώματος προσπαθούσε να εξυπηρετήσει τον πικραμένο επιβάτη. Σε λίγο οι επιβάτες κατάντησαν όχλος. Το μπινελίκι και τα καντήλια άρχισαν να κάνουν την ατμόσφαιρα εκρηκτική. Το πλοίο, η εταιρεία και ο έρμος του πληρώματος άκουσαν όσα δεν είχαν ακούσει από .. από πότε? από το προηγούμενο ταξίδι ίσως. Στην προσπαθεια μου να υπερασπιστώ το μέλος του πληρώματος παρά λίγο να με πετάξουν στην θάλασσα σαν εγκάθετο της εταιρείας. Εδώ που τα λέμε από τύχη δεν έπεσα μόνος μου στην θάλασσα με τόσο στριμωξίδι μιας και τουλάχιστον η ρυμούλκα που περιμέναμε εμείς τα πράγματα είχε ανοίξει και μοίραζε τις αποσκευές από την πλευρα της θάλασσας με απόσταση όχι μεγαλύτερη των 2-3 μέτρων από την προβλήτα. Μου έκανε όμως εντύπωση ότι έβριζαν και φώναζαν την εταιρεία την οποία πριν κάποιες ώρες είχαν πληρώσει. Εβριζαν και το πλοίο όμως και έτσι κατάλαβα γιατί το μισό είχε κοκινίσει. Μάλλον από την ντροπή του. Τελικά έπειτα από ΜΙΑ ώρα και αφού στον όχλο είχαν προστεθεί και φώναζαν και οι επιβάτες που περίμεναν να δώσουν τα πραγματά τους για την επιβίβαση καταφέραμε και αναχωρήσαμε από το λιμάνι. Φτάσαμε σπίτι και σε όλο το δρόμο άπειρα γιατί με βασάνιζαν. Γιατί στην μπίντα που έδωσε τον πρώτο κάβο παρακάλαγε ο καβοδέτης τον τύπο που καθόταν επάνω !!!! στην μπίντα να κάνει πιο πέρα?. Γιατί αυτός ο ανεκδιήγητος ενώ φέρμαραν τους κάβους καθόταν πάλι επάνω στην μπίντα? Γιατί ενώ αποβιβάζει τον κόσμο του, ακριβώς στην είσοδο της ράμπας περιμένει ο κόσμος που θα επιβιβαστεί?. Γιατί δεν υπήρχαν 2 κολονάκια να οριοθετούν μια σειρά εισόδου και ένα χώρο εξόδου στις σκευοφόρους? Γιατί δεν ήταν ένας ακόμα από το πλήρωμα ίσως και δύο επάνω στην σκευοφόρο να εξυπηρετηθεί ο κόσμος? Γιατί οι σκευοφόροι ανοίγουν τις καταπακτές από την μεριά της θάλασσας δίπλα στην θάλασσα? Γιατί μαμά? Γιατί δεν είδα πουθενά λιμενικούς να προσπαθούν να σώσουν την κατάσταση? Γιατί να με κυνηγούν τα αυτοκίνητα να με πατήσουν? παίρνουν extra bonus? Γιατί ένας λιμενικός που μου θύμισε το RAMBO II, κυνήγαγε έναν ταλαίπωρο τυπάκο που έσουρνε ενα καροτσάκι super market και φόραγε ένα κίτρινο γιλέκο που έγραφε "Φώτης αχθοφόρος" ? Γιατί μια κυρία φώναζε πως έχασε το πορτοφόλι της ενώ πριν λίγο ορκιζόταν ότι το είχε στην τσάντα της? Γιατί στην ταμπέλα στην σκευοφόρο έγραφε ότι το φιλοδώρημα ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό? Με τόσα γιατί στο κεφάλι μου κάθησα στον αναπαυτικότατο καναπέ μου να δώ μια εκπομπή στο χαζοκούτι με τίτλο "Γιατί κάηκαν τα δάση?" PS: Οργισμένο ξεκίνησα να το γραψω χιουμοριστικό μου βγήκε, ας είναι. Με τόσα που είδα, την επόμενη φορά όσο και να με πονάει θα επιλέξω αεροπλάνο.
  4. Σε άλλο πήγαινα επίσκεψη, το Trader σταμάτησα να φωτογραφήσω . Σε όλη του την μεγαλοπρέπεια ενώ το περιποιούνται στην μεγάλη δεξαμενή της ζώνης. http://www.shipfriends.gr/forum/photoplog/index.php?n=8124
  5. Το Hellenic Trader στην μεγάλη δεξαμενή της ζώνης στο Πέραμα την 20/08/2009 enjoy!
  6. Το συγκεκριμμένο πλοίο έχει μπεί άλλες 2 φορές σε quiz αλλά με τελείως διαφορετικές φωτογραφίες, είχα μια ελπίδα ότι θα σας παιδέψει λίγο αλλά έχασα =) Όντως είναι ο ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ φωτογραφημένος από εμένα στην Κέρκυρα την 01-09-2007. Ο συντοπίτης proud παίρνει την σκυτάλη.
  7. Επειδή δεν βλέπω νέο κουίζ πέρνω το θάρρος να βάλω ένα. Και ιδού μια "σπαθάτη" πλώρη.
  8. Τελικά βρήκα στο manual τον λόγο που είχα καταντήσει τον ΘΕΟΦΙΛΟ υποβρύχιο Πρέπει στο tab Boat settings να απενεργοποιηθεί η επιλογή "Capsize when tilted". Αναλυτικά το περιγράφει ως "Capsize when tilted - when a boat heels beyond its maximum allowable heel angle, a boat can capsize, to disable this limit uncheck this option.
  9. Γιατί μπορεί να δημιουργούν πονοκέφαλο και προβλήματα στους χειριστές δεν μπορώ να το φανταστώ. Τα θεωρώ και τα 5 τελείως απαραίτητα επάνω σε ένα βαπόρι και όχι μόνο. Ισως αν μας έδινες κάποιο παράδειγμα να ξεστραβωνόμαστε λίγο Το "όχι μόνο" που γράφω πιο πάνω πάει στο ότι πλέον τα βλέπω ακόμα και σε πολύ μικρά πλεούμενα. 'Ισως σε αυτά να χρειάζονται περισσότερο. Σε ένα ιστιοπλοϊκό που έχω με τον αδελφό μου το έχουμε εξοπλίσει με τα 4 από τα 5 συστήματα (λείπει το δορυφορικό τηλέφωνο). Εκτός από το gmdss vhf, από τα υπόλοιπα μηχανήματα, αυτό που έχει βγάλει τα λεφτά του με το παραπάνω είναι το navtex. Δελτία καιρού, warning, securite όλα σε μια κόλα χαρτί . Epirb και SRT εύχομαι να παλιώσουν, να τα πετάξουμε και να τα αλλάξουμε με καινούρια παρά να μπουν μπροστά και να αποδείξουν την αξία τους :/
  10. ν Ηταν τα πλοία της πάλαι ποτέ κραταιάς "Ελληνικής" του Καλλιμανόπουλου, μαζί και το Hellenic Grace. Το Hellenic Valor ήταν το πρώτο πλοίο που ποτέ επισκέφτηκα. Ταξίδευε μέσα ο αδελφός μου σαν ανθυποπλοίαρχος. Είχε πιάσει Πειραιά για επισκευή και έιχαμε ανέβει από το χωριό ΟΛΗ η οικογένεια για να τον δούμε. Ηταν από τις εποχές που ο ναυτικός έμπαινε μέσα σε ένα ποντοπόρο και ξέχναγε να βγει. Πρέπει να ήταν γύρω στα 1979 - 1980. Τότε ήταν και η πρώτη φορά που κατάλαβα πόσο είναι το μέγεθος των μηχανών ενός πλοίου βλέποντας ένα μηχανικό να είναι στην κυριολεξία χωμένος μέσα στην φωλιά του κυλίνδρου να τρίβει το χιτώνιο Εχω επισκευθεί και το Hellenic Explorer και το Hellenic Grace και κάπου σίγουρα έχω καταχωνιασμένες και φωτογραφίες. Αν ενδιαφέρει θα ψάξω να τις βρω.
  11. Αν εννοείς το N95 ή το Ν958gb κάνε μου ένα pm. Ξέρω την λύση που ζητάς για τα συγκεκριμμένα μοντέλα.
  12. Οι επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου βρίσκονται σε σωσίβιες λέμβους. Οι 154 επιβάτες και μέλη του πληρώματος του κρουαζιερόπλοιου Explorer που βυθίζεται ανοικτά των Νησιών Σέτλαντ στην Ανταρκτική απομακρύνθηκαν από το πλοίο και βρίσκονται σε σωσίβιες λέμβους, δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο του BBC ο εκπρόσωπος της βρετανικής ακτοφυλακής Αντι Κάτρελ. Μόνο δύο αξιωματικοί του Explorer έχουν παραμείνει στο πλοίο, σύμφωνα με τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης. Το ατύχημα συνέβη στη θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στις νότιες ακτές της Αργεντινής και την Ανταρκτική. Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ-Γαλλ.Πρακτ
  13. Από ότι μαθαίνω και εγώ τα πράγματα είναι όντως έτσι. Κρήτη κατεβαίνει το NAVE το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου.
  14. Μάλλον η φωτογραφία είναι απο πολύ ψηλά και δεν βοηθάει την κατάσταση για αυτό θα το πάρει το ποτάμι. Το πλοίο ήταν το Grecia Express του Βεντούρη, Πρώην M/S Northwing. Ναυπηγήθηκε το 1966 και είχε IMO. 6525909 Το 1987 το αγόρασε ο Βεντούρης και έκανε Πάτρα-Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι Το 1993 ήρθε να ξεχειμωνιάσει στο Αίγιο. Το 1994 έπεσε με την μπάντα στο νερό. Το 1995 πουλήθηκε σε διαλυτές και τον ιούνιο του 1995 ρυμουλκήθηκε στην Τουρκία όπου και κατέληξε. Με τα χρώματα του Βεντούρη η πρώτη φωτογραφία, αφότου το σήκωσαν η δεύτερη. Οι φωτογραφίες από το http://www.faktaomfartyg.se/norwind_1966.htm Απόσπασμα απο την ιστορία βύθισης, αχχ ρε mr Vangelis
  15. Επειδή δεν πρόκειτε να βρω άλλη ευκαιρία να συμετέχω στα quiz, πέρνω την σκυτάλη από τον naytikos. Το βαπόρι αυτό έδεσε στον λιμένα του Αιγίου γύρω στον 1 χρόνο παροπλισμένο. Κάποια στιγμή μάλιστα μπάταρε στα πλάγια και έμεινε μισοβυθισμένο πάνω από 6 μήνες. Κάποια στιγμή ήρθαν και το σήκωσαν και με ρυμουλκά έφυγε για τόπους άγριους που ξέρουν τον τρόπο να μετατρέπουν ομορφοβάπορα σε βελόνες. Εχουν περάσει πολλά χρόνια απο τότε, ίσα που θυμάμε το όνομα του βαποριού και το ότι πήγε στα διαλυτήρια το έμαθα από τους ανθρώπους του λιμανιού και όχι από κάποια επίσημη πηγή. EDIT: Βρήκα όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται =)
×
×
  • Create New...