Jump to content
Shipfriends

Γενικές Απορίες


Recommended Posts

Ξέρει κάνεις εάν έχει απαγορευτεί σε όλα τα ταχύπλοα το κάπνισμα?? Από όσο ξέρω το κάπνισμα επιτρέπεται στα μεγάλα ταχύπλοα (Highspeed, Speedunner, Corsica, Aiolos).

Ενω στα ταχύπλοα του Σαρωνικού (στη HSW), έχει απαγορευτεί το κάπνισμα στους κλειστούς χώρους.

Άρα σε όλη τη διάρκεια του ταξιδίου, γιατί απαγορεύεται η παραμονή των επιβατών στους ανοιχτούς χώρους κατά το ταξίδι, εκτός κατά τη διάρκεια της παραμονής στα λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καταρχην ευχαριστω για τις απαντησεις στην προηγουμενη απορια μου.Ηθελα να ρωτησω τωρα,αν εχει κανεις να μας παρουσιασει(αν υπαρχουν φυσικα τετοια στοιχεια)την επιβατικη κινηση στις γραμμες Πειραια-Συρος-Τηνος-Μυκονος και Πειραια-Χιος-Μυτιληνη για την προηγουμενη χρονια ειτε για αυτη που διανυουμε τωρα...Ειδικα το χρονικο διαστημα Οκτωβριος-Απριλιος θα ηταν πολυ ενδιαφερον...Τι ζηταω ε...:D

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Τρελλη απορια για γαυρους...και οχι μονο...Συζητοντας χτες με ενα φιλο μου Πειραιωτη και Ολυμπιακο μεχρι το κοκκαλο:D,μου ειπε οτι το 94 ειχε κατεβει στο μεγαλο λιμανι να συμμετασχει στην αναχωρηση των φιλαθλων για το final four στο Tel Aviv!Θυμαμαι και εγω τα πλανα απο την τηλεοραση με πανο να κρεμονται απο πλοια γεματα φιλαθλους και χαιρετουρες με απειρα καπνογονα.Θυμαται κανεις,ποια πλοια τοτε,ειχαν κανει την ΄εκδρομη΄ στο Ισραηλ??

Εδω το γαυρό-πλοιο (πατάς TEL AVIV στο search) και εδω το βαζελο-πλοιο (crusader και μετα TEL AVIV στον χαρτη), για να δεις τα βαπόρια στα χρώματα του πολέμου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Όχι, πρόκειται για το ΝΤΑΝΤΟΣ Ι. Κοίταξε στα σχόλια του φωτογράφου για περισσότερες λεπτομέρειες.

Το CATAMARAN I της Πειραικής ΑΝΕ βρίσκεται στον Δυτικό προβλήτα του Περάματος, όπως περνάς την πύλη δεξιά.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας έστω και καθυστερημένα το παρακάτω ποστ στου Π100 στο thread του Liberty B. :

Τελικά το πλοίο μεθόρμισε στην Ελευσίνα, επειδή είναι φτηνότερα τα τέλη λιμενίσμου από ότι στο Πέραμα.;)

μου επανήλθε μία απορία που έχω εδω και πολύ καιρό. Για ποιό λόγο το Αγιάσσου παραμένει τόσο πολύ καιρό (έχει σίγουρα κλείσει εξάμηνο) στον Πειραιά ? Σίγουρα τα τέλη λιμενισμού στο μεγάλο λιμάνι θα είναι ακριβότερα από οπουδήποτε αλλού, ή όχι ? :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σε λιγες μερες συμπληρωνει 35ετια το κλασικο μαργαριτα του καπτα γρηγορη μαυρακη που ξεκινησε το 1958 με το αγια βαρβαρα και τελειωνει ενας κυκλος μετα απο 60 χρονια!Το μαργαριτα ηρθε στη γραμμη το 1997 και ηταν το πρωην δαφνη των παντελεων απο τη ναξο.

Να ρωτησω κατι. Προκειται για το ιδιο Μαργαριτα που εκανε τη δεκαετια του 90 Παρο-Σιφνο?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ομολογώ ότι δεν το είχα ξαναπροσέξει (ναι κύριοι, σας προλαβαίνω, δηλώνω καραβολάτρης μεν, άσχετος δε, γι αυτό και δεν ντρέπομαι να ρωτάω :)).

Σε βόλτα μου το Σάββατο που μας πέρασε στο μεγάλο μας λιμάνι, είδα σε πολλά πλοία να κρέμεται από το πλάι της πλώρης ή και κατάπλωρα ένας κάβος ή ένα συρματόσχοινο σε άλλα, που κατέληγε σε θηλειά.

Ως παράδειγμα σας παραθέτω μία φώτο του Θεολόγου (δίπλα στην άγκυρα), αλλά τον ίδιο κάβο-συρματόσχοινο είδα και στα κρουαζιερόπλοια που ξεχειμωνιάζουν στην ακτή Ξαβερίου, καθώς και σε άλλα πλοία.

Τι ρόλο παίζει αυτός ο κάβος ??? Υποθέσεις μπορώ να κάνω, αλλά δεν είμαι βέβαιος ότι είναι σωστές.

Link to comment
Share on other sites

Aυτό αγαπητέ ΣΕΙΡΙΕ, το κάνουν ώστε σε περίπτωση πυρκαγιάς στο πλοίο-κατά τη διάρκεια ακινησίας του-να κόψουν τους κάβους που το συγκρατούν από την ξηρά και τα ρυμουλκά να μπορέσουν να το τραβήξουν απο τους ήδη κρεμασμένους!

Γι αυτό κιόλας αν προσέξεις, είναι πάντα κρεμασμένοι κάβοι ή συρματόσχοινα μόνο απο τη μεριά της θάλασσας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Μα οταν δε γινονται εργασιες δεν πληρωνεις τη δεξαμενη.

Ειδικα στις Αργιες

Εάν διαβάσεις το Κανονισμό λειτουργίας, εκμετάλλευσης και τιμολόγια δεξαμενών του ΟΛΠ

Πιστεύω δε σου αφήνει να εννοηθεί ότι ο ΟΛΠ δε θα σε χρεώσει εάν δε δουλεύεις στη δεξαμενή. Ενώ δεν αναφέρει τίποτα για τις αργίες (περά από ότι δε δουλεύουν οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μία μεγάλη απορία, βλέποντας την ΕΞΟΧΗ φωτογραφία του andreas (ευχαριστούμε :)).

Αυτές οι απαστράπτουσες δεξαμενές είναι ...βυθιζόμενες ??? Σαν τις δικές μας του Περάματος, της Ελευσίνας και του Νεωρίου να υποθέσω ??? :(

Μπαααα, δεν γίνεται. Μάλλον με γερανό τα ανεβάζουν επάνω τα παποράκια. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Οντως ετσι ειναι, προκειται για την 11 και την 12 του Blohm und Voss στο Αμβουργο(αν θυμαμαι καλα τα νουμερα). Ενα απο τα highlights της ιστοριας των Ναυπηγειων -για να μην πω και της πολης- ηταν οταν πριν αρκετα χρονια ειχε δεξαμενιστει εκει το Queen Elizabeth 2 αλλα ακομα και χωρις αυτο ειναι πολυ εντυπωσιακες. Αν ο φιλος andreas εχει καταφερει να τραβηξει ορισμενες νυχτερινες απο το υψωμα St Pauli η απο το sky bar του ξενοδοχειου Hafen Hamburg που βρισκεται ακριβως απεναντι, τοτε θα τριβετε τα ματια σας.

Link to comment
Share on other sites

Ανακάλυψα κάτι φωτογραφίες του μικρού δεξαμενόπλοιου ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ που είχα βγάλει πρόπερσι στα Ίσθμια. Θέλω να τις ανεβάσω στο Gallery αλλά δεν ξέρω σε ποιά κατηγορία ανήκει:

oil tanker ;

bunker tanker ;

λοιπά tanker (slops κλπ.) ;

Προσοχή, δεν αναφέρομαι στον ΠΡΟΜΗΘΕΑ του Τσάκου (ΙΜΟ 9305611) το οποίο ούτως ή άλλως δεν θα χώραγε στη διώρυγα της Κορίνθου! ;)

Εννοώ το μικρότερο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ (ΙΜΟ 7414286) που σύμφωνα με το AIS τώρα είναι ΒΑ της Καρπάθου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Μισοτελειωμένο ??? :confused:

Πότε βρε παιδιά ...μισοτελείωσε, και δεν το πήραμε είδηση ??? :confused:

Αχ βρε ΣΕΙΡΙΕ!!! Πώς το προωθούν προς πώληση αναφέρω βεβαίως-βεβαίως:)

Εμείς το ξέρουμε, οι ξένοι όμως που σου λέει καμιά ευκαιρία-τώρα με την κρίση-θα είναι,πάμε για Greek ship shopping!?!:P

Link to comment
Share on other sites

Όλο και καποιος καλός άνθρωπος θα ξέρει το όνομα ή καποιο στοιχείο για το άγνωστο-ανελκυσθέν μικρό πλοίο της φωτογραφίας του Σείριου. Πριν από λίγο καιρό είχε ανακοινώσει το ΠΝ διαγωνισμό για την απομάκρυνση και πώληση 2-3 πλοιαρίων του, αλλά επειδή η ιστοσελίδα του δεν κρατάει αρχείο διαγωνισμών, δεν μπορούμε να ανατρέξουμε πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Το άγνωστο πλοίο του ΠΝ φίλε enas chiotis, είναι ένα ΒΒ (Βοηθητικά Βάσεως) και είναι απο τα μικρά ΒΒ, δηλαδή χρησίμευε για τη μεταφορά ανωτερων Αξιωματικών! Η τιμή τους ήταν 5.000Εuro περίπου, καθώς είναι μόνο για παλιοσίδερα:D

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω αν ο Nick είχε δει το συγκεκριμμένο πλοιάριο σε κάποιο άλλο σημείο του μώλου ΔΕΗ, ή κάποιας άλλης περιοχής.

Το σίγουρο πάντως είναι πως τουλάχιστον τον Δεκέμβρη που μας πέρασε δεν ήταν εκεί (το διαπίστωσα κοιτόντας φωτογραφίες τραβηγμένες τον Δεκέμβρη αλλά και προγενέστερες).

Το πλοιάριο βρίσκεται ακριβώς δίπλα από το Αλκυών (Σκόπελος).

Link to comment
Share on other sites

Ποιο ακριβως ειναι μηπως ξερεις η μπορει να μαθεις? Το συγκεκριμενο βρισκεται εκει εδω και αρκετα χρονια.

Φίλε Nick the Greek, δεν είμαι σίγουρος για το νούμερο-λυπάμαι! Έχω μια υποψία ότι πρόκειται για το ΒΒ11!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...