Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

Αυτο ειναι και το λογικο.

Εχουν ριξει καποια λεφτα για να το σουλουπωσουν.Απο τη στιγμη που δεν υπαρχει εναλλακτικη επιλογη αν δεν θελουν να χασουν τα λεφτα που εχουν ηδη δωσει θα πρεπει να κανουν οτι τους πουν οι Ρωσσοι

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σήμερα έμαθα από αξιόπιστη πηγή ότι το πλοίο έχει ναυλωθεί στην ΝΕΛ η οποία έχει αναλάβει όλο το κόστος μετασκευής και αντ αυτού δεν θα πληρώνει το συμφωνηθέν ποσό του ναυλου στην ΑΝΕΝ για κάποιο χρονικό διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Σε προηγουμενα post,,αναφερονται οτι η ΑΝΕΝ εχει κηρυξη πτωχευση,,αρα ποιοσ καρπωνεται την ναυλωση!!!!!!!μηπως η τραπεζα!!!!!!.......Το ΑQUA MARIA ειναι ηδη 7 μηνες ναυλωμενο,,,,,,,,συνυπολογιζονται, η απο την εναρξη τον δρομολογιων γιατι κοντευη να γινει το γεφυρι τις αρτας!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έμαθα από αξιόπιστη πηγή ότι το πλοίο έχει ναυλωθεί στην ΝΕΛ η οποία έχει αναλάβει όλο το κόστος μετασκευής και αντ αυτού δεν θα πληρώνει το συμφωνηθέν ποσό του ναυλου στην ΑΝΕΝ για κάποιο χρονικό διάστημα.

Εγω φιλε Earl Granville το έχω ακούσει ελαφρώς διαφορετικά. Αυτό που έχω ακούσει είναι ότι το κόστος της επισκευής θα μοιραστεί από τους ναυλωτές και το πλοιοκτήτη του πλοίου. Γιατί το πλοίο πριν ήταν σε μια κατάσταση που μόνο για scrap θα μπορούσε να πάει. Όποτε οι πλοιοκτήτες του θα μπορούν αποκομίσουν πλέον κάποιο κέρδος από το περιουσιακό τους στοιχείο. Ενώ ο ημερήσιος ναύλος του πλοίου θα είναι 1000 Ευρώ από την ημέρα που θα ξεκινήσει δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μήπως ο φίλος εννοεί ότι διορθώθηκαν οι παρατηρήσεις και μένει πλέον να ξαναεπιθεωρηθεί απο το νηογνώμονα για το ΟΚ. Λέω τώρα εγώ...

Αν όντως ξεκινήσει το βαποράκι, μένει να μάθουμε (αν μάθουμε ποτέ :rolleyes: ) το κόστος αυτής της επισκευής. Ελπίζω να αξίζει τον κόπο και να προσφέρει καλές υπηρεσίες για όσα χρόνια του απομένουν.

Link to comment
Share on other sites

Εάν η πληροφόρηση μου είναι σωστή στο πλοίο έπεσε περίπου 1,5 εκ Ευρώ για την ανακαίνιση του (λαμαρίνα, ξενοδοχειακό κλπ).

Ξεκινάμε από το κόστος μετασκευής που αναφέρει παραπάνω ο Notre Dame Cent Portes. Υπενθυμίζω πως το πλοίο έχει gross tonnage 3484, σαν συνέπεια πόσο Lightweight να έχει? Εγώ σας λέω πως έχει 3,000 σαν υπόθεση εργασίας(που δεν έχει τόσο). Ας πάρουμε και μια τιμή USD 500 ο τόννος για σκράπ(αισιόδοξη τιμή), μιλάμε δηλαδή για USD 1,500 000 να είναι η μέγιστη αξία του πλοίου για να πουληθεί για παλιοσίδερα με τις ευνοικότερες των συνθηκών. Θέλετε να μου πείτε δηλαδή πως βρέθηκε κάποιος που έβαλε σε μετρητά ολόκληρη την αξία του πλοίου για να το επισκευάσει στα 36 του χρόνια ώστε να πάει να κάνει άγονη Βόρειου Αιγαίου? Όπως έλεγε και ο Φίλιππος Συρίγος στις περιγραφές των αγώνων του Ευρωμπάσκετ 87' για τη διαιτησία του Steves, "είναι να γελάει κανείς"..

Όσον αφορά το ιδιοκτησιακό και χωρίς να έχω καμιά προσωπική πηγή, κοιτώντας Equasis, Rightship και Lloyd's, όλα δίνουν ένα όνομα σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία: Maritime Company of Lesvos(NEL Lines).

Link to comment
Share on other sites

Άμα έδωσαν 2,3 για να το φτιάξουν τότε τι να πω.2,3+1,5 η αξία του πλοίου πάμε στα 4,8 κάτι περισσότερο από όσα έδωσαν οι Στεφάνου για το Superfarry II.

Που ναι μεν είναι συνομιλικό του αλλά ουδεμία σχέση έχουν σαν βαπόρια και δημοφιλία.

Που και πάλι λέμε ότι μοσχοπουλήθηκε

Αλήθεια εκείνος εκεί ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ σε τόσο χειρότερη κατάσταση ήταν που πήγε για σκράπ?

Link to comment
Share on other sites

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του πλοίου (σήμερα είναι ακόμα σημαντικότερο) είναι η πολύ μικρή του κατανάλωση. Αυτό και μόνο το κάνει ιδανικότερο από πολύ καλύτερα πλοία στις άγονες γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Ξεπέρασε. Τα 2.3. Εκατομυρια. Ευρωπουλα. Η ανακατασκευή Του.

"είναι να γελάει κανείς"..

Μηπως τοσα θελουν να ακουγεται πως κοστισε? :rolleyes: Κι ολα αυτα για ενα πλοιο που εχει να κανει ταξιδι 2 χρονια...Αν δηλαδη σε 6μηνες κλαταρει μηχανικα,θα μιλαμε για την καλυτερη επενδυση ολων των εποχων :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Ξεπέρασε. Τα 2.3. Εκατομυρια. Ευρωπουλα. Η ανακατασκευή Του.

Άμα έδωσαν 2,3 για να το φτιάξουν τότε τι να πω.2,3+1,5 η αξία του πλοίου πάμε στα 4,8 κάτι περισσότερο από όσα έδωσαν οι Στεφάνου για το Superfarry II.

Που ναι μεν είναι συνομιλικό του αλλά ουδεμία σχέση έχουν σαν βαπόρια και δημοφιλία.

Που και πάλι λέμε ότι μοσχοπουλήθηκε

Αλήθεια εκείνος εκεί ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ σε τόσο χειρότερη κατάσταση ήταν που πήγε για σκράπ?

Νομίζω πως και μόνο ο παραπάνω συσχετισμός με την τιμή αγοράς Σουπερφέρρυ ΙΙ που όλοι ξέρουμε τι αντιπροσωπεύει στην ακτοπλοία καταδεικνύει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν δώσει τόσα χρήματα. Επίσης ενδοαφέρον θα είχε να ξέραμε την επιδότηση που εισπράτττει ετησίως ο Ταξιάρχης, κάτι που δεν μπόρεσα να βρώ στα σχετικά τόπικ. Αν μπορεί κανείς να με διαφωτίσει θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον ένας τέτοιος υπολογισμός. Αυτή η ιστορία μου θυμίζει τις μεταγραφές των ομάδων το καλοκαίρι που μπορεί να στοιχίσει ένας παίχτης 1 εκατομμύριο ευρώ αλλά για να κάνουμε λεζάντα στην προεδράρα το Βαγγέλη, αθροίζουμε το ποσό αγοράς μαζί με το συμβόλαιο του παίχτη τα επόμενα 4 χρόνια σύν μισθούς, συν πρίμ που θα πάρει, συν το κόστος του ενοικίου του σπιτιού του και τελικά βγαίνει να έχει κοστίσει η μεταγραφή 20 εκατομμύρια ενώ πρός το παρόν από την τσέπη έχει βγεί ένα.

Πέρα από τον μπακαλίστικο υπολογισμό όμως, σας καλώ να σκεφτείτε το εξής: Αναλογιστείτε το προφίλ της ΝΕΛ σαν εταιρεία γενικά, σκεφθείτε σε τι κατάσταση είναι τα πλοία της, σκεφθείτε πως ο Θεόφιλος ήταν και είναι στο έλεος του Θεού, θυμόμαστε όλοι τις περιγραφές από πρόσφατα ταξίδια και γενικότερα τα παράπονα για το επίπεδο των πλοίων. Αυτή η εταιρεία δηλαδή βρήκε το Μυρτιδιώτισσα(του οποίου και επισήμως φέρεται σαν πλοιοκτήτης) στο χάλι που ήταν και αποφάσισε να βάλει 2.3 εκατομμύρια ευρώ? Πόσο πιθανό είναι αυτό? Ας δεχτούμε ότι είναι και ο Περογιαννάκης μέσα στη δουλειά αυτή και όπως ανέφερε ο Π100 πιθανόν να μοιράστηκαν με τη ΝΕΛ το κόστος επισκευής κλπ. Πόσο πιθανό είναι να έχει βάλει η ΝΕΛ έστω και 1.15 εκατομμύρια ευρώ? Κι αν τα έβαλε αυτή, έβαλε άλλα τόσα ο Περογιαννάκης?

Α, και μην ξεχάσω: Μετά από 2.3 εκατομμύρια ευρώ δαπάνη ανακατασκευής(αλήθεια, η ανακατασκευή από που προκύπτει? Εκτός κι αν την υδροβολή και την ατσαλοδουλειά στα Λισβορίτικα την λένε ανακατασκευή), εδώ και 2 μήνες ψάχνουνε να βρούνε νηογνώμονα να δεχτεί το διαμάντι του Αιγαίου..:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως και μόνο ο παραπάνω συσχετισμός με την τιμή αγοράς Σουπερφέρρυ ΙΙ

Κατ' αρχήν θέλω να επισημάνω ότι και η απλή σύγκριση μεταξύ των 2 πλοίων αποτελεί ιεροσυλία :rolleyes:...και θέλω να υπενθυμίσω ότι το SFII πήρε και το δικαίωμα να μείνει στην γραμμή που καθιερώθηκε και για πολλά χρόνια ήταν το πρώτο όνομα, ίσως πήρε και το δικαίωμα να διατηρήσει το ίδιο τιμημένο όνομα, έστω και λίγο κουτσουρεμένο...και βεβαίως πρόκειται ίσως για το πιό καλοσυντηρημένο πλοίο αυτής της ηλικίας. Από την άλλη, η Μυρτιδιώτισσα τι προίκα πήρε, την γραμμή, το όνομα ή την επί πολλά χρόνια καλοπέραση? Πόσο θα πούλαγε η BSF το SFII, εάν το έπαιρνε η ΝΕΛ για να το βάλει στην άγονη με άλλο όνομα?

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από τα "ίσως" τού SF2 (που γιά μένα μάλλον ισχύουν σίγουρα-αφού μένει στην γραμμή που καθιερώθηκε,είναι παράλογο να σκεφτούμε πως θα μείνη χωρίς το όνομα με το οποίο καθιερώθηκε),μιλάμε γιά ένα πλοίο που δέν έπαψε να κάνη δρομολόγια και το συγκρίνουμε μ'ένα πλοίο που επί δύο χρόνια είναι ανενεργό.Αλλη η αξία τού ενός πλοίου κι'άλλη τού άλλου.

Επίσης,όταν κάμνουμε μιά επένδυση δυόμισι εκατομμύρια ευρά,συνήθως περιμένουμε να τα πάρουμε πίσω σε εύλογο χρονικό διάστημα (δηλαδή όχι κατά την Δευτέρα Παρουσία),μαζί με κάποιο επίσης εύλογο κέρδος (δηλαδή τα δυόμισι εκατομμύρια να τα κάνουμε π.χ. τρισήμισι και όχι δύο εκατομμύρια πεντακόσιες πέντε χιλιάδες).Πώς ελπίζει η ΝΕΛ ότι θα το πετύχη αυτό με το νέο απόκτημά της και δή σε άγονη γραμμή (δηλαδή σε γραμμή όπου τον χειμώνα ταξιδεύει μόνο ο μπαρμπα-Κίτσος με την κατσίκα του..);

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το ιδιοκτησιακό και χωρίς να έχω καμιά προσωπική πηγή, κοιτώντας Equasis, Rightship και Lloyd's, όλα δίνουν ένα όνομα σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία: Maritime Company of Lesvos(NEL Lines).

Έτσι είναι βέβαια, όπως μας τα λέει ο Nick. Πράγμα όμως που δεν ίσχυε πριν τρεις εβδομάδες (το equasis το είχε ακόμα ως ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΑ), όταν και είχα εκφράσει τις απορίες μου :

Αποριούλες.................. B)

Γιατί το όνομα του πλοίου στα πλαινά της πρύμης είναι καλυμμένο με λευκό πανί-λινάτσα που έχουν κρεμάσει με σχοινιά ???

Και γιατί το μεγάλο ταμπλό στην πρύμη, πάνω από τον καταπέλτη και κάτω από τον ηλεκτρονικό πίνακα, όπου αναγράφεται το νέο όνομα του πλοίου είναι επίσης καλυμμένο και επάνω του έχουν κολλήσει ένα πρόχειρο χαρτόνι όπου και γράφει Ε/Γ-ΟΓ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ ???

Παρ' όλα αυτά, σε σημερινή μου βόλτα στην Δραπετσώνα, το "AQUA MARIA" στα πλαινά της πρύμης εξακολουθούσε να είναι καλυμμένο με λινάτσα, ενώ είχαμε μία ...μικρή βελτίωση στο ταμπλό της πρύμης :rolleyes: .

post-2102-0-41692300-1297538961_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά φίλε μου δεν διακρίνω κάποια αναταραχή ή όξυνση..... Σε φόρουμ είμαστε και κουβεντούλα κάνουμε :) .

Όσο για το "ο χρόνος θα δείξει", αυτό ήταν ανέκαθεν το μόνο βέβαιο, πόσο μάλλον για το AQUA MARIA ;).

Link to comment
Share on other sites

Να διορθώσω ότι το όνομα στη πρύμη είναι καλυμμένο μόνο από τη δεξιά πλευρά ενώ από την αριστερή όχι. Αυτή η κάλυψη του νέου ονόματος και ξαναεμφανίσει πρόχειρα του παλιού ονόματος, αλλά και στο δελτίο του ΟΛΠ εμφανίζεται ακόμα με το όνομα Μυρτιδιωτισα, μήπως έχει σχέση με τίποτα χρωστούμενα :(:unsure:

Τέλος να αναφέρουμε ότι έχουν αφαιρεθεί τα κρεμαστά πατάρια στις μπάντες του γκαραζ του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες που μου μετέφεραν κάτι γλάροι η μετασκευή έφτασε τα 1,2εκ.

Τα 750.000 θα τα πατσίσουν με μισθώματα και τα υπόλοιπα 450.000 θα μπουν από την τσέπη της Νel

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχύουν αυτά, η κίνηση της ΝΕΛ να πάρει ένα βαποράκι με ένα προσδόκιμο όρο ζωής καμιά 5ετία ακόμα (τουλάχιστον σε θεωρητική βάση :rolleyes: ) πληρώνοντας ουσιαστικά καμιά 500αριά χιλιάρικα ίσως συμφέρει. Αρκεί βέβαια να σταθεί αξιόπιστο και να προσφέρει ουσιαστικές υπηρεσίες στη γραμμή που θα πάει.

Το ζήτημα με το νηογνώμονα παραμένει ακανθώδες βέβαια, για να δούμε... ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...