Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

Πρωτο δειγμα σχεδον θετικο.

Το πλοιο ηταν συνεπεστατο στα ωραρια και εφτασε μεχρι τα 16.8.Καποιο θεματακι πρεπει να αντιμετωπισε παντως, γιατι καποια στιγμη επεσε αποτομα στα στα 5 μιλια και μετα για καποια ωρα πηγαινε με 11.

Καλα ταξιδια να χει και χωρις να ταλαιπωρησει κοσμο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν είχα επισκεφθεί ποτέ το Λαύριο και η αναχώρηση της νερομαρίας ήταν μια καλή ευκαιρία. Λόγω όμως της κατάστασης στην Κερατέα, η λεωφόρος Λαυρίου είναι κλειστή σε δυο σημεία και πας από χωματόδρομο, οπότε αν πάτε για βόλτα ξανασκεφτείτε το.

Συνεπώς έφθασα λίγο αργά στο λιμάνι και η φόρτωση είχε σχεδόν τελειώσει. Φθάνοντας στο λιμάνι και βλέποντας το πλοίο δεν σου δίνετε και καμία φοβερή εντύπωση. Ιδιαίτερα μικρό για να περνάς με αυτό όλο το Αιγαίο και εμφανισιακά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα μπορώ να πω. Η φόρτωση των φορτηγών δεν φαινόταν ιδιαίτερα εύκολη καθώς αν δεν κάνω λάθος το ύψος της γκαραζοπορτας μου φάνηκε αρκετά χαμηλό. Άσχημη εντύπωση μου προκάλεσε η ποιότητα βαφής στις μπάντες του πλοίου, όπου φαινόταν σαν να είχε βαφεί πολλές φορές από πάνω. Όχι πάντως για ένα πλοίο που μόλις ανακατασκευάστηκε. Δηλαδή άμα το σύγκρινες με τονΤαξιάρχη από δίπλα, δεν σε ενθουσίαζε το αποτέλεσμα καθώς ο Ταξίαρχος ήταν σε αρκετά καλύτερη κατάσταση. Καλή πληρότητα στο (μικρό) γκαράζ ενώ από επιβάτες δεν φαινόταν να έχει τίποτα το ιδιαίτερα… Ο καταπέλτης των επιβατών ήταν κλειστός για όση ώρα ήμουν εκεί ενώ μπορεί κανείς να παρατηρήσει τα βαθουλώματα από κάτω. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε πως όταν είχαν λυθεί οι περισσότεροι κάβοι(εκτός από τους κάβους πρίμα), το πλοίο κουνιόταν συνεχώς χωρίς να έχει κάνα ιδιαίτερα κυματισμό στο λιμάνι(!). Ελπίζω να μην έχει την ίδια συμπεριφορά εν κινήσει… Δεν γνωρίζω τις μεταφορικές ανάγκες τηςΛήμνου, αλλά αν χρειαστεί ελπίζω η ΝΕΛ να κάνει κανένα έκτακτο με τα τόσα ρο/ροπου έχει πλέον ώστε να ξελαμπικάρει η κίνηση το καλοκαίρι αν χρειαστεί. Από Καβάλα θα υπάρχει και το Ταξιάρχης οπότε δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.

Στις 20:00 έφυγε κανονικά, με μια ιδιαίτερα γρήγορη εκκίνησηγια τα χρόνια του. Σίγουρα οι κάτοικοι του Λαυρίου αλλά και των νησιών από όπουθα περνάει, θα παρατηρούν σίγουρα τις αφιξοαναχωρήσεις καθώς το ντουμάνι πουέβγαλε κάνει το European express να φαίνετε άκαπνο. Όπως μπορείτενα δείτε και στο υψηλής ευκρίνειας 1080p

. :P

Δεν καταλαβαίνω πάντως αυτή την μανία της ΝΕΛ με τα aqua. Τουλάχιστον ας έβγαζετο καράβι aqua limnos.Αυτό το μαρία που κολλάει δεν καταλαβαίνω.

Από ότι βλέπουμε στο ais ξαφνιάζει κάπως με την ταχύτητα τουμπορώ να πω, καθώς έβγαλε ακόμα και 16,9!

Καλά ταξίδια να έχει, να διατηρήσει την αστρονομική ταχύτηταγια άγονη των 16 μιλίων και κυρίως χωρίς βλάβες.

Link to comment
Share on other sites

Με τέτοια ντουμάνια, ήδη βλέπω μπροστά μου τα πρώτα δημοσιεύματα στις εφημερίδες της Καβάλας, και όχι άδικα πιστεύω. Ελπίζω να στρώσουν κάπως τα πράγματα. <_<

Σχετικά με την κίνηση του καλοκαιριού, προβλέπω να γίνεται πόλεμος για να βρεθεί εισιτήριο επιβατών αλλά και για αυτοκίνητα, ειδικά για Λήμνο. Μικρό πρωτόκολο η Μαριώ, μικρό πρωτόκολο ο Ταξιάρχης άντε να βρεθεί άκρη. Μην σχολιάσω την απόφαση να πάει ο Ταξιάρχης στην άγονη της Σάμου, θα στήσω πάγκο με φυτικά ηρεμιστικά σε κάθε αναχώρηση του Ταξιάρχη απο Καβάλα!

Υ.Σ. Φυσικά, χίλια ευχαριστώ στον polman για τις φωτογραφίες και το Η-Η-Η-Η-ΗD βίντεο. :D Αναμένω να τη δω από κοντά το Πάσχα στη Καβάλα.

Edited by thanosp
Link to comment
Share on other sites

Έχει 700 άτομα θερινό πρωτόκολλο η ΜΑΡΙΑ, νομίζω αρκετά πάνω από τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ..Στο γκαράζ πράγματι θα έχει θέμα αφού παίρνει 15 δωδεκάμετρα φορτηγά και 70 ΙΧ ή 170 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Για τα καυσαερια του πλοιου υπαρχει μια καλη φωτογραφια στην gallery,τουλαχιστον σκεφτειτε οτι θα καταλαβαινετε ποτε φτανει,ειτε απο την μυρωδια στο λιμανι,ειτε απο μια μαυριλα που θα πλησιαζει στον οριζοντα. :D

Απο τις φωτο βλεπω παντως οτι αντε να εχει 4 φορτηγα μεσα το γκαραζ,ειπε κι ο polman για λιγους επιβατες,οποτε μηπως κανει γαντι το πλοιο στην γραμμη?(απο πλευρας μεγεθους)Ενταξει,καποιες μερες του καλοκαιριου ισως υπαρχει προβλημα αλλα ολο και καποια λυση θα βρουν.

Link to comment
Share on other sites

Ιδιαίτερα μικρό για να περνάς με αυτό όλο το Αιγαίο

Δεν θα διαφωνήσω αλλά μην ξεχνάμε οτι πάντα έκανε μεγάλα και πολύωρα ταξίδια σε δύσκολες θάλασσες, από Θεσ/νίκη-Κρήτη και Ικαροσαμία ως Ανεμος μέχρι Πειραία-Κρήτη ως Μυρτιδιώτισσα.

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν δείτε στον καταπέλτη έχει μιά κόκκινη λωρίδα στα αριστερά, πιθανόν για τους επιβάτες... μήπως δεν θα χρησιμοποιείται ο των επιβατών;;;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν δείτε στον καταπέλτη έχει μιά κόκκινη λωρίδα στα αριστερά, πιθανόν για τους επιβάτες... μήπως δεν θα χρησιμοποιείται ο των επιβατών;;;

Φίλε μου Νίκο, αυτή η κόκκινη λωρίδα αφορά τους επιβάτες, αλλά όχι όλους. Είναι οδηγός για ΑΜΕΑ. Αν έχεις προσέξει, πολλά πλοία την έχουν. Όλα τα HIGHSPEED, τα SPEEDRUNNER, το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ, το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α... Την ακολουθείς σε περίπτωση που έχεις αναπηρικό καροτσάκι. Οδηγεί σε ασανσέρ, σε ράμπα, σε φορείο που πιθανόν στερεώνεται στο κάγκελο της σκάλας και ανεβαίνει σαν πλάγιο ασανσέρ, και άλλα σχετικά... Σίγουρα θα την χουν κι άλλα πλοία εκτός απ' αυτά που ανέφερα παραπάνω... Το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ μάλιστα την έχει πάνω στον καταπέλτη επιβατών. ;-)

Link to comment
Share on other sites

καλα μη δουλευομαστε και μεταξυ μας;). δεν ειναι συνηθως για ΑΜΕΑ, ειναι, οπως ειπε και ο rafina lines, οδηγος για ΑΜΕΑ (απο που να πηγαινουν οι συνανθρωποι μας που εχουν την ατυχια να ειναι καθηλωμενοι στο καροτσακι). το αν και που θα χρησιμοποιειται ο των επιβατων ή οχι εχει να κανει κυριως με τα λιμανια που πιανει το καραβι και το πλατος της ραμπας στο καθενα;)

Link to comment
Share on other sites

του ζόμπι

Μόνο εκείνη την έρμη τη Μυρτιδιώτισσα δεν έπιασε το απαγορευτικό και μόλις βγήκε στο Κάβο Ντόρο φαίνεται ότι δίνει μάχες με το καιρό. Βλέποντας στο AIS τις ταχύτητες που πάει, αναρωτιέμαι πότε θα φτάσουν αυτοί οι άνθρωποι.

το ζομπι αρχιζει και μου θυμιζει nona mary.

και εκεινο ειχε κανει ντανα για καμια διετια μετα εκανε μια ανακαινηση (μεχρι και τηλεορασης plasma Κλπ) πολυδιαφημιστικε σαν λυση στην αγονη και μετα αρχισαν οι καθυστερες, κλπ.

ειναι απαραδεκτο να βλεπουμε ταχυτητες 9-11 κομβων μολις φουσκωσει λιγο η θαλασσα. ουτε παντοφλα να ηταν

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο πηγαινε με 15-16μιλια πριν παροπλιστει,τωρα θα πιανει αυτην την ταχυτητα αραγε :rolleyes: Να συνυπολογισουμε βεβαια οτι αν παρει την αγονη του ΤΑΞΙΑΡΧΗ,θα περναει ολο το κεντρικο Αιγαιο κ το καβο ντορο,οποτε το εργο του θα ειναι ακομα δυσκολοτερο με τις θαλασσες που θα συνανταει κ το κατα ποσο θα μπορει να διατηρει την οποια ταχυτητα εχει <_<

Να ευλογησω λιγο τα γενια μου :P και να ξαναπω καλα ταξιδια στους Λημνιους :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Η ταχυτητα που ειχε χτες το πλοιο κατα την αποψη μου δεν μπορει να οφειλεται αποκλειστικα στον καιρο.Ειπαμε υπαρχει καιρος,το πλοιο θα παει λιγο πιο σιγα,αλλα αυτο το πιο σιγα μου φαινεται αφυσικο να ειναι 4-5 μιλια κατω απο την κανονικη του ταχυτητα.Ελπιζω να στρωσει αυτη η κατασταση γιατι δεν ειναι δυνατον καθε φορα που θα εχει αερα να πηγαινει με ταχυτητα παντοφλας.

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως μάλλον ο καιρός το αναγκάζει να κόβει. Από τον Αη Στράτη και πάνω ανέκτησε την κανονική του ταχύτητα και ανέβασε μέχρι 16.7. Τόσο χθες όσο και την προηγούμενη εβδομάδα..

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ κάθε φορά που το έχω πετυχει στον Καφηρέα (στο ais) πάει αργά. Και όταν λέμε αργά εννοούμε γύρω στους 13 κόβους. Μετά αποκτά περισσότερο δρόμο! :P Αν αυτό είναι καθημερινό δε γνωρίζω...

Χτες τώρα δεν ξέρω αν εφταιγε ο κακός ο καιρός (και το Μυτιλήνη με τη σειρα του στο δικό του μοναχικό δρόμο σκύλιασε για ν ανέβει :P ενώ και παραπλέοντα σκάφη που είδα επίσης είχαν θέμα), αν το βαπόρι με το καιρό κόντρα απλά δεν μπορεί, αν υπήρξε κάποιος άλλος παράγων (πχ πρόσκαιρη βλάβη) ή αν ήταν λόγω τακτικής (ειδικά αν ισχύει όπως λέτε ότι μάλλον δεν είναι και εξαιρετικά καλοτάξιδο,χώρια που είναι και μικρό) πάντως κάτω από 10 κόμβους μέσα στο Κάβο Ντόρο δε λέει. Η κατάσταση δε, συνέχισε και όταν εξήλθε αυτού!!

Τέλος πάντων, ο καιρός θα δείξει πολλά, πάντως αυτή τη στιγμή κατεβαίνει φουριόζα η Μαριώ :lol: με 17,2!

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Update: γεγονός παραμένει ότι (πάντα σύμφωνα με το ais) το πλοίο παρουσιάζει αφύσικες -ας μου επιτραπεί- αυξομειώσεις στην ταχύτητά του. Δεν ξέρω αν αυτό είναι σύνηθες, πάντως σήμερα που έριξα τυχαία μια ματιά βλέπω από 15,8-12,5-13,6-15-13,6- 4,4 :huh: :huh: 8,8 κι όλα αυτά (και άλλα, αλλά πήρα κάποιες ενδεικτικές τιμές)μέσα στο χρονικό διάστημα μιας ώρας.(σύμφωνα με το ρουφιάνο)

Πέρα από κάποια λογική αιτιολογία (πχ καιρός, τεσταρισμα μηχανών ή κάποιες "αρρυθμίες" ας το πούμε, μιας και είναι αρχή ακόμα, ή κάποια βλάβη που επιδιορθώθηκε) μπορεί να υπάρξει κάποια άλλη εξήγηση; Ρωτώ από ενδιαφέρον και περιέργεια μιας και κάτι τέτοια μου κάνουν μεγάλη εντύπωση... Κάποιος ειδικός μπορεί να με διαφωτίσει; thanx :)

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Το ζόμπι και οι έτεροι Καππαδόκες πρέπει να διαφημιστούν στους χίπις κατουρίστες από τους ρεντρούμηδες ως μηχανές του χρόνου για τις συγκινητικές δόσεις παραδοσιακής ακτοπλοΐας (ολοσέλιδες καταχωρήσεις στο Γερμανικό τύπο κλπ). Τα συγκινητικά φλας μπακ είναι μονταρισμένα για τους αντάρηδες που επιθυμούν να γευτούν ταξίδεμα, ωράρια, και φιλοσοφία σέρβις υπό τον ήχο της αγαπημένης τους

. Το ζόμπι είναι αποπαίδι ενός κατώτερου θεού που γέννησε το ΝΗΡΕΥΣ, το ΚΥΚΛΑΔΕΣ, και το ΜΙΑΟΥΛΗΣ. :D
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με τέτοια ντουμάνια, ήδη βλέπω μπροστά μου τα πρώτα δημοσιεύματα στις εφημερίδες της Καβάλας, και όχι άδικα πιστεύω. Ελπίζω να στρώσουν κάπως τα πράγματα. <_<

Η φωτογραφία του άρθρου πιστεύω μιλάει απο μόνη της. Όταν την πρωτοείδα νόμιζα οτι πήρε φωτιά το πλοίο! Έχουν κάθε δίκιο να παραπονιούντε οι κάτοικοι γύρω απο το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

To ντουμάνι του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ δεν είναι κάτι νέο. Εγώ το θυμάμαι σαν ΑΝΕΜΟΣ από την εποχή του Νομικού που ντουμάνιαζε το Βαθύ κάθε φορά που αναχωρούσε. :eek:

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...