Blue Star Delos Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Βασικά, clam shell εννοούσα, όχι visor. Το XI δεν έχει αν δεν κάνω λάθος Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 ΧΙ και ΧΙΙ δεν εχουν τπτ το πρωην superfast VI εχει Clam Shell. απο το ΙΙΙ ως και το ΙΧ ειχαν αυτη τη διαμορφωση της πλωρης για να μπορει απ ευθειας απο το ανω γκαραζ σε linkspan Link to comment Share on other sites More sharing options...
George...f Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Στα XI/XII απλά υπάρχει το κοράκι της πλώρης το οποίο σηκώνεται, και ο χώρος της πλωρης που οδηγεί στο γκαραζ ουσιαστικά δεν έχει εμπόδια. Αυτό έχει σχεδιαστεί ώστε σε μελλοντική πώληση η αλλαγή γραμμής που αυτό θα χρειαστεί, να μπορέσει να γίνει ένα άνοιγμα ώστε να λειτουργεί σαν το V και τα υπόλοιπα. Αυτά σύμφωνα με συνέντευξη του Κωστή Σταμπουλέλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Έτσι ακριβώς είναι και στα BS1 και BS2 τα οποία έχουν και visor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Ούτε αυτά εχουν visor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agaios Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Τα μεγάλα Μπλου σταρ έχουν visor. Πριν λίγα χρόνια αν θυμάμαι καλά στον Πειραιά ένα από τα δύο το είχε ανοίξει όταν είχε γυρίσει στη θέση του (νομίζω για αλλαγή σωστικών) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Visor ή Clamshell? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Απο τη wartsila: Τύπου visor ,ανοίγει πάνω Τύπου clamshell, ανοίγει δεξιά κ αριστερά Τα blue 1,2 ,το παλιο ιθακη και τα superfast Και τα παλια παλάτια (αρετουσα/ικαρος/πασιφαη )έχουν clamshell Τα 2 original superfast είχαν visor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Επισης το visor μετα το Estonia εχει καταργηθει σαν κατασκευη σε νεα πλοια. Οσα ειχαν, επρεπε να κανουν προσαρμογες αλλιως επρεπε να τα σφραγισουν. Δηλαδη στην ευρωπη δεν θα δουμε νεοτευκτο βαπορι με visor πια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Αντιθέτως με την Ιαπωνία όπου εξακολουθούν και φτιάχνουν visor αβέρτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 19, 2021 Share Posted March 19, 2021 (edited) 11 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Ο βάπορας έχει άπειρα μίλια στο Αιγαίο και στην Αδριατική απροβλημάτιστα.Παίζει να έχει τα περισσότερα διανυθέντα μίλια από όλα τα πλοία του Αιγαίου.Και το λέω αυτό γιατί κάποια συνομήλικα πλοία όπως το SF II και Κεφαλλονιά ταξιδεύουν όλα αυτά τα χρόνια σε κοντινές γραμμές. 7 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Τα stand by ζοριζουν μηχανες και σκαφος....οχι τα μιλια... 6 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Επίσης οι ώρες λειτουργίας των μηχανών είναι σημαντικός παράγοντας φθοράς στις μηχανές και οι ώρες του Aqua Blue είναι πολύ περισσότερες.Το ένα διανυκτερεύει στη Ραφήνα ενώ το άλλο ταξίδευε μέρα νύχτα.Δε καταλαβαίνω στα stand by σε βαπόρι με pitch που οι μηχανές δουλεύουν σε συγκεκριμένες στροφές που είναι τα πολλά ζόρια;Δέχομαι ότι στα stand by υπάρχουν αυξομειώσεις στις στροφές των μηχανών,αλλά δε θεωρώ πως αυτό επιβαρύνει σημαντικά τις μηχανές. ρωταω εδω, γιατι δεν μου'ρχεται καποιο καταλληλοτερο θεμα: τα διανυθεντα μιλια ή τα stand by, επιβαρυνουν περισσοτερο οταν εχουν γεωγραφικο ευρος; βγαζοντας εξω τον τελευταιο χρονο της πανδημιας: το κεφαλονια τα 16 χρονια που εκανε μονο ΠΣΙ ειχε 56 (αν μετρησα καλα) stand by την εβδομαδα και σχεδον 2000 μιλια. 18 ωρες τη μερα ταξιδευε. Επι kefalonian ταξιδευε τουλαχιστον 18 ωρες τη μερα, απο 56 ως 70 stand by την εβδομαδα (οταν εκανε 5 δρομολογια τη μερα στον πορο ή 4 με θιακι) και 1500-1700 μιλια την εβδομαδα. ακινησιες 4 εβδομαδες το χρονο επι ΠΣΙ, 4 συνολικα επι kefalonian. Μονο επι levante εκανε μεγαλυτερες ακινησιες, αλλα παλι τα μιλια και τα stand by εκαναν peak. η ιδια εικονα ακριβως ειναι και για το mare di levante (τ. ionian star). 4 δρομολογια τη μερα (κυριως ζακυνθο) και επιπλεον καυσιμα και οτι αλλο κατσει (ολον το χρονο) λιγο λιγοτερα τα μιλια, ιδιος αριθμος stand by. το superferry II, εχει πιο ξεκουραστους χειμωνες, αλλα γενικως πιο εντονα καλοκαιρια απο το κεφαλονια και το mare. ενδεικτικα αυτα. φανταζομαι ολοι θα εχουν απο καποιο παραδειγμα. η ουσια ειναι οτι δεν ισχυει η παροιμια, δεν γεννησε αλλος κανεις, μονο η μαριω τον γιαννη Edited March 19, 2021 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted March 19, 2021 Share Posted March 19, 2021 Μηχανικός δεν είμαι , αλλά σε συζητήσεις που έχω κάνει με μηχανικούς , τα standby όλοι ισχυρίζονται ότι καταπονούν πολύ τις μηχανές . Ομως στη ζυγαριά θα πρέπει να βάζουμε και το τι γραμμές εκτελεί ένα πλοίο . Είναι διαφορετικό να κάνει ένα πλοίο Κυθηρα άγονη Πελοποννήσου και διαφορετικό να κάνει Ραφήνα που οι επιβάτες αν καθυστερήσουν ένα 5λεπτο είναι αιτία πολέμου . Είναι διαφορετικό να τρέχει να προλάβει να μπει πρώτο στη Νάξο και διαφορετικό να κάνει Λαύριο Αη Στρατη Λήμνο Καβάλα . Με άλλα λόγια είναι διαφορετικό να δουλεύει χωρίς πίεση και διαφορετικό να κυνηγείται καθημερινά με το ρολόι η με αλλα βαπόρια . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted March 20, 2021 Share Posted March 20, 2021 (edited) Μηχανικός δεν είσαι μηχανικό σε έκαναν 😂 Μη ξεχνάμε και το vibration που καταπονει βάσεις και γενικά αρκετά συστήματα.. Τώρα οσο αναφορά τη φθορά από τις επιπλέον ώρες λειτουργίας αν το βαπόρι έχει καλά και σωστά αφεντικά η μηχανή παντα θα είναι "καινούργια" Edited March 20, 2021 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Χωρίς να θέλω να υπερβάλω αλλά κάτι Ναιάδες,Παναγία Τήνου 2 και Αφροδίτη θα το βλέπαν με τηλεσκόπιο,όχι με κυάλια. Ίσως είναι κάπως ακραία η τοποθέτηση αυτή. Το Ναϊάς ΙΙ ήταν σπαρτιατικο μέσα αλλά ταχύτατο και πολύ καλοτάξιδο. Το Παναγία Τήνου 2 είχε μόλις υποστεί μια ωραία μετασκευή (με κάποια λαθάκια ίσως) και επίσης είχε πολύ καλό δρόμο. Το Αφροδίτη υστερούσε λίγο σε ταχύτητα αλλά είχε άπειρους χώρους για επιβάτες και αξιοπρεπεστατους. Γιατί λοιπόν να έβλεπαν το Μυτιλήνη με το τηλεσκόπιο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 οσο ισχυαν οι αδειες σκοπιμοτητας (ως το 2001 αν δεν απατωμαι), δεν υπηρχε περιπτωση να μπει η ΝΕΛ στις Κυκλαδες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 Ναι. Ούτε και οι υπόλοιποι στο Π-Χ-Μ βέβαια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 Έστω ότι μπορούσε, υποθετικά, για χάρη της σύγκρισης. Νομίζω πως τα προαναφερθέντα βαπόρια δε θα έβλεπαν το Μυτιλήνη με το τηλεσκόπιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ,αλλα τα περισσοτερα απο τα υπολοιπα γιαπωνεζικα που ηρθαν στην χωρα μας ,τελος 80s και αρχες 90s, δεχτηκαν κατα τη γνωμη μου αρκετα εντυπωσιακες μετασκευες και στο εσωτερικο τους που τα εκανε να μοιαζουν κρουαζιεροπλοια σε σχεση με τα υπολοιπα που κυκλοφορουσαν εκεινη την εποχη.Εχω μπει σε ΝΑΙΑΣ ΙΙ, ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ,ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ ,ΕΞΠΡΕΣ ΝΑΙΑΣ.Θεωρω οτι κανενα απο αυτα δεν εφτανε την πολυτελεια που ειχε εσωτερικα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 (edited) @Captain_Nionios όλα τα πλοία που ανέφερα είχαν διακόσμηση στο εσωτερικό τους,από τη δεκαετία του 70.Μόνο το Παναγία Τήνου 2 είχε μερικώς μετασκευαστεί και αλλάξει αλλά διατηρούσε εσωτερικά πολλά στοιχεία από τη δεκαετία του 70.Το Ναιάς ήταν ένα απέραντο πούλμαν,το Αφροδίτη ένα μεγάλο αγγλικό φαστφουντάδικο.Στο Μυτιλήνη ήταν όλα καινούρια μέσα με μοκέτα που βούλιαζε το πόδι,με πολυτέλεια,με καταστρώματα.Υπήρχαν χαοτικές διαφορές ανάμεσα στα συγκεκριμένα πλοία. Οι άλλοι κοντραρίζονταν στη Σύρο Τήνο Μύκονο στα πρωινά δρομολόγια ενώ ας υποθέσουμε πως το Μυτιλήνη πήγαινε το απόγευμα με 21+ κόμβους απευθείας Μυκονο τότε;Ήταν μία εποχή που δεν υπήρχαν ταχύπλοα και πιστεύω το Μυτιλήνη θα έκανε πάταγο.Και οι ανταγωνιστές θα έμεναν πίσω βλέποντας το Μυτιλήνη με τηλεσκόπιο.Αυτό πιστεύω και δε θα το πάρω πίσω.Συμπαθάτε με.. Edited March 21, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 Δε σου είπα να το πάρεις πίσω, απλά ότι θεωρώ την τοποθέτηση σου κάπως ακραία. Νομίζω έχω το δικαίωμα αυτό. Τα 2 στα 3 βαπόρια που ανέφερες είχαν αξιοπρεπέστατους σε ποσότητα και φωτεινούς χώρους, με συμπαθή διακόσμηση. Μπορεί να μην είχαν την πλήρη αναδιάρθρωση του Μυτιλήνη, αλλά δεν ήταν κατώτερα σε χαώδη βαθμό. Τα 2 στα 3 βαπόρια που ανέφερες είχαν πολύ καλή ταχύτητα. Οπότε αν το Μυτιλήνη μπορούσε να περνάει από ένα από τα λιμάνια, σίγουρα θα ήταν μια θετική προσθήκη και ένα πολύ δυνατό χαρτί, ειδικά Παρασκευές βράδυ. Αυτό όμως απέχει πολύ από το ότι τα προαναφερθέντα θα το έβλεπαν με το τηλεσκόπιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 (edited) Απόψεις είναι αυτές και τη δική σου τη σέβομαι πολύ και το γνωρίζεις. Όμως η ουσία είναι πως το Μυτιλήνη και το αδελφό του το Ροδάνθη όταν ήρθαν ήταν κάτι το πρωτόγνωρο για την εποχή τους και πιο πολύ για τους Κυκλαδίτες.Επιβλητικά πλοία,πολυτελή,γρήγορα με μεγάλη χωρητικότητα.Με λίγα λόγια.Δε τους έλειπε τίποτα. Edited March 21, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 Παιδιά υπενθυμίζω πως το 1994 στον Τούρλο στη Μύκονο πηγαίνανε για αχινούς και χταπόδια, υπήρχε μόνο το παλιό λιμάνι στο οποίο το Μυτιλήνη δεν έμπαινε ούτε με το ΠΑΣΟΚ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 @Nick the Greek στο Γ δε μπορούσε να πέσει τέτοιου μεγέθους βαπόρι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 Γιατί να μην χωρά, εδώ πήγαινε το πρώτο Superferry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 2 τιμονια κ pitch το superferry με το τζωρτζη στα χειριστηρια κ μονοτιμονο μπαταριστο με το Βαγια τοτε μπορεις να κανεις μονος σου την συγκρισει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now