Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

Άλλο μέγεθος, άλλο χωρητικότητα. Εγώ λέω γι'αυτό που βλέπει το μάτι.., ένα πλοίο μεγάλο για το μέγεθός του (Θεολόγος) και δίπλα του ένα πλοίο παρόμοιου μεγέθους αλλά ακόμα μεγαλύτερο (Άνεμος). Αντιθέτως, και το Ulysses της Irish Ferries είναι ελαφρώς μικρότερο σε μέγεθος από το Κύδων Παλλάς αλλά χωράει τα διπλάσιά του. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Θα συμφωνήσω . Ταχύτατο πλοίο το Κύδων , νεότερης τεχνολογίας παρότι δεν έχουν πολλά χρόνια διαφορά , όμως σαν εμφάνιση βρίσκω το Αριάδνη ασυγκρίτως πιο όμορφο . Το ίδιο και εσωτερικά, όπου το Αριάδνη μπορεί να μην εντυπωσιάζει , είναι όμως καλόγουστο λιτό και απέριττο . Τουναντίον το Κύδων είναι υπερβολικό με βαριά πολυτέλεια που παραπέμπει σε βλαχομπαροκ . 

.Η σειρά Ικαρος / Πασιφαη / Αρετουσα ήταν πολυ πιο όμορφη και καλογουστη

Link to comment
Share on other sites

Όμορφο εσωτερικά το ΚΥΔΩΝ με αέρα cruise ferry αλλά κλειστό με λίγους ανοιχτούς χώρους και αρκετά μονοκόμματο, το ΑΡΙΑΔΝΗ αν και δεν έχει τον αέρα του ΚΥΔΩΝ έχει λιτό εσωτερικό και φυσικά θυμίζει πολύ περισσότερο καράβι. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Δε ξερω τι ειναι ο Πριγκιπς...παντως σε κανενα 10αρι-11αρι θα ηθελα να τον δω το κοσμημα απεναντι στο φο.....κ

Εξαρτάται από τον καιρό και για τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Annivas said:

Θα συμφωνήσω . Ταχύτατο πλοίο το Κύδων , νεότερης τεχνολογίας παρότι δεν έχουν πολλά χρόνια διαφορά , όμως σαν εμφάνιση βρίσκω το Αριάδνη ασυγκρίτως πιο όμορφο . Το ίδιο και εσωτερικά, όπου το Αριάδνη μπορεί να μην εντυπωσιάζει , είναι όμως καλόγουστο λιτό και απέριττο . Τουναντίον το Κύδων είναι υπερβολικό με βαριά πολυτέλεια που παραπέμπει σε βλαχομπαροκ . 

.Η σειρά Ικαρος / Πασιφαη / Αρετουσα ήταν πολυ πιο όμορφη και καλογουστη

Πηραν 1 παραλληλογραμο κουτι κ εβαλαν πλωρη κ τσιμινιερα!ουτε γραμμες εχει ουτε κοψιματα,ενω τα Ιταλικα ηταν πιο ωραια στο ματι γιατι στη πρυμνη χαμηλωναν λιγακι..

Ακομα κ η εξωτερικη ομορφια των Superfast που ειναι ιδια σχεδον 10 πλοια  γι αυτο  τα κερδισε!

Ναι τα Fossenakia ηταν πολυ ωραια  κ εξω κ μεσα εαν εξαιρεσεις κατα εμε τη τσιμινιερα

Για το Αριαδνη μην περιμενετε να σας τα πω εγω,μιλαει απο μονο του

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Annivas said:

Η σειρά Ικαρος / Πασιφαη / Αρετουσα ήταν πολυ πιο όμορφη και καλογουστη

Θα συμφωνήσω απόλυτα: Πολύ πιο κομψά και "αρχοντικά" βαπόρια σε σχέση με Κύδων original/faux etc

Όσο για την Αριάδνη, αρχοντοβάπορο ομοίως, και ναι η σιλουέτα της ομοίως στολίδι για κάθε λιμάνι στο οποίο βρίσκεται.  Μια χαρά και το εσωτερικό της (ειδικά οι καμπίνες) με μόνη παραφωνία τη δυσανάλογη ύπαρξη πολλών σαλονιών αεροπορικών καθισμάτων που στην πράξη μάλλον κάποια από αυτά μένουν αναξιοποίητα-δεδομένου και των γραμμών που εξυπηρετεί.

Το Κυδων βέβαια παίζει σε "άλλη πίστα".  Παρά τις όντως κάποιες "βλαχομπαρόκ" πινελιές, δεν παύει να είναι ένα cruise ferry με τα όλα του.  Αν και προσωπικά ασυναγώνιστα σε αυτές τις υπηρεσίες έβρισκα τα Cruise Europa/Olympia, που χαίρονται, αν δεν απατώμαι, στη Σαρδηνία πια.  Σε ένα ταξίδι πριν κάποια χρόνια για Ηράκλειο πραγματικά μου "είχε πέσει το σαγόνι".....

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

On 4/4/2023 at 10:00 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

κάποιος πρέπει να τους πει ότι γιαπωνέζικο βαπόρι κ χωρίς bow visor  δεν πάει με καμία δύναμη  Ευρώπη.

Νομίζω είχε έρθει το Blue Horizon πριν χρόνια για να σκαντζάρει κάποιο από τα Superfast της Βαλτικής (Ναι, επί Παναγόπουλου πήγαινε κι εκει).

 

Επίσης η P&O έχει το European Causeway και η Stena RoRo το Yamato.

Οπότε δεν είναι ότι δεν πάνε, απλώς είναι κάπως διστακτικοί, σε αντίθεση με εμάς που τα 3/4 του στόλου μας είναι από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. (Και μάλιστα δεκαετίες τώρα)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ευγενικά φίλε μου είσαι εντελώς λάθος
Το BLUE HORIZON  δεν πήγε ποτέ Βαλτική Μόνο το ΒS1 δούλεψε ένα φεγγάρι στη Βόρειο Θάλασσα.
Το ΕUROPEAN CAUSEWAY κ το αδελφό του ήταν παραγγελία Ευρωπαίων στην Ιαπωνία,υπάρχει διαφορά
Το ΥΑΜΑΤΟ το οποίο ήταν να μετασκευαστεί στο Πέραμα κ πιθανό να κατέληγε σε Έλληνες,δυστυχώς κ γιά μένα τον Ιαπωνολάτρη το πήραν Φιλιππινέζοι
Κανόνας απαράβατος,το καλύτερο βαπόρι να είναι ποτέ δεν πάει από Ιαπωνία σε Ευρώπη (με εξαίρεση Νότιους σαν εμάς) κ το αντίστροφο
Είναι θέμα άλλης φιλοσοφίας.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Γι αυτόν τον λόγο είπα "Νομίζω". Δεν ήμουν 100% σίγουρος. Δεν εγγυάμαι, πως να το πω. Πάντως έχω την εντύπωση ότι πήγε να πάει. 

Για το Causeway ήταν όντως ειδική παραγγελια, αλλά δεν παύει να ειναι Γιαπωνέζικο. 

Το Yamato μετά από εκτενέστερη έρευνα διαπίστωσα ότι το έφερε η Stena RoRo, αλλά δεν το δραστηριοποίησε και το έδωσε στους Φιλιππινέζους. 

Οπότε μάλλον είναι σχετικό και σε γενικές γραμμές αποφεύγουν να παίρνουν οι Ευρωπαίοι πλοία από Ιαπωνία. Στην δε Ιαπωνία έψαξα παντού αλλά δεν βρήκα στοιχεία για ύπαρξη Ευρωπαϊκού πλοιου στην Ιαπωνία, οπότε αυτοί όντως ποτέ δεν παίρνουν (Και είναι λογικό, αφού οι Ιάπωνες, όχι μόνο στα πλοία, παντού έχουν διαφορετικές φιλοσοφίες, τα στοιχεία "δύσης" στην χώρα είναι λίγα έως καθόλου-αντιθέτως εξάγουν πλοία, ηλεκτρονικά, αυτοκίνητα, manga και anime σαν παλαβοί όπως εμεις εξάγουμε ελαιόλαδο, γιαούρτι και Ολυμπιακες φλόγες.)

Link to comment
Share on other sites

Όχι το ΒΗ δεν έπαιξε να παει με την καμμία
Η διαφορά είναι ότι πλοία σαν το CAUSEWAY παραγγέλθηκαν με ευρωπαϊκές προδιαγραφές Δεν πάει Ευρωπαίος να παραγγείλει γιαπωνέζικο γιαπωνέζικο Αλλά Ιάπωνας δεν έχει χτίσει ποτέ στην Ευρώπη Αυτά βέβαια ισχύουν όταν μιλάμε γιά εγ/ογ κ φγ/ογ,να το ξεκαθαρίσουμε
Κ επειδή επεκτάθηκες στην Ιαπωνία σαν χώρα,πέρα από αυτά που βλέπουμε τεχνολογία,βιομηχανία,σύγχρονες πόλεις, στην "επαρχία"  είναι πολύ παραδοσιακοί με τα κιμονό τους κ τα σπίτια με πατώματα από καλάμια...!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξέρω να πω, μια που μιλάμε για Ιαπωνία και "Ιάπωνες", κάνας Χριστιανός (όχι Ιταλός, το τονίζω) να φέρει στα μέρη μας κάνα Hamamasu ή Akashia παρακαλώ.... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
11 hours ago, samothrax said:

Το άκουσε κάποιος να ταξιδεύει; Όταν ήταν εδώ ήταν πάρα πολύ θορυβώδες.

Όσο για την ταχύτητα, τα 28 μίλια τα έκανε σε 2,5 ώρες και στο τέλος σχεδόν 3. Βέβαια μεσολάβησαν 4 χρόνια μπορεί το αφεντικό να εδέησε και να έκανε βελτιώσεις...

Από τα 5 μίλια ακουγόταν έξω απ'τον κατσαμπα το άκουγες 😆, ελπίζω να το έχουν βελτιώσει το κομμάτι αυτό γιατί θυμάμαι το 17 είχα πάει Αλεξανδρούπολη δύο τρεις φορές με αυτό και με είχε πιάσει το κεφάλι μου κάθε φορά που ταξίδευα,μόνο με αυτό το πλοίο ,είτε μέσα είτε έξω ήταν το ίδιο,έξω σε χτυπούσε ο αέρας ήταν λίγο καλύτερά 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχετε ταξιδέψει με το Νταλιάνα.., "έφευγε από Πάρο, και το άκουγες στη Νάξο..χοντρικά-χόντρικα"..! Πολύ μπάσες μηχανές... Και οικονομικές, έκαιγαν έναν κουβά πετρέλαιο (που λέει ο λόγος) στο μίλι... 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Οι περισσότερες προκυρηξεις για κάλυψη άγονων γραμμών Ιδιατερα πιο μακρινών έχουν ελάχιστη απαίτηση για κλίνες τις 100.

Προφανώς για τον λόγο αυτό έχουν  αυτά τα δυο βαπόρια οριακά πάνω απο 100 κρεβάτια , γι αυτό έγινε και αύξηση κρεβατιών στο Blue Star Myconos όταν ανέλαβε την άγονη βορείου Αιγαίου …

Γι αυτο και ο Ηλιοπουλος έκανε αύξηση κρεβατιών στο Superstar κλείνοντας τον χώρο του Cinema ….

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εμένα τα πλοία της blue star γενικά μου φαίνονται πιο σύγχρονα και γενικά ότι η εταιρεία εκμεταλλεύεται στο έπακρο το μέγεθος τους . Αν τα παλάτια άνοικαν στην blue, άνετα θα είχαν 3000 πρωτόκολλο  πιστεύω...

Edited by Crete96
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
6 hours ago, JTEDimandix said:

 Στούκο στο Ρέθυμνο είχε και το Αρκάδι το 2000 (τον καιρό που έγινε η συγχώνευση Ρεθυμνιακής-ΑΝΕΚ) αλλά η αξιοπιστία του δεν επλήγη. (Το 2002 το αποχαιρέτησαν λες και ήταν ο Messi που μόλις αποσύρθηκε.) Μάλιστα, θα μπορούσε κάλλιστα να ειδωθεί και σαν πρόγονος του Αρκάδι. (Αν δεν κάνω λάθος και τα δύο ημερόπλοια ήταν στην Ιαπωνία). 

Τι συμπεράσματα είναι αυτά αγόρι μου;; Πρόγονος του ΑΡΚΑΔΙ επειδή ήταν κ τα 2 ημερόπλοια στην Ιαπωνία;; Το μόνο βαπόρι με το οποίο το νυν ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ μπορεί να έχει σχέση,είναι μακρυνά κοντοξάδελφα είναι το ΠΡΕΒΕΛΗΣ!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 8/31/2023 at 9:58 AM, Strofalos said:

, το πλοίο θα χάσει 100-120 κρεβάτια αλλά θα κερδίσει 500-600 περίπου αεροπορικές στον ίδιο χώρο. Στην ακτοπλοΐα πιο εύκολα πωλούνται οι αεροπορικές παρά οι καμπίνες.

Τότε δεν θα είναι πιο εύκολο να δρομολογήσουν το ΑΡΙΑΔΝΗ σε τέτοια γραμμή, που έχει αρκετές αεροπορικές και μεγάλο γκαράζ;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...