Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όσοι το έχουν ταξιδέψει στο Ιόνιο, γνωρίζουν αν επιτρέπεται η πρόσβαση στο εξαίσιο πλωριό μπαλκόνι του βαποριού? Γιατί αν το έχουν κλειδωμένο είναι αμαρτία απ' το Θεό!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 672
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Χωρίς να θέλω να γίνω κουραστικός δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο της συγκεκριμένης απαγόρευσης. Ούτε καμπίνες υπάρχουν μπροστά, ώστε να ενοχλούνται οι "ένοικοι" απ' τους περαστικούς, ούτε μπροστά απ' τα τζάμια της γέφυρας είναι όπως στο Πανόραμα, ώστε να περιορίζεται η ορατότητα του πληρώματος, ούτε κίνδυνος ηλεκτροπληξίας υπάρχει από γεννήτριες emergency κ.α. Είναι ένα καθαρόαιμο πλωριό μπαλκόνι!

 

Συμφωνώ στο να λαμβάνονται μέτρα ασφαλείας, αλλά το συγκεκριμένο το θεωρώ εντελώς ΠΑΡΑΛΟΓΟ!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε AQUA, δύο λόγοι που μπορώ να σου πω (χωρίς ομολογουμένως να ξερω τι παίζει με το συγκεκριμένο σκαρί) είναι αφενώς επειδή το κατάστρωμα του (κατα τ΄άλλα πανέμορφου) Ιονίς φαίνεται κοντό και απο κάτω μπορεί να σπάσει ή να πεταχτεί κάποιος κάβος (αν και δε νομίζω ότι τους πολυχρησιμοποιεί πλώρα στα λιμάνια που πιάνει) και αφετέρου (και πιο γενικά για όλα τα πλοία) εκει όταν φυσάει, ο αέρας σε βαράει κατακέφαλα, μπορεί να πετάξει νερά η πλώρη ή και να σε "παρασύρει" κάποια σπηλιάδα με κίνδυνο να χτυπήσεις (ειδικά αν πάει εκει κανά παιδάκι). Το χω παρατηρήσει στο Blue Horizon (βέβαια εκει πας μεχρι τις γωνίες μια και το μπαλκόνι "κλείνεται" από σκάλες). 

Link to comment
Share on other sites

Αρχιζε να φτιαχνεται ενα πρακτορειο για το Ιονις στη μπαντα της προβλητας του Σαρωνικου, που ειναι τα εκδοτηρια για τα οχηματα (το παλιο του Αχαιου απο τη πρωτη δραστηριοποιηση του στο Σαρωνικο)

Link to comment
Share on other sites

Για δοκιμαστικό στον Σαρωνικό έχει βγει αυτή την ώρα το πλοίο.

 

Υ.Γ: Αν θυμάμαι καλά το παλιό κιόσκι του Αχαιός, ήταν ακριβώς δίπλα στου Αγίου Νεκταρίου; 

Link to comment
Share on other sites

Αυτην την στιγμη εχει βγει για δοκιμαστικο με 17,3 μιλια.Προφανως αυτη η ταχυτητα ειναι για  να δοκιμασουν καποια πραγματα δεν νομιζω να ταξιδευει καθε μερα με αυτην την ταχυτητα

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμαστικό και πρώτος καταπλους γνωριμίας με το λιμάνι της Αίγινας. Γύρω στις 18:00 το πλοίο επέστρεψε στο Πειραιά σημαιοστολισμενο και έδεσε στη προβλήτα του Σαρωνικού για πρώτη φορά. Τοποθετήθηκε εκδοτηριο για τους επιβάτες ανάμεσα στα πρακτορεία της ΑΝΕΣ και τη κοινοπραξίας. Στο πλοίο έχουν γίνει κάποιες εσωτερικές παρεμβάσεις έτσι ώστε να είναι πιο κοντά στα δεδομένα της νέας γραμμής του. Στο σαλόνι έχουν βάλει στους τοίχους εικόνες από την Αίγινα. Πάντως ακόμα δεν έχουν πάρει έγκριση τα δρομολόγια του (μόνο Αίγινα θα κάνει), για αυτο δεν έχουν ανοίξει τα πλάνα ακόμα

Link to comment
Share on other sites

εχει γραφτει κατα καιρους οτι στη δεκαετια του 1970, εκαναν πατρα ιταλια πλοια μεγεθους αναλογου με αυτα που πανε σημερα αιγινα.

 

να που ηρθε η ωρα ενα πλοιο που στα τελη των 70s και αρχες των 80s αφησε εποχη στη συνδεση των ιονιων νησιων με το brindisi, να ερθει στα στερνα του στο σαρωνικο.

 

καλοταξιδο να ειναι και μακαρι να υπαρξει και γι'αυτο χωρος.

 

εν πλω προς αιγινα

 

ionis @ saronic gulf 19022015

 

αφιξη στην αιγινα

 

ionis @ aigina 19022015

 

δεμενο στα αιγινητικα

 

ionis @ peiraias 19022015

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο σημερα το πρωι ξεκινησε δρομολογια με ταχυτητες πανω απο 17 κομβους και ειχε παρει στο κυνηγι το Ποσειδων Ελλας που ειχε αναχωρησει ενα τεταρτο νωριτερα απο το Πειραια

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη ημέρα στα δρομολόγια με ελάχιστη κίνηση ακόμα και το μεσημεριανό δρομολόγιο στις 15:45. Χαρακτηριστικό είναι ότι απλοί επιβάτες πήγαιναν στο εκδοτηριο της ANES, που είχε μισή ώρα αργότερα αναχώρηση παρά με το Ιονις, που είχε άμεση αναχώρηση

Link to comment
Share on other sites

Θα αργησει να αποκτησει πελατεια το πλοιο ειδικα τωρα που ειναι νεκρα περιοδος μεχρι το Πασχα. Παλιοτερα θα ειχε καλυτερα μεριδια γιατι τα ΙΧ εμπαιναν στα πλοια με σειρα αναλογα με τα πλοια που ειχαν αναχωρηση στις μεγαλες εξοδους, (τωρα υπαρχει προεκδοση και κρατηση θεσεων)

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι μια χαρά είναι. Οι τιμές του είναι τσιμπημένες λίγο. 9,5 ευρώ΄και 30 % μειον το φοιτητικό όταν οι άλλοι το έχουν 50%  και το κανονικό 9.

Μέσα το βαπόρι χωρίς να είμαι υπερβολικός μου θύμησε Νεφέλη. Αρκετά καλύτερο απο τα "Ελλάς" αλλα ο Φοίβος παραμένει μια κατηγορία απο μόνο του.

Οπως ανεβαίνεις βλέπεις το σαλόνι που είναι άνετο , και μπροστά έχει τις αεροπορικές οπως θα ξέρετε οσοι το είχατε τόσα χρόνια απο την άλλη πλευρά...Πάνω το σαλόνι είναι άνετο αλλα πιστεύω πως γρήγορα θα γεμίζει..Οταν το ταξίδεψα είχαν ανοιχτό το μπαλκόνι το οποίο με πλαστικές καρέκλες το καλοκαίρι θα είναι απόλαυση το ταξίδι ,ειδικά αμα πηγαίνει και μέχρι Πόρο .

Απο χώρους έξωτερικούς ,καταλαβαίνεις οτι το βαπόρι έχει κάνει γραμμές μεγάλες κάποια στιγμή. Ήταν και κλειστό το πάνω πάνω κατάστρωμα το Σάββατο,αλλα πιστεύω καλώς εχόντων των πραγμάτων το καλοκαίρι θα έχει τη δυνατότητα να το γεμίζει και αυτο.Χωρίς να χρονομετρώ πρέπει να κάναμε 1 ώρα και 10 λεπτά.

Κόσμος το απόγευμα δεν ήταν αρκετός. ΠΡέπει να μασταν καπου στους 35-40,ενώ έφερε τουλάχιστον τους διπλάσιους. Τιμές στο καφέ , ο φρέντο και ο ζεστός ο καπουτσίνο ήταν στο 3ευρω ενω τα μπουκαλάκια 0,35 . Ευγενέστατοι και Ζακυνθινοί οι του πληρώματος.

 

Το βαπόρι θέλει καλή διαφήμιση για να γίνει γνωστό.Στην Αίγινα το εκδοτήριο είναι τελευταίο άκρη δεξιά,δίπλα στου Αγίου Νεκτάριου.Είναι όμορφο ,είναι άνετο και κυρίως γρήγορο.Εμένα με στεναχώρησε που έγινε το σκηνικό με την ακύρωση προχθές που ανέφερα.Δεν ξέρω ποσοι θα πηγαίναμε με το Ιονίς το πρωί,αλλα το Π.Ελλάς που πήγα ήταν γεμάτο το σαλόνι που έχει.

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι όταν θα είναι μάλιστα γεμάτο ότι (αν) κερδίζει από ταχύτητα θα το χάνει με το παραπάνω στην Φ/Ε.

Από ταξίδεμα δεν πάει πολύ καλά (τουλάχιστον με τον καιρό δευτερόπρυμα) και οι χώροι του σε σχέση με τις "μοντέρνες" τάσεις είναι αρκετά "σπασμένοι".  Πάντως επί του παρόντος είναι κουκλί και μακράν το πιό περιποιημένο και καθαρό. Το μπαλκονάκι στην πλώρη ήταν προσβάσιμο και η παραμονή εκεί (με τον καιρό δευτερόπρυμα) απόλαυση. Από εμπορικής απόψεως χρειάζεται πολλή ακόμη υποστήριξη από την εταιρεία του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...