Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από σκέτη περιέργεια και πάντα φιλικά, μπορείς να εξηγήσεις πιο αναλυτικά τι εννοείς, όταν λες πως δεν ταξιδεύει καλά;

Αναρωτιέμαι τι να άλλαξε από τα χειμωνιάτικα ταξίδια στο Ιόνιο, όπου ευχόσουνα να το ταξιδέψεις σε αντίθεση με κάποια άλλα, και τα ανοιξιάτικα δρομολόγια στο Σαρωνικό ;)

 

Όταν λες πως οι χώροι του είναι σπασμένοι, τι ακριβώς εννοείς; Πώς έχει περισσότερους μικρούς χώρους λόγω εσωτερικών διατοιχωμάτων και λοιπών οριοθετήσεων; Προσωπικά το προτιμώ από το να κάθομαι σε ένα πελώριο, αχανές σαλόνι. Αλλά προσωπικά γούστα είναι αυτά :D

 

Χαίρομαι πάντως πολύ, που το βρήκες καθαρό και απόλαυσες το μπαλκόνι :)

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 672
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

δυο λογια ετσι, με ολη την αγαπη στο πλοιο, με το οποιο γερασαμε :P  μαζι εμεις στο ιονιο και με ολη την εκτιμηση στην πολυ καλη κατασταση του και στο γεγονος οτι η εταιρεια του εξακολουθει να επενδυει σε αυτο παροτι πλησιαζει τα 40.

 

το ιονις απεχει απο το να ειναι το πλοιο που θα κανει την... επανασταση στο σαρωνικο. δεν ειναι το πλοιο που μολις το δουν θα πουν "που ηταν τοσα χρονια αυτος ο βαπορας και μας τον κρυβανε". ειναι καλυτερο απο κατι κλειστες παντοφλες τυπου ποσειδων ελλας και απολλων ελλας, αλλα δεν ειναι φοιβος.

 

αποτελει αφελεια επισης να πιστευει κανεις οτι ο κοσμος θα κανει τσαμπια στα εκδοτηρια για να ταξιδεψει μαζι του, μονο και μονο επειδη εχει ιστορια στο ιονιο και την αδριατικη ή επειδη εχει ομορφους και πλατεις αλουεδες και ωραιο μπαλκονι. τα δυο τελευταια ειδικα αφορουν μονο εμας τους συνασθενεις και περισσοτερο οσους δεν το εχουν ταξιδεψει στο ιονιο.

 

δεν ξερω τις ιδιαιτεροτητες και τους συσχετισμους στη γραμμη της αιγινας, αλλα πιστευω οτι για να μπορεσει να σταθει και να κανει προκοπη, πρεπει να κανει πιο επιθετικη τιμολογιακη πολιτικη και να προσεγγισει τακτικους χρηστες, ιδιωτες και μεταφορεις. συμφωνω επισης οτι θελει πολυ περισσοτερη προβολη

 

οσον αφορα το ταξιδεμα του, ολα αυτα που λεει ο ariadne ισχυαν οταν απεναντι του ειχε αργοστολι, κεφαλληνια, πρωτεα και καλβο και σε καθε περιπτωση πριν το 2007 που προστεθηκαν τα sponsons. εκτοτε συμπεριφερεται σαν μια φουσκα και εχει αγρια κουνηματα και επαναφορες. αυτος ειναι και ο λογος για τα απιστευτα ψηλωματα που εκανε τα τελευταια χρονια οταν ειχε καιρο. εν πασει περιπτωσει στο σαρωνικο θα ταξιδευει και οχι mumbai colombo

 

η διαταξη των εσωτερικων του χωρων αντανακλουν την εποχη που σχεδιαστηκε, αφου σε ολες τις ανακαινισεις ακολουθηθηκε ο αρχικος σχεδιασμος (η μονη διαφορα ειναι οτι εκει που εχει το πρωτο σαλονι μετα το embarkation, παλια ειχε καμπινες και τραπεζαρια).

 

η αληθεια ειναι οτι οσο και αν δεν αρεσουν σε αρκετους απο εμας, οι ενιαιοι χωροι επιβατων, σε συνδυασμο με μεγαλα φινιστρινια, δινουν μεγαλη αισθηση φωτεινοτητας και ευρυχωριας. εκει πασχει.

 

ολα αυτα βεβαια ειναι δευτερευοντα. πιο πολυ θα μετρησει το εισητηριο και η ωρα των δρομολογιων, παρα ολα τα αλλα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ξαναταξιδέψει με το πλοίο, αλλά η εντύπωσή μου ήταν ότι μποτζάριζε περισσότερο από άλλα της γραμμής. Μού έκανε μάλιστα εντύπωση ότι περίπου στο ύψος της Ψυττάλειας και ενώ είχε πορεία για την μπούκα "γύρισε" προς Φλοίσβο και έγραψε ένα αρκετά μεγάλο τόξο μέχρι να "χωθεί" μέσα. Σημειωτέον ότι δεν είχε και κανέναν φοβερό κυματισμό. Ίσως απλά η διεύθυνση των κυμάτων να μην το ευνοούσε ιδιαίτερα (btw δεν είχε και "φορτίο").

Πρώτα ο Θεός θα έχω και άλλες ευκαιρίες να ταξιδέψω οπότε θα επανέλθω αφού το δω και στα "όρτσα" του.

Αν το θυμάμαι καλά το κυρίως κατάστρωμα είναι αβέρτο -με εξαίρεση την σκάλα για επάνω- αλλά έχει πρύμα τραπεζάκια, στο μέσον σαλόνι και πλώρα αεροπορικά και έτσι "σπάει" ο χώρος. Προσωπικά προτίμησα το πολύ ωραίο πλωριό σαλόνι του πάνω καταστρώματος που -χωρίς πολύ κόσμο- ήταν πάρα πολύ ευχάριστο. πιό πρύμα έχει ένα ανοικτό χώρο. Δύο ακόμη διακριτοί ανοικτοί χώροι με καθίσματα υπάρχουν ακόμη παραπάνω (στο bridge deck).

Θα συμφωνήσω -κόντρα στην "μοντέρνα" τάση- ότι είναι ελκυστικότερο να υπάρχουν διακριτοί χώροι -τουλάχιστον όταν δεν είναι το πλοίο "τίγκα"- και οι εσωτερικοί του χώροι είναι εξαιρετικοί. Για τους ανοικτούς χώρους θα ήθελα περισσότερο "ορίζοντα".

Link to comment
Share on other sites

Σε ερωτηση μου σε π.μ. στο facebook της εταιρειας για το αν θα εχουν ανοιχτο το πλωριο μπαλκονι μια που αφοτου εβαλαν τις καγκελοπορτες το ειχαν παντα κλειστο η απαντηση ηταν ενθαρρυντικη:

 

"Το μπαλκονακι ειναι ανοικτο με κριση του καπετανιου καθε φορα. Ελπιζουμε συντομα να το απολαυσετε. Ευχαριστουμε για τα καλα σας λογια!"

 

Το πλοιο μετα τα sponsons οντως σου δινει πιο εντονη την αισθηση του κουνηματος, ειδικα των διατοιχισμων αριστερα-δεξια. Ισως να του προσθεσαν επιπλεον ευσταθεια και να εκαναν τις επαναφορες του πιο εντονες και τις ταλαντωσεις πιο γρηγορες.

 

Σιγουρα δεν μπορει να θεωρηθει επαντασταση αλλα ειναι ενα πολυ καλο πλοιο και περα για περα καραβολατρικο.

 

Το πλωριο μπαλκονι ονειρο, δεδομενου οτι οχι μονο χαριζει την υπεροχη θεα προς τον οριζοντα, τον προορισμο και τα γυρω νησια αλλα και οτι συνδιαζεται με μια πολυ ωραια πλωρη.

 

Παρακατω απο το περασμα του στο Πατρα-Σαμη-Ιθακη, την ανοιξη του 2013, γραμμη για Αγια Δυνατη.

 

Ionis heading to Kefalonia

 

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι, όλοι καλά τα είπατε και ως επί το πλείστον συμφωνώ μαζί σας :D

 

Το πλοίο σίγουρα δεν αποτελεί επανάσταση, αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ ανώτερο από πολλά άλλα που ταξιδεύουν στις θάλασσές μας. Επιπλέον, όσο και μερικοί να το θεωρούν αφέλεια, παίζει ρόλο και η ιστορία του, η οποία σημειωτέον είναι πολύ βαριά.

 

Pathfinder, το πλώριο επάνω σαλόνι είναι και το δικό μου αγαπημένο σημείο. Συνήθως έχει λιγότερο κόσμο εκεί και έχεις την ησυχία σου. Σου εύχομαι πολλά απολαυστικά ταξίδια μαζί του :)

Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον, όσο και μερικοί να το θεωρούν αφέλεια, παίζει ρόλο και η ιστορία του, η οποία σημειωτέον είναι πολύ βαριά.

Χωρις να το θεωρω αφελεια,επετρεψε μου να διαφωνησω στο συγκεκριμενο θεμα.Αν πιασεις 100 επιβάτες που πανε Αιγινα και τους ρωτήσεις είναι ζητημα αν ξερουν οι 10 την ιστορια του πλοιου.Και από αυτους τους 5 το πολύ να ταξιδεψουν με αυτό οι 5 λογω της ιστοριας του.Καλως ή κακως ελάχιστοι ασχολούνται με το αν ένα πλοιο είναι ιστορικο.Οι περισσοτεροι ενδιαφέρονται για πιο πρακτικα πραγματα όπως η ηλικια την ταχυτητα,το αν κουναει ή όχι,αν είναι μεσα ομορφο κλπ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα τις πορειες που πηρε το πλοιο οπως π.χ η πορεια προς Φλοισβο μου κανε και μενα εντυπωση αλλα προφανως ο πλοιαρχος θα ειχε καποιο λογο που το εκανε αυτο.Εγω στα αρνητικα να προσθεσω την τιμη του εισητηριου που την θεωρω τσιμπημενη για καινουργιο πλοιο στην γραμμη,και καλο θα ηταν να επανεξεταζανε την τιμη του εισητηριου για να προσελκυσουν πιο πολυ κοσμο.Αυτο που μου κανε πολυ κακη εντυπωση ειναι σε ερωτηση μου στο πρακτορειο της Αιγινας σχετικα με την καρτα μονιμων κατοικων  (η οποια σου προσφερει 20% εκπτωση ) μου ειπαν οτι πρεπει να παω στον Δημο να παρω βεβαιωση μονιμου κατοικου,και αυτο το θεωρησα υπερβολικο.Δεν νομιζω πως καποιος θα φυγει απο την δουλεια του για να παει στον Δημο να κανει αυτην την δουλεια οταν μαλιστα υπαρχουν τοσοι τροποι για να αποδειξει κανεις οτι ειναι μονιμος κατοικος.Γενικως μου χτυπησε πολυ ασχημα αυτο αφου μολις μου το ειπε αυτο η κοπελα της απαντησα * Μηπως θελετε και το Ε9 απο την εφορια? Εγω συνηθως μιλαω ευγενικα σε ολους αλλα αυτο μου ηρθε εντελως αυθορμητα

Link to comment
Share on other sites

αυτο με τους μονιμους κατοικους το χει κανει και η aegean speed lines.. το χειμωνα η σιφνος δεν εχει πανω απο 2000 μονιμους αλλα ο δημος εχει βγαλει τουλαχιστον 5000 βεβαιωσεις :)

Link to comment
Share on other sites

αποτελει αφελεια επισης να πιστευει κανεις οτι ο κοσμος θα κανει τσαμπια στα εκδοτηρια για να ταξιδεψει μαζι του, μονο και μονο επειδη εχει ιστορια στο ιονιο και την αδριατικη ή επειδη εχει ομορφους και πλατεις αλουεδες και ωραιο μπαλκονι. τα δυο τελευταια ειδικα αφορουν μονο εμας τους συνασθενεις και περισσοτερο οσους δεν το εχουν ταξιδεψει στο ιονιο.

 

δεν ξερω τις ιδιαιτεροτητες και τους συσχετισμους στη γραμμη της αιγινας, αλλα πιστευω οτι για να μπορεσει να σταθει και να κανει προκοπη, πρεπει να κανει πιο επιθετικη τιμολογιακη πολιτικη και να προσεγγισει τακτικους χρηστες, ιδιωτες και μεταφορεις. συμφωνω επισης οτι θελει πολυ περισσοτερη προβολη

 

Επιπλέον, όσο και μερικοί να το θεωρούν αφέλεια, παίζει ρόλο και η ιστορία του, η οποία σημειωτέον είναι πολύ βαριά.

ariadne επι προσωπικου ;)  :)  μια απαντηση

μιλω ξεκαθαρα για τους επιβατες της γραμμης και το πως θα σταθει. δεν εκρινα το πως βλεπει ο καθενας εδω μεσα το πλοιο.

 

ο λογος που εκανα την επισημανση, ειναι οτι εχω την αισθηση οτι και η εταιρεια του, πονταρει πιο πολυ στο παρελθον του ;)

Link to comment
Share on other sites

Proud, εάν σου πω, πως αφού έγραψα το κείμενό μου, είδα πως και εσύ αναφέρεσαι σε “αφέλεια”, θα με πιστέψεις; ;)

Ειλικρινά, δεν το εννοούσα σε προσωπικό επιπεδο. Αλοίμονο!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το καμαρι του ιονιου εχει φερει αλλο αερα στο λιμανι..οι μανουβρες του ολες ειναι υπεροχες κ γυρναει κ γρηγορα...το πρωι πηγε κ κολλησε την πλωρη του πανω στο flying cat 4 που ειναι δεμενο στα δελφινια του σαρωνικου για να γυρισει στο νοτια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τη Τρίτη του Πάσχα πήγα μια βόλτα στην Αίγινα με το Φοίβος. Το Ιονις κανονικά είχε αναχώρηση στις 18:30 και ο Φοίβος στις 18:35 για τον ίδιο προορισμό (Αίγινα). Το Φοίβος ήταν κανονικά στην ώρα στο Πειραιά και το Ιονις έφτανε στις 18:23 στη λεκάνη του Σαρωνικού για να γυρίσει και να δέσει στη θέση Νο 5 της προβλήτας του Σαρωνικού. Το Ιονις δένει πάντα σε αυτή τη θέση ακόμα και εάν φτάνει πρώτο στο Πειραιά για τη διανυκτέρευση του (το πλοίο παραμένει αναμμένο τη νύχτα σε αντίθεση με τα αλλά πλοια της γραμμής).

Ο Φοίβος αναχώρησε στις 18:35 και μέχρι να φτάσει στο στένεμα της Ηετιωνας, αναχώρησε και το Ιονίς. Όποτε όπως ήταν αναμενόμενο να έχουμε μια άτυπη κόντρα μεταξύ των πλοίων (άνοιξαν λίγες στροφές στις μηχανές τους). Το Ιονις έφτασε μέχρι τα 18,3 και το Φοίβος μέχρι τα 16,8. Το Ιονις πλησίαζε συνεχώς το Φοίβος και μέχρι τις Λαγουσες ήταν πίσω αριστερά του. Το Ιονις μετά τις Λαγουσες γύρισε και πήγε από τη δεξιά πλευρά του Φοίβος. Μέχρι τα Πλακάκια το Ιονις είχε σχεδόν πιάσει τη πρύμη του Φοίβος αλλά μιας και το Φοίβος είχε την εσωτερική είχε το προβάδισμα για να φτάσει νωρίτερα στην Αίγινα. Το Φοίβος έδωσε πρώτο 5λεπτο στην Αίγινα και το λιμεναρχείο του έδωσε την έξω ψηλή θέση της προβλήτας (κοντά στο φανάρι) και στο Ιονις την έξω χαμηλή θέση. Αλλά σε πνεύμα αλτρουισμού ο πλοίαρχος του Φοίβος ζήτησε να πάει αυτός στη μέσα ψηλή και να πάει το Ιονις στην έξω ψηλή για διευκόλυνση του αλλού πλοίου. Αλλά το λιμεναρχείο ήταν αντίθετο γιατί είχαν στοιβάξει τα αυτοκίνητα και δεν θα μπορούσαν να φορτώσουν. Οπότε ο πλοίαρχος του Φοίβος παραχώρησε τη προτεραιότητα στο Ιονις για να πάει στη μέσα θέση στο λιμανι της Αιγινας και να μην δυσκολέψει τη μανούβρα του συναδέλφου του

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επίσης μπροστά στο πρακτορείο του Πειραιά έχει τοποθετηθεί μία μεγάλη μπλε μοκέτα μαζί με κινητά κιγκλιδώματα, σε στυλ που βάζουν στους επισήμους, για να τραβά την προσοχή από μακριά. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αύριο το πλοίο δεν θα κάνει δρομολόγια λόγω εργασιών ετήσιας επιθεώρησης όπως γράφουν σε ανακοίνωση στο πρακτορείο τους! Σήμερα το μεσημέρι είχε πέσει δυτης στο πλοίο από ότι έμαθα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...