Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

λιγο πιο... αγριο ^_^  απο τον καλβο το ιονις.
με ταχυτητα συνεχως λιγο πανω απο τα 17 ηταν δεμενο πατρα στις 11.45
3.15' ντοκο ντοκο, οσο εκανε και παλιοτερα στη γραμμη και οσο εκανε και το... τανι στα ασχημα του B)  (οταν ηταν ωρα για μπιντε και service).
 
κατα τα αλλα κουφετο το πλοιο εξωτερικα και σβελτο οπως παντα.
 
gallery_1817_713_253950.jpg

ΥΓ: το ithaki-photo press του σταυρου δελλαπορτα, εχει αφιερωμα στην επανοδο του ιονις (οπως ειχε κανει και με την αποχωρηση του τανι).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 672
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΥΓ:απο οτι κυκλοφορει θα μεινει κανενα διμηνο στη γραμμη

 

η συνηθως ενημερωμενη erica bach λεει οτι θα μεινει μεχρι τις 20/1.

 

λεει και κατι αλλο βεβαια, την αποψη του απλου επιβατη και οχι του ανθρωπου που ασχολειται με τα πλοια απο hobby.

σχολιαζει την απουσια κυλιομενων και τονιζει ποσο τη μαγεψε η συμπεριφορα του πλοιου στη θαλασσα και οι τουαλετες του.

 

 

...The big black swell of the Ionian rocked the Ionis ferry, which was doing it's first run yesterday. The Ionis will be doing the route until the 20th January. A sardine can that was reminiscent of the ferry I caught to Ithaki back in 1983. Much smaller than what we're used to, no escalator either. For those unable to tackle the steps, it was a bit of a shock[...]The Ionis is small and old, but the reburbished lounge isn't too bad. The toilets are also a little old looking (and smelling)

Link to comment
Share on other sites

ακομη ενα φωτογραφικο αφιερωμα απο το σταυρο δελλαπορτα. ο ηλιος βοηθα περισσοτερο σημερα και οι φωτο εχουν ομορφα χρωματα.
απο οτι φαινεται εχει μια δυσκολια ο καταπελτης με να κατσει σωστα στη ραμπα.
 
DSC_5528.jpg
 
DSC_5541.jpg
 

 

ΥΓ: ποτε αλλαξε ο μηχανισμος του καταπελτη; στη μετασκευη του '93 ή αργοτερα; μεχρι το '90 ειχε υδραυλικες μπαρες (πολυ προχώ για την εποχη του), ενω πλεον εχει συρματοσχοινα

Edited by proud_ionian
υγ
Link to comment
Share on other sites

ναι Proud, αλλά τουλάχιστον είναι οι καταπέλτες τον επιβατών.... Στο άλλο είναι ο καταπέλτης των οχημάτων που έχει ποιο μεγάλο πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

και των οχηματων δεν ερχεται σωστα. εχει αναποδη κλιση και βρισκουν τα ψηλα οχηματα (φορτηγα κλπ) πανω οταν μπαινουν.

αυτο ηταν παντα το προβλημα του ιονις. δεν εχει διορθωθει παρα τις βελτιωσεις στην οροφη του γκαραζ γιατι η μπουκα ειναι ιδια.

αυτος ειναι αλλωστε ο λογος που παντα στην πατρα εδενε σε θεσεις με "χαμηλο" ντοκο.



ΥΓ: κανα διμηνο θα μεινει και μετα θα γυρισει κατω για να δεσει το σταρ

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα χωρίς τα sponsons δείχνει καλύτερα, ούτε συζήτηση. Παρ' όλα αυτά, είναι τόσο όμορφο πλοίο που ούτε κι αυτά, όσο κι αν .....προσπάθησαν δεν κατάφεραν να το ασχημήνουν.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς τα sponsons είναι "διακριτικά" και ταιριάζουν με το υπόλοιπο κύτος-σε αντίθεση με κάτι άλλα (π.χ.ΛΙΝΔΟΣ,ΚΑΜΙΡΟΣ) που έδειχναν σάν να τα΄χαν κολλήσει πάνω στο πλοίο με UHU.

 

Τα έχει ακόμη ή τα έχουν βγάλει;

Link to comment
Share on other sites

ακομη δεν προλαβαν να μπουν :D

 

αν δεις στη δευτερη σελιδα του τοπικ, τα sponsons μπηκαν στη μετασκευη του 2007, για να εναρμονισθει με τους νεους κανονισμους (eurosolas κλπ) μαζι με αλλες αλλαγες που εγιναν τοτε (MES αντι βαρκες, αφαιρεση ντεκ πισω απο τις τσιμινιερες κλπ)

 

το ιονις εχει τη δικη του ιστορια στη γραμμη. με την ελευση του το 1977 αρχισε η καθημερινη συγκοινωνια της ιθακης με τη πατρα, (μεχρι τοτε οπως ειδαμε στο θεμα του κεφαλληνια, θιακι το πλοιο επιανε 3-4 φορες την εβδομαδα), ενω πολυ δημοφιλη ηταν τα καλοκαιρινα του δρομολογια που συνεδεαν τα ιονια νησια μεταξυ τους και με την ιταλια.

για τα δεδομενα των late '70s & early '80s (που τα οργανωμενα πακετα δεν ειχαν ερθει νοτιως της κερκυρας) η υπαρξη απ'ευθειας συνδεσης με την ιταλια για την κεφαλονια, το θιακι και τους παξους, ηταν... επανασταση.

 

υπο αλλη διαχειριση (δηλαδη οχι λαϊκης βασης και οχι κρατικη εταιρεια) το πλοιο θα ειχε πολυ καλυτερα αποτελεσματα. (τα εχουμε ξαναπει) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

με τη ληξη της απεργιας, επεστρεψε στη γραμμη. (εφυγε ξημερωματα απο ζακυνθο)

 

ηρθε... ανανεωμενο μιας και κατα τη διαρκεια της απεργιας εγιναν, στο Ζαντε, ελασματουργικες εργασιες στην πλωρη του. (καταπλωρα στη μασκα, πανω απο την ισαλο)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θα μπορούσε ίσως να αποτρέψει από την δρομολόγηση του ΙΟΝΙΣ στην γραμμή της Πάτρας το υποτιθέμενο μειονέκτημα του χαμηλού γκαράζ του, που φέρεται να προκαλεί αντιδράσεις σε κάποιους οδηγούς μεγάλων φορτηγών της Κεφαλλονιάς. Πράγματι, το γκαράζ του ΙΟΝΙΣ είναι χαμηλότερο από των άλλων ζακυνθινών πλοίων, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το ύψος του είναι απαγορευτικό για μεγάλα φορτηγά, ενώ έχει το πλεονέκτημα ότι είναι πλατύ και αβέρτο, χωρίς κανένα κατά πλάτος ή κατά μήκος χώρισμα ή εμπόδιο. Άλλως τε το πρόβλημα, αν ποτέ υπήρχε πραγματικά, λύθηκε με το ψήλωμα του κυρίου γκαράζ στην μετασκευή του 2007.

 

μπορει με τη μετασκευη του 2007 να αυξηθηκε το ωφελιμο υψος του γκαραζ, με τις μετατροπες που εγιναν στα δοκαρια και τα δικτυα (σωληνωσεις/καλωδιωσεις), αλλα εξακολουθουν να παραμενουν οι οριακες διαστασεις της  "μπουκας" του πλοιου. χαμηλο υψος και οριακο πλατος στον καταπελτη, σε συνδυασμο με το οτι το πλοιο ειναι χαμηλο και δυσκολα "στρωνει" σωστα ο καταπελτης, προκαλει καθυστερησεις στη φορτοεκφορτωση μεγαλων οχηματων (λεωφορεια, αλλα φορτηγα). επισης  τα ΙΧ μπαινουν και βγαινουν ενα ενα, με αποτελεσμα να θελει αρκετο χρονο στο turnaround οταν ειναι με φουλ γκαραζ.

 

αυτον τον καιρο που ειναι πατρα (και ειναι και χειμωνας και δεν ειναι  κινηση μεγαλη) θυμηθηκα καταστασεις των 80s που ηθελε μιση ωρα για να βαλει 30 ιχ στη σαμη

 

το πλοιο ειναι καλοδιατηρημενο, ειναι συμπαθητικο, ειναι βολικη λυση για τους χειμερινους μηνες, για ολες τις γραμμες της κοινοπραξιας, αλλα σε συνθηκες μεγαλης κινησης μονο επικουρικο ρολο μπορει να εχει

 

Link to comment
Share on other sites

τονους 11 γεματο, με χασισι μυρωδατο.

 

 

Σύμφωνα με πληροφορίες χθες (Κυριακή) το βράδυ στην διάρκεια του δρομολογίου του φερυ ΙΟΝΙΣ εντοπίστηκε αλλοδαπός ο οποίος μετέφερε ναρκωτικές ουσίες. Ο νεαρός αλλοδαπός D.S αλβανικής καταγωγής και κάτοικος Ιθάκης αναχώρησε το μεσημέρι της Κυριακής με τοπ πλοίο ΙΟΝΙΣ με προορισμό την Πάτρα όπου και παρέλαβε σε πλαστική σακούλα ποσότητα 1,5 κιλό αλβανικής κάνναβης με σκοπό να την μεταφέρει στην Ιθάκη το βράδυ της ίδιας ημέρας.

 

να μη σχολιασω το γεγονος οτι ηρθε απο το θιακι στην πατρα για να βρει φουντα B)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...