Jump to content
Shipfriends

vasilischios

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About vasilischios

  • Birthday 07/29/1980

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Πιστεύω πως αυτό το post με τίτλο "ΚΑΖΑΜΙΑΣ 2009!!" είναι ενδιαφέρον και το προτείνω σε ψηφοφορία για θέμα του μηνα!
  2. Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ είναι στην Χίο αλλά δεν μπορεσα να δώ εάν εχει δέσει δίπλα του το Χίος.
  3. Τον Ιούλιο θα ξεκινήσει δρομολόγια το πλοίο «Νήσος Χίος», ωστόσο, στη γραμμή Μυτιλήνης – Χίου – Πειραιά θα το δούμε περί τα τέλη του καλοκαιριού. Κι αυτό γιατί κατά πάσα πιθανότητα το πλοίο θα καλύψει το κενό του πλοίου «Αριάδνη» στη γραμμή Πειραιάς – Χανιά σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του περιοδικού «Εφοπλιστής», που στο τελευταίο τεύχος του δημοσιεύει φωτογραφίες του πλοίου από το πρώτο δοκιμαστικό ταξίδι του. Το πλοίο «Αριάδνη» αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του τον Αύγουστο. Ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε ότι το «Νήσος Χίος» θα ξεκινήσει την πραγματοποίηση δρομολογίων στα τέλη του Ιουνίου στη γραμμή Μυτιλήνη – Χίος – Μυτιλήνη, ωστόσο, ο προγραμματισμός αυτός δεν τηρήθηκε. Το πρώτο δοκιμαστικό ταξίδι του «Νήσος Χίος» πραγματοποιήθηκε στις 14 Ιουνίου και πλοίαρχός του ήταν ο κ. Νίκος Βασιλικής. Το πλοίο που θα αντικαταστήσει το «Νήσος Μύκονος» στην κύρια γραμμή του Βορείου Αιγαίου, έχει ως πλεονέκτημά του τη μεγαλύτερη διάθεση σε καμπίνες από το αυτή που έχει το «Νήσος Μύκονος». Αυτό θα του δώσει τη δυνατότητα να κερδίσει περισσότερους επιβάτες από την Λέσβο. Το «Νήσος Χίος» έχει μήκος 141 μέτρα και πλάτος 21 μέτρα, θα ταξιδεύει με υπηρεσιακή ταχύτητα 26 κόμβων την ώρα. Έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 1.800 επιβάτες (οι καμπίνες του διαθέτουν 272 κρεβάτια) και 418 Ι.Χ. Η τροπίδα του πλοίου τοποθετήθηκε στις 21 Μαρτίου 2006 και η καθέλκυση του έγινε στις 15 Νοεμβρίου 2006 με ανάδοχο τη σύζυγο του υπουργού Εθνικής Οικονομίας κ. Δίκα Αγαπητίδου – Αλογοσκούφη. Η σχεδίασή του έχει γίνει από τη φινλανδική εταιρεία Deltamarine και η ναυπήγησή του από την ελληνική εταιρεία Marenco των κ. Χρυσόστομου Καγκελίδη και Αντώνη Λιβανού, στα ναυπηγεία Ελευσίνας. Η επίβλεψη του έργου έγινε από τους ναυπηγούς κ. Ηλία Γαλανόπουλο, Γιώργο Κογεβίνα, Νικόλαο Πρατικάκη, Κώστα Ζάγκα και Γιώργο Πρατικάκη. ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΕΜΠΡΟΣ Λέσβου, 6/7/2007 από το www.chiosnews.gr
  4. Απ' οσο γνωρίζω το ΟΙΝΟΥΣΑΙ ΙΙΙ εγκαινιάσθηκε προχθες την ημερα Αγίου Νικολάου και από τότε εκτελει κανονικά τα δρομολόγια του Οινούσαι ΙΙ ενό το δεύτερο βρίσκεται πλέον μόνιμα στο λιμάνι της Χίου
  5. Aπό τις 21 Iουνίου του 2007, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της Hellenic Sea ways που έχει κατατεθεί στο υπουργείο Eμπορικής Nαυτιλίας, το νέο πλοίο της, το «Nήσος Xίος», αναμένεται να μπει στη γραμμή Πειραιά – Xίου – Mυτιλήνης, αντικαθιστώντας το «Nήσος Mύκονος», το οποίο θα δρομολογηθεί στα Xανιά. Xθες το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε στην Eλευσίνα η τελετή καθέλκυσης του «Nήσος Xίος», με ανάδοχο την κα Aλογοσκούφη, σύζυγο του υπουργού Eθνικής Oικονομίας και Oικονομικών, παρουσία των υπουργών E.N. M. Kεφαλογιάννη, Aιγαίου Aρ. Παυλίδη, τοπικών αρχών της Xίου και πολλών άλλων, ενώ ο αγιασμός έγινε από τους Mητροπολίτες Xίου, Πειραιώς και Eλευσίνας[...] Aναφορικά τώρα με το «Nήσος Xίος», όπως είπε στο “Pάδιο – AΛHΘEIA”, ο πράκτορας της εταιρείας στη Xίο, Kώστας Mιχαλάκης, αποτελεί αδελφό πλοίο του «N. Mύκονος», έχει μεταφορική δυνατότητα 1600 επιβατών και 420 IX ή 44 φορτηγών, ενώ διαθέτει 280 κλίνες, τετραπλάσιο δηλαδή αριθμό από αυτές του «N. Mύκονος». Στην ουσία πρόκειται για βελτιωμένη έκδοση του «αδελφού» του. Eκτός των άλλων θα μπορεί να αναπτύσσει μεγαλύτερη ταχύτητα με στόχο να μειώσει σε χρόνο το ταξίδι Πειραιά – Xίου, από τις 6 ώρες που είναι σήμερα, στις 5 ώρες και 40 με 45 λεπτά. Eπίσης σε περιπτώσεις απαγορευτικών κ.λ.π. θα καλύπτεται συντομότερα η όποια καθυστέρηση, αλλά και όταν μεταφέρονται πολλοί επιβάτες η ταχύτητα που θα αναπτύσσει κατά το ταξίδι θα καλύπτει την όποια καθυστέρηση παρουσιάζεται στην φορτοεκφόρτωση. Παράλληλα τα καθίσματα στο «Nήσος Xίος» υπάρχει πρόβλεψη να είναι μεγαλύτερα, να έχουν μεγαλύτερη ανάκλιση, κάνοντας πιο αναπαυτικό το ταξίδι, έχουν γίνει βελτιώσεις στις σκάλες, στο γκαράζ κ.λ.π. και σε γενικές γραμμές –όπως τόνισε ο κ. Mιχαλάκης– αντιμετωπίστηκαν οι «παιδικές ασθένειες» που παρουσίασε το «N. Mύκονος». Kαλώς εχόντων των πραγμάτων, υπολογίζεται ότι τέλη Mαΐου το πλοίο θα είναι έτοιμο να κάνει τους δοκιμαστικούς πλόες ώστε αρχές καλοκαιριού να εκτελεί κανονικά τα δρομολόγιά του. Ως προς αυτά δεν αναμένεται – όπως είπε ο κ. Mιχαλάκης– να αλλάξουν οι ώρες τους και θα ακολουθηθεί το υπάρχον πρόγραμμα... Από το www.chiostimes.com
  6. το νήσος Μύκονος εφευγε με καθηστερηση μιας ώρας (00:30 προγραμματισμένη 01:30 εφευγε) από χίο
  7. το συγγεκριμενο πλοίο εθεάθει μισή ώρα πριν να μανουβράρει μέσα στο λιμάνι αντε καλορίζικο
  8. τελικά πως κατάφεραν και ξεκόλισαν την αγκυρα έμαθε κανείς?
  9. paidia tha simfonisw mazi sas. prin apo ligo epestrepsa apo peiraia me to mikonos (fantastiko ploio) alla trellathika pou den mporoysa na katso me thn parea mou na piw ena kafe se ena trapezaki!!
×
×
  • Create New...