Jump to content
Shipfriends

Πολύνεκρο δυστύχημα (πυρκαγιά) στο ΕΓ/ΟΓ Norman Atlantic, ενώ έπλεε στο στενό του Otranto την 28.12.2014


Recommended Posts

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αφου μαθουμε (επιτελους <_<) ποσοι επεβαιναν στο πλοιο, ποσοι διασωθηκαν, ποσοι ειναι νεκροι και ποσοι αγνοουμενοι, πρεπει να απαντηθουν καποια σοβαρα ερωτηματα για τις πρωτες στιγμες του δυστυχηματος.

 

  • ποτε ακριβως ξεσπασε η φωτια και ποιο ηταν το στιγμα του πλοιου εκεινη την ωρα
  • σε ποιο σημειο του πλοιου (μηχανοστασιο; γκαραζ; ) και απο ποια αιτια ξεκινησε η πυρκαγια (απο καποιο οχημα; απο λαθρεπιβατη, απο αστοχια στο ιδιο το πλοιο; )
  • αν λειτουργησαν σωστα τα αυτοματα συστηματα πυρανιχνευσης και πυροσβεσης
  • ποτε πηρε χαμπαρι το πληρωμα οτι εχει φωτια στο πλοιο
  • για ποση ωρα αφοτου ξεσπασε η φωτια, ειχε το πλοιο την αυτονομια του (μηχανες, ηλεκτρομηχανες και πηδαλια)

 

απο τις μεχρι τωρα ενδειξεις και μαρτυριες, η φωτια ξεσπασε στο γκαραζ και το πληρωμα γνωριζε τη φωτια, αλλα δεν κινητοποιησε αμεσως τους επιβατες. επισης απο οσα ξερουμε ως τωρα το πλοιο συνεχισε την πορεια του φλεγομενο, για περιπου 90 λεπτα. μενει να τα επιβεβαιωσει και η προανακριση αυτα, αλλα αν οντως το πλοιο συνεχισε να πλεει φλεγομενο προς βορρα γεννονται και αλλα ερωτηματα

 

  • τινος αποφαση ηταν να συνεχισει το πλοιο την πορεια του;
  • προλαβαινε απο την ωρα που ξεκινησε η φωτια μεχρι το black out, να παει σε καποιο ασφαλες σημειο; (να φουνταρει σε υπηνεμο σημειο ειτε στις αλβανικες ακτες, ειτε στα διαποντια; )

 

εχω βεβαια αμφιβολιες για το αν θα μαθουμε ποτε την πραγματικοτητα, καθοτι οι ιταλοι ειναι και ελεγκτες (ακτοφυλακη, εισαγγελια)  και ελεγχομενοι (πληρωμα, πλοιοκτησια, νηογνωμωνας) και ξερουμε και απο τα καθ'ημας πως λειτουργουν αυτα. μονο αν υπαρξει πιεση της ιταλικης κοινης γνωμης θα εχουμε αποτελεσμα.

 

αν παρουμε απαντησεις σε αυτα και μαθουμε τους βασικους υπευθυνους της καταστροφης, μπορουμε μετα να συζηταμε για ωρες για το αν εκανε σωστα που το ναυλωσε η ΑΝΕΚ, για το πως πρεπει να γινεται ο ελεγχος των εισητηριων, για το αν οι μνημονιακες πολιτικες και ο σαμαρας εχουν ευθυνες ή οχι, για το αν στις γραμμες της αδριατικης πρεπει να εχουμε μονο cruise ferries με παχιες μοκετες κλπ

Link to comment
Share on other sites

Ακουσα νωριτερα στη ΝΕΡΙΤ πως ασκηθηκε ..ποινικη διωξη κατα της ΑΝΕΚ και συγκεκριμενα σε 2 ατομα απο την ΑΝΕΚ,βεβαια δεν ανεφερε πληρωμα η στελεχη γραφειου

Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμή που οι ελεγχόμενοι και οι έλεγχτες ταυτίζονται σχεδόν δεν μπορούμε να περιμένουμε πολλά,και κυρίως αν προκύψει αστοχία μηχανολογικού εξοπλισμού είναι σίγουρο ότι δεν περιμένουμε πολλά,γιατί ο πέλεκυς είναι πάρα πολύ βαρύς σε περίπτωση εμπλοκής του νηογνόμωνα σε κάποιο δυστύχημα

Link to comment
Share on other sites

Ακουσα νωριτερα στη ΝΕΡΙΤ πως ασκηθηκε ..ποινικη διωξη κατα της ΑΝΕΚ και συγκεκριμενα σε 2 ατομα απο την ΑΝΕΚ,βεβαια δεν ανεφερε πληρωμα η στελεχη γραφειου

 

4 ατομα απο δικης μας πλευρας αναφερει η Rai τα 2 ειναι μελη του πληρωματος και τα αλλα 2 στελεχη της ΑΝΕΚ για πολλαπλη ανθρωποκτονια και προκληση ναυαγιου.Η διωξη ασκηθηκε απο την εισαγγελια Πειραια

 

Ο Εισαγγελεας απο το Μπαρι και συνεργεια μπηκαν νωριτερα μεσα στο πλοιο και ξεκινησαν τις ερευνες.

 

Εδω μπορειτε να δειτε φωτογραφιες απο την εισοδο του κουφαριου στο Μπριντιζι.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Η mediaset παντως στα δελτια ειδησεων αναφερει οτι δεν μπηκαν στο πλοιο λογω υψηλων θερμοκρασιων κ υπερβολικης καπνας! Μπηκαν δε μπηκαν δεν ξερω τι κανουν! Επισης και εδω οι ιταλοι οδηγοι λενε οτι ηταν στα αυτοκινηα τους γιατι δεν υπηρχαν καμπινες διαθεσιμες!

Link to comment
Share on other sites

 Τις προηγούμενες ημέρες είχαμε ακούσει ηχογραφημένη συνομιλία ενός επιβάτη, μέσω κλήσης του στο 112, να ενημερώνει για την πυρκαγιά στο πλοίο και να ζητάει βοήθεια στις 05:40 το πρωί. Στις σημερινές απογευματινές ειδήσεις της ΝΕΡΙΤ μεταδόθηκε ότι η πρώτη επίσημη καταγεγραμμένη επικοινωνία μεταξύ καπετάνιου και του ελληνικού θαλάμου επιχειρήσεων ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 07:10 δηλαδή 1:30 ώρα αργότερα και η οποία όπως ήδη έχει ανακοινωθεί, ήταν ατελέσφορη λόγω της γλώσσας.

Αν ισχύουν αυτά προστίθεται άλλη μια απορία στο μακρύ κατάλογο της διαχείρησης του δυστυχήματος.

 

Προσωπικά επίσης μου κάνει μεγάλη εντύπωση στο ότι ο καπετάνιος μίλαγε μόνο ιταλικά. Είναι δυνατόν καπετάνιος με πείρα δεκαετιών σε επιβατικό δρομολόγιο μεταξύ διαφορετικών χωρών να μην ξέρει αγγλικά; Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάποιος σχετικός κανονισμός πάνω στο θέμα αυτό;      

Link to comment
Share on other sites

Σφραγίστηκε και οι έρευνες γίνονται μόνο παρουσία Εισαγγελέα. ..

Αυτό που σε όλα τα κανάλια οι φορτηγατζηδες γίνονται ήρωες και λένε οτι ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ δεν άκουγε τις οδηγίες του Δημητρουλακη με ξεπερνάει!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το''μαυρο κουτι''(καλα απο την καπνα δεν παιζει να χει κι αλλο χρωμα εδω που τα λεμε B) )βρισκεται στα χερια του περιβοητου εισαγγελεα του Μπαρι,ο οποιος ως αλλος αδεκαστος Μπαρας,θα προσπαθησει να ριξει φως στα αιτια του δυστυχηματος.Ερωτηθεις για το fiasco με τον αριθμο των αγνοουμενων ειπε οτι θα ειναι σε θεση να γνωριζει ακριβως ποσοι αγνοουνται οταν αποφασισουν οι λιμενικες αρχες της Πατρας κ της Ηγουμενιτσας αλλα και η ναυλωτρια εταιρεια να του στειλουν μια αξιοπιστη λιστα επιβιβασης.Τις επομενες μερες θα συνεχιστουν οι ανακρισεις μελων του πληρωματος.

Link to comment
Share on other sites

Σφραγίστηκε και οι έρευνες γίνονται μόνο παρουσία Εισαγγελέα. ..

Αυτό που σε όλα τα κανάλια οι φορτηγατζηδες γίνονται ήρωες και λένε οτι ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ δεν άκουγε τις οδηγίες του Δημητρουλακη με ξεπερνάει!!!!

Μιας και το αναφέρατε, διαβάστε αν θέλετε τα όσα "ωραία" λέει ο κ. Δημητρουλάκης στο παρακάτω link.

 

Αν δεν μπορείτε να μπείτε στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, πείτε μου να ανεβάσω τα όσα δήλωσε στην εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΔΑ" του Ηρακλείου. Μα τι λέει ο άνθρωπος...

 

http://www.patris.gr/articles/274557/178404#.VKf38nt26p1

Link to comment
Share on other sites

μια χαρα ανοιγει και διαβαζονται. επος. εχω μεινει αφωνος με τον τυπο.

 

στα σοβαρα τωρα, η realnews κυλοφορει αυριο με πρωτο θεμα οτι το norman δεν ειχε θεωρημενο σχεδιο συνεργασιας για περιστατικα ερευνας και διασωσης.

 

η απορια η δικη μου ειναι αν το πλοιο ειχε σχεδιο και απλα ηταν αθεωρητο γιατι δεν ειχε επικαιροποιηθει μετα τη μεταδρομολογηση ή δεν υπηρχε τπτ απολυτως

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορώ να συμπερανω καλά πρέπει να πρόκειται για το αντίστοιχο SOPEP/VRP που έχουμε στα δεξαμενοπλοια, αλλα δεν νομιζω να μην υπηρχε proud, μάλλον δεν θα ειχε θεωρηθεί εκ νέου...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον εννοεί αυτό που έγραψε το Equasis:

 

SAR Co-operation plan for passenger ships


Ή επί το ελληνικότερον:

 

Σχέδιο συνεργασίας SAR για επιβατικά πλοία που εκτελούν σταθερά δρομολόγια

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Και με ποια προσεκτικη ματια στο πρωτοσελιδο, διαβαζουμε οτι το λιμεναρχειο εβαλε την παρατηρηση και εδωσε 14 μερες προθεσμια (εληγε χθες) ωστε να αποκατασταθει. Πιθανον οταν εγινε το ατυχημα να ειχε ηδη θεωρηθει. Απλα οταν ασχετοι δεν καταλαβαινουν τι διαβαζουν και νομιζουν οτι επιασαν τον παπα απ τα ...αυτια αυτα γινονται.

Δε νομιζω οτι χρειαζοταν το βαπορι να κουβαλαει θεωρημενο χαρτοβασιλειο για να αποφευγαμε την τραγωδια.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα το θεωρημένο χαρτοβασίλειο δε θα απέτρεπε την τραγωδία. Οι προφανείς όμως ελλείψεις του πλοίου, η πιθανή μη εξοικείωση του πληρώματος με το πλοίο, η πιθανή άγνοια για το ρόλο του καθενός στην κρίσημη περίσταση και πολλά άλλα που θεωρούμε δεδομένα αλλά δεν είναι, ίσως να έκαναν τη διαχείρηση της πυρκαγιάς πολύ πιο δύσκολη και αναποτελεσματική. Δε θα σχολιάσω τις αιτιάσεις του επαγγελματία οδηγού. Μετά Χριστόν προφήτης και αυτός.

Link to comment
Share on other sites

DSC VHF Distress στις 05:43 είναι στο φ: 40Ο 17΄ Β λ: 019Ο 01΄ Α, εντός της περιοχής μας. Ο πλοίαρχος μιλούσε όμως με το Bari, και δεν ήθελε να μιλήσει με τους δικούς μας (δεν τον αδικώ).

Από ότι διάβασα, το πλοίο είχε μηχανές για 90' (άρα τουλάχιστον 30 ν. μίλια), στις 05:43 απείχε 26 ν.μ. από το λιμάνι του Ότραντο και 15 ν.μ από την μπούκα του κόλπου της Αυλώνας.

Δεν ξέρω πότε ξεκίνησε η φωτιά, αλλά σε ένα επιβατηγό πλοίο, πρώτα από όλα κοιτάς που θα πας να βγάλεις τους επιβάτες και μετά όλα τα άλλα. Δεν ήταν και στην μέση του Ατλαντικού.....


Περιοχές αρμοδιότητας μας για έρευνα και διάσωση : http://sarcontacts.info/srrs/gr_nas/ 


Αντίγραφο από το ημερολόγιο του θάλαμου επιχειρήσεων του ΥΕΝ
http://www.hcg.gr/sites/default/files/article/attach/%20ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ%20ΕΚΣΕΔ%20ΜΕ%20ΠΛΟΙΑΡΧΟ%20NORMAN%20ATLANTIC.pdf


Αντίγραφο από το ημερολόγιο του θάλαμου επιχειρήσεων του ΥΕΝ
http://www.hcg.gr/sites/default/files/article/attach/%20ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ%20ΕΚΣΕΔ%20ΜΕ%20ΠΛΟΙΑΡΧΟ%20NORMAN%20ATLANTIC.pdf

Edited by papashark
Link to comment
Share on other sites

Μιας και βρισκομαι Ιταλια, στο main garage δεν εχει μπει κανεις. Ουτε εισαγγελεας ουτε εξωγηινες δυναμεις. Ειναι ακομη "βραστο" και θα παρει μερες να κρυωσει. Μονο στο εξωτερικο garage εχουν κανει ελεγχο και εκει εφτασαν με κλιμακοφορο της πυροσβεστικης.

Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβανόμενα γεγονότα, δεν μπορούν να αποτελούν τυχαία συμβάντα. 

Το ατύχημα έγινε ένα μήνα μετά την δημοσιοποίηση του πορίσματος για την πυρκαγιά στο γκαράζ του Κρήτη ΙΙ. 

Οι βασικότερες ενέργειες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση κάθε ατυχήματος είναι   η τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων και ενεργειών  για την πρόληψη του.

Αν διαβάσει κανείς το κεφάλαιο 4 του πορίσματος και σε σχέση με τις μαρτυρίες επιβατών και πληρώματος του Norman Atlantic, μπορεί να κάνει συγκρίσεις και να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Το θέμα είναι αν μετά την φωτιά στο Κρήτη ΙΙ που έγινε σε περίπου ιδανικές συνθήκες (μόλις 4 ν.μ. από το λιμάνι της Πάτρας και με καλό καιρό) ελήφθησαν τόσο από την ΑΝΕΚ και από τις άλλες εταιρείες, όσο και από τις αρμόδιες κρατικές αρχές, τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην επαναληφθεί τέτοιο περιστατικό. Γιατί την επόμενη φορά που θα γινόταν θα ήταν πολύ τυχαίο να γίνει ξανά κοντά σε λιμάνι και με ιδανικό καιρό.

Χθες άκουσα συνέντευξη μέλος του πληρώματος του Norman Atlantic να λέει ότι στο πλοίο δεν υπήρχαν περιπολίες επιτήρησης των χώρων των γκαράζ όπως στα ελληνικά πλοία. Το θέμα εδώ είναι ότι οι περιπολίες είναι υποχρεωτικές βάσει νομοθεσίας και οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης  (σελ 29 πορίσματος). Οι περιπολίες μάλιστα πρέπει να επιβεβαιώνονται με χτύπημα κάρτας σε επιλεγμένα μέρη των γκαράζ. Μάλιστα στην παρ. 4.7.2 του πορίσματος αναφέρεται ότι στο Κρήτη ΙΙ δεν έγινε η περιπολία την τελευταία ώρα πριν την εκδήλωση της φωτιάς. Επίσης στο Κρήτη ΙΙ παρόλο που το σύστημα πυρόσβεσης του πλοίου λειτούργησε, διαπιστώθηκαν πολλά προβλήματα με φραγμένες  κεφαλές καταιονισμού, ενώ διατυπώθηκαν ερωτηματικά αν η ισχύς του συστήματος πυρόσβεσης  επαρκούσε για την αποτελεσματική λειτουργία σε πολλές ζώνες αν η φωτιά έπαιρνε μεγάλες διαστάσεις (παρ. 4.8.2.2 και 4.8.2.3).

Εκείνο που μου έκανε μεγάλη εντύπωση στο συγκεκριμένο πόρισμα είναι οι πρόχειρες ηλεκτρικές εγκαταστάσεις (ιδιαίτερα στα σημεία της σύνδεσης παροχής στα ψυγεία φορτηγά), αλλά και η ύπαρξη πολλών εξαρτημάτων με ίχνη ηλεκτρικών τόξων (απόδειξη για κακές συνδέσεις) όπως και ή έλλειψη πρόσθετων συσκευών προστασίας στους υποπίνακες (μια ασφάλεια δεν είναι αρκετή όταν έχουμε τροφοδότηση ψυκτικών εγκαταστάσεων).  Κάτι που δεν σημειώνεται στο πόρισμα είναι αν τα καλώδια στις προεκτάσεις σύνδεσης (μπαλαντέζες) είναι τα κατάλληλα για χρήση σε περιβάλλον πλοίου (υπάρχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις), από την φωτογραφία όμως στην σελ.22 (όπου εντύπωση προκαλεί ότι σε ένα από τα δυο σημεία πιθανής εκδήλωσης της φωτιάς από ηλεκτρικά αίτια είχε κοπεί και εξαφανισθεί το υπόλοιπο καλώδιο με την πρίζα παροχής πριν την διενέργεια αυτοψίας), διαπιστώνεται ότι υπάρχει περίπτωση τα καλώδια να μην είναι τα κατάλληλα για εγκατάσταση σε πλοία (θέλουν ειδική μόνωση αντοχής σε θαλασσινό περιβάλλον και να είναι βραδύκαυστα).

Αφού στο Κρήτη ΙΙ που η πυρκαγιά σβήστηκε γρήγορα και οι ζημιές ήταν περιορισμένες δεν βρέθηκε με βεβαιότητα η ακριβής αιτία και το σημείο πρόκλησης της πυρκαγιάς , μου φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο να βρεθεί στο Norman Atlantic. Η προσεκτική μελέτη όμως θα βγάλει  πιθανές αιτίες. Πρέπει όμως να γνωρίζουμε ότι οι περισσότερες πυρκαγιές έχουν ηλεκτρικά αίτια (βλέπε στατιστικά στο 4.1).

Μια κακή ηλεκτρική σύνδεση ή ένα πρόχειρο βιαστικό κούμπωμα  των φις τροφοδοσίας των ψυγείων φορτηγών  (έχουν μηχανισμό ασφαλείας που πρέπει οπωσδήποτε να κουμπώσει καλά) σε συνθήκες θαλασσοταραχής με ισχυρά ταρακουνήματα είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει σπινθήρες (ηλεκτρικό τόξο) και πρόκληση πυρκαγιάς που ιδιαίτερα αν είναι σε ανοικτό γκαράζ (τα καταστρώματα  γκαραζ  4 και 5 του Norman είναι ανοικτά) σε συνθήκες 9-10 μποφώρ θα εξαπλωθεί με ταχείς ρυθμούς. Τα πλοία τύπου Ro-Pax λόγω των πολλών ανοικτών γκαράζ και την ύπαρξη αρκετού οξυγόνου, βοηθούν την γρήγορη εξάπλωση της φωτιάς μεταξύ του φορτίου που μεταφέρουν.  Αν δεν υπάρχει ναύτης που θα κάνει μόνιμη περιπολία σε κάθε γκαράζ και μάλιστα η πυρκαγιά συμβεί  σε ώρα που κοιμούνται οι περισσότεροι,  η πυρκαγιά θα γίνει πολύ αργά αντιληπτή και τότε μάλλον θα είναι πολύ αργά για την αντιμετώπιση της.

Υποθετικά σενάρια μεν, για το τι συνέβη στο Norman Atlantic, πρέπει όμως να ληφθούν πολύ σοβαρά υπόψη  για την λήψη κατάλληλων μέτρων, για αποφυγή παρόμοιων μελλοντικών γεγονότων.

Ελπίζω μετά από το ατύχημα του Norman Atlantic να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα τόσο από τις εταιρείες όσο και από τις κρατικές αρχές, ώστε να μην επαναληφθούν τέτοιες καταστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

πολυ σωστές οι παρατηρήσεις του/της συνοδοιπόρου patra. επιρέψατέ μου να σταθώ σε 2-3 σημεία

Επαναλαμβανόμενα γεγονότα, δεν μπορούν να αποτελούν τυχαία συμβάντα.

πράγματι τελευταία η ΑΝΕΚ έχει πολλά συμβάντα -κυρίως μηχανικές βλάβες- ικανά να μας οδηγήσουν στο ερώτημα "τις πταίει;" 

Πρέπει όμως να γνωρίζουμε ότι οι περισσότερες πυρκαγιές έχουν ηλεκτρικά αίτια (βλέπε στατιστικά στο 4.1)

Τα στατιστικά ισχύουν στην περίπτωση φυσιολογικών συνθηκών (τηρουμένων των κανονισμών). Στην συγκεκριμένη περίπτωση φοβάμαι ότι υπάρχουν αρκετά αυξημένες πιθανότητες τα στατιστικά να μην ισχύουν εάν και εφόσον ισχύει ότι στο γκαράζ ήταν αριθμός οδηγών και ίσως κάποιοι λαθρεπιβάτες. Επίσης, μακάρι να κάνω λάθος, αλλά μπορώ κάλλιστα να φανταστώ ότι κάποιοι που αψηφούν τον εν δυνάμει κίνδυνο παραμονής στο γκαράζ προκειμένου να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη άνεση διαμονής (και να μην μοιραστούν μια καμπίνα με άλλους 2-3) ίσως να μην αρκεστούν στο να διαμείνουν στην "παγωμένη" καμπίνα του οδηγού. Και ας μην αναφερθούμε σε τυχόν λαθρεπιβάτες. ΄Οποιος έχει διανυκετεύσει σε πλοίο ή όχημα χωρίς θέρμανση νομίζω καταννοεί τον προβληματισμό μου.

τα καταστρώματα  γκαραζ  4 και 5 του Norman είναι ανοικτά

Αυτή είναι μια παράμετρος η οποία πιθανότατα -ακόμη και αν όλα λειτούργησαν σωστά- σε συνδυασμό με τις κακές συνθήκες έπαιξε τον ρόλο της, ιδιαίτερα ίσως από την στιγμή που το πλοίο έμεινε "ξυλάρμενο" (με την πάντα στον καιρό).

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα 4-1-2014, τα έντυπα media δίνουν ρεσιτάλ λαϊκισμού. Το τι γράφεται δεν είναι δυνατόν να αναπαραχθεί. Εξίσου εντυπωσιακή είναι η τυφλή επίθεση ιδιοκτητών μεταφορικών εταιρειών και οδηγών φορτηγών εναντίον των ναυτιλιακών εταιρειών, με τις τελευταίες να δέχονται κατηγορίες επί παντός του υπαρκτού. Μέχρι που έναν "συνάδελφό τους τον έφαγαν οι κοριοί στην καμπίνα του καραβιού και αυτός πέθανε από μόλυνση". Μία σύγκρουση συμφερόντων που υπεκρύπτετο αποκαλύπτεται, ή μου φαίνεται;

Link to comment
Share on other sites

παλια τεχνη κοσκινο. B)

πριν μερικα χρονια τοπικη εφημεριδα, ιδιοκτησιας χρεωκοπημενου πλεον μεταφορεα, επιτιθετο συστηματικα στα fast.

 

οπως διερρευσε μετα, τα φεσια που αφησε στις ακτοπλοϊκες ηταν θηριωδη.

αυτα βεβαια ειναι δευτερευοντα. δρυος πεσουσης πας ανηρ ξυλευεται. ;)

δεν μειωνουν τη σοβαροτητα του δυστυχηματος

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...