Jump to content
Shipfriends

Πολύνεκρο δυστύχημα (πυρκαγιά) στο ΕΓ/ΟΓ Norman Atlantic, ενώ έπλεε στο στενό του Otranto την 28.12.2014


Recommended Posts

Μίλτο, όταν λέω τα πλάνα άλλαξαν, δεν εννοώ ο σχεδιασμός της εταιρείας, αλλά το σύστημα κρατήσεων. (για τον α,β,χ,ψ λόγο έτσι...)

Μαλλον δεν καταλαβες τι ηθελα να πω.Για τα πλανα μιλουσα κι εγω!Πουλαγαν το Νορμαν και τις υπηρεσιες του για Σπιριτ για να μη χασουν κοσμο ενδεχομενως.Διαβαζετε και πισω απο τις λεξεις πληζ. B)

 

Ενα βαπορι καμενο με ενα καρο νερα που στεκεται ακομα ορθιο αν και ακυβερνητο στο 9αρι τοςες μερες δεν το λες και βαρκα... Για να ξερουμε και τι λεμε.

Στα λογια μου ερχεσαι,δεν διαφωνω

Για την εκταση που πηρε η φωτια το γεγονος οτι το πλοιο στεκεται ακομα στην επιφανεια αποτελει απο μονο του κατι το αξιοσημειωτο.

 

Γιατι αν αλλαζαν τα πλανα θα πληρωνε καποιος πιο φθηνο εισητηριο;Ποσες φορες εγινε αυτο για να γινει και τωρα;Αντε στην καλυτερη να μειωνανε την τιμη και να το πλασαρανε σαν προσφορα.Αλλα και παλι για μενα αυτο ειναι δευτερευουσης σημασιας.

.Θα μπορουσεο επιβατης πολυ απλα να επιλεξει αλλο πλοιο,αλλης εταιρειας κλπ.Δες εδω polmyt τι εγινε σε παρομοια περιπτωση.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν το θυμομουν, αλλα και παλι Μιλτιαδη αυτο ειναι φωτεινη εξαιρεση στον κανονα που λεει οτι αλλαγες στις τιμες δεν γινονται.Σαφως και μπορουμε να κατηγορησουμε την ΑΝΕΚ για κακη πολιτικη αλλα και παλι ομως δεν εχει σχεση αυτο με το οτι εγινε πανω στο βαπορι.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω ακριβως το καθεστως των φορτηγων αλλα φανταζομαι οτι στην τιμη του εισητηριου διακαιουνται κρεβατι και οχι ολοκληρη καμπινα.

δικαιουνται κρεββατι, αλλα παντα εκτος καλοκαιριου, στην τιμη του κρεββατιου τους εδιναν ολοκληρη καμπινα.

πιθανον (χωρις να ξερω κατι) αυτο να μην ηταν εφικτο σε πλοια οπως τα visentini.

Link to comment
Share on other sites

@polmyt συμφωνουμε οτι δεν αποτελει δικαιολογια για να κοιμηθουν στο γκαραζ, εννοειται! Απλα εχω τυχει πολλες φορες σε reception πλοιου που δεν γινεται ο καθενας να κοιμηθει μονος του και να ζηταει να κοιμηθει τουλαχιστον με καποιον γνωστο του! Σε πλοια με πολλες καμπινες ειδικα το χειμωνα ο καθενας τους παιρνει ολοκληρη την καμπινα! Επισης πριν μερες ειδαμε διαφορες τιμων που δεν δικαιολογουνται μεταξυ "φθηνοτερων" πλοιων (σε ανθρωπινο δυναμικο) που καποιοι συνεχιζουν να εκμεταλλευονται!!!

Link to comment
Share on other sites

Ισχυει,οπως μας ειχες ενημερωσει σχετικα και τοτε.

Μετα τα βαψίματα, μαθαίνω οτι το ετοιμάζουν να κάνει αυριο και το πρώτο δρομολόγιο, οχι ομως για τη Βενετία, αλλά για την Αγκώνα στη θέση του Ελλένικ Σπίριτ !!

 

1ο δρομολόγιο στις 19/12 απο Πάτρα για Αγκώνα και περάστηκε ηδη στο σύστημα κρατήσεων !

Link to comment
Share on other sites

Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση:

• Θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της  για την δραματική μείωση των οργανικών συνθέσεων των επιβατηγών/ οχηματαγωγών πλοίων κατά τους χειμερινούς μήνες με μνημονιακούς νόμους. Όπως αποδείχτηκε από τις μαρτυρίες των διασωθέντων, η έλλειψη επαρκούς ναυτεργατικού προσωπικού, συμπεριλαμβανομένου και του  ξενοδοχειακού, μπορεί να αποβεί μοιραία σε περίπτωση κινδύνου, όπως αυτό  του “Norman Atlantic”.

• Πρέπει να απαντήσει στο ερώτημα για ποιο λόγο συνεχίζει να εφαρμόζει το «ελαστικό απαγορευτικό» στην ακτοπλοΐα και δεν αξιοποιεί τις δυνατότητες εφαρμογής της ευρωπαϊκής Οδηγίας (η 2002/59/ΕΚ ,άρθρο 18), η οποία δίνει την δυνατότητα στις αρχές των χωρών-μελών να απαγορεύουν τον απόπλου, σε ΟΛΑ τα πλοία, ανεξαρτήτως σημαίας και κατηγορίας, εάν λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών υπάρχει κίνδυνος για την ανθρώπινη ζωή.

• Καλείται να εξηγήσει γιατί έχουν εγκαταλειφθεί τα μέσα διάσωσης, με αποτέλεσμα να μην είναι επιχειρησιακά έτοιμα ελικόπτερα παντός καιρού και άλλα διασωστικά μέσα, όπως αποδείχθηκε από την συμμετοχή μόλις τριών SUPER PUMA .

• Κυρίως όμως θα πρέπει να ζητήσει «συγγνώμη» από τους επιβάτες και τους συγγενείς τους  για την τραγική εικόνα, που παρουσιάζεται, με το να μην υπάρχει-μέχρι σήμερα- ακριβής αριθμός και πλήρη στοιχεία διασωθέντων και αγνοουμένων επιβατών.  Αυτή η αποδιοργάνωση αποτελεί  όνειδος για την μνημονιακή συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου».

 

Φυσικά οι μειώσεις στις οργανικές συνθέσεις, η κατάσταση των super puma κλπ είναι έργο των σκοτεινών κέντρων, της συμμορίας της δραχμής, της ιδεολογικής ηγεμονίας της αριστεράς

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ένα ακόμα κατατοπιστικό video από τις προσπάθειες διάσωσης

Εκτός απ' την ΑΝΕΚ μάθαμε πως και η κυβέρνηση αλλά και οι μνημονιακές πολιτικές δεν φέρουν ευθύνη. έλεοc!

Που την είδες την ΑΝΕΚ; Το γεγονός πως δεν αναφέρεται καν στην ανακοίνωση, δείχνει πως ο ΣΥΡΙΖΑ προσαρμόζει τη ρητορική του σε αυτή που αρμόζει σε κόμμα εξουσίας ;)

Για τα υπόλοιπα (με εξαίρεση το θέμα των ελικοπτέρων για το οποίο δεν νομίζω πως κανείς μας έχει τη σωστή ενημέρωση), αφού μετέχεις σε ένα ναυτιλιακό forum, γνωρίζεις τις απαντήσεις και θα έπρεπε να καταλάβεις το λαϊκισμό.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Όταν συμβαίνει κάτι ακούγονται πολλά από πολλούς (συνήθως έχοντες γνώμη ΧΩΡΙΣ να έχουν γνώση). Νομίζω ότι σε αυτό το φόρουμ -σαν πιό εξοικειωμένοι και μερικοί μάλιστα εξ υμών σαν πιό ειδικοί-  καλό είναι να προσπαθούμε να διακρίνουμε τα γεγονότα από τις ανοησίες και να προσεγγίζουμε όσο γίνεται ρεαλιστικότερα τα πράγματα.

Προφανώς υποχρέωση της κάθε εταιρείας είναι να εξασφαλίσει ένα ασφαλές και αξιόπλοο πλοίο για τους επιβάτες της. Θεωρητικά τα κριτήρια αυτά τα εκπληρούσε το συγκεκριμένο πλοίο από την στιγμή που είχε όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά (και εφόσον είχαν αρθεί οι προ ημερών παρατηρήσεις). Σαν διαπίστωση βέβαια μπορούμε να πούμε ότι δεν φαίνεται το πλάνο εκκενώσεως να δούλεψε ικανοποιητικά, αφού όπως φαίνεται ούτε εγκαιρη/επαρκής ενημέρωση των επιβατών υπήρξε ούτε κατάλληλη οργάνωσή τους για την αντιμετώπιση της καταστάσεως. Όταν πολλοί επιβάτες αναφέρουν ότι δεν ειδοποιήθηκαν καθόλου απορώ πως είναι δυνατόν να γίνεται διάκριση Ιταλών-Ελλήνων κλπ. (να μην πω μάλιστα ότι μάλλον αρμοδιότητα του ξενοδοχιακού θα ήταν η ενημέρωση των επιβατών).

Η δεύτερη υποχρέωση της εταιρείας είναι οι συνθήκες παραμονής των επιβατών στο πλοίο να είναι αξιοπρεπείς. Από την στιγμή που εκπληρούται αυτό η εταιρεία είναι εντάξει απέναντι στους πελάτες της έστω και αν οι τελευταίοι θα προτιμούσαν το αρχικά προγραμματισμένο πλοίο. Από όσα έχουμε ακούσει το πλοίο ίσως και να μην ήταν "τόσο αξιοπρεπές". Σε αυτή την περίπτωση οι διαμαρτυρίες είναι απολύτως δικαιολογημένες.

Οι εταιρείες παρέχουν στούς οδηγούς έναν κοιτώνα. Το ότι "αναβαθμίζουν" την παροχή σε 2κλινη η ιδιωτική καμπίνα όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες δεν μπορεί να θεωρείται περίπου "κεκτημένο". Το τι θεωρεί σκόπιμο να κάνει εμπορικά η κάθε εταιρεία (έκπτωση κλπ.) για να κρατήσει/ικανοποιήσει τους πελάτες της είναι θέμα του εμπορικού σχεδιασμού της κάθε εταιρείας.

Σε κάθε περίπτωση είναι όμως απαράδεκτο να παραβιάζονται κανόνες ασφαλείας (πρόσβαση στο γκαράζ) με οποιαδήποτε δικαιολογία. Ας σκεφτούμε λίγο το ενδεχόμενο όλη αυτή η τραγωδία να οφείλεται σε αμέλεια (π.χ. ένα "τσιγαράκι") κάποιου που βρέθηκε στο γκαράζ.

Οι ανοησίες περί ύψους κλπ των οχημάτων παρακάμπτονται άνευ σχολίου.

Πιθανόν όπως ανεφέρθη ένα σύστημα CO2 να αντιμετώπιζε πιο αποτελεσματικά την πυρκαϊα αλλά νομίζω ότι σε ΕΓ/ΟΓ (που υπάρχει ενδεχόμενο ανθρώπινης παρουσίας στο γκαράζ) δεν επιτρέπονται τέτοια μέσα. Το σύστημα ψεκασμού/καταιωνισμού (εάν δεν υπάρχει δυσλειτουργία) καθε άλλο παρά "κατουράει" -δεν είναι τα sprinklers του accommodation που ενεργοποιούνται τοπικά- αλλά "deluge" που "κατακλύζει" ολόκληρες ζώνες. Από την άλλη πλευρά το λάδι είναι σαν το πετρέλαιο. Αν ανέβουν πολύ οι θερμοκρασίες δεν σβήνει. Πιθανόν αυτό να εξηγεί την έκταση της ζημιάς ακόμη και αν δεν υπήρχε δυσλειτουργία του συστήματος.

Για το γενικό μπάχαλο τι να πει κανείς? τα είπαμε άλλωστε. Δεν με ξενίζει αλλά είναι σοκαριστική -αν ισχύει- η ιστορία του επιβάτου που κόπτεται για το πρωινό του όσο συνάνθρωποί του κινδυνεύουν να καούν η να πνιγούν η να παγώσουν. Αλλά δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα στην οποία ζούμε και δυστυχώς αυτά τα φαινόμενα τα βλέπουμε γύρω μας στην καθημερινότητά μας και δυστυχώς σε πολύ ευρύτερη κλίμακα απο το αναμενόμενο. Το δε αποθαρρυντικό για μένα είναι ότι έχω την αίσθηση ότι δεν μας προβληματίζουν όσο θα έπρεπε. O tempora, o mores!

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

οταν γενικευεις, διαχεεις ή απομακρυνεις τις ευθυνες, στο τελος δεν φταιει κανεις. αν φταινε ολοι ή αν φταιει κατι μακρυνο και υπερτερο (η κυβερνηση, το μνημονιο, ο καπιταλισμος, ο θεος, ο ΟΤΕ κλπ) στο τελος αυτοι που πρεπει να την πληρωσουν βγαινουν λαδι.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Argilio Giacomazzi: «Πρώτα προχωρήσαμε σε εσωτερικό συναγερμό μεταξύ του πληρώματος, γιατί λόγω του μεγέθους της φωτιάς, δε θέλαμε να προκαλέσουμε πανικό στους επιβάτες. Αργότερα, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, σημάναμε συναγερμό»

Εμένα αυτή η δήλωση τού καπετάνιου με προβληματίζει.Ακριβώς "λόγω τού μεγέθους τής φωτιάς",το πρώτο που έπρεπε να κάνη ο καπετάνιος ήταν να διατάξη όλον τον κόσμο να βγή έξω στα καταστρώματα-στον ανοιχτό αέρα δηλαδή-ώστε να μήν υπάρξουν νεκροί από εγκαύματα ή ασφυξία μέσα στους κλειστούς χώρους.Αυτό λένε οι "προβλεπόμενες διαδικασίες",όχι ν'αφήνης τον κόσμο σίς καμπίνες και στα σαλόνια μέχρι να πάρουν φωτιά οι πατούσες τους γιά να καταλάβουν ότι καίγονται και να βγούν έξω.

 

Αυτό σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος καπετάνιος ίσως έχει αδυναμία να κάνη σωστό decision-making όταν ενεργή σε συνθήκες χρονικής πίεσης.Είναι μιά ψυχολογική κατάσταση που συναντιέται συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις δυστυχημάτων.Μού θυμίζει εκείνον τον Σαουδάραβα κυβερνήτη στο L1011 τής Saudia που μέχρι την τελευταία στιγμή κι'ενώ το αεροπλάνο είχε προσγειωθεί στην Ριάντ,δίσταζε να διατάξη τίς αεροσυνοδούς να ανοίξουν τίς πόρτες και να εκκενώσουν το καιόμενο αεροπλάνο-τελικώς δέ,όλοι οι επιβαίνοντες πέθαναν μέσα σ'αυτό από ασφυξία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θεωρώ οτι ο καπετάνιος δεν ενήργησε σωστά! Πρώτα πρέπει να ενημερώσει το πλήρωμα για να είναι σε θέση να υποδεχθεί τους αναμφίβολλα πανικοβλημένους επιβάτες!

 

Εάν δεν είχε σημάνει εσωτερικό συναγερμό (συνήθως μέσω κάποιου συνθηματικού) και μάθαιναν όλοι μαζί, επιβάτες και πλήρωμα, για την φωτιά, τότε κανείς δεν θα μπορούσε να συγκρατήσει κανέναν.

 

Δεν έστειλε τους επιβάτες στις καμπίνες όπως στο Sewol, απλά οργάνωσε πρώτα το πλήρωμα. Δεν έκανε τίποτα παράτυπο σε αυτό το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πόσο λάθος είναι η λίστα της ΑΝΕΚ ?

Γιατί για 2-3 άτομα πάνω κάτω, μπορώ να το καταλάβω, δεν είναι και τόσο φοβερό, και το πρόβλημα δεν είναι στους επιβάτες, αλλά στους υπόλοιπους. Τώρα για τους λαθρομετανάστες που μπουκάρουν μέσα, λυπάμαι, αλλά είναι μη μετρήσιμοι, καμία ΑΝΕΚ δεν μπορεί να τους μετρήσει.

Το πρόβλημα με τις λίστες είναι ότι ΣΕ ΟΛΑ τα ακτοπλοϊκά πλοία στην Ελλάδα, δεν γίνεται ηλεκτρονικός έλεγχος εισιτηρίων. Αντί να έχουν ένα bar code reader και να βγαζει αυτό ότι το εισητήριο είναι οκ, και ο επιβάτης μπήκε, κάθονται και σκανάρουν τα αποκόμματα μετά από ώρες για λογιστική χρήση. Στην πολύ μικρή ναυτιλιακή που ήμουν εγώ και κάναμε δρομολόγια Παξοί Κέρκυρα Brindisi πριν από 20 χρόνια, είχαμε φτιάξει μόνοι μας τέτοιο σύστημα με ένα φορητό bar code scanner που έλεγχε και κατέγραφε τα εισιτήρια.

Κοινώς συστήματα δεκάδων χιλιάδων ευρώ, για να κρατάει το πλήρωμα χειρόγραφα λες και είμαστε 30 χρόνια πίσω. Και φυσικά κανένας δεν γκρινιάζει για το θέμα. Θα ξεχάσουμε σύντομα το θέμα, και θα παραμείνουμε στο παλιό σύστημα, με δεκάδες αποκόμματα να κάνουν βόλτες σε πρακτορεία, λιμεναρχεία και λογιστήρια πλοίων....

Το άλλο τραγικό είναι ότι οι Ιταλοί δεν ξέρουν πόσους αλλά και ποιους έχουν διαδώσει.

Τραβάω τα μαλλιά μου που βλέπω κόσμο να παίρνει τηλέφωνο στην Τατιάνα να ρωτήσει αν βρήκαν τους δικούς τους ανθρώπους, αδυνατώ να πιστέψω ότι είναι πραγματικοί συγγενείς αγνοουμένων ή ότι δεν βλέπω ταινία

Είναι απίστευτο το ίδιο το ΥΕΝ να μην έχει λίστα αγνοουμένων από τις πρώτες ώρες, όταν δεκάδες συγγενείς θα έπαιρναν τηλέφωνα (ως ηλίθιοι οι περισσότεροι) για να μάθουν τι γίνεται.

Το δε site του ΥΕΝ : http://www.yen.gr/ σήμερα είναι κάτω, κάτι που συμβαίνει συχνά.

Λυπάμαι αλλά η "Διαχείριση Κρίσεων" δεν υπάρχει ούτε στις Ιταλικές αρχές, ούτε στις Ελληνικές, αλλά ούτε και στις εταιρείες. Έχουν μείνει στην εποχή των μπακαλοτέφτερων.

Μια βόλτα στο 1056, την γραμμή βοήθειας του Χαμόγελου του Παιδιού, θα δείτε την μέρα με την νύχτα σε σχέση με το ΥΕΝ. Εκεί κάθε τηλεφώνημα σχετίζεται (ηλεκτρονικά) με ένα παιδί, όταν βλέπουν τον φάκελο του παιδιού, βλέπουν αν υπάρχουν άλλες κλήσεις, τι έγινε κλπ.

Έτσι το ΥΕΝ θα έπρεπε να καταγράφει όλα τα άτομα που παίρνουν σε μια δική του γραμμή βοήθειας, να τους ενημερώνει από την λίστα επιβατών, να συμπληρώνει την λίστα επιβατών, να έχει λίστα διασωθέντων, λίστα αγνοούμενων, κλπ. Απαράδεκτο εν έτη 2014 να μην υπάρχει ψηφιακό σύστημα για να ενημερώνει τον κόσμο. Απαράδεκτο ότι έβγαλαν 10 διαφορετικές λίστες στο Ιντερνετ, αντί να έχουν μία και να την ενημερώνουν συνέχεια.

Απαράδεκτο ότι δεν έχουν μάθει τι σημαίνει διαχείριση κρίσης με τα σημερινά δεδομένα, όπου ο επιβάτης είναι ο κατεξοχήν αναξιόπιστος μάρτυρας

Πνιγόμαστε να λέει ο ένας, γέρνει το καράβι ο άλλος, δεν υπάρχει κανένας από το πλήρωμα, ότι ήθελες ακους.

"ένας καμαρότος ήρθε και χτύπαγε τις πόρτες από τις καμπίνες, ούτε ένας αξιωματικός δεν ήρθε" λέει η άλλη

"μόνοι μας ανεβαίνουμε στα ελικόπτερα" και βίντεο από τα κινητά δείχνουν άνθρωπο του πληρώματος με το χαρακτηριστικό πράσινο γιλέκο να βοηθά τους διασώστες

"το πλήρωμα είναι κλειδωμένο στην καμπίνα του καπετάνιου"

"Ακατάλληλο το πλοίο, βρώμαγε, παραφορτωμένο", βέβαια κανένας δεν περιμένει από τον επιβάτη ότι άλλο αξιόπλοο, άλλο άνετο, άλλο ασφαλές

Και αποκορύφωμα βγήκες κάποιος στο κανάλι και είπε "σας λένε ψέματα, είμαστε ακόμα 50 άτομα στο πλοίο επάνω" όταν το είχαν εγκαταλείψει όλοι...

"Δεν ξέραμε από που να βγούμε" Τεράστια η ευθύνη μας ως επιβάτες που δεν διαβάζουμε ούτε που είναι τα σωσίβια μας, ούτε που είναι τα muster station

Και βέβαια τεράστια η ευθύνη της πολιτείας που δεν υποχρεώνει τα πληρώματα να κάνουν κάθε τόσο πραγματικά γυμνάσια, να νιώθουν τι σημαίνει ανοίγω το βαρελάκι, ανοίγω το MES, κατεβάζω κόσμο κάτω.

Δεν είναι ηλίθιοι αυτοί στα κρουαζιερόπλοια που κατεβάζουν τις βάρκες με τους επιβάτες για γυμνάσια.

Πάρα πολλά τα λάθη, όχι μόνο της ΑΝΕΚ, τα οποία θα συνεχιστούν, γιατί ξεχνάμε γρήγορα

Οταν εφτασαν οι οδηγοι των φορτηγων οι υπολοιποι επιβατες κατα 90% ειχαν τακτοποιηθει, οποτε οι καμπινες ειχαν περιοριστει στο ελαχιστο και το 2-2 εγινε 3-3 ή και 4-4 και με τις συνθηκες που περιγραφουν προτιμησαν να κοιμηθουν στα φορτηγα τους παρολο που απαγορευεται κλπ κλπ!

Ζητάς συγγνώμη, δίνεις επιστροφή, δίνεις δώρο, κάνεις κάτι, αλλά δεν τους αφήνεις να πάνε στο γκαράζ.

Δεν διορθώνεις ένα λάθος κάνοντας ένα μεγαλύτερο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ζητάς συγγνώμη, δίνεις επιστροφή, δίνεις δώρο, κάνεις κάτι, αλλά δεν τους αφήνεις να πάνε στο γκαράζ. Δεν διορθώνεις ένα λάθος κάνοντας ένα μεγαλύτερο.

Οπως λενε οι οδηγοι, καποιοι μετα που ειδαν το χαλι, ζητησαν να φυγουν απ το πλοιο κατι που δεν εγινε δεκτο!

Συμφωνουμε οτι δεν κανεις τα πραγματα χειροτερα, αλλα εδω δεν εχει χειροτερα τελικα, μιας και δεν αφησαν τιποτα...

Link to comment
Share on other sites

Ορεστη σωστος 100% για τη ρητορικη (και την απουσια της λεξης ΑΝΕΚ). Στα των απαντησεων, ακριβως επειδη τις ξερω σχολιαζω (οπως επισης και για την τραγικη κατασταση των super puma και των ελικοπτερων του Εκαβ -πραγμα που απ' οτι φαινεται δεν αφορα το φορουμ και τους μη νησιωτες εδω). Ή μηπως οι μειωσεις οργανικων συνθεσεων (και ενα καρο καλουδια) δεν ηταν "δηθεν" προαπαιτουμενο της τροϊκας; Ή μηπως δεν ειναι ευθυνη ΚΑΙ της κυβερνησης οτι οι λιστες επιβατων ειναι γτπ(ανηγυρια);
 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η συζυγος του Δουλη ειχε δηλωσει on camera οτι ο αντρας της πεθανε μπροστα στα ματια της μεσα στη γλιστρα.Δεν αποκλειεται να ειναι η σωρος που λογω καιρου δεν καταφεραν να περισυλλεξουν οι ομαδες διασωσης.Δε νομιζω οτι υπαρχουν πλεον ελπιδες για τους 20?,30?,40?(δεν εχω καταλαβει ακομα)αγνοουμενους. :(

 

Αυριο παντως το κουφαρι του πλοιου θα βρισκεται στο Μπριντιζι.

Link to comment
Share on other sites

περα απο το καραγκιοζιλικι με τον Δουλη, που πεθανε στην αγκαλια της γυναικας του, εδειξαν λαθος νεκρο στο γιο του και τωρα τον λεν αγνοουμενο, καπου πηρε το ματι μου, οτι οι ιταλοι διορθωσαν τον αριθμο των διασωθεντων σε 477!

κοντευει μια εβδομαδα απο την φωτια και ακομη δεν ξερουμε, ποσοι επεβαιναν, ποσοι διασωθηκαν και ποσοι εχασαν τη ζωη τους.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με το πλοιο , deck 3 και κατω πρεπει να ειναι κομπλε . Γεφυρα δεν καηκε ο πανακριβος εξοπλισμος ( οχι οτι δεν κοστιζουν ολα τα υπολοιπα ) . Πιστευω οτι παιζει και το σεναριο της επισκευης στην παροδο του χρονου.

Edited by oceanus
Link to comment
Share on other sites

Το κουφάρι έξωθεν του Brindisi συνοδεία 4 ρυμουλκων...

 

B6VmGJ9CQAAYd4q.jpg

 

Ισχυει οτι δεν το αφηνει το λιμεναρχειο του Brindisi να μπει μεσα στο λιμανι?

Link to comment
Share on other sites

Σε παράφραση του δικού μας "Ιταλία το μεγαλείο σου"...

Τώρα πόσο κοστολογισιμο ειναι να επισκευαστεί και να ξανά χτιστεί το ξενοδοχειακό και ολα τα καταπονημενα ελασματα..

Link to comment
Share on other sites

Ισχυει οτι δεν το αφηνει το λιμεναρχειο του Brindisi να μπει μεσα στο λιμανι?

Ισχυει οτι θα μπει επιθεωρητης πριν μπει στο λιμανι και εφοσον δει οτι δεν υπαρχει κινδυνος για την ασφαλεια του λιμανιου(βυθιση κλπ)θα του επιτραπει η εισοδος,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...