Jump to content
Shipfriends

papashark

eMembers
  • Posts

    81
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. πάντως αν τα νούμερα είναι σωστά, 1550 κυβικά σε IFO180 πόσοι τόνοι είναι ? Με 860kg/m3 ? Άρα 1550 κυβικά = 1300 κάτι τόνοι, και άλλοι 300 που έφυγαν, μας λείπουν ακόμα άλλοι 1000 ? Πάντως έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν τελικά λείπει πετρέλαιο από το φορτίο ή όχι. Μου κάνει όμως διαχρονικά εντύπωση το τι παπάτζες διαβαζω κάθε φορά που υπάρχει ναυτικό ατύχημα, και πως κάποιοι καπεταναίοι είναι τόσο γελοίοι που θα βγουν με το παραμικρό και θα πουν ότι όλοι οι συνάδελφοι τους είναι απατεώνες και λαμόγια (ενώ οι ίδιοι ταξίδευαν με τον σταυρό στην πλώρη), με κείμενα τίγκα στις ανακρίβιες και τα λάθη. Εδώ είδα καπετάνιο να εκτιμά την αξία του φορτίου στα 4,000,000 (δεν εγραφε δολλάρια ή ευρώ )
  2. Φέτος ταξίδεψα με το εν λόγο σκάφος παρέα με τον μικρό φίλο τον Τέσλα, ένας καθαρόαιμος Ελληνικός Λιμενικός (αλάνι από το λιμάνι) Πολλά για το πλοίο δεν μπορώ να πω, γιατί την έβγαλα και στο πήγαινε και στο έλα δίπλα στον σκύλο μου. (στο πήγαινε είχα και δύο γάτες μαζί). Αυτό που έχω να πω όμως είναι μπράβο για την Ευγένεια και το Χαμόγελο του πληρώματος. Υποδειγματικοί και μπράβο τους.
  3. όπως σωστά τόνισε ο pathfinder, το terrajet έχει 2 κανονικούς κινητήρες + 2 gas turbines που έχουν πολύ μεγάλη κατανάλωση (ειδικά στις Ελληνικές υψηλές θερμοκρασίες) αλλά μικρό βάρος και μέγεθος Τώρα όλες οι μηχανές έχουν σχεδιαστεί να έχουν την βέλτιστη κατανάλωση κάπου κοντά στο 90% όπου είναι προορισμένες να λειτουργούν. η πτώση απόδοσης όμως έρχεται σε πολύ χαμηλότερες στροφές που δεν ταξιδεύει το σκάφος, γιατί θα είναι κάτω από την ταχύτητα πλαναρίσματος. Όμως επειδή η κατανάλωση μετριέται ανάλογα με την απόσταση που διανύεις, έχει πολύ σημασία η πραγματική ταχύτητα του πλοίου σε σχέση με το φορτίο των μηχανών. Επειδή η κλίμακα απαιτούμενης ιπποδύναμης σε σχέση με την ταχύτητα δεν είναι μια απλή ευθεία αλλά είναι μια καμπύλη, αυτό μεταφράζεται ότι για ταχύτητες πάνω από την ταχύτητα πλαναρίσματος, το κόστος καυσίμων/μίλι μπορεί να είναι αρκετά μικρότερο από το κόστος καυσίμων/μίλι στην υπηρεσιακή ταχύτητα. Οι συγκεκριμένες Ruston πάντως έχουν κάπου στα 200gr/Kw, οπότε κάντε τον πολλαπλασιασμό μόνοι σας Αν βαριέστε τότε 4*7550KW *0.2gr/KW * MCR = Μέγιστο 6τ, με 92% έχουμε 5,55t @ 35 kn => 158,5 κιλά το μίλι με 50% έχουμε 3t @ ~23 kn => 131 κιλά το μίλι
  4. ECDIS δεν πρέπει να έχουν (βλέπεις εδώ όλες οι αλλαγές αργούν, και οι παρατάσεις των προθεσμιών είναι πάντα στο πρόγραμμα), αλλά έναν έρημο χάρτη (ECD) θα τον είχε, ακόμα και χωρίς αυτόν, το να χάσεις 2 προβλήτες και τον κυματοθραύστη και να βγεις στην παραλία, θέλει προσπάθεια. @Georgios Express, μάλλον ο πλοίαρχος ήταν στην βαρδιόλα και δεν έβλεπε τίποτα...
  5. radar ? ECDIS (ή έστω απλό ECD δηλαδή Electronic map) ? GPS ? Χάρτης σκέτος ? Και αυτός ο πλοίαρχος κολλημένος στο τζάμι να μην βλέπει τίποτα όπως στο Σαμίνα όταν εμβόλισε το Κωστάκος ?
  6. Ταξίδεψα πριν από δέκα ημέρες για Φολέγανδρο. είχα να μπω καιρό σε καταμαράν πλην αυτών της HSW στον Σαρονικό. Ευχαριστήθηκα μανούβρες από τον πλοίαρχο που ήξερε ότι κυβερνούσε καταμαράν και όχι υδροπτέρυγο. Ειλικρινά εύγε ! Στο κατέβασμα (πρωινές) ώρες είχε ένα γεμάτο 6αρακι, αλλά ο κόσμος δεν γκρίνιαξε, στον γυρισμό (βραδυνές ώρες) δεν κουνιόταν τίποτα. Φοβερή εντύπωση μου έκανε ο κόσμος που κατέβασε από Σαντορίνη σε Φολέγανδρο και Μήλο, το υπόλοιπο ταξίδι προς Πειραιά ούτε το 1/4 πληρότητα δεν είχαμε.
  7. Ταξίδεψα την Πέμπτη 11, όπως είπε ο φίλος παραπάνω, σχεδόν μια ώρα καθυστέρηση η αναχώρηση από Σαντορίνη. Έχω την εντύπωση ότι το πλοίο έχει ένα vibration που δεν το θυμάμαι από το παρελθόν, στην καμπίνα του 7ου καταστρώματος, ήταν έντονο.
  8. Loss if Income ήταν ? Γιατί θα φέρει σημαντική μείωση στον τζίρο της εταιρείας, ένα από τα 3 μεγάλα ταχύπλοα off, την στιγμή που περιμένανε πολλά από το Ηράκλειο-Σαντορίνη, εξού και η μετατροπή.
  9. Από ότι άκουσα ζήτησαν καθημερινά για Πειραιά/Αίγινα/Μέθανα/Πόρο, και τους προσέφεραν .... Πειραιά/Μέθανα/Πόρο..... Είναι τρελοί αυτοί οι ρωμαίοι ! Πάντως στον Πόρο που είναι η καταγωγή μου, την HSW δεν την θέλει κανείς λόγο του φτυσίματος τον χειμώνα και τον άθλιων πλέον υδροπτέρυγων. Από την άλλη ο Δήμαρχος δεν στηρίζει νέες προσπάθειες, αλλά ούτε και έφερε το καταμαράν που είχε υποσχεθεί... προεκλογικά ! Από την άλλη έντονη κινητικότητα έχει δείξει ο δήμαρχος Τροιζηνίας-Μεθάνων, αφού η καθημερινή προσέγγιση στα Μέθανα θα βοηθήσει πολύ την λουτρόπολη που είναι σε μεγάλη τουριστική πτώση, αλλά και θα εξυπηρετήσει μεγάλο μέρος του πληθυσμού της Τροιζηνίας. Στο τέλος αυτό που θα συμβεί, είναι καθημερινά δρομολόγια μέχρι τέλος Αυγούστου, 3 την εβδομάδα μέχρι και Οκτώβριο, και τον χειμώνα ένα δρομολόγιο την εβδομάδα για να κοροϊδεύουν ότι εξυπηρετούν την γραμμή.
  10. Τι χάλια είναι αυτά... Οι περισσότερες ημερομηνίες έχουν περάσει, και στην ουσία είναι έγκριση τετελεσμένων. Το βλέπω για κατάργηση το ΣΑΣ, θα το φάει η πρώτη φορά αριστερά.
  11. @Panagia Ekatontapiliani Πριν από 2 χρόνια αυτό που λες είχε ζητήσει η κοινοπραξία της Δαρσινού, και ακόμα πιο πριν ο Λιμενάρχης Ιωάννης Αθηναίος. Βέβαια αυτό που ζητούσαν οι δύο παραπάνω απαιτούσε διπλά πληρώματα, κάτι που δεν ήθελε η έτερη κοινοπραξία, και δεν πέρασε από το ΣΑΣ. Σήμερα απολαμβάνουμε στο νησί πυκνά, τα προβλήματα που δημιούργησε η απόφαση του ΣΑΣ.
  12. Πρώτο θέμα στην περιοχή οι καθυστερήσεις στο πορθμείο, το οποίο την Παρασκευή εξυπηρέτησε πάνω από 1000 ΙΧ σύμφωνα με εκτιμήσεις. Μια το τριήμερο, ο καλός καιρός, η έκθεση σκαφών, η απεργία της ΠΝΟ για την πρωτομαγιά, πνίγηκε το νησί στον κόσμο, και δεν προλάβαινε το "Ελευθερία Δ" να φορτώνει. Το απόγευμα που είχε η κοινοπραξία δρομολόγια, η κατάσταση εξομαλύνθηκε. O Δήμαρχος πήρε τηλέφωνο μέχρι και τον ... θάλαμο επιχειρήσεων (ΕΚΣΕΔ) για να ζητήσει να μπει και δεύτερο πλοίο. Βέβαια επειδή δεν του έκανε την ... χάρη ! .... ο Θάλαμος Επιχειρήσεων, κατήγγειλε το λιμεναρχείο, και την Κυριακή πρωί προκάλεσε επεισόδιο αφού μπήκε στο Ελευθερία Δ χωρίς εισιτήριο με το ΙΧ του και δεν δεχόταν να πληρώσει. http://porosplus.gr/single.php?code=ferry_boats_2 http://porosplus.gr/single.php?code=apantspyr http://www.porosnews.gr/elections/%CE%B1%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B7-%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%80%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B3%CE%B1/ http://www.porosnews.gr/elections/%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%89%CE%AF-%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%BB%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%B3%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1/ http://reportaznet.blogspot.gr/2015/05/blog-post_43.html
  13. Μεγάλο πράγμα να μπαίνουν οι σωστές γραμμές στο πλοίο, άλλη εικόνα, μοντέρνα, δυναμική, γρήγορη ! http://www.nikolaosx.gr/wpimages/wp1d064f7e_01_1a.jpg
  14. Ποιο ναυάγιο ? Γιατί είναι "ηλίθιο", "αισχρό" και "αντισυνταγματικό"? Πως θα προστατευτεί το ΝΑΤ και θα εισπράξει τα οφειλώμενα, αν όχι από την εκποίηση των περουσιακών στοιχείων της εταιρείας? Να προηγηθεί το ΝΑΤ, όπως γίνεται και με τους κανονικούς πλειστηριασμούς, και να πληρωθούν όσοι είναι. Ειδάλλως το καραβάκι μένει για πάντα εκεί, γιατί τα χρέη στο ΝΑΤ είναι μεγαλύτερα από την αξία του ....
×
×
  • Create New...